Money Mania: 100 zł za założenie Konta Zośka Pro (z oprocentowaniem 3% w skali roku!)

Wystartowała kolejna edycja promocji Money Mania. Tym razem, w zamian za założenie konta oszczędnościowego Zośka Pro z rewelacyjnym oprocentowaniem 3%, zgarnąć możemy 100 zł premii. Brzmi zbyt dobrze? Sprawdźmy więc gdzie kryją się haczyki :)

100 zł w promocji Money Mania 7 z Kontem Zośka Pro

Money Mania tylko dla nowych klientów Idea Banku

Aby skorzystać z promocji „Money Mania 7” należy być nowym klientem Idea Banku – czyli jedną z takich osób, które:

a. nie zawarły z Bankiem (Idea Bank) umowy o dowolny produkt oferowany prze Bank,
b. nie złożyły wniosku o otwarcie żadnego produktu oferowanego przez Bank

Oznacza to, że jeśli Idea Bank ma w swojej bazie nasz numer PESEL, to z promocji nie możemy skorzystać. Biorąc pod uwagę fakt, że chyba większość czytelników bloga miało już w Idea Banku jakiś produkt (jak np. świetną Lokatę Happy) jest spora szansa, że akcja nie będzie się cieszyła zbyt wielkim zainteresowaniem.

Kolejne ograniczenie jest jeszcze bardziej zaskakujące: w akcji przewidziano nagrody jedynie dla pierwszych 500 osób, które spełnią warunki. Na szczęście nie będziemy składali wniosków w ciemno:

Organizator zastrzega sobie możliwość wcześniejszego zakończenia Akcji w przypadku wyczerpania limitu wniosków.

Jakie warunki należy spełnić aby zgarnąć 100 zł?

W terminie 4 lipca – 24 lipca musimy zarejestrować się na dedykowanej stronie promocji, aktywować swój profil, a następnie z wygenerowanego dla nas linku złożyć wniosek o Konto Zośka Pro. Następnie w terminie do 21 dni od złożenia wniosku (nie później niż do 14 sierpnia) musimy podpisać umowę z bankiem oraz zasilić Konto Zośka Pro kwotą w wysokości minimum 1000 zł.

Do 14 sierpnia musimy również uzupełnić swoje dane do odbioru premii „w aplikacji”, czyli na stronie promocji. O zakwalifikowaniu do wypłaty premii organizator powiadomi nas do 20 sierpnia 2016, a sama premia wypłacona zostanie do 31 sierpnia 2016.

Haczyki?

Oprócz limitu pierwszych 500 osób oraz wykluczeniu dotychczasowych klientów w promocji istnieje jeszcze jeden haczyk. Choć regulamin nic o tym nie wspomina, to podczas wnioskowania o konto oszczędnościowe Zośka Pro automatycznie wnioskujemy o konto osobiste banku. Na szczęście prowadzenie Konta Idealnego jest całkowicie darmowe. Co więcej, rachunek ten może nam się dość mocno przydać. Do czego?

Nawet 3% na koncie Zośka Pro

Standardowe oprocentowanie konta Zośka Pro wynosi 1% w skali roku – czyli niewiele. Jeśli jednak na Koncie Idealnym ulokujemy jakąś kwotę, to saldo do wysokości 10-krotność tej kwoty na koncie Zośka Pro zarobi już 3% w skali roku! Jeśli więc na koncie osobistym w danym dniu znajdować się będzie 1000 zł, to na Koncie Zośka Pro zarobimy 3% dla kwoty 10 000 zł. Co ciekawe promocja ta nie ma ograniczeń, więc np. 10 000 zł na koncie osobistym pozwoli na 3% w skali roku dla 100 000 zł na koncie oszczędnościowym.

Oczywiście łatwo zauważyć, że realne oprocentowanie wyniesie nieco mniej, niż obiecywane 3% w skali roku – kwota na koncie osobistym nie zarabia bowiem nic („marnuje się”). Całościowo da nam to oprocentowanie efektywne w wysokości 3/1,1 = 2,72% brutto. Trzeba jednak pamiętać, że to ciągle najlepszy wynik na rynku bez żadnych ograniczeń kwotowych.

Konto Zośka Pro możemy również założyć jako obecni klienci banku, jednak wtedy nie zgarniemy premii.

Nie przegap!

Komentarze

  • Po wysłaniu wniosku mam w MM jako status wysłany. Otrzymałam 2 e-maile z danymi na przelew za 0,01 PLN. Każdy na inny rachunek, Jeden do aktywacji r-ku, drugi Zośki.

    Iza Odpowiedz
    • Oba przelewy nie przeszły weryfikacji danych :( Z tego konta potwierdzałam wszystkie inne konta i nie było problemu. Zrobiłam przelewy z innego – nadal wniosek nie zaakceptowany ze względu na niezgodność danych. Zrobiłam dziś z trzeciego,ale nie wierzę w powodzenie. Jak to dalej załatwić? Iść do oddziału? Anulować wniosek i złożyć nowy z inną formą weryfikacji? Mam już loginy i widzę oba konta w Cloud.

      Iza
    • @Iza, nie uda Ci się założyć tego konta. Mi udało się założyć przelewem z konta w mBanku Konto Idealne. Za kilka dni po wysłaniu skanu dowodu pojawiła mi się Zośka Pro do aktywacji, również przelewem. Przelew wysłałem z tego samego konta w mBanku i został on odrzucony. Wysłałem jeszcze jeden z BZ WBK i czekam do poniedziałku. Jeśli nie uda się aktywować to idę do oddziału, tam powinno się udać (piszę powinno, bo zdarzały się już osoby, którym nawet w oddziale nie potrafili aktywować konta z powodu nieznanego błędu). Na szczęście mam blisko bo inaczej poszedłby polecony o rezygnację z ich usług.

      Jeśli już łaskawie aktywują mi Zośkę Pro, to przystąpię do rozwiązywania ostatniego problemu – komunikatu „Brak wysłanych wniosków” na stronie MM. Wątpię czy z takim statusem wypłacą mi choć złotówkę. Dopiero gdy to rozwiążę przeleję 1000zł na Zośkę Pro, inaczej poczekam jeszcze tydzień-dwa i zrezygnuję z usług Idea Banku.

      Ronaldo
    • Po interwencji na infolinii otrzymalam po 2 dniach wskazowki,aby dokonczyc aktywacje kurierem albo w oddziale. Dzis odwiedzilam oddzial i bez problem aktywowalam konta. Mam nadzieje,ze na tym koniec „przygod”:)

      Iza
  • Czy na pewno ten 1000 z Zośki można praktycznie od razu „wylać z konta z powrotem? Nie musi leżeć np. miesiąc?

    Michał Odpowiedz
    • Czy ktoś się orientuje czy wysłany już wniosek, który nie przeszedł weryfikacji przelewem mogę potwierdzić w placówce?

      Iza
    • @Iza, tu Ci nikt nie odpowie bo wszyscy mają Cię w dupie. Serwis zbiera jedynie kasę za to, że na stronę MM przejdziesz z linków z tego artykułu. Reszta nikogo tu nie interesuje. Zadzwoń na infolinię MM tam powinni znać odpowiedź.

      Ronaldo
  • Drogi adminie, mozesz podpowiedzieć jak skontaktować się z MM, ponieważ emaile przechodzą niestety bez echa..

    aga Odpowiedz
  • U mnie to samo, konto zośka już aktywne, a w MM brak wysłanych wniosków. Rzeczywiście mam Addblocka, wiec może to jest przyczyną. Napisałem jednak maila do MM z prośbą o rozwiązanie problemu i odpisali mi, żebym przesłał numer wniosku. Fajnie, tylko właśnie to jest problemem, że tego wniosku nie ma, więc skąd mogę wziąć numer..

    Bartek Odpowiedz
  • Nie dostałem, żadnego maila od MM z informacją o wysłanym wniosku. Jedynie ten o rejestracji konta w MM.

    Bartek Odpowiedz
    • przy zakładaniu konta nawet nie wchodziłem na stronę idea banku, więc niemożliwe żebym założył je z innego liku niż tego w aplikacji MM

      Bartek
    • Cała masa osób ma tak samo. I niestety, musimy liczyć się z tym, że nie dostaniemy grosza dopóki to się nie rozwiąże. MM może teraz spokojnie się wyprzeć, że założyłeś konto nie korzystając z ich linka. Może to być błąd, a może celowe działanie, sorry za szczerość. MM wzięła kasę od IB za zorganizowanie promocji, a teraz jak nałapią jeleni którzy założą konta a nie wezmą za to grosza, to MM tylko na tym skorzysta.

      Apeluję: nie wpłacajcie żadnych 1000zł zanim MM nie rozwiąże wam problemu z „Brakiem wysłanych wniosków”. Jeśli nie będzie żadnej reakcji z ich strony dajcie sobie spokój, zamknijcie te konta w IB, bo i tak grosza nie dostaniecie. Wyprą się wszystkiego i co im zrobicie? Po sądach będziecie chodzić? W końcu się okaże, że te 100zł nie jest tego warte i odpuścicie, a oni na to liczą. Tylko im kasa w kieszeni zostanie.

      Ronaldo
  • Czy wszystkie osoby, ,którym pierwotnie nie aktywowano konta Zośka tylko samo konto Idealne mają już konto Zośka aktywne? JA NIESTETY DALEJ KONTA ZOŚKA NIE MAM!

    IZA Odpowiedz
    • Ja nie mam konta Zośka. Ideabank nie odpowiada na maile podobnie jak MM. W MM caly czas brak wysłanych wniosków.

      Krzysztof
    • Mam to samo, zarówno IB jak i MM olewają po całej linii. Konto Idealne udało mi się aktywować przelewem z konta w mBanku, Zośki Pro takim samym przelewem z tego samego banku już nie – niezgodność danych. W MM „Brak wysłanych wniosków”. Jak tak dalej pójdzie zamknę te konta w IB i tyle z tego będzie.

      Ronaldo
  • czy ktoś ma problem z aktywacją przez wysłanie przelewu. Przechodzę dalej i nie mam możliwości? Czyżby limit się skończył ?

    Mariusz Odpowiedz
  • Nie, to jest KPINA i ŻART. Przebrała się po prostu miarka. Mam już otwarte Konto Idealne za pomocą przelewu weryfikacyjnego. Dziś pojawiła się Zośka Pro i kazali wysłać przelew jeszcze raz. Wysyłam więc 0,01zł Z TEGO SAMEGO BANKU (mBank) i jaki jest efekt? No zgadnijcie…

    „Twój wniosek dotyczący założenia konta nie został zaakceptowany ze względu na niezgodność danych podanych we wniosku o konto z danymi w banku, z którego wykonałeś przelew. ”

    W poniedziałek idę pozamykać te konta i skończyć tą farsę. Stracony czas i nerwy. Ostatni raz korzystam z jakichkolwiek usług zarówno MM jak i Idea Banku..

    Ronaldo Odpowiedz
    • Wystarczy, że na przelewie wychodzącym masz dwa imiona, z którego jedno jest obcięte i już masz niezgodność danych.

      Lokata
    • Tak, 5 lipca nie miałem obcięte, a 8 lipca już mam, ciekawa teoria…

      Ronaldo
  • Mam problem, chciałem założyć konto dziewczynie, a tu, najpierw wybieram sposób weryfikacji danych (przelew, oddział), a później wpisuje dane i… Nie chce mi przejść przez drugi krok. Klikam przejdź dalej, ale przywraca mnie na stronę z wypisanymi danymi. Próbowałem na dwóch komputerach. Co jest problemem?

    Adammmmm Odpowiedz
    • U mnie to samo – wszystkie dane wypełnione poprawnie, i nie chce przejść dalej, serwis nie zwraca też komunikatów błędów.

      Paweł
    • Przeszło w końcu mi dziś wszystko

      Mati
  • A jak można zamknąć to konto Idealne? Trzeba do oddziału iść czy można jakoś on-line?

    Iza Odpowiedz
    • Można w oddziale lub listownie. Osobiście dam im jeszcze szansę bo oddział mam blisko, inaczej nie latałbym za tym X kilometrów, bo te (teraz już bardzo mgliste) 100zł nie jest tego warte. Po prostu poszedłby polecony o zamknięcie wszystkich rachunków i wypowiedzenie umowy ramowej.

      Ronaldo
  • Próbowałem już 2x przelać środki z obcego banku na konto Idealne i konto Zośka Pro. Za każdym razem Idea Bank zwraca moje przelewy, mimo, że konta są aktywne. Czy ktoś spotkał się z takim problemem?

    broker Odpowiedz
  • Dodam, ze jestem starym klientem IB. Wcześniej korzystałem z lokat.

    broker Odpowiedz
    • Założyłeś te konta w tej promocji? Przecież „Uczestnikami Akcji, zwanymi dalej „Uczestnikami” mogą być pełnoletnie osoby fizyczne, […] które […] do momentu złożenia wniosku i założenia Rachunku Oszczędnościowego Konto ZOŚKA PRO:
      a. nie zawarły z Bankiem umowy o dowolny produkt oferowany prze Bank […]” — to nie dla tych, co kiedyś zawarli umowę lokaty.

      Don Quijote de la Mancha
  • Po zalogowaniu się na money mania i przekierowaniu na formularz osobowy (m.in. PESEL, numer i data dowodu itp.) wypełniam go i klikam na przycisk „Przejdź dalej”, ale nic się nie dzieje – strona z formularzem ładuje się jakby na nowo z uzupełnionymi danymi, ale jest to ta sama strona (nie jest też żadne pole oznaczone jako błędne wypełnione). Słowem nie mogę przejść do aktywacji. Jakaś rada? Próbowałem na dwóch przeglądarkach, w tym jednej czystej, dopiero co zainstalowanej.

    michal-100 Odpowiedz
  • @Don Quijote de la Mancha: nie, po prostu założyłem konta, żeby skorzystać z oprocentowania na Zośce Pro 3%, ale i tak nie mogę przelać tam środków :-/

    broker Odpowiedz
    • Bo cały ten Idea Bank to jedna wielka farsa i parodia, a ta promocja tylko to potwierdza.

      Ronaldo
    • Zajebistą reklamę sobie zrobili (zarówno oni jak i MM), nie ma co…

      Ronaldo
  • Aby założyć Zośka Pro trzeba udać się do placówki albo kurierem.

    Bogdan Odpowiedz
  • Porozmawiam jutro z Money o co znów chodzi. Sam problem z tym czy jest czy nie ma „wysłanego wniosku” opisałem wyżej i wydaje mi się, że nie powinno to mieć wpływu na ostateczny rezultat. Poproszę jednak pośrednika o rozwiązanie tej kwestii.

    Michał Odpowiedz
  • Czy admin mógłby pomóc w tej kwestii, jak widzę jestem kolejną osobą, również nie potrafię wysłać wniosku, nie chce przejść kolejny krok… o co chodzi? ;)

    Mati Odpowiedz
  • Tak jak u wiekszosci.
    Zoska zakladana z MM. Po zalogowaniu widnieje tylko Idealne. Pod koniec zeszlego tyg dostalem maila od Idea banku ze bralem udzial w promocji MM ale z powodu problemow technicznych mam tylko Idealne. Moge zalozyc Zoske sam przez bankowosc internetowa lub przez konsultanta.
    Dzis zadzwonil konsultant z prosba doslania skanu dowodu i pytam go co z ta Zoska..
    Mowi ze nie widzi wniosku o Zoske ale nie ma problemu juz zaklada a umowe przysle kurierem.
    W MM nadal brak wyslanego wniosku ale mail od Idea banku jest dla mnie wiazacy.
    To teraz czekam na kuriera podaje w MM nr konta Zoska i wplacam tysiaka.
    Mam nadzieje ze to koniec schodow z ta promocja..

    Andrzej Odpowiedz
    • „W MM nadal brak wyslanego wniosku ale mail od Idea banku jest dla mnie wiazacy.”

      Ja też dostałem mail od Idea Banku o kłopotach technicznych, ale magicznego zdania „Brałeś udział w promocji MM” nie ma (wiem z komentarzy, że u innych to było). Nie mam więc żadnego dowodu, że składałem wniosek przez MM. Nie wiem czy gra warta świeczki…

      Ronaldo
  • To nie jest bank to jakaś popierdułka. Żona była (na szczęście przy okazji załatwiania innej sprawy w okolicy) w oddziale w Katowicach, żeby jej w końcu aktywowali te konta. Spędziła tam prawie pół godziny, babka w ogóle nie słyszała o tej promocji. Nie będę się rozpisywał o szczegółach, ale ostatecznie nic nie załatwiła. Może to i dobrze, bo potem mógłby być problemy z wycofaniem tego tysiaka, bo konto znów zablokowali albo co innego wymyślili ;-)

    Jazz Odpowiedz
    • Bo to jest promocja internetowa. Co więcej – organizowana przez pośrednika. W oddziale nikt nie będzie o niej wiedział. Tu więcej: http://livesmarter.pl/promocje-bankowe-kompendium-co-musisz-o-nich-wiedziec/

      Michał
    • @admin, to jak wiem. Ale skoro doradczyni z zaprzyjaźnionej z Idea Bankiem firmy Tax Care pisze mi wprost w mailu, że aktywacji kont możemy dokonać w oddziale, to spróbowaliśmy i tej metody. Czemuż miał bym jej nie wierzyć??? Przecież to, że wcześniej zapewniała, że konta zostaną aktywowane jeszcze tego samego dnia po przesłaniu skanów dokumentów w ogóle nie zaważyło na jej wiarygodności.

      Jazz
    • Można Zośkę odblokować w oddziale !

      Tylko trzeba wejść do tej białej celi bez klamek ( już myślałem że znowu mnie „uziemili” ).

      Ale nie , bo przylazł facet bez chałata i jak pokazałem mu kalendarzyk – to tak się zacietrzewił że chyba z 15 minut stukał po swoim laptopie ( pewnie łączył się z tą chmurą , czy co ? )

      Na koniec zrobił zdjęcie mojego kalendarzyka i mówi tak : autograf dla potomnych musi być.
      No to postawiłem 3 krzyżyki i Zośka gotowa !

      Bogdan
    • Mnie też zamknęli w jednym z tych białych pokoików bez klamek, przyszedł dostojny pan w garniturze i chyba z 30 minut grzebał w swoim laptopie. Wchodził, wychodził, skanował dowodzik, skanował papiery i tak dalej. Złożyłem chyba z siedem podpisów. Po koniec już mu się łapki trzęsły, bo Zośka była uparta i za nic nie chciała się aktywować :) Ostatecznie udało się i została zmuszona do współpracy, więc przynajmniej czas niezmarnowany. Gdy będę zamykał konto to raczej wyślę im polecony, jakoś te ich białe cele bez klamek i 30-minutowe procedury mnie nie przekonały do ponownych wizyt w oddziale :)

      Teraz zostaje mi wrzucić tysiaka i zapomnieć o sprawie do końca sierpnia, aleee… w Moneymanii ciągle mam „Brak wysłanych wniosków” i nie odpowiadają już na moje na maile. Mam obawy, że pod koniec sierpnia będzie kolejny bój, tym razem z Moneymanią…

      Ronaldo
  • Próbowałem dzisiaj złożyć wniosek. Niestety po uzupełnieniu wszystkih danych nie moge przejsc dalej. Adminie czy to moze byc dlatego ze został już wykorzystany limit 500 kont przewidzianych na tą promocje? czy to może znowu jakis inny problem?

    slayer28 Odpowiedz
    • Admin odpisał wyżej – poszło zapytanie o co chodzi z tym, bo nie tylko Ty masz problem

      Mati
  • Powiem szczerze – powinniście ściągnąć ten artykuł ze strony, bo to jest jakaś kpina. Udało mi się aktywować W ODDZIALE konto Zośka Pro, po czym… Konto jest nadal nieaktywne. Niby mają je jutro aktywować, ale nawet nie mogę spełnić warunku promocji. Jak oni w ogóle będą rozpatrywali takie rzeczy?

    Do tego moja dziewczyna do dziś nie może złożyć tego głupiego wniosku. Jak oni niby mają oddzwaniać do osób, jak nie mają nawet ich danych? W końcu wniosek się nie wysyła! Chora akcja, czytałem też o przypadkach nienaliczania odsetek, nie reagowania na zgłoszenia, ja bym się zastanowił ze składaniem wniosku, sam raczej żałuję póki co.

    Adammmmm Odpowiedz
    • Jutro idę do oddziału aktywować Zośkę Pro. Ale już sam nie wiem czy to gra warta świeczki. Może lepiej pójść pozamykać to wszystko i darować sobie tą farsę?

      Dodatku Moneymania ciągle twierdzi, że mam „Brak wysłanych wniosków”. Na jakiej podstawie więc mają wypłacić mi premię. Wyprą się, że niczego nie składałem za ich pośrednictwem i tyle.

      Najgorsza promocja roku, podzielam opinię kolegi Adammmm że należałoby ją wycofać ze strony, wstydu MM i IB oszczędźcie.

      Ronaldo
  • dobra wiadomość..
    w MM już widnieje wniosek jako wysłany

    Andrzej Odpowiedz
  • Witam,
    adminie, kilka dni temu zakończyła mi się lokata happy plus , czy w takim wypadku nie mogę wziąć udziału w promocji? na blogu mamokazje ktoś wspominał ze to nie wyklucza.

    Pozdrawiam

    Savage Odpowiedz
    • wyklucza, niestety Idea Bank ma już twoje dane = nie jesteś nowym klientem w tej promocji :/

      Michał
  • Zrobiłem przelew 1100 zł na konto Zośka z mBanku. Jednak przelew nie doszedł tylko wrócił na moje konto. Miał ktoś tak? Zrobić przelew na konto idealne a z niego dopiero na zośkę? Pozdrawiam

    michal Odpowiedz
    • niektóre banki nie pozwalaja na przelew na konto oszczędnościowe z innego rachunku niż konto osobiste w tym banku – spróbuj tak, warunki i tak będą spełnione

      Michał
    • To nie dlatego.

      Na Zośkę można przelewać z innego banku jeśli jest aktywna.
      Można aktywować ją w oddziale albo przez kuriera.

      Co się tyczy konta idealnego.
      Jak ktoś je potrzebuje – lepiej sprawdzić najpierw czy nie ma blokady.
      Bo niby jest aktywne ale jest nieaktywne.
      Wprost idealnie…

      Bogdan
    • Miałem tak wiele lat temu…

      Od dawna korzystam z lokat w Idea, kiedyś zobaczyłem, że konto oszczędnościowe (takie zwykłe, no name) ma całkiem dobre oprocentowanie, więc w bankowości internetowej je założyłem… ale po wpłacie środków z innego banku przelew został zwrócony…

      Podczas wizyty w oddziale dowiedziałem się, że konto nie jest aktywne (aktywowane?) oraz że ponieważ było wyklikane przez internet, to nie oni (w placówce) nie mogą go aktywować — olałem to, ale teraz w tym wątku z zainteresowaniem czytałem o „wmuszaniu” na pracownikach oddziału aktywacji konta oszczędnościowego…

      Don Quijote de la Mancha
    • @Don Quijote
      Ja nie musiałem niczego wymuszać, po prostu miły pan po 30 minutach walki ze swoim laptopem w końcu aktywował mi Zośkę, nie pisnęli słowem że czegoś nie mogą bo było wnioskowane przez internet.

      Ronaldo
  • Przed chwilą komunikat „Brak wysłanych wniosków” na stronie MM zniknął, a pojawił się STATUS – WYSŁANY. Do tej pory przecieram oczy ze zdumienia. Czyżby to sygnał, że z najbardziej pokręconej promocji tego roku jednak wyjdziemy na prostą? :)

    Poniżej kilka faktów, może się komuś przyda:
    – wniosek złożony 5 lipca i potwierdzony przelewem weryfikacyjnym (z mBanku)
    – pojawiło się tylko Konto Idealne i było aktywne, przelewy dochodziły
    – w MM widniał komunikat „Brak wysłanych wniosków”
    – później tel. z banku o skan dowodu, który wysłałem 7 lipca wieczorem
    – 8 lipca rano automatycznie pojawiła się Zośka Pro do aktywacji przelewem
    – przelew został odrzucony, zarówno z mBanku jak i BZ WBK (dane zgodne)
    – 13 lipca wizyta w oddziale i ostateczna aktywacja Zośki Pro
    – 14 lipca wrzucam 1000zł na Zośkę Pro
    – około północy 14/15 lipca w MM pojawia się komunikat STATUS – WYSŁANY

    Ronaldo Odpowiedz
  • Piszę tę wiadomość tutaj, aby obsmarować ten bank. Moje perypetie z zakładaniem konta wyglądają następująco. Konto w MM już posiadam z poprzednich edycji i tutaj wniosek wyszedł bez żadnego problemu. Linki ładnie się wygenerowały, składanie wniosku przebiegło bez perypetii. Dalej już tylko schody. Wykonany przelew weryfikacyjny z konta i odrzut z powodu „niezgodności danych”. Na infolinii Pani poleciła, że bank kazał mi wpisać nazwę ulicy, ale bez skrótu „ul.” i może wysłać przelew z takiego banku, gdzie bank sam od siebie nie dodaje tego skrótu – cyrk. Przelewy weryfikacyjne wychodziły z mbanku, credit agricole i bzwbk. Konto w credit agricole zakładane było w oddziale, więc tutaj problemu „konta założonego przez internet” nie ma. Kolejny telefon na infolinię i zapewnienia, że ktoś się skontaktuje, aby telefonicznie zweryfikować moją tożsamość, żebym nie musiał udawać się do oddziału. Kolejnego dnia dzwoni miła pani z firmy tax care, weryfikuje ustnie dane i mówi, że na podany przez nią adres email należy wysłać zdjęcie lub skan dowodu. Tak też uczyniłem i pani twierdziła, że max dzień lub dwa i konta będą aktywne. Minął jeden dzień, konta nadal nieaktywne, telefon na infolinię jak wygląda sytuacja i czy aby na pewno nie muszę stawić się w oddziale. „Skan dowodu jest już podpięty i maksymalnie jutro, pojutrze będzie aktywne. Nie musi pan iść do oddziału”. No to czekam, jak te widły w gnoju 2 dni i konta nadal nieaktywne, więc postanowiłem wybrać się do oddziału. Gdy wyjaśniłem pani w kasie całą historię i zapytałem, ile jeszcze muszę czekać, skoro ten dowód już jest podobno podpięty pod mój wniosek, to pani zaskoczyła mnie informacją „ale ja tutaj nie widzę nic, aby pana dowód był podpięty. Będę musiała zeskanować”. Gdy już odczekałem 10 min (tyle czasu zajęło skanowanie dowodu i wydrukowanie 8 stron A4), to miła pani kazała wszystko podpisać i na koniec dodała jasno i wyraźnie „to teraz konto już jest aktywne i może pan spokojnie korzystać”. Zadowolony ze spełnionego obowiązku udałem się do domu na spoczynek. Dziś rano chcę wykonać przelew natychmiastowy z tmub, aby spełnić warunki promocji i co? Zgadnijcie. Konto nie jest aktywne. Ani jedno, ani drugie. Kolejny telefon na infolinię i miły pan oczywiście nic odkrywczego mi nie powiedział i kazał czekać „w poniedziałek już na pewno powinno być aktywne, skoro pan był w piątek w banku”. Czy to jest k… normalny bank? No ludzie, takiego cyrku nie widziałem w żadnym banku. Zakładałem konta w bzwbk, bgż optima, bgż bnp, mbank, credit agricole, tmub, biz bank, boś, toyota bank i nigdzie, podkreślam NIGDZIE nie trwało to tyle czasu. Tutaj w IB od tygodnia próbuję aktywować konto i widać, że panuje tam niesamowity bajzel (powstrzymałem się przed bardziej wyrazistym i dosadnym określeniem). Odsyłanie od jednej do drugiej osoby i każdy każe tylko czekać. Sami oceńcie jaką wizytówkę sobie wystawił bank dzięki tej „promocji”.

    maroos Odpowiedz
    • @maroos
      Jak tylko ta stówa wejdzie trzeba natychmiast spierniczać od tego banku-popierdółki, bo kto wie jakich jeszcze kłopotów narobią. Podniesienie opłat by odbić sobie promocje jest niemal pewne, ale znikające środki z konta czy wyciek danych osobowych też mnie nie zdziwi.

      Ronaldo
    • @Ronaldo
      Podniesienie opłat nie jest problem, bo zawsze w takiej sytuacji możesz wypowiedzieć umowę.

      Chciałbym jednak zwrócić Waszą uwagę na inny poważny problem, bo w dobie coraz dziwniejszych promocji coraz więcej osób zapomina o chronieniu swojej tożsamości. Rozsyłacie kopie dowodów osobistych bez większych zahamowani, aby zyskać kilka złotych, tylko czy aby na pewno warto?

      Na pewno warto odświeżyć sobie artykuł http://livesmarter.pl/jak-chronic-sie-przed-wyludzeniem-kredytu/ oraz uświadomić sobie fakt, że od grudnia 2015 roku GIODO bije na alarm: „Nie pozwalajcie kserować swoich dowodów osobistych”.

      Bank ma obowiązek zweryfikować tożsamość klienta, ale w żadnej ustawie nie ma zapisu, że klient celem zawarcia umowy z bankiem ma obowiązek wyrazić zgodę na zrobienie kopii jego dowodu.

      Z ciekawą sytuacją się ostatnio spotkałem, klient zamiast skanu dowodu chciał dostarczyć bankowi wypis z dowodu potwierdzony notarialnie i co… bank stwierdził, że notarialne potwierdzenie nie jest wiarygodne. A skan dowodu bez potwierdzenia jest wiarygodny? – tak, bo taki dokument wszyscy honorują… wnioski nasuwają się same i nie wymagają komentarza.

      Lokata
    • Maroos ale nikt nie karze Ci korzystać z tej promocji i zakładać tam konta ;) chyba że zakładasz po coś więcej niż 100 zł, ale raczej mało tu chyba takich, więc nie wiem po co te wypociny ;)

      Mateusz
    • @Mateusz
      A co nie można wyrazić swojej opinii? IB płaci ci za to, żebyś hejtował negatywne opinie na ich temat? Zastanów się raczej sam jaki obraz z tego wychodzi.

      Ronaldo
  • @Lokata
    Jakkolwiek rozsyłanie skanów dowodu uważam za niebezpieczne, tak w tym przypadku skan został wysłany wprost na mail banku, a gdy poszedłem do oddziału i tak zeskanowano mój dowód. Gdybym miał wręczać im wypis poświadczony notarialnie kija bym z tego miał, bo taka usługa swoje kosztuje. Osoby, które wysłały skan na maila taxcare.pl teoretycznie mogą się obawiać, ale w praktyce TC i IB to prawie że ta sama firma, co potwierdzi każdy konsultant na infolinii banku. Wiadomo że należy uważać, ale nie przeginajmy w drugą stronę, bo efekt może być równie zły.

    Ronaldo Odpowiedz
  • Wypełniłem wniosek o przelew otwarcia Zośka i miałem dostać mailem dane do przelewu i jakieś hasła icloud, niestety nic nie doszło.. Też mieliście po jakimś czasie?

    luka89waw Odpowiedz
  • Cyt. z regulaminu: „5. Organizator zastrzega, iż wnioski o założenie Rachunku Oszczędnościowego Konto ZOŚKA PROz innego źródła, niż za pośrednictwem Serwisu, jak również wnioski o założenie Rachunku Oszczędnościowego Konto ZOŚKA PRO złożone po 17 lipca 2016roku nie będą brały udziału w Akcji.”
    Czy to oznacz, że promocja się rzeczywiście skończyła 17 lipca?

    jaceny Odpowiedz
    • hmm, dziwny ten zapis, bo w tym samym paragrafie jest napisane,że wnioski składać można do 24 lipca…Ktoś to rozumie?

      Iza
    • Ja to rozumiem tak, że do 24 lipca jest czas (§ 2. ust. 1.) np. na założenie profilu w MM i potwierdzenie rejestracji (jak ktoś jeszcze nie korzystał), ale sam wniosek (§ 2. ust. 1.a.v.) powinien być wysłany do 17 lipca (§ 2. ust. 5).

      Don Quijote de la Mancha
    • Regulamin został zmieniony w tym punkcie i zamiast 17 jest 24 lipca.

      Banan
  • Czy ktoś nadal również czeka na pojawienie się wysłanego wniosku w MM?

    Mateusz Odpowiedz
  • Ten bank jest śmieszny..
    Wziąłem udział w promocji 4 lipca. Oczywiście otwarte zostało tylko konto Idealne. W MM była Cisza. Jakimś cudem dostałem maila od Idea banku że brałem udział w promocji MM ale mają jakiś błąd i Zośkę mogę założyć samodzielnie lub za pośrednictwem konsultanta. Po kilku dniach zadzwonił konsultant zapytać o coś i przy okazji założyliśmy tą Zośkę (11lipca)
    Umowa miała być dostarczona kurierem. Ponad tydzień czekałem na kuriera i nic. Dzwonie i pytam, obiecują wyjaśnić. Po 2 albo 3 dniach dzwonie ponownie i mówię że skoro to dla nich problem mogę iść podpisać umowę do oddziału. Otrzymałem odpowiedź że teraz już nie mogę bo mają status dostarczenie kurierem.
    W końcu w piątek kurier dzwoni i umawia się na dzisiaj. Przed chwilą był a na umowie obok pieczątki z banku data 21 lipca.
    Logując się w internecie widze date złożenia wniosku o Zośkę 11 lipca bo wtedy rozmawiałem z tym konsultantem..
    i teraz..
    – w reglaminie jest napisane że na podpisanie umowy i wpłate 1000zł mamy czas 21 dni od złożenia wnisku (co jest tą datą? 4 lipca kiedy składałem wniosek, 11 lipca kiedy konsultant ręcznie uruchomił Zośke, 21 lipca kiedy to widnieje taka data na umowie czy 25 lipca kiedy to ją podpisałem?)
    – również w regulaminie napisane jest że wnioski złożone po 17 lipca nie biorą udziału w promocji (na umowie mam zawarta w dniu 20lipca)

    To są jaja..
    Przelałem ten tysiąc na konto Idealne i jak tylko zobaczę że Zośka jest aktywna przeleje tam po czym następnego dnia wypłacę i poczekam ale szczerze mówiąc sukcesu sobie nie wróżę..

    Andrzej Odpowiedz
  • Po jakim czasie konto się aktywowało od wizyty kuriera?

    Iza Odpowiedz
    • Jak sie aktywuje to Ci napisze. Kurier byl dzis przed 10 i jak narazie „konto czeka na aktywacje”

      Andrzej
    • U mnie kurier był w środę a konta aktywowane w poniedziałek około 9

      TomA
  • Nie wierzę, na MM wniosek wysłany

    michal Odpowiedz
  • Tak, aktywna od czwartku, wysłałem skan dowodu

    michal Odpowiedz
  • Wiecie może dlaczego oprocentowanie Zośki PRO pokazuje mi 2,94 a nie 3?

    Tomeck Odpowiedz
    • Na koncie oszczędnościowym masz więcej niż 10-krotność na koncie idealnym. Nadwyżka jest oprocentowana 1% stąd to 2,94 jako taka średnia.
      Też tak miałem ale wyrównałem konta i jest już 3%

      Kamil460
  • Cały czas w MM nie mam widocznego wysłanego wniosku…? Nie wiem już jak to w końcu rozumieć, załapię się na premię czy też nie? Wszystko niby mieściło się w terminach.

    Mati Odpowiedz
  • Termin uzupełniania danych minął a ja w MM nie miałem możliwości tych danych uzupełnić bo wniosek też nie był widoczny. Czy mogę cokolwiek w tej sytuacji cokolwiek zdziałać?

    Mati Odpowiedz
  • Czy ktoś dostał już maila o „O zakwalifikowaniu do wypłaty premii” ?

    Donald Odpowiedz
  • Na razie cisza, ale mają jeszcze kilkanaście godzin.

    TomA Odpowiedz
  • Z regulaminu:

    O zakwalifikowaniu do wypłaty premii, o której mowa w § 3, Organizator powiadomi Uczestników do 31 sierpnia 2016 roku, publikując komunikat dostępny po zalogowaniu w Serwisie oraz wysyłając wiadomość e-mail.

    Aero Odpowiedz
  • Pewnie zmienili datę po tym całym zamieszaniu. Ja niestety dopiero teraz zauważyłam, że nie uzupełniłam danych w MM, więc pewnie przez głupie niedopatrzenie 100 zł przejdzie mi koło nosa. Tyle użerania z tą Zoską na nic, eh.

    Aero Odpowiedz
    • jeśli dostaniesz maila od MM to uzupełnij nr konta i czekaj na premie ;)

      Andrzej
    • No właśnie niby powinno się podać nr konta w MM do 14.08, ale w otrzymanym mailu o nagrodzie jest informacja,że jeśli się tego nie zrobiło, aby to uzupełnić…

      Iza
  • MM właśnie rozsyła informacje o zakwalifikowaniu do wypłaty 100zł premii i ewentualnym uzupełnieniu danych z nr konta w Idea Banku.

    TomA Odpowiedz
  • Potwierdzam, przyszedł mail.

    Emej Odpowiedz
  • Niewiarygodne, biorąć pod uwagę przejścia, ale jednak dostałem maila.

    Mariusz Odpowiedz
  • Na jednym dostałam maila a na drugim nie :( Czy ktoś jeszcze czeka na maila czy mam się szykować na reklamację?

    Iza Odpowiedz
  • Mam podobnie. Ja dostałem maila, a żona nie.

    Jazz Odpowiedz
  • A premii nie ma…

    ff Odpowiedz
  • Czy ktoś dostał premię?

    Mariusz Odpowiedz
  • Dziś też nic póki co..
    Może będzie poślizg jak w przypadku rozsyłania maili..

    Andrzej Odpowiedz
  • U mnie już zaksięgowana;)

    Emej Odpowiedz
  • Skomentuj

    Chcesz mieć pewność, że nikt inny nie podpisze się twoim nickiem? Zarejestruj się (lub zaloguj) na LiveSmarter!

    Ostatnie wpisy