50 zł za rejestracje w Moje Usługi – serwisie do opłacania rachunków (kartą, BLIKiem, szybkim przelewem)

Zakończona

Każdy z nas płaci jakieś rachunki: za czynsz, telewizję, telefon, prąd czy gaz. Pomimo tego, że są to całkiem konkretne kwoty, płatności dokonujemy zazwyczaj przelewem – przez co tracimy możliwość prostszego spełniania warunków różnych promocji bankowych czy zdobywania moneybacków (jak np. na karcie Santander Consumer Banku). I choć idea płatności kartą za rachunki nie jest bynajmniej niczym nowym, to warto zwrócić uwagę na najnowsze rozwiązanie przygotowane przez spółkę z grupy ING. Nie dość, że aplikacja „Moje Usługi” pozwala na zagregowanie wszystkich opłat w jednym miejscu, to na dodatek za skorzystanie z niej możemy zdobyć 30 zł premii na start. A później nawet 300 zł za polecenie usługi znajomym :)

Moje Usługi od ING

Moje Usługi to świeży, bo dosłownie miesięczny serwis do „ogarniania” naszych płatności. Usługa ta dostępna jest dla wszystkich osób, niezależnie od tego czy jesteśmy klientem ING Banku Śląskiego czy nie. Choć została przygotowana przez spółkę zależną (ING Usługi dla Biznesu), to oprócz tego nie jest w żaden sposób powiązana z bankiem. No dobra – oprócz kolorów i czcionki, które od razu przypominają styl ING ;)

Sam proces rejestracji w serwisie jest bardzo prosty – wymagane jest od nas podania imienia, nazwiska, maila i hasła. Żadnych zbędnych danych – w końcu usługodawca nie przetrzymujemy nigdzie naszych pieniędzy, więc nie musi robić pełnej weryfikacji. Wymagane jest jedynie potwierdzenie maila.

Prosty jest również sam panel serwisu „Moje Usługi”. Do wyboru mamy tak naprawdę trzy opcje wykonywania płatności. Pierwsza z nich to dodanie jednego z predefiniowanych usługodawców, którego system został już niejako zintegrowany z platformą Moje Usługi.

Aktualizacja (6.12): Promocja została zakończona. Kolejne rejestracje z podanym kodem nie będą przyjmowane.

Płacisz za prąd na rzecz PGE/Tauron/Enea/Energa? Wystarczy, że wybierzesz z dolnego menu po prawej stronie opcję „Dodaj dostawcę”, a następnie podasz jego nazwę. System przedstawi do wyboru trzy opcje dodawania rachunków: poprzez połączenie z eBOK danego dostawcy, poprzez wysyłanie faktur na dedykowany adres e-mail lub dodawanie rachunków samodzielnie.

Mojeusługi.pl - dodawanie dostawcy

Pierwsza opcja jest najbardziej wygodna, jednak wymaga podania danych do logowania do danego eBOK. Druga również powinna się dobrze sprawdzić – wystarczy stworzyć w swojej skrzynce e-mail automatyczne przekierowywanie maili od danego podmiotu na wskazany adres e-mail – tak, aby operator „Moje Usługi” mógł automatycznie sczytywać dane dotyczące płatności i wprowadzać do serwisu. Trzecia opcja jest dla tych, którzy najbardziej cenią swoją prywatność – po jej wybraniu sami musimy wszystko ręcznie poustawiać.

Co, jeśli Moje Usługi nie zna naszego dostawcy – na przykład Wspólnoty Mieszkaniowej? Wystarczy skorzystać z drugiej opcji, czyli wybrać w dolnym menu „Dodaj pojedynczą opłatę”. Będziemy tam mogli opisać swojego dostawcę i podać dowolny numer rachunku. Tu do wyboru będziemy mieli możliwość wybrania jednej z dwóch opcji wprowadzania płatności – albo wysyłając je na dedykowanego maila albo ręcznie. Przy czym z doświadczenia wiem, że jeśli dany podmiot nie wystawia faktur (np. czynsz), to nie ma większego sensu korzystanie z pierwszej opcji.

Oprócz Wspólnoty Mieszkaniowej pod płatności możemy podpiąć inne podmioty, które nie są wykluczone w regulaminie usługi – generalnie warto próbować. Pamiętajmy jedynie, że jeśli wybraliśmy dodawanie płatności ręcznie, to taką płatność trzeba wcześniej zweryfikować podsyłając jakiś dokument potwierdzający do supportu Moje Usługi (przez czat lub na kontakt@mojeuslugi.pl) – inaczej nie będziemy mogli opłacić danego rachunku kartą (tylko BLIKiem lub szybkim przelewem). Sam wysłałem tak zdjęcie dokumentu ze wspólnoty mieszkaniowej potwierdzające rachunek, na rzecz którego opłacam czynsz. I został dodany.

Ostatnią, trzecią opcją, jest możliwość dodania do Moje Usługi danych do logowania do swojej skrzynki pocztowej. Może jest to wygodne, ale dla mnie to zdecydowanie zbyt ekstremalne rozwiązanie – dlatego go bardziej nie zagłębiałem. No chyba, że mamy dedykowaną skrzynkę tylko na płatności – to może wtedy mieć jakiś sens.

No dobrze, a ile to wszystko kosztuje? W końcu wielu dostawców usług udostępnia możliwość płacenia kartą, ale za odpowiednią opłatą. I dokładnie tak samo jest z serwisem „Moje Usługi” – z tą różnicą, że tutaj opłata jest symboliczna (max. 0,89 zł) i dotyczy wykonania jednego zlecenia płatności. Możemy więc opłacić naraz czynsz, prąd, gaz, telewizje i telefon i zapłacimy za to niecałą złotówkę! A biorąc pod uwagę, że może nam to pomóc w spełnieniu warunków jakiejś promocji lub w zyskaniu moneybacku – powinno nam się to opłacić.

30 zł za pierwszą płatność

Najwięcej jednak zyskamy stając się klientami Moje Usługi. Serwis przygotował bowiem promocję, w ramach której możemy zgarnąć 30 zł za dokonanie pierwszej płatności. W jaki sposób?

Od 2.12 wszyscy czytelnicy rejestrujący się z kodem LIVE-SMRT mogą zdobyć jeszcze więcej – bo 50 zł! Oferta trwa do odwołania :)

Wystarczy, że będziemy nowym klientem Moje Usługi (brak konta w serwisie przez min. 1 miesiąc) i w trakcie rejestracji podamy kod polecający LIVE-SMRT. Alternatywnie możemy skorzystać z tego linku – kod uzupełni się wtedy automatycznie.
Oczywiście konieczne jest również wyrażenie zgody na przekazanie informacji o spełnieniu warunków osobie polecającej – ale jedynie w formie „zagwiazdkowanej”, czyli bez konkretnych danych danych.

Teraz nie pozostaje nam nic innego, jak dokonanie swojej pierwszej płatności za zweryfikowaną usługę. Już w trakcie płacenia (kartą, BLIKiem lub pay-by-link) pojawi się informacja, że po dokonaniu płatności otrzymamy 30 zł zwrotu. Ten trafi do nas w terminie 3 dni roboczych. Pamiętajmy jedynie, że jeśli płacimy kartą, to musimy jeszcze uwzględnić kolejne kilka dni na zaksięgowania transakcji przez nasz bank.

Na koniec dodam, że nic nie stoi na przeszkodzie aby na analogicznych warunkach polecać usługę swoim znajomym i również zgarniać premię w wysokości 30 zł (dla obecnego i nowego klienta). Wystarczy wygenerować swój kod polecający w panelu serwisu i działać :)

Program poleceń trwa do odwołania – w razie czego zaktualizuję niniejszy wpis. W normalnej wersji obowiązuje limit 10 poleceń (co daje maksymalnie 300 zł zysku), jednak korzystając z kodu LIVE-SMRT możecie się rejestrować bez ograniczeń :)

Nie przegap!

Komentarze

  • Udało mi się wywalczyć, że od teraz kod LIVE-SMRT daje 40 zł :)

    Michał Odpowiedz
  • Za chwilę skorzystam. Moje pytanie 1 płatność zrobię do 10 grudnia- wtedy otrzymamy po 40 zł. Kolejna płatność do 10 stycznia! Czy wtedy bez problemu 40 zł wykorzystam, a kod nie przeterminuje się?

    Andrzej Odpowiedz
    • Ale te 40 zł to tylko za zapisanie się i pierwsza płatność…

      Kate
    • Ale te 40 zł to tylko za zapisanie się i pierwsza płatność…

      Drugą płatność zrobię dopiero w styczniu- czy kod nie przeterminuje się?

      Andrzej
    • To nie tak, pierwsza płatność i od razu dostajesz ZWROT 40 zł na konto w banku z którego będzie przelew. Nie dostajesz 40 zł na koncie w tym serwisie do wykorzystania przy drugiej płatności.

      Kate
    • Dzięki.

      Andrzej
  • Eeeee tam….. ja czekam aż będzie 50 zł :)

    jojo Odpowiedz
  • 1. Czy jeżeli z poleceń mam 60pln, to mogę je wykorzystać jednorazowo, płacąc rachunek o minimalnej wartości 60pln?
    Czy w takiej sytuacji, zwrot będzie zwracany tak samo jak w przypadku premii za rejestrację? (zgodnie z metodą płatności: karta, blik, itd.)?

    tomafra Odpowiedz
  • Dlaczego osobie, którą poleciłem wpadało 30, a nie 40 zł?

    Andrzej Odpowiedz
    • @Andrzej w przypadku polecania znajomych na platformę bonus w postaci zwrotu jest w wysokości 30 PLN. Pozdrawiam, Bartosz z Moje Usługi

      MojeUslugi
  • Bo 40pln ma kod admina. Twój ma 30pln.

    tomafra Odpowiedz
  • 1. Jak dodać ręcznie odbiorcę- opłata za czynsz do Spółdzielni Mieszkaniowej ? 2. Jaki dokument i na jaki adres mailowy mam przesłać, aby zweryfikowana została autentyczność płaconej faktury, abym przede wszystkim otrzymał bonus? 3. Czy mogę dokonać płatności z mojego konta kartą kredytową żony?

    Andrzej Odpowiedz
  • Spoko serwis :) Przejdę z bm :) Tutaj bez prowizji kartą i jakieś zwroty nawet ;)

    luka89waw Odpowiedz
  • Pytanie: czy ktoś próbował przesłać do weryfikacji skan umowy najmu? Na podstawie umowy dokonuje się płatności. Czy koniecznie musi to być faktura/rachunek?

    abc Odpowiedz
  • Oplata 1 rachunku uprawniajaca do 40zl bonusu moze byc na dowolnie niska kwote?

    keton Odpowiedz
    • Jak zrobisz płatność na 30 zł to dostaniesz tylko 30 zł

      Kate
    • Czyli oni zwracaja fizycznie 40zl z danej platnosci? Czy te platnosci sie sumuja? Przykladowo, jesli wydam na tel. 10zl i za cos jeszcze 30zl to wtedy zwroca 40zl?

      keton
    • Właśnie bardzo dobre pytanie, podbijam, teraz jest 50 zwrotu, czy można zapłacić więc dwa rachunki na 20 i 30 złotych na przykład, żeby otrzymać premię?

      Dominika
    • Pewnie jak się da zrobić koszyk z 2 płatności to tak, możecie się spytać na czacie na stronie Moje Usługi, u mnie b. szybko odpowiedzieli

      Kate
  • Cześć, dodałem odbiorcę, wysłałem maila do nich z prośbą o weryfikacje. Otrzymałem odpowiedz iż odbiorca został zweryfikowany poprawnie jednak w dalszym ciągu nie mogę zapłacić karta – mam informację iż konieczna jest weryfikacja. Czy ktoś z Was miał taki przypadek ?

    ix.ou Odpowiedz
    • Pobiorą 1zł na poczet weryfikacji. Pozniej zwrócą. Tak wygląda weryfikacja karty.

      Michał1986
  • Dostał już ktoś zwrot?

    broker Odpowiedz
    • @broker zwroty są na bieżąco wypłacane, cały proces może jednak zająć do kilku dni. Zależy to od metody płatności i pośredników, przez których przechodzi zwrot. Z całą pewnością każdy, kto skorzystał z kuponu otrzyma swój zwrot.

      Pozdrawiam, Bartosz z Moje Usługi

      MojeUslugi
  • Adminie Michale będzie więcej niż 50? :) Tak czy siak skorzystam, lecz szkoda jak będzie można ugrać jeszcze z dyszkę.

    specu Odpowiedz
  • Tak jak pisałem na Facebooku (i zaktualizowałem w treści) od dzisiaj obowiązuje już 50 zł na start… niestety nie mam zielonego pojęcia jak to się będzie dalej kształtowało – czy/kiedy spadnie/wzrośnie więc musicie sami podjąć decyzję kiedy otwierać :)

    Michał Odpowiedz
    • No właśnie bo to zależy (wysokość premii) od tego kiedy się otwarło konto w „moje usługi” czy kiedy się zapłaciło pierwszy rachunek? Bo otworzyć to ja mogę teraz, ale nie mam w tej chwili żadnego rachunku do zapłacenia. Jeśli ktoś już to tłumaczył to sorki nie znalazłam:(

      Dominika
    • Chyba niestety data otwarcia

      Kate
    • No ja nie mam zielonego pojęcia właśnie, otworzę dzisiaj, a rachunki mam dopiero 10-tego wtedy dopiero zapłacę. To wtedy już w ogóle może nie być żadnej premii :D

      Dominika
    • Jak otworzysz teraz, to na koncie będzie aktywny kupon na 50zł do wykorzystania przy najbliższej płatności. Nieważne czy zrobisz ją dzisiaj czy za tydzień, kupon ci się zaliczy automatycznie. Kupon nie pomniejsza płatności, płacisz za fakturę tyle ile jest, a po paru dniach na twoje konto bankowe z którego płaciłaś wróci 50zł (jeśli faktura była na min. 50zł).

      Przemysław
    • Czyli jak otworzę to nawet jak nie zrobię żadnej płatności to będę mieć ODRAZU gdzieś tam widoczną na koncie wysokość premii, tak?

      Dominika
    • Tak będziesz widziała kupon.

      majaa
    • Acha, to dzięki;)

      Dominika
  • Kazdy dodany odbiorca (nawet pge czy pgnig) wymaga weryfikacji faktury ma maila.
    Bleeeee do kitu.

    Czy po zaplaceniu zbiorczo kilku rachunków da sie wygenerować jakos potwierdzenie opłacenia konkretnego rachunku aby to wydrukowac?

    paolo Odpowiedz
    • @paolo jeżeli dodasz dostawcę poprzez połączenie z eBOK lub prześlesz fakturę na dedykowany adres email to nie wymaga on weryfikacji. Weryfikacja jest wymagana tylko jak chcesz płacić kartą (lub skorzystać z kuponu) za płatności dodane ręcznie.

      Potwierdzenie płatności otrzymasz na email. Jeżeli potrzebujesz potwierdzenia w PDF wystarczy, że napiszesz na czacie lub na kontakt@mojeuslugi.pl.

      Pozdrawiam, Bartosz z Moje Usługi

      MojeUslugi
  • Czy ktoś wie jak to konto po zgarnięciu bonusa zamknąć?

    jaro Odpowiedz
  • Admin weź mnie nie wkurwiaj najpierw ludzi wystawiasz na 30 zł a potem oferujesz 50?? Nieładnie

    zenek64 Odpowiedz
    • moze nie tak dosadnie ale tez mi sie to nie podoba:(

      sunwoj
    • Przeciez to nie admina wina, ze ciagle podnosza bonus. Ja czekam na 100zl. Wg moich szacunkow bedzie osiagalny ok. 15-20.12 :)

      keton
    • Też poczekam. Nie będę się sprzedawać za 50 zł. 😉

      Don Quijote de la Mancha
    • Czy tam 500. 😉

      Don Quijote de la Mancha
    • trochę tak bo czasami Admin negocjuje warunki promocji z jej organizatorem i od razu oferuje więcej niż przeciętnie w programie poleceń – dzięki temu czytelnicy mają od razu lepsze warunki niż ludzie z ulicy. Ja np nie sądziłem że ludzie z LS dostaną więcej niż ludzie z polecenia (w programie poleceń jest nadal 30 zł standardowo) więc skorzystałem z kodu Admina a teraz wyszedłem na osła bo po kilku dniach można zgarnąć więcej …. nieładnie

      zenek64
    • Dodam jeszcze, ze sa tez inne kody polecen, a na peperze donosza ze niektorzy maja spore problemy z poprawnymi platnosciami. Albo odbiorca nie dostaje kasy, albo nie dziala bonus, a support lezy i kwiczy. Jednak poczekam az beda dawac 100zl :)

      keton
    • Widocznie było mało chętnych, a liczyli na dużo więcej Nowych Klientów i stąd podwyżki premii. Na koniec roku tabelki w Excelu muszą się zgadzać i trzeba wykorzystać do końca budżet marketingowy.

      aaaa
    • @zenek64 – akurat tutaj admin nic nie negocjuje, bo podwyzki obejmuja tez korzystajacych z innych kodow polecen (tych „komercyjnych”). To „sprawka” organizatora :) Tak jak wspomnial @aaaa zapewne za malo chetnych zlapali, a maja duzy budzet to podnosza stawke.

      keton
    • @keton
      „Udało mi się wywalczyć, że od teraz kod LIVE-SMRT daje 40 zł :)

      29 listopada 2019, 17:51 • Michał Admin ”
      dobrze dla mnie jednorazówka zarejestrowałem opąłciłem rachunek dostałem 30 zł więcej nie skorzystam ….
      Czasami Admin opisuje promocje nawet 2 tyg po jej starcie bo w międzyczasie wynegocjował warunki dla czytelników i od razu oferuje lepszą premię na start.

      zenek64
    • @zenek – tu racja, tak faktycznie bylo. Ale u konkurencji tez podnosili na 40zl a teraz 50. Czyli to chyba jednak polityka tego serwisu. Mozliwe, ze Michal zauwazyl na innych portalach wieksze premie i wtedy wywalczyl, zeby na LS byly takie same stawki. Jak bylo – wie tylko admin :)

      keton
    • ta sama co zasada co np.w Paribasie, najpierw 250, później 350, ostatnio już 400 było za otwarcie konta i w wielu innych promocjach Trzeba kalkulować: zakładać od razu, żeby się pula nie skończyła czy czekać na więcej. Ktoś napisał pół żartem, że poczeka na 50 i się doczekał…ja np. cały rok czekałem na promocję PeoPay i się jej nie doczekałem, tak samo inni na BF w Priceless. Tak działa ten rynek i trzeba to brać na klatę, a nie bluzgać na Admina…

      abc
  • Ja cieszę się z 30 zł. A czy z waszego doświadczenia wynika, że przelewy od odbiorców przez moje usługi odbywają się bez zastrzeżeń i opóźnień?

    Andrzej Odpowiedz
  • Wie ktoś czy tym sposobem można spełnić warunki KK BNP Paribas w obecnej promocji?

    Marcin P Odpowiedz
  • osoby którym poleciłem konta nie dostały od czwartku zwrotu kasy za rachunki (30zł), ze 3 przypadki takie mamy, dostajecie zwroty bez problemów?

    sunwoj1 Odpowiedz
  • Chcę dodać ręcznie czynsz. To jaki dokument muszę im przesłać? Czy ktoś wie?

    Andrzej Odpowiedz
    • pewnie skan dokumentu na którym jest i konto spółdzielni/wspólnoty i kwota czynszu

      Kate
  • Spółdzielnia Mieszkaniowa nie przesyła przecież faktur tylko informację o wysokości czynszu? Nie ma tam numeru konta spółdzielni- bynajmniej u mnie.

    Andrzej Odpowiedz
    • No właśnie o te informację chodzi, u mnie konto jest na nim, a nie masz jakiegos dokumentu z tym numerem konta? Skąd wiesz, gdzie masz płacić?

      Kate
  • Mam książeczkę opłat ze spółdzielni z numerem rachunku. Ale ostatni raz płaciłem w 2012, następne rachunki płacę przez bankowość internetową.

    Andrzej Odpowiedz
  • Czy aby zweryfikowali dostawcę usługi wystarczy podesłać im zdjęcie na chacie?

    Lord Klops Odpowiedz
  • Ja przesłałem screeny z konta spółdzielni z wyliczeniem wysokości czynszu i oddzielny z nr konta bankowego spółdzielni i mi nie zatwierdzili
    „Niestety screenshot wysłany na e-mail nie posiada wystarczającej ilości wiarygodnych danych przez co nie możemy zweryfikować płatności. Prześlij, proszę, inny dokument potwierdzający tego dostawcę.

    akrok6 Odpowiedz
  • To jakieś dziadostwo- wymagają sami nie wiedzą czego, ciągłe problemy, chyba szkoda czasu.

    Andrzej Odpowiedz
  • Potwierdzam szkoda czasu trzeci dzień z nimi walczę od 30 do wykorzystania

    dzialus Odpowiedz
  • A jakieś głosy tych co się im udało…. Jaką ścieżkę przebrneliscie?

    jojo Odpowiedz
    • Ja dostałem wszystkie zwroty jakie powinienem, ale skończyły mi się rachunki do płacenia i mam problem z ręcznym dodano czynszu. Wcześniejsze płaciłem po daniu im logika i hasła do ebokow

      akrok6
    • Ja skorzystałem z pierwszych 30zł, poleciłem żonę, kumpla, mamę, nawet śp tatę bo na niego jeszcze jakiś rachunek jest. Wszystko 30+30 elegancko przeszło, zwroty są (wszystko blik z jednego konta), każdego odbiorcę dodawałem ręcznie.

      vilkolak
  • Może Admin wypowie się w tej kwestii, ponieważ wiele osób ma problem z ręcznym dodaniem czynszu. Na czacie nikt nie odpowiada.

    Andrzej Odpowiedz
  • Droga przez mękę z tą usługą. Na liście dostawca potwierdzony, podczas próby płatności niepotwierdzony. ING udostępniło usługę finansową w wersji beta?

    PyramidHead Odpowiedz
  • Który punkt regulaminu wyklucza posiadanie przez jednego użytkownika kilku kont w tym serwisie?

    Kajko Odpowiedz
  • Płatności niby przeszły, ale ile czasu oni to księgują, bo żaden rachunek nadal nieopłacony u odbiorcy. Premia naliczona, ale zwrot nie przyszedł. I teraz nie wiem ile mam czekać.

    esgald Odpowiedz
    • @esgald środki trafią do odbiorcy płatności w ciągu 3 dni roboczych, jeżeli płatność została wykonana wczoraj, to jutro powinna być u Twojego dostawcy. Jeżeli chodzi o zwrot premii to powinna trafić na Twoje konto w ciągu maksymalnie kilku dni. Te terminy wynikają z ograniczeń bramek płatniczych. W razie jakichkolwiek problemów wystarczy, że napiszesz na czacie lub na kontakt@mojeuslugi.pl.

      Pozdrawiam, Bartosz z Moje Usługi

      MojeUslugi
  • Cos im chyba padlo bo czat juz nie dziala, od wczoraj zweryfikowali tylko 1 z 4 rachunkow a generalnie strona nie zaciaga zadnych moich danych bo wyswietla „blad polaczenia z internetem” 😂😂😂
    Coraz mniej mi sie ten ich biznesik podoba. Jeszcze sie okaze ze platnosc do odbiorcy idzie tydzien i bedzie cyrk

    paolo Odpowiedz
    • Najlepsze, że to nie jakiś fintech-krzak, a jeden z największych banków…

      Don Quijote de la Mancha
    • Patrzac co piszą niektórzy to mocno zastanawiam sie czy placic u nich rachunki bo jak oni kasę z karty wezmą a do odbiorcy nie trafi to albo bedzie oplata za spoznienie albo bede musial jeszcze raz tradycyjnym przelewem zaplacic.

      No i wciaz zastanawiam sie czy jesli 1 zleceniem zapłacę 4 rachunki to bede mógł wydrukować potwierdzenie jednego konkretnego przelewu że zostal wykonany?

      paolo
    • Cierpliwości… Trzej muszkieterowie Bartosz, Marek i Bartosz do świąt to ogarną… siędzą po godzinach bo cztat drgnął :)
      Pomimo 2 zwrotów jedna faktura idzie przez Zimbabwe :(

      Czytelnik
    • Czat: „płatności z Moich Usług trafiają do dostawców w ciągu maksymalnie 3 dni roboczych. Zatem do końca jutrzejszego dnia, środki powinny trafić do PGNiG”
      no Czad

      Czytelnik
    • Czat moze drgnął ale strona i cały serwis u mnie leżą i kwiczą 🐷🐖🐷🐖 z takim komunikatem

      Sprawdź połączenie z Internetem
      lub spróbuj ponownie później.

      paolo
  • Czy faktura koniecznie musi być na moje imię i nazwisko, czy wystawiona na tatę / mamę przejdzie? Chodzi o weryfikację dostawcy.

    Ramalian Odpowiedz
  • Mam zdefiniowanego i zweryfikowanego ręcznie dostawcę (dostępna jest płatność kartą) i bon przy podsumowaniu płatności się nie nabija. Czy u kogoś występuje podobna sytuacja?

    pytanie Odpowiedz
    • @pytanie – usuń z koszyka i dodaj jeszcze raz – u mnie pomogło

      karampuk
    • Też mam taką sytuację. Usunięcie płatności z koszyka i ponowne ustawienie płatności – nie pomaga.

      RS7
  • Dla wytrwałych powinni dołożyć po 30 zł?

    Andrzej Odpowiedz
  • Opłaciłem trzy dni temu UPC i dalej nie ma wpłaty. A normalnie księgują w UPC na drugi dzień. Zwrot 3 dych tez nie przyszedł. To ich chyba przerosło. Nikomu już nie polecam, bo nie chcę mec wrogów,

    ptok Odpowiedz
    • ING przegina. Opłaciłem coś w sobotę. Do dzisiaj (środa) to nie dotarło do dostawcy.

      PyramidHead
  • Admin, wycofaj kod polecenia bo to zaczyna być kicha.

    ptok Odpowiedz
  • Admin skasuj tą pseudo promo z bloga bo zniechęca do korzystania z innych promo opisywanych na livesmarter

    dzialus Odpowiedz
  • Michale odezwij się. Czy możesz w jakiś sposób pomóc? Przecież to jest żenada.

    Andrzej Odpowiedz
    • @Andrzej jeżeli jest jakikolwiek problem to proszę napisz na czacie lub na kontakt@mojeuslugi.pl powołując się na Live Smarter. Zajmę się Twoją sprawą osobiście. Pozdrawiam, Bartosz z Moje Usługi

      MojeUslugi
  • Może niech zaproponują 200 złotych. To im bardziej urośnie ta piramida.

    ptok Odpowiedz
  • porażka, zweryfikowali mi dana płatność a nie odbiorcę (czynsz), gdy chcę zapłacić jeszcze raz to znów każe mi przesyłać dokumenty aby potwierdzić płatność!
    kto jeszcze nie skorzystał to lepiej niech omija szerokim łukiem.
    Zapłaciłem tylko 50zł czynszu aby zgarnąć premię i kończę z nimi.
    Pytanie jak można u nich wypowiedzieć tą usługę i wycofać swoje dane i zastrzec ewentualny marketing?

    paolo Odpowiedz
  • Proponuję, aby Admin skontaktował się z nimi i odpowiedział.
    1. Dlaczego przelewy do odbiorcy nie dochodzą w ciągu 3 dni roboczych, zgodnie z regulaminem?
    2. Dlaczego jest problem ze zwrotami 30, 40 i nawet 50 na konta?
    Ta sytuacja nie wpływa korzystnie na livesmarter.

    Andrzej Odpowiedz
  • Już do nich piszę. Mogę jedynie przeprosić, ale w momencie korzystania z usługi było OK – pewnie nie ogarniają ruchu jaki do nich przyszedł… :/

    Michał Odpowiedz
    • Skoro ich to przerosło, a nas kosztuje to tyle nerwów i czasu, zaproponuj, aby osobom, które skorzystały z twojego kodu dołożyli po 30 zł, a może po 50 zł. Sam widzisz wiele osób zamierza zrezygnować z ich usług. A chyba nie na tym ma polegać ta promocja! Będzie to z pewnością korzystne dla obu stron.

      Andrzej
    • Tak pewnie płatności nie ogarniają. Ale weryfikację faktur, żeby wpłacać im pieniądze to ogarniają na bieżąco.

      Pekin
  • To niech dołożą po 30 zł dla osób, które w ostatnim czasie skorzystały z ich oferty. Podsuń im ten pomysł- to nic nie kosztuje. Może to uspokoi niemiłe wrażenia związane z tą sytuacją.

    Andrzej Odpowiedz
  • Ja się pytam gdzie pieniądze? Rachunek zapłaciłem 28 listopada. Sześć dni przed terminem zapłaty faktury. Dziś 4 grudzień. Rachunek NIE OPŁACONY ! termin płatności minął wczoraj.
    Ciekawe ilu teraz takich będzie.
    Biorą pieniądze i nie płacą rachunków. Admin przepraszam to chyba deczko za mało. Interweniuj tam. Mi na maile nie odpisują.

    Pekin Odpowiedz
    • @Pekin jeżeli wykonałeś płatność 28.11 to powinna być już na koncie odbiorcy. Czy mógłbym Cię prosić o informację na kontakt@mojeuslugi.pl z powołaniem się na Twój nick na Live Smarter? Zajmę się Twoją sprawą osobiście w pierwszej kolejności. Pozdrawiam, Bartosz z Moje Usługi

      MojeUslugi
  • Witam,
    Skuszony premią zapłaciłem rachunek w ich systemie na ponad dwa tysiące w dniu 29.11.2019. Do tej pory nie ma przelewu na koncie wykonawcy. Na czacie nie odpowiadają, Na maile również żadnej odpowiedzi przez trzy dni. Więcej nie skorzystam na pewno z tej usługi nie mówiąc o jej poleceniu komukolwiek.
    Może ADMIN poczuje się nieco stroną w tej sprawie (a powinien) skoro dostaje od nich pieniądze i wyjaśni ta sytuację.
    Czy jest do nich telefon?

    timi Odpowiedz
  • „Może ADMIN poczuje się nieco stroną w tej sprawie (a powinien) skoro dostaje od nich pieniądze i wyjaśni ta sytuację.”

    Popieram.

    ptok Odpowiedz
  • ludzie, wybaczcie, czy jak komuś polecacie otwarcie konta bo dostaniecie za to jakąś premię w programie poleceń, to jeśli ten ktoś potem ma problemy idziecie z nim za rękę do banku aby wyjaśnić sytuację?

    gregoopl Odpowiedz
    • Co innego jak polecasz (prywatnie) osobie czy dwóm, a co innego jak robisz to masowo czerpiąc zyski. I nie mówimy tu o paru stówkach.

      Pekin
  • Ja nawet prywatnie nie polecę nikomu takiego gówna.

    ptok Odpowiedz
    • Czytaj regulamin a problemy techniczne się zdarzają jak jest duży ruch. U mnie przyszedł zwrot po 24h a kasa u odbiorcy do 3 dni roboczych ma być. Nawet jesli się opóźni to nie panikujcie.

      Fixer
  • Skomentuj

    Chcesz mieć pewność, że nikt inny nie podpisze się twoim nickiem? Zarejestruj się (lub zaloguj) na LiveSmarter!

    Ostatnie wpisy