250 zł za założenie Konta dla Ciebie od Credit Agricole + nawet 500 zł dzięki LiveSmarter!

Zakończona

Ruszyła kolejna promocja Credit Agricole. W zamian za założenie Konta dla Ciebie zgarnąć możemy 200 zł premii, 3% na koncie oszczędnościowym oraz 50 zł za skorzystanie z programu poleceń. A jeśli dodamy do tego możliwość wymiany swoich kodów polecających dzięki LiveSmarter, to premia wzrośnie jeszcze bardziej! :)

250 zł za założenie Konta dla Ciebie w Credit Agricole

Korzyści dla Ciebie

Aby skorzystać z promocji należy być nowym klientem banku, czyli osobą, która:

  • nie korzystała nigdy z promocji Credit Agricole polegającej na przyznaniu premii za przeniesienie konta z innego banku ani
  • nie posiadała żadnego konta w Credit Agricole od 1.04.2018.

Jeśli spełniamy powyższe warunki to wystarczy, że w okresie od 15.07 do 31.08.2019 złożymy wniosek o promocyjne Konto dla Ciebie oraz zawrzemy umowę. W ciągu maksymalnie 7 dni od podpisania umowy powinniśmy również upoważnić bank do przeniesienia (zamknięcia) naszego konta w innym banku. Bank chce się również zatroszczyć o to, aby nasze wynagrodzenie nie zaczęło teraz trafiać na zamknięte konto, dlatego konieczne jest również podanie nazwy i adresu instytucji przekazującej nam wynagrodzenie. A, zgodnie z definicją, wynagrodzenie to:

środki pieniężne z tytułu wynagrodzenia za pracę, świadczeń emerytalnych, rentowych lub zasiłków i stypendiów

Na szczęście nie ma większego znaczenia co tam podamy i czy wynagrodzenie faktycznie wpłynie na nasze konto – aby bowiem zdobyć premię nie ma konieczności wpływu od pracodawcy. Wystarczy, że na nasze konto wpłynie łącznie 1000 zł w każdym z 3 kolejnych miesięcy kalendarzowych, a bank wypłaci nam 100 zł premii.

Chcemy więcej? Żaden problem. Jeśli suma wpływów (w każdym miesiącu) wyniesie min. 3000 zł, to bank wypłaci nam 200 zł premii. Pamiętajmy jedynie, że pierwszy wpływ powinien nastąpić nie później, niż do końca miesiąca kalendarzowego następującego po miesiącu otwarcia rachunku. Przykładowo otwierając konto w lipcu wpływy możemy zapewnić już w lipcu lub dopiero w sierpniu. Ale nie później.

Pamiętajmy jedynie, że bank nie zaakceptuje przelewów z rachunków, gdzie jako nadawca będziemy widnieli my sami:

Wpływ na Konto – suma wpłat gotówkowych oraz przelewów na rachunek główny Konta w okresie miesiąca kalendarzowego. Bank nie bierze pod uwagę przelewów pomiędzy rachunkami tego samego Klienta, a także przelewów z innych kont prowadzonych przez Bank [Credit Agricole] lub rachunków prowadzonych przez inne banki, jeżeli Klient jest ich posiadaczem, współposiadaczem lub pełni rolę pełnomocnika.

Jak więc spełnić warunki? Opcje mamy w zasadzie dwie: możemy najzwyczajniej w świecie wpłacać sobie gotówkę na konto lub przelać środki z konta innej osoby – np. współmałżonka. Dobre mogą też być serwisy pośredniczące w przelewaniu pieniędzy.

Tu dodam, że nie przejmowałbym się zapisem o bycie współposiadaczem lub pełnomocnikiem rachunku w innym banku – takie dane nie są przekazywane i Credit Agricole widzi tylko kto jest nadawcą przelewu (np. nasza żona). To zresztą najlepiej uprzednio przetestować.

50 zł w programie poleceń

200 zł na start to jednak nie wszystko. Trwa bowiem III edycja programu poleceń Credit Agricole, w której obecni klienci banku mogą polecać konto osobiste nowym klientom, przez co obie strony mogą zgarnąć po 50 zł. Jak skorzystać z aktualnej edycji Programu Poleceń?

W przypadku obecnych klientów banku wymagane jest posiadanie konta w Credit Agricole oraz wygenerowanie swojego kodu polecającego na specjalnej stronie internetowej (lub w oddziale banku). Oprócz tego konieczne jest wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych w celach marketingowych oraz na przesyłanie informacji handlowej.

A jakie warunki musi spełnić nowy klient, aby zgarnąć swoją premię? Po pierwsze powinien on podać kod polecający obecnego klienta banku w trakcie składania wniosku o konto. Oprócz tego konieczne jest wyrażenie zgód (marketingowej i na informacje handlowe) oraz zawarcie umowy o konto w ciągu maksymalnie 30 dni od złożenia wniosku. Co ważne – w przypadku programu poleceń nowy klient to osoba, która nie posiadała konta w Credit Agricole w ciągu 265 dni przed zawarciem umowy.

Po otwarciu rachunku polecany (nowy klient) powinien jeszcze zapewnić wpływy min. 1000 zł na konto (lub 500 zł w przypadku Konta Dla Ciebie MOVE!) lub wykonać transakcje bezgotówkowe kartą na łączną kwotę min. 300 zł.

I to tyle! Premia za polecenie zostanie wypłacona w kolejnym miesiącu po miesiącu spełnienia warunków. Pamiętajmy, że maksymalna wysokość premii za polecenie to 500 zł netto. Oznacza to, że osoba polecająca może zgarnąć maksymalnie 10 premii za polecenie.

Oczywiście po założeniu konta również możemy przystąpić do programu poleceń i podać swój kod dalej. W ten sposób z 200+50 zł może się zrobić jeszcze więcej :)

Zarabiaj z LiveSmarter!

W związku z tym, że wszyscy mogą zyskać na korzystaniu ze swoich poleceń, wznawiam popularną „zabawę”, którą zapoczątkowałem na blogu kilka miesięcy temu. Każdy obecny klient Credit Agricole może zostawić swój kod polecający na specjalnej stronie. Nowi klienci mogą natomiast wysyłać prośby o kod za pomocą osobnego formularza. W ten sposób będę się starał łączyć ze sobą polecających i polecanych w pary – tak, aby wszyscy zyskali jak najwięcej :)

Na koniec dodam, że nie siedzę non-stop przed komputerem, więc kody wysyłane są partiami – nie później, niż w ciągu 48 godzin.

3% na koncie oszczędnościowym do 50 000 zł

Premia na start i premia za polecenie to jednak nie wszystko. Do zgarnięcia jest jeszcze 3% w skali roku na koncie oszczędnościowym dla kwoty do 50 000 zł. Jak je zdobyć?

Zgodnie z informacjami zawartymi w tabeli oprocentowania oferta „Na start” dotyczy nowych klientów, czyli osób nieposiadających kont dla osób fizycznych w Credit Agricole przed 1.05.2019.

Jeśli spełniamy te warunki to wystarczy, że otworzymy konto osobiste w banku wraz z Rachunkiem Oszczędzam i… tyle! Środki do 50 000 zł zarobią 3% w skali roku przez pierwsze 4 miesiące.

Co ciekawe kapitalizacja odsetek na rachunku jest dość nietypowa – bank dopisuje zarobione pieniądze co kwartał.

Środki z Rachunku Oszczędzam możemy wycofać bezpłatnie raz w miesiącu. Za kolejną wypłatę zapłacimy 10 zł.

Ile kosztuje Konto dla Ciebie?

Po ubiegłorocznej zmianie ofertowej prowadzenie konta osobistego w Credit Agricole może być całkowicie darmowe, na bardzo sensownych warunkach. Wystarczy, że na nasz rachunek wpłynie (dowolne) 1000 zł oraz wykonamy min. 1 transakcję bezgotówkową, aby bank nie pobierał opłaty 7 zł miesięcznie. Nie ma problemu, aby ten 1000 zł przelewać sobie samodzielnie.

Co z kartą? Warunki są niemal identyczne. Wystarczy, że zapewnimy wpływ min. 1000 zł i wykonamy transakcję kartą/BLIKiem, a bank nie pobierze 9 zł za posiadanie plastiku. Identycznie jest z bankomatami – spełnienie warunków zwolnienia z opłat sprawia, że wypłaty ze wszystkich bankomatów są darmowe. Moim zdaniem to bardzo fair warunki – opłaty mogą być wysokie, ale pozbycie się ich jest bardzo łatwe (więc zapominalscy sponsorują niejako dobre warunki innym).

Nie przegap!

Komentarze

  • Karencja się wydłuża…

    PyramidHead Odpowiedz
  • „Bank chce się również zatroszczyć o to, aby nasze wynagrodzenie nie zaczęło teraz trafiać na zamknięte konto, dlatego konieczne jest również podanie nazwy i adresu instytucji przekazującej nam wynagrodzenie”
    Co jeśli chcemy zamknąć konto na które nie wpływa wynagrodzenie lub po prostu prowadzimy działalność? :)
    Są jakieś ograniczenia, które konta możemy zamknąć?

    mms1994 Odpowiedz
    • Generalnie pracodawcę musimy jakiegoś podać (tak mówi regulamin). Ale nic więcej się z tym nie dzieje, więc w zasadzie nie ma większego znaczenia co tam wpiszemy.

      Michał
    • Można wpisać byłego pracodawcę jeśli się teraz nie ma takowego?:D

      Dominika
  • Czy trzeba od nowa prosić o kod polecający jeśli miałem z tego roku czy wystarczy ten obecny.Zaczyna się na 3… Na stronie brak informacji na ten temat.

    Zdzisiek80 Odpowiedz
  • Pytanie do Admina :) Wysyłać kod polecający, który był wysłany do poprzedniej edycji czy masz to w puli, z której będziesz rozdzielał dla nowych klientow?

    Iwonab Odpowiedz
    • dołączam się do pytania…wrzucamy jeszcze raz kody czy kody wcześniej dodadne rozpoczynające się od 4…. są w grze? Bo chyba nie ma sensu robić dubli :)

      abc
    • Regulamin:
      Zgłoszenia dokonane na podstawie Regulaminu „Program Poleceń II – edycja 2” pozostają ważne i nie wymagają ponownej rejestracji po wejściu w życie Regulaminu. Klient łącznie w ramach edycji Programu Poleceń II –edycja 2 i Programu Poleceń III może polecić w maksymalnie 10 osób.

      Kate
    • @Kate, ale my nie o tym… tylko o formularzu Admina…

      abc
  • W jaki sposób otwiera się to konto technicznie ? Po złożeniu wniosku internetowego co się dzieje dalej , przysyłają kuriera na Kasprowy czy też można spodziewać się go i w depresji na Żuławach Wislanych ? Wcześniej konsultanci zawracają ….telefonami i chcą aby im coś potwierdzać ? Jakies skany do wniosku czy ksera trzeba komuś wręczać ? Są jakieś alternatywne sposoby dla osób ceniących osobisty kontakt z doradcą i stempelek na papierku świadczącym o założeniu konta i lubiących założyć wszystko przez godzinę w jednym miejscu?xyz

    prawdziwy-xyz Odpowiedz
    • W poprzedniej edycji:
      Wypełniasz wniosek przez Internet
      Telefon do Ciebie w celu umówienia kuriera albo w najbliższej placówce

      McFlynn
  • W tej promocji obowiązują chyba nowe kody wygenerowane tylko poprzez aplikację CA24 lub w placówce banku.
    Na wszelki wypadek wygenerowałem nowy kod w apce i wysłałem Adminowi. Kłaniam się ;)

    Bufon Odpowiedz
    • A to niby dlaczego:
      Zgłoszenia dokonane na podstawie Regulaminu „Program Poleceń II – edycja 2” pozostają ważne i nie wymagają ponownej rejestracji po wejściu w życie Regulaminu. Klient łącznie w ramach edycji Programu Poleceń II –edycja 2 i Programu Poleceń III może polecić w maksymalnie 10 osób.

      Kate
    • Chyba masz częściowo rację, ale tylko dla nowych kodów:
      Regulamin: …1) zgłosić się do Programu za pośrednictwem formularza zgłoszeniowego podając numer rachunku Konta Polecającego w placówce Banku, Bankowej Placówce Partnerskiej, Placówce Partnerskiej lub za pośrednictwem Serwisu telefonicznego CA24.

      Czyli nie w apce, ale w serwisie telefonicznym

      Kate
  • Przypominam, że wystartowała jedynie nowa promocja z premią na start. Program poleceń działa bez zmian (ciągle ta sama edycja) i nie trzeba ponownie wrzucać swoich kodów.

    Michał Odpowiedz
    • Edycja jest nowa – III, ale stare kody z edycji II – cz. 2 działają, czyli te zaczynające się od 38 i wyższe (?). No i wygląda na to, że nowych kodów ramach tej promocji nie da się wygenerować online, tylko placówka przy zawieraniu umowy lub telefonicznie

      Kate
    • Da się wygenerować w aplikacji mobilnej.

      asi
    • Wg regulaminu: polecający ma.. 1) zgłosić się do Programu za pośrednictwem formularza zgłoszeniowego podając numer rachunku Konta Polecającego…w placówce Banku, Bankowej Placówce Partnerskiej, Placówce Partnerskiej lub za pośrednictwem Serwisu telefonicznego CA24.

      Może i się da wygenerować w apce, ale czy będzie ważny?

      Kate
    • „Program Poleceń III” trwa od 03.06.2019 r. do 31.03.2020 r. czyli kody zaczynające się od 4….

      Andrzej
  • Ważne są kody polecenia zaczynające się od 4….., wygenerowane po 03.06!!!
    Adminie zwróć uwagę gdy będziesz przekazywał osobom, które chcą otworzyć konto.

    Andrzej Odpowiedz
    • Ważne są też kody z poprzedniej edycji II. Regulamin:
      Zgłoszenia dokonane na podstawie Regulaminu „Program Poleceń II – edycja 2” POZOSTAJĄ WAŻNE i nie wymagają ponownej rejestracji po wejściu w życie Regulaminu. Klient łącznie w ramach edycji Programu Poleceń II –edycja 2 i Programu Poleceń III może polecić w maksymalnie 10 osób.

      Kate
  • rozumiem, że konto oszczędnościowe „Rachunek Oszczędzam” można otworzyć dopiero po założeniu ROR? bo we wniosku nie widzę opcji o założenie konta oszczędnościowego razem z ROR.

    lech-u Odpowiedz
  • A ja uczulę osoby które składają prośbę o kod od czytelników, żeby dokładnie przeczytały regulamin promocji. Dwóm osobom poleciłem, żadna nie spełniła warunku odnośnie karencji. Smutne, bo przez to ani polecający ani polecany nic nie zyskują, a dodatkowo kolejka tworzona przed admina sprawia że lądujemy na końcu

    deloe Odpowiedz
    • wydaje mi się, że karencja dotyczy tylko osób otwierających z polecenia, polecający zawsze otrzyma premię, jeśli Jego kod został wykorzystany…

      abc
    • A nie było jakiegoś wymogu dla polecającego, aby nie być polecającym przez chyba 9 m-cy? Coś mi się kojarzy z poprzednich promocji.

      Kate
  • A co w wypadku kiedy Pani na infolinii nie zapytała o dane zakładu pracy ani o to czy chcemy przenieść wynagrodzenie? Przy składaniu wniosku zaznaczyłam, że zamykam inne konto oraz podałam jego numer…..

    Bea Odpowiedz
  • Czy można podać swoją działalność gosp. jako pracodawcę? :)

    Jarek2 Odpowiedz
    • Ja bym tak zrobił, zwłaszcza jeśli można podać inny adres. Tak robiłem z innym bankiem/w innej promocji i działało.

      Tak jak pisałem – tutaj nie ma obowiązku wpływu wynagrodzenia. Mamy jedynie wypełnić dokument podając dane pracodawcy – ale nic dalej się z tym nie dzieje (tzn. bank to wysyła do pracodawcy, ale pracodawca nie musi podejmować żadnych kroków)

      Michał
    • mi konsultant powiedział, że nie mogę skorzystać z tej promocji skoro prowadzę działalność, bo nie łapię się pod definicję otrzymywania wynagrodzenia przez to…

      lech-u
  • Dobra, to ja mam pytanie. Trzeba koniecznie przenosić konto i wynagrodzenie z innego banku? Rozumiem, że przelew natychmiastowy z Santandera z systemu BlueCash rozwiązuje sprawę?

    Maciej Odpowiedz
  • W ciągu ilu dni następuje kontakt telefoniczny z banku i w ciągu ilu dni konto zostaje przeniesione do CA?

    Andrzej Odpowiedz
    • Pewnie następny dzień roboczy, a konto po jakichś 1,5 m (czas na wysyłkę dokumentów + okres wypowiedzenia) – to raczej otwarcie konta w zamian za zamknięcie innego – ale samo konto w CA będziesz miał dostępne od razu i będziesz mógł zacząć wypełniać warunki promocji

      Kate
    • Cytuję;
      „a konto po jakichś 1,5 m (czas na wysyłkę dokumentów + okres wypowiedzenia)” czy to oznacza, że konto, które zamierzam przenieść do CA będzie tak naprawdę będzie aktywne nawet 1,5 m-ca?
      A czy środki z konta , które przenoszę na sam koniec automatycznie będą przelane do CA?

      Andrzej
    • Twoje konto w starym banku zostanie zamknięte zgodnie z regulaminem, czyli z 1-miesięcznym okresem wypowiedzenia, więc będzie aktywne przez ten czas. Czasami banki wysyłają wiadomość, że wpłynęła dyspozycja zamknięcia konta, wtedy można odliczać ten 1 mc. Podczas składania wniosku o przeniesienie, jest opcja wskazania konta w CA do przelania środków ze starego konta. Trzeba jednak pamiętać, że jak saldo będzie ujemne (zostaną naliczone jakieś opłaty, itp.), konto się nie zamknie.

      Kate
  • Tzn. że jeżeli warunkiem bezpłatności konta jest wpływ i płatności kartą to muszę te warunki spełniać również w okresie wypowiedzenia, aby żadne opłaty nie zostały mi naliczone?

    Andrzej Odpowiedz
  • Czy przeniesienie konta do karty kredytowej będzie również uznane, czy tylko konta ROR lub KO z innych banków?

    Maciej Odpowiedz
  • Czy bank wysyła informację o nowym koncie do pracodawcy listem zwykłym czy poleconym?

    Andrzej Odpowiedz
    • A kto to może wiedzieć, jeśli nie jest pracownikiem banku?

      Kate
    • Już było wyżej napisane, że nie ma znaczenia czy to wpływ wynagr. czy przelew bo bank nie sprawdza oraz że tylko ew. infolinia potwierdza. To może nie wysyłają? Niektóre banki wysyłają poleconymi. Inne nawet kurierami (Santaklaus), co zdziwiło niepomiernie panią kadrową u żony w pracy i na początek rzuciła komentarz „nie mogłaś podać mi numeru?” :) Ale czego to się nie zniesie aby zjeść wiśnie ;)

      Krzysztoff
  • 22.07. wpadły premie z polecenia (komuś) – u mnie i u męża, tylko nie wiem w którym miesiącu było to polecenie zrobione. Ale miła niespodzianka. Dziękujmy Panie Michale.

    Lidia Odpowiedz
  • @Lidia, u mnie i żony 22.07 wpadły premie.

    Krak Odpowiedz
  • Mam pytanie, zamknąć chce konto nr 1, a zakład pracy przelewa mi wynagrodzenie na konto nr 2, więc te dwie kwestie nie są ze sobą powiązane. Czy jak podam dane pierwszego konta, a wpiszę dane pracodawcy z drugiego to wszystko pójdzie jak należy?

    Rafał Odpowiedz
  • Hej! takie pytanie – czy dyspozycję zamknięcia rachunku w dotychczasowym banku można wypełnić przy składaniu wniosku online? czy jednak dostaje się pusty formularz i dopiero wtedy wypełnia jak zostanie dostarczony z umową? ktoś wie gdzie można znaleźć aktualną listę banków z których można przenieść rachunek?

    mike@miki Odpowiedz
    • Przy składaniu wniosku online jak zaznaczysz opcję z przeniesieniem konta, to będzie pole gdzie podajesz numer rachunku który zamykasz. Kurier przywiezie ci wtedy już gotowe pismo tylko do podpisu. A przenieść konto możesz chyba z każdego banku.

      Przemysław
    • Można przenieść z każdego banku, pod warunkiem że w tym banku składało się wzór podpisu, czyli wszystkie konta zakładane przelewem weryfikacyjnym odpadają, chyba że składałeś wzór podpisu do innego produktu. Np. Inteligo nie da rady. Poza tym na świstku przywiezionym od kuriera musisz się podpisać TAK SAMO jak w banku, z którego przenosisz konto, inaczej mogą nie zamknąć konta ze względu na „niezgodność podpisu”. Jak nie pamiętasz, jak się tam podpisałeś, możesz pójść do oddziału i złożyć wzór podpisu od nowa.

      Kate
    • Inteligo da radę zamknąć bo ja właśnie z niego przeniosłem :) Co prawda zakładałem je jakieś 13 lat temu i możliwe że było to przez kuriera (nie pamiętam dokładnie), więc wtedy mieliby mój wzór podpisu. W każdym razie konto po 30 dniach bez problemu zostało zamknięte.

      Przemysław
  • dzięki wielkie za super wyjaśnienie!

    mike@miki Odpowiedz
  • W idea banku da radę przenieść bez wzoru podpisu. Ja tak miałem i bank po prostu dzwonił do mnie żeby potwierdzić moje dane osobowe i chęć zamknięcia konta.

    przemekkol Odpowiedz
  • Czy polecający w jakiś sposób zostanie powiadomiony, że z jego polecenia ktoś założył konto ?

    Archideus Odpowiedz
    • I teraz skąd tu wiedzieć, czy zamykać konto czy jeszcze czekać…
      @Admin a może ty udzielisz takiej informacji czy został przesłany dany kod poleceń?

      Tommm
    • Jak dawałeś kod adminowi to zobowiązałeś się do trzymania konta 6 m-cy, pamiętasz? Możesz zamknąć, ale jeśli kod poszedł, to kasy dla Ciebie nie będzie.

      Kate
    • Zbliżam się do tego 6 miesiąca. Szkoda, że nie ma w tym banku takiego rozwiązania jak w Getin. Tam informacja przekazywana jest sms-owo.

      Tommm
    • Admin raczej wykorzystuje kody wkrótce po ich dosłaniu a potem stara się podawać dalej jak najnowsze kody, więc szansa że Twój kod został niedawno podany dalej są nikłe, IMHO

      Kate
    • Aktualnie korzystam z kodów dodanych na początku czerwca. Na dodatek obecna edycja programu poleceń jest dość długa, więc jest spora szansa że prędzej czy później dojdę nawet do tych dodawanych teraz czy później – choć z drugiej strony zainteresowanie promocją maleje.

      Michał
    • Właściwie to III edycja ruszyła z początkiem czerwca…i jeszcze na początku był przestój z możliwością generowania kodów, więc rzeczywiście zainteresowanie kadami musi być małe, mimo, że promocja na otwarcie nadal trwa…

      abc
  • Znowu to samo aby zamknąć u nich konto i wszystko trzeba robić to na dwa razy!
    Najpierw zamkną konto ale bankowość zostawiają…. oczywiście Pani w oddziale mówi że wszystko zamkną.
    Jak mozesz się zalogować to oczywiście odpisują że bankowość można zamknąć udając się do oddziału a zamknięcie po ich stronie jest wszystko OK.
    A w oddziale jak zwykle przy zamykaniu bankowości będę chcieli skserować dowód osobisty! Bezsens. Drugi raz to samo . Czemu taką dziwną praktykę stosują?
    Credit Agricole- zamknij nas i odwiedz nas dwa razy- na koniec współpracy skserujemy Twój dowód.

    bolek Odpowiedz
  • Złożyłem jakoś dwa tygodnie temu dyspozycję zamknięcia rachunku w Credit Agricole i właśnie zadzwonili z działu utrzymania klienta i zaproponowali zwroty 5% za opłacanie rachunków (czynsz, woda, prąd, internet), maks 300 zł (bez limitu miesięcznego, więc można zgarnąć szybciej i zamknąć konto). Wcześniej muszą zweryfikować rachunki (przesyła się przez specjalną stronę i po ich akceptacji będą zwroty; chodzi o to, żeby nie wpłacać kumplowi „za wodę” i nabijać zwrot – zrozumiałe).
    Nawet dobra oferta utrzymaniowa. Oczywiście propozycja była po pytaniu dlaczego zamykam konto na co ja, bez ogródek, „Konkurencja zaproponowała mi lepsze warunki” ;-)

    jarosword14 Odpowiedz
    • Jak się u nich teraz składa dyspozycję wypowiedzenia z ciekawości? Bo kiedyś chyba tylko w oddziale… (na razie nie chcę zamykać, żeby nie było, bo uczestniczę w programie poleceń, ale tak pytam na przyszłość)

      pws
    • @jarosword14

      Gdzie zamykałeś konto? Te zwroty 5% za czynsz, czy tylko za wodę?

      Benito
    • a za TV?

      Kate
  • Konto zamykałem w oddziale.
    Jeszcze nie mam regulaminu tych zwrotów – mają mi przesłać na maila.

    Z przekazanych mi informacji wynika, że są to rachunki typowo domowe/mieszkaniowe- woda, prąd, internet, TV pewnie też. Jeśli chodzi o czynsz, to z rozmowy (mam nagraną ;-)) wynikało, że jeśli na przedstawionym czynszu będzie np. opłata za wodę, to całość czynszu kwalifikuje się do zwrotu. Trochę dziwny warunek, ale jak to będzie – zobaczę. Weryfikacja rachunków po przesłaniu nie jest automatyczna. Ktoś ma sprawdzać głównie odbiorcę i kupującego, czyli mnie; pewnie pod kątem fikcyjnego obrotu.

    Będę informował jak się sprawy mają.

    jarosword14 Odpowiedz
    • jarosword14 – dzięki bardzo za info.
      Proszę nie zapomnij wrzucić regulaminu jak już dostaniesz.

      Ta oferta to co prawda od lat już jest ale ostatnimi czasy zmienili na marne 2,5 %. Zatem powrót 5 % – to byłoby zjadliwe.

      Bogdan
    • Korzystam z tego od lat. Składam wypowiedzenie po przekroczeniu 300 zł zwrotu i znowu propozycja. Perpetum mpbole i zawsze 5%.

      Andy59
    • Wypowiedzenie w oddziale, czy może być przez telefon?

      Benito
    • Chyba tylko w oddziale.

      Andy59
  • Slaba ta oferta. No chyba, ze ktos placi duze rachunki. Poki co najwieksze kwoty to gaz i prad, za to zwraca mi Santander. Ciezko byloby mi osiagnac az 300zl zwrotu nawet na rok. Za wode ani czynsz niestety nie dostaje zadnej faktury, tylko kwit, watpie zeby mi to uznali. Jak dla mnie lepiej oplaca sie zamknac konto i po karencji znow otworzyc w promocji.

    keton Odpowiedz
    • Santander to chyba 1% może się mylę. A tu 5% prąd gaz czynsz w sumie 500 zl miesięcznie kto tak mało płaci? Super promocja 1 operacja na miesiac i 25 wpada

      Andy59
    • Nie musi być faktura. Wystarczy cokolwiek na podstawie czego płacisz. Wspołnota spóldzielnia jakikolwiek dokument

      Andy59
    • Potwierdzam wszystko co pisze @Andy59. Czynsz spokojnie przechodzi na podstawie „kwitu” ze spółdzielni (ważne aby tam były wyszczególnione składniki tego czynszu w tym woda). Już drugi rok korzystam i uważam, że to zacna promocja.

      Katana78
    • Moja wspolnota jest mala (40 mieszkan) i nie mamy zadnych kwitow na oplate stala. A ta tez jest dosc mala przy malej wspolnocie (120zl/m). A jak ktos placi co miesiac duze rachunki to moja rada – moze lepiej zoptymalizowac takie oplaty. Wiecej sie zyska niz te 5% zwrotu (w Santandrze mam 3% za gaz). Przykladowo mozna zmienic dostawce gazu, pradu, telekoma, itp. Wyjdzie duzo korzystniej niz zwroty.

      keton
    • 5% to bardzo dobra opcja – w Santanderze 3% to tylko na TV chyba (na koncie 123), reszta 2% i 1%. A co do zmiany dostawców – można mieć 2 w 1. I zmienić dostawcę na tańszego (jak się da) i mieć zwroty.

      Kate
    • I tak trzeba robić

      Andy59
  • @keton A na jakim koncie w Santanderze masz 3% zwrotu za gaz? Bo nie kojarzę takiej oferty ani ma koncie 1/2/3 ani obecnym.

    Katana78 Odpowiedz
    • Moj blad. Za gaz faktycznie jest najmniej, bo 1%, za prad 2% a za telkomy 3%. W sumie za prad place malo, bo mam taniego dostawce to duzo tu nie zaoszczedze. Ale nawet te pare zl wiecej na miesiac moze bedzie oplacalne. Musze jeszcze raz oszacowac sytuacje :)

      keton
  • Chciałbym zamknąć konto w CA. Otwarty mam.rsgcunek oszczędnościowy Cashsaver. Czy jak wyśle wypowiedzenie umowy o prowadzeniu głównego rachunku bankowego to konto Cashsaver zostanie automatycznie zamknięte?

    Grzegorz Odpowiedz
  • Cześć,
    czy to prawda, że CA jako jedyny nie używa polskich znaków w imionach i nazwiskach na swoich kartach debetowych jako jedyny bank w Polsce? czy to zgodne z prawem jest, aby przeinaczać polskie nazwiska?

    Maciek Odpowiedz
    • Tak „poważnych” problemów prawnych tutaj nie analizujemy… poszukaj jakiegoś forum, gdzie wypowiedzi rozpoczynają się mniej więcej tak: „Ja, jako prawnik uważam, że…” :D

      abc
    • Hm, kiedyś to na 100% był standard Mazovia. Daaawno temu to było (chyba w okolicach ostatniej zadymy w bankach „amerykańskich” poczętej), bo ostatnimi czasy czyli nie pamiętam od kiedy omijam ten bank. W porządnych bankach klient powinien mieć wybór jak sobie życzy mieć napisane dane na karcie. Chociaż G. wybór ma (nawet inicjał imienia) a do porządnych tym bardziej nie należy. Ale może się skuszę mimo problemów- trza brać póki dają i nie przejmować się ;)

      Krzysztoff
  • Pozwoliłam sobie zacytować pytanie jednego z czytelników bloga z przed miesiąca, a na który nikt się nie wypowiedział a mnie to też interesuje – „… Rozumiem, że przelew natychmiastowy z Santandera z systemu BlueCash rozwiązuje sprawę?”
    Proszę o odpowiedź.

    Elżbieta Odpowiedz
    • W tej promocji nie ma znaczenia skąd jest wpływ. Można po prostu sobie przelać środki.

      Michał
  • Do wszystkich zamykających konto – CA pobiera 16 zł (8 za karte i 8 za brak wpływu) bo okres wypowiedzenia wynosi 1 miesiąc a po zastrzeżeniu karty przy zamykaniu konta nie jesteście w stanie spełnić połączonych warunków bezpłatności konta czyli 1000 zł i płatność kartą

    aga04rh Odpowiedz
    • Ale po co zastrzegać kartę? Ja zawsze robię tak, że składam wypowiedzenie pod koniec miesiąca (ew. cyklu miesięcznego) i mam wtedy niemal cały kolejny miesiąc na spełnienie warunków. To, że konto jest w okresie wypowiedzenia nie znaczy, że nie można z niego normalnie korzystać i wykonywać transakcji :)

      Michał
    • Ale liczy się wpływ i transakcja kartą z poprzedniego miesiąca. Tak mi powiedziano wczoraj jak zamykałam konto w CA i jest to zgodne z tabelą opłat:
      „9 zł: Jeśli w poprzednim miesiącu kalendarzowym zapewniłeś wpływ na konto w wysokości 1 000 zł (zgodnie z Regulaminem kont) oraz wykonałeś co najmniej 1 transakcję bezgotówkową przy użyciu karty do konta lub transakcję bezgotówkową przy użyciu kodu BLIK.”

      Jeśli dopełniłeś warunków możesz spać spokojnie, albo składać ewentualnie reklamację.

      Kate
  • Czy jeżeli powiedziałam w banku, że konto będę zasilać osobiście (lecz podpisałam oświadczenie, w którym deklaruję, że wpływy na konto będą z tytułu umowy o pracę), nigdzie nie podawałam kto jest moim pracodawcą – to czy obejmuje mnie ta promocja, że dostanę 200 zł jeżeli przez te 4 miesiąca, co miesiąc, w każdym miesiącu, będzie wpływać min. 3000 zł? Pani konsultantka mi o tym nie wspomniała.

    Marzena Odpowiedz
  • Ja też dostałam ofertę utrzymaniową na 5% za rachunki ale uwaga, Pani mnie uczuliła, że trzeba wpłacać 1000 zł, ale nie z własnego konta, nawet w innym banku, ewentualnie wchodzą wpłaty gotówkowe. Widzę, że ta oferta utrzymaniowa to stały element nowych promocji CA więc tam można sobie poczytać jej warunki, choćby we wpisie z dzisiaj.

    Kate Odpowiedz
  • Witam, niedawno otworzyłem konto w promocji 250. Dostałem kartę i pin, ale się przeprowadzałem i wcięło mi kartę. Blik spełni warunki, czy muszę zamawiać drugą kartę?

    krzychu90 Odpowiedz
    • Jeśli chodzi ci o te płatności na sumę 300zł do otrzymania 50zł za polecenie, to musi być karta. Ale zamiast tego możesz robić przelew na min.1000 zł który przecież i tak robisz, by otrzymać premię za przeniesienie konta.
      Natomiast do spełnienia darmowości konta i karty może być BLIK.

      Przemysław
  • Dziękuję Michale za program wymiany kodów w programie poleceń. I dziękuję osobie która go wykorzystała. Dziś wpadło 50 złych.

    Michał 1986 Odpowiedz
    • Przyłączam się do podziękowań. Dzięki Michał za akcję z wymianą kodów (zarówno w CA jak i w Getinie).

      Katana78
    • Na pewno dziś? Zazwyczaj w III edycji płacili dopiero ok. 26. Może to za otwarcie z polecenia, a nie za polecenie komuś…

      abc
    • @abc Dziś. I u mnie na pewno za polecenie komuś bo konto mam u nich prawie 2 lata.

      Katana78
  • Skomentuj

    Chcesz mieć pewność, że nikt inny nie podpisze się twoim nickiem? Zarejestruj się (lub zaloguj) na LiveSmarter!

    Ostatnie wpisy