Tylko do końca miesiąca: 600 zł za Konto Santander + 1% moneyback!

Mobilni mają lepiej w mBanku: do zgarnięcia 55 zł

W piątek pisaliśmy o promocji Banku Pekao, dzięki której każdy z nas może zyskać 10 zł za skorzystanie z aplikacji do płatności mobilnych. Okazuje się, że podobną promocję dla swoich obecnych klientów ma mBank: do zgarnięcia jest 10 zł za pierwsze logowanie w aplikacji mobilnej. Łącznie zgarnąć możemy jednak nawet 55 zł.

Promocja „Mobilni mają lepiej” przygotowana jest dla klientów banku, którzy otworzyli rachunek oszczędnościowo-rozliczeniowy przed dniem 1.04.2015 i nie logowali się poprzez aplikację mobilną mBanku do serwisu transakcyjnego po 1.04.2015.

Cały schemat promocji opiera się o mOkazje. Aby więc zgarnąć tytułowe 10 zł do musimy zalogować się do bankowości elektronicznej oraz wybrać mOkazję nr 1: „Prezent za pierwsze logowanie”. Po kliknięciu przycisku „Zdobywaj” wystarczy, że do końca sierpnia zalogujemy się przez aplikację mobilną banku oraz dokonamy płatności za zakupy w sklepach Biedronka, Lidl, Tesco, Kaufland, Carrefour, Żabka lub Freshmarket. Zgodnie z regulaminem kwota transakcji nie ma znaczenia. Po spełnieniu tych warunków bank zwróci nam 10 zł.

Oprócz zdobycia powyższych 10 zł możemy również zgarnąć kolejne 45 zł, choć na nieco gorszych warunkach.

Mobilni zyskują więcej -  mBank

We wrześniu w bankowości elektronicznej powinna nam się ukazać kolejna mOkazja nr 2 za systematyczne logowanie. Jeśli w dniach 1 – 30.09 zalogujemy się do aplikacji mobilnej banku minimum 4 razy, to bank zwróci nam 15% od jeden transakcji dokonanej w Costa Coffee, KFC lub McDonalds. Maksymalny zwrot to 10 zł.

W październiku zgarnąć możemy zwrot 20% pojedynczej transakcji (maksymalnie 15 zł) za płatności kartą w jednym z kin Cinema City lub Multikino. W listopadzie: 25% wartości transakcji (maksymalnie 20 zł) za płatność w jednym ze sklepów Go Sport, Decathlon, Reserved. Warunki w każdym z miesięcy są identyczne: zalogowanie się 4 razy do aplikacji mobilnej banku.

Nie przegap!

Komentarze

  • Beznadzieja, bank będzie dyktował gdzie mam iść i kiedy. Niewolnictwo XXI wieku

    Marcin55435 Odpowiedz
  • Nie bój się Marcin55435. Nikt naprawdę nie karze Ci tam iść. Ciągle jesteś wolnym człowiekiem :D

    rumer Odpowiedz
  • Ale nikt nikomu nic nie narzuca. Jest promocja z aledrogo też.
    Dla każdego coś miłego.

    agrestowy placek na piasku Odpowiedz
  • nie, no, dzięki chłopaki ;p

    Marcin55435 Odpowiedz
  • z obserwacji na podstawie kilku kont :
    Mokazja jest dostępna dla tych którzy nie mają aktywnej karty

    Desperados999 Odpowiedz
  • Ja nie mam aktywnej karty a taka mokazja nie widnieje na moim koncie. Dziewczyna ma aktywną kartę i u niej też nie widać :D

    Grzes Odpowiedz
  • Nie mam dostępnej mOkazji „Prezent za pierwsze logowanie” a zołożyłem konto wiele lat temu i nigy nie używałem aplikacji mobilnej.

    Jann Odpowiedz
  • Dziwne miałem jakąś starszą app’kę. Teraz zainstalowałem tą najnowszą, ale o żadnej z powyższych mOkazji, ani widu, ani słychu… Widocznie liczy się też logowanie w tej starszej wersji… :( Szkoda, że bank tak wyklucza swoich Klientów. Z promocji allegro też nie mogę brać udziału, bo za wcześnie konto założone… :( E tam z takimi promocjami… Najlepsza ta -15% w fast foodach – wydaj z 70 zł w maku, a dostaniesz 10 zł…

    soda Odpowiedz
  • Idz ze znajomymi, zaplac karta, znajomi oddadza ci gotowke a ty zjesz za darmo :)

    aaaa Odpowiedz
  • mam aktywna – brak mokazji. Maz tak samo.

    Odpowiedz mBanku, ktora dostal moj maz:
    W odpowiedzi na Pana maila uprzejmie informuję, iż zgodnie z regulaminem promocji:

    [Do Promocji mogą przystąpić klienci Banku, będący osobami fizycznymi, zwani dalej Uczestnikami Promocji, którzy w okresie Promocji spełniają następujące warunki łącznie:
    1) otworzyli rachunek oszczędnościowo-rozliczeniowy w Banku, zwany dalej Rachunkiem, przed dniem 01.04.2015 r.,
    2) nie logowali się poprzez aplikację Mobilną mBanku do serwisu transakcyjnego po dniu 01.04.2015 r.,
    3) zaakceptowali „Regulamin Promocji mOkazje w Serwisie Transakcyjnym oraz Aplikacji Mobilnej mBanku”.
    4) Do 31.08.2015 roku wybrali mOkazję nr 1, „Prezent za pierwsze logowanie” – w serwisie transakcyjnym Banku. Wybór mOkazji w serwisie transakcyjnym Banku możliwy jest po zalogowaniu na Rachunek Uczestnika Promocji, wybraniu zakładki Pasaż/mOkazje oraz kliknięciu przycisku „Zdobywaj” przy mOkazji nr 1 „Prezent za pierwsze logowanie”.]

    Jeśli spełnił Pan powyższe warunku a nie ma Pan możliwości wybrania mOkazji należy złożyć reklamację.
    Proszę wybrać najbardziej dogodny sposób:

    1. Reklamację może Pan złożyć drogą mailową: kontakt@mbank.pl.
    Jeżeli zdecyduje się Pan przesłać zgłoszenie reklamacyjne drogą mailową, proszę o przesłanie Pana danych osobowych, które pozwolą jednoznacznie zidentyfikować Pana jako klienta mBanku, tj. numer rachunku oraz imię i nazwisko.

    Anna Odpowiedz
  • Rozumiem że nie posiadając karty mbanku nie da się wyciągnąć tej dychy ?

    Arek Odpowiedz
  • Ile trwa zdobywanie tej mOkazji od momentu pierwszego zalogowania się w aplikacji, aby później zrobić transakcję w sklepie?

    Fixer Odpowiedz
  • Również nie mam w mOkazjach „Prezentu za pierwsze logowanie” mimo, iż spełniam warunki promocji. Na infolinii konsultant powiedział, że mam czekać na wiadomość z banku i dopiero po kliknięciu w link zawarty w wiadomości promocja się uaktywni i ww. mOkazja się pojawi na liście.

    Pytanie do tych, którzy mają aktywną promocję. Czy otrzymaliście wiadomość z banku z linkiem?

    Klakier Odpowiedz
  • @Klakier – też nie dostałam wiadomości (no chyba, że gdzieś w spamie, ale nie klikałam), a prezent za pierwsze logowanie mam

    dialam Odpowiedz
  • Może doprecyzuję, chodzi o wiadomość w skrzynce odbiorczej po zalogowaniu w mBanku (pasaż>wiadomości) a nie o wiadomość e-mail.

    Klakier Odpowiedz
  • Klakier, to sorry nie zrozumiałam, mam tam wiadomość, ale nic nie klikałam, w mokazjach już był prezent, nie musiałam aktywować poprzez link w wiadomości.

    dialam Odpowiedz
  • @dialam Dzięki.

    Złożyłem reklamację do mBanku, odnośnie braku zakwalifikowania mnie do promocji mimo spełniania warunków. Oto odpowiedź:

    „Szanowny Panie,
    dziękuje za przesłaną wiadomość.
    Uprzejmie informuję, że mOkazje są udostępniany klientom indywidualnie.
    Bardzo mi przykro ale nie mam możliwości wskazania konkretnej mOkazji aby została ona Panu dodana do listy.
    Mam nadzieję, że powyższa odpowiedź okaże się pomocna. …..”

    To chyba jakaś kpina.

    Klakier Odpowiedz
  • @Klakier – może mi dali bo karty nie mam :P

    dialam Odpowiedz
  • ja po reklamacji dostałem info, że okazja pojawi się bodajże do 6.08

    pozdrawiam

    kruczi Odpowiedz
  • przyznam, że ta promocja nie działa jak należy nie mam żadnej M okazji mimo zainstlowania klientem jest od dawana ostatnio używałem aplikacji rok temu potem już poszła w zapomnienie szit…

    Krystek Odpowiedz
  • „§ 4. Zasady przyznawania zwrotów w ramach Promocji
    4.1. Zasady ogólne
    1. Za Płatność, o której mowa w § 4 niniejszego Regulaminu, uznaje się płatność kartą debetową wydaną do Rachunku, kartą kredytową dla osób fizycznych wydaną na podstawie umowy zawartej pomiędzy Klientem a Bankiem z wyłączeniem kart przedpłaconych i kart wydanych do rachunków prowadzonych w walutach innych niż złoty polski oraz płatności typu mTransfer z Karty Kredytowej, zwana dalej Płatnością”

    ponieważ jak już ustalono z oferty mogą skorzystać głównie osoby, które nie mają karty to jak niby mam dostać te 10zł? po zainstalowaniu aplikacji jest jakaś opcja płatności aplikacją zbliżeniowo? pewnie nie. czyli muszę specjalnie kartę debetową założyć na 1 transakcję? bezsens.

    esehiel Odpowiedz
  • ktos cos o tym powyzej?

    ponieważ jak już ustalono z oferty mogą skorzystać głównie osoby, które nie mają karty to jak niby mam dostać te 10zł? po zainstalowaniu aplikacji jest jakaś opcja płatności aplikacją zbliżeniowo? pewnie nie. czyli muszę specjalnie kartę debetową założyć na 1 transakcję? bezsens.

    esehiel Odpowiedz
  • Pojawiła Wam już się ta mOkazja ?

    Patryk Odpowiedz
  • U mnie nie ma.

    nickuś Odpowiedz
  • Skomentuj

    Chcesz mieć pewność, że nikt inny nie podpisze się twoim nickiem? Zarejestruj się (lub zaloguj) na LiveSmarter!

    Ostatnie wpisy