Konto Godne Polecenia: 100 zł za założenie, oprocentowanie 4% i całkowicie darmowa karta!

Kilka dni temu opisywaliśmy bardzo dobrą ofertę Banku Zachodniego WBK, w ramach której można otworzyć Konto Godne Polecenia z oprocentowaniem 4% i zwolnieniem z opłat za kartę do końca czerwca 2017. Mamy świetną wiadomość: rachunek ten właśnie pojawił się w promocji, dzięki której w łatwy sposób zgarnąć można dodatkowe 100 zł premii. Szykuje się hit? :)

100 zł i 4% na Koncie Godnym Polecenia!

Konto Godne Polecenia 4% z premią

Standardowo promocja przeznaczona jest tylko dla nowych klientów, ale tym razem data wykluczenia nie jest zbyt odległa – każda osoba, która posiadała dowolne konto osobiste przed dniem 31 sierpnia 2015 może wziąć udział w promocji. Osoby posiadające rachunek po tej dacie są natomiast wykluczone.

Aby zgarnąć tytułową premię wystarczy do 23 listopada 2015 zarejestrować się na dedykowanej stronie promocji.

Uwaga! Ze względu na ogromną popularność promocja została przedłużona – rejestrować możemy się do 27 listopada

Należy podać swój adres mailowy, zaakceptować pierwszą zgodę (jest wystarczająca), aktywować konto przez link wysłany na maila, wyrazić zgodę na zwolnienie banku z tajemnicy bankowej w zakresie związanym z promocją, a następnie złożyć wniosek o właściwe Konto Godne Polecenia z oprocentowaniem 4% i kartą debetową.

Wymagane zgody marketingowe w promocji 100 zł premii za Konto Godne Polecenia

Uwaga: standardowo przypominamy, że jeśli na jednym komputerze rejestruje się wiele osób w danej promocji, to cały proces należy przejść od początku: przejść na stronę promocji, założyć nowy profil podając nowego maila kolejnej osoby, a następnie założyć właściwe konto z wygenerowanego linku (unikalnego dla danej osoby!). W innym wypadku bank i pośrednik (Agora) organizujący akcję będą mieli problemy z jej rozliczeniem.

Podczas składania wniosku o samo Konto Godne Polecenia warto zwrócić uwagę na to, aby zaznaczyć odpowiednie zgody marketingowe. Zgodnie z regulaminem:

[Uczestnik]:
a. nie złożyły w Banku sprzeciwu wobec przetwarzania danych w celach marketingowych,
b. wyraziły w Banku zgodę na otrzymywanie informacji handlowej drogą elektroniczną,
c. podały w Banku numer telefonu komórkowego do kontaktu.

Uwaga: jeśli podpisujemy umowę przelewem z innego banku, to dane (imię, nazwisko, adres) muszę być te same, co podane we wniosku BZWBK! Jeśli więc np. zmieniliśmy adres zamieszkania i dane będą się różnić, to lepiej wybrać opcję przez kuriera.

100 zł za wydanie kartą… 100 zł!

Co dalej? Do dnia 31 grudnia 2015, należy podpisać umowę (za pomocą przelewu internetowego lub za pośrednictwem kuriera) oraz wykonać płatności bezgotówkowe kartą na łączną kwotę minimum 100 zł. Liczą się zarówno transakcje w internecie jak i punktach naziemnych.

To tyle! Najpóźniej 31 stycznia 2016 zostaniemy mailowo poinformowani o przyznaniu premii, a do 14 lutego będziemy musieli podać dane do odbioru obiecanych 100 zł. Premia zostanie przekazana do dnia 29 lutego 2016.

Co oferuje Konto Godne Polecenia w promocji 4%?

Samą promocję „4% na Koncie Godnym Polecenia” prześwietliliśmy już kilka dni temu. W skrócie: bank do całkowicie darmowego rachunku dorzuca oprocentowanie 4% środków do 4000 zł oraz darmową kartę debetową z darmowymi wypłatami ze wszystkich bankomatów. Promocja trwa do czerwca 2017 co oznacza, że przez ponad 1,5 roku możemy cieszyć się świetnym, darmowym rachunkiem z dobrym oprocentowaniem i bonusem 100 zł na start. Oczywiście regulamin nie nakłada obowiązku korzystania z tego rachunku tak długo – możemy go zamknąć kiedy tylko chcemy.

Co ciekawe promocja podwyższonego do 4% oprocentowania pozwala na założenie nawet trzech tego typu rachunków – możemy w ten sposób mieć możliwość lokowania aż 12 000 zł na 4% w skali roku. Niestety premię na start zgarniemy tylko raz :-)

Aby założyć drugie i trzecie konto z oprocentowaniem 4% należy wybrać sposób zakładania tych rachunków przez kuriera – po wypełnieniu wniosku online. Według relacji czytelników drugie i trzecie konto nie może być założone przez przelew weryfikacyjny – bo wniosek zostanie odrzucony.

PS. Warto również pamiętać, że BZWBK to praktycznie jedyny bank, który dba o aktywnych klientów. Bardzo często można dzięki niemu zgarnąć np. 20 zł zwrotu za transport komunikacją miejską czy parkingi.

Poniżej znajdziecie najczęściej zadawane pytania z odpowiedziami:

Posiadam kartę kredytową w BZWBK. Czy mogę wziąć udział w promocji?

Jeśli posiadasz kartę kredytową BEZ konta osobistego w PLN, to jak najbardziej tak.

Posiadam konto walutowe w BZWBK. Czy mogę wziąć udział w promocji?

Jeśli posiadasz konto walutowe BEZ konta osobistego w PLN, to jak najbardziej tak.

Bank odrzucił wniosek po przelewie weryfikacyjnym. Co robić?

Standardową praktyką banków jest weryfikacja, czy dane podane we wniosku zgadzają się z danymi z przelewu weryfikacyjnego innego banku. Jeśli więc dokonamy przelewu z konta, gdzie nasze dane są niezaktualizowane (np. inny adres) to bank odrzuci taki wniosek. Należy wtedy zalogować się na swoje konto na stronie promocji i złożyć wniosek jeszcze raz – tym razem wybierając kuriera.

W umowie nie ma nic o oprocentowaniu 4%. Skąd mam wiedzieć, że tyle będzie?

Bo mówi o tym regulamin promocji z oprocentowaniem 4%. W większości przypadków bankowi nie opłaca się zmieniać zawieranych umów i wprowadzać do nich niewielkich zmian. Przykładowo przy organizowaniu kilkudziesięciu promocji w roku mogłoby to tylko wprowadzić zamieszanie. W związku z tym banki do standardowej umowy konta dodają dedykowany regulamin promocji który precyzuje co otrzymamy zawierając umowę w określony sposób.

Mam na koncie ponad 4000 zł i w szczegółach oprocentowania wyświetla mi się 1%. Czy to normalne?

Zgodnie z regulaminem promocji do kwoty 4000 zł obowiązuje oprocentowanie 4%, natomiast powyżej – już tylko 1%. Jeśli na koncie posiadamy nadwyżkę, to w szczegółach konta będzie się wyświetlało oprocentowanie dla aktualnego salda (bank prawdopodobnie nie potrafi pokazać dwóch oprocentowań). Oczywiście postanowienia promocji obowiązują, więc 4% do 4000 zł zostanie naliczone normalnie na koniec miesiąca.

Kalendarz promocji

Nie przegap!

Komentarze

  • jojo, nie wiesz na czym polega progresja? NADWYŻKA nad 4000 będzie oprocentowana na 1%,. Kapitalizacja jest co miesiąc a kasą możesz obracać dowolnie jak na zwykłym ROR – oczywiście, żebyś na koniec miesiąca dostał maksymalne odsetki to musisz mieć na koniec każdego dnia saldo 4000 na rachunku.
    Jeśli na kilka dni wyzerujesz środki to na koniec miesiąca dostaniesz proporcjonalnie mniejsze odsetki.

    Marek MJ. Odpowiedz
  • Uzyskanie potwierdzenia wpływu wniosku o otwarcie ze strony Agory przerasta możliwości banku. Mimo rozmowy ze „specjalistą” nie dało się tego potwierdzić. Czekam na telefon zwrotny. Kilkanaście minut stracone ;).

    Czuję, że nie obejdzie się bez reklamacji/ zapytania co jest na rzeczy.

    Rob231 Odpowiedz
  • Ok, już wiem. Wniosek wpłynął ze strony Agory , ale bank nie wysyła na żądanie żadnego potwierdzenia na maila( link aktywacyjny ma niby być takim potwierdzeniem i zrzuty ekranu jak ktoś zrobił, zawsze robić zrzuty ! :) ).

    W kwestii otwarcia drugiego i trzeciego konta MUSI być kurier. W przeciwnym razie wnioski będą z automatu odrzucone.

    Tylko 1sze konto można otworzyć przelewem weryfikacyjnym.

    Tak, regulamin mówi co innego( nie precyzuje sposobu otwarcia 2go i 3go rachunku )

    Bank dał ciała.

    Rob231 Odpowiedz
  • Panowie, Panie,
    Właśnie bank odrzucił mi wniosek o założenie konta. Konto zakładane przez przelew weryfikacyjny, a wiadomość smsowa brzmi: ‚odrzucono wniosek nr., powód odrzucenia: negatywna weryfikacja przelewu’.
    Jedyny powód, jaki mi się nasuwa, to niezgodność podanych adresów zamieszkania/zameldowania – w sensie, podałem te dane zgodne z prawdą, ale widocznie bank wywęszył spisek, że mieszka się gdzie indziej, niż w koncie weryfikacyjnym się dziesięć lat temu wpisało.
    Zwróćcie na to uwagę, bo ja niemiło się zdziwiłem. Złożyłem drugi wniosek, tym razem zamówiłem kuriera.

    Alnervik Odpowiedz
  • To normalna procedura: dane w przelewie muszą być te same co dane podane we wniosku – dopisze to zaraz do artykułu, bo to dość istotna rzecz

    Michał Odpowiedz
  • Mam to samo, odrzucenie przelewu weryfikacyjnego ;/

    Łukasz M Odpowiedz
  • Ha, bank wam napisał czemu odrzucił wniosek, farciarze. Ja dostałem sms „Informujemy, że odrzucono wniosek numer XXX złożony dnia YYY”; koniec wiadomości. Na mailu to samo.

    Marek MJ. Odpowiedz
  • Mojej dziewczynie odrzucono wniosek ze wzgledu na ‚negatywną weryfikacje przelewu’ toć to niemozliwe. Czy teraz jeszcze raz musi wypelnic wniosek?

    Sławek Odpowiedz
  • Dostałem instrukcję z Agory: takie osoby powinny wypełnić wniosek jeszcze raz (z poprawnymi danymi lub wybraniem kuriera) z tego samego linku

    Michał Odpowiedz
  • Czy jeśli posiadam w WBK kartę kredytową (i tylko ją), to mogę wziąć udział w promocji?

    krzysztof Odpowiedz
  • @admin Hmm jeszcze zapytam Ciebie. Bo wybralem karte omni payback przy wypelnianiu wniosku, natomiast nigdzie nie mam informacji na koncie, ze wysla ta karte czy ze byla zamowiona. To normalne?

    Sławek Odpowiedz
  • a u nas info że nieczytelny skan dowodu, gdzie wszystko jest czytelne. Śmierdzi tu coś

    roy Odpowiedz
  • @Sławek – karta zostaje automatycznie wysłana, nie trzeba jej ponownie zamawiać. Informacja na koncie o karcie pojawia się ok. 1 dzień roboczy po założeniu konta

    Michał Odpowiedz
  • Mój znajomy też ma negatywnie rozpatrzony wniosek przez przelew. Tyle razy zakładałem konta przelewem i jakoś zawsze wszystko bez problemu. Już na starcie się człowiek musi denerwować… :/

    Łukasz M Odpowiedz
  • Ja ciągle będę drążył temat otwarcia 2 i 3 konta. Proszę aby wypowiedziały się osoby którym się udało założyć te konta przez przelew i mają 4%. Bo zrozumiałem, że niektórym się udało. Proszę takie osoby aby napisały krok po kroku jak zakładały konta. W końcu żyjemy w XXI wieku i nie rozumiem po co ten kurier.

    Janek Odpowiedz
  • Janek, chyba wszystkie osoby które maja drugie i trzecie konto składałby wszystkie 3 wnioski jeden po drugim w ciągu kilku, max kilkunastu, minut. Jeśli złożyłeś jeden wniosek i został on rozpatrzony pozytywnie to kolejnych już nie wiedzieć czemu nie da się złożyć via przelew i zostaje kurier.

    Natomiast admin już kilkukrotnie powtarzał, jeśli chce się mieć pewność, że Agora wypłaci 100 zł to opcja z wysyłaniem 3 wniosków na raz odpada. Takim osobom zostaje na ten moment założenie jednego konta przelewem a dwóch kolejnych kurierem, chyba, że się w tym BZWBK wreszcie ogarną i zmodyfikują formularz.

    Od siebie dodam, że 3 wnioski (składane w czwartek) mi odrzucili, dzisiaj złożyłem kolejne 3 i w ciągu godziny JEDNO konto zostało otwarte, co z resztą na ten moment cholera wie.

    Marek MJ. Odpowiedz
  • Ile czasu potrzeba od zrobienia przelewu identyfikującego do informacji z banku że jest ok lub odrzucenie wniosku ?

    Darot Odpowiedz
  • @Darot – ja składałem wniosek + przelew weryfikujący w piątek o jedenastej, dzisiaj o jedenastej dostałem smsa że nic z tego, bo dane się nie zgadzają.

    Alnervik Odpowiedz
  • powtórzę komentarz: A jak podać nr karty payback(jeśli już mamy takowa) albo przeoczyłem albo po prostu nie było takiej możliwości?

    ggrzes Odpowiedz
  • @ggrześ – nie było takiej możliwości, a kartę Payback Omni będzie można potem pewnie ‚podpiąć’ pod swoje konto na Payback :) także worry not.

    Alnervik Odpowiedz
  • mi również odrzucono wniosek przy weryfikacją przelewem. Mało prawdopodobne, że coś pomyliłem. Sądząc po innych komentarzach coś nie działa jak powinno. chyba spróbuję kurierem. (czy są w stanie przelewem weryfikującym sprawdzić rozbieżności SEria i nr dowodu osobistego ? bo konto z którego szła weryfikacja zakładałem dawno- na dowód który wtedy był aktualny, potem nie aktualizowałem tych danych w banku – to jedyne co mi przychodzi do głowy czemu to nie przeszło.

    vol Odpowiedz
  • Nie do końca kumam. Jak otwieram trzy konta na siebie, to mogę zrezygnować w trakcie wnioskowania z karty do kolejnych dwóch kont? No bo po co mi trzy karty.

    Bobek Odpowiedz
  • takie pytanko bo po kliknięciu na link wyskakuje mi komunikat: Brak uprawnień. Twoje konto jest nieaktywne. O co kaman?

    Barti Odpowiedz
  • Żona dostała info zwrotne z 6-cyfrowym nr do logowania , ale jaja, miał ktoś podobnie ?

    jojo Odpowiedz
  • @jojo
    A w przelewie zwrotnym jest numer NIK.

    Sławek Odpowiedz
  • Otrzymałem wyjaśnienie z banku z którego nic nie wynika. Noż jasny gwint jedno konto uruchomiłem to chyba taki głupi nie jestem ! PIn srin już się gubię co i jak. Noż jasne mam w tytule przelewu na końcu 6 cyfr do tego nr wniosku i jakieś BG43m…
    Ktoś miał podobne problemy? W jakich godzinach ta ich infolinia działa? jutro se pewnie mogę podzwonić

    jojo Odpowiedz
  • No jeszcze lepiej, tutaj ludzie piszą że dostali ten cały nik 7 cyfrowy. Jak tak dalej pójdzie to niebawem będzie to tylko 1 cyfra :(

    jojo Odpowiedz
  • Przestraszyliście mnie z tym inicjałem drugiego imienia, bo ja odczytałam dosłownie, że ma być „imię” i podałam tylko pierwsze. Całe szczęście przyszła wiadomość potwierdzająca otwarcie konta ;-)
    Za to co do adresu to specjalnie sprawdzałam jaka forma ulicy widnieje na moich przelewach by dokładnie to samo wpisać do wniosku.

    @Rob231 Regulamin promocji nie precyzuje sposobu otwarcia rachunków (teoretycznie można kuriera lub przelew), ale jest też „Regulamin otwierania kont za pomocą przelewu weryfikacyjnego” (s.74 pozostałych regulaminów ze str.Agory) i tam par.3 3c) mówi, że odrzucą wniosek jak się dane powtarzają.

    @jojo BG.43. mam na początku, potem „potwierdzenie…”, wniosek nr… i 8 cyferek. Może bank uciął część tytułu przelewu, albo nie wyświetla się poprawnie w systemie – spróbuj może wziąć pdf z potwierdzeniem transakcji, może tam będzie pełen numer

    elka Odpowiedz
  • W Idei nie ma możliwości w pdf choć przez chwilę miałem nadzieję że jest. Mailuję z bankiem ale już się zaczyna. „korespondencja mailowa nie jest szyfrowana, dlatego na podstawie kontaktu mailowego nie jest możliwe przeprowadzenie identyfikacji „zatem infolinia i pewnie muzyczka za muzyczką itd itd Naczytałem się negatywnych opinii o WBK i już się przekonuję że to nie wymysły.

    jojo Odpowiedz
  • Które zgody mogę wycofać marketingowe? Po otrzymaniu premii 100 zł, wszystkie zgody mogę wycofać?

    Sławek Odpowiedz
  • Ale to bezsens i widzimisię banku. Daje możliwość otwarcia przelewem lub kurierem, a później już jest tak, że jedno konto przelewem, inne kurierem. Beznadzieja.

    Mar_Wer Odpowiedz
  • Infolinia: Nie ma możliwości zweryfikowania błędnego przelewu i udzielenia odpowiedzi dlaczego jest 6 a nie 8 cyfr zatem ganiaj do placówki. No niech i szlag !!!

    jojo Odpowiedz
  • Po wysłanych 3 wnioskach jeden po drugim otwarli tylko 2 konta. 3-ci wniosek odrzucili z powodu podania takich samych danych jak we wcześniejszych. Złożyłem reklamację.
    Bobek # do pozostałych kont nie musisz brać karty. Ja też wziąłem tylko do 1-go.

    Łuki Odpowiedz
  • Witam. Składałem wniosek o konto wraz z karta debetową. Jednak po zalogowaniu nie widzę żadnej karty podpiętej do konta. Czy też tak macie?

    Suwap Odpowiedz
  • Ktos mial problem, ze po kliknieciu czerwonego przycisku „Zaloz konto”na stronie WBK otwierala sie pusta strona i tyle? Pasek adresu zaczyna sie od http://gde-default.hit.gemius.pl/hitredir… wiec chyba jakies przekierowanie nie zadzialalo

    M. Odpowiedz
  • Jeżeli posiadam konto oszczędnościowe i kartę w BZWBK to łapię się na promocję?
    Skoro mam swój NIK to muszę składać nowy wniosek? Wybrałem opcję rejestracji w promocji. Link z maila przekierował mnie na stronę BZWBK a tam nie ma opcji założenia konto przez obecnego klienta banku tylko konieczność poruszenia całej procedury od początku. Jak mogę założyć konto i załapać się na promocję?

    Dominik Odpowiedz
  • Nie przyjmuje mi foty dowodu,wiecie o co chodzi?

    grzegorz Odpowiedz
  • @Suwap: Też nie widzę karty po zalogowaniu. Czy ktoś już dostał może kartę? Ile czasu to trwało? Czy kartę widać od razu w systemie od momentu założenia konta?

    Bobek Odpowiedz
  • Czy po zarejestrowaniu na stronie promocji następuje przekierowanie na stronę banku do otwarcia konta po kliknięciu na właściwe pole?

    heniek131 Odpowiedz
  • @ Suwap @ Bobek
    Karta w systemie transakcyjnym pojawiła mi się dopiero na następny dzień po otwarciu konta. Natomiast fizycznie będzie przesłana pocztą więc zapewne potrwa to ponad tydzień.
    Zmiany limitów operacji (przelewów) w stosunku do określonych w przesłanej umowie, też można dokonać dopiero na następny dzień (tylko raz dziennie). Limity są niskie (do 25.000 PLN).
    W ustawieniach można też pozmieniać limity operacji kartowych.

    Fabian Odpowiedz
  • @Fabian: Dzięki za info.

    Rozgryzł już może ktoś czemu automat BZWBK wnioski odwala założone na rodzinę z aktywacją przez przelew, zanim zdążę jeszcze przelew aktywacyjny puścić? Kwestia tego, że ten sam adres korespondencyjny czy też że ten sam numeru telefonów do kodów SMS?

    Bobek Odpowiedz
  • Karta jest juz widoczna w systemie, teraz czekac na dostarczenie jej poczta…

    A co do skladania wnioskow o kolejne konta na 4% z dostarczeniem przez kuriera do podpisania… czy kogos juz odwiedzil kurier z papierami? Kiedy mozna sie spodziewac telefonu w tej sprawie oraz na kiedy najwczesniej mozna sie spodziewac kuriera po telefonie?

    P. Odpowiedz
  • Bobek bo wnioski ,na przelew, muszą być do 10 czy 15 minut opłacone, czyli online natychmiastowo… Minął czas widocznie, dlatego odrzucili.

    Pola2 Odpowiedz
  • Wiadomość SMS przychodziła po minucie od złożenia wniosku. Nie zdążyłem się nawet zalogować, żeby przelew aktywacyjny puścić. Komunikat o odrzuceniu jest właśnie tego typu jak ktoś podawał wcześniej, że jak chcesz wiedzieć czemu wniosek odwalony to kontaktuj się z nami.

    PS: Na razie wygląda na to, iż może to być powiązane z występowaniem tego samego numerem telefonu na wnioskach.
    PS2: Próbował ktoś zapuścić drugie konto na przelew aktywacyjny z innym numerem telefonicznym?

    Bobek Odpowiedz
  • Ciekawe czy można połączyć z tym: http://www.bzwbk.pl/polecaj-bank/polecaj-bank-2.html
    Chyba tak i wtedy robi się ciekawiej, bo aż 170 zł do wyjęcia w sumie, a tylko 100 zł więcej do wydania…

    pws Odpowiedz
  • Też się nad tym zastanawiam i próbuję coś wymyślić.

    korczasty Odpowiedz
  • Podstawowe pytanie czy we wniosku z Agory jest miejsce na kod polecenia?

    pws Odpowiedz
  • u mnie też:
    „Uprzejmie informujemy, że wniosek o numerze xxxxxxxx złożony w dniu 2015-11-12 został odrzucony. W przypadku pytań, prosimy o kontakt z doradcą pod jednym z poniżej wymienionych numerów telefonu.”

    melex Odpowiedz
  • po zarejestrowaniu się na stronie promocji nie ma żadnego odzewu, brak maila. Długo czekaliście po rejestracji ?

    Barti Odpowiedz
  • czy we wniosku Agory można wpisac kod polecający ? czy mozna połaczyc te 2 promocje/

    maria Odpowiedz
  • Skomentuj

    Chcesz mieć pewność, że nikt inny nie podpisze się twoim nickiem? Zarejestruj się (lub zaloguj) na LiveSmarter!

    Ostatnie wpisy