Do 550 zł za założenie Wymarzonego Konta Osobistego w Raiffeisen Polbank

Zakończona

Ruszyła promocja Raiffeisen Polbank, czyli banku, który bardzo rzadko oferuje bonusy na start. W zamian za założenie Wymarzonego Konta Osobistego i aktywne używanie go przez rok możemy zgarnąć nawet 550 zł premii. Jest jednak parę haczyków.

Promocja Rokuj z nami - 550 zł za założenie konta osobistego Wymarzonego w Raiffeisen Polbank

Promocja ROKuj z nami

Aby skorzystać z promocji należy być nowym klientem banku, czyli osobą, która nie była stroną jakiejkolwiek umowy o czynności bankowe zawarte z Raiffeisen Polbank w okresie od 1.01.2016. Oznacza to, że posiadanie jakiegokolwiek produktu w banku wyklucza z promocji.

Jeśli spełniamy powyższe warunki to wystarczy, że złożymy wniosek o Konto Wymarzone za pomocą strony promocji (inne wnioski nie będą brane pod uwagę). W trakcie wnioskowania będziemy musieli złożyć oświadczenie o przystąpieniu do oferty specjalnej, wyrazić zgodę na przetwarzanie danych w celach marketingowych oraz na przesyłanie przez bank informacji handlowych. Nie zapomnijmy też o zgodzie na używanie przez bank telekomunikacyjnych urządzeń i systemów wywołujących w celu oferowania produktów i usług (marketing bezpośredni) oraz wskażmy formę elektroniczną jako sposób otrzymywania korespondencji od banku.

Jaki mamy czas na składanie wniosków? Oferta jest ważna do 31.10.2018, przy czym obowiązuje jedynie 7000 wniosków promocyjnych. Ciężko powiedzieć, czy zostaniemy poinformowani o ewentualnym wyczerpaniu puli – niestety regulamin o tym nie wspomina.

50 zł na start

Pierwszą z premii w wysokości 50 zł otrzymamy za wykonanie (i zaksięgowanie przez bank) transakcji bezgotówkowych na łączną kwotę min. 200 zł w okresie do końca drugiego miesiąca kalendarzowego po miesiącu podpisania umowy. Przykładowo podpisując umowę w lipcu mamy czas na spełnienie warunków do końca września.

Ale uwaga: zgodnie z regulaminem promocji jako transakcje te rozumiemy płatności kartą w punktach usługowo-handlowych, z wyjątkiem transakcji drogą elektroniczną. Wykluczone są również transakcje typu Quasi Cash, czyli bezpośrednio wymienialne na gotówkę (np. zakup voucherów, wymiana walut czy doładowania portmonetek). Innymi słowy bank zalicza tu tylko „normalne” płatności w sklepach stacjonarnych.

3% moneybacku

Kolejne premie zgarniemy na podobnej zasadzie, ale tym razem w formie moneybacku – 3% od transakcji kartą (ale nie więcej, niż 50 zł). W naszym przykładzie moneyback będziemy mogli zgarnąć od października do marca włącznie.

Kolejna, tym razem całkiem solidna nagroda, bo w wysokości 150 zł, zostanie nam przyznana za jednorazowe wpłaty lub wpływy zewnętrzne w wysokości 2000 zł oraz za dokonywanie min. 3 przelewów krajowych w PLN. Warunek ten będziemy musieli spełniać przez pół roku, w każdym miesiącu (w tym samym okresie, za który przyznawany będzie moneyback).

Ostatnia nagroda, w wysokości 50 zł, zostanie nam przekazana pod warunkiem wykonywania transakcji kartą na kwotę min. 200 zł w kolejnych czterech miesiącach (od 9. do 12. miesiąca następującego po miesiącu otwarcia konta). Oczywiście tu ciągle obowiązuje ta sama definicja transakcji, co wcześniej – czyli płatności bezgotówkowe kartą w sklepach.

Wypłata każdej z nagród nastąpi do końca miesiąca następującego po miesiącu spełnienia warunków.

Ile kosztuje Wymarzone Konto Osobiste?

Prowadzenie Wymarzonego Konta Osobistego jest darmowe. Zapłacić natomiast możemy za kartę debetową. Jeśli wybierzemy plastik z logo Mastercard, to opłata wyniesie 6 zł. W zamian otrzymamy darmowe ubezpieczenie „CYBER Pomoc” oraz bezpłatne wypłaty ze wszystkich bankomatów w kraju.

W przypadku karty Visa opłata miesięczna wyniesie 0 zł, jeśli wykonamy co najmniej jedną transakcje bezgotówkową kartą (w innym wypadku zapłacimy 3 zł). Za darmo wypłacimy gotówkę z bankomatów Euronet, a z pozostałych – 6 zł od wypłaty.

Nie przegap!

Komentarze

  • Środki wpłynęły dziś rano. Pozdrawiam

    patszy Odpowiedz
    • Potwierdzam, z okazji dzisiejszego (bylego) swieta wplynely srodki na 2 konta.

      keton
    • na wesoło nazywaliśmy je wśród młodzieży „świętem czekolady” :)

      Krzysztoff
    • Dodam dla dzisiejszej młodzieży, że chodziło o zmianę dokonaną przez tzw. władzę ludową nazwy znanej firmy z branży słodkości „E.W…l” na „22 lipca” (wiadomo, co to za data) i taka nazwa była umieszczana np. na czekoladach; „święto czekolady” to taki drobny protest był i nie wszędzie i nie do wszystkich tak można było powiedzieć ;) znane są też perypetie dostawy czekolady z nowym logo do Wlk. Brytanii

      Krzysztoff
  • Jest 50 zł. Rok minął. To była miła i łatwa promocja.

    PyramidHead Odpowiedz
  • Jest i u mnie 50, jak najłatwiej zamknąć to konto? :) ktoś tu pisał o ofercie na utrzymanie, aktualna?

    Dzikus Odpowiedz
    • Najlatwiej chyba telefonicznie. Albo w oddziale jesli ktos ma po drodze. Ktos puscil plotke o ofercie utrzymaniowej, ale nikt tego nigdy nie potwierdzil :) Watpie aby BNP sie to oplacalo.

      keton
    • Wypowiedzenie przez telefon w marcu.
      Od razu propozycja 10% zwrotu do 30zł/miesiąc (wykluczone: kasyna, bukmacherzy). Trwa przez pół roku.

      bolopokerzysta
    • Czyli wydajesz co miesiac tylko 300zl. Dobra opcja. Dzwoniles na infolinie BNP?

      keton
    • Dzwoniłem z wypowiedzeniem na: 800 222 822, albo 22 548 99 50.
      A tak serio to nie wiem czy to jeszcze pozostałości po Raiff, czy już BNP.

      bolopokerzysta
    • Czy ulatwiacze dzialaja podobnie jak w promocji na 550zl?

      keton
  • A ja nie mam jak na razie :/ Czekam znając życie nie wiadomo do kiedy w tym banku :)

    Zdzisiek80 Odpowiedz
  • Oferta 30zl zwrotu przez 6m nadal aktualna przez kontakt tel przy próbie zamknięcia w dniu dzisiejszym

    Sylwester Odpowiedz
    • Jestes pewien, ze 30zl? Bo ja dostalem oferte 20zl za kazde wydane 300zl. Moze juz zmniejszyli zwroty :( Jednorazowo musze tez przelac 1200zl.

      keton
    • Promocja nazywa sie dokladnie „Zostań z nami i zyskaj 120 złotych II”

      keton
    • @ Sylwester: jak wyglądała twoja próba zamknięcia konta? Dzwoniłeś na infolinię, byłeś w oddziale?

      Lord Klops
    • Infolinia powód koniec promocji

      Sylwester
  • Ja mam 180 zł i oczywiście 1200 jednorazowo na 6m

    Sylwester Odpowiedz
  • Zostań z nami i zyskaj 180zl II takie dokumenty przyszły na poczte

    Sylwester Odpowiedz
  • Mnie również zaproponowano „Zostań z nami i zyskaj 180 złotych II”

    Marta Odpowiedz
  • Od razu na infolinii proponują, czy dzwonią po złożeniu dyspozycji ?

    Romuald Odpowiedz
  • Mi obiecali oddzwonić przed 17 i lipa…

    Paweł K. Odpowiedz
    • Do mnie oddzwonili dzisiaj (po 3 dniach) i niestety dla mnie nie ma promocji…

      erde
    • @erde, do mnie miala we wtorek oddzwonic i nie oddzwonila wiec w srode zadzwonilem znowu i oferte 120zl dostalem. Dzis oddzwonila ta z wtorku i mowi ze niestety… a ja jej ze oferte juz dostalem…. ona ze sie cieszy ze z nimi zostaje.

      Herman
    • Dzięki @Herman za podpowiedź, zadzwoniłem do nich dzisiaj i jednak oferta się znalazła, jak to Pani określiła „spod lady” ;)
      20 zł/mc za wpływ 1200 zł/mc, wydatki kartą min 300 zł/mc i logowanie do konta raz w miesiącu
      Tak że próbujcie dzwonić do nich pomimo wcześniejszego braku oferty, może teraz Wam coś dadzą tak jak mnie.
      Jak widać warto spróbować ;)

      erde
    • Super :)

      Herman
  • Ja też dostałem ofertę 20zł, ale lepsze to niż nic ;)

    Herman Odpowiedz
    • Mozliwe, ze 30 juz sie konczyly. A czy lepsze 20zl niz nic to sie okaze. Niekoniecznie, bo za rok moga byc promocje nz konto BNP gdzie daja 300zl, a tutaj jest sie uziemionym na pol roku.

      keton
    • Slusznie :)

      Herman
  • Nie dostałem żadnej propozycji , konto wypowiedziane z 31 dniowym okresem.

    Kurt Odpowiedz
  • Ktoś nie dostał premii 50 ? Czy tylko ja ? Przelewaliście nadal te 2tysiaki w tym okresie do ustukania tej 50tki ?!

    Zdzisiek80 Odpowiedz
    • Ja też nie dostałam, złożyłam reklamację i na drugi dzień dostałam 50zł z tytułem przelewu „reklamacja uznana”. Składajcie reklamacje!

      Agata
    • Nie, zgodnie z regulaminem tylko transakcje 200 zł.

      PyramidHead
    • Czy do tych 200 zł liczy się data transakcji czy jej zaksięgowania?

      sentinelsan
    • To pewnie tylko bank wie. Ale zakladalbym, ze transakcja, a jesli nie uznaja to reklamacja. Gorzej jak ktos zupelnie o tym zapomnial.

      keton
  • @Agata @Zdzisiek80
    a w którym miesiącu zakładaliście konto? Bo spływają premie tym, którzy założyli w lipcu.

    Robert Odpowiedz
    • Ja w lipcu.

      Agata
    • w lipcu

      Herman
    • Ja na koniec lipca-wniosek poszedł a konto otworzone sierpień, ale tak mieszali z wypłatami a wcześniej warunkami że sam nie wiem.To co teraz mam 200 jeszcze wydawać ?

      Zdzisiek80
    • @Zdzisiek80
      Miesiąc, w którym miałeś dostać 150 zł był pierwszym z czterech, w których wymagane były transakcje 200 zł.

      PyramidHead
    • Napisałem reklamację zresztą za każdym razem trzeba było się upominać.150 też dopiero po reklamacji dali, więc który miesiąc wybrać :) Dali już tą 50tkę dziś i mnie.Ciekawy bank…p.s.Bez upominania dali tylko za wrzesień który wg regulaminu nie był brany pod uwagę :)

      Zdzisiek80
    • @Zdzisiek80
      „150 też dopiero po reklamacji dali, więc który miesiąc wybrać” – napisałem „Miesiąc, w którym MIAŁEŚ DOSTAĆ 150 zł”. Najważniejsze, że już masz 50 zł :-)

      PyramidHead
  • Umowę musialem wypowiedzieć w oddziale, gdyż w międzyczasie zmieniłem dowód, więc musiałem zgłosić się do oddziału. Zero propozycji.

    borkowicz Odpowiedz
  • Nowa edycja tego ustrojstwa, znowy nakomplikowane że hej :D

    https://550plus.bnpparibasplus.pl/

    JoX Odpowiedz
    • No i ApplePay/GooglePay, ktore pewnie nie przejdzie przez Rv.

      keton
    • Wychodzi na to że w tej nowej promocji wykluczeni są tylko kliencie BGŻ a nie jak we wcześniejszej BGŻ i Raiffeisen

      pasikonik119
    • @pasikonik119 wg regulaminu wszyscy, bo raiff to już bgż

      Herman
  • Zamykałem dziś konto przez telefon – niestety propozycji utrzymaniowej brak.

    mike@miki Odpowiedz
  • Mi też propozycji nie dali ale poradzili jeszcze parę dni przeczekać.

    jeno sznur Odpowiedz
  • Ktoś może ma info czy coś aktualnie proponują przy zamykaniu konta czy dalej nic?

    TomekW Odpowiedz
    • 10% zwrotu za płatności kartą do 300zł (czyli 30zł zwracają co miesiąc) przez pół roku.

      Pietia
    • Kiedy takie info było?

      TomekW
    • Trzykrotnie próbowałem (w lipcu i w sierpniu) wypowiadać umowę i nigdy mi niczego nie zaproponowali. Ostatecznie zamknąłem. Nie przekonuje mnie gadka, że kiedyś może będzie jakiś cashback…

      Paweł K.
    • @TomekW – ja wypowiadałem w tym miesiącu i dostałem taką propozycję. Skorzystałem.

      Pietia
  • dziś wypowiadałem, dali promocję 20 zł przez 6 mcy za wydanie 300 zł

    jeno sznur Odpowiedz
  • Ja również dostałem 6*20 PLN przy płatności kartą na 300 PLN, wpływie na konto 1200 PLN i jedno zalogowanie do aplikacji mobilnej, mi Pani mówiła, że może mi to zaproponować, bo mam zgody na tak plus jakiś bełkot, że ma klientów, którym może zaproponować taką ofertę, mój powód zamknięcia – założyłem konto w Raiffeisen a teraz to jakiś inny bank i drugi powód niskie oprocentowanie konta oszczędnościowego :D

    Dzikus Odpowiedz
  • Ja wczoraj dzwoniłem i nie dali żadnej propozycji na zatrzymanie.Pani powiedziała ,że nie mają żadnej promocji na zatrzymanie.Ciekawe od czego to zależy ,że jedni dostają ,a inni nie.

    Zbigniew Odpowiedz
    • Zapewne podliczyli już ilu osobom zaproponowali i ile wydali na to xD

      bolek
    • Mają pewnie jakieś limity, z resztą pewnie nienaturalnie dużo wypowiedzeń było.

      KMB
    • Nie wiem jakimi zasadami się kierują, ale pierwszy raz próbowałem wypowiadać zanim ktokolwiek pisał tu, że dostał premię, więc to raczej decyzje indywidualne.

      Paweł K.
  • Dzisiaj na 2 koncie proba zamkniecia i dali 20zl*6m z 300zl wydanych.

    keton Odpowiedz
  • Ciekawy błąd w regulaminie promocji zatrzymaniowej:
    Warunek do spełnienia klient: 5)zapewni, iż Konto OsobisteUczestnika zostanie uznane jednorazowymWpływemna kwotę co najmniej 1.200,00 PLN

    Zapewni iż, oznacza dla mnie, że słownie zapewniam, co nie jest równoznaczne z wpływami na konto :D
    Inaczej byłoby: zapewni wpływ

    Dzikus Odpowiedz
  • 09.09 godzina 14:30 Propozycja 20 zł zwrot za 300 zł kartą i wpływ 1200 zł

    MichalKato Odpowiedz
  • Czyli w promocji utrzymaniowej Rka będzie działała :D

    borkowicz Odpowiedz
    • Moze to ktos potwierdzic? W regulaminie nie ma co prawda wykluczen, ale zawsze dobrze sie upewnic. W Paribasie zawsze byly wykluczenia, ale w Raiffeisenie nie sprawdzali tego dokladnie.

      keton
  • W lipcu nie mieli dla mnie oferty na zatrzymanie. Złożyłem dyspozycję zamknięcia konta. Jednak wczoraj zadzwoniłem i zaproponowali mi 6*20 przy płatnościach 300 zł. O nic nie pytając zostałem poinformowany jakie warunki muszę spełnić aby nabyć prawo do nagrody. Usłyszałem, że między innymi muszę wykonać płatności kartą na kwotę min 300 zł. Konsultant podkreślił, że muszą to być transakcje kartą, a nie blikiem i nie mogą być płatności na poczcie bo bank traktuje te operacje jako przelew. Zaznaczam, że usłyszałem to o nic nie pytając. Od razu pomyślałem, że to już Paribas , nie Raffi . Rzeczywiście w regulaminie nie ma wykluczeń. Ja nie zamierzam bawić się w reklamacje , a wsparcie ” przyjaciół” wykorzystam gdzie indziej.

    Krak Odpowiedz
    • Możesz gdzieś podesłać ten regulamin? Na maila albo wrzucić gdzieś?

      pws
    • Na te pocztowe prowizje jest prosty sposob. Karte Raiffeisena podpinam pod Curve i nia place na poczcie.

      aaaa
    • To nic nie da, bo Curve od kilku miesiecy przekazuje oryginalne kody MCC. Ale po co kombinowac az z poczta (na ktorej bywam moze raz na 6m)

      keton
    • Nie podawalem sposobu na cashback tylko na unikniecie banksterskiej prowizji za poczte. To nie jest kombinowanie tylko ochrona przed cwaniakami.

      aaaa
    • Placilem karta na poczcie, ale nigdy zadnej oplaty nie bylo. wiem, ze kiedys niektore kredytowki (chyba Citi) byly zle skonfigurowane i platnosci na poczcie wchodzily jako gotowkowe. Ale to bylo dawno temu i zdaje sie juz dziala to poprawnie. Z jaka karta miales problem na poczcie?

      keton
    • Nie, to są dwie rzeczy.

      1. Kiedyś na pocztach zasadniczo nie dało się płacić kartą, a nieliczne placówki, które terminale miały, miały je skonfigurowane w trybie gotówkowym cash advance — to coś podobnego, co cash back, ale bez podziału na część gotówkową i bezgotówkową.

      2. Z tych czasów wywodzą się zapisy w regulaminach i cennikach bankowych — zapewne chodzi o to, że przeciętny klient nie jest w stanie zrozumieć takich podziałów, a nawet jeśli zrozumiał, to mógł nie wiedzieć, że terminale na poczcie tak działają (nie wiem, czy to było jakoś oznaczone). Rzecz w tym, że taki zapis dotyczący ogólnie transakcji na pocztach może działać na podstawie mmc (czyli niezależnie od konfiguracji terminala), a jednocześnie daje bankom jednoznaczną formalną podstawę do pobierania prowizji (jest napisane, że za transakcję na poczcie jest prowizja? jest.). W praktyce raczej ta prowizja pobierana nie jest (nawet przez Citi, który zresztą niedługo ten zapis wycofa), ale nie jest tak zawsze — przykładem właśnie Raiffeisen Polbank.

      Więcej: https://www.cashless.pl/1983-prowizje-od-transakcji-kartami-w-placowkach-pocztowych-instytucje-wyjasniaja

      Don Quijote de la Mancha
  • A jak R. tutaj przechodzi czy nie ?

    Zdzisiek80 Odpowiedz
  • No wlasnie, kiedy dokladnie zwracaja te 20/30zl?

    keton Odpowiedz
  • W który dzień w lipcu wypłacili ostatnią premią 50 zł…? Czekają do końca miesiąca czy wcześniej była?

    Mik Odpowiedz
  • Lipa jest z tą ofertą utrzymaniową… nie wypłacili za lipiec , teoretycznie mają czas do jutra, ale wiemy jak to jest.

    KMB Odpowiedz
    • W tym banku na 2 kontach mialem chyba ze 7 reklamacji. Teraz pewnie bedzie tak samo. Zgarnac utrzymanie i zamknac konto. Ale to dopiero za 6m.

      keton
  • Czy ktoś w ofercie utrzymaniowej 20 lub 30 zł dostał już cashback przy doładowaniu „R” na 300zł?

    TomekW Odpowiedz
    • ja dopiero w tym miesiącu zaczynam, ale planuję korzystać z R, w pierwszym miesiącu ryzykuje, w końcu jest to zgodne z regulaminem

      borkowicz
  • Mnie przez R nie udało się doładować kartą.Autoryzacja 3D,której nie przeszłem.

    Zdzisiek80 Odpowiedz
    • p.s.Oczywiście „przeszedłem” powinno być :) przeszłem tak bardziej bo „teńczowemu” brzmi.

      Zdzisiek80
  • Da się coś zmienić, ustawić, zrobić w ”R” tak zeby mozna bylo doladowac go karta debetowa żony? Te same dane poza imieniem. Zablokuja czy cos da sie zrobic?

    TomekW Odpowiedz
    • U mnie działało bez żadnego problemu :)

      mbo
    • Doładowywałeś nie Twoją karta? Może była nie spersonalizowana, bez imienia, nazwiska?

      TomekW
    • Standardowa z Raiffeisen karta żony – doładowywałem bez problemu.

      mbo
    • Wiele razy tak robiłeś czy jednorazowo? Ktoś jeszcze ma podobne doświadczenia bo czytałem że za to mogą zablokować konto?

      TomekW
    • Nie pamiętam jak wiele, ale na pewno kilka.

      mbo
    • Jak poprosisz o srodki to mozesz placic dowolna karta przeciez

      keton
    • „poprosisz o srodki” — to coś w apce? Nie widzę… Widzę tylko możliwość dodania karty, Google Pay, no i przelew (tzn numer konta), ale przecież nie o to nam chodzi…

      Don Quijote de la Mancha
    • Czytalem ze doladowanie R nie swoja karta skutkuje zablokowaniem R. Dlatego pytam jakie macie doswiafczenie w tym temacie. Doladowujecie tak normalnie innymi kartami, bez problemów?

      TomekW
    • Takie coś znalazłem na stronie Revoluta;

      „Weryfikacja karty używanej do wpłat
      Weryfikacja karty używanej do wpłat pozwala nam potwierdzić, że karta, której używasz do zasilania swojego konta Revolut, należy do Ciebie. Zalecamy weryfikację karty zasilającej wszystkim naszym użytkownikom, gdyż znacznie ułatwia to korzystanie z aplikacji Revolut.”

      TomekW
    • „Aby znaleźć 4-cyfrowy numer wykorzystywany podczas weryfikacji karty, wystarczy, że sprawdzisz wyciąg bankowy i odszukasz ostatnią transakcję z Revolut. Powinna widnieć w formacie Revolut*1234* (taka transakcja może być zaksięgowana w Twoim banku z jednodniowym opóźnieniem). Następnie zweryfikuj swoją kartę w sekcji Dodaj pieniądze aplikacji Revolut. Wyświetlona zostanie także opcja skanowania karty.”

      Chyba że tej weryfikacji nie trzeba robić? i wtedy można zasilać dowolnymi kartami, kogoś innego?

      https://www.revolut.com/pl-PL/help/zaczynamy/dodawanie-pieniedzy-na-konto-revolut/karta/weryfikacja-karty-uzywanej-do-wplat

      TomekW
    • „Zalecamy użycie własnej karty w celu dodawania pieniędzy do konta. Jeśli ktoś inny chciałby dodać pieniądze do Twojego konta Revolut, może je błyskawicznie wysłać za pośrednictwem aplikacji Revolut.”

      „zalecamy” – czyli chyba nie ma obowiązku?

      TomekW
    • Prosisz „znajomego” o srodki (idzie emailem). On dostaje emaila z linkiem do strony gdzie wpisuje sie dane karty. Przeciez to typowa metoda spelniania warunkow bezplatnosci kart, bo mozna prosic o 2zl a nie od razu 20zl, no i karty nie trzeba nigdzie podpinac. W ten sposob tez czyscilem karte Curve z pensow i drobnych funciakow.

      keton
    • W jaki sposob prosisz znajomego o srodki? Tak zeby on dostal linka do wplaty karta? W „R” cos takiego istnieje czy mowisz o czyms innym?

      TomekW
    • Jak miałem zablokowane konto R (po przekroczeniu limitu 60 lub 80k) to musiałem wysłać im zdjęcie kart z widocznym nazwiskiem. Także ostrożnie

      Paweł K.
    • Dokładnie, też miałem podobnie zablokowanego R, a do przekroczenia limitu brakowało mi bardzoooo dużo. A robiłem też m.in. te „prośby” na drobne kwoty.

      pws
    • Ale dlaczego Ci zablokowali ?

      TomekW
    • Za przekroczenie limitu 60k w ciągu roku, musieli mieć dodatkową weryfikację.

      Paweł K.
    • Ten limit to suma wpływów na „R” w ciągu roku?
      @pws – a Tobie za co zablokowali?

      TomekW
    • Limit doładowań kartami

      Paweł K.
    • R robi chyba te utrudnienia zupelnie losowo. Pamietacie promocje KK w Paribasie z punktami do ich programu. Za pomoca R mozna bylo nabic mase punktow. Rekordzista wyciagnal z tej promocji ponad 10k. Jak ktos wyliczyl trzeba bylo do tego transakcji za 1.5 miliona. Czyli jako sie udalo. Co oczywiscie nie jest regula. Trzeba uwazac i ja osobiscie nie trzymalbym u nich wiecej niz 500zl.

      keton
    • Dokładnie, to jest całkowicie losowe. Ja miałem jakiś mały procent limitu, a i tak system coś wyłapał, coś się nie spodobało i ban od razu. Jak pytałem, to nawet nie powiedzieli dlaczego, tylko po prostu ze względów bezpieczeństwa i tyle. A może korzystanie z tego to w porównaniu do ludzi mielących grubą kasę z kk, to było prawie niezauważalne można powiedzieć.

      pws
    • I co po zablokowania R? Trzeba wysyłać zdjęcia kart którymi się doładowywało żeby nie odblokowali? Ktoś wysyłał nie swojej? Co z pieniędzmi po zablokowaniu?

      TomekW
    • Lepiej, żeby nie było tam wtedy nie swojej karty, szczególnie jak się ma ich niewiele. Do tego dokumenty o zarobkach (np. PITy, umowy, wyciągi z kont itp…). A kasa zablokowana, jedynie chyba jak zdecydujesz wtedy zamknąć konto, to robią zwrot transakcji na tą kartę.

      pws
    • dokladnie, mam zle doswiadczenia z poczatkow zabawy z R w zeszlym roku.
      mialem okolo 2k zablokowane przez pare ladnych dni nim sie udalo z nimi dogadac po czym zlozyc musialem obietnice ze nie bede doladowywal i od razu przelewal kasy z powrotem, pytali o powody dla ktorych korzystam z R itp… musialem sie niezle nagimnastykowac zeby sie wytlumaczyc – dlatego raczej juz nie bawie sie w to, korzystam normalnie ale bez wiary ze mi kiedys znow nie zablokuja z innych dziwnych powodow i nie wiadomo czy oddadza. podziwiam tych ktorzy nigdy nie mieli problemow przy wielkich obrotach :)

      sunwoj1
    • Oni nie lubią takich klientów którzy więcej doładowują niż wydają kartą, dlatego takich wyłapują i blokują konta. Miałem też tak, dodatkowo jakby celowo utrudniają potem odblokowanie, ode mnie np chcieli dokumentów potwierdzonych notarialnie o oszczędnościach

      conrad_88
  • Nie dostałem ostatniej premii bo wycofałem zgody marketingowe (już w sierpniu, po spełnieniu warunków w lipcu). Musiały być aktywne wg regulaminu do lipca (ostatni miesiąc spełniania warunków) czy do sierpnia (czyli do wypłaty nagrody) ? … są jakieś szanse na reklamację ? ;)

    JoX Odpowiedz
    • odpowiem sam sobie …uwzględnili reklamację chociaż teoretycznie „sie nie należało”…kasa na koncie od razu…także zawsze warto pisać :)

      JoX
    • Witać, że wchłonięcie przez BNP wyszło na dobre, może ocieplają wizerunek

      KMB
  • Czy komuś w ramach oferty utrzymaniowej 120 lub 180 udało się dostać premię 20 zł korzystając wyłącznie z R?

    Paweł K. Odpowiedz
    • Rozszerze pytanie – czy ktokolwiek dostal premie z utrzymania? Kiedy to przelewaja?

      keton
    • Od lipca biorę udział i nic nie otrzymałem. Na reklamację nie odpowiedzieli.

      KMB
    • U mnie działa – tylko R – otrzymałem już kilka około 30stego wypłacają – reguły nie ma.
      Co innego trzeba uważać, bo przelew natychmiastowy z Blue Media nie idzie jako zewnętrzy wpływ.

      bolopokerzysta
    • Jakim prawem? Reklamowałeś, co odpowiadali?
      Tak czy siak, dzięki za informację.

      borkowicz
    • Właście wpłacili z uznanej reklamacji za lipiec. pozdrawiam R.

      KMB
    • Wchodziło zawsze bez reklamacji, w ostatnim miesiącu wypłacili po reklamacji, ale w związku z BlueMedia – wcześniej przechodziło natychmiastowym.

      bolopokerzysta
    • też miałem natychmiastowym, faktycznie przechodzi jako wew. Nie uzasadniali czemu. A ten wpływ 1200 to musi być co miesiąc?

      KMB
    • Jakim prawem traktuja wplyw BM jako wewnetrzny skoro zlecam to z innego banku. Widac ciagle tam niezly balagan maja. Cos czuje, ze jak sie wkurze to skutecznie zamkne tam oba konta, bo dla 120zl to szkoda zachodu, skoro w nowych promocjach mozna zebrac 300zl (po okresie karencji).

      keton
    • A express elixir jak traktują?

      TomekW
    • Zrób przelew to zobaczysz.

      KMB
    • Expres Elixir będzie widziany normalnie jak zwykły Elixir.
      Wpływ BlueMedia pewnie traktuja jako wewnętrzny z powodu sposobu jego działania – fizycznie przelew trafia na konto odbiorcy z konta BM w tym samym banku.

      mbo
    • Dzięki! Człowiek się dowie czasem czegoś mądrego.
      Ponawiam pytanie, czy ten wpływ 1200 to wymóg comiesięczny , czy JEDNORAZOWY?

      KMB
    • Obstawiam, że comiesięczny wymów (nie widziałem regulaminu tej oferty).

      mbo
    • Comiesięczny.
      Raiff nie ma miał i nie ma elixira w ekspresie – pewnie do momentu pełnej konsolidacji.

      bolopokerzysta
    • Konsultant twierdzil, ze wystarczy przelac raz w 1 miesiacu. Ale regulamin nie jest tu w pelni klarowny (tez pojawia sie slowo „1 raz”, ale jednoczesnie punkt znajduje sie na liscie comiesiecznych powtorzen). Dlatego wole dla spokoju przelewac co miesiac. Problem w tym, ze przelewy robilem za pomoca BC z Santandera i faktycznie bank je widzi jako wewn. W tym miesiacu zrobie jeszcze raz przelew normalnie, ale za zeszly pewnie trzeba bedzie sie z nimi boksowac.

      keton
    • Będę miał to samo, ale dobry znak jest taki, że uznali reklamację za lipiec (w ramach jednorazowego wyjątku i dobrej współpracy)

      KMB
    • W regulaminie jest „Wpływ – transakcja uznaniowa wynikająca z wpłaty gotówkowej lub przelewu z innego banku niż Bank na Konto Osobiste.” W sumie nietrudno udowodnic, ze przelew wykonalo sie z innego banku, a ze glupio to ksieguja jako wewnetrzny to juz ich problem.

      keton
  • Proszę o analizę. Konto otwarte w lipcu. Bank upiera się, że zwrot 3% otrzymałem od września 2018 do lutego 2019.
    Zgodnie z wytycznymi z powyższego artykułu czas na zgarnięcie pierwszej premii miałem do końca września a zwroty 3% za transakcje od października 2018 do marca 2019 r.
    W miesiącach październik- marzec spełniłem warunki uzyskania premii 150zł ale jeżeli bank interpretuje że moneyback obowiązywał za wrzesień- luty to już dupa zbita.
    Regulaminu promocji oczywiście już nigdzie nie idzie ściągnąć.
    Jak to było u Was z tymi terminami.

    falusinski Odpowiedz
  • Otwarłeś w lipcu 2019 i to był miesiąc nr 1. Zwroty 3% powinieneś dostawać od października do marca za transakcje wykonane od miesiąca nr 3 (od września do lutego). Skoro nie używałeś karty we wrześniu to, cytując ciebie: „…zbita”. Były hipotezy, że miesiące liczą się od kolejnego (u ciebie od sierpnia), ale się nie sprawdziły. Osoby, które wykonywały transakcje według wcześniejszej wersji, dostały zwrot za miesiąc nr 3 i od razu wiedziały, jaki jest kalendarz. Kto nie ryzykuje, nie pije szampana.

    abba Odpowiedz
    • We wrześniu robiłem transakcje kartą, tylko nie miałem wpływu 2000zł.
      A czy komuś wypłacili premię 150zł według kalendarza który przedstawiłem.
      Opis promocji był niejednoznaczny i mylący – pytanie czy regulamin promocji raifeisen również

      falusinski
    • Regulamin był niejasny. Złóż reklamację – może ci uznają i wypłacą z informacją, ze ci się nie należało.

      abba
    • Nie wiem czy regulamin był niejasny. Jakby ktoś go miał to prośba o przesłanie celem analizy.

      falusinski
    • Ja też otworzyłem w Lipcu i rzeczywiście pierwszy zwrot 3% miałem za Wrzesień.Regulamin był niejasny ale później znalazłem gdzieś wizualizację zrobioną przez bank i wychodziło,że pierwszy zwrot we Wrześniu się należał

      Zbigniew
    • Byłem dokładnie w tej samej sytuacji. Złożyłem reklamację i dostałem 150 zł.

      Aleksy
    • Regulamin byl niejasny i dlatego na poczatku warto bylo zapytac sie o interpretacje (lub „zasugerowac”) i zrobic zrzut odpowiedzi. U mnie interpretacja byla niezgodna z faktycznym naliczaniem premii, ale wszystko odzyskalem (z nawiazka, bo dostalem podwojnie 150zl) w reklamacjach. Niestety tych reklamacji to juz chyba pisalem ze 3 czy 4 na konto.

      keton
  • Czy wpłynął już komuś ostatni bonus (50 zł za płatności od 9 do 12 miesiąca) dla osoby, której 12ty miesiąc wypadał w sierpniu?

    Maciej Odpowiedz
  • Wpłynął na dwóch kontach po reklamacji.

    ANETT75 Odpowiedz
    • Pisałaś reklamację przed końcem terminu? Teoretycznie mają czas do końca miesiąca na wypłatę premii

      Maciej
  • 12 miesiąc to sierpień konto otwarte też w sierpniu więc premia na koncie do końca tego jw. miesiąca,reklamacja poleciała we wrześniu.

    ANETT75 Odpowiedz
  • premii za sierpien brak tzn 30 zł w opcji utrzymania konta

    Jarek Odpowiedz
  • Tak brak premi ale jeszcze jest poniedziałek

    Sylwester Odpowiedz
  • Zdaje się że bez reklamacji się nie obędzie

    Pietia Odpowiedz
    • a możecie się w ogóle zalogować przez komputer? B o cały weekend był problem .

      KMB
    • Ten bank oferuje niezły cyrk przy próbie uzyskania informacji:
      1) Kontakt na czacie – pani nie bardzo się orientuje i twierdzi, że nie mam cashbacku włączonego
      2) Kontakt telefoniczny – najpierw oczekiwanie 3-5min na połączenie z infolinią gdzie po wytłumaczeniu problemu zostałem przekierowany do działu zajmującego się Raifem
      3) tu już dłuższy czas oczekiwania 12min słuchania w kółko irytującego „dżingla” ostatecznie ktoś odebrał ale też nie pomógł tylko przekierował do działu zajmującego się takimi promocjami.
      4) wyjątkowo szybko bo po około 2 minutach telefon został odebrany – pan potwierdził że nie mam tego cashbacku załączonego i powiedział że mogę złożyć reklamację ale nie u niego tylko na infolinii i przekierował mnie znów na główna infolinię BNP
      5) znów szybko się połączyłem 2-3 min i pani niestety miała problemy ze słuchawką bo twierdziła że mnie nie słyszy – na chwilę obecną nie udało sie złożyć reklamacji – ale będę drążył :)

      Pietia
    • 6) szybko połączyłem się z infolinią BNP gdzie oczywiście przekierowali mnie na osobne upośledzone pasmo dla Raifa
      7) czas oczekiwania na reakcję konsultanta – 13min – a jakże inaczej. Reklamacja złożona.

      Ciekaw jestem ile przyjdzie czekać na kasę.

      Pietia
  • czy ktos wogole dostal 30 lub 20 zl

    Sylwester Odpowiedz
    • U mnie brak

      McKwacz
    • Nic nie dostalem. Ten bank jak zwykle oszukuje. Chociaz moze to wynik szybkiego przelewu 1200zl, ktory u nich jest ksiegowany jako wewnetrzny. Zaraz skladam reklamacje. Jak beda robic pod gorke to konto do zamkniecia. W sumie to zaluje, bo chyba trzeba bylo je od razu zamknac, bo za 9m bylaby szansa wskoczyc w nowe promocje i zgarnac wiecej niz te 120zl.

      keton
    • u mnie to samo.

      KMB
    • Ja miałam wpływ wynagrodzenia za pracę i transakcje kartą w sklepach stacjonarnych i też nie otrzymałam premii za sierpień.

      Marta
  • Reklamacja została założona zobaczymy co będzie dalej

    Sylwester Odpowiedz
  • U mnie jest już uznanie z uwagi na złożoną 2 dni temu reklamację.
    Fatalnie wyglądało przebijanie się przez wszystkie infolinie celem złożenia reklamacji ale samo rozpatrzenie było już ekspresowe muszę przyznać.

    Pietia Odpowiedz
    • Nie prosciej i lepiej reklamacje poprzez wiadomosc w bankowosci zlozyc? Dodatkowa ma sie wszystko „na pismie”.

      TomekW
    • No właśnie jak zaglądałem do bankowości elektronicznej to nie znalazłem osobnego „działu” reklamacji. Była możliwość wysłania wiadomości ale już nie zaklasyfikowania jej jako reklamacji jak to zwykle bywa w innych bankach. Dlatego wybrałem drogę przez mękę ;)

      Pietia
    • wysyłasz normalnie wiadomosc a oni to juz sami jako reklamacje traktuja. Dodatkowo nie wiedziec po co odpowiedz przychodzi listem. Przynajmniej niedawno jeszcze tak bylo.

      TomekW
    • Jest tak, info że od 30 do 60dni na odpowiedź, trwa to trochę , ale zwykle odpowiadają przed 30 dniami.

      KMB
    • Ja od kilku dni nie mogę zalogować się do bankowości, za każdym razem jakiś error, działa aplikacja mobilna ale w niej nie ma opcji wysłania wiadomości wiec zadzwoniłem na info złożyć reklamacje, kontakt po kliknięciu w słuchawkę w aplikacji, na 25 prób połączeń ponad połowa trafiła na infolinię BNP, gdzie pracownik nie widział produktów ex Raiffeisen, po poprawnym połączeniu z infolinią exRaiff kilkukrotnie próba przełączenia do działu retencji, bo przecież to on złożył ofertę zamiast przyjąć reklamację… przy próbie przełączenia na retencję 75 proc połączeń rozłączonych, 1 przekierowanie błędne na infolinie BGŻ optima, jedno przekierowane na infolinię dla firm i jedno przekierowane na awaryjną infolinie zastrzegania kart wszystkich banków gdzie po wypowiedzeniu nazwy banku Raiffeisen przekierowali na infolinię BNP… Efekt końcowy złożona reklamacja ze wskazaniem banku i numeru konta, na które przelać zaległe premie za sierpień i wrzesień oraz wypowiedziana umowa rachunku, nie warto tracić nerwów dla 20 zł co miesiąc, a zamknięcie nastąpi jeszcze przed fuzją operacyjną :)

      Dzikus
    • Mi na chromie nie działało, ale na innych przegądarkach działa.

      KMB
  • Ciągle brak zwrotu za zakupy

    Sylwester Odpowiedz
  • czy dalej proponuja oferte utrzymaniowa przy rezygnacji z konta?

    TomekW Odpowiedz
  • Dotąd proponowali 20 zł przez 6 mies za wpływ jednorazowo 1200, płatności kartą łącznie 300, 1 logowanie przez www lub mobilnie i nie wycofywanie zgód.

    abba Odpowiedz
  • Skomentuj

    Chcesz mieć pewność, że nikt inny nie podpisze się twoim nickiem? Zarejestruj się (lub zaloguj) na LiveSmarter!

    Ostatnie wpisy