Darmowe Konto Optymalne ze zwrotem do 300 zł rocznie w BGŻ BNP Paribas

Zakończona

Do oferty banku BGŻ BNP Paribas trafiło nowe Konto Optymalne, które zastąpiło wycofane z oferty Konto Praktyczne. To, co ma wyróżniać nowy rachunek na rynku to bezwarunkowe 0 zł za prowadzenie konta, posiadanie karty debetowej oraz wypłaty z wybranych bankomatów. To jednak nie wszystko. Jeśli dodamy do tego możliwość zgarnięcia zwrotu za płatności w sklepach (nawet 300 zł rocznie) oraz fakt, że łatwo zostać nowym klientem banku, to wychodzi nam bardzo dobry pakiet dla osób, które oczekują gwarantowany zwrot za płatności kartą w dłuższym terminie :-)

Darmowe Konto Optymalne: 2% moneyback w BGŻ BNP Paribas

Do 300 zł dla nowych klientów

Jeśli zdecydujemy się na podpisanie umowy o Konto Optymalne do 31.08.2017, to automatycznie załapiemy się na promocję „Konto z Money Back”. Promocja ta pozwala na zyskiwanie zwrotów za codzienne płatności kartą w sklepach i internecie. Aby wziąć w niej udział trzeba być jednak nowym klientem banku. Jak bardzo nowym? Zgodnie z regulaminem wystarczy okres 6 miesięcy – co jest bardzo dobrym wynikiem w porównaniu do konkurencji (a nawet ostatnich promocji samego banku, gdzie okres karencji wynosił nawet 3 lata):

Klient, który nie jest lub nie był posiadaczem ani współposiadaczem rachunku oszczędnościowo-rozliczeniowego (konta osobistego) w Banku w okresie 6 miesięcy przed datą złożenia wniosku

Ile realnie zyskamy w promocji z moneybackiem? BGŻ BNP Paribas zdecydował się na zwrot w wysokości 2% wartości naszych zakupów, ale nie więcej niż 25 zł miesięcznie. Oznacza to, że maksymalny moneyback uzyskamy za zakupy o wartości 1250 zł. Wynik ten można uznać jako przyzwoity – zdarzają się promocję z większym procentem, jednak zazwyczaj dotyczą one transakcji przez okres pierwszych 3-4 miesięcy. Tutaj promocja trwa aż rok od dnia podpisania umowy z bankiem.

Haczyki? Po pierwsze bank wyklucza transakcje w terminalach płatniczych o następujących kodach MCC:

  • 7995, określający kasyna oraz zakłady bukmacherskie i im podobne,
  • 8999, określający profesjonalne usługi, nieklasyfikowane pod innymi kodami MCC, o ile płatność zidentyfikowana jest jako zagraniczna (country code inny niż Polska),
  • 4111, określający m.in. usługi transportowe,
  • 6012, określający instytucje finansowe,
  • 6211, określający brokerów ubezpieczeniowych,
  • 6051, określający przekazy pieniężne w instytucjach finansowych,
  • 4829, określający internetowe przekazy pieniężne,
  • 4900 określający płatność rachunków

Skąd wiedzieć jaki kod MCC ma terminal w danym sklepie? Najprościej sprawdzić na stronie jakimcc.pl stworzoną przez czytelników bloga. Generalnie jeśli płacimy za zakupy w „normalnym” sklepie to o zwrot nie musimy się martwić – będzie naliczony :)

Zwrot za transakcje kartą zostanie wypłacony do końca miesiąca następującego po miesiącu wykonania transakcji. Jeśli np. w czerwcu dokonamy pierwszych płatności, to bank przekaże premię na nasze Konto Optymalne do końca lipca – czyli w kolejnym, miesięcznym cyklu rozliczeniowym.

O czym jeszcze należy pamiętać? Bank zastrzega, że zwrot należeć się będzie tylko tym osobom, które wyrażą zgodę na przetwarzanie danych osobowych w celach marketingowych oraz otrzymywanie informacji handlowej drogą elektroniczną. Zwracam uwagę, że nawet jeśli zaznaczymy zgody podczas wnioskowania o konto, to warto sprawdzić je ponownie po aktywowaniu dostępu do bankowości internetowej Pl@net – w ostatnim czasie zgłaszaliście takie rozbieżności w przypadku kilku różnych banków.

Ile kosztuje Konto Optymalne?

Na koniec rzućmy jeszcze raz okiem na tabelę opłat i prowizji uwzględniającą nowe Konto Optymalne. Zgodnie z informacjami ze wstępu jego prowadzenie jest darmowe – niezależnie od tego czy będziemy aktywnie korzystali z konta, czy nie. Nie zapłacimy również ani grosza za obsługę miesięczną karty debetowej (ale jeśli zechcemy dodatkowy nośnik zbliżeniowy w formie drugiej karty, to będzie nas kosztował 1 zł – na szczęście nie jest wymagany).

Jeśli chodzi o wypłaty z bankomatów to za darmo i bez limitów wypłacimy środki z bankomatów własnych BGŻ BNP Paribas i urządzeń Planet Cash w Polsce. Pozostałe bankomaty w kraju to koszt 5 zł od każdej wypłaty.

Ciekawie wygląda oferta wypłat z bankomatów za granicą. Tu, jak łatwo się domyślić, za darmo wybierzemy gotówkę w urządzeniach grupy BNP. Za darmo wypłacimy również w ramach Global ATM Alliance, czyli zrzeszenia wielu banków na świecie, w skład których (obok BNP) wchodzi m.in. Bank of America, Barclay’s, Deutsche Bank, Scotiabank, Westpac czy Banca Nazionale del Lavorno. Przypominam jednak, że tego typu wypłaty i tak będą dla nas kosztowne – nie zapłacimy niby za sam fakt wypłaty środków, ale stracimy na niekorzystnym przewalutowaniu złotówek na daną walutę. Dużo bardziej opłacalne jest tu skorzystanie z innych rozwiązań, takich jak kantor walutowy.

Moneyback również na Koncie Maksymalnym

Na koniec warto dodać, że promocja z moneybackiem obowiązuje również nowe Konto Maksymalne – to jednak jest pozycjonowane nieco wyżej i może nas kosztować nawet 12 zł miesięcznie. Tyle zapłacimy bowiem za kartę debetową do konta, o ile nie wydamy nią min. 300 zł. W zamian otrzymujemy bezwarunkowe darmowe wypłaty z bankomatów.

Nie przegap!

Komentarze

  • Zupełna dowolność w wyliczeniu zwrotu.

    Bogdan Odpowiedz
  • Może coś z kodami wykluczając mieliście? U mnie zgadza się co do grosza.

    kamilo Odpowiedz
  • Można już logować się. Nastawiłem się na reklamację, a tu 25 zł wczoraj za płatności wypłacone.

    Krak Odpowiedz
  • A to ci dopiero , aż musze się zalogować. Dzięki za info. xyz

    prawdziwy-xyz Odpowiedz
  • U mnie 25 zł, u żony tylko 19 zł.

    Krak Odpowiedz
  • Wydałem ponad 1250PLN a dostałem 1,40PLN zwrotu.

    Michał Odpowiedz
  • @Krak@ Michał
    Sprawdźcie kody zakupów i napiszcie czy nie ma tych” złych”

    Waldemar Odpowiedz
    • U mnie to tak wygląda jakby liczyli transakcje wykonane po 16.06 (data księgowania 19.06).
      Bo gdy policzę zwrot ręcznie dla transakcji wykonanych u siebie od 20.06 (data księgowania 22.06) to wychodzi mi 4,009zł czyli 4,01zł, a dokładnie tyle wypłacić bank.

      deloe
  • @Waldemar u żony ” złych” kodów nie było. Jedyna różnica między transakcjami moimi, a małżonki to taka, że ja miałem jedną dużą płatność na ponad 1600 zł, zaś żona dużo transakcji sklepowych + paliwo.

    Krak Odpowiedz
    • Zauważyłem tez , że jakby te duże transakcje są zaliczone w tym może i testowe a te drobne sklepowe jakby nie ale trudno się połapać i nie wiadomo co pasuje a co nie .Wydane prawie 1250 bez kilku zł a zwrot tylko za 1009 zł jeżeli liczyli wedle tych 2% a nie 3 brzozek. I co teraz robić , składać reklamację czy czekać , może to są jakieś nadprogramowe zwroty i za te transakcje z czerwca dopiero w lipcu właściwie wyplaca lub wcale nie? Komuś kto składał reklamację juz coś odpisali jak nie w tej edycji to w podobnej ? xyz

      prawdziwy-xyz
  • Hej, może podpowiecie: Wniosek o konto złożyłam 31.05.2017; Kurier przyszedł 7.06.2017 i wtedy podpisałam Umowę, dostałam kartę.
    Z racji ich błędu 08.06.2017 pobrali opłatę za kartę, potem ją zwrócili ale, że nie było środków, to się zrobiły odsetki od sald ujemnego i 16.06.2017 znów pobrali 7zł w ramach odsetek; 26.06.2017 pobrali opłatę za bezpłatne konto – nieważne, bo pytanie inne.
    Mianowicie, czy ktoś zakładał konto w czerwcu i dostał moneyback za czerwiec? Z Regulaminu wynika, że moneybackiem jest objętych 12 miesięcy począwszy od używania karty (nie od pierwszego pełnego miesiąca), co więcej, widzę, że jak dla nich, to byłam ich klientem od maja, zanim jeszcze w ogóle Umowę podpisałam (skoro tak mnie sumiennie naliczają za brak spełnienia warunków płatnego/bezpłatnego konta).
    Za bardzo się rozpisałam, w skrócie: czy Ci co otworzyli w czerwcu do stali zwrot za czerwiec?
    Z góry dzięki za odpowiedź.

    ola Odpowiedz
    • tak, konto otwarte 13.06 przy czym kwota zwrotu do niczego nie pasuje, również miałem pobrana opłatę za konto

      uta
    • wniosek, złożony w maju, umowa podpisana w czerwcu
      transakcje wyrobione pod „korek”
      zwrotu oraz opłaty za kartę brak

      jak na razie wszystko zgodnie z regulaminem, czekam do końca lipca …

      pozdrawiam

      kruczi
    • wniosek złożony w maju (26), kurier przyjechał 2 czerwca ale w umowie jest wpisana data potwierdzenia wniosku przez pracownika banku (29 maja).
      Opłata była pobrana ale już zwrócona po reklamacji. Zwroty zostały naliczone za okres 1-30.06 ale oczywiście błędna kwota (wyrobione 1251 zł za zwrot ledwie 11,86 zł)

      erde
    • Za moich doswiadczen wynika, ze data zalozenia rachunku = data rozmowy telefonicznej. To ze umowa fizycznie jest podpisana kilka dni pozniej nie ma znaczenia.

      keton
    • Date otwarcia konta gdzies nawet widzialem w systemie on-line, ale jest widac tak schowana, ze juz pozniej nie udalo mi sie do niej dotrzec.

      keton
    • Zgadza się, data otwarcia to telefon od nich i mail z informacją o wysyłce. A jak ktoś nie podpisał umowy, to co wtedy? Prowadzą sobie konto dla kogoś bez żadnej umowy.

      Artur
  • OK, dzięki wielkie. No niby mają czas na wpływ moneybacku do końca następnego miesiąca ale skoro ogólnie można rzec, że przelewy – błędne, bo błędne ale poszły, to chyba już im wypiszę reklamację – i tak niemiłosiernie przeciągają z ustosunkowaniem się.

    ola Odpowiedz
  • Powiedzcie mi. Umowę podpisałem 3 lipca czy w związku z tym otrzymam zwrot za lipcowe transakcje? Czy muszę czekać na pełny miesiąc?

    Idealny Odpowiedz
    • Ja w jednej z poprzednich promocji dostałem też za pierwszy niepełny miesiąc, ale dopiero po reklamacji.

      Aleksy
  • Zgodnie z regulaminami u nich to wszystko zawsze jest od dnia zawarcia umowy (czy rok temu promocja z oprocentowaniem czy teraz moneybackiem), a praktycznie to jest bank, którego hasłem przewodnim jest „reklamacja” – nawet w Nest Banku czy Idea Banku mają bardziej sprawne systemy :)

    Gruby Rychu Odpowiedz
    • Trafnie to określiłeś:) BGŻ = reklamacja:)

      ola
    • czas opowiadania i podejmowania kroków w sprawie reklamacji też mają dobry… w ciągu miesiąca 3 reklamacje, na jedną odpowiedź i to jeszcze bez konkretów. za to infolinia? lepiej nie dzwonić tam w ogóle! do dziś szukają konsultanta z którym rozmawiałem przed 3 tygodniami. jedynie na rzetelną obsługę trafiłem w oddziale, potrafiącą postawić na nogi centralę

      joseba
    • A widzisz – mnie i w Oddziale potraktowali niemiło: skoro założyła pani konto przez internet i jest pani klientem internetowym, to niech sobie pani radzi przez internet dalej. Szczerze nie lubię tego banku ale nie o sympatię tu przecież chodzi.

      ola
    • w oddziale w którym byłem, padł natomiast tekst, że tak to czasem bywa, gdy zakłada się na odległość konto, a nie osobiście. jak tylko wypłacą nagrodę, definitywnie uciekam stamtąd, na moneybacku mi nie zależy, bo nieporównywalnie więcej kosztują człowieka nerwy, niż można otrzymać zwrotu miesięcznie u nich

      joseba
    • Trochę poprawię, nie tyle BGŻ, co BNP Paribas = reklamacja. Za czasów „tabletowych” BGŻ działał osobno, a BGŻ Optima wzorowo.

      A obecnie… W czerwcu wyrobione 1251 zł. obrotu, a zwrot… 6,48. Reklamacja poszła od razu po „zwrocie”, na razie zdążyli ją zarejestrować.
      Co mi tam po 2% w BGŻ BNP, jak w banku na M na kk mam „cykliczne” 3% (dobry dział utrzymania klienta) :)

      ls5
    • Miałam w planach mieć to konto minimum przez rok ale też nie wytrzymam. Na otarcie łez chcę tą stówę i żeby zdążyli zwrócić opłaty, które sobie pobierają pomimo bezpłatności karty i konta, już nawet mi się nie chce szarpać o brak zwrotów 2%.

      ola
    • Pamiętacie jeszcze tabletową akcję na fb? ☺️

      ls5
    • Taka była akcja, że aż zarząd banku radził, co robić ^^
      Za każdym razem, jak widzę reklamę tego banku w telewizji p.t. „Bank zmieniającego się świata”, to boję się o świat.
      PS. Ciekawe który bank Cię tak utrzymuje :P

      Artur
    • ls5, według regulaminu premię za czerwiec dostaniesz pod koniec lipca
      może były jakieś transakcje w maju i za to jest zwrot ?

      pozdrawiam

      kruczi
    • Żadnej transakcji w maju nie zrobiłem…

      ls5
    • u mnie jak na razie wszystko zgodnie z zapisami regulaminu
      czekam do końca lipca …

      pozdrawiam

      kruczi
  • Też mi się rachunki nie zgadzają. Obrót ponad 1400 a zwrotu 10,40 zł. Samo paliwo , Biedronki. Lidle i osiedlowe sklepiki.
    Biorę stówę i luzujemy się.

    Bufon Odpowiedz
  • Jak sprawdzić czy zaakceptowałam regulamin promocji? W papierach z banku nigdzie nie mam tego regulaminu. Gdzie to zaznaczyć w systemie Pl@net, że akceptuję regulamin?

    Martyna Odpowiedz
    • Ja miałem podobny problem. Dwa miesiące bez premii reklamacji z 5. Płatności porobione. Kazali czekać itp itd. W końcu na infolinii powiedzieli, że promocję można aktywować tylko w placówce.

      Kacper
    • Po zalogowaniu na konto trzeba wejść w „Moje dane” i zaznaczyć wszystkie zgody. W szczegółach karty powinno być napisane, że to konto z money back

      Benito
  • Najpierw sprawdź w swoim koncie internetowym, czy masz włączoną opcję Moneyback – zdaje się w ustawieniach karty. Jeśli nie, trzeba iść do oddziału i podpisać odpowiedni aneks.

    Katarzyna Odpowiedz
    • no wlasnie tak mam… co za badziewie. Zakladalem konto z moneybackiem zalozyli jakies inne, teraz nie placa moneybeacku ale wysylaja polecony z odbiorem ze am takie konto a money backu ni ma!!!

      koles
    • Moneyback masz jeśli masz taki wpis „Konto z Moneyback” w ustawieniach karty, jeśli nie masz, musisz iść podpisać aneks. Jak powiedziała mi Pani w oddziale: „Jak klient się zorientuje, to plus dla niego, a jak nie, cóż…”

      Katarzyna
    • no dobra tylko skad to wiesz ze masz podpisac aneks? napisalem rekalamcje ale zadnej odpowiedzi sie nie doczekalem. Jesli pojde do oddzialu beda wiedzieli co i jak? Zmienią to odrazu w systemie z czy trzeba sie bujac z ta reklamcja?

      koles
    • Tak jak napisałam: „Moneyback masz jeśli masz taki wpis „Konto z Moneyback” w ustawieniach karty, jeśli nie masz, musisz iść podpisać aneks”. Sprawdź konto w Planet w ustawieniach karty czy masz gdzieś napisane „Moneyback”. Jak nie masz, idziesz do oddziału i bez reklamacji włączasz Moneyback po podpisaniu stosownego dokumentu.

      Katarzyna
    • wiem ze nie mam. pytam skad wiesz ze tak trzeba zrobic? z reklamacji?

      koles
    • Katarzyna a od kiedy liczą się Twoje 12 miesięcy moneybacku? OD dnia założenia konta czy od dnia podpisania aneksu (co jest głupotą bo przecież zakładając konto akceptuję regulamin moneybacku)? I czy bank zwrócił zaległy moneyback za wydatki kartą w poprzednim(ch) miesiącu(ach) ??

      zenek64
    • koles, z forum do innej promocji tego banku zdaje się 150 zł od allegro, tam się możesz doczytać

      Katarzyna
    • zenek, jeszcze nie wiem, na razie przyszedł niepełny moneyback za lipiec (konto zakładane pod koniec czerwca), ale dostałam też moneyback za jedną transakcję z czerwca, natomiast aneks podpisałam w połowie lipca, więc chyba będzie od podpisania umowy

      Katarzyna
    • @katarzyna trudno sledzic wszytskie te promocje tyle ich jest….

      koles
    • niepełny moneyback, to rozumiem, że liczycie transakcje rozliczone, a nie wykonane? Bo jeśli chodzi o rozliczone, to za lipiec zgadza się co do grosza.

      abc
    • koles, po prostu idź do placówki i powiedz, że nie masz moneybacku, a chcesz go włączyć.

      Katarzyna
    • abc, niestety ten bank notorycznie nie nalicza właściwego moneybacku, i to miałam na myśli. Zrobiłam ponad 1500 zł zaksięgowanych transakcji a moneyback dostałam 16 zł. Czasami ok. 25 następnego miesiąca robią jakieś wyrównanie i doliczają brakującą kwotę, a jak nie, trzeba składać reklamację.

      Katarzyna
    • Znam ten bank bardzo dobrze i wiem, że jest tak totalnie beznadziejny, że w jednej z poprzednich promocji zrezygnowałem z 4 % od nich.
      Z tym regulaminem, o którym pisałem poniżej też jest coś na rzeczy, ponieważ byłem w dwóch placówkach i w każdej mnie na dzień dobry pytali, czy własnoręcznie podpisałem regulamin, oświadczenie na stronie miałem także zaznaczone przy składaniu wniosku, więc nikt mnie nie okłamuje jak pisze @aaaa.

      Więc najpierw ponownie uzupełniłem zgody w bankowości, później podpisałem regulamin w placówce, poczekałem aż się pojawi zapis: „konto z moneyback” i wtedy zacząłem używać karty…i tym sposobem o dziwo moneyback co do grosza się zgadza…

      abc
    • co za badziewie ten bank….

      koles
  • Fakt, z tym poleconym to sobie jaja robią, akurat przyszedł jak na urlopie byłem mama musiała ganiać na pocztę po takie g……nko

    jojo Odpowiedz
  • Bank od strony technicznej nie przygotował właściwie tej promocji. Siadają im systemy informatyczne. Tylko co to obchodzi klienta. Cyrki bywają u tych osób, które wcześniej miały konto w BGŻ/ ew. BGŻ BNP Paribas/. To właśnie tym osobom wypłacany jest zaniżony moneybeck albo wcale, naliczane są opłaty i prowizje. Uważam osobiście, że list polecony potwierdzający wariant konta/pakietu to świetna podstawa do reklamacji i ew. roszczeń. Nasuwa się tylko pytanie a raczej smutna refleksja. Czy kierownictwo tego banku ma w ogóle świadomość co to jest zarządzanie a zarządzanie jakością w usługach przede wszystkim.

    Eugeniusz Odpowiedz
  • Główny problem w tej promocji polega na tym, że aby wziąć udział trzeba podpisać regulamin promocji. Niestety bank dał ciała i dokumenty dostarczane przez kuriera tego regulaminu nie zawierały… I dlatego teraz ganiają wszystkich do placówek, aby to podpisać. Zgody można zmienic w bankowości jeśli pokręcili cos z nimi, ale regulaminu podpisać się nie da. Stąd te wszystkie problemy.

    abc Odpowiedz
    • Ktos Cie oklamuje. Wedlug regulaminu trzeba bylo „zaakceptowac” regulamin promocji a robilo sie to na stronie przy skladaniu wniosku. Zgoda o tresci: „Oświadczam, że zapoznałam/zapoznałem się z regulaminem promocji i tabelą opłat i prowizji oraz akceptuję ich warunki”. Czyli jest to typowy blad bankowy, zaznaczone na stronie zgody nie przeniosly sie do systemu. Zgody zaznacza sie na stronie banku, wiec powinni wziac pelna odpowiedzialnosc za swoje bledy i wyplacac wszystkim moneyback bez wzgledu na to co tam maja zaznaczone teraz w systemie.

      aaaa
  • kiedy są te wypłaty zwrotów 2%? za lipiec mi nie wypłacili, a jest wrzesień

    Mateusz Odpowiedz
  • No i u mnie też stwierdzili po reklamacji brak zgody. Chyba to masowe działanie banku skoro u tylu osób to samo. Na pewno je zaznaczałem zawsze tego pilnuje. Czyli już po herbacie? Nie do udowodnienia chyba.

    Mateusz Odpowiedz
  • Czy orientujecie się, jaki mcc ma link4? Bo nie wiem, czy za opłacenie ubezpieczenia kartą BGŻ BNP otrzymam zwrot. Czy jest to 6300?
    I drugie pytanie: czy płatności masterpassem mają jakiś swój indywidualny mcc, czy będzie to kod danego sklepu? Dokładnie chodzi mi o merlin.pl
    Pozdrawiam jeszcze wakacyjnie

    Robert Odpowiedz
    • Masterpass, Visa Checkout czy Blik nie zmieniają MCC sklepu; Merlin na pewno będzie bezpieczny.

      Don Quijote de la Mancha
    • @DonQ – jakimcc w bliku? :)

      ls5
    • @ls5 — a nie ma? Z tym trochę się rozpędziłem, bo nigdy Blikiem nie płaciłem z banku, który MCC pokazuje, ale Millennium takie transakcje przydziela do odpowiedniej kategorii, uznałem więc, że to na podstawie MCC…

      Don Quijote de la Mancha
    • Wydaje mi się, że mcc jest wyłącznie kartowe. Jak by było inaczej, to bym mocno boleśnie odczuł finansowanie hazardu blikiem z kk :). A swoją drogą, płaciłem blikiem (standardowo podpiętym do konta) w TMUB w piątek, nic o mcc nie ma (transakcja zaksięgowana).

      ls5
  • Ktoś? Coś?

    Robert Odpowiedz
  • 6300 to dobry MCC. Merlin raczej też ma dobry.

    Eugeniusz Odpowiedz
  • Chociaż… Ja wiem, że 6300 jest poprawny. Pytanie, czy płatność w link4 ma właśnie taki mcc

    Robert Odpowiedz
  • @Robert
    Ja płaciłem za ubezpieczenie samochodu w PZU. To jest ten sam rodzaj działalności więc powinno być OK. Do merlin.pl napisz po prostu e-meila aby się upewnić. Kiedyś kupowałem tam i też było OK.

    Eugeniusz Odpowiedz
  • poprawny czy niepoprawny MCC w tym banku nie ma znaczenia i tak wiekszosc osob dostaje zaniżony money back lub nie dostaje go wcale, mimo spełnienia warunków :)

    Dzikus Odpowiedz
    • pisz reklamacje oddaja co do grosza :) pozniej juz jest dobrze!

      koles
    • no nie wiem, po trzech reklamacjach uznanych za 3 kolejne mieksiace, w czwartym i piątym nieuznana – powód – brak zgód marketongowych, które wyrażone w umowie mam :) napisałem odwołanie, obyś miał rację :)

      Dzikus
    • no takiego wariantu z brakiem zgod jeszcze nie mialem, zawsze bylo za malo albo wcale.

      koles
    • # Dzikus
      A po zalogowaniu na konto masz zgody?

      Benito
  • Czy transakcje wykonane za pomocą karty debetowej w placówkach Poczty Polskiej są premiowane moneybackiem? Kod MCC poczty to 4829,więc teoretycznie są wykluczone ze zwrotów, ale w regulaminie bank podaje , że kod 4829 określa internetowe przekazy pieniężne. Czy to po prostu niedoprecyzowanie?

    zaciekawiona Odpowiedz
    • Liczy się wartość kodu, to co podaje regulamin (czyli co określa ten kod) to często bzdury/powielane błędne tłumaczenie z angielskiego

      Michał
    • Zwrotów za transakcje w placówkach Poczty Polskiej nie ma – sprawdzone.

      ola
  • Czy ktoś dziś dostał moneyback?

    Waldemar Odpowiedz
  • Też nie naliczyli jeszcze. Ani u mnie ani u męża.

    Beata2 Odpowiedz
  • Ani ja ani nikt z Rodziny nie dostał MONEY BACKU za maj. Jak u Was? Ktoś dostał?

    Waldemar Odpowiedz
    • Jeszcze nic nie dostalem na 2 kontach. Pewnie dzisiaj kolo poludnia zaksieguja.

      keton
    • Dostalem po 25zl na oba konta. Umowe podpisalem pod koniec czerwca 2017. Czyli zakladam, ze MB powinien zadzialac jeszcze przez wieksza czesc czerwca (12 miesiecy od podpisania umowy).

      keton
  • Już jest Money Back za maj. Umowę podpisałam 1 czerwca 2017 w obecności kuriera i zgodnie z regulaminem „Konto z Money Back” moja promocja powinna się zakończyć wczoraj, lecz w dalszym ciągu w szczegółach karty widnieje Konto z Money Back. Zastanawiam się czy dopóty dopóki ten zapis będzie w szczegółach mojej karty dostanę zwrot za zakupy.

    BiancaM Odpowiedz
  • @BiancaM
    Rób zakupy i kasuj MB. I więcej o tym już nie pisz.

    Waldemar Odpowiedz
  • Czy Blik wlicza się do MB?

    Bryła Odpowiedz
  • kończy się rok promocji cashbacku. czy ktoś już zamykał konto, a proponowali coś dla pozostania klientem banku?

    joseba Odpowiedz
  • @Bryła
    Nie.

    Eugeniusz Odpowiedz
  • Zamykają od ręki bez żadnych propozycji tak konto jak i kartę kredytową

    Andy Odpowiedz
  • Tak dla informacji, umowa podpisana na początku czerwca 2017 (chyba 02.06.17), moneyback za czerwiec 2018 także wypłacony.

    deloe Odpowiedz
  • Skomentuj

    Chcesz mieć pewność, że nikt inny nie podpisze się twoim nickiem? Zarejestruj się (lub zaloguj) na LiveSmarter!

    Ostatnie wpisy