Tylko do końca miesiąca: 600 zł za Konto Santander + 1% moneyback!

Polecaj IKO i odbieraj 20 zł za skuteczne polecenie

Zakończona

Ruszył program poleceń PKO BP, w ramach którego obecni klienci banku (korzystający z aplikacji mobilnej IKO) mogą polecić IKO innym, obecnym klientom banku (którzy jeszcze z niej nie korzystają). Za każde skuteczne polecenie zgarniemy voucher o wartości 20 zł do wykorzystania na Allegro.

Polecaj IKO w PKO BP i zgarnij 20 zł

Aby skorzystać z promocji jako polecający należy zweryfikować i ewentualnie uzupełnić swoje dane osobowe w serwisie iPKO, takie jak: dokument tożsamości, adres e-mail czy adres korespondencyjny. Konieczne jest również posiadanie wyrażonej zgody na otrzymywanie od banku informacji o charakterze marketingowym (w tym informacji handlowych) za pomocą środków komunikacji elektronicznej, telekomunikacyjnych urządzeń końcowych i automatycznych systemów wywołujących.

Najważniejsze jednak, aby polecić aplikację IKO swojemu znajomemu, który do tego momentu nie korzystał nigdy z IKO. Jak? Za pomocą funkcji Poleć IKO, dostępnej w samej aplikacji. Musimy tam podać numer telefonu znajomego, który IKO następnie pobierze i aktywuje. Oczywiście potrzebne do tego będzie posiadanie konta osobistego w PKO BP. Znajomy otrzyma zresztą informację o poleceniu SMSem.

I to w zasadzie tyle! Jeśli do 31.05.2020 nie odwołamy wyrażonych zgód oraz będziemy posiadać aktywną aplikację IKO, to bank zapłaci nam 20 zł za każdą osobę, której skutecznie poleciliśmy IKO. Nagrody w formie voucherów Allegro otrzymamy za pomocą wiadomości push do 31.07.2020.

Na koniec dodam, że promocji obowiązuje limit 5000 poleceń. Kolejne nie będą premiowane, a o wyczerpaniu puli dowiemy się ze strony promocji.

Szczegóły promocji w regulaminie.

Nie przegap!

Komentarze

  • Znowu nie dla klientów inteligo :-(

    zenek64 Odpowiedz
  • Jeśli wrócę do PKO BP jako „nowy klient”, to otrzymam ten sam numer klienta?

    Grażyna Odpowiedz
  • Prawie w każdym banku zamykając konto zaznaczam żeby była wypowiedziana umowa ramowa i prawie w każdym przypadku obsługa (chyba udaje, że) nie wie o co chodzi. Mówią „no przecież będzie konto zamknięte…”

    Forumowicz Odpowiedz
    • Potwierdzam , mam tak samo, z tym że myślę, że pracujący w bankach ludzie z łapanki po prostu nie mają pojęcia o co chodzi.

      Herman
    • A ja mysle ze dobrze wiedza o co chodzi. Idziemy przeciez nie po to zeby zamknac konto ale zeby przygotowac sie do otwarcia kolejnego konta za jakis czas.

      aaaa
  • Skomentuj

    Chcesz mieć pewność, że nikt inny nie podpisze się twoim nickiem? Zarejestruj się (lub zaloguj) na LiveSmarter!

    Ostatnie wpisy