Konto Godne Polecenia: 100 zł za założenie, oprocentowanie 4% i całkowicie darmowa karta!

Kilka dni temu opisywaliśmy bardzo dobrą ofertę Banku Zachodniego WBK, w ramach której można otworzyć Konto Godne Polecenia z oprocentowaniem 4% i zwolnieniem z opłat za kartę do końca czerwca 2017. Mamy świetną wiadomość: rachunek ten właśnie pojawił się w promocji, dzięki której w łatwy sposób zgarnąć można dodatkowe 100 zł premii. Szykuje się hit? :)

100 zł i 4% na Koncie Godnym Polecenia!

Konto Godne Polecenia 4% z premią

Standardowo promocja przeznaczona jest tylko dla nowych klientów, ale tym razem data wykluczenia nie jest zbyt odległa – każda osoba, która posiadała dowolne konto osobiste przed dniem 31 sierpnia 2015 może wziąć udział w promocji. Osoby posiadające rachunek po tej dacie są natomiast wykluczone.

Aby zgarnąć tytułową premię wystarczy do 23 listopada 2015 zarejestrować się na dedykowanej stronie promocji.

Uwaga! Ze względu na ogromną popularność promocja została przedłużona – rejestrować możemy się do 27 listopada

Należy podać swój adres mailowy, zaakceptować pierwszą zgodę (jest wystarczająca), aktywować konto przez link wysłany na maila, wyrazić zgodę na zwolnienie banku z tajemnicy bankowej w zakresie związanym z promocją, a następnie złożyć wniosek o właściwe Konto Godne Polecenia z oprocentowaniem 4% i kartą debetową.

Wymagane zgody marketingowe w promocji 100 zł premii za Konto Godne Polecenia

Uwaga: standardowo przypominamy, że jeśli na jednym komputerze rejestruje się wiele osób w danej promocji, to cały proces należy przejść od początku: przejść na stronę promocji, założyć nowy profil podając nowego maila kolejnej osoby, a następnie założyć właściwe konto z wygenerowanego linku (unikalnego dla danej osoby!). W innym wypadku bank i pośrednik (Agora) organizujący akcję będą mieli problemy z jej rozliczeniem.

Podczas składania wniosku o samo Konto Godne Polecenia warto zwrócić uwagę na to, aby zaznaczyć odpowiednie zgody marketingowe. Zgodnie z regulaminem:

[Uczestnik]:
a. nie złożyły w Banku sprzeciwu wobec przetwarzania danych w celach marketingowych,
b. wyraziły w Banku zgodę na otrzymywanie informacji handlowej drogą elektroniczną,
c. podały w Banku numer telefonu komórkowego do kontaktu.

Uwaga: jeśli podpisujemy umowę przelewem z innego banku, to dane (imię, nazwisko, adres) muszę być te same, co podane we wniosku BZWBK! Jeśli więc np. zmieniliśmy adres zamieszkania i dane będą się różnić, to lepiej wybrać opcję przez kuriera.

100 zł za wydanie kartą… 100 zł!

Co dalej? Do dnia 31 grudnia 2015, należy podpisać umowę (za pomocą przelewu internetowego lub za pośrednictwem kuriera) oraz wykonać płatności bezgotówkowe kartą na łączną kwotę minimum 100 zł. Liczą się zarówno transakcje w internecie jak i punktach naziemnych.

To tyle! Najpóźniej 31 stycznia 2016 zostaniemy mailowo poinformowani o przyznaniu premii, a do 14 lutego będziemy musieli podać dane do odbioru obiecanych 100 zł. Premia zostanie przekazana do dnia 29 lutego 2016.

Co oferuje Konto Godne Polecenia w promocji 4%?

Samą promocję „4% na Koncie Godnym Polecenia” prześwietliliśmy już kilka dni temu. W skrócie: bank do całkowicie darmowego rachunku dorzuca oprocentowanie 4% środków do 4000 zł oraz darmową kartę debetową z darmowymi wypłatami ze wszystkich bankomatów. Promocja trwa do czerwca 2017 co oznacza, że przez ponad 1,5 roku możemy cieszyć się świetnym, darmowym rachunkiem z dobrym oprocentowaniem i bonusem 100 zł na start. Oczywiście regulamin nie nakłada obowiązku korzystania z tego rachunku tak długo – możemy go zamknąć kiedy tylko chcemy.

Co ciekawe promocja podwyższonego do 4% oprocentowania pozwala na założenie nawet trzech tego typu rachunków – możemy w ten sposób mieć możliwość lokowania aż 12 000 zł na 4% w skali roku. Niestety premię na start zgarniemy tylko raz :-)

Aby założyć drugie i trzecie konto z oprocentowaniem 4% należy wybrać sposób zakładania tych rachunków przez kuriera – po wypełnieniu wniosku online. Według relacji czytelników drugie i trzecie konto nie może być założone przez przelew weryfikacyjny – bo wniosek zostanie odrzucony.

PS. Warto również pamiętać, że BZWBK to praktycznie jedyny bank, który dba o aktywnych klientów. Bardzo często można dzięki niemu zgarnąć np. 20 zł zwrotu za transport komunikacją miejską czy parkingi.

Poniżej znajdziecie najczęściej zadawane pytania z odpowiedziami:

Posiadam kartę kredytową w BZWBK. Czy mogę wziąć udział w promocji?

Jeśli posiadasz kartę kredytową BEZ konta osobistego w PLN, to jak najbardziej tak.

Posiadam konto walutowe w BZWBK. Czy mogę wziąć udział w promocji?

Jeśli posiadasz konto walutowe BEZ konta osobistego w PLN, to jak najbardziej tak.

Bank odrzucił wniosek po przelewie weryfikacyjnym. Co robić?

Standardową praktyką banków jest weryfikacja, czy dane podane we wniosku zgadzają się z danymi z przelewu weryfikacyjnego innego banku. Jeśli więc dokonamy przelewu z konta, gdzie nasze dane są niezaktualizowane (np. inny adres) to bank odrzuci taki wniosek. Należy wtedy zalogować się na swoje konto na stronie promocji i złożyć wniosek jeszcze raz – tym razem wybierając kuriera.

W umowie nie ma nic o oprocentowaniu 4%. Skąd mam wiedzieć, że tyle będzie?

Bo mówi o tym regulamin promocji z oprocentowaniem 4%. W większości przypadków bankowi nie opłaca się zmieniać zawieranych umów i wprowadzać do nich niewielkich zmian. Przykładowo przy organizowaniu kilkudziesięciu promocji w roku mogłoby to tylko wprowadzić zamieszanie. W związku z tym banki do standardowej umowy konta dodają dedykowany regulamin promocji który precyzuje co otrzymamy zawierając umowę w określony sposób.

Mam na koncie ponad 4000 zł i w szczegółach oprocentowania wyświetla mi się 1%. Czy to normalne?

Zgodnie z regulaminem promocji do kwoty 4000 zł obowiązuje oprocentowanie 4%, natomiast powyżej – już tylko 1%. Jeśli na koncie posiadamy nadwyżkę, to w szczegółach konta będzie się wyświetlało oprocentowanie dla aktualnego salda (bank prawdopodobnie nie potrafi pokazać dwóch oprocentowań). Oczywiście postanowienia promocji obowiązują, więc 4% do 4000 zł zostanie naliczone normalnie na koniec miesiąca.

Kalendarz promocji

Nie przegap!

Komentarze

  • Ryszard, żeby było śmieszniej większość osób która zgody wyraziła jednak promocyjne oprocentowanie + zwolnienie z opłat ma aktywne. Ciekawe więc, czy bank wprowadza szykany dla wybranych czy jednak w większości przypadków ci „wybrani” faktycznie czegoś nie odhaczyli albo zakładali konto nie tam gdzie trzeba? Osobiście skłaniam się w kierunku bramki numer dwa.
    Chociaż z drugiej strony, przez kilka dni był burdel z systemem wniosków w BZWBK, więc może tylko ci szczęśliwcy którzy w tym okresie zakładali konto pomimo spełnienia wszystkich formalności mają taki „prezent” noworoczny. Cholera wie.

    Marek MJ. Odpowiedz
  • Wyrazilem wszystkie zgody przy wnioskowaniu o konto i te w systemie mam zaznaczone… wiec moze jednak blad ludzki przy skladaniu wniosku?

    P. Odpowiedz
  • Z tego co było w regulaminie czyli wymóg zaznaczenia zgody marketingowych oznaczało że zgoda w systemie była automatycznie zaznaczona

    piotro Odpowiedz
  • W moim przypadku chodziło o Kupon 100 zł do Empiku. Bank odrzucał reklamacje.
    Napisałem skargę na bank do rzecznika klienta
    rzecznik.klienta@bzwbk.pl
    Pomoc rzecznika ( pani Izabella Krzywosądzka-Pajdak) sprawiła że bank zadzwonił,przeprosił i kupon do Empika wydał.
    Ja obecnie robię zrzut każdej strony formularza który wypełnianiam i archiwizuję

    Ryszard Odpowiedz
  • więc opłaty za kartę wynikają z braku zaznaczenia zgód marketingowych (również handlowych) podczas składania wniosku

    piotro Odpowiedz
  • A u mnie sytuacja taka, odnośnie zgód marketingowych – we wniosku wyrażone, na infolinii pani potwierdza że figurują w systemie jako wyrażone, natomiast w bankowości elektronicznej w zakładce ‚moje dane’ – kwadracik jest pusty (jakby były niewyrażone), a co lepsze, nie da się nijak tam kliknąć i ptaszka postawić. To jest dopiero galimatias ;) Na infolinii polecili mi udać się do oddziału ze skserowanym dowodem i odkręcać to tam, bo mimo 14 minut! (sic!) wiszenia na infolinii, nie udało się tej zagwozdki rozwiązać. Nie dają się nam nudzić, to pewnie.

    Alnervik Odpowiedz
  • Ja wyraziłam wszystkie zgody i w systemie jak podejrzałam zgoda jest zaznaczona – żadnej opłaty za kartę mi nie naliczyli… ufff…. tyle dobrego.
    O tych zgodach to już pisałam dawno temu, że nie wystarczy jedną zaznaczyć ale nikt słuchać nie chciał. ;)

    Pola33 Odpowiedz
  • U mnie opłatę pobrali mimo że zgodę wyraziłem przy składaniu wniosku i widzę że mam je zaznaczone. Napisałem reklamację przez formularz ale cały czas cisza … .

    Marcin871 Odpowiedz
  • Marcin871 # z tego wynika że to znowu jakieś „błędy systemu” i droga przez reklamację – ciekawe czy zwrócą i kiedy odpowiedzą

    piotro Odpowiedz
  • No właśnie Admin. Masz niespotykaną legitymację/ tylko w tej promocji wpisał sie 759 osób/ stan na 19:24, wiele osób korzystało z linka z tej strony/ żeby w naszym imieniu wystapić do BZWBK i wyjaśnić sprawę z tymi opłatami, zgodami i innymi problemami związanymi z tą promocją. Pisałem już, że naliczyli mi 7 pln. Napisałem reklamacje i cisza. Co więcej po wydaniu w grudniu 100pln zdałem kartę i ….. naliczyli mi opłatę 1,13pln. To już jaja całkowite. Admin wyjaśnisz?

    Waldemar Odpowiedz
  • Adminie
    Może pora dogadywac się w przyszłości z organizatorem promocji że skorzystanie z dedykowanego linku z automatu jest wyrażeniem wszelakich zgód potrzebnych w danej promocji.Logiczne chyba jest że jak warunkiem darmowej karty jest wyrażenie np 4 zgód to każdy TE 4 zgody wyraża a pozostałe według uznania

    Ryszard Odpowiedz
  • Ryszardzie to znakomity pomysł. Wydaje mi się, że jednak nie przejdzie bo chyba zgoda musi być indywidualna, każdego klienta banku. Adminie warto jednak spróbować a nuż prawnicy BZWBK coś wymyślą?

    waldemar Odpowiedz
  • Widze ze gimbaza dotarla niestety rowniez tutaj… Wytlumaccie mi prosze jak admin z automatu moze za was wyrazic indywidualna zgode na przetwarzanie waszych danych osobowych rowniez tych wrazliwych???
    zaznaczajcie jak pisze a pozniej marudzcie ze zle zaznaczyliscie i was kroja!

    koles Odpowiedz
  • zazanczajcie jak admin pisze a nie zaznaczacie po swojemu, a pozniej marudzcie ze zle zaznaczyliscie i was kroja!

    koles Odpowiedz
  • Zaznaczanie zgód za klienta nie jest pochwalane i wręcz niezgodne z prawem.

    WybrzezeKosciSloniowej Odpowiedz
  • Do koles, WybrzeżeKościSłoniowej
    Wymagane zgody były zaznaczone. zgodnie z regulaminem promocji i jej opisem przez Admina. To raczej jakieś niedomaganie systemy elektronicznego BZWBK. Admin pisał już, że „odhaczenie”/tzn. wyrażenie zgody we wniosku nie zawsze znajduje odzwierciedlenie w bankowosciBZWBK24. I raczej tam jest pies pogrzebany.
    A może jednak warto zasugerować Adminowi aby przy następnych akcjach organizator promocji zaznaczył w regulaminie, że wnioskowanie o dany produkt jest równoznaczne/bądź oznacza zgodę uczestnika promocji na ………./ bank może wymienić np. zgodę na przetwarzanie danych osobowych, otrzymywanie tabeli opłat i prowizji, informacji handlowych itp./. Taka klauzula ułatwiła by życie wszystkim. Tylko czy aby takie postępowanie nie jest wpisane przez UOKiK do rejestru klauzul niedozwolonych? Nie wiem tego. Może w takim razie specjaliści od pouczania innych by się wypowiedzieli?
    No koles? czekamy.

    waldemar Odpowiedz
  • ale to wręcz nie leży w interesie BZWBK, by takie klauzule dołączać do regulaminów ;) Ty akurat wiesz że coś jest nie tak, ale inny machnie na to ręką…

    ggrzes Odpowiedz
  • Cześć

    Na infolinii BZWBK dowiedziałem się, że aby karta była darmowa, trzeba wyrazić zgodę na przetwarzanie danych przez bank w celach marketingowych. Natomiast przy rejestracji konta mieliście do zaznaczenia zgodę na jeden z trzech warunków: Akceptuję regulamin promocji i wyrażam zgodę na przetwarzanie danych przez organizatora promocji .

    Innym rozwiązaniem jest rezygnacja z karty zbliżeniowej i wyrobienie sobie zwykłej bankomatowej. Wtedy nic się nie płaci.

    P.S Nie wiem, czy ta dodatkowa zgoda na przetwarzanie danych w celach marketingowych nie jest zmianą regulaminu promocji co można reklamować? Nic nie wiedziałem wcześniej o potrzebie takiej zgody.

    Jak poradziliście sobie z tym problemem?

    Adam111 Odpowiedz
  • Do kiedy ma być lub miała być wypłacona premia 100 zł? Bo nie wiem czy też nie jestem w gronie nominowanych do nie wypłaty…

    Michał Odpowiedz
  • Założyłem konto w 11/2015 i spełniłem warunki 10/12/2015 a nadal nie otrzymałem 100 PLN. Czy wiadomo kiedy będzie wypłata?

    msmolkowski Odpowiedz
  • Proponuje przesunąć do góry i przeczytać opis
    Wszystko jest napisane

    Ryszard Odpowiedz
  • Dostałem taką odpowiedź na reklamację :)
    „Szanowny Panie,
    uprzejmie informuję, że Pana reklamację dotyczącą opłaty za kartę rozpatrzyłam pozytywnie, mimo że opłata jest zgodna z obowiązującą w naszym banku Taryfą opłat i prowizji.
    Pieniądze zwrócimy na Pana konto do 13.01.2015r. Jednocześnie informuję, że nie wyraził Pan zgody na przekazywanie informacji handlowej w celach marketingowych, tym samym Pana karta nie została dopisana do promocji. W związku z tym w kolejnych miesiącach opłata za kartę będzie naliczana zgodnie z Taryfą opłat i prowizji.
    Mam nadzieję, że powyższe wyjaśnienia okażą się pomocne.”

    Rafał Odpowiedz
  • Czy teraz możemy zmienić ta zgodę aby jednak ta karta była darmowa?

    Krystian Odpowiedz
  • >>>zgodę aby jednak ta karta była darmowa?

    Regulamin precyzuje, iż uczestnik może skorzystać z promocji cenowej w zakresie Karty, jeżeli w Okresie trwania Promocji (…) wyrazi zgodę na otrzymywanie informacji handlowej drogą elektroniczną.
    Okres trwania promocji : do 30 czerwca 2017 r.

    Bogdan Odpowiedz
  • Uwaga: rozmawiałem wczoraj z Agorą i jeszcze raz prośba do was o sprawdzenie tego, czy macie ustawione wymagane przez regulamin zgody. Nawet, jak ustawialiście je podczas składania wniosku to warto je sprawdzić (i ew. zaznaczyć) dla świętego spokoju. Zgody będą sprawdzane podczas generowania raportu z informacją kto ma dostać premię, czyli niedługo.
    PS. Zgody można usunąć w momencie otrzymania maila o wypłacie premii.

    Michał Odpowiedz
  • hej Admin
    moglbys wrzucic jakis print screen ktore dokladnie zgody nalezy zatwierdzic?
    aby nie bylo potem problemow?
    z gory dziekuje

    Michal Odpowiedz
  • Wrzucałem na poparzedniej stronie, wrzucam jeszcze raz:

    Michał Odpowiedz
  • hej
    dziekuje i przepraszam. staram sie czytac komentarze na biezaco, ale zawsze cos umknie
    dziekuje raz jeszcze

    Michal Odpowiedz
  • Czyli jesli nie zaznaczylem zgody na otrtzymywanie informacji handlowych to nici z darmowej karty ale z premii rowniez?

    Krystian Odpowiedz
  • To ja zapytam odwrotnie: jak za kartę od listopada nie pobrali, to premia pewna jak w banku?

    qq Odpowiedz
  • >>>Czyli jesli nie zaznaczylem zgody na otrtzymywanie informacji handlowych to…

    To możesz wyrazić ją teraz albo później nawet do dnia 30 czerwca 2017 r.
    Lepiej jednak jak najszybciej.

    Bogdan Odpowiedz
  • Dzieki Bogdan, wieczorem zaloguje sie do banku i zmienie ta zgode

    Krystian Odpowiedz
  • Jak długo czekaliście na rozpatrzenie reklamacji w sprawie prowizji za kartę? Wysłałem w sobotę przez formularz na bzwbk24 i do tej pory nie dostałem żadnej wiadomości.
    Przyznam, że jestem przyzwyczajony do błyskawicznego rozpatrywania reklamacji w mbanku.

    Stefan Odpowiedz
  • w jakim to banku rozpatruja blyskawicznie? bo czas maja chyba 30 dni?

    koles Odpowiedz
  • reklamacja rozpatrzona po paru dniach (przyszła pocztą)

    abc Odpowiedz
  • Czekałam ponad 10 dni, ale rozpatrzyli pozytywnie.

    Dominika Odpowiedz
  • Mojej córce rozpatrzyli reklamację pozytywnie. Zwrócili 7 pln plus 1,13/ opłata proporcjonalna za zdaną kartę/. Sprawę rozpatrywano ok. 10 dni a więc szybko.

    Waldemar Odpowiedz
  • Ja nie dostałem ani pisma z BZ WBK, ani nie pobrali mi żadnej opłaty.
    Podobnie w przypadku mojej mamy, która zakłada konto w drugiej edycji (ja zakładam w pierwszej).
    Dlaczego innym pobrali ?

    Paweł Odpowiedz
  • @pawel
    czytaj wyzej prosze, no przeciez brak slow…..

    koles Odpowiedz
  • Czytałem. Nie rozumiem tylko dlaczego u jednych są opłaty a u innych nie.
    Raczej każdy w taki sam sposób zakłady rachunek.

    Paweł Odpowiedz
  • @ Paweł
    o to skad sa te oplaty to trzeba zapytac BZ WBK mieli taki przerob i zniwa ze zanaczali zgody jak im szlo i stad teraz pewnie te oplaty :D

    koles Odpowiedz
  • a czesc sama nie zaznaczyla, wobec czytelnej i jasnej instrukcji z artykulu ze sa wymagane aby uczestniczyc w promocji :) no coz taki mamy elektorat…. eee tzn klimat :D

    koles Odpowiedz
  • Od 1.03 zmienia się także tabela opłat w bz wbk.
    Rozumiem ze nas ta zmiana nie dotyczy bo mamy gwarancję do 06.2017 tak ?

    Paweł Odpowiedz
  • Czy ktoś już dostał maila o przyznaniu premii?

    Fazi Odpowiedz
  • @Fazi pozwol ze ci zacytuje artykul na gorze strony, bo pewnie nie miales nawet ochoty go przeczytac:
    „Najpóźniej 31 stycznia 2016 zostaniemy mailowo poinformowani o przyznaniu premii, a do 14 lutego będziemy musieli podać dane do odbioru obiecanych 100 zł. Premia zostanie przekazana do dnia 29 lutego 2016.”

    koles Odpowiedz
  • @koles czytałem, wiem o tym. Jednakże „Najpóźniej 31 stycznia 2016 ” nie znaczy, że dopiero 31.01 stąd moja ciekawość.

    Fazi Odpowiedz
  • trzeba czekac :D
    gdyz wysylaja ostatniego dnia o 16 najczesciej.

    koles Odpowiedz
  • jakby ktoś otrzymał maila z informacją proszę o wiadomość

    sylwek Odpowiedz
  • pytanie do admina:
    jeżeli do 31 stycznia (Najpóźniej 31 stycznia 2016 zostaniemy mailowo poinformowani o przyznaniu premii) – nie dostanie się emaila to gdzie należy zgłaszać reklamację do Agory ? – nie ma numery telefonu do organizatora pormocji – czy do BZ WBK ?

    piotro Odpowiedz
  • piotro, jak sobie wejdziesz na stronę promocji to masz tam formularz kontaktowy.

    Goofer Odpowiedz
  • Skomentuj

    Chcesz mieć pewność, że nikt inny nie podpisze się twoim nickiem? Zarejestruj się (lub zaloguj) na LiveSmarter!

    Ostatnie wpisy