Ruszyła promocja EnveloBanku, w której zgarnąć możemy bony do sklepu empik.com. Wystarczy aktywnie korzystać z karty.
Aby skorzystać z promocji należy być posiadaczem EnveloKonta, który zarejestruje się na stronie envelobank.pl/konkursy/internetowiwygrywaja. Istotne również, aby mieć również wyrażone wszystkie zgody na przetwarzanie danych osobowych w celu marketingu banku oraz na otrzymywanie informacji handlowych.
Aby zgarnąć pierwszą z nagród, czyli bon do empik.com o wartości 100 zł, konieczne będzie wykonanie min. 10 transakcji internetowych kartą w terminie od 3.12 do 31.12.2018. Bank zastrzega, że wartość danej transakcji musi wynieść min. 20 zł. Nie będzie też liczył tych z kodami MCC równymi 7995, 4111, 6012, 6211, 6051, 4829.
Druga z nagród, czyli bon o wartości 50 zł, trafi do osób, które wykonają min. 5 transakcji. Pozostałe warunki są identyczne jak przy pierwszej nagrodzie. Niestety nie ma możliwości zgarnięcia zarówno pierwszej, jak i drugiej nagrody :)
Ale to nie wszystko. Oprócz nagród „gwarantowanych” możemy zdobyć nagrody specjalne, czyli vouchery o łącznej wartości 200 zł (4 x 50 zł). Zgarnie je 5 osób, które wykona transakcje promocyjne o największej łącznej wartości.
Haczyki? Zgodnie z regulaminem w promocji może wziąć udział maksymalnie 300 uczestników. O przekroczeniu tej liczby bank poinformuje na stronie promocji.
Przekazanie nagród nastąpi do 15.02.2018. Tydzień wcześniej zostaniemy natomiast powiadomieni o ich zgarnięciu poprzez wiadomość SMS.
Szczegóły promocji w regulaminie.
Komentarze
300 pierwszych osób które dokonają rejestracji czy dokonają określonej w promocji liczby transakcji jako pierwsze 300 osób?
• Grzegorz_1„W Promocji przewidziana jest pula rejestracji w ilości maksymalnej 300 Uczestników Promocji”
• wittyCzy Was też irytują tytuły, które sugerują gotówkę, a później dowiadujesz się, że to bony?
• sonin@sonin, też irytują. Już nawet ktoś pisał o tym, i ja też ponawiam prośbę do Admina : nie zniżaj się do poziomu wiadomych internetowych portali. @Adminie czy dużo ciężej napisać w tytule np. „nawet 300 zł w bonach” zamiast „nawet 300 zł”. ?
• WiechuA wracając do opisywanej promocji EnveloBanku: ma ktoś pomysł jak….. kupować ? ;-)
Jednym ze sposobów jest kupno rzeczy przez internet, np. castorama i zwrot towaru – oddaja w gotowce :)
• mbJa rozumiem, że chcielibyście w tytule mieć skondensowaną całą promocję, ale tak się nie da. Przecież linijkę niżej jest wstęp, w którym zazwyczaj piszę więcej o promocji. Tytuł natomiast musi być zwarty – ciężko w nim pisać co się dokładnie zyskuje, jakie są zasady, dla jakich klientów itd. Uwierzcie, że do portali plotkarskich daleko :)
• Michał„Ja rozumiem, że chcielibyście w tytule mieć skondensowaną całą promocję” – nie, nie chcemy.
Prosimy o np. „300 zł do empik.com” zamiast „300 zł”.
Obserwuję wiele podobnych stron i tam to działa bardzo dobrze. Ta strona jest dla mnie najlepsza i dlatego napisałem co utrudnia mi korzystanie z niej.
• soninOK, o ile będzie to możliwe to postaram się tak pisać
• Michałteż mi taka forma tytułu najbardziej odpowiada :) a czy na podstronach bedzie kiedyś widoczna kolumna z komentarzami? bo nie chce mi się klikać „wstecz” za każdym razem ;)
• abcA moim zdaniem bardziej w błąd wprowadza „300 zł”, choć dotyczy to przecież tylko pięciu uczestników promocji, więc jest bardzo teoretyczne.
• Don Quijote de la ManchaZarejestrowanwe jedno niedobite konto.
• pytanieZamknąć i nigdy więcej.
• yuZarejestrowałem się, ale nie dostałem maila, hm wypełniać formularz jeszcze raz?
• mbwłaśnie, czy po wypełnieniu formularza dostajecie jakiekolwiek potwierdzenie zapisu czy to smsem czy na maila ?
• mike@mikiŻadnego.
• Don Quijote de la ManchaU mnie też nie ma potwierdzenia na razie.
• wittyA do mnie potwierdzenie przyszło zaraz po rejestracji.
• pytanieJednak mój błąd. Wspomniany mail nie jest potwierdzeniem rejestracji w promocji, a jedynie spamem zachęcającym do wzięcia w niej udziału.
• pytanieJa robię zawsze screen z każdego kroku wniosku do ewentualnej reklamacji
• Gruby RychuJaki MCC ma w tej chwili SC?
• pytanieSC, Mobilet to chyba 4111 – może ktoś potwierdzi?
• santechSzybciej, więcej, głośniej! Niech bank usłyszy, bo jeszcze nie zdążył zablokować…
• pwsSC nie miał zmiany kodu niedawno? Piąte przez dziesiąte kojarzę, że miał chyba zmianę, ale jaki ma teraz tego nie wiem
• deloehttp://jakimcc.pl/
• JoanaO co chodzi, przecież jest wykluczony – to co ma blokować?
• santechJak rozumiecie regulamin: czy liczą się transakcje od 3.12, czy od momentu rejestracji?
• JoanaHeheh, dobre, z §4. ust. 5. nie wynika, że pkt a) ma być spełniony przed pkt. b), a na spełnienie obu jest czas od 3 do 31 grudnia, więc z tego wynika, że transakcje od 3 grudnia, a przed rejestracją też się liczą — choć nie wiem, czy to autor miał na myśli…
• Don Quijote de la ManchaTeż się nad tym zastanawiam, bo akurat na początku miesiąca dokonałem dwóch lub… jednej. Bp oprócz tego pytania wyżej pojawia się kolejne: czy dokonanie transakcji w danym przedziale czasowym to: a) dokonanie transakcji, czy b) jej zaksięgowanie – co zawsze jest 2-3 dni później w przypadku kart envelo.
• BoloDostal ktos z Was potwierdzenie na maila o zapisaniu do promocji?, wczoraj zgloszenie do dzis brak potwierdzenia na maila.
• TeresaCzyli doładowanie telefonu na kartę 5 x 20,1 załatwia sprawę ?
• MichałPo co 20,1 skoro wystarczy 20 zł i przecież doładowania telefonu są w nominale 20 zł a nie 20,10 zł ?
• Gruby Rychu@Michał, tak, doładowania są ok, mają 4814 http://jakimcc.pl/
@Gruby Rychu, tak, do tej promocji wystarczy okrągłe 20 zł, ale doładowanie internetowe działają na innej zasadzie, niż karty-zdrapki (myślałem, że takich już nie ma), kwotę wpisuje się samodzielnie, może to być np. 21 zł.
• Don Quijote de la ManchaGdzie są takie doładowania, gdzie można zapłacić kartą i wpisać nominał ręcznie ?
• Gruby RychuJa zawsze miałem do wyboru nominały z listy rozwijanej lub do wpisania liczbę, ale przy z góry ustalonych nominałach (5,10,20,…)
BTW – tu MCC pasuje, ale gdyby w jakiejś innej promocji był wykluczony to można kupić doładowania w formie kodu również na Allegro.
„Gdzie są takie doładowania, gdzie można zapłacić kartą i wpisać nominał ręcznie ?”
• Don Quijote de la Mancha— w oficjalnych serwisach internetowych Play i Plus (innych nie używam), po otwarciu strony doładowań normalnie wpisuje się dowolną kwotę (w pełnych złotówkach), w Play wpisać trzeba, Plus pokazuje kilka przedefiniowanych kwot, ale jest też pole „inna kwota”.
Jaki mcc ma siepomaga?
• JoanaFormularz jest wciąż dostępny, a biorąc pod uwagę jak szybko kończyły się promocję Envelo z zakładaniem konta to pula 300 rejestracji w promocji na pewno już dawno się skończyła.
• Gruby RychuA jak kartę envelo podłączy się do Masterpass i się użyje płatności masterpass to też będzie się liczyć w tej promocji?
• MichałChciałem pierwszy raz skorzystać ze zwrotu za przesyłki, ale pojawia się komunikat „Zwrot za przesyłkę chwilowo będzie niedostępny. Spróbuj ponownie później.
• konwickiSPRÓBUJ PONOWNIE”. Oby z tą promocją było lepiej :)
U mnie możliwość zwrotów nie działa od jakichś 3 dni. Wcześniej było ok.
• JoanaO właśnie, a u mnie z kolei jest ciągle od jakiegoś czasu błąd „Podany numer przesyłki jest nieprawidłowy Brak parametryzacji dla dnia dzisiejszego”. Ma ktoś też taki? Coś więcej o tym wiadomo? To coś u nich się popsuło czy coś innego? Numery przesyłek na pewno mam dobre, śledzenie na nich działa normalnie.
• RafałMam tak samo, lub jak wyżej „zwrot chwilowo niedostępny” , niezależnie czy próbuję przez aplikację mobilną czy stronę banku.
• BoloJa też tak mam od początku grudnia. Wcześniej nie było z tym problemu.
• mboSzkoda, że nie mają czatu online albo formularza kontaktowego. W placówce nic się nie załatwi (bo oni nie umieją, bo to Bank Pocztowy, a nie Envelo), pozostaje dzwonić na infolinię albo pisać listy (wysłane pocztą przyjdą być może po Świętach ;)).
• JoanaMam tak samo jak Bolo.
• wittyJest formularz kontaktowy po zalogowaniu się na stronie – prośba o kontakt w danej sprawie. Ja już napisałem, a jakby co to będę sam dzwonił również.
• BoloSuper, daj znać, co powiedzieli/odpisali.
• JoanaZ odpowiedzi wynika, ze nie traktują tego jako globalnej swojej usterki – odpowiedź na maila:
„Dzień dobry,
dziękuję za kontakt z Envelobankiem.
W nawiązaniu do przesłanego zgłoszenia, pragnę poinformować, że w celu zarejestrowania reklamacji należy podać następujące informacje:
• Bolonumer rachunku, datę zakupu, kwotę i numer przesyłki.
Proszę dopisać, że reklamacja dotyczy EnveloBonus za e-zakupy. Na podstawie przesłanego, uzupełnionego zgłoszenia zostanie zarejestrowana reklamacja. Termin rozpatrzenia reklamacji wynosi 30 dni.
Jeżeli pragnie Pan otrzymać odpowiedź na reklamację w formie mailowej, to proszę taką dyspozycję przekazać w zgłoszeniu.
Przepraszam za utrudnienia.”
Dzięki za wklejenie odpowiedzi.
• JoanaGdzie dokładnie jest formularz kontaktowy na stronie po zalogowaniu? Szukam i nie widzę, a też bym do nich napisała.
Formularz jest po prawej stronie na pulpicie na dole – to ten obrazek z napisem: „Witamy w EnveloBanku. Jeśli chcesz o coś zapytać to kliknij.”
• BoloJuż widzę. U mnie on się na przemian pojawia z innym obrazkiem, wcześniej widziałam tylko ten drugi.
• JoanaZaraz do nich piszę, używając wytycznych z ich wiadomości.
Napisałam reklamację.
• Joana„Brak parametryzacji dla dnia dzisiejszego” – to teraz każdą transakcję dla 2 zł trzeba będzie zgłaszać poprzez reklamację ?
• Gruby RychuRejestracja zamknięta.
• JoanaSkończyli tą promocję czy mają jakiś fuck up ?
• Gruby RychuPewnie 300 osób się już zgłosiło.
• JoanaZgłoszeni mają do końca miesiąca czas na spełnienie warunków.
A co z rejestrowaniem przesyłek w bankowości, bo o to mi chodziło ?
• Gruby RychuTo się nie zrozumieliśmy. :)
• JoanaW sprawie EnveloBonus napisałam dziś reklamację ze wszystkimi wskazówkami z wiadomości Bola, na razie nic nie odpowiedzieli. Zaznaczyłam, że problem dotyczy nie tylko mnie.
Chyba warto, żeby ich zasypać reklamacjami, jest szansa, że wtedy szybciej naprawią.
Odpowiedź na moją wczorajszą reklamację dotyczącą niedziałania programu EnveloBonus i niezaliczenia moich konkretnych transakcji (reklamacja zakończona słowami „Wyrażam zgodę na przesłanie odpowiedzi na mój adres e-mail.”):
„Dzień dobry,
• Joanadziękujemy za przekazanie zgłoszenia.
W odpowiedzi uprzejmie informuję, że na podstawie przekazanych informacji zarejestrowano reklamację pod nr 2018/CRR/xxxxx w Centralnym Rejestrze Reklamacji Banku Pocztowego. Odpowiedź zostanie udzielona niezwłocznie po rozpatrzeniu sprawy, maksymalnie do 30 dni od zarejestrowania. Bank wyśle odpowiedź pisemną na adres korespondencyjny.
W przypadku pojawienia się dodatkowych pytań, proszę o przesłanie odpowiedzi wraz z historią wcześniejszej korespondencji, na adres informacja@envelobank.pl lub kontakt telefoniczny pod numerem telefonu:
801 100 500 dla tel. stacjonarnych – opłata za połączenie jak za 1 impuls w rozmowie lokalnej,
(+48 52) 34 99 499 dla tel. komórkowych/z zagranicy – opłata za połączenie zgodna z taryfą Operatora.
Konsultanci są dostępni przez całą dobę.
Czas połączenia liczony od nadania komunikatu „Witamy w Banku Pocztowym”.
Pozdrawiam
A B-C
Departament Contact Centre”
Aktualnie komunikat: „Zwrot za przesyłkę chwilowo będzie niedostępny. Spróbuj ponownie później”.
• Gruby RychuDziała EnveloBonus!
• JoanaO, to skorzystam :)
• konwickiJutro mają być sms-y, ale coś czuję, że znowu Envelo nawali…
• Gruby RychuOstatnio przez pożar w T-Mobile był problem nawet z smsami do zatwierdzania transakcji online
• simrishamcierpliwie czekamy :)
• kolesprzekazanie nagród do 15 lutego
• mike@mikiKtoś coś dostał? Jakiegoś smsa?
• Zdzisiek80nope, żadnej wiadomości, chyba zapomnieli o tej promocji ;)
• Marcin323Czekamy…
• JoanaI co? Ja nic :/
• Zdzisiek80Tak jak przewidywałem, biorąc profesjonalizm wszystkiego co związane z pocztą polską: nie ma sms-ów, o nagrodę trzeba będzie pisać później zapewne reklamację.
• Gruby Rychuu mnie też nic, pewnie zapomnieli o promocji i trzeba będzie im przypomnieć reklamacjami
• conrad_88Puściłem reklamację, żeby nie zapomnieli, że za 5 dni mają wysłać sms-y z nagrodami :)
Jak coś to na stronie mają formularz reklamacyjny.
Nie wiem jak u Was, ale mimo, że zawsze spełniam warunki promocji prawidłowo to w większości case’ów i tak muszę pisać reklamację, a jak nagroda/premia przyjdzie sama w terminie to jestem miło zaskoczony. Jak to u Was wygląda ?
• Gruby RychuZ jakiegoś formularzu korzystałeś? Normalnie z reklamacjami trzeba dzwonić :/
• Zdzisiek80https://www.envelobank.pl/kontakt/
• Gruby RychuNa dole strony po prawej jest link „zgłoś reklamację”
I nie chcą, żeby dzwonić do nich tylko pisane wystarczy? Ostatnio przyjęli i kazali dzwonić :)
• Zdzisiek80Dokładnie po pisemnej reklamacji przerzucają tylko dalej na infolinię:
• Marcin323„W odpowiedzi na zgłoszenie informuję, że powyższą sytuację może Pan zweryfikować kontaktując się z infolinią Banku pod numerem 801 100 500 lub 52 34 99 499.”
O tym właśnie pisałem,bo tak to u nich działa ;/ rzekomo nie mogą zweryfikować klienta :) Jest PESEL,nr rachunku,ale to za mało,imię nazwisko itd Ech …
• Zdzisiek80Jest sms – info o nagrodzie.
• santechprzyszedl wlasnie sms z potwierdzeniem zdobycia nagrody
• mike@mikiPrzed chwilą otrzymałem smsa od „Pocztowy” o następującej treści:
• Adam K.„Gratulujemy wygranej Drugiej Nagrody w promocji „Internetowi wygrywają”. Bony do empik.com zostaną wysłane za pomocą wiadomości sms do 15.02.2019 r”
1 nagroda to chyba 100?
• kolesWłaśnie dostałam sms o przyznaniu pierwszej nagrody :)
• judytaU mnie też wpadł SMS. A czy może wśród czytelników jest ktoś, kto otrzymał w SMSie info o Nagrodzie Specjalnej?
• pwsI ja się załapałem. Ufff…, obawiałem się że znów trzeba będzie smażyć reklamację.
• gajowyMam i ja! Ciekawi mnie, jaki pulap wydatkow byl potrzebny na nagrode specjalna :)
• JoanaNo właśnie mnie też… Jakby ktoś dostał taką nagrodę, to niech da znać i ile wydał. W sumie nie wiadomo nawet czy do tych specjalnych też wysyłają SMSy. W jednej z poprzednich edycji promocji było wg mnie lepiej – opublikowali listę zwycięzców i wtedy było więcej wiadomo.
• pwsTeż mam, a zupełnie o tym zapomniałem, miła promocja, skorzystałem z pomysłu @Michała z doładowaniem, szybko to poszło, ciekawe, czy to ten sam @Michał, co o przelewach niedawno głupoty pisał… ?
• Don Quijote de la ManchaA ja 10 razy doladowalem saldo dostawcy internetowego. Szkoda, ze zamknalem jedno z kont przed czasem.
• pytanieU mnie brakowało dwóch płatności do spełnienia warunków promocji, zakupiłem więc 2 karty podarunkowe do Decathlonu po 20 zeta każda.
• gajowyJa otrzymałem 2 smsy. Gratulują wygrania „Pierwszej Nagrody” a w drugim sms „Nagrody Specjalnej”.
• muchaOo, czyli jednak też wysyłali… @mucha, z ciekawości zapytam ile wydałeś w grudniu kartą?
• pws@pws ponad 16k
• muchaŁoo… No to nieźle. Ciekawe który jesteś na liście 5 osób i czy byli jeszcze lepsi. Przy okazji, miałeś akurat duże wydatki czy korzystałeś tylko z jakichś pomocników?
• pws@pws wyjątkowy przypadek, musiałem dokonać sporego zakupu w walucie pod koniec miesiąca i akurat na Envelo miałem środki, więc puściłem to w ten sposób bo używają kursów Visa. Także nieplanowane, bo wcześniej zrobiłem tylko 10 obowiązkowych transakcji.
• mucha@mucha. Dzieki za podanie kwoty. Widze, jak daleko bylam z moim 1000zl :)
• Joana@Joana, no ja wydałem prawie 5,5k i też nic nie mam niestety, a myślałem, że tyle to już powinno wystarczyć przy niewielkiej liczbie uczestników…
• pwsU mnie naliczyli 5 zł opłaty za kartę mimo że spełniłem warunki bezpłatności, lepiej sprawdźcie u siebie
• conrad_88Mnie też I nie wiem za co :/
• Zdzisiek80Oddali po reklamacji? Dziś u mnie też znienacka opłata 5 zł, mimo że miałem kilka transakcji i wpływ 1001 plus kilka mniejszych w zeszłym miesiącu. Jedynie zwróciłem uwagę, że wszystkie transakcję miałem przez internet, a zazwyczej raz w jakimś sklepie stacjonarnym robię.
• PolekU mnie też znienacka opłata
• simrishamU mnie również opłaty 5 zł na dwu kontach mimo spełnionych warunków bezpłatności w ten sam sposób od wielu miesięcy.
• mboWysłałem reklamacje.
U mnie tak samo, na 2 kontach opłaty, a warunki zawsze spełniałem transakcjami przez internet, więc to ich błąd. Debile jeszcze weszli mi na debet, bo miałem tam mniej niż 5 zł. Szkoda tracić czasu na reklamację, sami to powinni zwrócić (w innych bankach z reguły tak było po takich błędach).
• pwsZ debetem u nich ponoć jest nieciekawie, bo błyskawicznie zgłaszają do BIK „bezumowny debet”, gdzieś czytałem, że nawet w ciągu 1-2 dni. Są na ten temat nawet komentarze pod artykułem z LiveSmarter „Nowość! 100 zł za założenie EnveloKonta i do 200 zł za e-zakupy
• PolekListopad 30, 2017”. Ja tam zawsze zostawiam na Envelo parę złotych, właśnie na wypadek, gdybym zapomniał spełnić warunków bezpłatności. Najlepiej szybko wyrównać przelewem ekspresowym albo wpłacić coś we wpłatomacie euronetu. Na poczcie chyba też można, chociaż nie jestem pewien, bo nigdy nie wpłacałem i nie wiem też, czy księgują od razu i czy w ogóle można bezpłatnie. Z odkręcaniem tego wpisu w BIK może być różnie, a bank nie jest zbyt nowoczesny. Mnie najbardziej denerwuje dzwonienie na infolinię, żeby zmienić limity np. płatności przez internet. W 2019 roku to lekka masakra, chyba już wszędzie można zmieniać samodzielnie, nawet we francuskich bankach Credit Agricole i BNP Paribas (chociaż fakt, czasem to działa od następnego dnia roboczego, ale nie trzeba wydzwaniać i się logować, czekać na połączenie itp.).
Spokojnie, już dawno uzupełniłem, jeszcze przed komentarzem…
• pws„Mnie też I nie wiem za co :/”
— właśnie, w historii tego nie widzę.
„Ja tam zawsze zostawiam na Envelo parę złotych”
• Don Quijote de la Mancha„już dawno uzupełniłem”
— Wasza sprawa, ja akurat nie jestem cwеlеm, który bandziorowi daje kasę, bo powiedział „dawaj piątaka”…
no, po takim „trafnym” i „obrazowym” porownaniu cos czuje, ze zbiera sie na kolejna niepotrzebna g…burze… :(
• kolesNie żartuję. Wiele wskazuje na to, że mamy do czynienia z kradzieżą na dużą skalę, naszym prawnym obowiązkiem jest zawiadomienie organów ścigania.
• Don Quijote de la ManchaMNIE OKRADAĆ NIE WOLNO
nie no ok, ale moglbys poprostu delikatniej dobierac słowa… jakis poziom dyskusji chyba obowiazuje.
• koles@koles, ja naprawdę nie jestem kimś, kogo można bezkarnie wyruchać.
Wiem, że nie każdy zdecyduje się na walkę z wiatrakami, jednak zamiast pieprzyć bez sensu umieściłem jako wzór swoją reklamację (na pewno nie idealną, ale pisaną na szybko, inni mądrale swoich nie pokazali), mam szczerą nadzieję, że (jeśli tego nie oddadzą) jutro nie tylko ja zgłoszę zawiadomienie o kradzieży.
• Don Quijote de la Manchawszytsko zgoda, rozumiem pryncipia ale ja mowie o dobieraniu slow w dosc spokojnej dyskusji.
• kolesTo nie czas na spokój, gdy widzimy kradzież na miliony złotych (np. 500 000 klientów × 5 zł = 2 500 000 zł).
• Don Quijote de la ManchaTutaj za 5-taka potrafią zabić 😉 bo to nie jest kraj dla starych ludzi…
• Zdzisiek80Kasy nie oddali, na reklamację nie odpowiedzieli, więc trzeba działać… https://i.postimg.cc/0NxGH1r5/e-PUAP-KNF.png
• Don Quijote de la Mancha…jak ktos chodzi czasem na poczte, to sie nie dziwi jak działa ten pseudo bank. Inaczej juz dawno by dostal zawalu…
• kolesDzięki za informację. U mnie też 5zł zjedzone. Piszę reklamację.
• Joana„W nawiązaniu do zgłoszenia informuję, że w przedmiotowej sprawie została zarejestrowana reklamacja (..) Zostanie przeprowadzone postępowanie wyjaśniające. Odpowiedź na reklamację nastąpi korespondencyjnie, w terminie do 15 dni roboczych.”
Taki mail po zgłoszeniu w systemie (w części korzystając z paszkwila Dona)
A 5 zet dalej wisi jako zabrane
• karampukDon – informuj o dalszych losach w KNF
• karampukCiężko już jakąś promocję wykorzystać – to przynajmniej można się pośmiać
• karampukRównież mi pobrali skórkozjady. Poleciała reklamacja, choć ten ich dziwny system kontaktu urąga standardom nawet XX wieku, nie mówiąc o XXI.
• BoloWłaśnie wysłałem „Zawiadomienie o podejrzeniu stosowania praktyki naruszającej zbiorowe interesy konsumentów” do UOKiK, ale mejlem, nie wiem, czy tak można…
• Don Quijote de la ManchaDon informuj o dalszych działaniach, ja mam konto w okresie wypowiedzenia (do początku października), jak zbóje nie oddadzą to mi pewnie nie zamkną konta.
• karampukSprawdźcie konta, bo mnie już zwrócili.
• Bolojest 5, po całych 3 dniach nieobecnosci ;)
• kolesU mnie tak samo, na dwóch kontach dzisiaj zwrócili po 5 zł. I po co było się tak mocno ekscytować… co niektórzy tak się podniecili, że mało im żyłka nie pękła za te 5 zł, które i tak oddali nawet bez pisania reklamacji.
• pwsA niektórzy narobili w majty niczym Misiewicz i w zębach przynieśli pieniądze, bo bankster powiedział: dawaj piątaka!
Ja czekam na rozpatrzenie reklamacji i zadośćuczynienie.
• Don Quijote de la ManchaNiektórzy cenią swój czas na tyle, że wolą zająć się czymś bardziej produktywnym niż pisanie reklamacji do tego żałosnego banku. Niestety wiem z doświadczenia, że Ci złodzieje nie chcą dać nawet tego co powinni z promocji, nie mówiąc o jakichś zadośćuczynieniach za brak czy opóźnienie przekazaniu nagrody… Nawet wiem co Ci odpiszą na taką prośbę, mam ze dwie takie same długie odpowiedzi na ten temat w archiwum. A znając historie innych lepiej uzupełnić te kilka gr debetu niż potem mieć przez tych idiotów jeszcze większe problemy.
• pwsNapisanie jednej reklamacji zajmuje tyle lub nawet mniej Twojego cennego czasu ile poświęciłeś na powyższy wpis, więc może bez przesady. A po drugie :
to akurat zawdzięczasz tym, którzy tak jak ja napisali krótką reklamacje i poświęcili ten czas na to, bo jakoś przed reklamacjami bank nikomu sam nie oddawał.
• BoloNiektórzy, tak jak napisali, zostawiają w Envelo parę złotych na wypadek, gdyby sami zapomnieli spełnić warunków bezpłatności. A niektórzy powinnii czytać ze zrozumieniem. Nie wiem, czy udzielanie rad innym to oznaka „dawania się wyr…”. Jakaś fobia? ;-)
• PolekU mnie na dwu kontach nie wróciło jeszcze 5 zł mimo wysłania reklamacji :(
• mboPrzyszły kody.
• pytanieprzyszly w SMSie :D
• kolesPotwierdzam :)
• martynka1428Kody wgrane, teraz czekam na dobre ceny w empiku :)
• JoanaTe kody/vouchery trzeba wykorzystać przy jednej transakcji, czy można wielokrotnie jak w Decathlonie?
• Bolomożna, vouchery zasilają saldo na epmik
• conrad_88Thx
• BoloCzy wiecie jaką mają/miały ważność kody? Chciałem z nich skorzystać w okresie świątecznym, ale na https://www.empik.com/karty-prezentowe/saldo dostaję komunikat „karta umorzona, wycofana z systemu”
• fb— nie zauważyliście jakiejś pułapki wśród głupot tego typu?
• Don Quijote de la ManchaZnowu przyszedł mejl „o wprowadzeniu zmian od 14 września 2019 r. w »Regulaminie otwierania i prowadzenia rachunków bankowych EnveloBank oraz wydawania i obsługi kart płatniczych dla osób fizycznych«”, ale chyba jakiś pułapek nie ma?
• Don Quijote de la Manchawszystkie banki zmieniają regulaminy i cenniki na 14 września, bo to data wejścia jakieś unijnych przepisów… tylko właśnie – czy przy okazji nie przemycą jakiś istotnych zmian ?
• Be@W zasadzie nawet zmiana stylistyczna czy gramatyczna może być istotna… (np. zmiana z „może” na „musi”)