Tylko do końca miesiąca: 600 zł za Konto Santander + 1% moneyback!

Nawet 300 zł do empik.com za transakcje internetowe dla klientów EnveloBanku

Zakończona

Ruszyła promocja EnveloBanku, w której zgarnąć możemy bony do sklepu empik.com. Wystarczy aktywnie korzystać z karty.

EnveloBank: internetowi wygrywają
Aby skorzystać z promocji należy być posiadaczem EnveloKonta, który zarejestruje się na stronie envelobank.pl/konkursy/internetowiwygrywaja. Istotne również, aby mieć również wyrażone wszystkie zgody na przetwarzanie danych osobowych w celu marketingu banku oraz na otrzymywanie informacji handlowych.

Aby zgarnąć pierwszą z nagród, czyli bon do empik.com o wartości 100 zł, konieczne będzie wykonanie min. 10 transakcji internetowych kartą w terminie od 3.12 do 31.12.2018. Bank zastrzega, że wartość danej transakcji musi wynieść min. 20 zł. Nie będzie też liczył tych z kodami MCC równymi 7995, 4111, 6012, 6211, 6051, 4829.

Druga z nagród, czyli bon o wartości 50 zł, trafi do osób, które wykonają min. 5 transakcji. Pozostałe warunki są identyczne jak przy pierwszej nagrodzie. Niestety nie ma możliwości zgarnięcia zarówno pierwszej, jak i drugiej nagrody :)

Ale to nie wszystko. Oprócz nagród „gwarantowanych” możemy zdobyć nagrody specjalne, czyli vouchery o łącznej wartości 200 zł (4 x 50 zł). Zgarnie je 5 osób, które wykona transakcje promocyjne o największej łącznej wartości.

Haczyki? Zgodnie z regulaminem w promocji może wziąć udział maksymalnie 300 uczestników. O przekroczeniu tej liczby bank poinformuje na stronie promocji.

Przekazanie nagród nastąpi do 15.02.2018. Tydzień wcześniej zostaniemy natomiast powiadomieni o ich zgarnięciu poprzez wiadomość SMS.

Szczegóły promocji w regulaminie.

Nie przegap!

Komentarze

  • 300 pierwszych osób które dokonają rejestracji czy dokonają określonej w promocji liczby transakcji jako pierwsze 300 osób?

    Grzegorz_1 Odpowiedz
    • „W Promocji przewidziana jest pula rejestracji w ilości maksymalnej 300 Uczestników Promocji”

      witty
  • Czy Was też irytują tytuły, które sugerują gotówkę, a później dowiadujesz się, że to bony?

    sonin Odpowiedz
    • @sonin, też irytują. Już nawet ktoś pisał o tym, i ja też ponawiam prośbę do Admina : nie zniżaj się do poziomu wiadomych internetowych portali. @Adminie czy dużo ciężej napisać w tytule np. „nawet 300 zł w bonach” zamiast „nawet 300 zł”. ?
      A wracając do opisywanej promocji EnveloBanku: ma ktoś pomysł jak….. kupować ? ;-)

      Wiechu
    • Jednym ze sposobów jest kupno rzeczy przez internet, np. castorama i zwrot towaru – oddaja w gotowce :)

      mb
    • Ja rozumiem, że chcielibyście w tytule mieć skondensowaną całą promocję, ale tak się nie da. Przecież linijkę niżej jest wstęp, w którym zazwyczaj piszę więcej o promocji. Tytuł natomiast musi być zwarty – ciężko w nim pisać co się dokładnie zyskuje, jakie są zasady, dla jakich klientów itd. Uwierzcie, że do portali plotkarskich daleko :)

      Michał
    • „Ja rozumiem, że chcielibyście w tytule mieć skondensowaną całą promocję” – nie, nie chcemy.

      Prosimy o np. „300 zł do empik.com” zamiast „300 zł”.

      Obserwuję wiele podobnych stron i tam to działa bardzo dobrze. Ta strona jest dla mnie najlepsza i dlatego napisałem co utrudnia mi korzystanie z niej.

      sonin
    • OK, o ile będzie to możliwe to postaram się tak pisać

      Michał
    • też mi taka forma tytułu najbardziej odpowiada :) a czy na podstronach bedzie kiedyś widoczna kolumna z komentarzami? bo nie chce mi się klikać „wstecz” za każdym razem ;)

      abc
    • A moim zdaniem bardziej w błąd wprowadza „300 zł”, choć dotyczy to przecież tylko pięciu uczestników promocji, więc jest bardzo teoretyczne.

      Don Quijote de la Mancha
  • Zarejestrowanwe jedno niedobite konto.

    pytanie Odpowiedz
  • Zamknąć i nigdy więcej.

    yu Odpowiedz
  • Zarejestrowałem się, ale nie dostałem maila, hm wypełniać formularz jeszcze raz?

    mb Odpowiedz
  • Jaki MCC ma w tej chwili SC?

    pytanie Odpowiedz
  • SC, Mobilet to chyba 4111 – może ktoś potwierdzi?

    santech Odpowiedz
  • O co chodzi, przecież jest wykluczony – to co ma blokować?

    santech Odpowiedz
  • Jak rozumiecie regulamin: czy liczą się transakcje od 3.12, czy od momentu rejestracji?

    Joana Odpowiedz
    • Heheh, dobre, z §4. ust. 5. nie wynika, że pkt a) ma być spełniony przed pkt. b), a na spełnienie obu jest czas od 3 do 31 grudnia, więc z tego wynika, że transakcje od 3 grudnia, a przed rejestracją też się liczą — choć nie wiem, czy to autor miał na myśli…

      Don Quijote de la Mancha
    • Też się nad tym zastanawiam, bo akurat na początku miesiąca dokonałem dwóch lub… jednej. Bp oprócz tego pytania wyżej pojawia się kolejne: czy dokonanie transakcji w danym przedziale czasowym to: a) dokonanie transakcji, czy b) jej zaksięgowanie – co zawsze jest 2-3 dni później w przypadku kart envelo.

      Bolo
  • Dostal ktos z Was potwierdzenie na maila o zapisaniu do promocji?, wczoraj zgloszenie do dzis brak potwierdzenia na maila.

    Teresa Odpowiedz
  • Czyli doładowanie telefonu na kartę 5 x 20,1 załatwia sprawę ?

    Michał Odpowiedz
    • Po co 20,1 skoro wystarczy 20 zł i przecież doładowania telefonu są w nominale 20 zł a nie 20,10 zł ?

      Gruby Rychu
    • @Michał, tak, doładowania są ok, mają 4814 http://jakimcc.pl/

      @Gruby Rychu, tak, do tej promocji wystarczy okrągłe 20 zł, ale doładowanie internetowe działają na innej zasadzie, niż karty-zdrapki (myślałem, że takich już nie ma), kwotę wpisuje się samodzielnie, może to być np. 21 zł.

      Don Quijote de la Mancha
    • Gdzie są takie doładowania, gdzie można zapłacić kartą i wpisać nominał ręcznie ?
      Ja zawsze miałem do wyboru nominały z listy rozwijanej lub do wpisania liczbę, ale przy z góry ustalonych nominałach (5,10,20,…)
      BTW – tu MCC pasuje, ale gdyby w jakiejś innej promocji był wykluczony to można kupić doładowania w formie kodu również na Allegro.

      Gruby Rychu
    • „Gdzie są takie doładowania, gdzie można zapłacić kartą i wpisać nominał ręcznie ?”
      — w oficjalnych serwisach internetowych Play i Plus (innych nie używam), po otwarciu strony doładowań normalnie wpisuje się dowolną kwotę (w pełnych złotówkach), w Play wpisać trzeba, Plus pokazuje kilka przedefiniowanych kwot, ale jest też pole „inna kwota”.

      Don Quijote de la Mancha
  • Jaki mcc ma siepomaga?

    Joana Odpowiedz
  • Formularz jest wciąż dostępny, a biorąc pod uwagę jak szybko kończyły się promocję Envelo z zakładaniem konta to pula 300 rejestracji w promocji na pewno już dawno się skończyła.

    Gruby Rychu Odpowiedz
  • A jak kartę envelo podłączy się do Masterpass i się użyje płatności masterpass to też będzie się liczyć w tej promocji?

    Michał Odpowiedz
  • Chciałem pierwszy raz skorzystać ze zwrotu za przesyłki, ale pojawia się komunikat „Zwrot za przesyłkę chwilowo będzie niedostępny. Spróbuj ponownie później.
    SPRÓBUJ PONOWNIE”. Oby z tą promocją było lepiej :)

    konwicki Odpowiedz
  • O właśnie, a u mnie z kolei jest ciągle od jakiegoś czasu błąd „Podany numer przesyłki jest nieprawidłowy Brak parametryzacji dla dnia dzisiejszego”. Ma ktoś też taki? Coś więcej o tym wiadomo? To coś u nich się popsuło czy coś innego? Numery przesyłek na pewno mam dobre, śledzenie na nich działa normalnie.

    Rafał Odpowiedz
    • Mam tak samo, lub jak wyżej „zwrot chwilowo niedostępny” , niezależnie czy próbuję przez aplikację mobilną czy stronę banku.

      Bolo
    • Ja też tak mam od początku grudnia. Wcześniej nie było z tym problemu.

      mbo
    • Szkoda, że nie mają czatu online albo formularza kontaktowego. W placówce nic się nie załatwi (bo oni nie umieją, bo to Bank Pocztowy, a nie Envelo), pozostaje dzwonić na infolinię albo pisać listy (wysłane pocztą przyjdą być może po Świętach ;)).

      Joana
    • Mam tak samo jak Bolo.

      witty
  • Jest formularz kontaktowy po zalogowaniu się na stronie – prośba o kontakt w danej sprawie. Ja już napisałem, a jakby co to będę sam dzwonił również.

    Bolo Odpowiedz
    • Super, daj znać, co powiedzieli/odpisali.

      Joana
    • Z odpowiedzi wynika, ze nie traktują tego jako globalnej swojej usterki – odpowiedź na maila:
      „Dzień dobry,

      dziękuję za kontakt z Envelobankiem.

      W nawiązaniu do przesłanego zgłoszenia, pragnę poinformować, że w celu zarejestrowania reklamacji należy podać następujące informacje:
      numer rachunku, datę zakupu, kwotę i numer przesyłki.
      Proszę dopisać, że reklamacja dotyczy EnveloBonus za e-zakupy. Na podstawie przesłanego, uzupełnionego zgłoszenia zostanie zarejestrowana reklamacja. Termin rozpatrzenia reklamacji wynosi 30 dni.
      Jeżeli pragnie Pan otrzymać odpowiedź na reklamację w formie mailowej, to proszę taką dyspozycję przekazać w zgłoszeniu.
      Przepraszam za utrudnienia.”

      Bolo
    • Dzięki za wklejenie odpowiedzi.
      Gdzie dokładnie jest formularz kontaktowy na stronie po zalogowaniu? Szukam i nie widzę, a też bym do nich napisała.

      Joana
    • Formularz jest po prawej stronie na pulpicie na dole – to ten obrazek z napisem: „Witamy w EnveloBanku. Jeśli chcesz o coś zapytać to kliknij.”

      Bolo
    • Już widzę. U mnie on się na przemian pojawia z innym obrazkiem, wcześniej widziałam tylko ten drugi.
      Zaraz do nich piszę, używając wytycznych z ich wiadomości.

      Joana
    • Napisałam reklamację.

      Joana
    • „Brak parametryzacji dla dnia dzisiejszego” – to teraz każdą transakcję dla 2 zł trzeba będzie zgłaszać poprzez reklamację ?

      Gruby Rychu
  • Rejestracja zamknięta.

    Joana Odpowiedz
    • Skończyli tą promocję czy mają jakiś fuck up ?

      Gruby Rychu
    • Pewnie 300 osób się już zgłosiło.
      Zgłoszeni mają do końca miesiąca czas na spełnienie warunków.

      Joana
    • A co z rejestrowaniem przesyłek w bankowości, bo o to mi chodziło ?

      Gruby Rychu
    • To się nie zrozumieliśmy. :)
      W sprawie EnveloBonus napisałam dziś reklamację ze wszystkimi wskazówkami z wiadomości Bola, na razie nic nie odpowiedzieli. Zaznaczyłam, że problem dotyczy nie tylko mnie.
      Chyba warto, żeby ich zasypać reklamacjami, jest szansa, że wtedy szybciej naprawią.

      Joana
  • Odpowiedź na moją wczorajszą reklamację dotyczącą niedziałania programu EnveloBonus i niezaliczenia moich konkretnych transakcji (reklamacja zakończona słowami „Wyrażam zgodę na przesłanie odpowiedzi na mój adres e-mail.”):

    „Dzień dobry,
    dziękujemy za przekazanie zgłoszenia.
    W odpowiedzi uprzejmie informuję, że na podstawie przekazanych informacji zarejestrowano reklamację pod nr 2018/CRR/xxxxx w Centralnym Rejestrze Reklamacji Banku Pocztowego. Odpowiedź zostanie udzielona niezwłocznie po rozpatrzeniu sprawy, maksymalnie do 30 dni od zarejestrowania. Bank wyśle odpowiedź pisemną na adres korespondencyjny.
    W przypadku pojawienia się dodatkowych pytań, proszę o przesłanie odpowiedzi wraz z historią wcześniejszej korespondencji, na adres informacja@envelobank.pl lub kontakt telefoniczny pod numerem telefonu:
    801 100 500 dla tel. stacjonarnych – opłata za połączenie jak za 1 impuls w rozmowie lokalnej,
    (+48 52) 34 99 499 dla tel. komórkowych/z zagranicy – opłata za połączenie zgodna z taryfą Operatora.
    Konsultanci są dostępni przez całą dobę.
    Czas połączenia liczony od nadania komunikatu „Witamy w Banku Pocztowym”.
    Pozdrawiam
    A B-C
    Departament Contact Centre”

    Joana Odpowiedz
    • Aktualnie komunikat: „Zwrot za przesyłkę chwilowo będzie niedostępny. Spróbuj ponownie później”.

      Gruby Rychu
  • Działa EnveloBonus!

    Joana Odpowiedz
  • O, to skorzystam :)

    konwicki Odpowiedz
  • Jutro mają być sms-y, ale coś czuję, że znowu Envelo nawali…

    Gruby Rychu Odpowiedz
  • przekazanie nagród do 15 lutego

    mike@miki Odpowiedz
  • Ktoś coś dostał? Jakiegoś smsa?

    Zdzisiek80 Odpowiedz
  • I co? Ja nic :/

    Zdzisiek80 Odpowiedz
  • Tak jak przewidywałem, biorąc profesjonalizm wszystkiego co związane z pocztą polską: nie ma sms-ów, o nagrodę trzeba będzie pisać później zapewne reklamację.

    Gruby Rychu Odpowiedz
  • u mnie też nic, pewnie zapomnieli o promocji i trzeba będzie im przypomnieć reklamacjami

    conrad_88 Odpowiedz
  • Puściłem reklamację, żeby nie zapomnieli, że za 5 dni mają wysłać sms-y z nagrodami :)
    Jak coś to na stronie mają formularz reklamacyjny.

    Nie wiem jak u Was, ale mimo, że zawsze spełniam warunki promocji prawidłowo to w większości case’ów i tak muszę pisać reklamację, a jak nagroda/premia przyjdzie sama w terminie to jestem miło zaskoczony. Jak to u Was wygląda ?

    Gruby Rychu Odpowiedz
    • Z jakiegoś formularzu korzystałeś? Normalnie z reklamacjami trzeba dzwonić :/

      Zdzisiek80
    • https://www.envelobank.pl/kontakt/
      Na dole strony po prawej jest link „zgłoś reklamację”

      Gruby Rychu
    • I nie chcą, żeby dzwonić do nich tylko pisane wystarczy? Ostatnio przyjęli i kazali dzwonić :)

      Zdzisiek80
    • Dokładnie po pisemnej reklamacji przerzucają tylko dalej na infolinię:
      „W odpowiedzi na zgłoszenie informuję, że powyższą sytuację może Pan zweryfikować kontaktując się z infolinią Banku pod numerem 801 100 500 lub 52 34 99 499.”

      Marcin323
    • O tym właśnie pisałem,bo tak to u nich działa ;/ rzekomo nie mogą zweryfikować klienta :) Jest PESEL,nr rachunku,ale to za mało,imię nazwisko itd Ech …

      Zdzisiek80
  • Jest sms – info o nagrodzie.

    santech Odpowiedz
  • przyszedl wlasnie sms z potwierdzeniem zdobycia nagrody

    mike@miki Odpowiedz
  • Przed chwilą otrzymałem smsa od „Pocztowy” o następującej treści:
    „Gratulujemy wygranej Drugiej Nagrody w promocji „Internetowi wygrywają”. Bony do empik.com zostaną wysłane za pomocą wiadomości sms do 15.02.2019 r”

    Adam K. Odpowiedz
  • 1 nagroda to chyba 100?

    koles Odpowiedz
  • Właśnie dostałam sms o przyznaniu pierwszej nagrody :)

    judyta Odpowiedz
  • U mnie też wpadł SMS. A czy może wśród czytelników jest ktoś, kto otrzymał w SMSie info o Nagrodzie Specjalnej?

    pws Odpowiedz
  • I ja się załapałem. Ufff…, obawiałem się że znów trzeba będzie smażyć reklamację.

    gajowy Odpowiedz
  • Mam i ja! Ciekawi mnie, jaki pulap wydatkow byl potrzebny na nagrode specjalna :)

    Joana Odpowiedz
    • No właśnie mnie też… Jakby ktoś dostał taką nagrodę, to niech da znać i ile wydał. W sumie nie wiadomo nawet czy do tych specjalnych też wysyłają SMSy. W jednej z poprzednich edycji promocji było wg mnie lepiej – opublikowali listę zwycięzców i wtedy było więcej wiadomo.

      pws
  • Też mam, a zupełnie o tym zapomniałem, miła promocja, skorzystałem z pomysłu @Michała z doładowaniem, szybko to poszło, ciekawe, czy to ten sam @Michał, co o przelewach niedawno głupoty pisał… ?

    Don Quijote de la Mancha Odpowiedz
    • A ja 10 razy doladowalem saldo dostawcy internetowego. Szkoda, ze zamknalem jedno z kont przed czasem.

      pytanie
    • U mnie brakowało dwóch płatności do spełnienia warunków promocji, zakupiłem więc 2 karty podarunkowe do Decathlonu po 20 zeta każda.

      gajowy
  • Ja otrzymałem 2 smsy. Gratulują wygrania „Pierwszej Nagrody” a w drugim sms „Nagrody Specjalnej”.

    mucha Odpowiedz
    • Oo, czyli jednak też wysyłali… @mucha, z ciekawości zapytam ile wydałeś w grudniu kartą?

      pws
    • @pws ponad 16k

      mucha
    • Łoo… No to nieźle. Ciekawe który jesteś na liście 5 osób i czy byli jeszcze lepsi. Przy okazji, miałeś akurat duże wydatki czy korzystałeś tylko z jakichś pomocników?

      pws
  • @pws wyjątkowy przypadek, musiałem dokonać sporego zakupu w walucie pod koniec miesiąca i akurat na Envelo miałem środki, więc puściłem to w ten sposób bo używają kursów Visa. Także nieplanowane, bo wcześniej zrobiłem tylko 10 obowiązkowych transakcji.

    mucha Odpowiedz
  • @mucha. Dzieki za podanie kwoty. Widze, jak daleko bylam z moim 1000zl :)

    Joana Odpowiedz
    • @Joana, no ja wydałem prawie 5,5k i też nic nie mam niestety, a myślałem, że tyle to już powinno wystarczyć przy niewielkiej liczbie uczestników…

      pws
  • U mnie naliczyli 5 zł opłaty za kartę mimo że spełniłem warunki bezpłatności, lepiej sprawdźcie u siebie

    conrad_88 Odpowiedz
    • Mnie też I nie wiem za co :/

      Zdzisiek80
    • Oddali po reklamacji? Dziś u mnie też znienacka opłata 5 zł, mimo że miałem kilka transakcji i wpływ 1001 plus kilka mniejszych w zeszłym miesiącu. Jedynie zwróciłem uwagę, że wszystkie transakcję miałem przez internet, a zazwyczej raz w jakimś sklepie stacjonarnym robię.

      Polek
    • U mnie też znienacka opłata

      simrisham
    • U mnie również opłaty 5 zł na dwu kontach mimo spełnionych warunków bezpłatności w ten sam sposób od wielu miesięcy.
      Wysłałem reklamacje.

      mbo
    • U mnie tak samo, na 2 kontach opłaty, a warunki zawsze spełniałem transakcjami przez internet, więc to ich błąd. Debile jeszcze weszli mi na debet, bo miałem tam mniej niż 5 zł. Szkoda tracić czasu na reklamację, sami to powinni zwrócić (w innych bankach z reguły tak było po takich błędach).

      pws
    • Z debetem u nich ponoć jest nieciekawie, bo błyskawicznie zgłaszają do BIK „bezumowny debet”, gdzieś czytałem, że nawet w ciągu 1-2 dni. Są na ten temat nawet komentarze pod artykułem z LiveSmarter „Nowość! 100 zł za założenie EnveloKonta i do 200 zł za e-zakupy
      Listopad 30, 2017”. Ja tam zawsze zostawiam na Envelo parę złotych, właśnie na wypadek, gdybym zapomniał spełnić warunków bezpłatności. Najlepiej szybko wyrównać przelewem ekspresowym albo wpłacić coś we wpłatomacie euronetu. Na poczcie chyba też można, chociaż nie jestem pewien, bo nigdy nie wpłacałem i nie wiem też, czy księgują od razu i czy w ogóle można bezpłatnie. Z odkręcaniem tego wpisu w BIK może być różnie, a bank nie jest zbyt nowoczesny. Mnie najbardziej denerwuje dzwonienie na infolinię, żeby zmienić limity np. płatności przez internet. W 2019 roku to lekka masakra, chyba już wszędzie można zmieniać samodzielnie, nawet we francuskich bankach Credit Agricole i BNP Paribas (chociaż fakt, czasem to działa od następnego dnia roboczego, ale nie trzeba wydzwaniać i się logować, czekać na połączenie itp.).

      Polek
    • Spokojnie, już dawno uzupełniłem, jeszcze przed komentarzem…

      pws
    • „Mnie też I nie wiem za co :/”
      — właśnie, w historii tego nie widzę.

      „Ja tam zawsze zostawiam na Envelo parę złotych”
      „już dawno uzupełniłem”
      — Wasza sprawa, ja akurat nie jestem cwеlеm, który bandziorowi daje kasę, bo powiedział „dawaj piątaka”…

      Don Quijote de la Mancha
    • no, po takim „trafnym” i „obrazowym” porownaniu cos czuje, ze zbiera sie na kolejna niepotrzebna g…burze… :(

      koles
    • Moje EnveloKonto nr XXX zostało okradzione, saldo zmniejszyło się o 5,00 zł (bez pokazania przestępczej transakcji w historii w bankowości internetowej).
      Żądam natychmiastowego zajęcia się tą kradzieżą i zwrotu ukradzionych pieniędzy powiększonych o kwotę symbolicznego zadośćuczynienia w wysokości 1000 zł. Brak odpowiedzi (i informacji o podjętych działaniach) w ciągu 12 godzin spowoduje natychmiastowe zawiadomienie organów ścigania. Brak zwrotu środków wraz z kwotą zadośćuczynienia w ciągu 24 godzin spowoduje zawiadomienie organów ścigania, UKNF, UOKiK oraz innych instytucji zwalczających przestępczość bankową.

      Z poważaniem

      Nie żartuję. Wiele wskazuje na to, że mamy do czynienia z kradzieżą na dużą skalę, naszym prawnym obowiązkiem jest zawiadomienie organów ścigania.
      MNIE OKRADAĆ NIE WOLNO

      Don Quijote de la Mancha
    • nie no ok, ale moglbys poprostu delikatniej dobierac słowa… jakis poziom dyskusji chyba obowiazuje.

      koles
    • @koles, ja naprawdę nie jestem kimś, kogo można bezkarnie wyruchać.

      Wiem, że nie każdy zdecyduje się na walkę z wiatrakami, jednak zamiast pieprzyć bez sensu umieściłem jako wzór swoją reklamację (na pewno nie idealną, ale pisaną na szybko, inni mądrale swoich nie pokazali), mam szczerą nadzieję, że (jeśli tego nie oddadzą) jutro nie tylko ja zgłoszę zawiadomienie o kradzieży.

      Don Quijote de la Mancha
    • wszytsko zgoda, rozumiem pryncipia ale ja mowie o dobieraniu slow w dosc spokojnej dyskusji.

      koles
    • To nie czas na spokój, gdy widzimy kradzież na miliony złotych (np. 500 000 klientów × 5 zł = 2 500 000 zł).

      Don Quijote de la Mancha
    • Tutaj za 5-taka potrafią zabić 😉 bo to nie jest kraj dla starych ludzi…

      Zdzisiek80
    • Kasy nie oddali, na reklamację nie odpowiedzieli, więc trzeba działać… https://i.postimg.cc/0NxGH1r5/e-PUAP-KNF.png

      Don Quijote de la Mancha
    • …jak ktos chodzi czasem na poczte, to sie nie dziwi jak działa ten pseudo bank. Inaczej juz dawno by dostal zawalu…

      koles
    • Dzięki za informację. U mnie też 5zł zjedzone. Piszę reklamację.

      Joana
    • „W nawiązaniu do zgłoszenia informuję, że w przedmiotowej sprawie została zarejestrowana reklamacja (..) Zostanie przeprowadzone postępowanie wyjaśniające. Odpowiedź na reklamację nastąpi korespondencyjnie, w terminie do 15 dni roboczych.”
      Taki mail po zgłoszeniu w systemie (w części korzystając z paszkwila Dona)

      A 5 zet dalej wisi jako zabrane

      karampuk
    • Don – informuj o dalszych losach w KNF

      karampuk
    • Ciężko już jakąś promocję wykorzystać – to przynajmniej można się pośmiać

      karampuk
    • Również mi pobrali skórkozjady. Poleciała reklamacja, choć ten ich dziwny system kontaktu urąga standardom nawet XX wieku, nie mówiąc o XXI.

      Bolo
    • Właśnie wysłałem „Zawiadomienie o podejrzeniu stosowania praktyki naruszającej zbiorowe interesy konsumentów” do UOKiK, ale mejlem, nie wiem, czy tak można…

      Don Quijote de la Mancha
    • Don informuj o dalszych działaniach, ja mam konto w okresie wypowiedzenia (do początku października), jak zbóje nie oddadzą to mi pewnie nie zamkną konta.

      karampuk
    • Sprawdźcie konta, bo mnie już zwrócili.

      Bolo
    • jest 5, po całych 3 dniach nieobecnosci ;)

      koles
    • U mnie tak samo, na dwóch kontach dzisiaj zwrócili po 5 zł. I po co było się tak mocno ekscytować… co niektórzy tak się podniecili, że mało im żyłka nie pękła za te 5 zł, które i tak oddali nawet bez pisania reklamacji.

      pws
    • A niektórzy narobili w majty niczym Misiewicz i w zębach przynieśli pieniądze, bo bankster powiedział: dawaj piątaka!

      Ja czekam na rozpatrzenie reklamacji i zadośćuczynienie.

      Don Quijote de la Mancha
    • Niektórzy cenią swój czas na tyle, że wolą zająć się czymś bardziej produktywnym niż pisanie reklamacji do tego żałosnego banku. Niestety wiem z doświadczenia, że Ci złodzieje nie chcą dać nawet tego co powinni z promocji, nie mówiąc o jakichś zadośćuczynieniach za brak czy opóźnienie przekazaniu nagrody… Nawet wiem co Ci odpiszą na taką prośbę, mam ze dwie takie same długie odpowiedzi na ten temat w archiwum. A znając historie innych lepiej uzupełnić te kilka gr debetu niż potem mieć przez tych idiotów jeszcze większe problemy.

      pws
    • Napisanie jednej reklamacji zajmuje tyle lub nawet mniej Twojego cennego czasu ile poświęciłeś na powyższy wpis, więc może bez przesady. A po drugie :

      za te 5 zł, które i tak oddali nawet bez pisania reklamacji

      to akurat zawdzięczasz tym, którzy tak jak ja napisali krótką reklamacje i poświęcili ten czas na to, bo jakoś przed reklamacjami bank nikomu sam nie oddawał.

      Bolo
    • Niektórzy, tak jak napisali, zostawiają w Envelo parę złotych na wypadek, gdyby sami zapomnieli spełnić warunków bezpłatności. A niektórzy powinnii czytać ze zrozumieniem. Nie wiem, czy udzielanie rad innym to oznaka „dawania się wyr…”. Jakaś fobia? ;-)

      Polek
    • U mnie na dwu kontach nie wróciło jeszcze 5 zł mimo wysłania reklamacji :(

      mbo
  • Przyszły kody.

    pytanie Odpowiedz
  • Kody wgrane, teraz czekam na dobre ceny w empiku :)

    Joana Odpowiedz
  • Te kody/vouchery trzeba wykorzystać przy jednej transakcji, czy można wielokrotnie jak w Decathlonie?

    Bolo Odpowiedz
  • w dotychczasowym pkt 109 ,definicji „wypłata gotówki” średnik na końcu zdania zastępuje się przecinkiem

    — nie zauważyliście jakiejś pułapki wśród głupot tego typu?

    Don Quijote de la Mancha Odpowiedz
    • Znowu przyszedł mejl „o wprowadzeniu zmian od 14 września 2019 r. w »Regulaminie otwierania i prowadzenia rachunków bankowych EnveloBank oraz wydawania i obsługi kart płatniczych dla osób fizycznych«”, ale chyba jakiś pułapek nie ma?

      Don Quijote de la Mancha
    • wszystkie banki zmieniają regulaminy i cenniki na 14 września, bo to data wejścia jakieś unijnych przepisów… tylko właśnie – czy przy okazji nie przemycą jakiś istotnych zmian ?
      W zasadzie nawet zmiana stylistyczna czy gramatyczna może być istotna… (np. zmiana z „może” na „musi”)

      Be@
  • Skomentuj

    Chcesz mieć pewność, że nikt inny nie podpisze się twoim nickiem? Zarejestruj się (lub zaloguj) na LiveSmarter!

    Ostatnie wpisy