Mobilna Premia: łatwe 300 zł za założenie konta w BGŻ BNP Paribas!

Zakończona

Ruszyła nowa promocja konta osobistego w BGŻ BNP Paribas. Tym razem bank skupia się na premiowaniu operacji mobilnych. Do zgarnięcia mamy prawdopobnie jedną z najłatwiejszych premii w tym roku – w wysokości maksymalnie 300 zł :)

1 zł za płatność mobilną w BGŻ BNP Paribas

1 zł za płatności mobilne w BGŻ BNP Paribas

Aby skorzystać z promocji należy być nowym klientem banku, czyli osobą nieposiadającą Konta Optymalnego, Maksymalnego lub Konta Premium w ciągu 36 miesięcy przed datą złożenia wniosku. Z jednej strony jest to spory kawałek czasu. Z drugiej – promocja nie wyklucza osób posiadających inne konto osobiste (np. niedostępne już w ofercie), niż te wymienione powyżej :)

Jeśli spełniamy te warunki to wystarczy, że złożymy wniosek o otwarcie konta, zaznaczając przy tym opcję przesyłania dokumentów związanych z realizacją umów na adres e-mail. Oprócz tego wymagane jest zaakceptowanie regulaminu promocji (inaczej zresztą nie da się przejść wniosku). Zgody marketingowe nie są wymagane.

Premia za wykonanie… przelewów!

Same warunki promocji są niesamowicie proste. Bank zapłaci nam 1 zł za każdą transakcję mobilną, która definiowana jest jako płatność portfelem MasterPass (niekoniecznie telefonem!), płatność Android Pay oraz transakcja przez aplikację mobilną GOmobile – choć tu są pewne ograniczenia:

Transakcja Aplikacją Mobilną GOmobile – transakcja bezgotówkowa obciążająca Konto Posiadacza, za wyjątkiem płatności poprzez system BLIK i założenia lokaty, realizowana poprzez aplikację o nazwie GOmobile instalowaną na Urządzeniach Mobilnych
[…] z oprogramowaniem Android lub iOS

Wygląda więc na to, że jako transakcje aplikacją mobilną możemy np. uznać… przelew! Potwierdza to zresztą sam bank, choć wprowadza pewne ograniczenie:

W przypadku kilku Transakcji Aplikacją Mobilną GOmobile wykonanych
na ten sam rachunek beneficjenta w tym samym miesiącu kalendarzowym Premia wypłacana jest tylko za pierwszą transakcję.

Dobrze więc mieć kilka rachunków :-)

Oczywiście ograniczeń jest więcej, bo przelewy z konta można by robić w kółko. Bank zaznacza więc, że maksymalna wysokość premii w ramach jednego konta wynosi 25 zł miesięcznie, a będzie nas premiował przez 12 miesięcy od dnia przystąpienia do promocji. Razem zgarnąć więc możemy aż 300 zł. Oprócz tego minimalna wartość transakcji, która wlicza się do premii, to 1 zł (czyli zakupy na 0,99 zł nie przejdą :)).

Premia wypłacana jest do 8. dnia roboczego kolejnego miesiąca. Do promocji „Mobilna Premia” możemy przystępować składając wnioski do 29.12.2017.

Ile kosztuje konto w BGŻ BNP Paribas?

Konto Optymalne jest rachunkiem darmowym. Nie zapłacimy również za prowadzenie karty debetowej. Za darmo wypłacimy również gotówkę z bankomatów własnych banku oraz urządzeń Planet Cash. Pozostałe to koszt 5 zł.

Nie przegap!

Komentarze

  • Witam, albo opis autora jest niedokładny, albo Bank mocno leci w kulki. Zgoda na e-korespondencję jest tutaj kluczowa. W teksie nie ma o tym słowa.
    Jeśli chodzi o bank – na infolinii pracują obcokrajowcy, którzy udają że pomagają, co trwa bardzo długo i jest bezskuteczne (a infolinia okazuje się jest płatna i to sporo). W aplikacji mobilnej nie można odpowiedzieć na wiadomość, na komputerze również wychodzą błędy. Wszystko kręci się dookoła tego, żeby dzwonić na płatną infolinię.

    kondimybondi Odpowiedz
    • Wszystkie strony o zarabianiu na bankach nie zawarły tej informacji o wniosku o e-korespondencję. To jest generalnie bardzo mylące, bo coś podobnego zaznacza się przy samym składaniu wniosku o konto i sporo osób pewnie pomyślała, że chodzi właśnie o to.

      Angulo
    • Tak prawdę mówiąc to nie wiadomo, czy chodzi rzeczywiście o wniosek o e-korespondencje w zakładce wnioski w bankowości internetowej, czy zaznaczenie ptaszkiem zgody przy zakładaniu konta. Zgodnie z regulaminem zgoda na e-korespondencje powinna być wyrażona do 29 grudnia 2017 roku – ja wniosek przez bankowość internetową wypełniłem dopiero wczoraj, a premię dzisiaj otrzymałem (to była moja pierwsza premia, bo konto od grudnia), czyli wychodziłoby na to, że samo zaznaczenie ptaszkiem przy składaniu wniosku wystarczy. Gdyby chodziło o ten wniosek w bankowości elektronicznej to wypełniając wczoraj, nie spełnilbym wymagań promocji i nie otrzymałbym premii.

      Bartek2452
    • A to ciekawe, bo ja właśnie przez niezłożenie wniosku w bankowości internetowej nie dostałem premii w grudniu. Tak przynajmniej uzasadniał to bank odrzucając moją reklamację.

      Angulo
    • Czyli jest szansa, że po złożeniu wniosku o e-korespondencję będę otrzymywać tę premię?
      Czy obie zgody trzeba zaznaczyć w tej e-korespondencji w panelu? czy wystarczy tylko ta pierwsza?

      kondimybondi
    • @Angulo

      Czyli wygląda na to, że jeden bloger kopiuje od drugiego i takie ksero z ksera z ksera leci po sieci?
      Pytanie tylko, kto jest „wzorem do naśladowania”, przeglądając kilka z tych stron livesmarter wydała mi się najbardziej rzetelna…

      kondimybondi
    • @Angulo ja w sumie zaznaczyłem obie, bo niby co mi szkodziło. W momencie jak składałem ten wniosek, to już wiedziałem, że zgodnie z regulaminem jest po ptokach, a jednak premia przyszła. Próbuj, może za miesiąc się uda :)

      Bartek2452
    • Żona miała podobną sytuację miesiąc temu. Aktywowaliśmy jej e-korespondencję 9 stycznia i premia za styczeń dziś przyszła, więc Wy też powinniście już dostać.

      Jerzyk
    • Jest!

      K+M+B
  • My z żoną zakładaliśmy konta w niewielkim odstępie czasu i wydaje mi się że zaznaczaliśmy wszystko tak samo – i mi premia przyszła, a żonie nie i również odpowiedzią na reklamację jest brak e-korespondencji. Aktywowaliśmy i zobaczymy co z tego będzie…
    Przy wiadomościach w systemie Planet pojawia się błąd przy odpowiadaniu na wiadomość z banku – ale napisać nową można, więc można ją opatrzeć stosownym komentarzem że jest to odpowiedź na odpowiedź i wytknąć im że funkcja odpowiadania nie działa ;)

    Jerzyk Odpowiedz
  • Co myślicie o zleceniach stałych? To jakby taka sama „transakcja mobilna” tylko że cykliczna…

    Iks Odpowiedz
    • Premia dziś wpadła. Aplikacja mobilna nie daje możliwości dodawania zleceń stałych (chyba że nie widzę).

      abba
  • Aplikacja mobilna nie daje takich możliwości -lecz po dodaniu jej w bankowości internetowej masz również dostęp do profilów zdefiniowanych w www również w aplikacji mobilnej.

    warmaschine Odpowiedz
  • Fakt, że nie są to zlecenia stałe – ale po utworzeniu np. 25 profili wyklikanie ich w aplikacji mobilnej zajmuje parę sekund.

    warmaschine Odpowiedz
  • Premia działa nawet za przelewy mniejsze niż 1zł

    Kimi Odpowiedz
  • A mi na reklamację wzw z brakiem premii odpowiedzieli, ze założyłem konto po okresie promocji. Fajnie, promocja niby do 29/12, zapisałem się, ale konto otwarte już w styczniu, więc z premii nici. Da radę zamknąć przez internet lub telefon ?

    qqq Odpowiedz
  • Dostaliście premię za przelewy?
    My, którzy podpisaliśmy na zasadach 1zł, to wciąż obowiązuje ? czy mamy robić po 5zł te przelewy?

    K+M+B Odpowiedz
  • Czy wy też tak macie, że za pomocą aplikacji mobilnej ( tel. xiaomi redmi 4X) nie możecie wykonać przelewu? Z automatu wyskakuje błąd i następuje wylogowanie…I taka sytuacja trwa od kilku dni…

    warmaschine Odpowiedz
    • Nie jesteś sam :)

      deloe
    • Ktoś coś z tym zrobił? Jakieś możliwe rozwiązania?

      warmaschine
    • tak, pisalem z kontaktem bnp od tygodnia, prosili o zrzuty ekranu, model tel. i andka i finalnie odpisali ze znaja problem i rozwiazuja go, no wiec czekamy, problem zacznie sie pod koniec miesiaca gdy nie bedzie mozna warunkow promocji spelnic :(

      sunwoj1
    • Żeby nie rozwiązywali tego problemu, tak jak odpowiedzi w korespondencji z bankiem, bo ten rozwiązują od listopada 2017

      K+M+B
    • To, że znają problem, to jest kłamstwo, które ma uspokoić klienta, wiele banków stosuje z automatu takie formułki. Po prostu coś powtarza się w reklamacjach, ale nikt z tym nic nie robi…Trudno to nazwać znajomością problemu…

      abc
    • Dziś okazało się, że mamy ten sam problem… A w poprzednich edycjach reklamacje przynosiły jakieś rezultaty? Dajcie znać jeśli będzie jakieś info z banku o rozwiązaniu sprawy. Myślicie żeby pisać osobno do banku czy czekać na na to aż komuś odpowiedzą?

      dorota_208
    • piszcie wszyscy, czym nas wiecej bedzie tym moze cos predzej z tym zrobią

      sunwoj1
    • Napisałam i ja ale nic nowego nie odpisali… Znają problem i będą przywracać funkcjonalność najszybciej jak się da. Ale nie odpowiedzieli na pytanie czy transakcje wykonywane na komputerze będą zaliczane jako mobilne (w ramach MOBILNEJ PREMII I PREMII Z BONUSEM). Do tego wcale się nie odnieśli… Reklamował już to ktoś?

      dorota_208
    • ja nie zamierzam ryzykowac, zainstaluje apke na innym telefonie i zrobie transakcje… szkoda nerwow z nimi

      sunwoj1
  • „Trwa analiza błędu” Taka informację otrzymałem w ubiegłym tygodniu. Pewnie początkiem kwietnia znajdą „rozwiazanie” problemu, co by za dużo premii nie wypłacać. Brak przelewów od ponad 2 tygodni na wszystkich telefonach Xiaomi.

    Kimi Odpowiedz
  • Dzisiaj udało się zrobić przelew z telefonu Xiaomi, trzeba zaktualizować aplikację.

    dorota_208 Odpowiedz
  • Premia w poniedziałek?

    K+M+B Odpowiedz
  • U mnie również brak premii, choć warunki spełnione jak zwykle od kilku miesięcy

    mbo Odpowiedz
    • Zadzwońcie na infolinię , dowiecie się o braku wymaganych zgód.

      K+M+B
    • O czym mówisz? Za styczeń i luty premie były, a zgód nie wycofywaliśmy.

      Kurt
    • Dokładnie, u mnie to samo. Nagle nie ma zgód? Ale pamiętam, że był jeden miesiąc gdzie też wypłata premii się opóźniła o dzień czy dwa.

      ceglaaa
    • Na pewno nie o zgody chodzi, bo dzisiaj dzwonili do mnie z super oferta marketingowa a premii na koncie brak. Obstawiam ze ktos tam czegos nie klepnal jak to w korpo i caly proces wyplaty premii sie opoznil.

      Karolina
  • U mnie tak samo. choć to pierwsza premia więc może być brak jakieś zgody. Reklamację juz wysłałem.

    MW Odpowiedz
  • W poprzednim miesiacu była premia w tym niema bo 8 to był dzień świąteczny ciekawe niby powinna byc w pierwszym dniu roboczym jak czekam do środy.

    Kroso Odpowiedz
  • Już wszystko ok. Premia wpadła.

    Angulo Odpowiedz
    • Potwierdzam wleciała. Choć kosztowało mnie to kilkanaście telefonów i kilkanaście reklamacji. A wszystko przez to, że zawsze zaznaczam tylko niezbędne-wymagane zgody. Ten bank na pewno utkwi w mojej pamięci, niestety to będzie złe wspomnienie.

      K+M+B
    • A może wystarczyło po prostu poczekać te 2-3 dni zamiast się denerwować i tracic czas na telefony. Tak jakby pierwszy raz bank nie dotrzymał terminu.

      ceglaaa
    • Ja też nie rozumiem pewnych osób… raptem wypłata z obsówką dwa dni i wielkia tragedia… Ludzie to tylko 25 zł, na chleb nie macie czy co? Jakieś telefony reklamacje OMG

      specu
    • To zrozum chłopaku. U nas taka bieda, że jak idę przy jeziorze to mi kaczki chleb rzucają.
      Nie wiem jak wy, ale ja tu jestem po to by wyciskać banki. I gram wg ich zasad i oczekuję, że będą ich przestrzegać. Moje uwagi dotyczą tego, że wziąłem udział w promocji w zeszłym roku i było wszystko ok , aż tu nagle nie ma premii , więc dzwonię… i czego się dowiaduję, że nie mam wyrażonych zgód… (myślę jak to ? , przecież przez kilka miesięcy było ok a nic nie zmieniałem) , ale ok proszę więc o zaznaczenie wymaganych zgód…ok. Ma Pan wszystkie zaznaczone. Dzień później wysyłam e-mail czy mam zaznaczone zgody – odpowiedź przychodzi nazajutrz – nie ma wymaganych zgód – dzwonię – nie ma …. i co wy na to cwaniaczki?- proszę oczywiście o zaznaczenie. Profilaktycznie dzwonię na koniec miesiąca, by zapytać czy mam zaznaczone wymagane zgody , i co ? – odpowiedzcie sobie sami i pomyślcie co byście wtedy zrobili. Nie mieliście takich problemów to wam serdecznie gratuluję i życzę jednej takiej przygody, wtedy porozmawiamy. Pozdrawiam

      K+M+B
    • Nie ważne co mówią konsultanci aka studenciaki, lecz fakty czy w ogóle premia wpłynęła.

      specu
    • @specu Jeśli chcesz dyskutować to czytaj co do Ciebie piszę. Nie wpłynęła premia, dlatego cały szum. W tym miesiącu jest ok, ale dopiero po zaznaczeniu wszystkich możliwych zgód. Poddałem się w tym przypadku i poprosiłem na infolinii, żeby zaznaczyli mi wszystkie możliwe zgody. Dopiero to przyniosło skutek.
      Przyznaj się pewnie bezwiednie zaznaczyłeś wszystkie możliwe zgody i teraz się śmiejesz z tych co mają problemy, bo nie szastają swoimi danymi osobowymi na prawo i lewo?

      K+M+B
  • Ja doskonale rozumiem, jeżeli tej premii nie otrzymasz, a Ci się należy to nawet wypada się o nią ubiegać, lecz bez przesady. W banku też pracują osoby, zawsze może ktoś nawalić, mogą mieć jakiś problem techniczny i nastąpić opóźnienie. Nie znam banku w którym wszystko zawsze byłoby na czas. Przeżywanie, dzwonienie i pisanie reklamacji pierwszego dnia po terminie jest dla mnie niezrozumiałe, a jak widzę posty z pytaniami czy ktoś już dostał premię za wczasu gdy bank ma czas do końca miesiąca to już paranoja.

    specu Odpowiedz
  • No zgoda w paranoję nie ma co popadać, ale egzekwować regulamin i przepisy (stwarzane przecież przez banki) jak najbardziej.
    Spójrzmy na drugą stronę medalu, czy jeśli my , Ty czy Ja obsuniemy się 1 dzień ze spełnieniem wymogu, to bank uzna nam reklamację ? Ja nie miałem takiej sytuacji lub sobie nie przypominam. Albo czy bank skontaktuje się z Tobą: „Halo , Panie Specu, dzwonimy, bo bierze Pan udział w promocji i został Panu ostatni dzień na spełnienie warunku, więc przypominamy, żeby Pan zdążył” – ja się z czymś takim nie spotkałem (no a przecież skoro zapisujemy się do promocji to wiadomo, że chcemy w niej uczestniczyć?!). Wiadomo to absurd, ale wróćmy do rzeczywistości- rozumiem, że ludzie, że popełniają błędy, że system nie aktualizuje danych, że zmiany w oprogramowaniu, ale ile można dzwonić i się pytać w kółko o te zgody (gdy wiemy, że wszystko było ok) i wciąż słyszeć, że jest nie tak… + chcesz mieć coś na piśmie to piszesz w bankowości internetowej i już, ale nie tutaj – tutaj infolinia tylko … a potem szukaj wiatru w polu, a kiedy była rozmowa o której godzinie i 30 dni oczekiwania na negatywne rozstrzygnięcie… Powiesz 25zł i się użerasz, ale chyba o to w tym chodzi, czytamy regulaminy, spełniamy warunki, zjadamy wisienkę, albo wisienki… wiele wisienek… zwielokrotniamy profity- gonimy króliczka i go łapiemy, mnie samo gonienie króliczka nie bawi, a parafrazując w tej sytuacji to ja miałem być króliczkiem, ale się nie dałem- życzę innym takiej determinacji i cierpliwości :) Pozdrawiam

    K+M+B Odpowiedz
    • Być może mam takie a nie inne zdanie z racji, że miałem inne doświadczenia. Ja reklamacje pisałem tylko w przypadku gdzie sam zawiniłem lub nie dopilnowałem jakiegoś zagadnienia w toip. Na trzy reklamacje dwie zostały uznane na moją korzyść mimo, że bank nie musiał mi zwracać poniesionych opłat, a mimo to w ramach utrzymania dobrych relacji to uczynił.

      specu
    • Jakbym mial sie tak użerać dla glupich 25zl, tracic czas i nerwy to juz bym wolal zostac godzine dluzej w pracy i ten czas wykorzystac lepiej za te same pieniadze. Moze i jest regulamin, gdzie bak deklaruje ze tego i tego dnia jest wyplata premii, ale jak sie obsunie 2-3 dni to nic sie nie stanie, z glodu nie umre. Wiem, ze to nie dziala w dwie strony, ale co z robisz? Kto wiecej traci ns tym ze sie rzucasz o ta premie, ty czy bank? I nawet jak wyjdzie na twoje to co zyskasz? Wiecej piniedzy i tak ci nie wyplaca. Ja tam wole te kilka dni dluzej poczekac i dopiero potem czegokolwiek fochodzic.

      ceglaaa
    • Cegła mój nowy guru bankobrania. Po co chłopaku tracisz czas tutaj, przecież więcej byś zarobił gdybyś tu nie siedział i nie pisał swoich nic-nie-wnoszących do sprawy komentarzy.

      K+M+B
    • Liczyłem na to, że załapiesz co mam na myśli, ale widze, że wciąż zamierzasz pozostać januszem biznesu i rzucać się na każdą złotówkę bo ci sie należy – przy okazji stracisz godzine życia w walce o tą złotówkę, ale jaki będzie triumf jak wydrzesz ją z rąk złego banku, którzy zamierzasz wyciskać ile sie da. Walcz teraz o odsetki za niedotrzymanie terminu przez bank. Przecież w ten jeden dzień pieniądze mogły leżeć na koncie oszczędnoścowym i zarobiłbyś na tym ułamek grosza, a tak nie zarobiłeś nic. Komedia

      ceglaaa
    • „Jakbym mial sie tak użerać dla glupich 25zl, tracic czas i nerwy to juz bym wolal zostac godzine dluzej w pracy i ten czas wykorzystac lepiej za te same pieniadze”
      — godzinę za 25 zł? Niebywałe, że komuś się chce pracować za takie niewolnicze stawki, to może rzeczywiście skrajne pełnoetatowe wyciskanie wisienek bankowych może mieć sens? ? (np. napier….nie wypłat bankomatowych albo robienie sztucznych transakcji kartowych)…

      „przy okazji stracisz godzine życia w walce o tą złotówkę, ale jaki będzie triumf jak wydrzesz ją z rąk złego banku”
      — tak, właśnie o to w tej zabawie chodzi, chyba nie myślałeś, że to ma być zastępnik normalnej pracy zarobkowej? Pewnie właśnie ci wyjadacze, którzy uzyskują imponujące zarobki na tych promocjach (nie, ja do nich nie należę) zarabiają też nieźle w „normalny” sposób (co zresztą może być potrzebne np. do wyrobienia kilkunastu kart kredytowych).

      A jak o mnie chodzi, to ja rzeczywiście przeważnie nie piszę reklamacji od razu, gdy jakaś premia/zwrot nie wpłynie (przeważnie prościej parę dni poczekać), ale przydatne jest zerkanie na komentarze tutaj, czy inni daną premię już dostali.

      Ale bywały sytuację, kiedy ostro reagowałem na błędy banku, nawet jeśli chodziło o grosze. Idealnym przykładem jest sytuacja, gdy w TMUB niepoprawnie naliczyli opłatę za ror, a co gorsza — spowodowali tym debet, od którego naliczyli odsetki! Nawet po zwrocie nienależnie pobranej opłaty kwota odsetek (chyba po 0,02 zł) na koncie pozostała (tworząc debet) — i wtedy właśnie napisałem reklamację o tak śmieszną kwotę. Pewnie w czasach, gdy życie z pięćsetplusów i innych zasiłków finansowanych przez pracujących sąsiadów nie jest niczym wstydliwym, można też nie wstydzić się swojego zadłużenia… ale ja jestem człowiekiem starej daty, uznawanie mnie za człowieka zadłużonego jest dla mnie niedopuszczalne, o to na pewno warto kruszyć kopie.

      A wracając do tematu tej promocji, to znikające i pojawiające się zgody są skrajnie absurdalne, ja już wiem, że nie mam zamiaru więcej z usług tego banku korzystać (przekonałem się już przy wcześniejszych promocjach), będę to też odradzał wszystkim znajomym (ja niby już ich klientem nie jetem, ale ostatnio doświadczam magicznie pojawiających się w skrzynce mejlowej wyciągów z dawno zamkniętej karty).

      Don Quijote de la Mancha
    • Chyba się udezwała „duma” wisienkowicza. Potraktować innych z góry.

      Andy
  • Januszu cegło, ja również myślałem, że załapiesz, ale widzę że żyjemy w skrajnych świadomościach. Ty w swoim nieskończonym bogactwie (umysłowym)…i ja w mojej biedzie i uganianiem się się za każdą złotówą. Powinieneś być wdzięczny takim jak ja, bo być może dzięki mnie unikniesz podobnych problemów i nieporozumień w kwestiach znikających zgód i tym podobnych. Teraz przeproś Pana i zrób swoje nadgodziny za 25zł lub więcej. Oczywiście odpowiedz po godzinach pracy (i nadgodzinach), bo przecież nie godzi się by wisienkować w pracy. BTW , reklamację do CA już złożyłeś? czy wytrzymasz do końca miesiąca? Bo już widziałem, że już panikujesz.

    K+M+B Odpowiedz
  • K+M+B słabe to, nawet mi sie nie chce ciągnąć dłużej tej rozmowy. Jestem Januszem wisieńkowiczem bo korzystam z promocji, ale też nie ma co popadać w skrajności. Umiar trzeba zachować we wszystkim – z tą pracą po godzinach miałem na myśli to, żeby cenić swój czas, a nie to, że dymam po 200godzin w miesiącu, żeby być pracownikiem miesiąca w korpo. Ale widze, że jesteś typem człowieka, który jest w stanie przejechać na drugi koniec miasta, bo bułka jest w promocji o 10gr taniej niż zwykle i uważasz się za zwycięzce bo skorzystałeś z tej super promocji. Trzeba po prostu kalkulować co się opłaca, a co nie. A co do tego, że powinienem być ci wdzieczny – poczekałbys dzien lub dwa i premia by wpadla i to bez robienia hałasu i pretensji do całego swiata. Powodzenia

    ceglaaa Odpowiedz
    • Jasne tak czekałem 2 miesiące i jakoś cudownie nie wpadła. A jak wszyscy wiemy to nie jest jednorazowa promocja, tylko trwa 12 miesięcy. Widzę, że Ty wciąż przekonujesz wszystkich na forum jak to się nic nie opłaca robić, prawie każdy Twój wpis kwestionuje sens udziału w promocjach… trochę nie rozumiem po co tu właściwie jesteś- no jedyne wytłumaczenie to – korpo-nadgodziny-obrona banku-zniechęcanie do udziału w promocjach wisienkowiczów…- EUREKA – pracujesz w BegieżecieParobasie.

      K+M+B
  • Dyskusja o zaletach i wadach zbierania ziarnka do ziarnka zapowiada się na długą. Zakończmy ją w tym miejscu ze świadomością, że obaj macie rację.

    abba Odpowiedz
  • W kwietniu dokonałam 25 transakcji Androidpay, a premii dostałam tylko 10 zł, ktoś wie o co chodzi ?

    wiola Odpowiedz
    • Ja wiem o co chodzi. Dostałem tyle samo co Ty, podejrzewam, że mnóstwo ludzi również. W kolejnym miesiącu dostałem jakąś prowizję 6 zł za jakieś fikcyjne wyciągi bankowe. Już Ci mówię o co chodzi. Ten zasrany Parabank stosuje takie zagrywki podejrzewam w skali kraju i połowa ludzi się nie skapnie, nie będzie im się chciało pisać reklamacji i jakoś to będzie. Dla mnie ten Parabank, bo akcji z tabletami i po tym co odpierdziela teraz jest totalnym dnem i bankowym brukowcem i to jest ostatnia premia jaką robię w tym badziewiu.

      Łukasz
  • Witam.
    Złożyłem wniosek 22.12.2017r., a promocja jak wiemy trwała do 29.12.2017r., bank otworzył moje konto w dniu 03.01.2018r., nie otrzymałem żadnej premii, ponieważ bank w odpowiedzi na moją reklamację stwierdził, że moje konto zostało założone w dniu jak już promocja nie obowiązywała, nie było żadnego zapisu w ich regulaminie, że tak to funkcjonuje.
    Nawet w powyższym artykule można przeczytać, cytuję:
    „Do promocji „Mobilna Premia” możemy przystępować składając wnioski do 29.12.2017.”
    Też mieliśmy podobny przypadek?

    leszekkpl Odpowiedz
    • „nie było żadnego zapisu w ich regulaminie, że tak to funkcjonuje”
      Co mówi regulamin:
      „§ 3. Okres Promocji, zasady przystępowania i warunki Promocji
      1. Promocja obowiązuje w okresie od 26 października 2017 r. do 29 grudnia 2017 r. (Okres Promocji).
      2. Premię może otrzymać Klient, który w Okresie Promocji spełni następujące warunki:[…]
      2) złoży wniosek o otwarcie Konta, o Kartę i dostęp do systemu bankowości internetowej w oddziale lub za pośrednictwem strony internetowej Banku, lub telefonicznie i zawrze Umowę w zakresie objętym wnioskiem,”
      Kluczowe: i zawrze.

      deloe
    • Miałem tak samo, reklamacja odrzucona, odwołałem się do rzecznika praw klienta bgż . Napisałem mniej więcej, że jako klient nie mogę ponosić odpowiedzialności za powolne założenie konta przez bank, a skoro wniosek można było złożyć do 29 grudnia (a składałem go o 22), to bank celowo założył, że części klientom odmówi przyznania nagrody nie dając marginesu czasu między złożeniem wniosku a założenie m konta. Reklamacja została rozpatrzona pozytywnie.

      qqq
    • Też tak będę musiał zrobić, a mogę prosić o przesłanie tego pisemka do rzecznika BGŻ na e-maila: leszekkpl@wp.pl
      Z góry dzięki

      leszekkpl
    • poszło

      qqq
  • „zawrze Umowę w zakresie objętym wnioskiem”, czyli rozumiem to tak że umowa powinna zawierać wszystkie opcje (punkty) ujęte we wniosku, nie jest tutaj mowa o terminie tylko o zakresie.

    leszekkpl Odpowiedz
    • „nie jest tutaj mowa o terminie tylko o zakresie”

      „Premię może otrzymać Klient, który w Okresie Promocji spełni następujące warunki:[…]
      złoży wniosek […] i zawrze Umowę w zakresie objętym wnioskiem”
      „który w Okresie Promocji […] zawrze Umowę”!!!
      Czyli innymi słowy, w Okresie Promocji należało wniosek złożyć i podpisać umowę o konto, kartę i dostęp. Bank tu jednoznacznie wskazuje, że trzeba podpisać umowę do 29 grudnia.

      deloe
  • Mamy już 9 lipca a u mnie premii brak. U was też brak czy tylko o mnie Paribas w tym miesiącu zapomniał?

    lolekanabolek Odpowiedz
  • Wpadło 25 zł z rana

    saroyan Odpowiedz
  • u mnie wpadła już 12 premia, jutro wizyta w oddziale

    lolekanabolek Odpowiedz
    • 2 dni przed czasem? U mnie cisza.

      Robert
    • Też zaraz kończę to promo , ale chyba warto przed świętami zostawić dla programu MB ;)

      K+M+B
    • @L+M+B:Po zmianach regulaminu MB już nie jest taki fajny. Przy okazji: jeśli karta/y zostanie/ą zlikwidowana/e to traci się możliwość korzystania z punktów już zgromadzonych w MB. Przynajmniej taką informację mailową dostałem z Banku.

      Lord Klops
  • Odkopię temat. Sprawdźcie jak ktoś ma jeszcze ten rachunek czy bank nie pobrał Wam 6zł opłaty za wyciąg. Mi pobrał za listopad choć nigdy się to nie zdarzało bo mam ewyciągi. Muszę reklamować.

    jankos Odpowiedz
    • Co prawda brałem udział w innej edycji, ale u mnie nie pobrali żadnej opłaty.

      ceglaaa
  • Skomentuj

    Chcesz mieć pewność, że nikt inny nie podpisze się twoim nickiem? Zarejestruj się (lub zaloguj) na LiveSmarter!

    Ostatnie wpisy