Każdy z nas płaci jakieś rachunki: za czynsz, telewizję, telefon, prąd czy gaz. Pomimo tego, że są to całkiem konkretne kwoty, płatności dokonujemy zazwyczaj przelewem – przez co tracimy możliwość prostszego spełniania warunków różnych promocji bankowych czy zdobywania moneybacków (jak np. na karcie Santander Consumer Banku). I choć idea płatności kartą za rachunki nie jest bynajmniej niczym nowym, to warto zwrócić uwagę na najnowsze rozwiązanie przygotowane przez spółkę z grupy ING. Nie dość, że aplikacja „Moje Usługi” pozwala na zagregowanie wszystkich opłat w jednym miejscu, to na dodatek za skorzystanie z niej możemy zdobyć 30 zł premii na start. A później nawet 300 zł za polecenie usługi znajomym :)
Moje Usługi od ING
Moje Usługi to świeży, bo dosłownie miesięczny serwis do „ogarniania” naszych płatności. Usługa ta dostępna jest dla wszystkich osób, niezależnie od tego czy jesteśmy klientem ING Banku Śląskiego czy nie. Choć została przygotowana przez spółkę zależną (ING Usługi dla Biznesu), to oprócz tego nie jest w żaden sposób powiązana z bankiem. No dobra – oprócz kolorów i czcionki, które od razu przypominają styl ING ;)
Sam proces rejestracji w serwisie jest bardzo prosty – wymagane jest od nas podania imienia, nazwiska, maila i hasła. Żadnych zbędnych danych – w końcu usługodawca nie przetrzymujemy nigdzie naszych pieniędzy, więc nie musi robić pełnej weryfikacji. Wymagane jest jedynie potwierdzenie maila.
Prosty jest również sam panel serwisu „Moje Usługi”. Do wyboru mamy tak naprawdę trzy opcje wykonywania płatności. Pierwsza z nich to dodanie jednego z predefiniowanych usługodawców, którego system został już niejako zintegrowany z platformą Moje Usługi.
Płacisz za prąd na rzecz PGE/Tauron/Enea/Energa? Wystarczy, że wybierzesz z dolnego menu po prawej stronie opcję „Dodaj dostawcę”, a następnie podasz jego nazwę. System przedstawi do wyboru trzy opcje dodawania rachunków: poprzez połączenie z eBOK danego dostawcy, poprzez wysyłanie faktur na dedykowany adres e-mail lub dodawanie rachunków samodzielnie.
Pierwsza opcja jest najbardziej wygodna, jednak wymaga podania danych do logowania do danego eBOK. Druga również powinna się dobrze sprawdzić – wystarczy stworzyć w swojej skrzynce e-mail automatyczne przekierowywanie maili od danego podmiotu na wskazany adres e-mail – tak, aby operator „Moje Usługi” mógł automatycznie sczytywać dane dotyczące płatności i wprowadzać do serwisu. Trzecia opcja jest dla tych, którzy najbardziej cenią swoją prywatność – po jej wybraniu sami musimy wszystko ręcznie poustawiać.
Co, jeśli Moje Usługi nie zna naszego dostawcy – na przykład Wspólnoty Mieszkaniowej? Wystarczy skorzystać z drugiej opcji, czyli wybrać w dolnym menu „Dodaj pojedynczą opłatę”. Będziemy tam mogli opisać swojego dostawcę i podać dowolny numer rachunku. Tu do wyboru będziemy mieli możliwość wybrania jednej z dwóch opcji wprowadzania płatności – albo wysyłając je na dedykowanego maila albo ręcznie. Przy czym z doświadczenia wiem, że jeśli dany podmiot nie wystawia faktur (np. czynsz), to nie ma większego sensu korzystanie z pierwszej opcji.
Oprócz Wspólnoty Mieszkaniowej pod płatności możemy podpiąć inne podmioty, które nie są wykluczone w regulaminie usługi – generalnie warto próbować. Pamiętajmy jedynie, że jeśli wybraliśmy dodawanie płatności ręcznie, to taką płatność trzeba wcześniej zweryfikować podsyłając jakiś dokument potwierdzający do supportu Moje Usługi (przez czat lub na kontakt@mojeuslugi.pl) – inaczej nie będziemy mogli opłacić danego rachunku kartą (tylko BLIKiem lub szybkim przelewem). Sam wysłałem tak zdjęcie dokumentu ze wspólnoty mieszkaniowej potwierdzające rachunek, na rzecz którego opłacam czynsz. I został dodany.
Ostatnią, trzecią opcją, jest możliwość dodania do Moje Usługi danych do logowania do swojej skrzynki pocztowej. Może jest to wygodne, ale dla mnie to zdecydowanie zbyt ekstremalne rozwiązanie – dlatego go bardziej nie zagłębiałem. No chyba, że mamy dedykowaną skrzynkę tylko na płatności – to może wtedy mieć jakiś sens.
No dobrze, a ile to wszystko kosztuje? W końcu wielu dostawców usług udostępnia możliwość płacenia kartą, ale za odpowiednią opłatą. I dokładnie tak samo jest z serwisem „Moje Usługi” – z tą różnicą, że tutaj opłata jest symboliczna (max. 0,89 zł) i dotyczy wykonania jednego zlecenia płatności. Możemy więc opłacić naraz czynsz, prąd, gaz, telewizje i telefon i zapłacimy za to niecałą złotówkę! A biorąc pod uwagę, że może nam to pomóc w spełnieniu warunków jakiejś promocji lub w zyskaniu moneybacku – powinno nam się to opłacić.
30 zł za pierwszą płatność
Najwięcej jednak zyskamy stając się klientami Moje Usługi. Serwis przygotował bowiem promocję, w ramach której możemy zgarnąć 30 zł za dokonanie pierwszej płatności. W jaki sposób?
Wystarczy, że będziemy nowym klientem Moje Usługi (brak konta w serwisie przez min. 1 miesiąc) i w trakcie rejestracji podamy kod polecający LIVE-SMRT. Alternatywnie możemy skorzystać z tego linku – kod uzupełni się wtedy automatycznie.
Oczywiście konieczne jest również wyrażenie zgody na przekazanie informacji o spełnieniu warunków osobie polecającej – ale jedynie w formie „zagwiazdkowanej”, czyli bez konkretnych danych danych.
Teraz nie pozostaje nam nic innego, jak dokonanie swojej pierwszej płatności za zweryfikowaną usługę. Już w trakcie płacenia (kartą, BLIKiem lub pay-by-link) pojawi się informacja, że po dokonaniu płatności otrzymamy 30 zł zwrotu. Ten trafi do nas w terminie 3 dni roboczych. Pamiętajmy jedynie, że jeśli płacimy kartą, to musimy jeszcze uwzględnić kolejne kilka dni na zaksięgowania transakcji przez nasz bank.
Na koniec dodam, że nic nie stoi na przeszkodzie aby na analogicznych warunkach polecać usługę swoim znajomym i również zgarniać premię w wysokości 30 zł (dla obecnego i nowego klienta). Wystarczy wygenerować swój kod polecający w panelu serwisu i działać :)
Program poleceń trwa do odwołania – w razie czego zaktualizuję niniejszy wpis. W normalnej wersji obowiązuje limit 10 poleceń (co daje maksymalnie 300 zł zysku), jednak korzystając z kodu LIVE-SMRT możecie się rejestrować bez ograniczeń :)
Komentarze
No właśnie. I co w takiej sytuacji? Trzeba samemu to pokryć?
• AndrzejNa czacie info, że odpowiadają w ciągu kilku godzin :-D Taki czat to tylko ING mogło wymyślić.
• PyramidHeadNo i strona serwisu padła. Pełen profesjonalizm w obrocie pieniędzmi.
• MaRkCzy to na pewno firmuje ING? Takie dziadostwo.
@MaRk strona powinna działać bez problemu, czy napisałbyś na czacie lub kontakt@mojeuslugi.pl na czym polegał problem? Pozdrawiam, Bartosz z Moje Usługi
• MojeUslugiWczoraj zleciłem zapłatę rachunku poprzez podanie danych do bok gdzie system sam pobiera faktury i dziś o 24h zwrot 50 zł, płatnośc blikiem, jeśli płacicie kartą to trzeba czekać dłużej zapewne nim się zaksięguje zwrot no i to musi być zweryfikowana płatność.
• Fixerten zwrot to przychodzi normalnie na konto z którego było płacone? W przypadku blika?
• Elo320W imieniu Moich Usług przepraszamy za problemy jakich możecie Państwo doświadczać. Nie spodziewaliśmy się tak dużej liczby rejestracji, dopiero startujemy z naszym produktem i zupełnie uczciwie nie nadążamy z obsługą. Jednocześnie potwierdzamy ,ze wszystkie rachunki zostaną opłacone, a należne kupony wypłacone.
• MojeUslugi.plZwrot przyszedł po 24h od płatności więc działa a co do odnotowania kasy u odbiorcy to do 3 dni roboczych powinien być a nawet jak się opóźni lekko to nie panikujcie :)
• FixerDajcie mi proszę chwile. Jak najbardziej was rozumiem. Zrobię co mogę żeby to wyjaśnić. Właśnie rozmawiałem z nimi, mają się zaraz tez tym zająć. Wy tez proszę zgłaszajcie reklamacje żeby widzieli ze to nie jest jednostkowy przypadek (miałem wrażenie ze nie do końca są świadomi ze coś nie działa).
Wrzuciłem informacje do wpisu aby wstrzymywać się z opłacaniem rachunków, wygasilem wpis (oznaczyłem jako promocja zakończona do czasu wyjaśnienie). Usunąć go nie usune bo znikną tez komentarze, a chce żeby widzieli co piszecie. Uwierzcie, że tez zależy mi żeby to wyjaśnić.
• MichałMi wręcz powiedzieli, że wszystko działa ok. Płatności realizowane są maksymalnie do 3 dni roboczych. Skoro nie są przygotowani, to niech zrobią coś, aby klienci nie rezygnowali, zwłaszcza Ci, którzy skorzystali z Twojego kodu. Stać ich- nie dodadzą jakąś Premie od siebie za to, że błąd jest ewidentnie po ich stronie. No chyba, że zależy im na naszych danych!
• AndrzejTak jak już wcześniej wspomniałem to nie Twoja wina, ale wiem, że masz możliwości i możesz spróbować, aby coś w formie dodatkowych środków od siebie dołożyli!
„miałem wrażenie ze nie do końca są świadomi ze coś nie działa” – to potwierdza, że nie czytają maili i wiadomości na czacie. Dziadostwo.
• PyramidHead„proszę zgłaszajcie reklamacje”
• CzytelnikZgłosiłem kilka razy ma czacie i ma maila, nie odpowiadają lub zbywaja wyuczoną formułką.. nie wierzę, że nie są świadomi co sie dzieje.
Ciekawe kto zapłaci odsetki za opuźnione rachunki.
Mi dotarł dziś zwrot po 24h od wczorajszej płatności blikiem, jak dojdzie kasa do dostawcy dam znać.
• FixerWydaje mi sie, że problem tkwi w tym, że użytkownik jest święcie przekonany iż jego opłata została zrealizowana natychmiastowo, a tu zoonk kasiora leży gdzies 3 dni
• Czytelnik&VI Funkcja Moje opłaty:
5. Po zrealizowaniu płatności następuje zmiana statusu tej płatności na „opłacona”.
9. W związku z terminami gwarantowanymi przez uprawnionego agenta rozliczeniowego,
pełna realizacja funkcji Moje opłaty nastąpi najpóźniej w przeciągu 3 dni roboczych po
otrzymaniu przez Operatora prawidłowo zrealizowanego zlecenia, zgodnie z
procedurami rozliczeń międzybankowych.
@Czytelnik zgadza się, płatności docierają do dostawców w terminie do 3 dni roboczych. Postaramy się bardziej szczegółowo opisać to w procesie płatności, aby nie było wątpliwości. Pozdrawiam, Bartosz z Moje Usługi
• MojeUslugiKurcze, a właśnie chciałem skorzystać z tej oferty. Adminie, mam nadzieję, że ona powróci? A drugie pytanie – jeśli dzisiaj założę konto korzystając z powyższego linka, to czy załapię się na tą promocję (50 zł)?
• jmgTak działa nadal, nie wiem o co ta burza?
• Fixer@Fixer
• PyramidHead„o co ta burza?” – jeśli Tobie zadziałało, to może ta dyskusja Ciebie nie dotyczy.
Po prostu ludzie nie umieją skorzystać z promocji.
• Fixer@Fixer
• PyramidHeadKolego, zamilcz. Kompromitujesz się i obrażasz użytkowników tej strony.
Dzięki Adminowi za pomoc. U mnie coś ruszyło.
• PyramidHeadPolecone osoby wysłały faktury na @ wczoraj i dziś, wysłana wczoraj rano na dedykowany @ faktura nadal niedodana :( Chyba cała zespół mają zajęty wysyłaniem zaległych przelewów do odbiorców.
• Gruby Rychucały zespół to raptem zapewne 3 osoby które są wymienione na czacie i które równocześnie odpowiadają na maile, na czasie a teraz i tu – to co się dziwić, że nie ma komu autoryzować faktur i wysyłać przelewów. No cóż – porażka na całej linii jak na twór ING a do tego przetrzymywanie środków przez 3 dni przy odpowiedniej skali zbieranych opłat od klientów może dać pokaźny osad na lokata overnight!
• paolo@paolo środki są wypłacane naszybciej jak to możliwe – pracujemy z operatorem płatności nad tym, żeby ten proces maksymalnie skrócić.
• MojeUslugi@timi środki zdecydowanie powinny być już na koncie dostawcy. Czy mogę prosić o wiadomość na kontakt@mojeuslugi.pl z powołaniem się na Twój nick? Sprawdzę status w pierwszej kolejności. Zapewniam, że środki na pewno bezpiecznie dotrą do dostawcy. Pozdrawiam, Bartosz z Moje Usługi
• MojeUslugiDotarł przelew teraz z księgowaniem o 12:30. Ale to nie żadne 3 dni tylko 5.
• timiZa takie usługi to dziękuję. W tym samym dniu robiłem przelew do Berlina i pieniądze były na drugi dzień. Wam to zajmuje niemal tydzień.
@timi bardzo dziękuję za informację i cierpliwość. Cieszę się, transakcja doszła do skutku bez przeszkód. W tej chwili transakcje są realizowane w terminie do 3 dni roboczych, stąd weekend przedłużył ten proces. Skupimy się teraz na dwóch rzeczach:
• MojeUslugia) postaramy się bardziej szczegółowo informować o tym fakcie na platformie, aby nie było wątpliwości o terminie realizacji przed wykonaniem płatności,
b) postaramy się wypracować z operatorem płatności szybszy proces przelania środków, aby maksymalnie skrócić ten czas.
Pozdrawiam, Bartosz z Moje Usługi
@MojeUsługi, dwoje poleconych znajomych wysłało faktury na dedykowane @ wczoraj rano i dziś, kiedy można liczyć na ich dodanie w serwisie ?
• Gruby RychuPowiedzcie co po kolei należy robić gdy dodadzą już ręcznie faktury, aby dokonać płatności i otrzymać Premię?
• Andrzej@Gruby Rychu wszystkie faktury powinny dziś zostać dodane.
@Andrzej aby skorzystać z promocji najlepiej dodać dostawcę poprzez podłączenie z eBOK. W przypadku dodania faktury ręcznie trzeba ją zweryfikować. Tutaj jest dostępna instrukcja https://pomoc.mojeuslugi.pl/pl/articles/3505101-weryfikacja-dostawcow
Pozdrawiam, Bartosz z Moje Usługi
• MojeUslugiTakie zapewnienia z Moje Usługi to sprawa wizerunkowa, starają się wmówić, że wszystko działa- więc chyba, albo trzeba rezygnować, albo wyciągnąć 30 czy 50 zł i spadać.
• AndrzejNie wiem czemu ma to służyć, na pewno nie wpływa to na zadowolenie z nowej usługi ING.
Może należałoby wstrzymać się z przyjmowaniem nowych wniosków i ogarnąć temat.
• AndrzejTo promocja jest zakończona czy są chwilowe problemy techniczne?
• DominikaDobre pytanie?
• AndrzejDziała promocja, bądźcie cierpliwi ludzie.
• FixerNie rozumiem jak ktoś pozwolił na start takiego serwisu bez najważniejszej i podstawowej usługi a mianowicie POTWIERDZENIA WYKONANIA PRZELEWU. Wysyłanego mailem lub pobieranym w serwisie.
• Tomex„Moje Usługi” czy wy macie głowy za przeproszeniem w du….
To jest konieczne dla każdej osoby, która powierza wam swoje pieniądze.
W tej chwili wysyłam pieniądze i WIERZĘ, że faktura zostanie opłacona. Nie wiem kiedy i czy w ogóle została opłacona bo lakoniczny napis przy zleceniu „opłacona” nic nie wnosi.
Radze jeszcze raz przemyśleć procedury i dodać potwierdzenie realizacji przelewu. Bez takiej opcji to dziecinada i krótki czas bycia na rynku płatności.
@Tomex po wykonaniu płatności utrzymujesz potwierdzenie wykonania płatności na adres email. Jeżeli potrzebujesz potwierdzenia wykonania przelewu w PDF wystarczy, że napiszesz na czacie lub na kontakt@mojeuslugi.pl. Wkrótce na portalu będzie także możliwość wygenerowania takiego potwierdzenia jednym kliknięciem.
• MojeUslugiFaktycznie, coś te płatności długo idą :/ moje płatności z nocy 1/2.12 też jeszcze nie doszły. Ale zwrot Blikiem był błyskawiczny.
• EdiPóki co fajna platforma do przypominania o rachunkach, do zrobienia podsumowania wydatków i przedstawienia na wykresach wysokości rachunków.
Ale na razie przelewy będę wykonywał tradycyjnie, albo w aplikacji operatora. A dane będę sobie zaciągał do Moich Usług..
@Edi środki na pewno dotrą w 3 dni robocze do dostawcy. Jeżeli płatność została wykona po północy, czyli 2 grudnia to dziś, najpóźniej jutro zostać być zaksięgowane. Pracujemy nad tym, żeby przyspieszyć płatności. Pozdrawiam, Bartosz z Moje Usługi
• MojeUslugiMyślę, że główny problem leży w tym, że ludzie przyzwyczaili się, że płacąc przez bluemedia, blikiem lub PayU na allegro pieniądze przechodzą błyskawicznie. Kiedy pojawiliście się Wy, sądziłem że u Was będzie tak samo. I pewnie nie tylko ja tak pomyślałem. Jeśli rozwiążecie problem szybkości przelewów, to ja z Wami zostanę :)
• Edi@MojeUslugi ciekawe czy zdajecie sobie sprawę, że taki np. Polkomtel nalicza odsetki karne już od 1 dnia opóźnienia płatności?
• KajkoDostałem wpływ na konto: Typ operacji: PŁATNOŚĆ BLIK W INTERNECIE – ZWROT; Miejsce transakcji: CashBill. To zwrot, czy odrzucenie transakcji?
• Lord KlopsTo właśnie ten zwrot,z blikiem jest fajnie i najlepiej płacić bo zwrot jest następnego dnia :)
• bolek@Lord Klops, @bolek potwierdzam, taki jest tytuł zwrotu promocyjnej kwoty w przypadku płatności kanałem BLIK. Pozdrawiam, Bartosz z Moje Usługi
• MojeUslugiA to nie powinien być zwrot z wysokości 50 PLN, czyli premii?
• MPSMoje usługi ja osobiście jednak proszę o podniesienie szybkości realizacji tranzakcji.
• bolekChodzi o to że rozumiem że tranzakcje są realizowane w 3 dni robocze tylko to że 3 dni robocze to chyba nie musi być że w maksymalnie możliwym czasie realizujecie te płatności,prawda? Osobiście płacę rachunki w żabce i przelewy zawsze były zaksięgowane na koncie następnego dnia i myślę że takim standardem warto iść i porozmawiać z operatorem aby nabrał rozpędu. Tym bardziej że faktycznie bardzo dużo ludzi płaci rachunki blisko i po terminie więc nie chcą blokady usług.
@bolek pracujemy nad tym, bardzo nam zależy, aby środki przechodziły szybciej, wkrótce terminy realizacji powinny się poprawić. Pozdrawiam, Bartosz z Moje Usługi
• MojeUslugiMoje usługi żeby nie było,mimo samych komentarzy mało dopingujących, kibicuje Wam bardzo mocno abyście się rozwijali w dobrym kierunku i dziękuje że pojawiliście się na rynku bo oferujecie takie fajne promocje aby do siebie przekonać . Pozdrawiam
• bolek@bolek dziękujemy za miłe słowa! :) Pozdrawiam, Bartosz z Moje Usługi
• MojeUslugi3 dni robocze to idzie płatność przez Pocztę polską w okienku Konkurencyjne BLUE MEDIA zapewnia zwrot opłaty (prowizji) jeśli ich płatność nie dotrze na konto odbiorcy do 15 minut … . Mamy XXI wiek więc 3 dni robocze to absurd.
• zenek64Poczta wcale nie jest taka zacofana. Wpłata na konto dokonana przed godz. 14 dociera na konto jeszcze w tym samym dniu (sesją Elixir około godz. 17).
• pytanieCzyli opłacenie rachunku np. 23 grudnia do około 15 normalnym przelewem zleconym w bankowości internetowej dotrze do odbiorcy jeszcze tego samego dnia i będzie bezpłatne, a przez Moje Usługi po tygodniu i będzie kosztowało 0,89 zł…
• Don Quijote de la ManchaCzekam na zweryfikowanie faktury 2 dni. „Moje Usługi” gajcie spokój termin płatności minie jak będziecie tacy szybcy.
• TomexWERYFIKUJCIE te faktury nieco szybciej.
Mimo info, że wszystkie faktury wysłane na @ pojawią się dziś na razie nie ma tych wysłanych wczoraj rano. Chyba, że mają nadgodziny i do północy chcą ogarnąć zaległości to zwracam honor :)
• Gruby Rychu@Tomex @Gruby Rychu wasi dostawcy powinni być już zweryfikowani. W razie czego proszę o kontakt na czacie lub na kontakt@mojeuslugi.pl. Pozdrawiam, Bartosz z Moje Usługi
• MojeUslugiPremia 50 PLN jest przyznawana za pierwszą płatność, czy też premia jest w wysokości pierwszej transakcji? Ja zapłaciłem pierwszą fakturę i zwrot otrzymałem właśnie w wysokości należności z faktury. Czy prawidłowo?
• owat@owat maksymalna wysokość zwrotu jest do kwoty opłacanej faktury. Jeżeli nie masz faktury na kwotę 50 PLN to możesz opłacić więcej niż jedną fakturę, aby dobić do kwoty kuponu. Pozdrawiam, Bartosz z Moje Usługi
• MojeUslugiDziękuję za informację. Jeżeli wystawca faktury został już przez was zatwierdzony to czy przy kolejnej takiej płatności muszę ponownie wysłać fakturę, czy nie będzie to już konieczne?
• owatCoś u Was drgnęło czy dalej kicha?
• AndrzejKiedy wraca złotówka na konto, za dzień czy kiedy?
1 dzień i wraca.
• Michał1986Wykonałem dwie płatności i za każdym razem prowizja była 0 zł. Kiedy usługa pobiera 0,89 zł?
• PyramidHeadCzy te zgody są obowiązkowe ?
marketing elektroniczny mniej
• Eliza Frąckwiak-Martyniukoznacza to przesyłanie informacji handlowych na komputer, smartfon, tablet i inne urządzenia elektroniczne lub adresy elektroniczne/adresy poczty elektronicznej, które według naszych informacji są określone jako Pana/Pani i/lub podmiotu, który Pan/Pani reprezentuje. Zgoda obejmuje także inne technologie umożliwiające komunikację z Panem/Panią i podmiotem, który Pan/Pani reprezentuje za pośrednictwem systemów teleinformatycznych, np. notyfikacje typu push.
marketing telefoniczny mniej
oznacza to przesyłanie informacji handlowych na podany numer telefonu np. SMS/MMS/rozmowa telefoniczna. UDB w ramach tych środków ma prawo używać automatycznych systemów przekazywania informacji.
Na początku pytałem czy za wszystkie rachunki można płacić kartą- otrzymałem twierdzącą odpowiedź- oczywiście. Teraz otrzymuję informację, że dostawca został zweryfikowany.
• AndrzejKonieczna weryfikacja dostawcy Płatność kartą niedostępna dla dostawców: Otvarta
O co tu chodzi?
Miałem podobną sytuację. Podczas rozmowy na czacie pracownik MU coś tam poustawiał i wszystko się odblokowało.
• PyramidHeadMoże jeszcze się uczą i przy weryfikacji dostawcy nie ustawiają tak, jak trzeba.
Działają świetnie. Problem załatwiony od ręki. TAK TRZYMAĆ!!!
• AndrzejCzy obecnie z promocji 50 zł za zarejestrowanie można korzystać czy jest zawieszona, czy może poczekać na podwyżkę kwoty za rejestrację w zw. z występującymi problemami?
• jmgKupon jest nadal przyznawany.
• FixerA ja mam płatność zrobioną 2-go i dzis jest 5-ty, godz.17 i zwrotu 3 dych dalej nie ma, ani płatnosci zaksięgowanej w Upc. Pomijajac to, że upc może księgować z opóźnieniem, to gdzie 3 dychy zwrotu? Płatność oczywiście dla odbiorcy zweryfikowanego. NIE POLECAM !
• ptokMoże MOJE USŁUGI wypowiedzą się w Twoim problemie? A miało być tak fajnie!
• AndrzejNapisałem do MOJE USŁUGI mailem oraz na ich platformie. Jak na razie cisza.
• ptoka ten kupon 50 zł ma jakąś ważność do wykorzystania? w przyszły miesiącu będzie rachunek do zapłaty.
• bolekTylko ten rachunek to opłać conajmniej tydzień przed terminem. A i tak nie masz gwarancji że dojdzie o czasie.
• ptokMi w dniu dzisiejszym gwarantowali, że płatność odbywa się w ciągu, najczęściej następnego dnia, a maksymalnie w ciągu 3 dni roboczych.
• AndrzejW buty sobie włóż ich gwarancje. Powtarzam! Płatność dokonana 2-giego. Po 3 dniach nie mam płatności w UPC ani zwrotu 30 złotych. ZDECYDOWANIE NIE POLECAM,
• ptokA może Ty masz pecha. Niech inni wypowiedzą się w tej sprawie.
• AndrzejCzy u kogoś środki na konto odbiorcy trafiły szybciej ( w jakim czasie ), a licząc od dnia pobrania środków z konta po ilu dniach wpłynęła Premia?
Tu nie ma opcji „masz pecha”. To jest platforma usług płatniczych/bankowych. Tu nie ma miejsca na „masz pecha”.
• ptokW takich usługach jest zdecydowanie wymagana solidność, nie ma miejsca na „masz pecha”.
Piszcie do nich na czacie o wysłanie potwierdzenia realizacji przelewu.
• TomexNie wysyłają
• AndrzejNa żądanie wysyłają. Sami tu pisali.
• Tomex„Napisali że wysyłają” Dostałeś potwierdzenie? Wysyłają? Czy tylko napisali że wysyłają.
• ptokJa mam informację, cytuję: Co do zasady, to nie wystawiamy potwierdzeń takich płatności
• AndrzejWiecie jak to działa? Ano tak. Generalnie chyba wielka wtopa. Jak ktoś pyszczy na forum to mu piszą , cytuję:
• ptok„@Andrzej jeżeli jest jakikolwiek problem to proszę napisz na czacie lub na kontakt@mojeuslugi.pl powołując się na Live Smarter. Zajmę się Twoją sprawą osobiście. Pozdrawiam, Bartosz z Moje Usługi”.
I wtedy zaczyna się gorączkowe szukanie sprawy „pieniacza” żeby sprawę załatwić, zadbać o wizerunek. A jak ktoś „nie drze ryja” to czeka w kolejce do płatności jako siedemsetczterdzieścidziewięćtysięcyosiemsetpiećdziesiątyczwarty. I za tydzień jak dobrze pójdzie…..
A ja głupi napisałem do nich maila i zapytanie na platformie nie powołując się na Live Smarter. Dlatego mają mnie wiecie gdzie. Pisz na Berdyczów…
• ptokNastępny przykład jak to działa, cytat:
„@timi środki zdecydowanie powinny być już na koncie dostawcy. Czy mogę prosić o wiadomość na kontakt@mojeuslugi.pl z powołaniem się na Twój nick? Sprawdzę status w pierwszej kolejności. Zapewniam, że środki na pewno bezpiecznie dotrą do dostawcy. Pozdrawiam, Bartosz z Moje Usługi”
Dotarł przelew teraz z księgowaniem o 12:30. Ale to nie żadne 3 dni tylko 5.
• ptokZa takie usługi to dziękuję. W tym samym dniu robiłem przelew do Berlina i pieniądze były na drugi dzień. Wam to zajmuje niemal tydzień.
Na chwilę obecną wykonane dwie opłaty za rachunki (dwa konta) i zwrot w mniej niż 24h. Płaciłem BLIKiem. Zobaczymy jak szybko kasa dotrze do odbiorcy.
• owatProszę o wyjaśnienie. Zamierzam wprowadzać rachunki ręcznie. Dodałem 2 dostawców i wysłałem mailem dokumenty do ich weryfikacji. Czy żeby dostać zwrot wystarczy, że mi zweryfikują dostawców, którym następnie zapłacę faktury, czy oprócz tego jeszcze po dodaniu ręcznie faktur – drugi raz mam do nich napisać o weryfikację opłaty. W artykule admina jest mowa o weryfikacji weryfikacji płatności, a na stronach Moje usługi o weryfikacji dostawcy.
• Adam546Sprawdź „Jak mogę wykorzystać mój kupon?” na https://pomoc.mojeuslugi.pl/pl/articles/3499330-promocja-polecaj-i-zarabiaj
Jeśli dostawca jest zweryfikowany i MU dobrze to zrobiło (z tym bywało różnie), to na dole po prawej pojawi się kupon.
• PyramidHead@Andrzej
• ptok„Mi w dniu dzisiejszym gwarantowali, że płatność odbywa się w ciągu, najczęściej następnego dnia, a maksymalnie w ciągu 3 dni roboczych.”
No musisz uwierzyć. W końcu gwarantował ci to (patrzę i oczom nie wierzę) „Customer Success Specialist”
Nie wiem co tym myśleć ale opłaconej faktury z 2.12 dalej nie widać w pgnig.
• majaaMoże do końca przyszłego tygodnia będzie jednak opłacona?
Witaj w klubie. Mojej zapłaconej też 2-go, dalej nie ma w UPC. Ani 3 dych zwrotu.
• ptokMoja płatność z 2-go „już” weszła :) czyli chyba sukces…
• EdiPłatność w poniedziałek jest na koncie już w piątek :P Nawet w 2004, gdy płaciłem za zakupy na allegro na poczcie, to przechodziło to zdecydowanie szybciej.
Poza tym platforma jest całkiem fajna. Tylko jej główna funkcjonalność trochę kuleje.
Wczoraj o 17 zapytałem na ich platformie o moją płatność. Nikt tego nawet do tej pory nie przeczytał. Ma status: „17 godz. temu. Jeszcze nie wyświetlono”
• ptokDajcie chłopakom powalczyć, niech się wezmą w garść, usluga wygląda fajnie, teraz już nie mają innej opcji bo dla nich ztrezygnowałem z bm.pl
• Elo320Dostałem przed chwilą odpowiedź na ich platformie:
„Witaj Marek!
Wystąpiłem do operatora płatności o potwierdzenie, ponieważ w naszym systemie płatność wygląda na w pełni prawidłowo wykonaną”.
To jest poważny biznes? O braku zwrotu 30 złotych nawet się nie wypowiedział. T
• ptokO braku zwrotu 30 złotych nawet się nie wypowiedział.
• AndrzejMaksymalnie w ciągu 3 dni.
Jeżeli minęło o musisz wyjaśnić.