Wczoraj na stronie Inteligo pojawiła się nowa edycja znanego nam już wcześniej i opisywanego programu poleceń: Mam Inteligo. Jak przystało na promocję banku Inteligo warunki, które trzeba spełnić, nie są zbyt skomplikowane. Do zgarnięcia mamy 100 zł.
Program poleceń polega na otwieraniu konta Inteligo przez nowych klientów z polecenia już obecnych użytkowników konta Inteligo. Osoba polecona (tj. nowy klient) może liczyć na premię w kwocie 100 zł brutto, natomiast polecająca na 50 zł brutto. Program trwa do 30.11.2014 (włącznie), jednak my polecamy otworzyć konta do 28.09.2014, aby wziąć udział w konkursie „Kindle łączy tytuły dla Inteligo„.
100 zł za otwarcie konta Inteligo dla nowych klientów
Nowym klientem banku, według regulaminu:
osoba, która w dniu przystąpienia do Programu nie posiada Konta Inteligo indywidualnego lub wspólnego, ani nie jest rozpatrywany wobec niej wniosek o otwarcie Konta Inteligo indywidualnego lub wspólnego, złożony przed przystąpieniem do Programu, ani w okresie ostatnich trzech lat liczonych od daty startu Programu nie posiadała żadnego Konta Inteligo.
100 zł nagrody
Aby uzyskać premię 100 zł za otwarcie konta z polecenia, wystarczy w ciągu 30 dni kalendarzowych liczonych od dnia otwarcia Konta Inteligo dokonać transakcji bezgotówkowych na kwotę min. 200 zł za pomocą karty wydanej do konta lub aplikacji IKO w punktach handlowo-usługowych. W tej edycji regulamin wyklucza transakcje dokonane w internecie. Pamiętajmy, że kwota 200 zł nie musi być „wydana” jednorazowo – możemy dokonać kilku transakcji, których suma wynosi min. 200 zł. Tak jak w poprzedniej edycji programu zalecamy wykonanie transakcji co najmniej kilka dni przed upływem terminu – regulamin nie precyzuje, czy transakcje muszą zostać zaksięgowane w tym czasie.
Wypłata 100 zł premii
Nagroda w wysokości 100 zł trafi na konto nowego klienta w ciągu 39 dni od końca miesiąca, w którym podpisana została umowa o konto Inteligo.
Kartę debetową otrzymamy w chwili podpisania umowy!
Jeśli martwicie się o czas, w jakim otrzymacie kartę płatniczą do domu, to mamy dobrą wiadomość. Kurier, który przyjedzie do Ciebie w celu podpisania umowy, będzie ją miał gotową w pakiecie startowym!
Konto może być darmowe
Prowadzenie konta Inteligo jest bezpłatne. Bank nie pobierze od nas opłaty za kartę w kwocie 4 zł, jeśli w okresie rozliczeniowym zostały dokonane transakcje na kwotę co najmniej 100 zł. W Inteligo okres rozliczeniowy zaczyna się w dniu otwarcia rachunku i trwa przez miesiąc.
W trakcie wypełniania wniosku internetowego o konto Inteligo, pamiętajmy, aby w rubryce kod promocyjny wpisać numer telefonu osoby, która poleciła nam to konto. Po wypełnieniu wniosku zadzwoni do nas konsultant banku. W trakcie rozmowy będziemy mieć możliwość sprawdzenia wszystkich danych podanych przez nas wcześniej oraz wprowadzenia ewentualnych poprawek. Po paru dniach przyjedzie do nas kurier z pakietem startowym (zawierającym kartę debetową), który otrzymamy po podpisaniu umowy o konto.
Regulamin traktuje również o kwestii podatkowej:
Bank sporządzi informację PIT-8C w oparciu o dane właściwe dla Konta Inteligo na które wpłynie nagroda.
Jeśli szukacie osoby, która może polecić wam konto – piszcie na nasz adres kontaktowy. Postaramy się pomóc!
Przypominamy, że z powodu niewywiązywania się z obietnic niektórych (często przypadkowych) czytelników polecanie w komentarzach jest zabronione.
Komentarze
A można zastrzec kartę, będąc polecanym zaraz po wydaniu tych 200zł?
• Maxim@H13
• NiedroNie będą chcieli przysłać kolejnej? :)
Czy w kolejnych miesiącach płatność kartą 100zł, żeby nie płacić za kartę można zrobić w internecie (Allegro, PayU, Sprytny Bill)?
• Tomek__Nowej karty po zastrzezeniu nie wysylaja a platnosci mozna robic na Allegro.
• H13Dostał ktoś te 100zł?
• hhuWczoraj był dzień wypłat
• miRekwczoraj?
• sicWg regulaminu:
1. Bank dokonuje weryfikacji osób uprawnionych do otrzymania nagrody każdorazowo w terminie do 14 dni kalendarzowych po zakończeniu każdego etapu Programu. Wypłata nagrody nastąpi w terminie 25 dni kalendarzowych od momentu weryfikacji, w formie wskazanej w § 4 ust. 2.
ja się pytam czy ktoś dostał po prostu
• hhu@hhu
• NiedroKtoś dostał.
Wystarczy poszukać – z pierwszej i chyba drugiej edycji uczestnicy otrzymali stówkę – info z komentarzy pod poprzednimi wpisami na blogu o inteligo.
@hhu,
• Robert.Agnostykktoś dostał – dokładnie 9. dnia od rozliczenia ostatniej transakcji w 30. dniu od założenia konta w II edycji.
Dzisiaj dostałem przelew na 100 zł :)
• JagodaKtoś zaryzykował oplate płazem i otrzymał premie w nowej edycji? Do tej pory nikt sie nie chwalił dlatego się pytam.
• onaMi wypłacili dziś premię, 2 dni po zrobieniu obrotu 200 zł. Płaciłem tylko w sklepach stacjonarnych.
• MirekTez dostałem premie, czas zamknąć konto. Czy jest jakis wzór formularza ktory trzeba wyslac zeby konto zamknac?
• kaniekJak się ma to co bank pisze regulaminie odnośnie opodatkowania premii (zarówno za założenie jak i polecanie) z faktem, że do kwoty 760 zł takie premie są nieopodatkowane? To znaczy, że wystawiają PIT dopiero gdy suma premii wyniesie >760 zł?
• wekt0rkaniek jest na ich stronie do wydrukowania i musisz wypelnic i im wyslac
• psssssssCzy jeśli podczas zakładania konta nie podałem numeru telefonu osoby polecającej (wszedłem bezpośrednio z linka na tej stronie) to mogę liczyć na premię? Dzięki z góry za odpowiedź :)
• wgNie.
• sdvgwekt0r # z tego co wiem to wszystkim wyślą pita… trzeba do nich napisac w wolnej chwili żeby przestali na siłę opodatkowywać premie…
• news2Jak zamknąć tam konto?
• hhuHhu, przeczytaj parę komentarzy wyżej ;)
• KarenCzytam i nie mogę znaleźć wskażesz mi ?
• hhu26.10.2014 23:02
• KarenNa poniższej stronie http://inteligo.pl/pomoc/pliki-do-pobrania/ w punkcie 5. /formularze dotyczące konta Inteligo/ można odnaleźć i pobrać odp. wniosek do wydruku http://inteligo.pl/media_files/be5df831-2f49-4753-be3e-c6b57e8e55c8.pdf. W przypadku zamknięcia konta wspólnego obowiązuje osobny wniosek. Adres do wysyłki: Plac Bankowy 2, 00-095 Warszawa. Na koncie najlepiej pozostawić kwotę 4 zł na pokrycie ew. opłaty naliczonej podczas karencji 30 dni przewidzianej na zamknięcie konta. Jeśli opłata nie będzie pobrana, to zostanie zwrócona na wskazane we wniosku inne konto bankowe.
• Robert.Agnostykjeszcze jak by ktoś wskazał adres do wysyłki rezygnacji…
na stronie są dwa, co prawda drugi jest do obsługi kredytów, ale może ktoś ma 100% informację.
pozdr
• Lenio@Lenio
wysyłamy na Plac Bankowy 2. Wiem, bo rozmawiałem z konsultantem, który jednocześnie oznajmił mi, iż nie mogę zrezygnować z umowy, przesyłając im „Wzór oświadczenia o odstapieniu od umowy „, który wysłałem im za pierwszym razem. Jedyną metodą rezygnacji jest „Wniosek o zamknięcie Konta Inteligo” dostępny tutaj:
http://inteligo.pl/media_files/be5df831-2f49-4753-be3e-c6b57e8e55c8.pdf
Na 2 polecone wydałem koło 10zł, więc zamiast 100zł, liczę cebulacki zysk 90 zł ;P
• osobJa tam wysyłałem 5 listów w jednej kopercie, znaczek za ok. 2zł, wszystko sprawnie :)
• news2Witam,
• Bartekjestem ciekaw, jak wygląda zastrzeżenie karty na tym rachunku. Zakładając, że mam na wykonanie transakcji na kwotę 200 zł czas do 10.12 i wykonam je do 05.12 to czy przed 10.12 mogę zastrzec kartę i nadal otrzymać premię 100 zł?
@Bartek
• NiedroMożesz zastrzec, premia wpłynie na konto – sprawdzone :)
Hej. Czy ktoś nie dostał kasy pomimo spełnienia warunków? Ja założyłem konto 17 września – do 30 zrobiłem obrót 200 pln. Napisałem do nich trzy wiadomości dzień po dniu z panelu poczty z konta i mnie olewają. Czy możliwe jest, że transakcje zaksięgowane 30 zaliczają się dopiero na październik? Jak walczyć z nimi kiedy okaże się, że nie chcą wypłacić premii? Do kogo uderzać w pierwszej kolejności?
• JakubJa jestem w podobnej sytuacji. Konto założyłem 24 września, do 15 października wydałem 200 zł kartą, 9 listopada minął, a pieniędzy nie ma. Zaraz napiszę do nich wiadomość, zobaczę co się będzie działo.
• krzysiekJestem dokładnie w tej samej sytuacji. Konto założone pod koniec września, obrót zrobiony do 20 października, a premii na koncie dalej nie ma…
• AnkaOdpisali mi, że podany kod (nr tel osoby polecającej) nie figuruje w ich baize. Nie wiem co figuruje w ich baize, ale jestem pewien, że osoba polecająca miała konto w ingeligo w chwili zakładania przeze mnie konta i miała podany właśnie ten nr tel, który wpisałem.
• krzysiekPóki co wymieniam z nimi bezsensowne maile, żadnych konkretów.
krzysiek#
• EwaJesteś pewny, że osoba polecająca Ci konto zarejestrowała się w programie poleceń na maminteligo.pl?
Samo posiadanie konta w Inteligo nie uprawnia do skorzystania z promocji jako polecający. Konieczna jest rejestracja w programie.
Czy to jeszcze aktualne jezeli program trwał do Program trwa do 30.11.2014 (włącznie) Złożyłem wniosek 28.11 a konto mi otworzyli 3.12 to „załapię się” ? (jak jest 30 dni na transakcje) tylko niewiem czy od otwarcia rachunku ta data jest czy złożenia wniosku o rachunek (z kodem promo)..
• luka89waw??
• luka89wawMi odpisali wcześniej tak:
W nawiązaniu do Pana wiadomości uprzejmie informuję, że zgodnie z
• MaximRegulaminem jednym z warunków otrzymania nagrody jest otwarcie konta do 30
listopada 2014 roku oraz od dnia otwarcia konta spełnienie w ciągu 30 dni
od tej daty pozostałych warunków promocji.
Aha czyli u mnie przejdzie ;]
• luka89wawOtwarcia??! Mają namyśli złozenie wniosku czy aktywacji konta do 30.11… chyba to drugie ;/
• luka89wawDzisiaj otrzymałem premię.
• saviKonto założone 18.11
Jeżeli ktoś z Was spełnił wszystkie warunki w podanych terminach, a mimo to nie otrzymał premii to możliwe, że nie wyraziliście zgody na:
• Marcin B.„Przetwarzanie danych osobowych do celów marketingowych oraz na otrzymywanie informacji handlowych drogą elektroniczną.”
Ja premii nie otrzymałem, a po kontakcie z Inteligo dostałem właśnie taką odpowiedź.
Ktoś z was pamięta może czy tą zgodę trzeba było gdzieś zaznaczyć przy zakładaniu konta czy może deklarowało się ją w późniejszej rozmowie telefonicznej?
Dzwoniłem dzisiaj na infolinię Inteligo i powiedzieli mi że do końca lutego Bank wyśle PITy za udział w promocji. Ponieważ mam potrzebę szybkiego rozliczenia i nie mogę czekać do czasu aż Bank przyśle mi PITa mam ogromną prośbę. Czy ktoś pomógłby mi obliczyć jakie kwoty mam wpisać do rozliczenia ? Byłbym bardzo zobowiązany.
• luicja też nie dostałem premii za jedno polecenie (ani osoba zakładająca konto), a zgoda była na pewno zaznaczona przy zakladaniu konta tej osobie, bez niej chyba się nie dało przejść dalej…
Dziwne bo dzisiaj właśnie mija 39 dzień od końca miesiąca w którym zostało zalożone kont – dokładnie 30 listopada był kupier.
A jeszcze dziwniejsze jest to, że na koncie maminteligo były oznaczone 2 skuteczne polecenia a kasę dostałem tylko za jedno
• erdezłożyłem reklamację telefoniczną, przyjęli,
• erdezobaczymy kiedy się odezwą i z jaką nowiną…
Poleciłam konto dwóm osobom. Złożyłam reklamację bo nie dostałam premii za żadną poleconą osobę i 31.12.2014r. otrzymałam odp.: „Uprzejmie informuję, że jedna osoba, która otworzyła konto Inteligo z Pani polecenia, podała prawidłowo kod MGM, natomiast do dnia 30 grudnia 2014 roku nie spełniła wszystkich warunków koniecznych do wypłaty nagrody. Jeżeli do dnia 31 grudnia 2014 roku warunki zostaną spełnione, premia zostanie wypłacona.” Jedna osoba spełniła warunki już 15.12.2014r., a druga 30.12.2014r.(co ciekawsze pierwszej z nich obiecano po złożeniu reklamacji wypłatE premii opóźnioną o 2 tygodnie, a drugiej wciśnięto, że podała nieprawidłowy kod MGM czyli mój nr telefonu – co jest nieprawdą), a więc wydaje mi się, że konsultanci wklejają formułki do odpowiedzi żebyśmy uwierzyli i dali im spokój. Swoją drogą im mniej premii nam wypłacą mniejsze będą koszty promocji. A my naiwni zakładamy konta i polecamy, a teraz tracimy czas na pisanie reklamacji. Chyba nie na tym polegają promocje. Jeśli są osoby, których potraktowano w podobny sposób – może napiszemy zbiorową reklamację albo wystąpimy wspólnie do Inteligo?
• artuditu543#artuditu543 – bo pewnie niestety jedna z osób zrobiła literówkę w numerze telefonu.
#inteligo – brakuje po prostu mechanizmu mówiącego od razu przy wniosku – podany kod MGM bierze udział w promocji lub UWAGA: podany kod MGM nie figuruje w bazie, sparwdź czy wpisałeś poprawnie lub skontaktuj się z polecającym
• chwilowynie mogła zrobić literówki bo wklejala moj nr tel z linku, ktory wyslalam ze swego profilu po zarejestrowaniu się na MamInteligo
• artuditu543Jest odpowiedź pozytywna na moją reklamację, teraz pozostaje tylko czekać na kasę :
• erde„W odpowiedzi na Pana zgłoszenie dotyczące udziału w promocji „Mam Inteligo” (…) informuję, że premia zostanie wypłacona w najbliższym czasie. Serdecznie przepraszam za opóźnienie w tym zakresie oraz niedogodności wynikające z tej sytuacji (…)”