100 zł za regularne oszczędzanie dla nowych i obecnych klientów ING Banku

Zakończona

Ruszyła świetna promocja ING Banku przeznaczona zarówno dla nowych, jak i obecnych klientów. W zamian za uruchomienie Celu oszczędnościowego możemy zyskać 100 zł premii. Oznacza to, że jeśli założymy konto w tym banku, to razem zyskamy 260 zł na start.

100 zł za oszczędzanie w ING Banku

Odkładaj na cel i zgarnij 100 zł

Aby skorzystać z promocji należy być nowym lub obecnym klientem ING, który posiada jedno z kont osobistych. Oprócz tego wymagane jest, aby na dzień 16.02.2020 nie posiadać wyznaczonego żadnego Celu oszczędnościowego – czyli funkcjonującej w ramach Moje ING możliwości oszczędzania na określony cel.

Jeśli spełniamy te warunki to wystarczy, że do 8.03 zapiszemy się do promocji „Odkładaj na cel i zgarnij 100 zł” poprzez dedykowany wniosek w bankowości Moje ING. W tym samym terminie powinniśmy założyć min. jeden Cel oszczędnościowym na posiadanym lub otwartym w czasie promocji koncie oszczędnościowym.

Dalsze warunki są równie proste: do 10.06.2020 powinniśmy wykonać min. 3 wpłaty (przelewem lub gotówką) w różnych miesiącach na dany Cel oszczędnościowy. Każda wpłata powinna być na min. 100 zł.

I to tyle! Jeśli w dniu 10.06 będziemy ciągle posiadać cel założony w czasie promocji z saldem min. 300 zł, to bank zakwalifikuje nas do wypłaty nagrody, czyli 100 zł premii. Ta trafi do nas do 24.06.2020.

Szczegóły promocji w regulaminie.

PS. Na koniec przypomnę, że za założenie konta w ING do 31.03 możemy zgarnąć 160 zł na start. Razem daje nam to całkiem łatwe 260 zł :)

Nie przegap!

Komentarze

  • Czy środki z Celu mogę bezpiecznie już wypłacić bez konsekwencji dla nagrody ?

    luic Odpowiedz
  • Dostał już ktoś tą premię??

    Dejv Odpowiedz
    • Wszyscy dostali, a Ty jeszcze nie? To dziwne, w końcu został już tylko tydzień do dnia wypłaty premii…

      abc
    • Banki z reguły wypłacają nagrody możliwie najpóźniej jak tylko się da. Ciężko im rozstać się z kasą. 😅

      vundo
    • Akurat ING jest znany z tego ze nie wyplaca w terminie i trzeba pisac reklamacje.

      aaaa
    • Do wypłaty jeszcze sporo czasu, nie ma co się gorączkować, z własnego doświadczenia wszystkie nagrody dostawałem w terminie, chociaż na ogół w ostatniej chwili…a są „bardziej znane banki z tego” że się spóźniają, więc nie wiem na jakiej podstawie takie uogólnienie

      Ja123
    • Pyta czy ktos juz dostal, bo moze chce wyslac bankowi przypominajke ze za kilka dni jest wyplata premii. Jesli bank jest znany z tego ze czasami zapomina o wyplatach to bardzo prawdopodobne jest ze sami z siebie nie wezma sie za przygotowanie przelewow. Teraz banki nie chca wyplacac rekompensat za spoznienie, wiec spokojne czekanie nie daje juz fajnych lokat na 10% (odsetki ustawowe).

      aaaa
    • >>>10% (odsetki ustawowe).
      Obecnie 5,6 % , to zupełnie niezła lokata. Dobrze jest mieć jakiegoś dłużnika.

      Bogdan
  • Jest przelew 100 zł na OKO.

    Benito Odpowiedz
  • wpadło 100 właśnie ;)

    jaa Odpowiedz
  • Czyli można cel zamknąć i kasę przelać do innego banku ?

    rychu75 Odpowiedz
  • Też dostałem stówkę.

    ptok Odpowiedz
  • Ja nic nie dostałem póki co…

    marsid Odpowiedz
  • Ja też nic nie dostałem a myślałem że może bez reklamacji będzie. no może poczekajmy jeszcze transzami ślą i jutro wejdzie.

    bolek Odpowiedz
  • W ING to jeszcze reklamacji nie pisałem:) Ale na razie cierpliwie czekam, bo jeszcze dwa dni zapasu mają.

    Katana78 Odpowiedz
  • Też czekam.

    Beata2 Odpowiedz
  • dziś na 2 konta wpadło po 100

    asdf Odpowiedz
  • Wpadła stówka. :) Na marginesie, to chyba najlepszy bank z promocjami dla „starych” klientów. :)

    Adam K. Odpowiedz
  • i ja mam x2

    karampuk Odpowiedz
  • U mnie póki co brak, u drugiej połówki też, czekamy

    Daw Odpowiedz
  • Też nie mam, no nic najwyżej reklamacja pójdzie…

    jankos Odpowiedz
  • Podstawowe pytanie do tych, którzy nie dostali, brzmi – czy wpłaciliście na cel oszczędnościowy, czy bezpośrednio na konto. Bo jeśli na konto i cel oszczędnościowy jest niezrealizowany, to niestety straciliście trochę czasu i premii nie będzie. A widzę że często-gęsto przewijały się pytania jak wpłacać. Ja wpłacałem na ROR a potem realizowałem transakcję na cel oszczędnościowy.

    vundo Odpowiedz
    • Nie wiem kto takie pytania zadawał. Dla mnie było jasne, że trzeba założyć cel oszczędnościowy i go doładować w 3 różnych miesiącach za co najmniej 100 zł. Ja kase na cel przelewałem z OKO.

      marsid
    • @vundo A czy Ty myślisz, ze np. ja (bo wciąż czekam na premię) to jakiś ograniczony umysłowo jestem aby nie rozumieć warunków promocji? I że nie wiem co oznacza wpłata na cel?

      Katana78
    • @vundo to chyba Twoja pierwsza promocja. Jesli bank wyplacil kase wszystkim oprocz Ciebie (i paru innym osobom) to bardziej prawdopodobne jest ze o tych osobach zapomnial a nie ze ktos zrobil cos zle. Zdarza sie ze bank odpowiada w reklamacji ze nie spelniles warunkow a nastepnego dnia bez slowa wyplaca kase :)

      aaaa
    • To jak wytłumaczysz pytania, czy nazwanie rachunku oszczędnościowego „na samochód” spełnia wymagania „założenia celu oszczędnościowego”. To samo pytania czy wystarczy bezpośrednio na rachunek wpłacać – nie, nie wystarcza bo trzeba przeksięgować na cel oszczędnościowy. I nie, to nie jest moja „pierwsza” promocja.

      vundo
  • Spokojnie. Zgodnie z Regulaminem:
    (…) 4. Wypłata nagrody nastąpi najpóźniej 24 czerwca 2020 r. na Konto oszczędnościowe Uczestnika na którym został założony Cel oszczędnościowy (…).
    I wszystko na ten temat.

    Waldemar Odpowiedz
  • Na jednym koncie jest na drugim nie.

    aviator Odpowiedz
  • Pojawiła się dziś wiadomość w ing online
    Dzień dobry,

    mamy dla Ciebie dobrą wiadomość – spełniłeś warunki promocji „Odkładaj na cel i zgarnij 100 zł”. Dlatego do 24 czerwca 2020 roku wypłacimy Ci nagrodę w wysokości 100 zł na Twoje konto oszczędnościowe w PLN, na którym założyłeś swój cel.

    Więcej informacji znajdziesz w regulaminie promocji „Odkładaj na cel i zgarnij 100 zł”.

    Z pozdrowieniami
    Zespół ING Banku Śląskiego

    aviator Odpowiedz
    • Wczoraj wpłaty brak, natomiast dzisiaj u mnie również wiadomość o przyznaniu nagrody.

      saroyan
    • 100zł jeszcze nie wypłacili, ale wiadomość też mam

      jankos
    • Fakt. Też taką wiadomość dostałem.

      Katana78
    • U nas w rodzinie wczoraj rano 5* 100,- a po południu dopiero info w bankowości. Szybcy są. W ING od lat wszystko w terminie, a nazbierałoby się tego już sporo.

      Andy59
  • U mnie wiadomości brak

    marsid Odpowiedz
    • Wysłałem reklamację już, bo widać nie ma na co czekać :D

      marsid
    • Bez sensu. Odpiszą ci że jeszcze mają czas – 24.06 jeszcze się nie skończył ;)

      Kozo
    • Zobaczymy jak szybko odpiszą ;) Nie dostałem premii ani info o jej przyznaniu. Nie widzę sensu czekać dalej.

      marsid
  • 100 zł właśnie wpłynęło na kknto

    aviator Odpowiedz
    • Jest i u mnie

      saroyan
    • Jest i u mnie czyli sprawdziło się to wczorajsze co napisałem-wysyłają transzami wczoraj coś,dzisiaj coś. Przypominam również że we wcześniejszych promocjach też była tak burza jak komuś wpłynęło a komuś nie- ten bank czasem wypłacanie bonusów rozkłada na 2 dni :)

      bolek
    • Mam nadzieję, że jutro sobie o mnie przypomną, bo jak na razie ani kasy, ani wiadomości. Chyba późno przystąpiłam do promocji, bo dopiero 3 marca (a można było do 8 marca). Może wnioski rozpatrują po kolei -> tak sobie tłumaczę ;-))

      Be@
    • Ja zdaje się też przystąpiłem na początku marca, bo wtedy dopiero otworzyłem tam konto i 100 zł dostałem już wczoraj, a wiadomość dzisiaj rano.

      pws
    • No to mnie pocieszyłeś ;-)
      dzięki wielkie

      Be@
    • Be@, pewnie bank Cię zostawił na deser:) Ja załapałam się na dzisiejszą pulę.

      Ew@
  • PYTANIE do WYJADACZY!!!!
    Dzisiaj dostałam premię. Czy mogę już z celu wypłacić 300zł na OKO i wszystko przelać na 123 w Santander/ jeszcze mam tam 3%/? Są jakieś konsekwencje?

    Beata2 Odpowiedz
  • @abc
    Ten sprytny ruch pomoże poznać także wyobraźnię i intelekt udzielających odpowiedzi.

    Beata2 Odpowiedz
  • @abc
    Znasz takie powiedzenie: ” nie ma głupich pytań, tylko są głupie odpowiedzi” ?

    Beata2 Odpowiedz
    • @Beata2
      A znasz takie powiedzenie: „Głupie pytanie…głupia odpowiedź” ? W tej sytuacji bardziej adekwatne ;)

      abc
  • Nie dostałam jeszcze premii… Gdzie piszecie reklamacje? Podacie plis maila?

    Iwonab Odpowiedz
  • Kiedy kolejna edycja ? :D

    JoX Odpowiedz
    • Do kolejnej edycji, o ile będzie, to musimy się przygotować czyli zamknąć cel, żeby go nie było, jak nowa edycja wystartuje. Ja nie widzę możliwości zamknięcia tylko celu. Można zamknąć całe KO wraz z celem i ewentualnie otworzyć nowe KO (bez celu). Czy tak robimy? A może umiecie zamknąć tylko cel?

      Lidia
    • Da się zamknąć…O ile pamiętam, wchodzisz do KO, i dalej do Celu i klikasz to kółko (grafika) z informacjami o Celu ( ile uzbierałaś itp.) wtedy pojawią się dodatkowe opcje w tym „Zakończ Cel”, pieniądze trafią na KO

      Ja123
  • Ktoś w dniu dzisiejszym otrzymał premię?

    Donatan Odpowiedz
    • Na dwóch kontach nadal nic. Zaczynam się niepokoić. Do tej pory nigdy nie miałem problemów z ING.

      drudar
    • Napiszcie kiedy dokładnie robiliście wpłaty i kiedy zamkneliście cel albo wypłaciliście pieniądze.

      marsid
    • 1.04, 6.05 i 4.06. Celu jeszcze nie zamknąłem.

      drudar
    • @drudar

      Cel kiedy założyłeś?

      marsid
    • Gdzie to sprawdzić?

      drudar
    • Znalazłem, 23 lutego.

      drudar
    • To premia powinna wpaść jak nie to reklamacja.

      marsid
    • U mnie też pusto buuuu……., a już prawie 15-ta.
      Konto założone 3 marca, wpłaty: 16.03 | 24. 04 | 25.05. I nadal mam Cel z 300zł (ale ja mam zwykłe OKO nadal na 2,5%). A premii brak, no!

      Be@
    • Widać o nie wszystkich pamiętali. Ja już reklamację wczoraj wysłałem, ale póki co odpowiedzi brak :D

      marsid
    • Ja wplaty robilem zgodnie z zaleceniami – pod koniec kwietnia, maja i na poczatku czerwca. 2 premie wpadly 2 dni przed terminem. Ale konta oczyscilem dopiero teraz, bo … zapomnialem :)

      keton
    • @keton

      Ja też tak zrobiłem, a cel miał ważność do 11.06 choć dziwnym trafem się nie zamknął 11 i zamknąłem sam 12.06 po czym wypłaciłem kasę. Cel założyłem 19.02. A premi jak nie było tak nie ma :)

      marsid
    • 22 czerwca przyszła premia

      Scorp
  • Reklamacja złożona

    Darek Odpowiedz
    • Ja też złożyłam reklamację. Mam wątpliwości czy się zapisałam prawidłowo do promocji bo nie widzę wiadomości w systemie ing „zapisałeś się do promocji…” a u męża i teściowej widnieje (dostali premie)… zobaczę co odpiszą, ale chyba coś tutaj będzie nie tak. :-/

      Pola33
    • Ja mam taką wiadomość, a premii też nie dostałem ;)

      marsid
  • Premii brak reklamacja złożona

    Megi Odpowiedz
  • @Pola33
    Mam tak samo. Złożyłem reklamację.

    Eugeniusz Odpowiedz
  • reklamacja negatywnie rozpatrzona, przyczepili się braku wniosku o przystąpienie do promocji, oczywiście taki wniosek zlecałem, niestety nie otrzymałem żadnej wiadomości potwierdzającej ten fakt. Czy ktoś miał taką samą sytacje? Czy jest nas więcej? Jest szansa na bug po stronie aplikacji bankowej?

    Donatan Odpowiedz
    • Jak wysłałeś reklamację? Mi póki co nie odpisali, a wysłałem przez apkę.

      marsid
    • przez aplikację Moje ING, a masz potwierdzenie, że złożyłeś wniosek o przystąpienie do promocji? Ja złożyłem ale niestety nie mam żadnego potwierdzenia.

      Donatan
    • Tak, mam potwierdzenie. Do reklamacji dołączyłem też zrut ekranu jako dowód posiadanego celu do 10.06 i dokonanych wpłat.

      marsid
    • U mnie to samo – odrzucone z tego samego powodu

      Darek
    • @Darek: czy jesteś pewny że złożyłeś wniosek o przystąpienie do tej promocji ?

      Donatan
    • w apce
      w pasku dolnym – jest taki kwadracik z napisem „Usługi”
      zjechać na sam dół: „Moje promocje”
      wybrać „Biorę udział”

      Poza tym w „wiadomościach” również jest wiadomość potwierdzająca zapisanie się do promocji.

      Be@
    • No u mnie to jest. Z tego co ja pamiętam to nie składało się tutaj jakiegoś wniosku. Po prostu po założeniu celu pojawiła się ta informacja o wzięciu udział w promocji. A cel trzeba było założyć do 8 marca…

      marsid
    • Ktoś pamięta żeby potwierdzić info od marsid ?

      Donatan
    • @Donatan Jak założyłeś cel po 8 marca to nie przypisało Cie do promocji bo to był jeden z warunków regulaminu.

      marsid
  • @marsid Cel założony 29 lutego więc coś tutaj nie gra. Próbuje ustalić dlaczego nie mam tego w promocjach w których biorę udział.

    Donatan Odpowiedz
    • „do 8 marca 2020 r. zapisać się do Promocji poprzez złożenie wniosku w Moim ING
      oraz zaakceptowanie Regulaminu;”

      Serio nie pamiętam, żeby składał jakiś wniosek i akceptował regulamin. A to info o przystąpieniu do promocji mam i pojawiło się ono tego samego dnia, w któym założyłem cel oszczędnościowy…

      marsid
    • Ktoś składał jakiś wniosek i akceptował regulamin? Gdzie to można było zrobić? Kurdę chyba o to chodzi bo ja tego nie robiłem ;x

      marsid
    • @Donatan – jeśli chodzi o wniosek, to wszystko jest dokładnie wyjaśnione we wpisie pod którym teraz rozmawiamy. A nawet wytłuszczone. Tylko że samo posiadanie informacji o udziale w promocji nie daje premii… Mnie jeszcze nie odpisali na reklamację. Nie znam tego banku, nie specjalnie mi się podoba nawigacja w apce, a teraz jeszcze to… Nie wróży to najlepiej na pozostałe promocje w których biorę udział ;-/

      Be@
    • Mi też jeszcze nie odpisali, ale chyba wszystko jasne i stówa przepadła echh

      marsid
    • Swoją drogą jak ktoś jednak odkładał regularnie i ma na to dowód w postaci wpłat na cel to powinni dać te premię mimo nie złożenia jakiegoś głupiego wniosku, bo tak czy siak korzystali z tej kasy. No ale widać taki to bank :|

      marsid
  • @marsid – tak, trzeba było się zapisać do promocji – a dopiero potem założyć cel. Poczytaj komentarze w tym wątku.

    Be@ Odpowiedz
    • Info o zapisaniu się do promocji mam w wiadomościach, ale nie przypominam sobie, żebym jeszcze składał jakiś wniosek…

      marsid
    • @Be@

      Ty złożyłaś ten wniosek, a mimo to nie dostałaś premii?

      marsid
    • Kolejność powinna była być taka: wchodzimy do danej promocji przez baner w e-bankowości lub przez Usługi ING — Promocje gdzie był dostęp do informacji o promocji i przycisk „Zapisz się do promocji” lub podobny, trzeba było go kliknąć i założyć Cel. Żadnych innych „wniosków” nie było.

      Ja123
    • Sorry, nie Usługi ING, tylko Oferta ING …

      Ja123
    • No ja już sam nie wiem czy to info o zapisaniu się do promocji pojawiło się po tym, jak złozyłem ten wniosek (choć nie przypominam sobie tego) czy pojawiło się to po tym jak założyłem cel…

      marsid
    • jak złożyłeś reklamację, to zobaczymy co Ci odpiszą…

      Ja123
  • Odpisali mi, że odrzucają reklamację bo nie złożyłam wniosku. Jestem pewien, że wniosek złożyłem. Nie ma śladu ani w wiadomościach, ani w moich promocjach. Co robić? Macie jakiś pomysł?

    Eugeniusz Odpowiedz
    • Napisz im, że wniosek składałeś i być może wystąpił jakiś błąd po ich stronie, że nie dotarł. Załącz dowód posiadanego celu i regularnych wpłat na niego zgodnie z regulaminem promocji.

      marsid
    • Dokładnie. Szczególnie, że w ING takie błędy się zdarzają. Ja brałam udział w kilku promocjach tego banku i szczerze mówiąc nie sprawdzałam w wiadomościach czy zostałam do nich zapisana bo nawet nie wiedziałam, że takie potwierdzenia w ogóle są. Premie wpływały i było OK. Zdaje się w grudniu ub.r. zapisałam się do promocji „Inwestuj na przyszłość w IKZ z premią 200 zł edycja II”. Promocja długa i sporo trzeba co miesiąc przelewać, no ale 200 stówki fajnie przytulić. Oczywiście nie sprawdziłam w wiadomościach czy aby jestem do niej zapisana – patrz wyżej. Dopiero jak poczytałam na forum o takim potwierdzeniu sprawdziłam w marcu tego roku i bum, nie ma mnie w tej promocji. Od razu czat z konsultantem banku, który potwierdził że w promocji nie biorę udziału bo do niej nie przystąpiłam. Na nic zdały się moje zapewnienia o mojej 100% pewności, że skorzystałam z linka promocyjnego. No to klops – myślę sobie – ale sytuacja była do uratowania. Pan konsultant ręcznie zapisał mnie do tej promocji. Co prawda nie mam tej informacji w wiadomościach bo zostałam zapisana inną drogą/ mam oczywiście zapis czatu na wypadek reklamacji.

      BiancaM
    • Jestem pewny, że przy tej promocji mieli jakiegoś buga w aplikacji, niestety nie potrafię tego wyjaśnić. Zakładałem świeżo konto w lutym w celu przytulenia 2 stówek. Razem z dwójką znajomych którzy mają podobną sytuację. Zakładaliśmy i przystępowaliśmy do promocji konto oszczędnościowe bonus a potem do tej konkretnej promocji, wnioski zakończyły się powodzeniem ale zarówno przy koncie bonus jak i zgarnij 100 brak wiadomości w skrzynce. Wzmianka o 2 promocji widnieje 2 systemie jako KO Bonus – zakończona.

      Donatan
  • Narzeczona również nie dostała 100 zł. Po reklamacji otrzymała informację, że nie zapisała się do promocji. Jest to o tyle dziwne, że robiła to w mojej obecności i nawet wyświetlił się wtedy komunikat o dołączeniu do promocji wraz z instrukcją postępowania w jaki sposób spełnić warunki promocji. Niestety teraz nie ma żadnych potwierdzeń w wiadomościach i powiadomieniach, więc chyba nic z tego…

    wojak Odpowiedz
  • Zgłosiłem ponownie reklamację na czacie ING (poprzednia reklamacja zgłoszona przez formularz pozostała bez odpowiedzi). Konsultantka sprawdziła, iż wszystkie warunki spełniłem, i że „kwota zostanie zaksięgowana w ciągu najbliższych kilku dni”. Zrobiłem zrzut ekranu, aby mieć potwierdzenie. Oczywiście przy zapisywaniu się do promocji nie otrzymałem żadnej wiadomości.

    dzyn Odpowiedz
  • Przelewy z oko na którym był założony cel na cel nie kwalifikują się do promocji. Dlatego osoby które takie przelewy robiły nie dostały premii.

    majaa Odpowiedz
    • W regulaminie nic nie ma na temat tego skad miały być przelewy…

      marsid
    • @Maja: nieprawda, ja tak robiłem i po reklamacji przyznali się do błędu. Natomiast reklamacja mojej żony nie została uznana, choć jej cel był dokładnie tak samo zakładany jak mój. Ma wyłączone zgody marketingowe, więc może dlatego…

      dzyn
    • Ja rozmawiałam z osobą która konsultowała z ekspertem te przelewy. A to czy wypłacą premię za takie przelewy zależy tylko od ich dobrej woli.

      majaa
    • Nie. To zależy od regulaminu, a nie żadnej dobrej woli. A w regulaminie nie jest napisane, że wykluczone są przelewy z OKO. Nie pisz głupot.

      marsid
    • Nie pisze głupot, a Ty opanuj swoje emocje. Nie życzę sobie takich odpowiedzi.

      majaa
    • Zjedz Snickersa bo strasznie gwiazdorzysz :)

      marsid
    • Pogwiazdorze dalej, nie przepadam za snickersami wolę grześki.

      majaa
    • Smacznego :D

      marsid
  • Złożyłem reklamację ponownie na czacie. Reklamacja przyjęta i do 3 dni mają wypłacić nagrodę :)

    marsid Odpowiedz
    • Również dostałam pozytywną odpowiedź i cieszę się z dobrej woli banku. A wafalek był smaczny.

      majaa
  • Złożyłam reklamację poprzez napisanie wiadomości w apce. Dziś dostałam odpowiedź, że premia zostanie wypłacona w ciągu 3 dni. I właśnie zamknęłam Cel.

    Be@ Odpowiedz
  • Właśnie dostałam odpowiedź na reklamację , uznali ją, przelew będzie w ciągu 3 dni. A przelewy robiłam z OKO (to tak w nawiązaniu do powyższej dyskusji).

    Iwonab Odpowiedz
    • Ja również otrzymałem pozytywną odpowiedź.

      Cieszę się, że ING jednak jest przyjaznym bankiem i utwierdziłem się w przekonaniu, że warto było przejść do ING z Mbanku.

      Łukasz
    • Na razie tylko obiecali… nic to się nie różni od obietnic z lutego. Peny pochwalne dopiero po wpłacie na konto.

      Be@
    • Jak składaliście reklamację? Wiadomością w bankowości czy na czacie?

      drudar
    • Ja najpierw przez apkę, ale długo nie odpowiadali, więc dziś napisałem też na czacie. Odpowiedź dostałem i tu i tu ;)

      marsid
    • Ja złożyłem 24.06 ale dotąd cisza.

      drudar
    • Zaloguj się do bankowości internetowej i napisz na czacie. Tam dostaniesz odpowiedź od razu.

      marsid
  • Czy ktoś otrzymał pozytywną odpowiedź miał zaznaczoną promocje w serwisie?
    Mnie odpisali że nie byłem zapisany. Czy dalej drązyć czy jestem bez szans?

    Andrzej Odpowiedz
  • Z tego co zrozumiałam to niektórzy zapisali się do promocji przez baner i nie sprawdzili czy w wiadomościach mają potwierdzenie przystąpienia do promocji stąd teraz problem.
    Czy jest ktoś kto dostał potwierdzenie na skrzynkę a teraz to potwierdzenie mu zniknęło z wiadomości? Pytam, bo jeśli takie rzeczy się dzieją, że giną wiadomości od banku to nieciekawie się robi

    Ew@ Odpowiedz
    • Mam podobne wrażenie. Wydaje mi się, że przystąpiłem do promocji jak należało, a w wiadomościach nie mam potwierdzenia, że brałem w tym udział no i pieniędzy też nie ma…

      Dummyan
  • U mnie już stówka na koncie :)

    marsid Odpowiedz
  • i u mnie jest

    majaa Odpowiedz
  • W końcu jest i u mnie.

    drudar Odpowiedz
  • Jeżeli ktoś nie ma potwierdzenia zapisu do promocji w wiadomościach, nie dostanie nagrody. Wypłacane są w ramach reklamacji nagrody, gdy zleci się transfery, czyli przelewy z oka na cel. System ich nie rozpoznawał poprawnie. Liczył tylko przelewy z roru.

    Atokto Odpowiedz
  • @Atokto
    Możesz łopatologicznie jeszcze raz napisać? Zrobiłam wszystko OK. ale 100 zł dostałam.
    Poradzisz cos?

    Beata2 Odpowiedz
  • @Atokto
    Pomyliłam się. Oczywiście wszystko zrobiłam OK. ale nagrody NIE DOSTAŁAM.

    Beata2 Odpowiedz
    • Cel funkcjonuje w ramach konta oszczędnościowego. Wpłata na cel z OKO jest tylko przesunięciem środków w ramach tego konta. Dużo ludzi właśnie tak wpłacało na cel. System jako prawidłowe zaliczał tylko wpłaty, czyli przelewy z konta osobistego. Takie przypadki są uznawane reklamacyjnie. Jeżeli nie dostałaś nagrody, napisz na czacie albo w wiadomości, tam Ci sprawdza dlaczego nie dostałaś. Jeżeli będziesz się kwalifikować do wypłaty to zarejestrują Ci reklamację i wypłaca nagrodę do kilku dni

      Atokto
    • Podejrzewałam, że wpłaty bezpośrednio z OKO mogą być problematyczne, dlatego na wszelki wypadek przelewałam z OKO na ROR a potem dopiero z ROR na Cel. Więcej zachodu ale przynajmniej obyło się bez reklamacji:)

      Ew@
  • Dzisiaj mają być wypłacane nagrody hurtowo tym, którzy nie dostali z błędu systemu!

    Atokto Odpowiedz
    • Mnie uporczywie odmawiają

      Darek
    • Mi też w pierwszej wiadomości odmòwiono, złożyłam drugi raz powołując się na innych ktòrxy też nie dostali potwierdzenia nie z ich winy… Przedłużyli rozpatrywanie reklamacji i czekam.

      Pola33
    • Proponuję nie odpuszczać. Narzeczona też nie dostała wiadomości o przystąpieniu do promocji, ale po drugiej reklamacji odpisali, że spełniła „większość” warunków i 100 zł prześlą w ciągu 3 dni roboczych.

      wojak
    • Super wiadomość… Ja jeszcze czekam na cd reklamacji..

      Pola33
    • Dostałam dziś stòweczkę, po drugiej reklamacji :-* Banku dobra wola.

      Pola33
  • Ja też nie dostałam nagrody, moja mama, której założyłam cel oszczędnościowy również, nie otrzymałyśmy również wiadomości w bankowości internetowej o przystąpieniu do promocji, ja złożyłam reklamację i odpisano mi, że nie zapisałam się w ing i nie otrzymam kasy, ale jestem prawie pewna, że poprawnie założyłam cel potwierdzając warunki promocji. Ktoś pamięta czy istniała możliwość założenia celu oszczędnościowego bez zapisania się do promocji? Odpisałam im, że warunkiem regulaminu nie było otrzymanie wiadomości i proszę o wypłatę nagrody

    Barbara Odpowiedz
    • Jak masz potwierdzenie w wiadomosciach to znaczy ze poprawnie sie zapisalas. Jesli nie masz to bank ma racje. Poza tym polecam zawsze co ekran robic screenshoty. Po miesiacach nic sie juz nie pamieta i nie raz juz mi sie przydaly. Pod Win8/10 wystarczy wcisnac LeftWindows+PrtScr, a obrazki laduja w katalogu uzytkownika Pictures/Screenshots

      keton
    • Mi się wydaje, że tu jednak mógł być jakiś błąd po stronie aplikacji. Sporo osób twierdzi, że się poprawnie zapisało, a wiadomości nie dostali. Ja bym tam cisnął bank o tę premię.

      marsid
    • Sprawdzalem u siebie i na 3 kontach byly potwierdzenia w poczcie bankowej. Tak wiec nie do konca wierze, ze ci co maja problemy zrobili wszystko zgodnie ze sztuka. Screenshoty z rejestracji tez oczywiscie posiadam (bankowi zawsze cos sie moze wykasowac) :)

      keton
    • To nie jest kwestia wiary, tylko fakt że wystąpił jakich problem z tymi potwierdzeniami.. u mnie na 1-ym koncie z 3-ech. Wszystkie tak samo zakładane cele.

      Pola33
  • Skomentuj

    Chcesz mieć pewność, że nikt inny nie podpisze się twoim nickiem? Zarejestruj się (lub zaloguj) na LiveSmarter!

    Ostatnie wpisy