Mobilni mają lepiej: 55 zł dla obecnych klientów mBanku

Pamiętacie akcję mBanku dla obecnych klientów „mobilni mają lepiej”? Właśnie wystartowała druga edycja tej promocji, dzięki której w banalny sposób zarobimy 55 zł za aktywne korzystanie z aplikacji mobilnej banku.

Promocja na zaproszenie

Promocja „Mobilni mają Lepiej – II edycja” przygotowana jest dla klientów mBanku, którzy otworzyli rachunek oszczędnościowo-rozliczeniowy przed 1.08.2015 oraz nie logowali się poprzez aplikację mobilną mBanku do serwisu transakcyjnego od początku sierpnia.

Niestety w regulaminie promocji jest jeden dość istotny haczyk:

2. Promocja skierowana jest do Klientów Banku, którzy otrzymali od Banku zaproszenie do wzięcia udziału w Promocji.
3. Zaproszenie, o którym mowa w § 5, ust. 2. przekazywane jest przez Bank za pośrednictwem Call Center.

Oznacza to, że musimy mieć wyrażoną zgodę na kontakt telefoniczny ze strony banku oraz odebrać telefon, w którym zostaniemy zaproszeni do promocji. Aby do niej przystąpić musimy wyrazić na to zgodę również podczas rozmowy telefonicznej z pracownikiem banku.

Co dalej? Zasady promocji są dość proste: zdobyć możemy łącznie 55 zł premii podzielonej na cztery części.

Mobilni mają lepiej: II edycja

Moneyback nr 1 „20 zł za pierwsze logowanie”

Aby odebrać pierwsze 20 zł premii należy zainstalować na swoim urządzeniu aplikację mobilną, a następnie zalogować się do bankowości internetowej przynajmniej raz – najpóźniej do dnia 31.12.2015. Premia za wykonanie tego zadania zostanie przekazana do dnia 15.01.2016.

Moneyback nr 2 „15 zł za regularne korzystanie z aplikacji mobilnej”

Drugi ze zwrotów w wysokości 15 zł możemy otrzymać za zalogowanie się do aplikacji mobilnej w styczniu 2016 przynajmniej 4 razy. Zwrot zostanie wypłacony do 15.02.2016.

Moneyback nr 3 „10 zł za regularne korzystanie z aplikacji mobilnej”

Trzeci moneyback w wysokości 10 zł również zgarniemy za cztery logowania do aplikacji mobilnej mBanku – tym razem w lutym 2016. Premia zostanie wypłacona do dnia 15.03.2016.

Moneyback nr 4 „10 zł za regularne korzystanie z aplikacji mobilnej”

Ostatni moneyback trafi do nas do dnia 15.04.2016, tym razem za minimum 4 logowania w marcu 2016.

Warto dodać, że aby zgarnąć kolejne premie musimy mieć spełnione poprzednie warunki. Jeśli więc zapomnimy o wykonaniu danego zadania, to ewentualne kolejne premie przepadają.

Szczegóły promocji w regulaminie.

PS. Dajcie znać w komentarzach, czy dostaliście zaproszenie do promocji od mBanku!

Nie przegap!

Komentarze

  • To chyba mało który czytelnik Bloga nie korzysta z aplikacji, zwłaszcza, że ostatnie promocje wręcz jej wymagają. No cóż, szkoda.

    WybrzezeKosciSloniowej Odpowiedz
  • Ha, tak się dzisiaj zastanawiałem czy nie iść zamknąć konta w mbanku ;) Zgoda na marketing banku udzielona, ciekawe czy się będą kontaktować.

    Marek MJ. Odpowiedz
  • Ta promocja to jakaś kpina..

    xemi Odpowiedz
  • Nigdy z aplikacji mobilnej nie korzystałem i wczoraj dostałem taki telefon

    mateo704 Odpowiedz
  • czekam więc na kontakt ;) ciekawy jaki jaki jest klucz do zaproszenia, nie mam karty… konto praktycznie nieużywane od kilku m-cy…

    krzychu.pl Odpowiedz
  • No właśnie, mateo, używasz aktywnie konta mbankowego?

    Dzisiaj zaznaczyłem odpowiednią zgodę w systemie, przelałem też kilka stówek, jeśli zadzwonią to dam znać.

    Marek MJ. Odpowiedz
  • Szkoda, bo teraz praktycznie cała premia tylko za apkę, a nie za zakupy jak ostatnio. Teraz o wiele lepsza promocja, ale za to prawie wszyscy wykluczeni przez ostatnią edycję, gdzie za samą apkę dawali tylko 10 zł i to trzeba było raz kupić w wybranym sklepie.

    pws Odpowiedz
  • hej
    czy mozecie mi powiedziec gdzie mozna sprawdzic czy mam taka zgode wyrazona?
    ewentualnie gdzie mam ja wyrazic – i jak dokladnie brzmi ta zgoda

    michal1607 Odpowiedz
  • @Marek MJ.

    wpływa wynagrodzenie, jest tez KK, nie posiadam debetowki

    mateo704 Odpowiedz
  • @michal1607, zgody są w ustawieniach w systemie banku.

    Zgody świeżo wyrażone, nie sądzę, abym się od kilku miesięcy logowała – pozostaje czekać na telefon.

    K. Odpowiedz
  • @michał, Ustawienia -> Zgody, druga formułka

    @mateo704, dzięki.

    U mnie konto leżało od dłuższego czasu odłogiem, karty brak inne produkty albo sukcesywnie zamykane lub zerowane, więc biorąc pod uwagę wybiórczość promocji nie robię sobie większej nadziei na telefon od mBąka ;) Zobaczymy.

    Marek MJ. Odpowiedz
  • Dodam że dostałam zaproszenie mimo że nie mam teraz żadnej karty. Z konta korzystam ale nie bardzo intensywnie – jakieś 5 przelewów/mc.

    annalyse Odpowiedz
  • mam tam konto ale jest to tak idiotyczny bank, co zreszta potwierdza ta promocja, ze sie zwine

    tomm Odpowiedz
  • Zgoda na grlilowanie za nadzieje na tel. i pare zlotych? dziekuje :)

    Xman Odpowiedz
  • a ja mam pytanie z innej beczki ale odnosnie mbanku, moze ktos mial podobna sytuacje, w pazdzierniku skonczyla mi sie waznosc karty kredytowej miles&more, wyslali nowa ktora do mnie nie dotarla, wczoraj zamowilem kolejna a dzis pojawila mi sie oplata za wydanie kolejnej karty 100 zl :(, czy myslicie ze reklamacja cos pomoze aby nie placic oplaty za karte, przeciez to nie moja wina ze bank wysyla listem zwyklym karte i nie dochodzi do adresata?

    mklient Odpowiedz
  • A do mojej żony zadzwonili, że jeśli będzie wpływało wynagrodzenie to przez pół roku będą jej zwracać 2% wszystkich transakcji kartowych. To jakaś indywidualna oferta?

    Kranu Odpowiedz
  • mklient – jak najbardziej reklamuj, jest szansa, że się uda. Ja mam dość pozytywne doświadczenia z mBankiem w kwestii dobrego traktowania przy reklamacjach.

    Michał Odpowiedz
  • Ja po 8 latach korzystania z mBanku podziękowałem i zamknąłem konto.
    Chcąc mnie zatrzymać zaproponowali lokatę wyżej oprocentowaną.Żenada
    O zamknięciu konta poinformowali SMS. Udalem się do oddzialu z prośbą o potwierdzenie na piśmie lub mailem.Odmówili
    Chyba że zapłace 40 zł. Pewnie zbierali kasę na promocje

    Ryszard Odpowiedz
  • „1.3.1. Zapisu na Promocję można dokonać podczas rejestrowanej rozmowy telefonicznej z Konsultantem Call-Center”
    W regulaminie nie ma nic o tym, że tylko i wyłącznie można przystąpić do promocji jeśli to bank zadzwoni zw. z powyższym wykonałem telefon do CC i poprosiłem o zaproszenie do promocji i takowe otrzymałem.
    Więc jeśli nie możecie się doczekać to atakować infolinię ;)

    vimabi Odpowiedz
  • 2. Promocja skierowana jest do Klientów Banku, którzy otrzymali od Banku zaproszenie do wzięcia udziału w Promocji.
    3. Zaproszenie, o którym mowa w § 5, ust. 2. przekazywane jest przez Bank za pośrednictwem Call Center.

    W regulaminie nie ma nic o tym, że tylko i wyłącznie można przystąpić do promocji jeśli to bank zadzwoni zw. z powyższym wykonałem telefon do CC i poprosiłem o zaproszenie do promocji i takowe otrzymałem.
    Więc jeśli nie możecie się doczekać to atakować infolinię ;)

    Na chłopski rozum, zaproszenia zwykle się samemu nie inicjuje (nie mam zwyczaju się wpraszać ;), więc nawet bym o tym nie pomyślał :P Dzięki za cynk.

    Marek MJ. Odpowiedz
  • @vimabi#
    potwierdzam -> zadzwonilem na cc i jestem juz w promocji.
    tak wiec badzcie proaktywni – zadzwoncie – wlacza was do promocji:-) nie ma co czekac.

    michal1607 Odpowiedz
  • Czy na Windows Phone jest ta aplikacja czy tylko android obsługuje?

    YaPaE Odpowiedz
  • Jeszcze sprawdźcie czy wniosek ma 100% czy 0 rozpatrzenia, bo samo zapisanie nie gwarantuje udziału w promocji.

    maja Odpowiedz
  • Jest na WP.

    WybrzezeKosciSloniowej Odpowiedz
  • Potwierdzam – zadzwoniłem i załączyli :)

    ggrzes Odpowiedz
  • maja #
    A gdzie to można sprawdzić? W „Złożone Wnioski” nic nie mam…

    ggrzes Odpowiedz
  • w złożonych wnioskach

    maja Odpowiedz
  • Czyli dobrze szukam. A czy mozliwe jest jakies opoznienie w pojawieniu sie tam takiej informacji?

    ggrzes Odpowiedz
  • Jak ma się nazywać ten wniosek?

    Marta Odpowiedz
  • Info z mbanku „Nie, wniosek jest złożony ale nie będzie widoczny na rachunku.”

    Marta Odpowiedz
  • Wprosiliście się korzystając wcześniej z aplikacji? ;)

    savi Odpowiedz
  • Co mówiliście, chcąc wprosić się do promocji? ;)

    sebeksk Odpowiedz
  • Tak korzystałem, ale ostatni raz nie pamiętam kiedy – pewnie jakoś w wakacje.
    A nic specjalnego tylko że chciałbym przystąpić do promocji mobilnej :)

    ggrzes Odpowiedz
  • Zadzwoniłam i powiedziałam że chciałam się dopisać do promocji „mobilni mają lepiej”, wyraziłam telefonicznie dwie zgody i tyle.

    Marta Odpowiedz
  • mam pytanie. Zapomniałem zapłacić kartą mbanku w tym miesiącu i czy jakbym dzisiaj zapłacił gdzieś to czy zaksięgowałoby się w poniedziałek ? Jeżeli tak to jaki sklep ma najszybsze księgowanie ? Biedronka?

    Damian Odpowiedz
  • warto dodać, że promo skierowana jest do wszystkich którzy nie korzystali z aplikacji mobilnej mbanku. Można zdzwonic na infolinie i poprosić i dodanie do promocji

    sadads Odpowiedz
  • potwierdzam, zadzwoniłem i w locie otrzymałem smsa z linkiem do pobrania aplikacji! Szataaaan!

    Yanek Odpowiedz
  • Oj, trochę sobie na słuchawce powisiałem (20 minut) zanim udało nam się wspólnie z konsultantką sprawę załatwić ale również potwierdzam – można się bezczelnie wprosić do promocji ;)

    Marek MJ. Odpowiedz
  • Też się udało. :)

    K. Odpowiedz
  • Kiedy można wycofać zgodę? Od razu po otrzymaniu zaproszenia?

    anonymous_ Odpowiedz
  • I jeszcze jedno. Podlinkowany regulamin ma w §2 jakieś dziwne daty nie pasujące do tej promo.

    anonymous_ Odpowiedz
  • Trzeci komentarz z rzędu ale słuszny bo to jest regulamin ale do poprzedniej edycji. Komentarze można scalić a link poprawić.

    anonymous_ Odpowiedz
  • Potwierdzam możliwość wproszenia się do promocji:)
    Działajcie

    mmm Odpowiedz
  • Ciekawe – wygląda na to, że regulamin został podmieniony, bo wcześniej nikt nie zgłaszał problemów… :|

    Nawet mam podejrzenie skąd się to wzięło – mBank właśnie podmienił swoją stronę na nową i nie zdziwie się, jeśli dokument został nadpisany starym, pod tym samym adresem…

    Michał Odpowiedz
  • @Marta Wniosek jest widoczny: Pasaż -> złożone wnioski ->Promocja aplikacji mobilnej
    Konsultant też mówił, że nie będzie widoczny…

    @ggrzes U mnie wniosek pojawił się w bankowości od razu.

    Póki co stopień rozpatrzenia 0%. Ile zajmuje im rozpatrzenie? Wstrzymać się do tego czasu z instalacją aplikacji?

    ainut Odpowiedz
  • @ainut, mam we „wnioskach” 7 różnych pozycji z czego 3 nigdy nie zmieniło statusu z 0% na 100% mimo, że usługi których te wnioski dotyczyły zostały w pełni zrealizowane (uruchomione). Stawiam więc dolary przeciwko orzechom, że i ten wniosek nigdy nie zmieni swojego statusu. Ale jeśli należysz do wyjątkowo ostrożnych osób to możesz czekać i warunek pierwszej premii spełnić pod koniec grudnia ;)

    Marek MJ. Odpowiedz
  • Ja też mam 0% i od czasu sprawdzam czy coś się zmieniło, ale może być tak jak pisze Marek MJ. #

    maja Odpowiedz
  • Nadal jest stary regulamin. Mądrze gadałeś u szafrańskiego więc przypuszczam że masz kopie właściwego regulaminu. Tyle się gada że ludzie nie czytają regulaminów a tu nawet nie można przeczytać. Poza podmiana strony nie działa też m.mbank.pl i przekierowuje na zwykła stronę.

    anonymous_ Odpowiedz
  • Tutaj macie regulamin do 2 edycji ;) https://www.mbank.pl/download/promocje/Regulamin-Promocji-Mobilni-maja-lepiej-II.pdf

    U mnie też 0 %, poczekam jeszcze kilka dni i nawet jak się nic nie zmieni to instaluje.

    Ahu Odpowiedz
  • Dostałem zaproszenie, sciągłem aplikacje ,zalogowałem sie ale wpływu brak.
    Po jakim czasie gotówka ląduje na koncie?

    YaPaE Odpowiedz
  • Skomentuj

    Chcesz mieć pewność, że nikt inny nie podpisze się twoim nickiem? Zarejestruj się (lub zaloguj) na LiveSmarter!

    Ostatnie wpisy