Kilka dni temu opisywaliśmy bardzo dobrą ofertę Banku Zachodniego WBK, w ramach której można otworzyć Konto Godne Polecenia z oprocentowaniem 4% i zwolnieniem z opłat za kartę do końca czerwca 2017. Mamy świetną wiadomość: rachunek ten właśnie pojawił się w promocji, dzięki której w łatwy sposób zgarnąć można dodatkowe 100 zł premii. Szykuje się hit? :)
Konto Godne Polecenia 4% z premią
Standardowo promocja przeznaczona jest tylko dla nowych klientów, ale tym razem data wykluczenia nie jest zbyt odległa – każda osoba, która posiadała dowolne konto osobiste przed dniem 31 sierpnia 2015 może wziąć udział w promocji. Osoby posiadające rachunek po tej dacie są natomiast wykluczone.
Aby zgarnąć tytułową premię wystarczy do 23 listopada 2015 zarejestrować się na dedykowanej stronie promocji.
Należy podać swój adres mailowy, zaakceptować pierwszą zgodę (jest wystarczająca), aktywować konto przez link wysłany na maila, wyrazić zgodę na zwolnienie banku z tajemnicy bankowej w zakresie związanym z promocją, a następnie złożyć wniosek o właściwe Konto Godne Polecenia z oprocentowaniem 4% i kartą debetową.
Uwaga: standardowo przypominamy, że jeśli na jednym komputerze rejestruje się wiele osób w danej promocji, to cały proces należy przejść od początku: przejść na stronę promocji, założyć nowy profil podając nowego maila kolejnej osoby, a następnie założyć właściwe konto z wygenerowanego linku (unikalnego dla danej osoby!). W innym wypadku bank i pośrednik (Agora) organizujący akcję będą mieli problemy z jej rozliczeniem.
Podczas składania wniosku o samo Konto Godne Polecenia warto zwrócić uwagę na to, aby zaznaczyć odpowiednie zgody marketingowe. Zgodnie z regulaminem:
[Uczestnik]:
a. nie złożyły w Banku sprzeciwu wobec przetwarzania danych w celach marketingowych,
b. wyraziły w Banku zgodę na otrzymywanie informacji handlowej drogą elektroniczną,
c. podały w Banku numer telefonu komórkowego do kontaktu.
Uwaga: jeśli podpisujemy umowę przelewem z innego banku, to dane (imię, nazwisko, adres) muszę być te same, co podane we wniosku BZWBK! Jeśli więc np. zmieniliśmy adres zamieszkania i dane będą się różnić, to lepiej wybrać opcję przez kuriera.
100 zł za wydanie kartą… 100 zł!
Co dalej? Do dnia 31 grudnia 2015, należy podpisać umowę (za pomocą przelewu internetowego lub za pośrednictwem kuriera) oraz wykonać płatności bezgotówkowe kartą na łączną kwotę minimum 100 zł. Liczą się zarówno transakcje w internecie jak i punktach naziemnych.
To tyle! Najpóźniej 31 stycznia 2016 zostaniemy mailowo poinformowani o przyznaniu premii, a do 14 lutego będziemy musieli podać dane do odbioru obiecanych 100 zł. Premia zostanie przekazana do dnia 29 lutego 2016.
Co oferuje Konto Godne Polecenia w promocji 4%?
Samą promocję „4% na Koncie Godnym Polecenia” prześwietliliśmy już kilka dni temu. W skrócie: bank do całkowicie darmowego rachunku dorzuca oprocentowanie 4% środków do 4000 zł oraz darmową kartę debetową z darmowymi wypłatami ze wszystkich bankomatów. Promocja trwa do czerwca 2017 co oznacza, że przez ponad 1,5 roku możemy cieszyć się świetnym, darmowym rachunkiem z dobrym oprocentowaniem i bonusem 100 zł na start. Oczywiście regulamin nie nakłada obowiązku korzystania z tego rachunku tak długo – możemy go zamknąć kiedy tylko chcemy.
Co ciekawe promocja podwyższonego do 4% oprocentowania pozwala na założenie nawet trzech tego typu rachunków – możemy w ten sposób mieć możliwość lokowania aż 12 000 zł na 4% w skali roku. Niestety premię na start zgarniemy tylko raz :-)
Aby założyć drugie i trzecie konto z oprocentowaniem 4% należy wybrać sposób zakładania tych rachunków przez kuriera – po wypełnieniu wniosku online. Według relacji czytelników drugie i trzecie konto nie może być założone przez przelew weryfikacyjny – bo wniosek zostanie odrzucony.
PS. Warto również pamiętać, że BZWBK to praktycznie jedyny bank, który dba o aktywnych klientów. Bardzo często można dzięki niemu zgarnąć np. 20 zł zwrotu za transport komunikacją miejską czy parkingi.
Poniżej znajdziecie najczęściej zadawane pytania z odpowiedziami:
Posiadam kartę kredytową w BZWBK. Czy mogę wziąć udział w promocji?
Jeśli posiadasz kartę kredytową BEZ konta osobistego w PLN, to jak najbardziej tak.
Posiadam konto walutowe w BZWBK. Czy mogę wziąć udział w promocji?
Jeśli posiadasz konto walutowe BEZ konta osobistego w PLN, to jak najbardziej tak.
Bank odrzucił wniosek po przelewie weryfikacyjnym. Co robić?
Standardową praktyką banków jest weryfikacja, czy dane podane we wniosku zgadzają się z danymi z przelewu weryfikacyjnego innego banku. Jeśli więc dokonamy przelewu z konta, gdzie nasze dane są niezaktualizowane (np. inny adres) to bank odrzuci taki wniosek. Należy wtedy zalogować się na swoje konto na stronie promocji i złożyć wniosek jeszcze raz – tym razem wybierając kuriera.
W umowie nie ma nic o oprocentowaniu 4%. Skąd mam wiedzieć, że tyle będzie?
Bo mówi o tym regulamin promocji z oprocentowaniem 4%. W większości przypadków bankowi nie opłaca się zmieniać zawieranych umów i wprowadzać do nich niewielkich zmian. Przykładowo przy organizowaniu kilkudziesięciu promocji w roku mogłoby to tylko wprowadzić zamieszanie. W związku z tym banki do standardowej umowy konta dodają dedykowany regulamin promocji który precyzuje co otrzymamy zawierając umowę w określony sposób.
Mam na koncie ponad 4000 zł i w szczegółach oprocentowania wyświetla mi się 1%. Czy to normalne?
Zgodnie z regulaminem promocji do kwoty 4000 zł obowiązuje oprocentowanie 4%, natomiast powyżej – już tylko 1%. Jeśli na koncie posiadamy nadwyżkę, to w szczegółach konta będzie się wyświetlało oprocentowanie dla aktualnego salda (bank prawdopodobnie nie potrafi pokazać dwóch oprocentowań). Oczywiście postanowienia promocji obowiązują, więc 4% do 4000 zł zostanie naliczone normalnie na koniec miesiąca.
Kalendarz promocji
- do 23 listopada Złóż wniosek o konto
- do 31 grudnia Podpisz umowę o konto
- do 31 grudnia Wydaj kartą min. 100 zł
- do 31 stycznia Organizator powiadomi Cię o przyznaniu nagrody
- do 14 lutego Uzupełnij swoje dane w celu odebrania nagrody
Komentarze
@Ania – ja potraktowałam pole „imię” dosłownie i za każdym razem podawałam tylko pierwsze – wszystko działa
• elka@Bobek – nie udało mi się zlokalizować Twojego komentarza o imionach, mimo że przejrzałam wszystkie komentarze do tego wpisu
@ Ania – wystarczy jedno (nazwa pola we wniosku „Imię”, nie „Imiona”)
• JoaskaDzięki. Chyba zaś się coś popsuło, bo zamiast przekierować na wniosek wyskakuje błąd. :(
• Ania@elka: Mój komentarz nie dotyczył imienia we wniosku, tylko automatycznego odwalanie wniosków tuż po wypełnieniu formularza, a przed przelewem weryfikacyjnym.
BZWBK weryfikuje wnioski otwierane przelew po numerze telefonu, reszta danych może się powtarzać. Jeśli na taki numer był już użyty w innym wniosku to odwala kolejne wnioski z jego użyciem z automatu.
• BobekTo dziwne , bo dwie osoby mają otworzone konta przez przelew bez problemu na ten sam nr tel. Natomiast u trzeciej po odrzuceniu wniosku i złożeniu przez kuriera gdzieś to wszystko przepadło i nie mogą nawet znależć i wcale nie śpieszą się z odpowiedzą . xyz
• prawdziwy-xyz@prawdziwy-xyz: Inne osoby raportowały, że jak szło masowe otwieranie kilku kont na tą samą osobę (wniosek leciał za wnioskiem) to wtedy udawało się otwierać z tym samym numerem telefonu i wszystkie przelewem weryfikacyjny. O innych przypadkach mi nie wiadomo.
• Bobek@Bobek, w którymś temacie ktoś pisał, że udawało się i po czasie (ale rzadko), ale nie znajdę tego.
• K.Wie ktoś może gdzie trzeba uzupełnić ten numer konta do wypłaty premii w aplikacji?
• kogi@Bobek, zmieniłam numer telefonu we wniosku i wniosek wreszcie przeszedł, na razie nie ma SMS’a o odrzuceniu. Więc nie można wysłać wniosku innej osobie z numerem telefonu już wcześniej podanym. Trochę to głupie, bo bank może wnioski wstępnie weryfikować po numerze PESEL lub D.O., a nie po numerze telefonu.
• AniaNo takie głupoty są w tym BZWBK niestety. Zakładałem już konta przez neta w większości banków w Polsce, na ten sam numer telefonu zawsze i z czymś takim po raz pierwszy się spotkałem.
PS: Poczytaj sobie moje wcześniejsze komentarze w tym wątku o dostępie do bankowości elektronicznej i wypowiedzeniu umowy. Normalnie włos się jeży na głowie jakie tam „spece” pracują.
• BobekKonto otworzyli, ale przelew zwrotny z NIK-iem jeszcze nie wrócił. Mam nadzieję, że będzie kompletny. Jak już będzie wszystko działać, to tak do jaj spróbuję złożyć wniosek o 2-ie konto z tymi samymi danymi, ale z jeszcze innym numerem telefonu. Zobaczę jak z tego wybrną.
• AniaKurier był już dawno, umowa podpisana. Przyszedł jeden sms o treści „Informujemy, że twoje hasło do kontaktu z bankiem to:…”, a potem następny: „Twoje konto jest już aktywne. Po otrzymaniu PINu do usług elektronicznych BZWBk24 będziesz mógł w pełni korzystać z produktów.” Sprawdziłam i tak jak myślałam to hasło podane w smsie pinem nie jest, więc po co do diaska jest i gdzie ten pin? Od 3 dni cisza, karty również brak… Miał tak ktoś?
• D.>>>umowa podpisana
• BogdanSprawdź na umowie, czy jest umowa o bankowość elektroniczną i czy jest umowa o kartę.
Może w tym tkwi problem.
Umowa jest ok, zadzwoniłam na infolinię i konsultant wysłał mi PIN :) Karta przyszła dziś.
• D.Mam założone 3 konta oczywiście na każdym do 4 tys zł 4 % ale czy z każdego konta dostane premie 100 zł po wydaniu karta 100 zł ?
• Deiv1990@ Deiv1990 tylko dla pierwszego założonego konta – premię można otrzymać tylko raz
• JoaskaZawnioskowałem o drugie i trzecie konta. Tydzień temu podpisałem umowę u kuriera. I … do dziś cisza. Długo czekaliście na aktywację pozostałych rachunków od wizyty kuriera?
• AnonymousU mnie z 2 kont podpisanych przez kuriera w weekend jedno było aktywne we środę, a o drugie właśnie dziś się upomniałam i go szukają (tzn. wyjaśniają o co cho, że nie jest aktywne, bo w systemie je widzę od przyjęcia wniosku). Podobno mają 5 dni roboczych na aktywację – no to akurat się im skończył termin
• elkaSkąd wiadomo, że na KGP mamy faktycznie 4%?
• qqczytac, czytac, czytac wyzej :)
• koles31.12. będzie można się przekonać pod warunkiem , że ktoś skrupulatnie swoje salda na koniec dnia policzy . Szanowni Państwo , czy już ktoś otrzymał odpowiedż na reklamacje odnośnie braku odsetek za ostatni dzień poprzedniego m-ca ? Korzystąjc z okazji życzę wszystkim Wesołych Świąt . xyz
• prawdziwy-xyzi nabrania sił przed zmaganiami z kolejnymi promocjami . xyz
• prawdziwy-xyzW jakimś regulaminie na dniach czytałam (nie mam 100% pewności że to w wbk) że odsetki naliczane są do dnia poprzedzającego ich naliczanie, czyli by się zgadzało)
• elkaRegulaminy czytać można. Liczyć odsetki także. Ale w serwisie WWW winno jak byk stać napisane, że TO konto jest oprocentowane na tyle a tyle. Coby klientowi zapominalskiemu/nieczytającemu regulaminów/nieliczącemu odsetek przypomnieć. Wiem, czepiam się.
• qqCzepiasz się :)
• elkaW szczegółach konta jest podane oprocentowanie. Na ogólnym www nie może być takiej informacji gdyż można mieć też KGP bez tej promocji
Czy ktoś miał problem przy zakładaniu dalszych kont przez aplikację mobilną? Próbuję dla konta założonego przez kuriera i dostaję informację, że nie można pobrać danych, a potem, że nie można zamówić przez aplikację produktów kredytowych. Poza założeniem konta przez kuriera, był jeszcze skanowany dowód w banku.
• K.Czy dziś mogę założyć drugie i trzecie konto (ale oba bez karty, kurierem, ważne tylko te 4%) mając już pierwsze z kartą?
• atak
• MichałKonto otwarte przez link Agory ( przelewem weryfikacyjnym, z kartą rzecz jasna. Zgoda marketing była na TAK).
Następne dwa rachunki otwarte przez kuriera 16 i 18.11.2015.
Pojawia się „komplikacja”. Treść zgody na marketing była nieco innej treści ( rozbudowana o przekazywanie danych funduszom itp., przy zakładaniu 1szego rachunku zgoda ograniczyła się do zgody na przedstawienie ofert kanałami elektronicznymi i telefon, zgoda na TAK widnieje na umowie do 1go rachunku ), więc , uwaga, zgodę cofnąłem ( składając wnioski na stronie ).
Przez cały okres ( od otwarcie 2go i 3go rachunku ) aż do przedwczoraj zgody nie było ( przedwczoraj wyraziłem ją ponownie w „moje dane” po zalogowaniu się na BZWBK24 ). Transakcję kartą za 150 zł zrobiłem jeszcze w listopadzie.
Jako, że „system” sprawdza spełnienie warunków promocji 31.12.2015, to nie powinno być problemu z wypłatą 100 zł premii?
• Rob231Założone drugie i trzecie konto 4%, bez karty, kurier, skan, FACTA (!), zgody: kontakt i przetwarzanie danych. Telefony i maile te same w czterech wnioskach – przeszło. Czekam na kuriera. Jeśli numeracja wniosków jest kolejna, to wpływa im kilka wniosków na godzinę.
• qqPytanie dla osób co pisały reklamacje w tym banku.
• bolekDziś miala byc wypłata 50+20 zł za polecam BZ WBK zaglądam nic nie ma-z ciekawości sprawdzam zgody (mimo że podczas wnioskowania WSZYSTKO ZAZNACZYŁEM) a tu się okazuje brak udzielonych zgód- reklamacja napisana.
1. Jak długo bank roztrzyga takie reklamacje?
2. Czy pozytywnie zważywszy na powyższy fakt czy umywa rączki i czeka mnie darmowa ewakuacja z tego banku?
Właśnie zobaczyłem, że BZWBK naliczył mi opłatę za kartę w wysokości 7 zł! Niby miała być darmowa do czerwca 2017 r… czy ktoś ma podobną sytuację?
• Mateuszmi nic nie naliczyli…
• ggrzesMi też naliczyli!
• Dominikano to dzwońcie na infolinię wyjaśnić sprawę :) zamiast tu pisać…
• ggrzesMi tylko odsetki naliczyli :D
• Rumburak1…i podatek należny odciągnęli :(
• ggrzesMi również naliczyli opłatę za kartę a miała być darmowa do 30 czerwca 2017r. Już napisałem reklamację.
• waldemarDajcie znać czy to jakiś błąd po waszej czy ich stronie.
• ggrzesna innym blogu piszą że na telefon rozpatrują reklamacje od ręki – ewidentny błąd banku, zresztą w bzwbk to nie nowość!
• artekW dniu 5 stycznia bank pobrał ode mnie opłatę za kartę w wysokości 7 zł ? Czy ktoś miał podobnie ?
• syfusu mnie tez pobrali opłate
• ggMnie pobrali dzis 7 zl za karte…
• Luku mnie nie pobrali. Ale jest informacja od banku o nowej tabeli opłat i prowizji. Jest okazja na wypowiedzenie rachunku nie zgadzajac się na zmiany ( chyba do marca ).
• Leniou mnie nie pobrali:)
• mmmmA czy ze zmianą toip można rezygnację wysłać mailem albo zwykłym listem pocztowym ?
• luicjeżeli komuś pobrali opłaty za kartę tzn że pewnie nie ma założone konto z promocji 4% albo jakiś błąd w banku – jak słusznie ktoś wyżej napisał to indywidualne problemy więc nie piszcie o nich na forum
• piotroWygląda jednak na to, że nie do końca indywidualne problemy. Ponoć opłata wynika z niespełnienia warunków promocji, tj. niewyrażenia zgód marketingowych. Wielka prośba do wszystkich aby je wyrazili i zareklamowali opłatę – wtedy bank prawdopodobnie cofnie opłatę, nie będzie problemu z kolejnymi opłatami oraz nie będzie problemu z premią.
Co dokładniej macie zrobić?
Ustawienia -> Moje dane:
• MichałZgrany numer.
• RyszardPrzy poprzednich promocjach też wmawiali ludziom że w systemie nie ma zgód mimo iiż je wyrazili. I nie chcieli zaliczyć promocji.
Jeśli dobrze pamiętam, to zaznaczenie zgody podczas wnioskowania wcale nie oznaczało, że zgoda jest w systemie – zgadza się?
• Michał