300 zł w promocji „Lepiej z mOkazją” dla nowych klientów mBanku

Zakończona

Ruszyła świetna promocja dla nowych klientów mBanku. W zamian za założenie eKonta i wykonywanie trzech aktywności zgarnąć możemy relatywnie łatwe 300 zł premii :)

Lepiej z mOkazją: 300 zł premii za założenie eKonta mBanku

Lepiej z mOkazją

Aby skorzystać z promocji „Lepiej z mOkazją” należy być nowym klientem banku. Regulamin promocji definiuje „nowego klienta” dość ciekawie, ponieważ (zgodnie z zasadami logiki) wystarczy, że spełnimy jedynie jeden z dwóch warunków:

Przez nowego Klienta […] rozumie się klienta będącego osobą fizyczną, który po dniu 1 stycznia 2016 roku nie był stroną umowy z Bankiem na mocy której Bank prowadził na jego rzecz indywidualny lub wspólny rachunek oszczędnościowo-rozliczeniowy bądź rachunek oszczędnościowy […] lub w dniu złożenia wniosku o prowadzenie rachunku nie jest stroną umowy z Bankiem, na mocy której Bank prowadzi na jego rzecz indywidualny lub wspólny rachunek oszczędnościowo-rozliczeniowy bądź rachunek oszczędnościowy […]

Wynika z tego, że jeśli byliśmy posiadaczem danego rachunku w mBanku po 1.01.2016, ale na tę chwilę nie jesteśmy stroną takiej umowy, to teoretycznie spełniamy warunek. Mimo wszystko warto się nastawić na to, że bank może to kwestionować.

Co dalej? Wystarczy, że złożymy wniosek o promocyjne eKonto z dedykowanej strony promocji wraz z kartą debetową. Trzeba się śpieszyć – do promocji można przystępować jedynie do 9.09.2018.

Możliwe, że pod koniec będzie możliwość podania identyfikatora osoby, która poleciła nam konto w mBanku. Jeśli nikogo takiego nie macie, to będzie mi bardzo miło za podanie kodu „livesmarter”.

Program poleceń w mBanku

Samą umowę o konto możemy podpisać przez wizytę kuriera lub w placówce banku. W tym drugim przypadku pamiętajmy tylko, żeby sfinalizować złożony wcześniej wniosek, a nie składać go na nowo. Ważne też, aby wyrobić się do 9.09.2018.

150 zł za transakcje

A jak zdobyć tytułowe nagrody? Pierwszą połowę, czyli 150 zł, zgarnąć możemy w formie moneybacku ilościowego. Przez 5 pierwszych pełnych miesięcy kalendarzowych nastepujących po miesiącu podpisania umowy mBank będzie bowiem premiował ilość transakcji kartą lub BLIKiem, które wykonaliśmy. Za 5 do 9 płatności otrzymamy 10 zł, za 10 do 14 – 20 zł, a od 15 transakcji w górę – 30 zł premii. Łącznie możemy więc zgarnąć 150 zł.

Jakie są haczyki? Po pierwsze – premię otrzymamy jedynie za transakcje „naziemne”. Te internetowe nie będą liczone. Na pocieszenie dodam, że wysokość transakcji nie ma znaczenia, dlatego nic nie stoi na przeszkodzie, aby robić drobne transakcje :)

Po drugie – aby premia została naliczona konieczne jest zalogowanie się do aplikacji mobilnej banku co najmniej raz w danym miesiącu. Po trzecie – konieczny jest również jednorazowy wpływ 1000 zł, który nie może pochodzić z naszego (innego) rachunku w mBanku. Najprościej więc przelać sobie pieniądze z konta w innym banku.

Wypłata premii nastąpi do końca miesiąca następującego po miesiącu spełnienia warunków.

150 zł w formie mOkazji

A jak zdobyć drugą część premii? Tu będzie znacznie łatwiej. Pierwsze 50 zł w formie mOkazji otrzymamy w zasadzie za… spełnienie warunków opisanych wyżej, czyli wykonanie min. 5 transakcji kartą i/lub BLIKiem, wpływ 1000 zł oraz logowanie do aplikacji mobilnej.

Kolejną stówkę zgarniemy na podobnej zasadzie za spełnienie identycznych warunków w drugim, trzecim, czwartym, piątym i szóstym miesiącu następującym po miesiącu podpisania umowy. Wystarczy więc, że będziemy pilnować warunków promocji (i zgarniać miesięcznie min. 10 zł za 5 transakcji) a premia dodatkowa będzie nasza :)

Ile kosztuje eKonto?

Prowadzenie eKonta Standard jest darmowe. Karta debetowa będzie natomiast bezkosztowa po wykonaniu 5 płatności miesięcznie na dowolne kwoty. W zamian możemy zapłacić jedynie za bankomaty (7 zł od wypłaty), ale za darmo wypłacimy środki z urządzeń Euronetu, Planet Cash oraz BZWBK – o ile wypłata wyniesie min. 100 zł. Za wypłacenie drobnych zapłacimy 1,30 zł.

Nie przegap!

Komentarze

  • A co dla klientów mbanku od 12-13 lat? Wielkie GÓWNO!

    Paweł Odpowiedz
    • Nie do końca – jest Apple Pay: https://livesmarter.pl/20-zl-za-szybkie-platnosci-apple-pay-mbank/

      Generalnie mało który bank premiuje obecnych klientów (nawet ostatnio BZWBK nieco spowolnił) więc trzeba stosować prostą taktykę: konto główne w jednym banku + konta promocyjne w innych. Ja tak robię od dawna i sobie chwalę – nie muszę niczego zmieniać, numer konta mam zawsze aktualny, a z konta „głównego” przelewam pieniądze na konta promocyjne gdzie inkasuję premie :)

      Michał
    • gdyby nie konsolidacja banków i wszechobecna karencja to jak najbardziej Twój sposób jest OK :-) ale mając konto główne + 2 stałe dla oszczędności + promocje aktualne lub niedawno zamknięte konta po promocjach to bieda z promocjami dla wisienkowiczów …. :-(

      zenek64
    • My tak robimy od lat więc to mała wskazówka dla innych wchodzacych.

      Wojak
  • jejku :D cóż oni mają z tym 1 styczniem 2016

    bianka Odpowiedz
    • Dokładnie, za moment będzie drugie Inteligo z 3letnim okresem karencji xd

      savi
    • Ale o co chodzi?
      Paragraf 5 punkt 2 Regulaminu z definicją nowego klienta: „1 stycznia 2016” LUB „w dniu złożenia wniosku o prowadzenie rachunku nie jest stroną umowy z Bankiem”
      Wynika, że nie ma karencji.
      Poprawcie mnie, jeśli się mylę…

      janm
    • No właśnie dorzuciłem to do wpisu – to lub może dużo zmienić. Polecam korzystać póki nie naprawią w kolejnej edycji (już raz coś podobnego było…)

      Michał
    • Popytałem na czacie konsultanta, o to lub. Po bardzo długiej przerwie i dopytywaniu odpisali, że lub w tym znaczeniu to „i” ;) czyli nie jestem nowym klientem.
      Podając definicję „lub” z PWN i prosząc o ich definicję i źródło otrzymałem: „Proszę wybaczyć, ale nie mogę Pana odsyłać Pana do konkretnych materiałów. Proszę pamiętać, że regulaminy piszą prawnicy i stosowane są tu definicje prawne, a nie stricte słownikowe. Jeżeli z zapisem się Pan nie zgadza, mogę zarejestrować reklamację i zostanie przygotowana odpowiedź z odpowiedniego działu, ale nie mogę Pana pod tym względem, (przepraszam, że tak to ujmę) „edukować”, bo nie jestem raczej w tej dziedzinie autorytetem.”
      Także dla chętnych, z opcją reklamacji.
      Pzdr.

      bolopokerzysta
    • Niketórzy to jednak chyba do końca normalni nie są…

      abc
    • Bolopokerzysta nie wychylaj się następnym razem z dzwonieniem na infolinię. Tutaj przedyskutowywujemy takie rzeczy a nie informujemy bank…..

      Pola33
    • Ale jesteście mocni wyjadacze ;D Konspira, jak w Państwie Podziemnym, do promocji za 300zł., z której i tak większość nie skorzysta. Oprócz tego, że dostałem pewna informację, że chleba z tego nie będzie (pro bono!) i trzeba szykować się na reklamacje, której i tak nie uznają (X666 niżej napisał dlaczego – brawo!) – to co się stało? Bank zmieni regulamin w następnej edycji promocji, który i tak nie działa? ;) śmieszne..

      bolopokerzysta
    • Nie jeden bank się w swoich regulaminach wyłożył i nie mają wyjścia – uznają reklamację albo sprawa trafia do arbitra… nie pierwszy to i nie ostatni raz. Przecież Ci napisali że nie będą Cię edukować przeciwko sobie… myśl.

      Pola33
    • Szanowna Pani wyjadaczko,
      odwracając kota ogonem, nie odpisała Pani co, w tym konkretnym przypadku, się takiego stało(stanie?), w związku z tym, że bank odpowiedział na moje pytanie. Oprócz tego, że dostaliśmy informację o negatywnym stanowisku banku dla większości czytelników bloga w tej promocji. Biorąc pod uwagę analizę @X666 – poprawne stanowisko i reklamacja będzie niezasadna, a niektórzy użytkownicy bez sensu będą spełniać warunki.
      Pozdrawiam
      Niemyślący

      PS Czasami Wy „wisienkowicze” jako grupa społeczna, jesteście gorsi niż hondziarze :)

      bolopokerzysta
    • To jak.. coś z tego się jeszcze urodzi?
      Szczerze pytam, bo zwyzywano mnie tu od nienormalnych i niemyślących, a ja – żółtodziób dalej nie wiem co i dlaczego zrobiłem nie tak. ;(

      bolopokerzysta
    • Do końca życia będziesz bolo i musisz z tym żyć to straszna kara ale ma bata…

      ozon136
    • „To jak.. coś z tego się jeszcze urodzi?”
      Zobaczymy. Konto otwarte, po kilkunastu transakcjach (po 1-2 zł) się okaże.
      Jeśli nie będę się kwalifikował do promocji – reklamacja.
      Jeśli reklamacji nie uznają – zamknięcie konta.
      Co mnie to kosztuje? Góra 30 zł na transakcje, które i tak bym wykonał.
      Poza tym, zamknięcie konta jest tu łatwe i proste.
      Jedyne co, to szkoda karencji.
      Ale akurat ten bank kolejny raz zamieszał w regulaminie.
      Ostatnim razem (w 2016 bodajże MM5) po reklamacji, wszystko uznawali i wypłacali wraz z odsetkami ustawowymi. Tam był podobny zapis. Nie identyczny, ale podobnie niejasno sformułowany.
      Myślałem, że już się nauczyli pisać regulaminy.
      Przecież wystarczyłoby wykasować wszystko od tego „lub” i sens byłby ten sam, o który im chodziło, do tego jasny i prosty.
      Ale jeśli wolą w ten sposób – ich sprawa.
      Tzw. wisienkowiczom to nie przeszkodzi, po prostu zamkną konta. I otworzą gdzie indziej…

      janm
  • A klienci Orange Finanse są traktowani jako klienci mBanku?

    Dariusz Odpowiedz
  • Można założyć dwa konta równocześnie ekonto i zyskać 300 zł i to drugie wcześniej opisywane i zyskać 450zl? Podpisując dwie umowy równocześnie w banku ?

    Kuba Odpowiedz
  • Nie czaję jak zdobyć tą ostatnią stówkę ;P

    „Kolejną stówkę zgarniemy na podobnej zasadzie za spełnienie identycznych warunków w drugim, trzecim, czwartym i piątym miesiącu następującym po miesiącu podpisania umowy. Wystarczy więc, że będziemy pilnować warunków promocji (i zgarniać miesięcznie min. 10 zł za 5 transakcji) a premia dodatkowa będzie nasza :)”

    Ile trzeba wykonać transakcji żeby otrzymać 100zł?
    tutaj podane 4 mce po 5transakcji min 10zł to jest 40zł ;p

    sebek Odpowiedz
    • Trzeba wykonać te transakcję w ramach mOkazji taka jest różnica

      narcyz kontowy
    • Chodzi o to, że wystarczy spełniać warunki premii pierwszego typu („moneyback ilościowy” tj. co najmniej 5 transakcji miesięcznie, ale oczywiście warto robić ich więcej = ponad 15) aby automatycznie załapać się na premię 50 + 100 zł „za mOkazje”.

      Michał
    • Czyli w skrócie co miesiąc zrobić min 15 płatności kartą, wpływ 1000zł na konto i logowanie do apki przez pół roku wtedy otrzymam 300zl ? ;)

      sebek
    • Założyłem konto 22.08 poprzez stronę promocji – umowę podpisałem w oddziale (Pani potwierdzała, że to wniosek „promocyjny” – konsultantka na infolinii również. Niestety Pani na infolinii nie potrafiła mi nic więcej powiedzieć o promocji z mOkazjami (przyznała, że jej nie zna). Czy ja w związku z drugą częścią promocji (mOkazjami) w systemie powinienem zobaczyć w zakładce mOkazje coś innego niż obecne: „Chwilowo nie mamy dla Ciebie żadnych mOkazji”? Zgodę na mOkazję w panelu ustawień mam wyrażoną.

      Bogy
    • Ponawiam pytanie. Czy druga część premii czyli 150zł w ramach mOkazji wiąże się z koniecznością aktywacji takowej (Mokazji)? Jestem nowy w mBanku i nie wiem jak rozumieć regulamin i premię w „formie mOkazji? Czy mOkazja z drugiej części promocji jest tożsama z tymi banerkami w zakładce „mOkazje”? Pytam, gdyż Pan na mLinii nie był w stanie udzielić odpowiedzi na te pytania.

      Bogy
  • Czy jeśli posiadam dostęp do bankowości internetowej Mbanku (zakup na raty na alleg…, środki z Mbanku) to czy będę traktowany jako nowy klient?

    paba86 Odpowiedz
  • Mam jedno niepotrzebne konto w mBanku do zamknięcia. Czy dają jakieś ciekawe propozycje, aby zrezygnować z zamknięcia rachunku?

    pytanie Odpowiedz
  • Nie był… Lub nie jest

    Moim zdaniem interpretacja będzie niekorzystna. Lub dotyczy czasu przeszłego i teraźniejszego.

    X666 Odpowiedz
  • Złożyłem wniosek i po chwili dostałem email o tytule „[mBank] – musieliśmy odrzucić Twój wniosek o otwarcie konta (wniosek nr: RAC18… 54)” ktoś wie o co chodzi, czemu nie mogę otworzyć konta?

    Paweł Odpowiedz
    • Ban.
      Koś wie jak się tego pozbyć ?

      Bogdan
    • Mam tak od 2 lat, raz mi nawet odpisali, że powodem jest wcześniejsze wypowiadane umów.

      X666
    • MBank po prostu prowadzi nielegalny rejestr, czy możemy prosić administratora o zgłoszenie sprawy do odpowiednich instytucji.

      X666
    • Dziś przy zakładaniu tam konta intensive w regulaminie nadmieniając że przechowują dane przez 10lat na wypadek pòźniejszych sporòw….

      Pola33
    • Przechowywanie danych a rejestr klientów wypowiadajacych umowy to zupełnie co innego.

      X666
  • Czy jeśli wezmę udział w tej promocji i dodatkowo chcę skorzystać z promocyjnej lokaty 3,5% to będzie to możliwe jednocześnie?
    Wypełniłam już wniosek i będę podpisywać umowę w przyszłym tygodniu w oddziale czy będę mogła tam otworzyć lokatę promocyjną?

    emilka-krzys Odpowiedz
    • Nie będziesz mogła. Lokatę zakłada się klikając w link na stronie. Wtedy zakłada się też rachunek oszczędnościowo – rozliczeniowy. A przecież konto będzie jut otwarte wcześniej- biorąc udział w tej promocji.

      paba86
  • Konto zamknąłem w listopadzie 2018r. Jak myślicie, warto zaryzykować i otworzyć konto w promocji? Jest szansa, że zapiszą mnie do tej promocji? Ktoś zaryzykował otwarcie? Pewnie bez reklamacji się nie obędzie.

    robsonRS Odpowiedz
  • Ja zaryzykowałem otwarcie,konto otwarte czekam na kartę,ale myślę o wysłaniu emaila do nich o rozjaśnienie regulaminu i jak się okaże ,że konto nie bierze udziału w promocji to zamykam natychmiast

    Dark Odpowiedz
  • Po rozmowie na czacie,wszystko jest ok i konto bierze udział w promocji,zobaczymy jak będzie z wypłatami premii,od września klepiemy kartą 15 transakcji.

    Dark Odpowiedz
  • Uważacie że to dobra promocja tego banku? nie miałem jeszcze tam konta i nie wiem czy teraz jest dobyr czas na założenie czy raczej lepiej się wstrzymać i poczekać na coś lepszego od tego banku?

    TomekW Odpowiedz
  • Ogólnie bez szału, ale łatwe warunki.
    Ostatnio miałem 4% cashback przez 5 miesięcy – 650 zł. Także może być w mBanku lepiej.

    bolopokerzysta Odpowiedz
  • W regulaminie nie wspomina się o obowiązkowym wyrażeniu zgody na marketing. Czy dobrze to widzę? Przeważnie bank wymaga takiej zgody.

    Mietek Odpowiedz
  • Czy korzystając z tej okazji będę mógł dalej wziąć udział w tej promocji?
    https://livesmarter.pl/100-zl-za-zalozenie-mbiznes-konta-standard-iii-edycja/

    Kuba Odpowiedz
  • Czy ktos widzial miejsce na kod polecajacego? Ja nie widzialem… moze gdzies pod koniec?
    Dziewcyzna wypleniala i nic… ktos pewny ze bedzie?

    AABBCC Odpowiedz
  • Czy oby napewno liczone są tylko transakcje „naziemne”? Na czacie pani potwierdziła mi, że dowolne – nawet internetowe. Jak to z tym jest?

    robsonRS Odpowiedz
  • Czy ktoś może wyjaśnić, dlaczego po przejściu na dedykowaną stronę promocji z podanego linku przekierowuje na niezabezpieczoną stronę, co więcej, z końcówką net.pl? Czy to aby na pewno oficjalna strona banku/promocji? Poza tym, czy da się znaleźć tę stronę promocji bezpośrednio ze strony banku? Z góry dzięki za odpowiedzi, dopiero zaczynam orientować się w temacie, więc być może pytania są dla Was zbyt proste, ale w wolałbym się upewnić.

    BolekM Odpowiedz
    • Bardzo dobrze, że pytasz i zwracasz na to uwagę – bo w niektórych przypadkach mogłoby być to sposobem na wyłudzanie danych. Na szczęście tu wszystko jest OK – mBank.net.pl to domena używana przez dom mediowy obsługujący mBank/prowadzący działania marketingowe. To sytuacja dość powszechna w świecie bankowym, kiedy inny podmiot przeprowadza promocję – tu pisałem o tym więcej: https://livesmarter.pl/promocje-bankowe-kompendium-co-musisz-o-nich-wiedziec/
      Po kliknięciu w „otwórz konto” przekierowywany już jesteś na mbank.pl, także wszystko OK.

      Co do braku https – tu akurat faktycznie słabo, choć prawda jest taka, że w domenie mbank.net.pl nie wypełniamy żadnego formularza/nie zostawiamy żadnych danych, więc generalnie nie ma to większego znaczenia (oprócz znaczenia wizerunkowego – tak samo na LiveSmarter https nie jest specjalnie do niczego potrzebny, ale to powoli standard w internecie, więc go wprowadziłem).

      Michał
    • tylko niektore elementy ciagnie po http: i przegladarka ostrzega ;)

      PS\
      Na infolinii jedna osoba ze na pewno pole na polecenie bedzie a inny mlinek ze juz tego tam nie ma. Nie otwieralem z Twojego linku bo moze nie chcieli wyskaksiwac z kasy na 2 poleconych i tez nie bylo… (cookies out :P)

      AABBCC
    • Super, dziękuję bardzo za szybką odpowiedź z konkretnymi informacjami :)

      BolekM
  • Czyli jako, że do 09.09 należy podpisać umowę, to juz nie ma szans na spełnienie warunków i założenie konta na czas…? :( zdążyło by się tylko złożyć wniosek…

    Izabella Odpowiedz
  • -okres, w którym można przystąpić do Promocji: 20.08.2018r.
    –09.09.2018r. okres, w którym Promocja obowiązuje: 20.08.2018r. do 31.05.2019r.
    Nie wiem ale na moje oko musisz przystąpić do promocji do 09.09 a nie podpisać wniosek do tego dnia. W regulaminie nie znalazłem także info że do 09.09 musisz podpisać wniosek, nic o tym nie mówią. Zresztą 09.09 to jest niedziela więc jak tego ostatniego dnia miałbyś podpisać wniosek? Jeśli się mylę to mnie poprawcie.

    TomekW Odpowiedz
    • A jednak na czacie mówią co innego….trzeba zawrzec umowę do 09.09 – tak jest w regulaminie, wieć przez kuriera już się nie zdąży…

      TomekW
    • A czy jest szansa, że wypełniając wniosek online bedzie mozna jeszcze dzis dokończyć go w placówce? Ile to zwykle zajmuje? Dzieki za odpowiedzi :)

      Izabella
  • Więc jeszcze raz – rozumiem, że jeżeli miałem konto po 2016r. to pomimo słowa „lub” i tak na 99,9999% nie zostanie wypłacona premia, tak?

    union Odpowiedz
    • Moim zdaniem prawdpodobieństwo wynosi 50%, wypłacą LUB nie wypłacą…to jest promocja z cyklu, że jedynie sam możesz to sprawdzić…

      abc
  • Cześć.
    wiecie czy i jak można skorzystać z promocji otwierając konto wspólne? Formularz nie przewiduje takiej opcji – dane tylko dla jednego właściciela.

    Darek Odpowiedz
    • Zgadza się. Zgodnie z regulaminem:

      W Promocji nie mogą wziąć udziału Klienci otwierający rachunek wspólny.

      Po odebraniu premii rachunek można przekształcić na wspólny.

      Michał
    • ADMIN, czy aby zgarnąć 100zł w formie mOkazji na pewno wystarczy spełnianie warunków w drugim, trzecim, czwartym i piatym miesiącu?
      Spojrzałem teraz na regulamin i tam jest mowa także o szóstym miesiącu.
      Mogę poprosić o wyjaśnienie?

      paba86
  • Dostał ktoś zwrot za transakcję kartą za miesiąc sierpień?

    Dark Odpowiedz
  • Dzisiaj wpadło 50 zł za transakcje we wrześniu u „starego – nowego” klienta ;)

    klaudi Odpowiedz
  • Dostał już ktoś zwrot za transakcje kartą za miesiąc wrzesień?

    robsonRS Odpowiedz
  • Też czekam. Na infolinii potwierdzili, że wypłata do ostatniego dnia miesiąca, następującego po miesiącu z płatnościami, czyli za wrzesień do… dzisiaj.

    Bogy Odpowiedz
  • 30zl za wrzesień wpadło, 50zl niestety nie ma.
    Czyli reklamacja. Ktoś ma podobny problem?

    paba86 Odpowiedz
    • Mieliście zasilenie konta z innego banku,którego byliście właścicielem?

      Wisienka
    • Ja miałem i nie chcieli mi uznać. Zadzwoniłem na mlinie i z konsultantką napisałem reklamacje która została rozpatrzona pozytywnie.

      Rafał
  • Na czacie dowiedziałem się,że moje konto nie bierze udziału w promocji,sporny pkt definicja nowego klienta,mimo,że po założeniu potwierdzili udział w promocji.Próbuje jeszcze reklamować na piśmie

    Dark Odpowiedz
  • Do dzisiaj,2.11.18,również nie otrzymałem bonusu za wrzesień.Na czacie obsługa rozpatrzyła sprawę błyskawicznie i bonus 30zł został wypłacony.Myślę,że 50 zł mają czas wypłacić do 60 dni.

    Jerzy Odpowiedz
    • Ja przed chwilą również zgłosiłem brak nagrody na czacie – otworzona została reklamacja z 30 dniowym terminem rozpatrzenia.

      mbo
  • Próbujcie na czacie do skutku. Ja pisałem bodajże z 4 konsultantami i każdy mówił coś innego;/
    W końcu czwarty uznał, że faktycznie mam rację (przesłałem treść regulaminu).
    W ciągu 3 minut reklamacja została złożona, rozpatrzona a środki (50zł) były na koncie.

    paba86 Odpowiedz
  • U mnie pojawiło się po reklamacji 300 zł. Tak jakby od razu dali całą premię. Jestem nowym/starym klientem.

    mbo Odpowiedz
    • Odpowiedź na reklamację:
      „Dzień dobry,

      w ramach dobrej współpracy wypłaciliśmy na Pana konto 300 zł. Jest to maksymalna nagroda jaką mógł Pan otrzymać w ramach Promocji „Lepiej z mOkazją”.
      Premia nie wypłaciła się automatycznie, ponieważ nie spełnił Pan warunków promocji. Jest ona przeznaczona dla nowych klientów. Nowy klient to taki, który nie miał rachunku w naszym Banku po dniu 01.01.2016. zapisaliśmy to w § 5, ust. 2 regulaminu Promocji „Lepiej z mOkazją”.
      Mam nadzieję, że pomogłam.”

      Dla mnie jeszcze lepiej – nie muszę spełniać warunków i nagroda już jest w całości.

      mbo
    • Ja dostałem tę samą odpowiedź, uznali rachunek kwotą 300 zł, natomiast jest dodatkowy dopisek, że zastrzegają sobie prawo do weryfikacji spełnienia warunków promocji w kolejnych miesiącach.
      I co, jak nie spełnię, to zdebetują mi saldo?
      Uważam to za bezpodstawne, skoro już wypłacili środki tytułem „ręczne uznanie”.
      Jeśli chcieli weryfikować czy spełniam warunki, to powinni wg mnie uznawać mnie stopniowo.
      Jak myślicie?
      To chyba ostatnia promocja mBanku, w której biorę udział, czekam jeszcze tylko na zwrot za OC i umowę z nju w mOkazjach i do widzenia.
      Mają do tego prawo?

      ironek_48
    • Ja też mam ręczne uznanie 150 ale i tak co miesiąc jest bonusik.

      dario
  • Szczerze to ja bym poczekał, jeszcze w tym roku dostałem od mBanku „ręczne uznanie” po reklamacji. A po pewnym czasie wypłatę zaległej premii tej samej wysokości (i to w trakcie wypowiedzenia).
    Wypłacone z rachunku i rachunek zamknięty bez problemów. Mają burdel w systemie, tyle.

    bolopokerzysta Odpowiedz
  • ktoś dostał 30 zł za październik? Konto zakładane we wrześniu, po 2 tyg wpadło 50 zł i od tamtej pory cisza. Wg regulaminu pierwszy ilościowy moneyback powinien wpaść po pierwszym pełnym miesiącu, czyli do dziś mają czas…

    klaudi Odpowiedz
  • Najpierw potwierdzili udział w promocji wypłacili 50 zł póżniej jak przyszło zapłacić 30 zł to się wycofali,150 zł dorzucili rekompesaty po reklamacji,zwijam od nich żagle,wilk syty i owca cała

    dark Odpowiedz
  • Właśnie na czacie stoczyłem batalie z Panią konsultantką w sprawie 50zł z mOkazji.
    Wg niej nie została mi wypłacona bo przelew 1000zł pochodził z mojego rachunku w innym banku. Zagiąłem Panią regulaminem że Bank pisany z wielkiej litery to mBank i przestała robić problemy, 3 minuty później 50 zł było na koncie :)

    Kamil88 Odpowiedz
  • @Kamil88 też dostałem pierwszy zwrot 30zł za październik pod koniec listopada. Premii 50zł za mokazje nie ma :/ Przelew robiony z mojego konta ale w Santander.

    sebek Odpowiedz
    • Reklamacja uznana, zrobili przelew 50zł.

      sebek
    • Ale i tak mi to nie pasuje…
      Rabat nie naliczył się automatycznie, ponieważ nie złożył Pan wniosku w promocji „Lepiej z mOkazją – I edycja”. Wniosek ten złożył Pan w promocji „eKonto z premią – II edycja”
      Zgłoszenie składałem na stronie gdzie było w opisie, że można zgarnąć 300zł :/

      sebek
    • Loooooool pomyliły mi się promocje… Ja zapisałem się do tej:
      https://livesmarter.pl/300-zl-premii-ekonto-mbank-bankier-pl/ :p
      Czyli 150 za transakcje 30zł przez 5 mcy +150zł od bankier…
      Oni i tak uznali mi reklamacja i przyznali 50zł :|

      sebek
  • ADMIN, czy aby zgarnąć 100zł w formie mOkazji na pewno wystarczy spełnianie warunków w drugim, trzecim, czwartym i piatym miesiącu?
    Spojrzałem teraz na regulamin i tam jest mowa także o szóstym miesiącu.
    Mogę poprosić o wyjaśnienie?

    paba86 Odpowiedz
    • Szczerze – nie mam pojęcia czy coś się zmieniło w regulaminie, czy ja czegoś nie dopatrzyłem. A może przeanalizowałem i miało być tyle miesięcy. Postaram się rzucić okiem wieczorem a teraz dopisuję szósty miesiąc.

      Michał
    • Dla ułatwienia par.6
      pkt. 9. Drugą transzę w wysokości 100 zł Uczestnik Promocji otrzyma, jeśli spełni warunki wyszczególnione w § 6 ust. 8 w pierwszym, drugim, trzecim, czwartym, piątym i szóstym miesiącu trwania Promocji:)

      paba86
  • Dostał ktoś zwrot w lutym za styczniowe transakcje?

    Kamil88 Odpowiedz
  • A czy ktoś dostał już „ostatnia premię ” 100zl?

    paba86 Odpowiedz
  • Czy można zamknąć kartę przed otrzymaniem tej ostatniej stówki?

    Paweł Odpowiedz
    • Dołączam do pytania. Mam już wykonane 5 płatności w szóstym miesiącu. Wypłata stówki ma nastąpić w ciągu 60 dni, czy przez kolejne 2 miesiące muszę wykonywać 5 transakcji dla bezpłatności karty czy mogę ją zastrzec?

      Kamil88
  • Dostałem dzisiaj ostatnią premię 100 zł z tytułu „mOkazje”

    Konrad Odpowiedz
  • Potwierdzam – ostatnia premia z w/w promocji czyli 100-wka wylądowała na rachunku ROR.

    Bogy Odpowiedz
    • Bogy, ile czasu upłynęło od spełnienia warunków? Czy było to 60 dni czy mniej?

      paba86
    • Mniej niż 60 dni. Jeśli założyć, że warunek 5 transakcji, wpływu i logowania do apki mobilnej wymagany był przez kolejnych 6 m-cy (skorygował to admin) to u mnie 6-tym miesiącem był luty (warunki miesięczne wypełniłem dokładnie 5 lutego). Więc premię 100zł otrzymałem ponad miesiąc od spełnienia warunków. Jeśli zaś czas był liczony od końca pełnego miesiąca, kiedy weryfikują spełnienie warunków to upłynęło jedynie 12 dni. Luty też był ostatnim (piątym) miesiącem otrzymywania premii za 5-15 transakcji (max.30zł) – wypłacono mi ją 28 lutego (za miesiąc styczeń). Konto do utylizacji.

      Bogy
    • Dzięki. Ja cierpliwie czekam na ostatnią 100 i również utylizuję konto.

      paba86
  • Czy ktos jeszcze nie dostał oczekiwanej stowki? Miała być w ciągu 60 dni od momentu spełnienia wymagań w 6 miesiącu, w moim przypadku zostało półtora tygodnia.

    Kamil88 Odpowiedz
  • Wczoraj wieczorem reklamacja, dziś rano brakującą stowka na koncie :) od razu przelew do głównego banku, i złożony wniosek o zamknięcie konta. Pytanie. Czy mBank oferuje cos klientom rezygnującym z konta?

    Kamil88 Odpowiedz
  • Skomentuj

    Chcesz mieć pewność, że nikt inny nie podpisze się twoim nickiem? Zarejestruj się (lub zaloguj) na LiveSmarter!

    Ostatnie wpisy