Każdy z nas płaci jakieś rachunki: za czynsz, telewizję, telefon, prąd czy gaz. Pomimo tego, że są to całkiem konkretne kwoty, płatności dokonujemy zazwyczaj przelewem – przez co tracimy możliwość prostszego spełniania warunków różnych promocji bankowych czy zdobywania moneybacków (jak np. na karcie Santander Consumer Banku). I choć idea płatności kartą za rachunki nie jest bynajmniej niczym nowym, to warto zwrócić uwagę na najnowsze rozwiązanie przygotowane przez spółkę z grupy ING. Nie dość, że aplikacja „Moje Usługi” pozwala na zagregowanie wszystkich opłat w jednym miejscu, to na dodatek za skorzystanie z niej możemy zdobyć 30 zł premii na start. A później nawet 300 zł za polecenie usługi znajomym :)
Moje Usługi od ING
Moje Usługi to świeży, bo dosłownie miesięczny serwis do „ogarniania” naszych płatności. Usługa ta dostępna jest dla wszystkich osób, niezależnie od tego czy jesteśmy klientem ING Banku Śląskiego czy nie. Choć została przygotowana przez spółkę zależną (ING Usługi dla Biznesu), to oprócz tego nie jest w żaden sposób powiązana z bankiem. No dobra – oprócz kolorów i czcionki, które od razu przypominają styl ING ;)
Sam proces rejestracji w serwisie jest bardzo prosty – wymagane jest od nas podania imienia, nazwiska, maila i hasła. Żadnych zbędnych danych – w końcu usługodawca nie przetrzymujemy nigdzie naszych pieniędzy, więc nie musi robić pełnej weryfikacji. Wymagane jest jedynie potwierdzenie maila.
Prosty jest również sam panel serwisu „Moje Usługi”. Do wyboru mamy tak naprawdę trzy opcje wykonywania płatności. Pierwsza z nich to dodanie jednego z predefiniowanych usługodawców, którego system został już niejako zintegrowany z platformą Moje Usługi.
Płacisz za prąd na rzecz PGE/Tauron/Enea/Energa? Wystarczy, że wybierzesz z dolnego menu po prawej stronie opcję „Dodaj dostawcę”, a następnie podasz jego nazwę. System przedstawi do wyboru trzy opcje dodawania rachunków: poprzez połączenie z eBOK danego dostawcy, poprzez wysyłanie faktur na dedykowany adres e-mail lub dodawanie rachunków samodzielnie.
Pierwsza opcja jest najbardziej wygodna, jednak wymaga podania danych do logowania do danego eBOK. Druga również powinna się dobrze sprawdzić – wystarczy stworzyć w swojej skrzynce e-mail automatyczne przekierowywanie maili od danego podmiotu na wskazany adres e-mail – tak, aby operator „Moje Usługi” mógł automatycznie sczytywać dane dotyczące płatności i wprowadzać do serwisu. Trzecia opcja jest dla tych, którzy najbardziej cenią swoją prywatność – po jej wybraniu sami musimy wszystko ręcznie poustawiać.
Co, jeśli Moje Usługi nie zna naszego dostawcy – na przykład Wspólnoty Mieszkaniowej? Wystarczy skorzystać z drugiej opcji, czyli wybrać w dolnym menu „Dodaj pojedynczą opłatę”. Będziemy tam mogli opisać swojego dostawcę i podać dowolny numer rachunku. Tu do wyboru będziemy mieli możliwość wybrania jednej z dwóch opcji wprowadzania płatności – albo wysyłając je na dedykowanego maila albo ręcznie. Przy czym z doświadczenia wiem, że jeśli dany podmiot nie wystawia faktur (np. czynsz), to nie ma większego sensu korzystanie z pierwszej opcji.
Oprócz Wspólnoty Mieszkaniowej pod płatności możemy podpiąć inne podmioty, które nie są wykluczone w regulaminie usługi – generalnie warto próbować. Pamiętajmy jedynie, że jeśli wybraliśmy dodawanie płatności ręcznie, to taką płatność trzeba wcześniej zweryfikować podsyłając jakiś dokument potwierdzający do supportu Moje Usługi (przez czat lub na kontakt@mojeuslugi.pl) – inaczej nie będziemy mogli opłacić danego rachunku kartą (tylko BLIKiem lub szybkim przelewem). Sam wysłałem tak zdjęcie dokumentu ze wspólnoty mieszkaniowej potwierdzające rachunek, na rzecz którego opłacam czynsz. I został dodany.
Ostatnią, trzecią opcją, jest możliwość dodania do Moje Usługi danych do logowania do swojej skrzynki pocztowej. Może jest to wygodne, ale dla mnie to zdecydowanie zbyt ekstremalne rozwiązanie – dlatego go bardziej nie zagłębiałem. No chyba, że mamy dedykowaną skrzynkę tylko na płatności – to może wtedy mieć jakiś sens.
No dobrze, a ile to wszystko kosztuje? W końcu wielu dostawców usług udostępnia możliwość płacenia kartą, ale za odpowiednią opłatą. I dokładnie tak samo jest z serwisem „Moje Usługi” – z tą różnicą, że tutaj opłata jest symboliczna (max. 0,89 zł) i dotyczy wykonania jednego zlecenia płatności. Możemy więc opłacić naraz czynsz, prąd, gaz, telewizje i telefon i zapłacimy za to niecałą złotówkę! A biorąc pod uwagę, że może nam to pomóc w spełnieniu warunków jakiejś promocji lub w zyskaniu moneybacku – powinno nam się to opłacić.
30 zł za pierwszą płatność
Najwięcej jednak zyskamy stając się klientami Moje Usługi. Serwis przygotował bowiem promocję, w ramach której możemy zgarnąć 30 zł za dokonanie pierwszej płatności. W jaki sposób?
Wystarczy, że będziemy nowym klientem Moje Usługi (brak konta w serwisie przez min. 1 miesiąc) i w trakcie rejestracji podamy kod polecający LIVE-SMRT. Alternatywnie możemy skorzystać z tego linku – kod uzupełni się wtedy automatycznie.
Oczywiście konieczne jest również wyrażenie zgody na przekazanie informacji o spełnieniu warunków osobie polecającej – ale jedynie w formie „zagwiazdkowanej”, czyli bez konkretnych danych danych.
Teraz nie pozostaje nam nic innego, jak dokonanie swojej pierwszej płatności za zweryfikowaną usługę. Już w trakcie płacenia (kartą, BLIKiem lub pay-by-link) pojawi się informacja, że po dokonaniu płatności otrzymamy 30 zł zwrotu. Ten trafi do nas w terminie 3 dni roboczych. Pamiętajmy jedynie, że jeśli płacimy kartą, to musimy jeszcze uwzględnić kolejne kilka dni na zaksięgowania transakcji przez nasz bank.
Na koniec dodam, że nic nie stoi na przeszkodzie aby na analogicznych warunkach polecać usługę swoim znajomym i również zgarniać premię w wysokości 30 zł (dla obecnego i nowego klienta). Wystarczy wygenerować swój kod polecający w panelu serwisu i działać :)
Program poleceń trwa do odwołania – w razie czego zaktualizuję niniejszy wpis. W normalnej wersji obowiązuje limit 10 poleceń (co daje maksymalnie 300 zł zysku), jednak korzystając z kodu LIVE-SMRT możecie się rejestrować bez ograniczeń :)
Komentarze
Udało mi się wywalczyć, że od teraz kod LIVE-SMRT daje 40 zł :)
• Michałtera to już po ptakach :)
• pytanieA wiadomo ile jeszcze ta promocja będzie obowiązywać?
• AleksyChyba możesz otworzyć konto teraz a zapłacić jakiś rachunek np. w grudniu…
• KateZa chwilę skorzystam. Moje pytanie 1 płatność zrobię do 10 grudnia- wtedy otrzymamy po 40 zł. Kolejna płatność do 10 stycznia! Czy wtedy bez problemu 40 zł wykorzystam, a kod nie przeterminuje się?
• AndrzejAle te 40 zł to tylko za zapisanie się i pierwsza płatność…
• KateAle te 40 zł to tylko za zapisanie się i pierwsza płatność…
Drugą płatność zrobię dopiero w styczniu- czy kod nie przeterminuje się?
• AndrzejTo nie tak, pierwsza płatność i od razu dostajesz ZWROT 40 zł na konto w banku z którego będzie przelew. Nie dostajesz 40 zł na koncie w tym serwisie do wykorzystania przy drugiej płatności.
• KateDzięki.
• AndrzejEeeee tam….. ja czekam aż będzie 50 zł :)
• jojoChyba się doczekałeś
• p27Wow !!! :):):) czekam na 6 dych wtedy w to wchodzę :):):)
• jojo1. Czy jeżeli z poleceń mam 60pln, to mogę je wykorzystać jednorazowo, płacąc rachunek o minimalnej wartości 60pln?
• tomafraCzy w takiej sytuacji, zwrot będzie zwracany tak samo jak w przypadku premii za rejestrację? (zgodnie z metodą płatności: karta, blik, itd.)?
Dlaczego osobie, którą poleciłem wpadało 30, a nie 40 zł?
• Andrzej@Andrzej w przypadku polecania znajomych na platformę bonus w postaci zwrotu jest w wysokości 30 PLN. Pozdrawiam, Bartosz z Moje Usługi
• MojeUslugiBo 40pln ma kod admina. Twój ma 30pln.
• tomafra1. Jak dodać ręcznie odbiorcę- opłata za czynsz do Spółdzielni Mieszkaniowej ? 2. Jaki dokument i na jaki adres mailowy mam przesłać, aby zweryfikowana została autentyczność płaconej faktury, abym przede wszystkim otrzymał bonus? 3. Czy mogę dokonać płatności z mojego konta kartą kredytową żony?
• AndrzejSpoko serwis :) Przejdę z bm :) Tutaj bez prowizji kartą i jakieś zwroty nawet ;)
• luka89wawPytanie: czy ktoś próbował przesłać do weryfikacji skan umowy najmu? Na podstawie umowy dokonuje się płatności. Czy koniecznie musi to być faktura/rachunek?
• abcJa mam zweryfikowanego jednego dostawcę na podstawie informacji na stronie WWW.
• mboOplata 1 rachunku uprawniajaca do 40zl bonusu moze byc na dowolnie niska kwote?
• ketonJak zrobisz płatność na 30 zł to dostaniesz tylko 30 zł
• KateCzyli oni zwracaja fizycznie 40zl z danej platnosci? Czy te platnosci sie sumuja? Przykladowo, jesli wydam na tel. 10zl i za cos jeszcze 30zl to wtedy zwroca 40zl?
• ketonWłaśnie bardzo dobre pytanie, podbijam, teraz jest 50 zwrotu, czy można zapłacić więc dwa rachunki na 20 i 30 złotych na przykład, żeby otrzymać premię?
• DominikaPewnie jak się da zrobić koszyk z 2 płatności to tak, możecie się spytać na czacie na stronie Moje Usługi, u mnie b. szybko odpowiedzieli
• KateCześć, dodałem odbiorcę, wysłałem maila do nich z prośbą o weryfikacje. Otrzymałem odpowiedz iż odbiorca został zweryfikowany poprawnie jednak w dalszym ciągu nie mogę zapłacić karta – mam informację iż konieczna jest weryfikacja. Czy ktoś z Was miał taki przypadek ?
• ix.ouPobiorą 1zł na poczet weryfikacji. Pozniej zwrócą. Tak wygląda weryfikacja karty.
• Michał1986Dostał już ktoś zwrot?
• broker@broker zwroty są na bieżąco wypłacane, cały proces może jednak zająć do kilku dni. Zależy to od metody płatności i pośredników, przez których przechodzi zwrot. Z całą pewnością każdy, kto skorzystał z kuponu otrzyma swój zwrot.
Pozdrawiam, Bartosz z Moje Usługi
• MojeUslugiAdminie Michale będzie więcej niż 50? :) Tak czy siak skorzystam, lecz szkoda jak będzie można ugrać jeszcze z dyszkę.
• specuW tytule promocji jest już 50 :-)
• KateTak jak pisałem na Facebooku (i zaktualizowałem w treści) od dzisiaj obowiązuje już 50 zł na start… niestety nie mam zielonego pojęcia jak to się będzie dalej kształtowało – czy/kiedy spadnie/wzrośnie więc musicie sami podjąć decyzję kiedy otwierać :)
• MichałNo właśnie bo to zależy (wysokość premii) od tego kiedy się otwarło konto w „moje usługi” czy kiedy się zapłaciło pierwszy rachunek? Bo otworzyć to ja mogę teraz, ale nie mam w tej chwili żadnego rachunku do zapłacenia. Jeśli ktoś już to tłumaczył to sorki nie znalazłam:(
• DominikaChyba niestety data otwarcia
• KateNo ja nie mam zielonego pojęcia właśnie, otworzę dzisiaj, a rachunki mam dopiero 10-tego wtedy dopiero zapłacę. To wtedy już w ogóle może nie być żadnej premii :D
• DominikaJak otworzysz teraz, to na koncie będzie aktywny kupon na 50zł do wykorzystania przy najbliższej płatności. Nieważne czy zrobisz ją dzisiaj czy za tydzień, kupon ci się zaliczy automatycznie. Kupon nie pomniejsza płatności, płacisz za fakturę tyle ile jest, a po paru dniach na twoje konto bankowe z którego płaciłaś wróci 50zł (jeśli faktura była na min. 50zł).
• PrzemysławCzyli jak otworzę to nawet jak nie zrobię żadnej płatności to będę mieć ODRAZU gdzieś tam widoczną na koncie wysokość premii, tak?
• DominikaTak będziesz widziała kupon.
• majaaAcha, to dzięki;)
• DominikaKazdy dodany odbiorca (nawet pge czy pgnig) wymaga weryfikacji faktury ma maila.
Bleeeee do kitu.
Czy po zaplaceniu zbiorczo kilku rachunków da sie wygenerować jakos potwierdzenie opłacenia konkretnego rachunku aby to wydrukowac?
• paolo@paolo jeżeli dodasz dostawcę poprzez połączenie z eBOK lub prześlesz fakturę na dedykowany adres email to nie wymaga on weryfikacji. Weryfikacja jest wymagana tylko jak chcesz płacić kartą (lub skorzystać z kuponu) za płatności dodane ręcznie.
Potwierdzenie płatności otrzymasz na email. Jeżeli potrzebujesz potwierdzenia w PDF wystarczy, że napiszesz na czacie lub na kontakt@mojeuslugi.pl.
Pozdrawiam, Bartosz z Moje Usługi
• MojeUslugiCzy ktoś wie jak to konto po zgarnięciu bonusa zamknąć?
• jaroAby usunąć konto wystarczy wysłać prośbę na czacie lub na kontakt@mojeuslugi.pl. Pozdrawiam, Bartosz z Moje Usługi
• MojeUslugiAdmin weź mnie nie wkurwiaj najpierw ludzi wystawiasz na 30 zł a potem oferujesz 50?? Nieładnie
• zenek64moze nie tak dosadnie ale tez mi sie to nie podoba:(
• sunwojPrzeciez to nie admina wina, ze ciagle podnosza bonus. Ja czekam na 100zl. Wg moich szacunkow bedzie osiagalny ok. 15-20.12 :)
• ketonTeż poczekam. Nie będę się sprzedawać za 50 zł. 😉
• Don Quijote de la ManchaCzy tam 500. 😉
• Don Quijote de la Manchatrochę tak bo czasami Admin negocjuje warunki promocji z jej organizatorem i od razu oferuje więcej niż przeciętnie w programie poleceń – dzięki temu czytelnicy mają od razu lepsze warunki niż ludzie z ulicy. Ja np nie sądziłem że ludzie z LS dostaną więcej niż ludzie z polecenia (w programie poleceń jest nadal 30 zł standardowo) więc skorzystałem z kodu Admina a teraz wyszedłem na osła bo po kilku dniach można zgarnąć więcej …. nieładnie
• zenek64Dodam jeszcze, ze sa tez inne kody polecen, a na peperze donosza ze niektorzy maja spore problemy z poprawnymi platnosciami. Albo odbiorca nie dostaje kasy, albo nie dziala bonus, a support lezy i kwiczy. Jednak poczekam az beda dawac 100zl :)
• ketonWidocznie było mało chętnych, a liczyli na dużo więcej Nowych Klientów i stąd podwyżki premii. Na koniec roku tabelki w Excelu muszą się zgadzać i trzeba wykorzystać do końca budżet marketingowy.
• aaaa@zenek64 – akurat tutaj admin nic nie negocjuje, bo podwyzki obejmuja tez korzystajacych z innych kodow polecen (tych „komercyjnych”). To „sprawka” organizatora :) Tak jak wspomnial @aaaa zapewne za malo chetnych zlapali, a maja duzy budzet to podnosza stawke.
• keton@keton
„Udało mi się wywalczyć, że od teraz kod LIVE-SMRT daje 40 zł :)
29 listopada 2019, 17:51 • Michał Admin ”
• zenek64dobrze dla mnie jednorazówka zarejestrowałem opąłciłem rachunek dostałem 30 zł więcej nie skorzystam ….
Czasami Admin opisuje promocje nawet 2 tyg po jej starcie bo w międzyczasie wynegocjował warunki dla czytelników i od razu oferuje lepszą premię na start.
@zenek – tu racja, tak faktycznie bylo. Ale u konkurencji tez podnosili na 40zl a teraz 50. Czyli to chyba jednak polityka tego serwisu. Mozliwe, ze Michal zauwazyl na innych portalach wieksze premie i wtedy wywalczyl, zeby na LS byly takie same stawki. Jak bylo – wie tylko admin :)
• ketonta sama co zasada co np.w Paribasie, najpierw 250, później 350, ostatnio już 400 było za otwarcie konta i w wielu innych promocjach Trzeba kalkulować: zakładać od razu, żeby się pula nie skończyła czy czekać na więcej. Ktoś napisał pół żartem, że poczeka na 50 i się doczekał…ja np. cały rok czekałem na promocję PeoPay i się jej nie doczekałem, tak samo inni na BF w Priceless. Tak działa ten rynek i trzeba to brać na klatę, a nie bluzgać na Admina…
• abcJa cieszę się z 30 zł. A czy z waszego doświadczenia wynika, że przelewy od odbiorców przez moje usługi odbywają się bez zastrzeżeń i opóźnień?
• AndrzejWie ktoś czy tym sposobem można spełnić warunki KK BNP Paribas w obecnej promocji?
• Marcin Posoby którym poleciłem konta nie dostały od czwartku zwrotu kasy za rachunki (30zł), ze 3 przypadki takie mamy, dostajecie zwroty bez problemów?
• sunwoj1ja niestety rowniez czekam na zwrot.
• kolesPo zweryfikowaniu dostawcy . Nie wskakuje te 30zl . Odpisują że jest wszystko ok . To jest jakaś lipa szkoda czasu
• dzialusChcę dodać ręcznie czynsz. To jaki dokument muszę im przesłać? Czy ktoś wie?
• Andrzejpewnie skan dokumentu na którym jest i konto spółdzielni/wspólnoty i kwota czynszu
• KateSpółdzielnia Mieszkaniowa nie przesyła przecież faktur tylko informację o wysokości czynszu? Nie ma tam numeru konta spółdzielni- bynajmniej u mnie.
• AndrzejNo właśnie o te informację chodzi, u mnie konto jest na nim, a nie masz jakiegos dokumentu z tym numerem konta? Skąd wiesz, gdzie masz płacić?
• KateMam książeczkę opłat ze spółdzielni z numerem rachunku. Ale ostatni raz płaciłem w 2012, następne rachunki płacę przez bankowość internetową.
• AndrzejKsiążeczka powinna w zupełności wystarczyć.
• mboJak to ten sam rachunek który podasz ręcznie to będzie ok : książeczka z kontem + wyliczenie aktualnego czynszu
• KateCzy aby zweryfikowali dostawcę usługi wystarczy podesłać im zdjęcie na chacie?
• Lord KlopsJa przesłałem screeny z konta spółdzielni z wyliczeniem wysokości czynszu i oddzielny z nr konta bankowego spółdzielni i mi nie zatwierdzili
• akrok6„Niestety screenshot wysłany na e-mail nie posiada wystarczającej ilości wiarygodnych danych przez co nie możemy zweryfikować płatności. Prześlij, proszę, inny dokument potwierdzający tego dostawcę.
Musi być przynajmniej nazwa spółdzielni na tym screenshocie, IMHO
• KateByły wszystkie dane spółdzielni z adresem ,rozliczenie dokładne czynszu i nr konta z danymi spółdzielni
• akrok6Pieczątki nie było. 😉
• Don Quijote de la ManchaTo jakieś dziadostwo- wymagają sami nie wiedzą czego, ciągłe problemy, chyba szkoda czasu.
• AndrzejPotwierdzam szkoda czasu trzeci dzień z nimi walczę od 30 do wykorzystania
• dzialusA jakieś głosy tych co się im udało…. Jaką ścieżkę przebrneliscie?
• jojoJa dostałem wszystkie zwroty jakie powinienem, ale skończyły mi się rachunki do płacenia i mam problem z ręcznym dodano czynszu. Wcześniejsze płaciłem po daniu im logika i hasła do ebokow
• akrok6Ja skorzystałem z pierwszych 30zł, poleciłem żonę, kumpla, mamę, nawet śp tatę bo na niego jeszcze jakiś rachunek jest. Wszystko 30+30 elegancko przeszło, zwroty są (wszystko blik z jednego konta), każdego odbiorcę dodawałem ręcznie.
• vilkolakMoże Admin wypowie się w tej kwestii, ponieważ wiele osób ma problem z ręcznym dodaniem czynszu. Na czacie nikt nie odpowiada.
• AndrzejDroga przez mękę z tą usługą. Na liście dostawca potwierdzony, podczas próby płatności niepotwierdzony. ING udostępniło usługę finansową w wersji beta?
• PyramidHeadKtóry punkt regulaminu wyklucza posiadanie przez jednego użytkownika kilku kont w tym serwisie?
• KajkoPłatności niby przeszły, ale ile czasu oni to księgują, bo żaden rachunek nadal nieopłacony u odbiorcy. Premia naliczona, ale zwrot nie przyszedł. I teraz nie wiem ile mam czekać.
• esgald@esgald środki trafią do odbiorcy płatności w ciągu 3 dni roboczych, jeżeli płatność została wykonana wczoraj, to jutro powinna być u Twojego dostawcy. Jeżeli chodzi o zwrot premii to powinna trafić na Twoje konto w ciągu maksymalnie kilku dni. Te terminy wynikają z ograniczeń bramek płatniczych. W razie jakichkolwiek problemów wystarczy, że napiszesz na czacie lub na kontakt@mojeuslugi.pl.
Pozdrawiam, Bartosz z Moje Usługi
• MojeUslugiCos im chyba padlo bo czat juz nie dziala, od wczoraj zweryfikowali tylko 1 z 4 rachunkow a generalnie strona nie zaciaga zadnych moich danych bo wyswietla „blad polaczenia z internetem” 😂😂😂
• paoloCoraz mniej mi sie ten ich biznesik podoba. Jeszcze sie okaze ze platnosc do odbiorcy idzie tydzien i bedzie cyrk
Najlepsze, że to nie jakiś fintech-krzak, a jeden z największych banków…
• Don Quijote de la ManchaPatrzac co piszą niektórzy to mocno zastanawiam sie czy placic u nich rachunki bo jak oni kasę z karty wezmą a do odbiorcy nie trafi to albo bedzie oplata za spoznienie albo bede musial jeszcze raz tradycyjnym przelewem zaplacic.
No i wciaz zastanawiam sie czy jesli 1 zleceniem zapłacę 4 rachunki to bede mógł wydrukować potwierdzenie jednego konkretnego przelewu że zostal wykonany?
• paoloCierpliwości… Trzej muszkieterowie Bartosz, Marek i Bartosz do świąt to ogarną… siędzą po godzinach bo cztat drgnął :)
• CzytelnikPomimo 2 zwrotów jedna faktura idzie przez Zimbabwe :(
Czat: „płatności z Moich Usług trafiają do dostawców w ciągu maksymalnie 3 dni roboczych. Zatem do końca jutrzejszego dnia, środki powinny trafić do PGNiG”
• Czytelnikno Czad
Czat moze drgnął ale strona i cały serwis u mnie leżą i kwiczą 🐷🐖🐷🐖 z takim komunikatem
Sprawdź połączenie z Internetem
• paololub spróbuj ponownie później.
Czy faktura koniecznie musi być na moje imię i nazwisko, czy wystawiona na tatę / mamę przejdzie? Chodzi o weryfikację dostawcy.
• RamalianPrzejdzie
• g.romekMam zdefiniowanego i zweryfikowanego ręcznie dostawcę (dostępna jest płatność kartą) i bon przy podsumowaniu płatności się nie nabija. Czy u kogoś występuje podobna sytuacja?
• pytanie@pytanie – usuń z koszyka i dodaj jeszcze raz – u mnie pomogło
• karampukTeż mam taką sytuację. Usunięcie płatności z koszyka i ponowne ustawienie płatności – nie pomaga.
• RS7Dla wytrwałych powinni dołożyć po 30 zł?
• AndrzejOpłaciłem trzy dni temu UPC i dalej nie ma wpłaty. A normalnie księgują w UPC na drugi dzień. Zwrot 3 dych tez nie przyszedł. To ich chyba przerosło. Nikomu już nie polecam, bo nie chcę mec wrogów,
• ptokING przegina. Opłaciłem coś w sobotę. Do dzisiaj (środa) to nie dotarło do dostawcy.
• PyramidHeadAdmin, wycofaj kod polecenia bo to zaczyna być kicha.
• ptokAdmin skasuj tą pseudo promo z bloga bo zniechęca do korzystania z innych promo opisywanych na livesmarter
• dzialusMichale odezwij się. Czy możesz w jakiś sposób pomóc? Przecież to jest żenada.
• Andrzej@Andrzej jeżeli jest jakikolwiek problem to proszę napisz na czacie lub na kontakt@mojeuslugi.pl powołując się na Live Smarter. Zajmę się Twoją sprawą osobiście. Pozdrawiam, Bartosz z Moje Usługi
• MojeUslugiMoże niech zaproponują 200 złotych. To im bardziej urośnie ta piramida.
• ptokPodobno dają już 300zl byle podać im dane z karty 😂
• dzialusPodobno dają już 1000zl byle podać im dane z karty 😂
• dzialusporażka, zweryfikowali mi dana płatność a nie odbiorcę (czynsz), gdy chcę zapłacić jeszcze raz to znów każe mi przesyłać dokumenty aby potwierdzić płatność!
• paolokto jeszcze nie skorzystał to lepiej niech omija szerokim łukiem.
Zapłaciłem tylko 50zł czynszu aby zgarnąć premię i kończę z nimi.
Pytanie jak można u nich wypowiedzieć tą usługę i wycofać swoje dane i zastrzec ewentualny marketing?
Proponuję, aby Admin skontaktował się z nimi i odpowiedział.
• Andrzej1. Dlaczego przelewy do odbiorcy nie dochodzą w ciągu 3 dni roboczych, zgodnie z regulaminem?
2. Dlaczego jest problem ze zwrotami 30, 40 i nawet 50 na konta?
Ta sytuacja nie wpływa korzystnie na livesmarter.
Już do nich piszę. Mogę jedynie przeprosić, ale w momencie korzystania z usługi było OK – pewnie nie ogarniają ruchu jaki do nich przyszedł… :/
• MichałSkoro ich to przerosło, a nas kosztuje to tyle nerwów i czasu, zaproponuj, aby osobom, które skorzystały z twojego kodu dołożyli po 30 zł, a może po 50 zł. Sam widzisz wiele osób zamierza zrezygnować z ich usług. A chyba nie na tym ma polegać ta promocja! Będzie to z pewnością korzystne dla obu stron.
• AndrzejTak pewnie płatności nie ogarniają. Ale weryfikację faktur, żeby wpłacać im pieniądze to ogarniają na bieżąco.
• PekinTo niech dołożą po 30 zł dla osób, które w ostatnim czasie skorzystały z ich oferty. Podsuń im ten pomysł- to nic nie kosztuje. Może to uspokoi niemiłe wrażenia związane z tą sytuacją.
• AndrzejA dla tych co nie korzystali po 90zl. I to bez koniecznosci placenia rachunkow :)
• keton@keton, popieram! 😆
• Don Quijote de la ManchaJa się pytam gdzie pieniądze? Rachunek zapłaciłem 28 listopada. Sześć dni przed terminem zapłaty faktury. Dziś 4 grudzień. Rachunek NIE OPŁACONY ! termin płatności minął wczoraj.
• PekinCiekawe ilu teraz takich będzie.
Biorą pieniądze i nie płacą rachunków. Admin przepraszam to chyba deczko za mało. Interweniuj tam. Mi na maile nie odpisują.
@Pekin jeżeli wykonałeś płatność 28.11 to powinna być już na koncie odbiorcy. Czy mógłbym Cię prosić o informację na kontakt@mojeuslugi.pl z powołaniem się na Twój nick na Live Smarter? Zajmę się Twoją sprawą osobiście w pierwszej kolejności. Pozdrawiam, Bartosz z Moje Usługi
• MojeUslugiWitam,
• timiSkuszony premią zapłaciłem rachunek w ich systemie na ponad dwa tysiące w dniu 29.11.2019. Do tej pory nie ma przelewu na koncie wykonawcy. Na czacie nie odpowiadają, Na maile również żadnej odpowiedzi przez trzy dni. Więcej nie skorzystam na pewno z tej usługi nie mówiąc o jej poleceniu komukolwiek.
Może ADMIN poczuje się nieco stroną w tej sprawie (a powinien) skoro dostaje od nich pieniądze i wyjaśni ta sytuację.
Czy jest do nich telefon?
601 622 950 tel z facebooka
• CzytelnikW dniu dzisiejszym na czacie zagwarantowano mi wręcz, że maksymalny czas to maksymalnie do 3 dni roboczych.
• Andrzej„Może ADMIN poczuje się nieco stroną w tej sprawie (a powinien) skoro dostaje od nich pieniądze i wyjaśni ta sytuację.”
Popieram.
• ptokludzie, wybaczcie, czy jak komuś polecacie otwarcie konta bo dostaniecie za to jakąś premię w programie poleceń, to jeśli ten ktoś potem ma problemy idziecie z nim za rękę do banku aby wyjaśnić sytuację?
• gregooplCo innego jak polecasz (prywatnie) osobie czy dwóm, a co innego jak robisz to masowo czerpiąc zyski. I nie mówimy tu o paru stówkach.
• PekinJa nawet prywatnie nie polecę nikomu takiego gówna.
• ptokCzytaj regulamin a problemy techniczne się zdarzają jak jest duży ruch. U mnie przyszedł zwrot po 24h a kasa u odbiorcy do 3 dni roboczych ma być. Nawet jesli się opóźni to nie panikujcie.
• Fixer