Ruszyła nowa promocja konta osobistego w BGŻ BNP Paribas. Tym razem bank skupia się na premiowaniu operacji mobilnych. Do zgarnięcia mamy prawdopobnie jedną z najłatwiejszych premii w tym roku – w wysokości maksymalnie 300 zł :)
1 zł za płatności mobilne w BGŻ BNP Paribas
Aby skorzystać z promocji należy być nowym klientem banku, czyli osobą nieposiadającą Konta Optymalnego, Maksymalnego lub Konta Premium w ciągu 36 miesięcy przed datą złożenia wniosku. Z jednej strony jest to spory kawałek czasu. Z drugiej – promocja nie wyklucza osób posiadających inne konto osobiste (np. niedostępne już w ofercie), niż te wymienione powyżej :)
Jeśli spełniamy te warunki to wystarczy, że złożymy wniosek o otwarcie konta, zaznaczając przy tym opcję przesyłania dokumentów związanych z realizacją umów na adres e-mail. Oprócz tego wymagane jest zaakceptowanie regulaminu promocji (inaczej zresztą nie da się przejść wniosku). Zgody marketingowe nie są wymagane.
Premia za wykonanie… przelewów!
Same warunki promocji są niesamowicie proste. Bank zapłaci nam 1 zł za każdą transakcję mobilną, która definiowana jest jako płatność portfelem MasterPass (niekoniecznie telefonem!), płatność Android Pay oraz transakcja przez aplikację mobilną GOmobile – choć tu są pewne ograniczenia:
Transakcja Aplikacją Mobilną GOmobile – transakcja bezgotówkowa obciążająca Konto Posiadacza, za wyjątkiem płatności poprzez system BLIK i założenia lokaty, realizowana poprzez aplikację o nazwie GOmobile instalowaną na Urządzeniach Mobilnych
[…] z oprogramowaniem Android lub iOS
Wygląda więc na to, że jako transakcje aplikacją mobilną możemy np. uznać… przelew! Potwierdza to zresztą sam bank, choć wprowadza pewne ograniczenie:
W przypadku kilku Transakcji Aplikacją Mobilną GOmobile wykonanych
na ten sam rachunek beneficjenta w tym samym miesiącu kalendarzowym Premia wypłacana jest tylko za pierwszą transakcję.
Dobrze więc mieć kilka rachunków :-)
Oczywiście ograniczeń jest więcej, bo przelewy z konta można by robić w kółko. Bank zaznacza więc, że maksymalna wysokość premii w ramach jednego konta wynosi 25 zł miesięcznie, a będzie nas premiował przez 12 miesięcy od dnia przystąpienia do promocji. Razem zgarnąć więc możemy aż 300 zł. Oprócz tego minimalna wartość transakcji, która wlicza się do premii, to 1 zł (czyli zakupy na 0,99 zł nie przejdą :)).
Premia wypłacana jest do 8. dnia roboczego kolejnego miesiąca. Do promocji „Mobilna Premia” możemy przystępować składając wnioski do 29.12.2017.
Ile kosztuje konto w BGŻ BNP Paribas?
Konto Optymalne jest rachunkiem darmowym. Nie zapłacimy również za prowadzenie karty debetowej. Za darmo wypłacimy również gotówkę z bankomatów własnych banku oraz urządzeń Planet Cash. Pozostałe to koszt 5 zł.
Komentarze
W jaki sposób otwierany jest rachunek? Jest tylko opcja z kurierem, czy coś więcej?
• Evelai jeszcze 100 zł od ad astra za 5 transakcji na stacjach paliw http://wdrogezkontem.pl/
• zenek64Miałem konto w BNP przed fuzją, a w poprzednich promocjach pojawiały się zapisy, że nie można było być klientem jednego banku także przed fuzją, więc faktycznie to nowum, że nawet obecni klienci mogą startować. Premia łatwa, tylko czasochłonna.
• sojerPremię może otrzymać Klient, który w Okresie Promocji spełni
następujące warunki:
1)
nie jest lub nie był Posiadaczem ani Współposiadaczem Kon-
ta w Banku (w tym w BNP Paribas Bank Polska S.A. i Banku
BGŻ S.A.) w okresie 36 miesięcy przed datą złożenia wniosku
o przystąpienie do Promocji,
3 lata karencji są !!!
• konrad„Konta” napisane dużą litera! Czyli zgodnie z definicją „rachunek oszczędnościowo-rozliczeniowy z planem taryfowym Konto Optymalne, Konto Maksymalne lub Konto Premium prowadzony na podstawie Umowy”
• AleksyDokładnie tak jak pisze Aleksy. Każde INNE konto nie wyklucza. Pytanie tylko, czy był to zamierzony zabieg czy wyszedł przypadkiem (w promocji z dodatkowymi 100 zł na stacjach paliw jest już inna definicja). W każdym razie radzę zapisać regulamin w razie potrzeby walki o swoje :)
• MichałOK. Miałem iKonto w BNP, ale nie minęły jeszcze trzy lata od jego zamknięcia. To karencja nadal trwa, czy jestem już nowym klientem?
• sojerproszę sprostować w artykule bo inaczej pisze w regulaminie niestety !!!
• konradproszę zacząć czytać regulaminy i nie krzyczeć :)
• Michałchłopaki macie rację., tak tak— w regulaminie jest adnotacja tylko do tych 3 opcji…:)
• konradCzyli rozumiem, że posiadając wcześniej ikonto mogę skorzystać z promocji?
• MateuszMoim zdaniem to semantyka. Skoro napisali 36 miesięcy to chcieli zrobić 3 letni okres karencji, ale ktoś zrobił literówkę i przez użycie „Konto” zamiast „konto” można wnioskować, że bierze udział każdy, kto nie posiada jednego z tych trzech rachunków. Interpretacja regulaminu to jedno, ale możliwe że konieczna będzie reklamacja.
• sojerOd tej nieszczęsnej promocji z tabletami niczego się nie nauczyli :)
• ŁukiMoim zdaniem żadna premia niewarta zakładania konta w tym banku. Wiecznie jakieś problemy, reklamacje. Na ten moment nie mogę robić przelewów, ponieważ otrzymuję wiadomość: „Informujemy, że poniższa dyspozycja złożona poprzez system Pl@net została odrzucona:Powód odrzucenia: Konto zablokowane (KSM2288)”
• slayer#slayer – to prawda denny bank
• konradmi potracili 9 zł za coś czego nie miało miejsca w rachunku
system informatyczny za króla ćwieczka…
tablety – gdyby nie afera, gazeta , wizerunek to by pewno się wykręcali a tak musieli przyjąć na klatę
Czas promocji zaczyna płynąć dla danej osoby od dnia złożenia wniosku czy podpisania umowy?
• BananA do tego załatwić coś na infolinii próbując zrozumieć przyjaciół zza wschodniej granicy –
• slayerbezcenne.
36 miesięcy i wszystko jasne – kto chce się bawić w reklamacje telefony i dawkować sobie stres – to jego sprawa – ten bank jest znany z częstych pomyłek wg nie warto No chyba że ktoś miał konto wcześniej niż 3 lata temu :-)
• piotroZapis w stopce na stronie promocji bardziej jednoznaczny: „Promocja „Mobilna Premia” dostępna jest dla konsumentów posiadających pełną zdolność do czynności prawnych, którzy nie są lub nie byli przez ostatnie 36 miesięcy posiadaczem/współposiadaczem konta osobistego w Banku.”
• sojerAdmin – możesz ustalić faktyczna wersję co do 3 lat lub typu kont u źródła ?
• mboWedług regulaminu powinno być dobrze jak się nie posiadało jednego z 3 rodzajów kont, ale w praktyce pewnie nie obejdzie się bez reklamacji …
Czy na konto muszą być wpływy z pracy czy może to być przelew np ze swojego drugiego konta?
• AngelikaTeż uważam że najwyraźniej się pomylili przez niedopatrzenie, można próbować to interpretować na naszą korzyść ale czas na reklamacje i wydzieranie pieniędzy trzeba wpisać w koszt tej promo. To kto podejmuje wyzwanie? ;)
• jankosCzy wszyscy mają możliwość podpisania umowy wyłącznie przez kuriera czy komuś dokumenty przyszły na maila i robił np. przelew autoryzacyjny?
• ireqWitam, jestem jeszcze posiadaczem konta Praktycznego (starego) w trakcie wypowiedzenia. Probowałam online i przez telefon zawrzeć umowę, jednak online nie udało sie (odrzucało mnie) a telefonicznie miła Pani poinformowała mnie że nie mogę zawrzec umowy o konto Optymalne. Jak mi tłumaczyła nie można miec jednocześnie dwóch kont. nie mogłam się z tą Panią dogadać, niestety. Więc nie udało mi się zarejestrowa ;(
• IrkaDostałem dzisiaj umowę, najpierw karta nie chciała mi się aktywować przez internet mimo wielokrotnych prób. A na dodatek w na ostatnim etapie dodawania karty do Android Pay pokazuje się informacja, że nie udało się dodać, skontaktuj się z bankiem. Kartę aktywowałem przez infolinię, ale jak nie uda mi się dodać karty do Android Pay w ciągu kilku dni to będę musiał odstąpić od umowy, bo nie mam 25 rachunków na które miałbym przelewać pieniądze w ciągu miesiąca. Inna osoba, co ma konto w tym banku też ma taki problem z Android Pay, a bez tego ta promocja nie ma sensu…
• BananKomuś udało się założyć konto w tej promocji pomimo posiadania konta spoza oferty, np. Praktycznego? @Irka czy tobie się jakoś udało czy się poddałaś?
• abbaDołączam się do pytania abba
• WaldemarMam konto Praktyczne i przy zakładaniu przez internet dostaję komunikat, że rozpoznano mnie jako użytkownika Bankowości Elektronicznej i że mam się najpierw zalogować. Po zalogowaniu nie ma dostepnego rachunku bieżącego. Czy komuś udało się to pokonać w oddziale, na mobilce lub w internecie?
• abbaPanowie, czy transakcje mobile(czyt. przelewy za pomocą aplikacji gomobile ;)) można od razu wykonywać zaraz po aktywowaniu konta ? Rozumiem, że premie dostanę już wówczas do 8 grudnia ?
• warmaschineTak, premia będzie liczona od miesiąca w którym założymy konto i jeżeli nie wykonasz tych transakcji w listopadzie to przepadnie Ci jeden miesiąc.
• specuDzięki – takiej informacji potrzebowałem.
• warmaschineCzy te 25 przelewów można „machnać” od razu, czy np. jeden dziennie – jak jest w promocjach z płatnościami BZWBK?
• asdfMożna od razu, za to w BZ WBK można w jednym miejscu (a tu odbiorca musi się zmieniać).
• Don Quijote de la Manchaa czy w tej promocji powinien być jakiś wpis o promocji w szczegółach karty? tak jak miało to miejsce w promocji z moneyback?
• Hermannie mogę nadać pinu do karty wysyłam sms na podany numer 4884 o treści PIN i tu 6cyfr i przychodzi mi komunikat wprowadzone hasło jest nieprawidłowe proszę sprawdzić itp. czy ktoś też tak miał?
• megidodam że 6 cyfr na pewno jest w porządku PIN dużymi literami i po nim spacja jak wymagane
• megiUWAGA! Bank cichaczem podmienia regulamin promocji!
Dotychczasowy regulamin mówił, że „nie jest lub nie był Posiadaczem ani Współposiadaczem Konta w Banku”
https://market.bgzbnpparibas.pl/documents/20182/27449/Regulamin+-+Mobilna+Premia/ (plik utworzony 16.10.2017)
Obecny zmanipulowany regulamin w tym samym miejscu zawiera „nie jest lub nie był Posiadaczem ani Współposiadaczem konta osobistego w Banku”:
https://www.bgzbnpparibas.pl/_fileserver/item/1510994 (plik utworzony 31.10.2017)
To nie jest zmiana regulaminu tylko manipulacja, bo obie wersje regulaminu w prawym dolnym rogu zawierają tą samą wersję dokumentu „R84-v1”, a bank nie poinformował o zmianie regulaminu.
Bank chce wykluczyć osoby nieposiadające Konta Optymalnego, Maksymalnego lub Konta Premium, ale posiadające inne starsze wersje kont. Robi to poprzez podmianę dokumentu, żeby nikt nie zauważył. Manipuluje dokumentami istniejącej promocji. Lepiej zarchiwizujcie sobie dotychczasowy regulamin. Lepiej archiwizujcie wszystkie dokumenty tego banku, bo w tym banku manipulacje treścią dokumentów są możliwe.
• abbaJeszcze 15 listopada podczas składania wniosku był regulamin w starym brzemieniu (Konta)
• Wja mam zapisany regulamin z 25 listopada zapisany i jeszcze były stare zapisy
• lolekanabolekMiałem kiedyś coś co bank nazywał iKontoaktywator. To mogę brać udział w opisanej tu promocji czy nie? Skoro bank zmienił po cichu regulamin to jak to interpretować? Jak złoże wniosek dzisiaj to obowiązuje mnie „nowy” regulamin?
• jaroNiestety podpisując umowę teraz akceptujesz aktualny regulamin, więc premii nie będzie. Tu sprawdziła się zasada kto pierwszy, ten lepszy – osoby najszybsze zaklepały sobie poprzednie warunki
• Michał@abba
• WaldemarBrawo. Swoją drogą to można tak sobie zmieniać regulaminy w trakcie promocji? A może by poinformować o tym KNF czy UOKiK ?
Jak najbardziej trzeba zgłosić. Ktoś ma poprzednie regulamin i może udostępnić?
• abcMasz go dwa komentarze powyżej.
• abbaZobaczymy czy wypłacą pierwsze premie osobom, które skorzystały z promocji ze starym regulaminem. Zakładam, że pewnie nie wypłacą. Jeśli tak będzie, to oczywiście będę działał. KNF, Rzecznik Finansowy czy Praw Konsumenta to dobra droga.
• MichałJa skorzystałem z promocji otwierając konto 31 października i robiąc tego dnia 25 transakcji. Premię dostałem na początku listopada, choć wcześniej na infolinii Pani zapewniała, że nawet jeśli zrobię transakcje 31 października, to za październik jeszcze premii nie wypłacą. Wcześniej, do czerwca miałem Konto Praktyczne.
• AnalitykTen bank tak ma , w innej promo z kontem optymalnym tez zaczęli wypłacać zwrot miesiąc wcześniej niż powinni nie zgodnie z regulaminem . Łamanie własnych regulaminów to ich priorytet . xyz
• prawdziwy-xyzI do redaktora Samcika należy dać cynk. Jemu to już można zasugerować problem może wtedy się skończy tak jak z TM UB którzy zmieniali regulamin promocji… Jeśli nie zareagujemy teraz zwracając Bankowi uwagę na ich bezprawne działanie to premii nie zobaczymy na pewno na czas. Sygnalizując wcześniej problem ukrócimy BGŻ drogę tłumaczenia, że to jakaś omyłka czy coś. Nie odrobili lekcji, nie uczą się na błędach-na nic ich wywalanie kasy na reklamy jeśli nie potrafią wyjść z twarzą i wprowadzać zmiany zgodnie z prawem jeśli popełniają błąd
• jankosJa po założeniu wysłałem zapytanie czy na koncie jest aktywna promocja.
• mboMiałem wcześniej konto innego typu zamknięte w II-2016,
Dostałem odpowiedź:
„W nawiązaniu do zapytania uprzejmie informuję, że promocja Mobilna Premia jest aktywna dla Pana konta. „
Dzisiaj zaksięgowali premię :) Miałem u nich konto ale inne niż wymieniowe w „starej” wersji regulaminu
• ireqW mnie również wpłynęła premia za przelewy :) mimo posiadanie wcześniej iKonta
• mboTen bank to porażka. U mnie dziś naliczyli premię w kwocie 0,01 zł. Wykonałem 25 mobilnych transakcji. Poszła reklamacja.
• pablo123Proszę napisać, jak bank to wytłumaczył.
• KimiWystornowali naliczone 0,01 zł, a na reklamację odpisali standardową formułką, że w przypadku spełnienia warunków premia będzie wypłacona do 8. dnia miesiąca. Premii do dziś nie ma.
• pablo123Mi nic nie wpłynęło, mimo, że zrobiłem 8 przelewów przez aplikację GoMobile…. Chyba jednak przelewy nie działają przy tej promocji.
• AnguloPrzelewy działają – dostałem za nie 25 zł :)
• mboPotwierdzam. U mnie też wpłynęło 25 zł za 25 przelewów :)
• chybatyO której godzinie mniej więcej wpływają pieniądze?
• kryspinosJak do teraz nic nie wpłynęło to nie licz, że jeszcze coś wpłynie.
• AnguloJa też dostałam dzisiaj premię :) Wcześniej posiadałam iKonto.
• AnnaA jak u Was widnieją przelewy wykonane z aplikacji? Bo u mnie jako przelew Planet, a więc taki normalny przelew, nigdzie nie ma informacji, że był robiony przez apkę.
• AnguloU mnie też widnieje ze przelew planet. Czekam aż minie 8 dzień roboczy i reklamacja.
• HeniutekU mnie też widnieje to jako przelew planet, ale premia przyszła :)
• AnnaA co jeśli w google Play przy aplikacji GOmobile pokazuje się informacja że mój telefon nie obsługuje tej aplikacji i nie mogę jej zainstalować??? Miał ktoś taka sytuację?
• ProtazyPodaj model telefonu i wersje Androida.
• mbo„Aplikację GOmobile można zainstalować na telefonach komórkowych z systemem Android i iOS. Dla systemu Android w wersjach od 5.X a dla iOS w wersjach 10.X.” ze strony https://www.bgzbnpparibas.pl/aplikacja-mobilna-go-mobile
• abbaMożesz zainstalować sobie na komputerze emulator Androida i na nim wykonać 25 przelewów.
• abbaDzieękuję za pomoc. Mam HTC desire 500, android chyba 4.4
• ProtazyGdyby ktoś szukał osób do skorzystania z promocji, to proszę o komentarz.
• KimiPolegało by to na wysyłaniu sobie wzajemnie przelewów.
• KimiUwaga, dziwna sytuacja!
W niedzielę 10.12.2017 moja siostra złozyła wniosek w promocji „W drogę z kontem” wraz z obecną tzw. „mobilną promocją”.
Dziś coś mnie podkusiło, żeby dopytać dokładnie o te przelewy – dokładnie 25 na różne numery kont, ale tego samego użytkownika (załóżmy, ze ktoś ma np. 5 kont w mBanku, 10 w BZ WBK, 10 w OF.
I tak:
1) Konsultantka stanowczo stwierdziła, że >>jakiekolwiek<< przelewy z apliakcji GOmobile nie są wliczane do promocji uprawniającej do zwrotu 25 zł.
2) Liczą się tylko płatności w sklepach aplikacją, Androidem Pay i tym portfelem
3) Wysnuła teorię z definicji wymienionych w regulaminie, że tak czy tak, to nawet gdyby rachunki były inne (25), a ten sam odbiorca, to zwrot mógłby być tylko w wysokości 1 zł!
Bardzo proszę (zanim jeszcze umowa została podpisana), aby ktoś mógł potwierdzić / zaprzeczyć tym rewelacjom.
• OTWgłupoty gadają, ale sprawdzę dopiero 8 stycznia
• janoNawet oddzwaniała do mnie, bo rozłączyło połączenie i twierdziła, że jeszcze skonsultowała ta wiadomość z kimś.
• OTWWięc już sam nie wiem.
Ja w listopadzie zrobiłem 25 przelewów na swoje konta w innych bankach i 8 grudnia wpłynęło mi 25 zł…
• chybatyStara zasada: nie słuchamy konsultantów, bo gadają bzdury… Regulamin to podstawa, a nie interpretacja osoby, która może pracować w banku pierwszy dzień. O rotacji pracowników w call center nawet nie wspominam.
Polecam ten wpis: http://livesmarter.pl/promocje-bankowe-kompendium-co-musisz-o-nich-wiedziec/
• Michałbzdura totalna, mnie tez w wielu sprawach wprowadzili w blad, i tj. inni kierowalem sie regulaminem i jest ok, 25 zl wpadlo za 25 przelewow na swoje rozne konta
• sunwoj1Ok, dzięki za potwierdzenie.
• OTWProszę wytłumaczyć początkującej, o jakie płatności chodzi? Rozumiem, że portfel Masterpasspolega na tym, że muszę się zarejestrować na stronie masterpass i dodać kartę z Paribas, a później przy transakcjach internetowych wybierać formę zapłaty masterpass? I jeszcze jedno pytanie: Czy aplikacją Gomobile mogę płacić w sklepach, podobnie jak BLikiem? Przepraszam, jeśli to śmieszne pytania, ale jestem początkująca:) Z góry dziękuję za pomoc.
• HalszkaA ja pomimo zrobienia 25 przelewów przez Gomobile w listopadzie nie otrzymałam premii do 8 grudnia. Reklamacja złożona ale z ich strony cisza. Czy inni też tak mają?
• megiCzy będą się liczyły stałe zlecenia?
• abbaabba, sprawdź i daj nam znać
• lolekanabolek8 grudnia brak premii, na co poszła reklamacja. W odpowiedzi otrzymałem: „W toku postępowania wyjaśniającego ustalono, że nie został spełniony przez Pana jeden z warunków Promocji, tj. nie wyraził Pana zgody na usługę e-korespondencja. W związku z tym nie otrzymał Pan przedmiotowych premii.” Czy składaliście jakieś dodatkowe wnioski? Jest taki zapis w regulaminie, ale myślałem że idzie to z automatu.
• PawełU mnie dokładnie to samo. Ten wniosek o e-korespondencję składa się przez bankowość internetową w zakładce wnioski.
Ciekawe co znów wymyślą za miesiąc? :D
• AnguloI wiąże się to z utratą premii z jednego miesiąca, czy już całego roku?
• OTWDziś powinna być wypłacona nagroda, ale znów jej nie ma, mimo złożonego wniosku o e-korespondencję. Ten bank odstrasza od siebie klientów…
• AnguloKtoś dodawał kartę do Android Pay i miał inną możliwość weryfikacji niż „zadzwoń do banku”?
• ireqz tego co pamiętam kartę dodałem bez większych problemów, ale transakcje były odrzucane
olałem temat i dodałem jakąś inną
pozdrawiam
• krucziU mnie również tylko taka weryfikacja występuje. Dzwoniłem raz do banku i powiedzieli, że wystarczy przeinstalować aplikacje bo czasem tak wyskakuje. Przeinstalowałem i znowu to samo. Dzwoniłem w piątek na wieczór, to facet mi powiedzial, ze mozna dzwonic w tej sprawie dopiero od srody. Beznadziejny ten bank, bo juz za pierwszym razem powinni mi to zwerifikować, zwłaszcza, że na telefony wydałem już ponad 5zł :/
• Kamil76391Biorąc pod uwagę fakt, że dopiero teraz złożyłem wniosek o e-korespondencje (poprzez strone internetową banku), to raczej nie mam co liczyć na to, że wezmę udział w promocji (warunki trzeba było spełnić do 29 grudnia 2017)? Wydaje mi się, że zaznaczałem te zgody składając wniosek…
• kryspinosJa ten wniosek składałem w połowie grudnia, a i tak nic nie dostałem. Chyba po prostu tradycyjnie promocja przerosła ich możliwości.
• AnguloJa wniosek składałem końcem listopada, konto aktywne od grudnia. Zastanawia mnie tylko to, że miałem możliwość złożenia wniosku o e-korespondencję w bankowości internetowej (zakładka wnioski), skoro przy zakładanu konta zaznaczyłem taką zgodę.
• kryspinosZe mną było identycznie. Dodatkowo jak składałem reklamację w grudniu to zaznaczyłem, że chcę odpowiedź w formie e-maila, a i tak wysłali pocztą tradycyjną… Chyba mają po prostu burdel w tym banku.
• AnguloCzy dziś 8.01 dostaliście już premię za grudzień. Ja w grudniu dostałem ,a dziś nie ma ,więc pytanie ,czy nagle mnie odłączyli od promocji ,czy jeszcze nie były wypłat.
• TOmajestem w podobnej sytuacji jak ty, w styczniu czekam na wypłatę drugiej premii na dwóch kontach. Na razie cisza
• lolekanabolekmam ta sama sytuacje, grudzien byla 1wsza wyplata, teraz nic – cos czuje ze beda problemy.
• sunwoj1Jutro piszemy wszyscy reklamacje.
• AnguloJednak nie jest najgorzej :) , bo premia pokazała się na koncie po nocnych przetwarzaniach w banku. Sprawdźcie pewnie u Was jest podobnie.
• TOmaPotwierdzam, wpadło
• kruczekRównież przyłączam się do ruchu reklamacyjnego ;)
• warmaschineProblem powszechny! :)
Pomożecie przy interpretacji e-korespondencji?
W systemie pl@net mogę złożyć wniosek o e-korespondencje, w umowie ROR mam zaznaczone we wierszu „Wyciągi”: wysyłane na adres e-mail oraz dostępne w systemie bankowości internetowej.
Czy to jest równoznaczne z e-korespondencją?
• AnomJa dopiero wczoraj uzupełniłam wniosek o e-korespondencję a mimo to dzisiaj premia wpadła – obędzie się bez reklamacji :)
• asiJest, potwierdzam
• Anomwpadła premia pierwsza :-)
• Michał1986Potwierdzam wpływ 9.01 za 25 przelewów z grudnia. Zobaczymy czy za miesiąc też się uda, czy będą komplikacje.
• OTWU mnie również.
• Koniu161U mnie nie ma. Dodam, że infolinia jest płatna, a konsultantom nieśpieszno z odpowiedzią.
• kondimybondiPotwierdzam wpadł bonus, ale tylko za 4 transakcje nie wiem dlaczego
• Magdalena