Konto Aktywne Raiffeisen zwróci 100 zł za zakupy na allegro. Dodatkowo dorzuci 100 zł za dostawę!

Do 20 grudnia trwa promocja Raiffeisen Polbank wraz we współpracy z serwisem Allegro. Każdy, kto założy Konto Aktywne i spełni określone warunki może liczyć na zwrot 100 zł za zakupy. W najlepszym wypadku można kupić coś za darmo! Co więcej, promocja przewiduje również kolejne 100 zł zwrotu za kolejne płatności w serwisie. Wydaje się, że do zgarnięcia jest całkiem łatwe 200 zł!

Pakiet R-Allegro, czyli Comfort Direct dla nowych klientów

Oczywiście chyba nikogo zbytnio nie zdziwi, że promocja przeznaczona jest jedynie dla nowych klientów banku, a dokładniej odpadają:

osoby, które były stroną umowy zawartej z Bankiem o jakikolwiek produkt depozytowy lub kredytowy przed dniem 14 listopada 2013 r.

Tu jednak nie kończą się wymagania, bo aby dostać premię w wysokości 100 zł konieczne będzie wyrażenie zgody na:

  • przetwarzanie danych osobowych w celach marketingowych
  • otrzymywanie informacji handlowych za pośrednictwem środka komunikacji elektronicznej
  • przekazywanie przez Bank, za pośrednictwem Elektronicznych Kanałów Dostępu, informacji handlowych związanych z oferowanymi przez Bank produktami bankowymi

A co zrobić, by zgarnąć tytułowe 100 zł za zakupy?

Wystarczy, że w terminie obowiązywania promocji (czyli do 20.12) otworzymy rachunek Comfort Direct (od 1.12 będzie to Konto Aktywne) ze strony a.allegro.pl oraz podpiszemy umowę o kartę debetową Visa. Dodatkowo na nowo-otwarte konto musi wpłynąć co najmniej 500 zł, a za zakupy na allegro zapłacimy przez PayU (przelewem z otwartego rachunku). Musi to być jedna płatność na kwotę minimum 100 zł – choć to nie powinno być problemem, bo Allegro pozwala na płatność za wiele aukcji podczas jednej transakcji. Jeśli spełnimy te warunki – do końca roku na nasz rachunek wpłynie 100 zł premii.

Kolejne 100 zł na zakupy w przyszłym roku

Tu w zasadzie kończy się opisywana wyżej promocja, jednak dla wszystkich tych, którzy nie zamkną konta czeka kolejna okazja: 100 zł w ramach promocji Dostawa z R-Allegro. Jej warunki są dosyć podobne – jeśli w ciągu miesiąca (od stycznia do maja) zapłacimy na allegro za zakupy (jednorazowo) co najmniej 100 zł – na nasze konto (do 15. kolejnego miesiąca) wpłynie premia w wysokości 20 zł. Łącznie przez 5 miesięcy zarobimy więc dodatkowe 100 zł. Warto tu zauważyć, że nie ma żadnego innego warunku (nie musimy przelewać na konto 500 zł).

Póki co wszystko wygląda dosyć nieźle – duży cashback do zgarnięcia w łatwy sposób. Tu jednak pojawia się pierwszy haczyk. Po pierwsze:

Bank zastrzega sobie możliwość zakończenia Promocji, jeżeli osiągnięta zostanie liczba Nagród przed okresem opisanym w ust. 1 powyżej lub przedłużenia Promocji.

Niestety nikt nie wie ile wynosi ten limit ;)

Po drugie – według tabeli opłat i prowizji karta debetowa wydana do Konta Aktywnego kosztuje 4 zł, o ile nie wydamy nią 350 zł miesięcznie. Nie do końca jesteśmy w stanie powiedzieć do kiedy należy (i czy w ogóle) mieć ją aktywną. Według regulaminu pierwszej promocji (1 x 100 zł) aby otrzymać nagrodę nie można odstąpić od umów o konto i kartę (§ 4.1.c) przed końcem roku. W większości przypadków zamknięcie karty (lub brak aktywacji) nie jest traktowany jako odstąpienie od umowy, jednak warto sprawdzić jak taką operację będzie traktował Raiffeisen Polbank.

Regulamin drugiej promocji jest już bardziej jasny – mówi on:

Uczestnikiem Promocji może być osoba fizyczna […], która spełniła łącznie poniższe warunki:
a) zawarła z Bankiem umowę o Konto i umowę o Kartę oraz
b) wzięła udział w Promocji „Pakiet R-Allegro” […] i otrzymała nagrodę przewidzianą w tym regulaminie.

Tu jasno widać, że nagrodę 5 x 20 zł otrzyma każdy, o ile tylko podpisał umowę o kartę (ale w ciągu czasu trwania promocji nie musi być wcale aktywna).

Podsumowując – wszystko wskazuje na to, że nowi klienci Raiffeisena mogą zdobyć łatwe 200 zł. Ewentualnie można tu odliczyć opłatę za kartę, choć nawet strata 4 zł w pierwszym miesiącu nie powinna specjalnie zaboleć. Od nowego roku karty już nie trzeba posiadać.

Nie przegap!

Komentarze

  • Czy ktoś zakładał konto i nie aktywował karty, bo zastanawiam się czy bez jej aktywacji bank może pobrać opłatę?

    H13 Odpowiedz
  • @aarek: masz rację, że przelew jest tylko jeden. To wystarcza do spełnienia warunków promocji. Sam tak zrobiłem i otrzymałem zwrot.

    xxfdf Odpowiedz
  • widzę, że na topie jest tylko temat
    czy zwrot stu złotych ma nastąpić za jednym zakupem od jednego dostawcy czy od więcej dostawców za tę samą kwotę.

    H13 Odpowiedz
  • U nas ciągle nie rozmatrzyli reklamacji – a na infolini twierdzili, że odezwą się za kilka dni. Minął już tydzień. Komuś już uwzględnili reklamacje i przelali na konto?

    Li Odpowiedz
  • Też składałem reklamację ok tydzień temu i żadnej odpowiedzi nie otrzymałem. Ale z tego co znalazłem mają na to 30 dni kalendarzowych więc pozostaje czekać :/

    lukasz Odpowiedz
  • wlasnie dostalem ekspres z promocji ‚kawa na czas’
    z tego co widze to ruszyla druga edycja r-allegro i jutro zamykam konto kawowe i zakladam allegrowe ;)

    eh Odpowiedz
  • Zamknąłem konto z promocji Tchibo w grudniu 2013 i otworzyłem konto R Allegro w piątek 10.01.13r informując konsultanta że już miałem konto w Reifeisen(wniosek przeszedł i w piątek przyjechał kurier z papierami do podpisu), a dzisiaj gdy czekałem na kod aktywacyjny do konta, zadzwonił konsultant z informacją, że owszem konto mogę otworzyć ale z następnej promocji(tłumacząc, że już byłem klientem banku) nie mogę skorzystać więc mu podziękowałem.

    H13 Odpowiedz
  • nie potrzebnie sie poddales
    konsultanci zazwyczaj wiedza tyle ile maja napisane przed nosem

    ja dzisiaj rezygnowalem z konta kawowe i na pytanie -dlaczego rezgynuje – odpowiedzialem ze chce wziac udzial w promocji z r-allegro
    koles na chwile sie odlaczyl zeby sprawdzic czy moge wziac udzial w promocji skoro jest tylko dla nowych klientow
    ale za chwile powiedzial ze nie bedize problemu zebym skorzystal
    BO NIE BYLEM KLIENTEM PRZED 14 LISTOPADA 2013
    czytajcie regulaminy – nie sluchajcie konsultantow

    eh Odpowiedz
  • Też tak argumentowałem ale pomimo to konsultant stwierdził, ze się nie kwalifikuję bo byłem klientem banku w zeszłym roku.

    H13 Odpowiedz
  • czy zamykał już ktoś konto,nie wiecie czy trzeba tylko osobiście czy jest inny sposób ?

    beata963 Odpowiedz
  • dzisiaj sprawdziłem konto laski, a zwrotu nie ma nadal :/ będę musiał złożyć reklamacje :(

    wntl Odpowiedz
  • ja też nie mam – dla mnie to jest skandal !!!

    staś Odpowiedz
  • eh #
    zrezygnowałeś z kawowego i w tej samej rozmowie założyłeś alegrowe ?
    a okres wypowiedzenia 30 dni ?

    etrhy Odpowiedz
  • Właśnie wpłynęła zaległa premia 100 zł :) – po złożonej reklamacji – konto zostawiam na 5 miesięcy na zwroty za przesyłki po 20 zł / miesiąc – karta zastrzeżona więc konto bezpłatne

    kkk6969 Odpowiedz
  • Witam Ja otrzymałem informację,że zastrzeżenie karty anuluje promocję zwrotu 20PLN. Mam to w emailu,od konsultantów czy jak ich tam zwał, nie wiem co o tym sądzić ale raczej zamknę szkoda mi 100 wydawać i liczyć na cud ?

    Zdzisiek80 Odpowiedz
  • no mi też wpłacili wreszcie!!!!

    staś Odpowiedz
  • Zdzisiek80 #
    a jam nagranie rozmowy z konsultantem że nie anuluje promocji
    jest zapis ze – nie odstąpiła od Umów wskazanych wyżej ani Umowy nie zostały rozwiązane
    przez Bank/Uczestnika w Czasie Trwania Promocji;
    zastrzeżenie karty to nie odstąpienie od umowy – umowa o kartę jest tylko karta zastrzeżona – w kazrej chwili przyślą nową bez nowej umowy

    kkk6969 Odpowiedz
  • Ja się nie upieram, mówie co mi „bolek” jakiś od nich napisał :) chętnie też bym kartę zastrzegł i zostawił konto :) może i warto zaryzykować ?

    Zdzisiek80 Odpowiedz
  • Mam pytanie: założyłam konto w Raiff., wpłaciłam kasę itd. Zakupy na all zrobiłam 20 grudnia (piątek) o 23godzinie. Więc pewnie przelew został zaksięgowany po weekendzie czyli teoretycznie po skończeniu 1szej edycji promocji (wg 1szej wersji regulaminu) . Zwrotu na razie nie mam. Czy w takim razie dzwonić i zgłaszać reklamację czy tez czekać na zwrot do marca, jak to jest w regulaminie teraźniejszym?

    Ola Odpowiedz
  • Czyli rozumiem, aby uzyskać 100 zł, tytułem zwrotu kosztów przesyłki, należy wykonać 1 przelew na kwotę co najmniej 100 zł? np. wykonałem przelew na konto PayU 03.01.2014 r. to do 15 każdego miesiąca dostanę po 20 zł?

    Łukasz Odpowiedz
  • W przyszłym miesiącu dopiero.

    damian Odpowiedz
  • Dziś konsultat na infolinii poinformował mnie że aby otrzymać zwrot 20zł, należy zapłacić conajmniej 100zł, nie wliczając kosztów przesyłki i musi to być zakup od 1 sprzedawcy, a wypłata ma być do końca bierzącego miesiąca.
    Czy ktoś jest w stanie zweryfikować te warunki?
    Bo ja tego w regulaminie nie widzę.

    przemoo7 Odpowiedz
  • bieżącego*, oczywiście.

    przemoo7 Odpowiedz
  • @ przemoo7 nieważne jaki bank, nieważne jaki konsultant, każdy z nich ma inne – swoje własne teorie. Wystarczy przelew na PayU w kwocie 100 zł i warunki spełnione. Wielokrotnie na forum była o tym mowa 1. może być zakup od kilku sprzedawców. 2. koszty przesyłki zawierają się w ogólnej kwocie przelewu.

    Wojtek Odpowiedz
  • Wojtek@ a czy może być opłacenie przez PayU faktury dla allegro przez sprzedawcę.

    jura Odpowiedz
  • na takie wpłaty jest inny numer konta PayU – więc zgodnie z regulaminem nie, z doświadczenia nie powiem bo nie próbowałem

    Wojtek Odpowiedz
  • ja do dziś nie mam 100zł mimo 2 telefonów i złożonej reklamacji

    grzesiek Odpowiedz
  • A do kiedy przeleją 20 zł? do 15.02?

    Łukasz Odpowiedz
  • dostaliście już 20zł? To skandal, żże jeszcze tej kasy nie ma, oszuści !! Oszukali mnie banda decydentów !!! Ja jestem elektrykiem wysokich napięć!!

    staś Odpowiedz
  • Ja też nie dostałem 20zł, reklamacja już złożona telefonicznie

    przemoo7 Odpowiedz
  • Rozwiejcie moje watpliwosci: zeby dostac 20 zl moge kupic od 2 dostawcow 2 rzeczy i zapalcic jednym przelewem wewnetrznym na rzecz PayU co najmniej 100 zl. czy to w ogole mozliwe zeby zaplacic za 2 rzeczy u 2 roznych dostawcow jednym przelewem? PayU sobie to rozdzieli na dostawcow? prosze o sensowne info.

    cypres Odpowiedz
  • Mam jeszcze ciekawszy przypadek …
    Założyłem konto żonie około miesiąca temu (r-allegro II edycja) i jakimś dziwnym trafem nie dotarła do nas karta.
    Zgodnie z informacją jaką otrzymaliśmy od Banku , w momencie gdy po 2 tygodniach nie ma karty Bank prosi o kontakt.
    I tak też uczyniliśmy … zgłosiliśmy brak karty, a uczynna Pani na infolinii ją zastrzegła a następnie system pobrał 15 PLN opłaty.
    Reklamacja zgłoszona, jak nie uznają smaruje pismo do UOKiK!
    Nie chodzi o pieniądze a jak mawiał Boguś Linda „w imię zasad sk…..” :)
    Napiszę szczerze, to najgorszy bank z jakim miałem kontakt (a mam obecnie relację z ponad 20 bankami). Nieprzejrzyste regulaminy, kurier który nie wie co przynosi do podpisu etc.

    zdezintegrowany

    zdezintegrowany Odpowiedz
  • co prawda juz po terminie i mimo, że nie składałem reklamacji to dziś dosałem 20zł.

    pipek Odpowiedz
  • bez reklamacji dzisiaj wpłacili 20 zł- co za oszuści …. a przez 2 dni pewnie tą kasą obracali !!!!

    staś Odpowiedz
  • Więc tak – dzisiaj wpłynęła kasa 20 zł (potwierdzam, że ten bank to jakaś pomyłka – obsługa lipa).
    Wcześniej padały pytania – kartę zastrzegłem po tym jak wpłynęła 100 zł i premia za przesyłki jest – więc nie jest wymagana aktywna karta (w regulaminie jest tylko, że musi być podpisana umowa a ta była).

    kkk6969 Odpowiedz
  • A ja rozwiązałem umowę o kartę po otrzymaniu 100zł i widnieje że jest zastrzeżona, składałem już reklamację i 20zł nie mam pomimo spełnienia warunków

    przemoo7 Odpowiedz
  • W dniu dzisiejszym otrzymałem zaległe 20zł

    przemoo7 Odpowiedz
  • Nie wypłacili regulaminowych 20 zł.
    Czy można złożyć reklamacje na jakiś adres email do banku, czy tylko telefonicznie i listownie?

    MJ Odpowiedz
  • Ja skladalem telefonicznie reklamacje

    przemoo7 Odpowiedz
  • ten bank to dziady co miesiąc reklamacja ?

    gucio Odpowiedz
  • ja też zgłosiłem telefonicznie, pierwsza babka nie wiedziała o chodzi i znalazła pkt. zaczepienia że dzwonię z innego nr tel niż podany i muszę zadzwonić z podanego to sprawdzi co i jak. Dzwoniąc z 2. nr tel. inna babka od razu powiedziała, że premia wpadnie z opóźnieniem w tym tygodniu. To po co są regulaminy?

    domino Odpowiedz
  • mi niestety nic takiego nie powiedziano, konsultant przyjal tylko reklamacje

    przemoo7 Odpowiedz
  • Wpadło 100 pln.

    lazega Odpowiedz
  • Potwierdzam 100 zł za założenie wpłynęło
    Raif dobry bank – najpierw dali ekspres, teraz już 120 zł ; )
    jeszcze kilka 20 i złego słowa nie powiem

    asd Odpowiedz
  • potwierdzam, 120 zł wpadło bez problemu: )
    na stówkę liczyłem, a tu proszę do tego jeszcze ekstra bonus dwie dychy, cool :)

    velsatis82 Odpowiedz
  • W ubiegłych m-cach było OK, a dziś – nawet wziąwszy pod uwagę fakt, iż 15. marca nie wypadał w dzień roboczy – zwrotu nie ma na koncie. Nie wiem czy istnieje jakaś współzależność między datą dokonania transakcji w poprzednim a datą wypłaty zwrotu w bieżącym miesiącu. Za w miarę wczesny styczniowy zakup zwrot 20 zł otrzymałem już 13. lutego. Zakup lutowy zrobiłem tuż przed końcem m-ca. Reklamacja złożona.
    PS. Jak ktoś ma czas i ochotę, niech ew. podzieli się uwagami z lektury : „Więcej informacji w Regulaminie rozpatrywania reklamacji”.

    Robert.Agnostyk Odpowiedz
  • Też dostałem 100 zł a do tego z tej samej transakcji dostałem też 20 zł.

    Frank Odpowiedz
  • U mnie też 120 na koncie :)

    Michalina Odpowiedz
  • Oficjalna odp. Rajfajzena na złożoną reklamację :
    „Szanowny Panie, dziękujemy za Pana zgłoszenie. Informujemy, że aby być objętym promocją „Dostawa z R-Allegro” niezbędne jest posiadanie aktywnej karty i jeśli ten warunek nie jest spełniony to premia nie będzie wypłacona. Prosimy o sprawdzenie czy Pana karta do konta jest aktywna.
    Mamy nadzieję, że powyższe wyjaśnienia okażą się pomocne. W przypadku dodatkowych pytań lub wątpliwości zapraszamy do kontaktu (…) Z przyjemnością odpowiemy na wszystkie pytania.
    Z poważaniem,
    Katarzyna Cegiełko
    St.Specjalista ds. Telefonicznej Obsługi Klienta
    Departament Alternatywnych Kanałów Sprzedaży”

    Kartę zastrzegłem w grudniu jeszcze przed wypłatą premii 100 zł, w rozmowie tel. z konsultantką nie zamawiałem nowej ale też nie rozwiązywałem umowy o kartę. Miałem ciekawy przypadek postaci błędnego wydruku nazwiska na plastiku, więc powód zastrzeżenia był jak najbardziej zasadny. Jak wspomniałem wcześniej za styczeń dostałem zwrot 20 zł mimo braku aktywnej karty.

    Robert.Agnostyk Odpowiedz
  • To ciekawe.Jakaś zmiana strategii banku ;)
    U mnie podobnie ,karta zastrzeżona w grudniu,za styczeń wypłacili 20 zł a za luty już nie…

    diraj Odpowiedz
  • Skomentuj

    Chcesz mieć pewność, że nikt inny nie podpisze się twoim nickiem? Zarejestruj się (lub zaloguj) na LiveSmarter!

    Ostatnie wpisy