Tylko do końca miesiąca: 600 zł za Konto Santander + 1% moneyback!

200 zł bonusu za założenie Konta Optymalnego w BGŻ BNP Paribas

Zakończona

Ruszyła promocja BGŻ BNP Paribas, w której ponownie możemy zgarnąć 200 zł premii za założenie darmowego Konta Optymalnego. Warunki promocji są niesamowicie proste do spełnienia: nie trzeba wykonywać żadnych transakcji kartą! Ale uwaga: trzeba się śpieszyć. W promocji przewidziano zaledwie 1500 promocyjnych wniosków!

Konto Optymalne plus 200 zł bonus za założenie

Konto plus bonus

Aby skorzystać z promocji należy być nowym klientem banku, czyli osobą nieposiadajacą żadnego konta osobistego BGŻ BNP Paribas w okresie ostatnich 24 miesięcy. Wliczamy tu także posiadanie rachunków w przejętym niedawno Raiffeisen Polbank. Posiadanie innych produktów banku nie wyklucza z promocji (np. konta oszczędnościowego BGŻOptima).

Jeśli spełniamy powyższe warunki to wystarczy, że do 13.03.2019 zarejestrujemy się na dedykowanej stronie promocji (zaznaczając wszystkie checkboxy), a następnie złożymy wniosek o Konto Optymalne wraz z kartą debetową z wygenerowanego dla nas linku (tym razem zaznaczając tylko te zgody, które są wymagane przez wniosek). Na podpisanie umowy będziemy mieć czas maksymalnie do 26.03.2019.

Ale uwaga: w promocji obowiązuje pula 1500 promocyjnych wniosków. Po jej przekroczeniu możliwość rejestrowania zostanie zablokowana, dlatego warto się śpieszyć – ostatnia, niemal identyczna promocja, zakończyła się sporo przed czasem!

Do 200 zł za korzystanie z konta

Pierwszą z nagród, czyli 50 zł w gotówce, otrzymamy za sam fakt podpisania umowy oraz aktywowania aplikacji mobilnej GOmobile do 31.03.2019.

Drugą, identyczną nagrodę, otrzymamy za spełnienie poprzednich warunków oraz:

  • wykonanie 5 przelewów środków z konta (przez bankowość internetową lub mobilną) w kwietniu 2019,
  • otrzymanie wpływów na konto w łącznej kwocie min. 1000 zł w kwietniu 2019.

Trzecią nagrodę, w wysokości 100 zł, zgarniemy za spełnienie tych samych warunków również w maju 2019. Razem zyskamy więc 200 zł :)

Zaznaczę też, że choć w promocji nie są wymagane żadne operacje karta, to do otrzymania nagrody konieczne jest jej wyrobienie i posiadanie (aktywacja, osobiście zrobiłbym choć jedną transakcję).

I to tyle! Informacja o zgarnięciu pierwszej nagrody trafi do nas mailowo w terminie do 19.04. Będziemy mieć wtedy czas do 25.04 na uzupełnienie danych do jej odbioru (instrukcję znajdziemy w mailu). Przekazanie nagrody nastąpi do 30.04.2019.

Drugą i trzecią nagrodę otrzymamy na identycznych warunkach, ale miesiąc i dwa miesiące później.

Ile kosztuje Konto Optymalne?

Konto Optymalne to bardzo fajny rachunek ze względu na brak opłat. Bank nie pobiera bowiem ani grosza za jego prowadzenie, ale również za samo posiadanie karty debetowej! W zasadzie zapłacić możemy tylko za wypłaty z bankomatów (5 zł), jednak za darmo pobierzemy pieniądze z urządzeń Planet Cash oraz bankomatów własnych.

Nie przegap!

Komentarze

  • Cierpliwie czekam na upływ 24 miesięcy :)

    Ciekawski Odpowiedz
  • Czy można w ramach promocji otworzyć konto maksymalne zamiast optymalnego?

    Bartosz Odpowiedz
  • Pytanie do ADMINA: Czy posiadanie konta wspólnego w ramach BIZNES PLANET (konto rolnicze) wyklucza z promocji?

    kazik514 Odpowiedz
    • Nie można być posiadaczem lub współposiadaczem RORu. Konto Biznes Planet brzmi jak konto firmowe – jeśli tak faktycznie jest, to nie wyklucza z promocji :)

      Michał
    • Jest to traktowane jako konto firmowe – tylko zastanawia mnie zapis w regulaminie § 2 ust. 1 pkt 2. Bank to według regulaminu „Bank BGŻ BNP Paribas S.A.” – nie jest napisane czy indywidualny czy firmowy.

      kazik514
  • O d*** rozbić ten bank. Mam u nich kartę kredytową i od tamtej pory nie mogę brać udziału w żadnej promocji.

    Informujemy, że wniosek został anulowany ponieważ zidentyfikowaliśmy Cię
    jako użytkownika Bankowości Internetowej. Zapraszamy do oddziału.

    Mateusz Odpowiedz
    • Tak samo dostalem odmowe i zapraszaja do oddzialu. Ciekawe czemu jesli karta nie wyklucza

      michal r.
    • Ja mam KK i wniosek przeszedł

      mpi
    • Dostep do bankowosci internetowej tez masz ?

      michal r.
    • A jednak, mail o anulowaniu wniosku przyszedł. Ehh.

      mpi
    • Trzeba założyć konto w oddziale i zadzwonić do banku żeby do promocji to konto włączyli, a w limicie się zmieścimy bo wypełniliśmy wniosek na stronie promocji.

      mpi
    • A dzisiaj na infolini już nic nie wiedza na temat promocji, jak juz po 10 minutach pani znalazła to okazuje się że nie da się konta z oddziału podpiąć do promocji.

      mpi
    • Mi napisali zebym otworzyl w oddziale i powiedzial ze ma byc w promocji. Bylem w oddziale i okazalo sie ze musza cos w systemach przepiac ale tego w oddziale nie zrobia i maja zadzwonic jak bedzie mozna konto otworzyc. Zobaczymy co z tego bedzie.

      Michał R.
  • Niech się gonią z tym kurierem. Jakby nie można było przelewem albo potwierdzić w placówce.

    marqqq Odpowiedz
  • GoMobile, jakiego androida obsluguje? Ja mam niestaty stary smartfon ze starym androidem i nie da sie go zaktualizowac…a na nowego nie chce wydawa pieniedzy..dam rade z tym GoMobile? Czy wystarczy ze zainstaluje go u kogod na tel. z moja karta Sim i potem wyciagne, bo w tym GoMibile juz nic nie trzeba robic, co myslicie?

    villemo09 Odpowiedz
    • Android min. 5.0, zainstaluj apkę u kogoś, nie musisz zmieniać SIM, mbo pisał, że na jednym telefonie można mieć dwie aplikację, jednak muszą one być na różnych kontach w androidzie (może być gość).
      17 lutego 2019, 12:22 • mbo

      kolo
  • @villemo09
    Przejdzie. Na GOmobile potrzeba minimum 5,0 na Androidzie

    Karola Odpowiedz
  • Czy jeżeli zarejestrowałem się w poprzedniej promocji, ale nie otworzyłem konta, może to stanowić jakiś problem?

    Mateusz Odpowiedz
  • Jak można wygenerować link powtórnie? NIE dostałem maila na skrzynkę a jak podaje swoje dane to dostaje komunikat że ten mail i moje dane są już w bazie.

    Michu Odpowiedz
  • Mam to samo, po rejestracji nie mogłam dokończyć procesu zakładania konta, nie dostałam też maila z linkiem na skrzynkę – napisałam do nich reklamację…. tam ciągle jakieś problemy.

    A tobie Michu już odesłali ten link?

    villemo09 Odpowiedz
  • Witam
    Ktoś zakładał poprzednio?
    Jak długo czeka się na kuriera?

    brutus22 Odpowiedz
  • Czy z karty kredytowej Mam Bonus można się jakoś pozbyć opłaty rocznej? Czy po złożeniu wypowiedzenia proponują „darmowość” karty? Wie ktoś?

    Kuper Odpowiedz
  • Założyłem konto w promocji w BGŻ i mam ten sam numer konta co poprzednio. Przypadek?

    Michał W. Odpowiedz
    • Konta czy klienta?

      Michał
    • Dostałem taki sam numer konta co dwa lata temu.
      Nawet rachunek oszczędnościowy ma taki sam numer, jak poprzednio.
      Mało prawdopodobne, aby konta przez ten czas były aktywne.
      Dla mnie to żaden problem, ale pierwszy raz się z czymś takim spotykam. Może jestem wyjątkiem. Chyba, że BGŻ BNP oszczędza numery kont? :D

      Michał W.
    • w tym patologicznym banku to nic dziwnego, tam sie nawet nie da do konca usunac swoich danych.

      krabar
    • Wszystko Ok. Login i numer konta masz ten sam. Na skrzynce nawet masz archiwalne wiadomości. Testowałem to w innej promocji i premię dostałem.

      Kacper
    • Mnie to nie przeszkadza. O BGŻ mam neutralne zdanie. Planuję zostawić sobie ten rachunek, bo jest przyzwoity. Mnie już ciężko przystąpić do jakiejkolwiek promocji, gdyż „obleciałem” niemalże 90% banków na rynku. Z zysków jestem zadowolony. Mógłbym jeszcze wyciągnąć z Pekao stówkę, ale nie mam dobrego zdania o żubrze. Przeciętny Bank Spółdzielczy działa bardziej sprawnie.

      Michał W.
  • Czy należy aktywować kartę, aby brać udział w promocji?

    Rene Odpowiedz
  • Czy mogą to być przelewy na własne konta w innych bankach, czy muszą to być konkretne płatności np za abonament telefoniczny czy gaz? Dziękuję za odpowiedź!

    W. Odpowiedz
    • Gdyby to miały być płatności za telefon czy gaz, to bym o tym napisał :)

      Bank płaci za jakiekolwiek, dowolne przelewy. Można więc spokojnie przelać na swoje konto w innym banku.

      Michał
  • „w tym patologicznym banku to nic dziwnego, tam sie nawet nie da do konca usunac swoich danych” – dokladnie, uwazam tak samo, u mnie w jednej pormocji mnie odeslali bo powiedzieli ze moje dane wiodnieja u nich w bazie, a nie mam zadnego produktu u nich, pisalam reklamacje, bylam w oddziale, nawet mi zamkneli dostep do bankowosci bgz optimy – co mialo niby nie wykluczac w promocji, ale w kolejnej promocji nadal mi wyskorzylo ze maja moje dane w ich bazie…. jakim cudem? pomóżcie… ;)

    villemo09 Odpowiedz
    • Zamknięcie konta w bgż bnp jest równoznaczne z jego blokadą czyli nie do końca jest zamknięte bo np otwierając ponownie konto przykładowo po trzech latach otrzymujemy znowu ten sam nr konta co kiedyś (26cyfrowy nr konta). Być może to jest powodem problemów jeśli już kiedyś miałaś u nich konto.

      majaa
  • inni piszą, ze dostali ten sam nr konta co kiedyś i im się udałozałożyć… dlaczego?

    villemo09 Odpowiedz
  • Po kliknięciu w wygenerowany link otwiera się nowa strona ale nic się nie pojawia, jest biały ekran. Po bardzo długim oczekiwaniu pojawia się błąd 503 – usługa chwilowo niedostępna. Czyżby się wyczerpały wnioski?

    Bartosz Odpowiedz
  • Skąd będę wiedzieć, czy pula 1500 wniosków została już wyczerpana?
    Nie przyjmie mi wniosku lub pojawi się jakiś komunkat podczas jego składania – czy nic się nie stanie – ja złożę wniosek, będę żyć ze świadomością że się załapałam, a potem się okaże że juz nie zaliczyli mnie do 1500?

    villemo09 Odpowiedz
    • Paribas najzwyczajniej w świecie przestaje przyjmować rejestracje do strony promocji po przekroczeniu 1500 sztuk. Nigdy nie było z tym problemów. Pod tym względem to jeden z najbardziej uczciwych banków.

      Michał
  • Strasznie kijowy ten bank… Po kliknięciu na link z wiadomości nie da się założyć konta, bo nie ładuje strony…

    jarosword14 Odpowiedz
  • kijowy to stanowczo za mało powiedziane…. już 2 miesiąc się z nimi użeram pisząc reklamacje, a ci mnie odsyłają a to do oddziału a to na infolinie i koło się zamyka. Składałam wypowiedzenie w banku – mam ksero – na wypowiedzenie dostepu do bankowosci internetowej – potem zamykal mi je poprzez reklamacje – caly czas wszyscy twierdza ze nie mam tam dostępu, a mimo to wniosek o rejestracje mi nie przechodzi, bo wyskakujhe że moje dane już sa w bazie…. żenada… czyli bank nie ma pojecia co sie dzieje z danymi klientow, jak nimi zarządzać, jak je usuwać… skoro twierdzą ze usuneli, a nadal widnieją. Zgłaszam sprawe do Rzeznika praw konsumentow i prezesa ochorny danych osobowych od „RODO” i być może do Arbitera bankowego. To już na prawdę przechodzi ludzkie pojęcie. Zakładałam konta w różnych bankach, pisałam różne reklamacje, ale z taką ignorancją i brakiem rozwiązania problemu spotykam się pierwszy raz…

    villemo09 Odpowiedz
  • Ten bank to jakiś żart: wniosek z promocji złożyłem w ubiegłym tygodniu. Dostałem info we wtorek 12.03, że wysłali moje dokumenty kurierem. Od tamtej pory ani widu, ani słychu…

    jarosword14 Odpowiedz
  • Wczoraj, tj. 22.03.2019 ok godziny 23.00 próbowałam założyć kontro w GoMobile – ściągnęłam aplikacje z Google Play, wpisałam :
    *login – ten sam, który mam do logowania do Bankowości elektronicznej w umowie,
    *wyraziłam zgoda na coś tam,
    *nazwisko rodowe matki,
    *następnie poprosiło mnie o utworzenie kodu pin od 6-20 znaków.

    Zrobiłam te wszystkie kroki i mimo to wyskoczyła informacja, że nie udało się – bank nie wysłał mi smsa z kodem w celu potwierdzenia aktywacji.
    Powtórzyłam to na karcie SIM innej osoby (android powyżej 5.0, używając oczywiście swojego loginu i wpisując te same dane) – ale także nie powiodło się.

    Pomóżcie, miał ktoś podobnie?

    villemo09 Odpowiedz
  • Aktywowałam GoMobile na telefonie kolegi (bo mam za niski Android), wszystkie kroki przeszłam, wysłali mi na mój nr tel. sms potwierdzający aktywację aplikacji i jak dotąd ok.
    Ale potem jak żeśmy sprawdzali czy inna osoba się może zalogować z jego tel. przez tą apke – to nie ma takiej możliwości – muszę kliknąć „Usuń PIN” wtedy tak jakby wykasowuje moje dane i jeśli chce się ponownie zalogować muszę kolejny raz przejść wszystkie 4 kroki.
    Teraz pytanie, czy ten „Usuń PIN” to będzie traktowane że nie mam już aktywnej tej apki i nie zaliczą mi tego do promocji (bo miałam, ale usunęłam pin i znikło), a w regulaminie do 31.03 musze aktywować apkę.
    Czy jeśli raz założyłam to to widnieje gdzieś tam u nich w systemie mimo że dałam ‘Usuń PIN’ z tego telefonu? Zaliczą mi to, czy nie, jak myślicie?

    villemo09 Odpowiedz
  • Dostał już ktoś maila o przyznaniu nagrody?
    Ma przyjść do 19 kwietnia, ja jeszcze nic nie mam.

    villemo09 Odpowiedz
  • 9h temu dostałem mail o przyznaniu pierwszej nagrody (50zł) z linkiem do wpisania nr konta.

    Ancymon Odpowiedz
  • Ja nic nie mam jeszcze

    Jestem Odpowiedz
  • Dalej nic nie mam. Do dziś jest termin nadsyłania wiadomości przez bank?

    Jestem Odpowiedz
  • jak zwykle od strony systemu internetowego mega słabo – po wpisaniu nr konta i kliknięciu zapisz, nie ma dalej możliwości podglądu, czy we wpisanym nr nie zrobiliśmy błędu … kto to widział takie niedopatrzenia, oczywiście oddzielnie musiałam pisać maila żeby mi odesłali nr konta jaki wpisałam, żeby potwierdzić czy się nie pomyliłam…

    villemo09 Odpowiedz
  • Dalej cisza

    Jestem Odpowiedz
  • Jak zwykle reklamacja. Dramat!

    Jestem Odpowiedz
  • Witam,
    Otrzymałem maila z informacją o nagrodzie 17 kwietnia, ale przegapiłem termin zgłoszenia konta do 25 kwietnia (zrobiłem to dopiero dzisiaj). Czy to oznacza, że nagroda przepada 50PLN? Jest jeszcze szans ją uzyskać? Dzięki

    bigos Odpowiedz
  • próbuj napisać do nich, wymyśl coś że miałeś skrzynke uszkodzoną, czy co… chociaż w regulaminie jest napisane że mamy 7 dni na odesłanie nr konta, ale spróbować nie zaszkodzi

    villemo09 Odpowiedz
  • Dostałem właśnie info o trzeciej nagrodzie w wysokości 50 zł, zamiast 100 zł.
    Jak u Was?
    Z czego to może wynikać?

    Dominik Odpowiedz
  • Dostałem trzeci przelew w ramach premii ale 50 zł a miało być 100 zł ?

    „Szanowni Państwo,
    Pragniemy poinformować Państwa o zdobyciu trzeciej nagrody, gratulujemy!
    Nagroda, w wysokości 50 zł zostanie przekazana przelewem na numer rachunku podany przy okazji pierwszej Nagrody. Przelew zostanie wysłany do 30 czerwca 2019 r. „

    Woytec Odpowiedz
  • Skomentuj

    Chcesz mieć pewność, że nikt inny nie podpisze się twoim nickiem? Zarejestruj się (lub zaloguj) na LiveSmarter!

    Ostatnie wpisy