Konto Godne Polecenia: 100 zł za założenie, oprocentowanie 4% i całkowicie darmowa karta!

Kilka dni temu opisywaliśmy bardzo dobrą ofertę Banku Zachodniego WBK, w ramach której można otworzyć Konto Godne Polecenia z oprocentowaniem 4% i zwolnieniem z opłat za kartę do końca czerwca 2017. Mamy świetną wiadomość: rachunek ten właśnie pojawił się w promocji, dzięki której w łatwy sposób zgarnąć można dodatkowe 100 zł premii. Szykuje się hit? :)

100 zł i 4% na Koncie Godnym Polecenia!

Konto Godne Polecenia 4% z premią

Standardowo promocja przeznaczona jest tylko dla nowych klientów, ale tym razem data wykluczenia nie jest zbyt odległa – każda osoba, która posiadała dowolne konto osobiste przed dniem 31 sierpnia 2015 może wziąć udział w promocji. Osoby posiadające rachunek po tej dacie są natomiast wykluczone.

Aby zgarnąć tytułową premię wystarczy do 23 listopada 2015 zarejestrować się na dedykowanej stronie promocji.

Uwaga! Ze względu na ogromną popularność promocja została przedłużona – rejestrować możemy się do 27 listopada

Należy podać swój adres mailowy, zaakceptować pierwszą zgodę (jest wystarczająca), aktywować konto przez link wysłany na maila, wyrazić zgodę na zwolnienie banku z tajemnicy bankowej w zakresie związanym z promocją, a następnie złożyć wniosek o właściwe Konto Godne Polecenia z oprocentowaniem 4% i kartą debetową.

Wymagane zgody marketingowe w promocji 100 zł premii za Konto Godne Polecenia

Uwaga: standardowo przypominamy, że jeśli na jednym komputerze rejestruje się wiele osób w danej promocji, to cały proces należy przejść od początku: przejść na stronę promocji, założyć nowy profil podając nowego maila kolejnej osoby, a następnie założyć właściwe konto z wygenerowanego linku (unikalnego dla danej osoby!). W innym wypadku bank i pośrednik (Agora) organizujący akcję będą mieli problemy z jej rozliczeniem.

Podczas składania wniosku o samo Konto Godne Polecenia warto zwrócić uwagę na to, aby zaznaczyć odpowiednie zgody marketingowe. Zgodnie z regulaminem:

[Uczestnik]:
a. nie złożyły w Banku sprzeciwu wobec przetwarzania danych w celach marketingowych,
b. wyraziły w Banku zgodę na otrzymywanie informacji handlowej drogą elektroniczną,
c. podały w Banku numer telefonu komórkowego do kontaktu.

Uwaga: jeśli podpisujemy umowę przelewem z innego banku, to dane (imię, nazwisko, adres) muszę być te same, co podane we wniosku BZWBK! Jeśli więc np. zmieniliśmy adres zamieszkania i dane będą się różnić, to lepiej wybrać opcję przez kuriera.

100 zł za wydanie kartą… 100 zł!

Co dalej? Do dnia 31 grudnia 2015, należy podpisać umowę (za pomocą przelewu internetowego lub za pośrednictwem kuriera) oraz wykonać płatności bezgotówkowe kartą na łączną kwotę minimum 100 zł. Liczą się zarówno transakcje w internecie jak i punktach naziemnych.

To tyle! Najpóźniej 31 stycznia 2016 zostaniemy mailowo poinformowani o przyznaniu premii, a do 14 lutego będziemy musieli podać dane do odbioru obiecanych 100 zł. Premia zostanie przekazana do dnia 29 lutego 2016.

Co oferuje Konto Godne Polecenia w promocji 4%?

Samą promocję „4% na Koncie Godnym Polecenia” prześwietliliśmy już kilka dni temu. W skrócie: bank do całkowicie darmowego rachunku dorzuca oprocentowanie 4% środków do 4000 zł oraz darmową kartę debetową z darmowymi wypłatami ze wszystkich bankomatów. Promocja trwa do czerwca 2017 co oznacza, że przez ponad 1,5 roku możemy cieszyć się świetnym, darmowym rachunkiem z dobrym oprocentowaniem i bonusem 100 zł na start. Oczywiście regulamin nie nakłada obowiązku korzystania z tego rachunku tak długo – możemy go zamknąć kiedy tylko chcemy.

Co ciekawe promocja podwyższonego do 4% oprocentowania pozwala na założenie nawet trzech tego typu rachunków – możemy w ten sposób mieć możliwość lokowania aż 12 000 zł na 4% w skali roku. Niestety premię na start zgarniemy tylko raz :-)

Aby założyć drugie i trzecie konto z oprocentowaniem 4% należy wybrać sposób zakładania tych rachunków przez kuriera – po wypełnieniu wniosku online. Według relacji czytelników drugie i trzecie konto nie może być założone przez przelew weryfikacyjny – bo wniosek zostanie odrzucony.

PS. Warto również pamiętać, że BZWBK to praktycznie jedyny bank, który dba o aktywnych klientów. Bardzo często można dzięki niemu zgarnąć np. 20 zł zwrotu za transport komunikacją miejską czy parkingi.

Poniżej znajdziecie najczęściej zadawane pytania z odpowiedziami:

Posiadam kartę kredytową w BZWBK. Czy mogę wziąć udział w promocji?

Jeśli posiadasz kartę kredytową BEZ konta osobistego w PLN, to jak najbardziej tak.

Posiadam konto walutowe w BZWBK. Czy mogę wziąć udział w promocji?

Jeśli posiadasz konto walutowe BEZ konta osobistego w PLN, to jak najbardziej tak.

Bank odrzucił wniosek po przelewie weryfikacyjnym. Co robić?

Standardową praktyką banków jest weryfikacja, czy dane podane we wniosku zgadzają się z danymi z przelewu weryfikacyjnego innego banku. Jeśli więc dokonamy przelewu z konta, gdzie nasze dane są niezaktualizowane (np. inny adres) to bank odrzuci taki wniosek. Należy wtedy zalogować się na swoje konto na stronie promocji i złożyć wniosek jeszcze raz – tym razem wybierając kuriera.

W umowie nie ma nic o oprocentowaniu 4%. Skąd mam wiedzieć, że tyle będzie?

Bo mówi o tym regulamin promocji z oprocentowaniem 4%. W większości przypadków bankowi nie opłaca się zmieniać zawieranych umów i wprowadzać do nich niewielkich zmian. Przykładowo przy organizowaniu kilkudziesięciu promocji w roku mogłoby to tylko wprowadzić zamieszanie. W związku z tym banki do standardowej umowy konta dodają dedykowany regulamin promocji który precyzuje co otrzymamy zawierając umowę w określony sposób.

Mam na koncie ponad 4000 zł i w szczegółach oprocentowania wyświetla mi się 1%. Czy to normalne?

Zgodnie z regulaminem promocji do kwoty 4000 zł obowiązuje oprocentowanie 4%, natomiast powyżej – już tylko 1%. Jeśli na koncie posiadamy nadwyżkę, to w szczegółach konta będzie się wyświetlało oprocentowanie dla aktualnego salda (bank prawdopodobnie nie potrafi pokazać dwóch oprocentowań). Oczywiście postanowienia promocji obowiązują, więc 4% do 4000 zł zostanie naliczone normalnie na koniec miesiąca.

Kalendarz promocji

Nie przegap!

Komentarze

  • Kasy brak. Poczekam. Ale przyszły odsetki za luty. Na pierwszym koncie OK, 13 zł z groszami. Ale na drugim i trzecim po 12,71, co daje 3,813 przed belką. Kasa cały czas na rachunku, żadnych przelewów. WTF?

    qq Odpowiedz
  • Tez nie mam tych 100zł a warunki wszystkie spełnione:-/ rachunek tez podany :-/ na reklamacje nie odpisuja drugi dzień:-/

    Sylwia Odpowiedz
  • Ale wy jesteście niecierpliwi, jakby te 100 zł miało zmienić wasze życie.

    sylwek Odpowiedz
  • @admin czy wiadomo kiedy Agora będzie się z nami kontaktować bo jak narazie kiepsko to z ich strony wygląda.

    Tallanor Odpowiedz
  • Czy z kimś się już skontaktowali? Ktoś dostał pieniądze?

    kogi Odpowiedz
  • niestety ani telefonicznie ani mailowo, Agora zaczyna sobie z nami brzydko pogrywać! :(

    admin pls o ponaglenie ich trochę, skoro problem mają zidentyfikowany to może niech z nami się nie kontaktują tylko wypłacą nam ta kasę?!

    paolo Odpowiedz
  • Dzwonicie do Agory (22 555 53 21), bo do 13 marca jest tylko czas, ja własnie z nimi rozmawiałem i brakowało mi zgody w bankowości WBK na przesyłanie informacji droga elektroniczna. Ponowna weryfikacja ma być po 13 marca a premie wypłacone dopiero na początku kwietnia.

    TallaNOR Odpowiedz
  • u żony zgoda w bankowości internetowej JEST a kasy i tak nie przelali:

    Upoważniam Bank Zachodni WBK do przekazywania mi za pomocą środków komunikacji elektronicznej informacji handlowej1 oraz wyrażam zgodę na kontakt telefoniczny dla celów marketingu bezpośredniego2, w szczególności na wskazany powyżej adres poczty elektronicznej i nr telefonu.
    1 w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną
    2 przy użyciu automatycznych systemów wywołujących i telekomunikacyjnych urządzeń końcowych, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lipca 2004 r. prawo telekomunikacyjne

    paolo Odpowiedz
  • @paolo dlatego najlepiej zadzwonić i powiedzą co jest nie tak.

    TallaNOR Odpowiedz
  • Dzwoniłem, rzekomo nie wyraziłem zgód marketingowych w WBK – oczywiście są zaznaczone, dodatkowo potwierdziłem to na infolinii. Złożyłem na wszelki wypadek jeszcze reklamacje w WBK bo Agora twierdzi że to bank im nie zezwolił na wypłatę premii którą już mieli dla mnie (trajlu bajlu :) i nie mogą z tym nic zrobić..

    uta Odpowiedz
    • Ta sama sytuacja, Agora twierdzi, że dostała informacje od banku, że nie wyraziłem zgody…co jest nie prawdą sprawdziłem w banku i na infolinii….zgoda jest…złożyłem reklamację w banku i w Agorze…

      karo141
    • Dzwoniłem i u mnie dokładnie taka sama sytuacja. Podobno brak „Zgodę na otrzymywanie od Banku informacji handlowych drogą elektroniczną” na którą była udzielona zgoda (potwierdzenie w umowie którą otrzymałem od BZWBK a także w danych w serwisie transakcyjnym). Reklamacje w BZWBK też złożyłem bo już nie wiem kto tu mówi prawdę. Zobaczymy jak się sprawa dalej potoczy

      Walu
  • Ja i mąż dostaliśmy premie bez problemów

    Nat Odpowiedz
  • Patrzę jeszcze raz na procedurę którą opisywał @admin jaka trzeba zrobić w tej promocji…i było powiedziane, że wystarczy zgodzić się na pierwszą z trzech zgód…(można sprawdzić wyżej w opisie promocji żółte pole)

    i tutaj mógł wyniknąć nasz problem…

    karo141 Odpowiedz
    • I to prawda – to są zgody przekazywane organizatorowi, czyli Agorze. W promocji natomiast chodziło o zgody przekazywane do banku.

      Michał
  • No to jak to jest – najpierw przysyłają maile z gratulacjami i prośbą o dane do przelewu, a później nie wypłacają i twierdzą, że coś jednak jest nie tak?…
    Admin twierdzi, że problem już jest znany i że będą się kontaktować w ciągu kilku godzin… I co? Ktoś się kontaktował?
    Cała ta akcja to jedna wielka kpina. Żałuję, że dałem się w to wciągnąć. Teraz okazuje się jeszcze, że będę musiał czekać do początku kwietnia, a i tak nie wiadomo czy dostanę pieniądze.

    kogi Odpowiedz
    • Z agorą skontaktowałem się sam a pani powiedziała że podczas powtórnej weryfikacji bank przekazał info że nie udzieliłem zgody i agora cofnęła przelew premii. Ktoś tu faktyczne dał ciała tylko jeszcze nie wiadomo kto.

      Walu
  • Ja mam zgody i w banku i w agorze i kasy nie ma. Chyba, że nie wiem jeszcze o jakichś tajemniczych zgodach. Ponadto maila z zakwalifikowaniem się otrzymałem. wniosek wypełniłem.

    Barti Odpowiedz
  • @Walu to co oni gadają to jest jedna wielka ściema i ja nie mam zamiaru w to wierzyć. To jak pierwsza weryfikacja wykazała, że się kwalifikujesz, a druga już nie. I nawet nie raczyli o tym poinformować tak?
    Myślę, że oni są po prostu niewypłacalni i nie byli w stanie wszystkim wypłacić tych pieniędzy. Na innych portalach też się ludzie burzą, że premii nie dostali.
    Oni teraz razem z szanownym Adminem śmieją się z nas, bo dostali ogromne pieniądze za reklamę i organizację akcji od bzwbk i mają wszystkich gdzieś.
    Admin w tej sprawie już nawet się nie wypowiada, bo sam pewnie zdaje sobie z tego sprawę.

    kogi Odpowiedz
    • Dodatkowo wkurzające jest to iż agora teraz mówi że piłeczka jest po stronie banku. Że to bank powinien przekazać prawidłową informację o zgodach. Że to w banku trzeba składać reklamacje a nie u nich itd. Podczas rozmowy także padła data 13 marca do kiedy agora powinna otrzymać nowa informację z banku. A kiedy bank takową przekaże i o jakiej treści już nie wiem. Przecież ma czas 30 dni na reklamację. Dodatkowo może u nich jest OK bo w serwisie banku zgoda jest wyraźnie zaznaczona. Jak znam życie pewnie będzie trzeba dzwonić za parę dni i do banku i do agory bo odzewu z ich strony nie będzie.

      Walu
  • Bank zapewne przekazał informację o zgodach, bo ja również mam wyrażoną, a jeśli nie przekazał to na jakiej podstawie wysyłali te maila z gratulacjami? Takie maile powinni wysłać dopiero w momencie gdy mają 100% pewności, że ktoś się kwalifikuje i kwestia jest tylko przelania mu pieniędzy. Jeśli było inaczej to oni takim gadaniem o zgodach jeszcze bardziej się pogrążają i świadczy to tylko o tym jak została przygotowana ta promocja i że ludzi mają tak naprawdę gdzieś.

    kogi Odpowiedz
  • A jak tam się dodzwonić? Nikt nie odbiera… Jedzą czosnek?

    qq Odpowiedz
  • Takiego maila otrzymałem dziś:
    „Drogi Uczestniku akcji „Godne Polecenia 4% z premią gwarantowaną 100 zł. Po ponownej weryfikacji wyników akcji informujemy, że niestety nie mamy informacji o spełnieniu przez Ciebie jednego z określonych regulaminem warunków – zgody na otrzymywanie informacji handlowej drogą elektroniczną (par. 2 punkt 1, podpunkt b). Bardzo prosimy o upewnienie się, czy wyraziłeś taką zgodę.

    Fakt wyrażenia zgody można sprawdzić:

    a) za pośrednictwem usług bankowości elektronicznej BZWBK24 w zakładce „Ustawienia”, opcja „Moje dane”.
    b) telefonicznie pod numerem 1 9999 (Z zagranicy, oraz dla telefonów z wył. roamingiem +48 61 81 19999)
    c) w dowolnej placówce Banku Zachodniego WBK

    W przypadku jeśli zgoda nie została wyrażona, prosimy o jej wyrażenie, co umożliwi przyznanie Ci premii gwarantowanej. Zgodę można wyrazić za pomocą każdego z trzech wyżej wymienionych sposobów.

    Na wykonanie tej czynności masz czas do 13 marca 2016 r. do godziny 23:59.

    Przepraszamy za wszelkie niedogodności.

    Jeżeli masz dodatkowe wątpliwości związane z wyrażeniem ww. zgody, bądź z innymi elementami promocji, prosimy, skontaktuj się z nami używając formularza kontaktowego na stronie internetowej godnepolecenia.zpremia.pl, lub pod telefonem nr +48 22 555 53 21. ”

    Oczywiście zgodę miałem zaznaczoną przy składaniu wniosku, a nawet potem jeszcze raz to sprawdzałem gdy w pierwszym miesiącu pobrali mi prowizję za prowadzenie konta. Po reklamacji anulowano opłatę i zgody również były zaznaczone bo sprawdzałem.
    No cóż – pewnie zdają sobie sprawę, z problemów gdzieś w systemie, bo tak ochoczo nie przedłużaliby okresu wyrażenia zgód na informacje marketingowe by wypłacić premię. No nic – czekam co będzie dalej.

    Doczu Odpowiedz
  • u mnie taki sam debilny mail. Zgody miałem i mam dalej.

    Barti Odpowiedz
  • Słowo komentarza ode mnie. Zacznę od tego, że na szczęście zdecydowana większość osób premię dostała terminowo i zgodnie z warunkami promocji.

    Co do reszty: wygląda na to, że jest niestety mały bajzel. Z tego co wiem według raportu banku wyglądało na to, że są osoby bez zgód marketingowych, które dostały maila o wypłaceniu premii (a nie powinny) i mimo wszystko premię w końcu dostaną, ale po zaakceptowaniu zgód. Można powiedzieć, że to dobra wola banku/organizatora.

    Niestety piszecie, że to nie do końca tak bo… macie zaznaczone zgody. Przypominam sobie niestety, że jakiś czas temu w WBK był z tym problem – np. ludzie zaznaczali zgody podczas wnioskowania, a w ustawieniach zgody nie mieli. Z tego co wiem system pamiętał tak np. dane osób które konto miały jakiś czas temu.

    Niestety zbyt dużo głosów jest od osób, które mają zaznaczone zgody, a bank przekazał organizatorowi, że nie mają. Ciężko mi to niestety inaczej skomentować niż bajzel. Na szczęście reklamacje prawdopodobnie nie będą potrzebne, bo tak jak piałem, Agora dzwoni do takich osób i i tak oznajmia, że premię dostaną…

    Michał Odpowiedz
    • @admin
      Tak jest w moim (i z tego co czytam to zdecydowanej większości piszących osób) przypadku. Zgoda była wyrażana przy zakładaniu konta. Później był problem z opłatą za kartę z powodu rzekomo niewyrażonej zgody. Teraz znowu problem z tego samego powodu. Szkoda że druga styczność z promocją agory kończy się drugą wtopą.
      No nic, reklamacja już dawno poszła, pozostaje czekać czy zadzwonią. Z tego co pisałeś w innym temacie około 3 dni robocze. Czy zadzwonią? Zobaczymy.

      Uszasty
    • Słabe to wszystko. Może czas ostrzegać ludzi przed Agora i tym podobnym.
      kto miał kasę wziąć to wziął. Promocja się udała. I tyle temacie prawda?

      an
    • @admin
      faktycznie u mnie tak było, że wyrażałem zgodę przy wysyłaniu wniosku, a potem w samym koncie zgoda nie była zaznaczona i stąd naliczono mi opłatę za prowadzenie konta. Po reklamacji zgody w koncie miałem zaznaczone (sprawdzałem) i przez jakiś czas było ok. Niestety gdy spojrzałem na konto pod koniec lutego okazuje się, że zgody znów sa odznaczone. Nie rozumiem jak to się mogło stać, bo ja tego nie zmieniałem, ale faktycznie bajzel tam muszą mieć niezły.

      Doczu
    • @admin
      Piszesz że agora dzwoni i oznajmia że premie będzie. Nie do końca tak to wygląda. W moim przypadku ja zadzwoniłem. Pani uprzejmie zaznaczyła w swoim systemie że mam zgodę (nie chciał ani skanu umowy, ani screena z ekranu konta na których widać że zgoda była zaznaczona). Jednakże dodała że najlepiej będzie jak złożę reklamację w BZWBK bo agora do 13 marca ma czas na ponowną weryfikacje i lepiej by było aby bank potwierdził że mam zgody zaznaczone. Nie potrafiła mi powiedzieć czy dostane jakieś potwierdzenie o ponownym zakwalifikowaniu do wypłaty. Powiedziała że jeśli dalej nie będzie widać u nich zgody to przyślą maila. Tak więc reklamacje i tak lepiej składać i w banku i w agorze. A konta zakładałem dwa na siebie i żonę. Całe postępowanie w obydwu przypadkach identyczne z jedną różnicą na siebie wziąłem kartę payback a na żonę zwykłą. Żona premię dostała a ja nie.

      Walu
  • To ciekawe co piszesz, bo jak na razie nie wypowiedziała się tutaj ani jedna osoba, do której zadzwoniła Agora z tą radosną informacją… Ja nie dostałem nawet odpowiedzi na maila, a napisałem do nich w dzień wypłaty premii.

    kogi Odpowiedz
  • Może to coś pomoże ale zakładałem konto najpierw pierwsze i zaznaczyłem zgodę i potem w dwóch kolejnych przy zakładaniu nie wyraziłem zgody to w systemie widniało że zgoda nie jest wyrażona pomimo, że w koncie konkursowym zaznaczyłem. Więc może ktoś z Was zakładał pierwsze konto promocyjne bez wymaganej zgody i potem w kolejnych kontach wyraził zgodę to widzicie w systemie, że zgoda jest ale tak naprawdę w tym właściwym koncie zgody nie mieliście. Sprawdźcie przy umowie jest formularz z którego wynika jakie zgody były zaznaczone.

    Mars Odpowiedz
  • U żony zgody były i sa nadal a ani telefonu z banku nie było, nie ma odpowiedzi na reklamacje ani z agory ani z banku. Totalny bajzel i tyle. Szkoda tylko ze wciaz i nadal jedni odbijaja piłeczkę do drugich. Co widac z powyższych wpisow

    paolo Odpowiedz
  • Napisałem, że zadzwonienie do wszystkich zajmie im około 3 dni robocze. Ja wiem, że prościej pisać komentarze w internecie niż czekać na telefon, ale dajcie im chociaż szanse wyprostowania sytuacji. Ja już swoją opinię nt problemu wyraziłem wyżej.

    Michał Odpowiedz
  • Oto jaką wiadomość otrzymałem na reklamację w Agorze:
    „Dziękujemy za informację. Po 20.03.2016 otrzymamy raport potwierdzający uzupełnienie zgód, wówczas przekażemy informację o przyznaniu premii.”
    Tak, więc o ile reklamacja zostanie uznana to premia będzie wypłacona po 20. (miejmy nadzieję)

    herjohn Odpowiedz
  • POZIOM ŻENADY SIĘGA DNA I W AGORZE I W BANKU:

    Szanowna Pani,
    z przykrością informujemy, że z powodu pomyłki błędnie poinformowaliśmy Panią o przyznaniu premii. Po ponownej weryfikacji wyników promocji musimy powiadomić, że niestety nie spełniła Pani określonego regulaminem warunku wykonania do dnia 31 grudnia 2015 r. płatności bezgotówkowych Kartą wydaną do konta na łączną kwotę minimum 100 zł (par. 3, pkt 1, ppkt b, ust. ii).
    Serdecznie przepraszamy za pomyłkę i jednocześnie informujemy, że błąd ten nie był w żadnym stopniu zawiniony przez Partnera promocji, Bank Zachodni WBK.
    Jeżeli uważa Pani że jednak spełniła Pani warunki niezbędne do wypłaty premii, bądź ma Pani jakiekolwiek inne wątpliwości związane z przebiegiem promocji, prosimy o kontakt mailowy lub pod telefoniczny nr +48 22 555 53 21.
    Pozdrawiam
    Martyna Sobczak

    szkoda tylko, że transakcja była wykonana

    paolo Odpowiedz
    • @Paolo jak wykonales i sie zaksiegowala w regulaminowym czasie to reklamuj. Czasem niestety trzeba…

      Koles
    • „Nie – wielbłąd” będzie udawadniał, że nim nie jest ! Super
      Do mnie nikt nie dzwonił, nikt nie napisał, na zgłoszenie nie odpowiedział.
      warunki na 100% spełniłem, maila o premii dostalem i na tym koniec dobrych rzeczy.
      A… zgody mam w systemie, a ponadto dysponuje każdym z rzutem ekranu podczas wnioskowania z dnia 15.11.

      Zgłosiłem brak premii i tyle. Poczekam, może ktoś z Agory w regulaminowym czasie się odezwie.

      an
  • oprocentowanie 4% i zwolnienie z opłat za kartę do czerwca 2017 – mi to wystarczy w zupełności Oby więcej takich banków było A stuwę dostałem od Agory jako bonus więc jeśli ktoś ma pretensje to tylko do Agory albo do tego że była to tak dobra oferta że zainteresowanie takiej dużej ilości ludzi spowodowało że jakiś mały odsetek procenta ma po prostu pecha Ale nie zmienia to faktu że do czerwca 2017 będzie t mój podstawowy bank

    piotro Odpowiedz
    • W przyszłości pewnie będą inne promocje z których skorzystasz i wtedy też możesz się znaleźć w „małym odsetku procenta” i będziesz miał „po prostu pecha”

      walu
  • Ręce opadają… Mnie też dziś odpisali, że nie wydałem kartą 100 zł, co jest kompletną bzdurą. Oni chyba mają nas za idiotów. Jednego dnia piszą ludziom, że zgód nie uzupełnili, a drugiego, że kartą pieniędzy nie wydali… I co ja mam teraz zrobić? Mam im podsyłać historię konta?… Może oni chcą sprawdzić ile jesteśmy w stanie zrobić i jak bardzo się poniżyć dla tej premii? To jest kpina. Ta cała akcja to jedno wielkie oszustwo!

    kogi Odpowiedz
  • No to zaczyna się robić jeszcze ciekawiej. Po weekendzie będę z nimi rozmawiał – ktoś jeszcze ma sytuację niewydania pieniędzy które realnie wydał?

    Michał Odpowiedz
  • Drogi Uczestniku akcji „Godne Polecenia 4% z premią gwarantowaną 100 zł. Po ponownej weryfikacji wyników akcji informujemy, że niestety nie mamy informacji o spełnieniu przez Ciebie jednego z określonych regulaminem warunków – zgody na otrzymywanie informacji handlowej drogą elektroniczną (par. 2 punkt 1, podpunkt b). Bardzo prosimy o upewnienie się, czy wyraziłeś taką zgodę.
    Fakt wyrażenia zgody można sprawdzić:
    a) za pośrednictwem usług bankowości elektronicznej BZWBK24 w zakładce „Ustawienia”, opcja „Moje dane”.
    b) telefonicznie pod numerem 1 9999 (Z zagranicy, oraz dla telefonów z wył. roamingiem +48 61 81 19999)
    c) w dowolnej placówce Banku Zachodniego WBK
    W przypadku jeśli zgoda nie została wyrażona, prosimy o jej wyrażenie, co umożliwi przyznanie Ci premii gwarantowanej. Zgodę można wyrazić za pomocą każdego z trzech wyżej wymienionych sposobów.
    Na wykonanie tej czynności masz czas do 13 marca 2016 r. do godziny 23:59.
    Przepraszamy za wszelkie niedogodności.
    Jeżeli masz dodatkowe wątpliwości związane z wyrażeniem ww. zgody, bądź z innymi elementami promocji, prosimy, skontaktuj się z nami używając formularza kontaktowego na stronie internetowej godnepolecenia.zpremia.pl, lub pod telefonem nr +48 22 555 53 21.

    qq Odpowiedz
  • to ja dodam swoje trzy grosze
    nie wydaje mi sie ze to „maly odsetek” mial problem
    w moim gospodarstwie domowym wynik wyszedł 50/50
    wszystko bylo zakladane identycznie
    zgody zaznaczane
    ba – nawet w umowie jest jak byk
    co wiecej – pamietam ze zdmin informowal o tym zeby sprawdzic w ustawieniach -> moje dane czy jest zgoda
    jak przeczytalem tak zrobilem
    i w jednym przypadku premia wpadla a w drugim nie
    logujac sie na konto z ktorego nie bylo premi zgoda byla odchaczona
    zaraz moze znajdzie sie ktos wszechwiedzacy i powie – pewnie wydawalo ci sie ze zaznaczyles
    ale tak nie bylo i najwazniejszym potwierdzeniem jest umowa, na ktorej czarno na bialym jest zgoda
    dla mnie to troche wyglada na bubel ze strony banku, ktory w swoich systemach ma … nieporzadek

    bob budowniczy Odpowiedz
  • A może to wina 2 i 3 konta, przy których zakładaniu nie zaznaczaliście wszystkich 4 zgód i tym samym aktualizowaliście to ustawienie w systemie WBK, bo nie ma tam żadnego podziału na zgody do konkretnego konta (było by to bez sensu), tylko są one przypisane do klienta? Swoją drogą to też dziwne by było, bo przecież promocja 4% oraz braku opłat tych wszystkich zgód wymaga. A admin pisał tu jedynie o braku konieczności zaznaczenia wszyskich zgód dla Agory, a nie tych bankowych.

    Swoją drogą faktycznie nie jest to mały problem – wśród znajomych z tej promocji też mam 50/50 uzyskanych premii, a w rodzinie 2 na 3 osoby dostały premie.

    pws Odpowiedz
  • Miales jedno czy trzy konta? Na wszystkich trzech przy umowie jest zgoda zaznaczona?

    Mars Odpowiedz
  • wszystkie 3 konta zakładane identycznie z identycznie zaznaczanymi zgodami marketingowymi, w dodatku do wszystkich kont jest wydana karta (w sumie więc 3 karty) które są cały czas aktywne i bezpłatne!

    nie wiem kto w kulki sobie leci: Agora czy BZ WBK ale może admin pls potrząśnij nimi porządniej bo tu faktycznie zaczynają się jaja robić jak w BNP Paribas z aferą tabletową! :(

    paolo Odpowiedz
    • może złą kartą wydałeś te 100zł skoro miałeś trzy? (nie tą z konta promocyjnego)

      Mars
  • popieram, w moim gospodarstwie domowym też poziom otrzymania premii 50/50. Konta zakładane tak samo, nie jestem jedynie w stanie sprawdzić,czy dla konta bez premii był wysłany e-mail z hasłem do logowania się na stronie promocji.
    Zakładaliśmy po 1 koncie.
    Niestety ta promocja jest nieudana, gdyby nie 4 % na ROR, to oba konta byłyby od razu do zamknięcia.

    Azja Odpowiedz
  • z tego co mi wiadomo konto do zamkniecia juz 5 maja
    zmieni sie oprocentowanie :)
    co zreszta bylo do przeiwdzenia – konto osczednosciowe przewyzszajace oprocentowanie wiekszosci lokat nie moglo trwac wiecznie

    bob budowniczy Odpowiedz
    • Skąd wiesz i na ile się zmieni?

      pws
    • ciekawe czy masz rację

      sylwek
    • Zobaczymy, czy w maju się zmieni; Póki co chcę poinformować, że można założyć na siebie więcej niż trzy konta z 4% oprocentowaniem – ja właśnie przez kuriera otworzyłem czwarte i jest widoczne w systemie; nie wiem, ile można ich mieć, póki co cztery jak widać się da :)

      Alnervik
  • Moga tu niektórzy sprecyzować swoje obawy? Bo to co ja wiem to zmieniaja % na KO a my mamy gwarancje do 2017r. na RORze.

    rw8888 Odpowiedz
  • Noo, zaczynam ich lubić… Oto dzisiejsza odpowiedź na reklamację w rodzinie:
    „Szanowna Pani,

    Niestety Bank Zachodni WBK nie uznał Pani reklamacji. Otrzymaliśmy wiadomość, że wniosek o konto nie został złożony poprzez stronę promocji godnepolecenia.zpremia.pl. Dalsze reklamacje prosimy kierować już do Banku Zachodniego WBK.

    Pozdrawiam
    Martyna Sobczak”

    A screeny z procesu otwierania były im wysyłane, dowody są niezbite. Szkoda gadać…

    pws Odpowiedz
    • Wyglada na to ze codziennie wysyłają ludziom inne odpowiedzi…

      kogi
    • Najwidoczniej, żeby nie było że wszyscy to samo nagle. Kurcze, szkoda że nie nagrałem filmiku z ekranu jak było otwierane konto, wtedy już nic by nie mogli zarzucić.

      pws
  • pws, a czym nagrałbyś taki filmik? Jest jakiś program do tego?

    krzychu.pl Odpowiedz
  • Są takie programy do zgrywania tego co robisz na kompie. A od biedy nawet zwykła kamera skierowana na monitor by starczyła.

    pws Odpowiedz
  • Dajcie juz spokój z takimi komentarzami. Po prostu ta akcja to jedno wielkie oszustwo, gdzie tylko losowe osoby otrzymały premie. Reszcie piszą codziennie coś innego, pomimo ze wszyscy dostaliśmy wiadomość o przyznaniu premii. Trzeba sie z tym pogodzić ze tak sie stało i żadne reklamacje nic tu nie dadzą, bo oni wiedza lepiej. Przynajmniej juz wiem zeby na przyszłość agore omijać szerokim łukiem. Najgorsze jest to ze od początku zdawałam sobie sprawę ze to oszuści ale pomyślałem ze w tego typu akcji można zaryzykować. No ale wystarczy popatrzeć na ich media szczególnie komunistyczna GW i dalszy komentarz jest zbędny…

    kogi Odpowiedz
  • Dziś info ze nie spełniłem warunku wykonania płatności kartą!
    A spełniłem . Co za farsa !

    an Odpowiedz
  • Do kogo można zgłosić to farsa Agory i Wbk ?
    Może Admin cos podpowie!?

    an Odpowiedz
  • Dokładnie. Dzisiaj dzwoniłem do WBK bo Agora oczywiście nie odbiera i przestałą odpowiadać na maile. WBK potwierdza, że zgodę mam zaznaczoną i pewnie po 13 tym otrzymam bonus ale umówmy się, że coś tu nie gra. Agora wstrzymała wypłatę zapewne sporej sumy i pali głupa. Albo mają kłopoty albo nie po drodze była im wypłata dla wszystkich.

    Barti Odpowiedz
  • RE ADMIN:

    jak widać w przypadków powyżej mamy EWIDENTNĄ POWTÓRKĘ z akcji „afery tabletowej BNP Paribas” gdzie to ktoś nie oszacował wielkości zainteresowanych osób a teraz nie chcąc wypłacić im należnego bonusu typowo rżnie głupa!

    tu już nie chodzi o te 100zł tylko o zasadę i fakt, że ktoś ewidentnie już z nas robi durniów wymyślając coraz to nowsze argumenty na „nie” aby nam kasy nie wypłacić!

    PROPONUJĘ rozpocząć kolejną akcję anty-PR przeciw AGORZE i BZ WBK od FB począwszy po inne fora skończywszy!

    jeśli na jakichś innych forach już toczy się dyskusja to pls o wrzucanie linku do niej!

    zmasakrujmy jednych i drugich naszą lawiną skarg i reklamacji!

    Admin pls o pokierowania akcją jak wtedy z tabletami :)

    paolo Odpowiedz
  • Ja mam podobną sytuację w BZWBK przy ich własnej ofercie „Polecaj Bank”. Poleciłem ten ich bank. Zgody są zaznaczone u mnie oraz u osoby poleconej (która miała już kiedyś konto w tym banku). Od stycznia próuję to z nimi wyjaśnić: Premia za polecenie nie przyznana z powodu braku zaznaczenia zgody u osoby poleconej. Nawet jakbym bardzo chciał to nie ma możliwości manipulowania przy zgodach – nie da sie tego wycofać przez bankowość elektroniczną. Ewidentnie mają jakiś bubel w systemie. Już 2 reklamacja złożona – póki co brak odpowiedzi i kasy.

    wert Odpowiedz
  • Również ponowna reklamacja w sytuacji jak @wert – czekam na odpowiedź (oczywiście zgody wszędzie są zaznaczone)

    karampuk Odpowiedz
  • Przed chwilą Pani z BZWBK zadzwoniła z podziękowaniem za otwarcie KGP i przez tel zaproponowała otwarcie 2 dodatkowych kont, wypełniła papierki i czekam na kuriera. U mnie wszystko poszło gładko.

    Darot Odpowiedz
  • Dziś otrzymałem negatywną odpowiedź na reklamację z BZWBK, w której m.in. napisano „W związku z tym,że na dzień przystąpienia do promocji nie wyraził Pan zgody na otrzymywanie informacji handlowych drogą elektroniczną – premia 100 zł nie została wypłacona”. To jest jakaś kpina!!! Zgody oczywiście były udzielone (dowodem jest umowa przesłana z banku o czym pisałem w reklamacji). W odpowiedzi nie ma żadnych dodatkowych informacji np. na podstawie czego piszą że zgody nie było. Z infolini wiem że w chwili obecnej w systemie jest wprowadzone że zgodę udzieliłem. Więc w końcu kiedy tą zgodę udzieliłem!!! Albo inaczej, jak mogłem zgody nie udzielić, jeśli jest w systemie!!! Nikt nic nie wie. Byłem w oddziale banku, także porażka. Nie są mi w stanie pomóc albo coś wyjaśnić. Nie ma też możliwości skontaktować się telefonicznie z osobą, która moją reklamację rozpatrywała. W moim przypadku widać że wina leży ewidentnie po stronie banku. Na razie wysłałem odwołanie od negatywnej reklamacji i dołączyłem umowę ze zgodami, którą otrzymałem z banku. Niestety muszę przyznać że ta promocja to totalna porażka i jeśli nie otrzymam premii konto natychmiast zlikwiduje. Nawet 4% mnie nie zatrzyma. A z BZWBK już nie będę miał nigdy nic wspólnego. Szkoda zdrowia i nerwów.

    walu Odpowiedz
  • Skomentuj

    Chcesz mieć pewność, że nikt inny nie podpisze się twoim nickiem? Zarejestruj się (lub zaloguj) na LiveSmarter!

    Ostatnie wpisy