Raiffeisen przedłuża promocję R-Allegro: 200 zł za założenie konta

W grudniu pisaliśmy o trwającej promocji Raiffeisen Polbank dla użytkowników Allegro. Do zgarnięcia było wtedy 100 zł w promocji za założenie konta oraz kolejne 100 zł za użytkowanie go w kolejnych miesiącach. Jak zauważyliście w komentarzach, Raiffeisen przedłużył pierwszą z promocji do końca lutego, natomiast drugą wydał w postaci nowej edycji. Oznacza to, że znów do zgarnięcia jest przynajmniej 100 zł w dość łatwy sposób.

R-Allegro: do 200 zł za założenie konta Raiffeisen Comfort Direct

100 zł za wpływ 500 zł

Przypomnijmy: z promocji wyłączone są osoby, które były stroną umowy zawartej z Bankiem o jakikolwiek produkt depozytowy lub kredytowy przed dniem 14 listopada 2013 r. Dodatkowo aby skorzystać z promocji konieczne jest wyrażenie zgody marketingowej na każdy z poniższych punktów:

  • przetwarzanie danych osobowych w celach marketingowych
  • otrzymywanie informacji handlowych za pośrednictwem środka komunikacji elektronicznej
  • przekazywanie przez Bank, za pośrednictwem Elektronicznych Kanałów Dostępu, informacji handlowych związanych z oferowanymi przez Bank produktami bankowymi

Aby zgarnąć 100 zł należy otworzyć rachunek Comfort Direct do 28.02 i podpisać umowę o kartę debetową Visa. Dodatkowo na nowo-otwarte konto musi wpłynąć co najmniej 500 zł, a zakupy na allegro (kwota minimum 100 zł) muszą zostać opłacone przelewem przez PayU. Nagroda zostanie wypłacona najpóźniej do 20.03.2014 choć podejrzany jest fakt, iż ilość nagród jest ograniczona (choć nie wiemy w jakiej skali). Skoro jednak promocja została przedłużona, to logiczne wydaje się, że pula nie została wyczerpana. Zobaczymy jednak ja będzie to wyglądało w praktyce, bo po organizacji promocji „Czas na kawę” oraz braku wypłat w promocji R-Allegro niektórym klientom można wnioskować, że wcale tak łatwo nie będzie…

Nie przegap!

Komentarze

  • Zakładając że nie jest to przedwczesny żart na prima aprilis, ta jednostronna decyzja Allegro rzeczywiście jest dziwna. Teraz pozostaje zasypać infolinię banku pytaniami co dalej z płatnościami PayU. Nie chce mi się analizować regulaminu pod kątem dokonywania zmian w trakcie trwającej promocji ale albo oznacza to przejście na płatności kartą albo … zakończenie promocji ? No bo w płaceniu zwykłym przelewem z systemu transakcyjnego bank chyba nie ma żadnego interesu. Może wyjaśnia to też sprawę wstrzymania wypłat premii w przypadku braku aktywnych kart Rajfajzen.
    W każdym razie jestem niezmiernie wdzięczny zespołowi Allegro, że chociaż oni uprzedzili mnie mailem o tym fakcie z tygodniowym wyprzedzeniem :))

    Robert.Agnostyk Odpowiedz
  • „W przypadku przelewu tradycyjnego wyświetlimy Ci niezbędne dane, które sam wprowadzisz na stronie swojego banku.” – i tak trzeba było robić przelew tradycyjny z tytułem wpłaty – bo automat nie działał, więc myśle ze nic się nie zmieni.

    Inna sprawa to ta….;co zrobią z moją reklamacją za luty bo za styczeń wypłacili te nędzne 20 zł – hehe

    Artin Odpowiedz
  • Robert.Agnostyk –> zmiana warunków promocji daje możliwość wypowiedzenia umowy rachunku ze skutkiem natychmiastowym :)

    zdezintegrowany Odpowiedz
  • ale ta zmiana w PayU na allegro już się dzieje bo jak przebiega u was płatność payu z raifaizena bo mi się wyświetliło przekierowanie na stronę banku i dane do przekopiowania co mnie zaskoczyło bo po raz pierwszy coś takiego widziałem, we wszystkich bankach w jakich płaciłem allegro przez payu zawsze było prZekierowanie w wypełnionymi danymi – pay by link i to są tylko szybkie płatności. Bo jako sprzedający widzę też, że jeśli ktoś mi płaci z raifaizena przez payu to kwota jest księgowana przez payu w nocy.

    oj Odpowiedz
  • to się chyba rozpędziłem z moim poprzednim postem – to raczej tytułu wpłaty nie będzie do skojarzenia z Payu.

    Artin Odpowiedz
  • Artin – w regulaminie był dokładnie wskazany numer rachunku na jaki musi zostać zrobiony przelew (ten należący do PayU).
    oj – pierwszy raz płaciłem z Raiffeisen w grudniu i już wtedy tak było jak piszesz, że trzeba było samemu kopiować dane

    adamus Odpowiedz
  • swoją drogą płatności różnych banków allegro, payu jest przeprowadzana tak, że każdy bank ma przyporządkowany jeden nr. rachunku prowadzony w danym banku na potrzeby payu a wpłata dla kogo i za co jest rozpoznawana i księgowana na podstawie kodu zawartego w tytule wpłaty. Tak wiec takie ręczne wypełnianie oznacza że jeżeli zrobisz błąd w tytule przelewu to oznacza kłopoty, reklamacje itd.
    Ta sytuacja z tymi bankami z którymi payu się nie dogadało pewnie oznacza, że mają tak stary system transakcyjny, że nie da rady go spiąć z pay by link :)
    jura

    oj Odpowiedz
  • dobrze, że tam działa ctrl+c i ctrl+v :-)

    adamus Odpowiedz
  • @Artin,
    no fakt – niby to była płatność PayU a trzeba było wypełniać dane jak w przelewie tradycyjnym, z tym że numeryczny tytuł płatności był narzucany. Więc jeśli nic się zmieni, to mi wszystko jedno – byleby też uznali reklamację.
    @zdezintegrowany,
    o tym wiem – jednak jeśli w wyniku ew. zmian nastąpi modyfikacja sposobu płatności z kona R-Allegro, to problem aktywacji karty niejako sam się rozwiąże. Wtedy nie trzeba będzie bawić się wypełnianiem formatki przelewu tylko wystarczy parę klików w transakcji na min. 100 zł (lub 350 zł, żeby uniknąć prowizji). Dodatkowo można by załapać się na aktualną promocję Allegro – VISA : https://karty.allegro.pl/visa/

    Robert.Agnostyk Odpowiedz
  • Z tego co pamiętam to wg. regulaminu było trzeba dokonać przelewu na określony rachunek, który był prowadzony w Raiffeisen. W tej chwili przelew tradycyjny pójdzie na inne konto, więc raczej się nie załapiemy. Chyba że bank zmieni regulamin w co wątpię.

    Damian Odpowiedz
  • jest jakaś nowa promocja karty kredytowej polbank t-mobile: http://raiffeisenpolbank.com/Tmobile
    Cashback 50zł/m-c, 250zł/cała promocja
    Wie ktoś może ile obrotu kartą i za co w poszczególnych miesiącach promocji trzeba wykręcić?

    sceptyk Odpowiedz
  • jest SMS od Raif
    od 1.04 należy robić płatnośi KARTĄ na Allegro, żeby dostać 20 zł

    rty Odpowiedz
  • Czekam na rozpatrzenie reklamacji i zamykam konto. Miałem konto w 20 bankach, ten będę wspominał najgorzej.

    damian Odpowiedz
  • Po złożeniu formalnego zapytania również dostałem od Rajfajzena sms o treści :
    „Informujemy, ze w zwiazku ze zmianami w systemie rozliczen PayU, od 1.04.2014 platnosci za zakupy w serwisie Allegro zwiazane z promocja Dostawa z R-Allegro, nalezy dokonywac przy pomocy karty debetowej Raiffeisen Polbank.”
    Żadnych więcej wyjaśnień w skrzynce ani w systemie Rajfajzena nie znalazłem. Też czekam na rozpatrzenie reklamacji ale bez większych nadziei. Teraz kwestią indywidualnego wyboru jest zamówienie nowej karty za opłatą 15 zł w miejsce zastrzeżonej starej karty. Ci, którzy jej nie aktywowali od samego początku promocji są wygrani.

    Robert.Agnostyk Odpowiedz
  • przepraszam za lenistwo,
    ale czy są jakies comiesięczne opłaty za kartę, bo ja właśnie jeszcze jej nie aktywowałem i widzę że trzeba będzie to zrobić bo też sms dostałem.

    A tak po za tym to zepsuł mi się expres Tchibo od nich i ciekaw jestem czy ten prezent jest objęty gwarancją

    oj Odpowiedz
  • Byl druczek gwarancji wystawiony na raifeissena. w pakiecie razem z instrukcja.

    cypres Odpowiedz
  • Dzisiaj przyszła pocztą odpowiedź na reklamację. Według banku zastrzeżenie karty wyklucza z otrzymywania premii, szkoda tylko że w ich regulaminie zastrzeżenie karty nie rozwiązuje umowy o nią. Innymi słowy nawet jeżeli nie byłoby zapisu o konieczności posiadania karty to ten PSEUDOBANK i tak zmieniłby regulamin jak ostatnio na swoją korzyść i miał gdzieś klienta. Jutro dwa konta idą do kasacji i nigdy dobrego słowa o tym „banku” nie powiem. Może zabrzmi to dziwnie wśród wyjadaczy wisienek ale poniekąd ściągamy bankom klientów, którzy w przyszłości będą im płacić za prowadzenie konta, kartę etc. Żona mojego kuzyna narzekała ostatnio, że musi co miesiąc płacić ZUS za jednoosobową działalność, poleciłem jej mBank i 600 zł za opłacenie przelewem z mBanku. Ostatnio podpisywałem umowę w CA i poleciłem to konto znajomej. Ja pilnuje kont i nie dam zarobić bankom ale czy one również? Dla banku to kolejny klient, którego normalnie pewnie by nie zyskał, a moje znajome mogą zyskać całkiem spore premie. Natomiast Raiffeisena NIGDY nie polecę NIKOMU.

    damian Odpowiedz
  • popieram opinie poprzednika – nigdy nikomu

    domino Odpowiedz
  • rozumiem jakby nie płacili od początku, ale u mnie zapłacili za styczeń – czekam także na odpowiedź z reklamacji, ale możliwe że będzie podobna, już sobie gnojki pewnie wypracowali szablon

    Artin Odpowiedz
  • Ktoś już przechodził procedurę rozwiązania umowy? Trzeba wybrać się do banku czy można elektronicznie?

    Damian Odpowiedz
  • Również wczoraj otrzymałem zwykłą pocztą odp. z szablonowym uzasadnieniem odmowy uznania reklamacji. Dzisiaj konto zamknąłem w oddziale (miałem blisko) – konsultantka wycofała zgody marketingowe i powiedziała mi, że wraz z wypowiedzeniem zamknięte zostają wszelkie powiązane umowy z Rajfajzenem. Nie do końca wierzę tym zapewnieniom ale już mniejsza z tym – raczej nie będę już wchodził w relacje z tym bankiem; zweryfikować to trzeba będzie po 30 dniach. Nie podchodzę do wyniku reklamacji emocjonalnie, tylko że zabawa w ponowną aktywacje karty raptem na 2 m-ce dla 20 zł premii raczej nie ma sensu. Zwłaszcza w kontekście całkiem niezłej nowej promocji Inteligo :) Z ciekawości spytałem jeszcze na końcu o karty płatnicze na okaziciela powiązane z kontem (ew. furtka do ominięcia opłaty 15 zł) ale Rajfajzen takowych nie wydaje.

    Robert.Agnostyk Odpowiedz
  • Zgodnie z zapowiedzią dzisiaj zamknąłem dwa konta oraz złożyłem druk GIODO o wycofaniu wszelkich zgód marketingowych. Pracownik podbił mi dokumenty więc jeżeli spróbują się ze mną skontaktować to zgłoszę sprawę centrali. Jako, że nie znoszę tego banku podaję sposób jak wypowiedzieć umowę bez 30 dniowego okresu wypowiedzenia. Wystarczy wydrukować to: „Szanowni Klienci,
    informujemy, że dnia 19 maja 2014 zmianie ulegnie „Regulamin Świadczenia Usług przez Raiffeisen Bank Polska S.A. za pośrednictwem Elektronicznych Kanałów Dostępu dla Klientów Indywidualnych” oraz „Tabela funkcjonalności EKD” stanowiąca załącznik do niniejszego Regulaminu.
    Aktualizacja dokumentów uwzględnia następujące zmiany :
    – Klientom korzystającym obecnie z systemu bankowości internetowej Polbank24, zostanie udostępniony system bankowości internetowej R-Online w zakresie obsługi usług i produktów zawartych na podstawie umów o Produkty bankowe z Polbank EFG. S.A., którego Bank jest następcą prawnym.
    – Udostępnienie Klientom nowej funkcjonalności, jaką jest możliwość aktywacji serwisu Centrum Telefonicznego podczas pierwszego logowania do systemu R- Online.
    W załączeniu przesyłamy treść „Regulaminu Świadczenia Usług przez Raiffeisen Bank Polska S.A. za pośrednictwem Elektronicznych Kanałów Dostępu dla Klientów Indywidualnych” oraz „Tabelę funkcjonalności EKD”, które znajdują się również w placówkach oraz na stronie internetowej http://www.raiffeisenpolbank.com
    W przypadku braku akceptacji postanowień zmienionego Regulaminu, mogą Państwo zgłosić do Banku sprzeciw w terminie do 2 miesięcy od dnia otrzymania niniejszej informacji, który będzie jednoznaczny z wypowiedzeniem Umowy o Elektroniczne Kanały Dostępu („Umowa”) lub wypowiedzieć Umowę ze skutkiem natychmiastowym. W przypadku braku sprzeciwu co do proponowanych zmian Regulaminu, zaczną one obowiązywać od dnia 19 maja 2014. W przypadku, gdy zgłoszą Państwo sprzeciw co do proponowanych zmian w Regulaminie lub Tabeli funkcjonalności, nie dokonując wypowiedzenia Umowy, Umowa wygaśnie z dniem poprzedzającym dzień wejścia w życie proponowanych zmian.
    Z poważaniem Raiffeisen Polbank” I nie musicie wówczas czekać 30 dni, konto zamykane jest od ręki tak jak w moim przypadku.

    damian Odpowiedz
  • także dostałem negatyw w reklamacji, a dodatkowo jest zapis :
    „Informujemy jednocześnie, że Bank mając na uwadze zachowanie pozytywnych relacji odstapił od sprawdzania ww warunku w styczniu” – jeszcze straszą że niby jak się odwołam to każą mi zwracać wypłacone 20 zł otrzymane w lutym – hehe
    mam ich głęboko…..zaraz ide zamknąć konto

    Artin Odpowiedz
  • otrzymał ktoś 20 PLN za kwiecień?

    zdezintegrowany Odpowiedz
  • U mnie jeszcze nic nie ma na koncie.

    Łukasz Odpowiedz
  • Jesli dobrze ogarniam, to w czerwcu ostatni bonus i konto do piachu?

    cypres Odpowiedz
  • a orientowałeś się o co chodzi z tym reklamowanym zwrotem 3% za wydatki, bo może da się płazem nabić te wydatki, chyba nikt tego nie prześwietlał jeszcze?

    juura Odpowiedz
  • Proszę o poradę. Na dniach zostanie wyplacone ostatnie 20 zł i przymierzam się do zamkniecia rachunku. Czy jak zaniose wypowiedzenie do banku wraz z karta to pomimo oczekiwania 30 dni na zamkniecie rachunku zostanie ona zamknieta tak aby w lipcu nie bylo 4 zl oplaty?

    Łukasz Odpowiedz
  • Łukasz #
    za ten i pewnie następny miesiąc mogę ci policzyć- za ten napewno – opłata zresztą się zmienia ,może już zmieniła i wynosi 6 zł…
    ja osobiście najpierw zrezygnuje z karty,a w następnym miesiącu z konta.
    ale najpierw zadzwonię na infolinię żeby powiedzieli czy mogę już zrezygnować żeby nie zabrali premii …. tym bardziej że promocja miała dwa terminy trwania – I tura i druga

    Tomasz Odpowiedz
  • Tomasz ->
    zastrzeżenie karty kosztuje u nich 20 PLN :(
    lepiej wypowiedzieć umowę o konto nawet kosztem tych 4 PLN.

    zdezintegrowany Odpowiedz
  • A jak wygląda zastrzeżenie karty? Uniknę dzięki temu miesięcznej opłaty za kartę? Nie kasują nic za zastrzeżenie i nie wysyłają automatycznie nowej?

    Łukasz Odpowiedz
  • te 20 PLN to właśnie za wydanie nowej niejako z automatu:(

    zdezintegrowany Odpowiedz
  • zastrzegałem kartę w systemie transakcyjnycm i nie pobrali żadnej opłaty ani nie wydali nowej
    PS. Ciągle zalegają mi z wypłatą za luty i marzec, za styczeń wypłacili – 2 reklamacje nie pomagają – ot taki bank.
    A już te 3% w telewizyjnej reklamie, to ściema na maxa – mają na to szansę tylko Ci, którzy otworzyli konto w styczniu. I ten zwrot zdaje się to tylko 30pln.

    robertkk Odpowiedz
  • Wg tabeli opłat i prowizji: Wydanie karty w miejsce zastrzeżonej: 15 zł. Pytanie czy wydawana jest ona z automatu czy może trzeba ją zamówić.

    Łukasz Odpowiedz
  • Łukasz –>
    może i 15 PLN nie pamiętam dokładnie,
    na początku miałem z nimi problem bo karta do mnie nie dotarła, gdy to zgłosiłem na infolinii, uczynna Pani zastrzegła mi kartę a następnie pobrała za to prowizję :)
    Jak tylko wypłacą ostatnei 20 PLN zmykam konto i trudno trzeba będzie zapłacić te 4 PLN za kolejny m-c.
    Najgorszy bank w moim portfelu kont, nie polecam!!!

    zdezintegrowany Odpowiedz
  • A mam pytanie wypowiedziec umowę uda się przez infolinię,czy konieczne będzie wysłanie listu?
    a druga sprawa – przecież chyba można zastrzec kartę i powiedzieć że nie chce się nowej- więc powinno być bez opłaty.

    Tomasz Odpowiedz
  • Zamknąć konto i kartę można telefonicznie, w momencie zamykania konta do którego jest karta ta karta zostaje zastrzeżona i nie jest pobierania za nią opłata.

    Frank Odpowiedz
  • Ostatnie 20 zł dzisiaj wpadło. Jutro zamykam konto.

    Łukasz Odpowiedz
  • u mnie też ostatnie 20 zł,dajcie znać np. o fakcie zamknięcia konta,czy wszystko bez problemów,czy napewno da się telefonicznie czy jednak pisemnie ( bo umowa była spisywana pisemnie).

    Tomasz Odpowiedz
  • proszę o info czy to był ostatni zwrot 20zł bez względu kiedy się konto otwierało? Na razie naliczyłem 8 zwrotów bo w ostatniej chwili zakladałem

    zygi Odpowiedz
  • jest ostatni zwrot … jutro zamykam

    zdezintegrowany Odpowiedz
  • tak jutro konto kaput!

    cypres Odpowiedz
  • Ten bank to jakaś masakra :p byłem dzisiaj w oddziale zamknąć na amen to konto, przyniosłem wydrukowany i wypełniony druk wypowiedzenia. Co się okazało? Babka przy mnie dzwoniła na infolinię i oddała mi słuchawkę, bo uwaga konta nie idzie zamknąć w oddziale tylko telefonicznie :p

    Łukasz Odpowiedz
  • Łukasz to super że można telefonicznie, szkoda że takim getin online się tak nie da, tam papier i wszystko co na papierze to bóstwo.

    mewa Odpowiedz
  • Czy można zamknać konto online?

    Mateusz Odpowiedz
  • TYLKO telefonicznie! Nawet w oddziale kaza dzwonic do centrali :)

    cypres Odpowiedz
  • Skomentuj

    Chcesz mieć pewność, że nikt inny nie podpisze się twoim nickiem? Zarejestruj się (lub zaloguj) na LiveSmarter!

    Ostatnie wpisy