Nawet 300 zł do empik.com za transakcje internetowe dla klientów EnveloBanku

Trwa do 31.12.2018

Ruszyła promocja EnveloBanku, w której zgarnąć możemy bony do sklepu empik.com. Wystarczy aktywnie korzystać z karty.

EnveloBank: internetowi wygrywają
Aby skorzystać z promocji należy być posiadaczem EnveloKonta, który zarejestruje się na stronie envelobank.pl/konkursy/internetowiwygrywaja. Istotne również, aby mieć również wyrażone wszystkie zgody na przetwarzanie danych osobowych w celu marketingu banku oraz na otrzymywanie informacji handlowych.

Aby zgarnąć pierwszą z nagród, czyli bon do empik.com o wartości 100 zł, konieczne będzie wykonanie min. 10 transakcji internetowych kartą w terminie od 3.12 do 31.12.2018. Bank zastrzega, że wartość danej transakcji musi wynieść min. 20 zł. Nie będzie też liczył tych z kodami MCC równymi 7995, 4111, 6012, 6211, 6051, 4829.

Druga z nagród, czyli bon o wartości 50 zł, trafi do osób, które wykonają min. 5 transakcji. Pozostałe warunki są identyczne jak przy pierwszej nagrodzie. Niestety nie ma możliwości zgarnięcia zarówno pierwszej, jak i drugiej nagrody :)

Ale to nie wszystko. Oprócz nagród „gwarantowanych” możemy zdobyć nagrody specjalne, czyli vouchery o łącznej wartości 200 zł (4 x 50 zł). Zgarnie je 5 osób, które wykona transakcje promocyjne o największej łącznej wartości.

Haczyki? Zgodnie z regulaminem w promocji może wziąć udział maksymalnie 300 uczestników. O przekroczeniu tej liczby bank poinformuje na stronie promocji.

Przekazanie nagród nastąpi do 15.02.2018. Tydzień wcześniej zostaniemy natomiast powiadomieni o ich zgarnięciu poprzez wiadomość SMS.

Szczegóły promocji w regulaminie.

Nie przegap!

Komentarze

  • 300 pierwszych osób które dokonają rejestracji czy dokonają określonej w promocji liczby transakcji jako pierwsze 300 osób?

    Grzegorz_1 Odpowiedz
    • „W Promocji przewidziana jest pula rejestracji w ilości maksymalnej 300 Uczestników Promocji”

      witty
  • Czy Was też irytują tytuły, które sugerują gotówkę, a później dowiadujesz się, że to bony?

    sonin Odpowiedz
    • @sonin, też irytują. Już nawet ktoś pisał o tym, i ja też ponawiam prośbę do Admina : nie zniżaj się do poziomu wiadomych internetowych portali. @Adminie czy dużo ciężej napisać w tytule np. „nawet 300 zł w bonach” zamiast „nawet 300 zł”. ?
      A wracając do opisywanej promocji EnveloBanku: ma ktoś pomysł jak….. kupować ? ;-)

      Wiechu
    • Jednym ze sposobów jest kupno rzeczy przez internet, np. castorama i zwrot towaru – oddaja w gotowce :)

      mb
    • Ja rozumiem, że chcielibyście w tytule mieć skondensowaną całą promocję, ale tak się nie da. Przecież linijkę niżej jest wstęp, w którym zazwyczaj piszę więcej o promocji. Tytuł natomiast musi być zwarty – ciężko w nim pisać co się dokładnie zyskuje, jakie są zasady, dla jakich klientów itd. Uwierzcie, że do portali plotkarskich daleko :)

      Michał
    • „Ja rozumiem, że chcielibyście w tytule mieć skondensowaną całą promocję” – nie, nie chcemy.

      Prosimy o np. „300 zł do empik.com” zamiast „300 zł”.

      Obserwuję wiele podobnych stron i tam to działa bardzo dobrze. Ta strona jest dla mnie najlepsza i dlatego napisałem co utrudnia mi korzystanie z niej.

      sonin
    • OK, o ile będzie to możliwe to postaram się tak pisać

      Michał
    • też mi taka forma tytułu najbardziej odpowiada :) a czy na podstronach bedzie kiedyś widoczna kolumna z komentarzami? bo nie chce mi się klikać „wstecz” za każdym razem ;)

      abc
    • A moim zdaniem bardziej w błąd wprowadza „300 zł”, choć dotyczy to przecież tylko pięciu uczestników promocji, więc jest bardzo teoretyczne.

      Don Quijote de la Mancha
  • Zarejestrowanwe jedno niedobite konto.

    pytanie Odpowiedz
  • Zamknąć i nigdy więcej.

    yu Odpowiedz
  • Zarejestrowałem się, ale nie dostałem maila, hm wypełniać formularz jeszcze raz?

    mb Odpowiedz
  • Jaki MCC ma w tej chwili SC?

    pytanie Odpowiedz
  • SC, Mobilet to chyba 4111 – może ktoś potwierdzi?

    santech Odpowiedz
  • O co chodzi, przecież jest wykluczony – to co ma blokować?

    santech Odpowiedz
  • Jak rozumiecie regulamin: czy liczą się transakcje od 3.12, czy od momentu rejestracji?

    Joana Odpowiedz
    • Heheh, dobre, z §4. ust. 5. nie wynika, że pkt a) ma być spełniony przed pkt. b), a na spełnienie obu jest czas od 3 do 31 grudnia, więc z tego wynika, że transakcje od 3 grudnia, a przed rejestracją też się liczą — choć nie wiem, czy to autor miał na myśli…

      Don Quijote de la Mancha
    • Też się nad tym zastanawiam, bo akurat na początku miesiąca dokonałem dwóch lub… jednej. Bp oprócz tego pytania wyżej pojawia się kolejne: czy dokonanie transakcji w danym przedziale czasowym to: a) dokonanie transakcji, czy b) jej zaksięgowanie – co zawsze jest 2-3 dni później w przypadku kart envelo.

      Bolo
  • Dostal ktos z Was potwierdzenie na maila o zapisaniu do promocji?, wczoraj zgloszenie do dzis brak potwierdzenia na maila.

    Teresa Odpowiedz
  • Czyli doładowanie telefonu na kartę 5 x 20,1 załatwia sprawę ?

    Michał Odpowiedz
    • Po co 20,1 skoro wystarczy 20 zł i przecież doładowania telefonu są w nominale 20 zł a nie 20,10 zł ?

      Gruby Rychu
    • @Michał, tak, doładowania są ok, mają 4814 http://jakimcc.pl/

      @Gruby Rychu, tak, do tej promocji wystarczy okrągłe 20 zł, ale doładowanie internetowe działają na innej zasadzie, niż karty-zdrapki (myślałem, że takich już nie ma), kwotę wpisuje się samodzielnie, może to być np. 21 zł.

      Don Quijote de la Mancha
    • Gdzie są takie doładowania, gdzie można zapłacić kartą i wpisać nominał ręcznie ?
      Ja zawsze miałem do wyboru nominały z listy rozwijanej lub do wpisania liczbę, ale przy z góry ustalonych nominałach (5,10,20,…)
      BTW – tu MCC pasuje, ale gdyby w jakiejś innej promocji był wykluczony to można kupić doładowania w formie kodu również na Allegro.

      Gruby Rychu
    • „Gdzie są takie doładowania, gdzie można zapłacić kartą i wpisać nominał ręcznie ?”
      — w oficjalnych serwisach internetowych Play i Plus (innych nie używam), po otwarciu strony doładowań normalnie wpisuje się dowolną kwotę (w pełnych złotówkach), w Play wpisać trzeba, Plus pokazuje kilka przedefiniowanych kwot, ale jest też pole „inna kwota”.

      Don Quijote de la Mancha
  • Jaki mcc ma siepomaga?

    Joana Odpowiedz
  • Formularz jest wciąż dostępny, a biorąc pod uwagę jak szybko kończyły się promocję Envelo z zakładaniem konta to pula 300 rejestracji w promocji na pewno już dawno się skończyła.

    Gruby Rychu Odpowiedz
  • A jak kartę envelo podłączy się do Masterpass i się użyje płatności masterpass to też będzie się liczyć w tej promocji?

    Michał Odpowiedz
  • Chciałem pierwszy raz skorzystać ze zwrotu za przesyłki, ale pojawia się komunikat „Zwrot za przesyłkę chwilowo będzie niedostępny. Spróbuj ponownie później.
    SPRÓBUJ PONOWNIE”. Oby z tą promocją było lepiej :)

    konwicki Odpowiedz
  • O właśnie, a u mnie z kolei jest ciągle od jakiegoś czasu błąd „Podany numer przesyłki jest nieprawidłowy Brak parametryzacji dla dnia dzisiejszego”. Ma ktoś też taki? Coś więcej o tym wiadomo? To coś u nich się popsuło czy coś innego? Numery przesyłek na pewno mam dobre, śledzenie na nich działa normalnie.

    Rafał Odpowiedz
    • Mam tak samo, lub jak wyżej „zwrot chwilowo niedostępny” , niezależnie czy próbuję przez aplikację mobilną czy stronę banku.

      Bolo
    • Ja też tak mam od początku grudnia. Wcześniej nie było z tym problemu.

      mbo
    • Szkoda, że nie mają czatu online albo formularza kontaktowego. W placówce nic się nie załatwi (bo oni nie umieją, bo to Bank Pocztowy, a nie Envelo), pozostaje dzwonić na infolinię albo pisać listy (wysłane pocztą przyjdą być może po Świętach ;)).

      Joana
    • Mam tak samo jak Bolo.

      witty
  • Jest formularz kontaktowy po zalogowaniu się na stronie – prośba o kontakt w danej sprawie. Ja już napisałem, a jakby co to będę sam dzwonił również.

    Bolo Odpowiedz
    • Super, daj znać, co powiedzieli/odpisali.

      Joana
    • Z odpowiedzi wynika, ze nie traktują tego jako globalnej swojej usterki – odpowiedź na maila:
      „Dzień dobry,

      dziękuję za kontakt z Envelobankiem.

      W nawiązaniu do przesłanego zgłoszenia, pragnę poinformować, że w celu zarejestrowania reklamacji należy podać następujące informacje:
      numer rachunku, datę zakupu, kwotę i numer przesyłki.
      Proszę dopisać, że reklamacja dotyczy EnveloBonus za e-zakupy. Na podstawie przesłanego, uzupełnionego zgłoszenia zostanie zarejestrowana reklamacja. Termin rozpatrzenia reklamacji wynosi 30 dni.
      Jeżeli pragnie Pan otrzymać odpowiedź na reklamację w formie mailowej, to proszę taką dyspozycję przekazać w zgłoszeniu.
      Przepraszam za utrudnienia.”

      Bolo
    • Dzięki za wklejenie odpowiedzi.
      Gdzie dokładnie jest formularz kontaktowy na stronie po zalogowaniu? Szukam i nie widzę, a też bym do nich napisała.

      Joana
    • Formularz jest po prawej stronie na pulpicie na dole – to ten obrazek z napisem: „Witamy w EnveloBanku. Jeśli chcesz o coś zapytać to kliknij.”

      Bolo
    • Już widzę. U mnie on się na przemian pojawia z innym obrazkiem, wcześniej widziałam tylko ten drugi.
      Zaraz do nich piszę, używając wytycznych z ich wiadomości.

      Joana
    • Napisałam reklamację.

      Joana
    • „Brak parametryzacji dla dnia dzisiejszego” – to teraz każdą transakcję dla 2 zł trzeba będzie zgłaszać poprzez reklamację ?

      Gruby Rychu
  • Rejestracja zamknięta.

    Joana Odpowiedz
    • Skończyli tą promocję czy mają jakiś fuck up ?

      Gruby Rychu
    • Pewnie 300 osób się już zgłosiło.
      Zgłoszeni mają do końca miesiąca czas na spełnienie warunków.

      Joana
    • A co z rejestrowaniem przesyłek w bankowości, bo o to mi chodziło ?

      Gruby Rychu
    • To się nie zrozumieliśmy. :)
      W sprawie EnveloBonus napisałam dziś reklamację ze wszystkimi wskazówkami z wiadomości Bola, na razie nic nie odpowiedzieli. Zaznaczyłam, że problem dotyczy nie tylko mnie.
      Chyba warto, żeby ich zasypać reklamacjami, jest szansa, że wtedy szybciej naprawią.

      Joana
  • Odpowiedź na moją wczorajszą reklamację dotyczącą niedziałania programu EnveloBonus i niezaliczenia moich konkretnych transakcji (reklamacja zakończona słowami „Wyrażam zgodę na przesłanie odpowiedzi na mój adres e-mail.”):

    „Dzień dobry,
    dziękujemy za przekazanie zgłoszenia.
    W odpowiedzi uprzejmie informuję, że na podstawie przekazanych informacji zarejestrowano reklamację pod nr 2018/CRR/xxxxx w Centralnym Rejestrze Reklamacji Banku Pocztowego. Odpowiedź zostanie udzielona niezwłocznie po rozpatrzeniu sprawy, maksymalnie do 30 dni od zarejestrowania. Bank wyśle odpowiedź pisemną na adres korespondencyjny.
    W przypadku pojawienia się dodatkowych pytań, proszę o przesłanie odpowiedzi wraz z historią wcześniejszej korespondencji, na adres informacja@envelobank.pl lub kontakt telefoniczny pod numerem telefonu:
    801 100 500 dla tel. stacjonarnych – opłata za połączenie jak za 1 impuls w rozmowie lokalnej,
    (+48 52) 34 99 499 dla tel. komórkowych/z zagranicy – opłata za połączenie zgodna z taryfą Operatora.
    Konsultanci są dostępni przez całą dobę.
    Czas połączenia liczony od nadania komunikatu „Witamy w Banku Pocztowym”.
    Pozdrawiam
    A B-C
    Departament Contact Centre”

    Joana Odpowiedz
    • Aktualnie komunikat: „Zwrot za przesyłkę chwilowo będzie niedostępny. Spróbuj ponownie później”.

      Gruby Rychu
  • Skomentuj

    Chcesz mieć pewność, że nikt inny nie podpisze się twoim nickiem? Zarejestruj się (lub zaloguj) na LiveSmarter!

    Ostatnie wpisy