100 zł za regularne oszczędzanie dla nowych i obecnych klientów ING Banku

Zakończona

Ruszyła świetna promocja ING Banku przeznaczona zarówno dla nowych, jak i obecnych klientów. W zamian za uruchomienie Celu oszczędnościowego możemy zyskać 100 zł premii. Oznacza to, że jeśli założymy konto w tym banku, to razem zyskamy 260 zł na start.

100 zł za oszczędzanie w ING Banku

Odkładaj na cel i zgarnij 100 zł

Aby skorzystać z promocji należy być nowym lub obecnym klientem ING, który posiada jedno z kont osobistych. Oprócz tego wymagane jest, aby na dzień 16.02.2020 nie posiadać wyznaczonego żadnego Celu oszczędnościowego – czyli funkcjonującej w ramach Moje ING możliwości oszczędzania na określony cel.

Jeśli spełniamy te warunki to wystarczy, że do 8.03 zapiszemy się do promocji „Odkładaj na cel i zgarnij 100 zł” poprzez dedykowany wniosek w bankowości Moje ING. W tym samym terminie powinniśmy założyć min. jeden Cel oszczędnościowym na posiadanym lub otwartym w czasie promocji koncie oszczędnościowym.

Dalsze warunki są równie proste: do 10.06.2020 powinniśmy wykonać min. 3 wpłaty (przelewem lub gotówką) w różnych miesiącach na dany Cel oszczędnościowy. Każda wpłata powinna być na min. 100 zł.

I to tyle! Jeśli w dniu 10.06 będziemy ciągle posiadać cel założony w czasie promocji z saldem min. 300 zł, to bank zakwalifikuje nas do wypłaty nagrody, czyli 100 zł premii. Ta trafi do nas do 24.06.2020.

Szczegóły promocji w regulaminie.

PS. Na koniec przypomnę, że za założenie konta w ING do 31.03 możemy zgarnąć 160 zł na start. Razem daje nam to całkiem łatwe 260 zł :)

Nie przegap!

Komentarze

  • @keton
    Ja zakładałam dla 3 osób. Robiłam dokładnie tak samo na trzech rachunkach. Mąż i syn dostali a ja nie. I co Ty na to?

    Beata2 Odpowiedz
    • Masz potwierdzenia na poczcie? Moze jednak cos sie nie kliknelo poprawnie? Czy przelewy na wszystkie poszly poprawnie i identycznie? Ja tez promocje wykonalem na kilku kontach i bez problemu wpadlo na wszystkie.
      Bank uznal reklamacje?

      keton
    • @keton chodzi o to ze ten bank jest znany z gubienia formularzy i nie wyplacania nagrod w terminie. Poczytaj komentarze i zobacz w jakis sposob w tej promocji weryfikowali spelnianie warunkow. W pierwszej turze wyplacania nagrod wykluczyli osoby ktore dokonywaly wplaty na cel ze swojego roru. A ror nie ma nic wspolnego z promocja. To pokazuje ze w tym banku jest cos nie tak i jesli masz tyle dziwnych przykladow to nigdy nie zakladaj ze w tym banku to uzytkownik robi cos zle.

      aaaa
    • Akurat znam ING od tej strony, bo kilka razy premii nie wyplacili w terminie, ale ostatecznie po reklamacjach wszystko wyrownali. Generalnie, po raz kolejny powtorze – screenshoty i tylko screenshoty …

      keton
  • Mi odpisali na kolejną reklamację, że zapisanie się do promocji było warunkiem koniecznym i kasy nie wypłacą, mojej mamie też

    Barbara Odpowiedz
  • @keton
    Wszystko robiłam tak samo. Na wszystkich rachunkach. W wiadomościach syn i mąż mają informację, ja nie. Co ciekawe sprawdzałam bezpośrednio po wpłatach to nie miał nikt. Sprawdzałam w Dokumentach nie w wiadomościach. To błąd, bo należało od razu zajrzeć do wiadomości. No nic tam. Odrobimy. Bank reklamacji nie uznał. Napisałam im jednak, że w geście protestu zamykam wszystkie swoje konta. Osobie, która podpisała odmowną reklamację pożyczyłam poprawnych relacji z przyszłymi klientami. Na koniec zdobyłam sie na bezczelną refleksję, ponieważ zapytałam go czy wie dlaczego dostaje premię miesięczną?

    Beata2 Odpowiedz
    • Na pewno wszyscy w ING bardzo się tym przejęli i nie śpią po nocach ;)

      abc
    • Kara dla banku byłaby rezygnacja z używania ich kart. A najlepiej zaprosic do banku kolejnych czlonkow rodziny i znajomych. Rocznie zarabia się kilkaset złotych na tym banku więc grupa pozeraczy wisienek zrobiłaby spustoszenie na tysiące zlotych co miałoby realny wpływ na premie pracownika banku.

      aaaa
    • Ja bardzo chcę wierzyć, że bank jest uczciwy i premii nie dostali Ci, którzy czegoś nie dopilnowali dlatego będę drążyć:)

      „W wiadomościach syn i mąż mają informację, ja nie. Co ciekawe sprawdzałam bezpośrednio po wpłatach to nie miał nikt.”

      Jeśli możesz napisać coś więcej, po wpłatach na Cel sprawdzałaś czy przyszło potwierdzenie zapisania się do promocji i nikt z was tego nie miał? Przecież zapisać się do promocji trzeba było przed wpłatą. Syn i mąż dostali potwierdzenie już po tym jak zaczęli wpłacać? Coś mi tu nie pasuje, bo przecież przyjście nowej wiadomości jest sygnalizowane więc jeśli syn i mąż dostali wiadomość z potwierdzeniem a Ty nie to nie sposób było nie zauważyć braku.
      Z góry przepraszam, nie odbieraj tego jako próby podważenia, chcę tylko dowiedzieć się czy bank gra fair czy w ewentualnej następnej promocji trzeba będzie uważać i tak jak radzi keton robić na wszystko screeny

      Ew@
    • Ew@, chcesz drążyć? Spoko. Ale najpierw przeczytaj regulamin. Można było zrobić najpierw zrobić wpłatę a dopiero potem się zapisać. Nie wymyślaj dodatkowych warunków!

      aaaa
    • aaaa, w regulaminie nie jest to wprost napisane, że najpierw trzeba się zapisać a potem wpłacać, dla mnie to oczywiste. Jeśli chcesz to wykorzystać jako argument w reklamacji to gratuluję inwencji:)

      Ew@
    • Liczy się tylko i wyłącznie regulamin a nie to co jest oczywiste.

      aaaa
    • Znalazłeś sobie teoretyczny problem i go bohatersko rozwiązałeś:) możesz być z siebie dumny. Ja nieśmiało przypomnę, że osoby, które zgłaszają brak premii nie dostają jej nie dlatego, że najpierw wpłacały kasę a potem zapisały się do promocji (chyba nikt nie wpadł na taki pomysł:) ) tylko dlatego, że zapisały się do promocji a bank twierdzi, że jednak się nie zapisały

      Ew@
    • To ty szukasz czego Klient nie dopilnował a ja tylko zwracam uwagę że nie znasz regulaminu. Wracając do sedna: bank doskonale wie że wypełnione formularze czasami się nie zapisują i trwa to od wielu promocji. Niektóre reklamację uwzględnia bo „większość warunków została spełniona”. Wg mnie powinien uwzgledniac wszystkie takie reklamacje. A przede wszystkim bank powinien naprawić zapisywanie sie do promocji.

      aaaa
  • Przejrzalem swoje screenshoty. U mnie kolejnosc byla taka:
    1. zapisanie do promocji 22.02 ok. 13:10
    2. potwierdzenie o zapisaniu sie komunikatem na ekranie
    3. zdefiniowanie celu
    4. wiadomosc na skrzynke wpada od razu – u mnie roznica w zrzutach ok. 1min
    5. kase wplacilem dopiero pod koniec kwietnia, a pozniej maja i w czerwcu – jak zalecano :)
    Jesli nie macie w Wiadomosciach potwierdzenia to cos poszlo nie tak i bez screenshotow (albo dobrej woli banku) nic nie udowodnicie.
    Po raz kolejny powtorze – robic screenshoty z kazdego etapu :)

    keton Odpowiedz
    • @keton – ale zauważ, że często screeny nie mają żadnej wartości. Bo jak „cyknąć” kliknięcie ? Oczywiście potwierdzenia można zarchiwizować, tyle że część z nas dopiero po zakończeniu promocji dowiedziała się o tym, że takie potwierdzenie było. A większość banków jednak nie daje informacji, czy zapisany jesteś do promocji czy nie…
      Ja ostatnio robię screeny w nadmiarze, ale… sama data zdjęcia wydaje mi się, że to mało. Zapisze się na innym nośniku i data pliku się zmieni. Na kompie widać datę na screenie, ale na tablecie/smatfonie widać tylko godzinę. Myślałam o apce, która będzie wyświetlać datę na pasku w tablecie, ale jak dotąd nie znalazłam niczego sensownego.

      Be@
    • Be – ale po kliknieciu na „Zapisz sie” wyskoczyl ekran „Zapisales sie do promocji …..”
      Mam zrzuty obu ekranow. Lepsze to niz zupelny brak dowodow. Poza tym promocji jest tak duzo, ze po kilku miesiacach juz nawet nie pamietam co dokladnie sie wypelnialo. Zrzucic kazdy ekran z formularza to <0.5s a przynajmniej cos mozna po dluzszym czasie odtworzyc. Np. jakie zgody sie wyklikalo. A bywaly przypadki, ze bank twierdzil, ze czegos sie nie zaznaczylo. Mam na wszystko kwity :)

      keton
    • ING to był kiedyś znany czyściciel zgód marketingowych

      abc
  • @abc
    Umieściłam twoją wypowiedź w katalogu ” Złote myśli”. Na chwałę dla potomnych.

    Beata2 Odpowiedz
  • @Ew
    Osobiście zakładałam dla całej naszej trójki konta w ING tylko po to, aby wziąć udział w promocji. Ostatniego możliwego dnia/ chyba 8 marca/ po kolei dla każdego z nas klikałam w Moim ING zapisując się do udziału w promocji. Pomna doświadczenia sprawdzałam w sekcji / na dole po lewej stronie w bankowości elektronicznej/ potwierdzenie udziału. Była tam informacja o tym że można się zapisać do promocji i nie otrzymać poświadczenia z charakterystycznym zwrotem: takie rzeczy się zdarzają, czy coś w tym stylu. I to mnie uspokoiło. Identycznie było w pozostałych 2 przypadkach. Następnie 30 kwietnia, 31 maja i 10 czerwca wpłacałam po 100zł przestrzegając zasady: wpłata najpierw na Direct i później na cel. Niestety nie sprawdziłam w Wiadomościach. Po fakcie dopiero zorientowałam się, że ja nie dostałam premii. I tyle. Napisałam reklamację, bank odmówił. W wiadomościach była informacja o udziale w promocjach: syna i męża. U mnie takiej informacji nie było. Gdybym sprawdziła to w trakcie promocji mogłabym interweniować a teraz to „po ptokach”.
    Mam nadzieję, że wyjaśniłam. Niestety obsługa kilkudziesięciu kont to zajęcie czasochłonne i jak się okazuje: nie zawsze skuteczne.

    Beata2 Odpowiedz
    • Dzięki Beata za wyjaśnienie, teraz już wiem o jakim sprawdzaniu pisałaś, chodzi o zakładkę z promocjami a nie skrzynkę wiadomości. To rzeczywiście może być mylące, niektóre aktywne promocje się w tej zakładce pokazują, inne się nie pokazują a jeszcze inne bank wysyła na skrzynkę z wiadomościami. W tej promocji podstawą było otrzymanie wiadomości potwierdzającej tylko jeśli ktoś tej wiadomości nie otrzymał to skąd miał wiedzieć, że taka wiadomość powinna przyjść? Po sprawdzeniu samej zakładki z promocjami (która często jest niekompletna) klient mógł pomyśleć tak jak Ty, że brak info to nic niepokojącego. System ING jest wg mnie bardzo nieczytelny.

      Ew@
  • Skomentuj

    Chcesz mieć pewność, że nikt inny nie podpisze się twoim nickiem? Zarejestruj się (lub zaloguj) na LiveSmarter!

    Ostatnie wpisy