Sprytny Bill: 30 zł dla nowych klientów za opłacenie 3 rachunków

Stali czytelnicy bloga z pewnością kojarzą aplikację Sprytny Bill firmy uPaid. To dzięki niej możemy opłacać nasze rachunki (za media, mieszkanie, itd.) za pomocą podpiętej karty płatniczej. W ten sposób zdecydowanie łatwiej spełniać warunki niektórych promocji czy zgarniać moneybacki. Od dzisiaj istnieje jeszcze jeden powód, aby korzystać ze Sprytnego Billa – do zgarnięcia jest bardzo łatwe 30 zł.

30 zł dla nowych klientów Sprytny Bill

3 x 10 zł za 3 płatności

Aby skorzystać z promocji należy być nowym klientem usługi Sprytny Bill, czyli takim, który zarejestruje się w aplikacji w okresie trwania promocji (15.11 – 28.02.2017). Firma będzie sprawdzać naszą unikalność po numerze telefonu – niezarejestrowanym do tej pory w aplikacji. Oznacza to, że być może stary klient znów może zostać nowym ;)

Same warunki otrzymania zwrotu są bardzo proste: jeśli wykonamy transakcję w aplikacji na kwotę min. 10 zł w danym miesiącu i opłacimy ją kartą MasterCard, to firma uPaid zwróci nam 10 zł do 20 dnia kolejnego miesiąca. Do zgarnięcia mamy maksymalnie trzy premie, pomimo tego, że promocja obowiązuje przez nieco dłuższy okres. Istotny jest jednak fakt, że po przekroczeniu puli nagród zwrotu nie będzie. Kto pierwszy, ten lepszy!

Promocja nie łączy się z innymi promocjami Organizatora oraz promocjami organizowanymi przez inne podmioty w ramach systemu płatności MasterPass™.

Szczegóły promocji w regulaminie.

Ile kosztuje korzystanie z aplikacji Sprytny Bill?

Zgodnie z regulaminem usługi:

Koszt przeprowadzenia jednorazowej transakcji opłacenia rachunku to dla Użytkownika 0,97 zł przy płatności o wartości do 1000 zł włącznie, dokonanej jakąkolwiek kartą płatniczą.
Koszt przeprowadzenia jednorazowej transakcji opłacenia rachunku to dla Użytkownika 3% wartości transakcji przy płatności o wartości powyżej 1000 zł, dokonane jakąkolwiek kartą płatniczą.

Nie przegap!

Komentarze

  • płatności tylko Mastercard, dobrze widzę ? i te 10zł to jest jednorazowo za 1 miesiąc, czyli żeby zgarnąć 3 dyszki, trzeba co miesiąc opłacić jakiś rachunek na kwotę min. 10zł, a w zasadzie nie 3 dyszki, a 27,09 zł …

    MMM Odpowiedz
  • A jak się to „je”. Nigdy nie miałem z tym do czynienia?

    jojo Odpowiedz
  • Ktoś wie jak dodać zdjęcie rachunku? Robiłem z komputera to pole z faktury z przekazem bankowym, ale nie zaskakuje. Bez zdjęcia nie chce przejść, dodatkowa weryfikacja…

    Czy zdjęcie musi być zrobione z faktury, która jest wydrukowana? No właśnie, jak to się „je”?

    tomko111 Odpowiedz
    • Zdjęcie rachunku zrób telefonem.
      Albo wprowadź rachunek ręcznie, a w razie mailowej prośby o weryfikację podeślesz zdjęcie mailem.

      abba
    • Problem w tym że zrobione zdjęcie nie chce się wysłać- wyskakuje błąd, przetestowane na dwóch różnych urządzeniach

      falusinski
  • Ta Pani w kapeluszu razem z tym Panem właśnie robią zdjęcie rachunku.

    Bogdan Odpowiedz
  • Visą mogę zapłacić czy tylko Mastercard

    Tomex Odpowiedz
    • W tekście masz wyraźnie wytłuszczone: „jeśli wykonamy transakcję w aplikacji na kwotę min. 10 zł w danym miesiącu i opłacimy ją kartą MasterCard”.

      Don Quijote de la Mancha
    • Kartę Visa można, jak się zdaje, podpiąć do portfela MasterPass Sprytnego Billa i wykonywane nią transakcje, ale regulamin promocji mówi „…kartą wydaną w schemacie płatniczym Mastercard®”. Prawdopodobnie więc Visa odpada. Napisz do Billa i po uzyskaniu odpowiedzi wpisz ją tu w komentarzu.

      abba
  • Próbuje w uPaid zapisać kartę MasterCard banku Credit Agricole i nie chce jej zapisać – komunikat Karta nie może być zapisana. Czy ktoś miał problem z zapisaniem karty?

    chmiel Odpowiedz
    • Może już masz ją zapisaną? Możesz też dodać ją przez porfel upaid https://panel.upaid.pl/login bo Bill prowadzony jest właśnie przez upaid. Można też pisać maile do Sprytnego – odpisują z opóźnieniem, ale dość rzeczowo.

      abba
  • Mam konto na SB. Jak zostać „nowym” ?

    luic Odpowiedz
    • Ja w apce zrobiłem: „Wyloguj”, „Zaloguj lub dołącz”, podałem nowy numer tel. i email, ale poprzednie imię, nazwisko i dane karty.

      Don Quijote de la Mancha
    • Don Quijote de la Mancha, mam tel. duala. Czy dobrze rozumiem, że jeżeli wrzucę 2 kartę sim i zaloguję starą apkę dopiętą do innego,tego 2 , starego nr tel to właściwie niczego, poza płatnością nie muszę zmieniać? To wystarczy żeby zgarnąć premię?

      Krak
    • Wydaje mi się, że numer-login i numer telefonu, na którym apka jest zainstalowana, nie muszą się zgadzać — ja jeszcze przed chwilą na smartfonie miałem Billa skojarzonego z innym numerem telefonu, przy instalacji musiałem kod z sms ręcznie przepisać — ale ta apka i tak nie potrafi sama sms odczytać.

      Jednocześnie przyznaję, że w takiej konfiguracji płatności nie robiłem, ale wydaje się, że nie powinno być problemu.

      Don Quijote de la Mancha
    • Dzięki, muszę wrzucić 2 kartę i zobaczymy :-)

      Krak
    • Tzn, że odinstalowywałeś apkę i pobierałeś od nowa nową, czy zwyczajnie wrzuciłeś w smartfona drugą kartę sim?

      Krak
    • Wcześniej miałem apkę na tablecie, kilka dni temu kupiłem nowego smartfona i po zainstalowaniu apki logując się podałem poprzedni numer, nie odpowiadający włożonej karcie SIM i przepisałem sms kod który przyszedł na podany numer.

      Teraz przeczytałem o tej nowej promocji dla nowego użytkownika, więc bez odinstalowywania zrobiłem: „Wyloguj”, „Zaloguj lub dołącz” i podałem nowy numer tel. (tym razem włożonej karty SIM).

      Wygląda więc na to, że Bill nie sprawdza zgodności podanego numeru z numerem karty w danym urządzeniu — co zresztą ma sens, gdyby ktoś chciał go użyć na tablecie bez GSM.

      Don Quijote de la Mancha
  • Czy przećwiczył ktoś logowanie na konta różnych użytkowników z jednego urządzenia. Historia transakcji jest wtedy prawidłowo odświeżana dla każdego użytkownika ?

    endrju Odpowiedz
    • Odpowiem sam sobie.
      Po zalogowaniu się do apki SB jako nowy użytkownik, szablony są wspólne dla wszystkich użytkowników natomiast pozostałe dane np. historia płatności są ściągane z indywidualnego portfela MP.
      To nawet jest fajne, bo nie muszę od nowa wprowadzać płatności, a mogę płacić w zależności od potrzeby z portfela mojego, lub żony.

      endrju
  • Czy można podzielić płatność na dwa razy? Pół rachunku z jednego Billa i pół z drugiego?

    Kacper Odpowiedz
  • Czy rejestrujac numer telefonu do Sprytnego B. trzeba zaznaczyc zgody marketingowe, czy wystarczy tylko akceptacja regulaminu ?

    Wojak Odpowiedz
  • Czy mogę zapłacić moją kartą rachunki innej osoby (np. czynsz za mieszkanie rodziców czy opłaty za ich telefony)? Na rachunku będzie nazwisko tej osoby a nie moje…

    Andrzej Odpowiedz
  • Ktoś wie po jakim czasie płatność trafia na konto? Czy da się z tej aplikacji w jakikolwiek sposób wygenerować i wydrukować potwierdzenie transakcji?

    jankos Odpowiedz
    • na maila dostajesz potwierdzenia
      najpierw o przyjęciu do realizacji a później o przesłaniu kasy na konto odbiorcy
      deklarują maksymalnie, że to zrobią maksymalnie w ciągu 3 dni roboczych

      chyba, że nie zaakceptują rachunku to dostaniesz zwrot na rachunek karty

      pozdrawiam

      kruczi
    • #kruczi Wielkie dzięki! :)

      jankos
  • A ja mam pytanie z innej beczki.

    Abstrahując od tej promocji, jaki jest sens korzystania z Billa? Gdzie tu zysk, gdy trzeba zapłacić prawie 1zł za opłacenie rachunku? Przelewając bezpośrednio z konta jest przecież za darmo.

    Czegoś nie rozumiem. :-/

    kalafior Odpowiedz
    • Korzystanie nie jest obowiązkowe

      karampuk
    • Kluczowa jest płatność bezgotówkowa visa/mc. Czasem lepiej poświęcić złotówkę, ale zrobić obrót kartą…

      ziberro
    • @karampuk, Twoja odpowiedź jest bez sensu. Ja nikogo nie atakuję, tylko chcę zrozumieć gdzie tu zysk (jeszcze raz podkreślę: nie chodzi mi o aktualną promocję, tylko o codzienne użytkowanie).

      Argument podany przez ziberro brzmi sensownie i czasem może to się opłacać. Kwestia przekalkulowania, gdy się bierze udział w kilku promocjach. Ale tak „zwyczajnie”…

      kalafior
    • Tak zwyczajnie — to jest to wygodne (po pierwszym skonfigurowaniu), nie trzeba się logować, wpisywać maskowanych haseł, kodów sms etc.; a złotówka to nie tak dużo, mniej niż na poczcie, czy nawet u jakiegoś płaza.

      Ja nikogo nie bronię ;) ale wydaje mi się, że znajdą się pewna grupa, której to będzie odpowiadało.

      Don Quijote de la Mancha
    • A kolejna zainteresowana grupa, to żyjący na kredyt z karty kredytowej.

      Don Quijote de la Mancha
    • Ja używam co miesiąc. Płacę wszystkie rachunki, czynsze, szkoły w rodzinie itp. Wychodzi 2500 i z mbank mam 50 zł moneyback więc mi się opłaca (kilka złotych zarabia sprytny na opłatach z tego). Wszyscy zadowoleni, no może oprócz mbank ale na biednego nie trafiło :-)

      efenix
  • Przy dodawaniu karty debetowej czy kredytowej jest pobierana dodatkowa opłata od 1zl do 1,99zl.

    Wojak Odpowiedz
  • Ta blokada ma na celu weryfikację karty. Przy weryfikacji należy podać hasło które stanowi iliść zablokowanych groszy np. blokada 1,76 zł to hasło 176.

    x666 Odpowiedz
    • Nie wprowadzaj ludzi w blad przy weryfikacji karty w BZ WBK przychodzi Kod 3D-Secure:…. ktory nazlezy wpisac w uPaid a nie jak piszesz dana kwote. U mnie, to kwota 1,32zl, ktora mam zablokowana.

      Wojak
    • Blokada na grosze, o której pisze x666 to jednorazowa weryfikacja KARTY, zaś Wojak pisze o każdorazowej weryfikacji TRANSAKCJI kartowej kodem SMS (3d-secure). Nie mają ze sobą żadnego związku. Dlatego potwierdzam, co pisze x666 – zablokowana kwota 1,23 jest tylko po to, byś przy weryfikacji karty wpisał 123. Za parę dni blokada zniknie.

      abba
  • Dlaczego nie mogę ustawić mPin-u? Nie mam nawet edycji karty w upaid?

    Damianos Odpowiedz
  • Jak dlugo czeka sie na weryfikacje dodanej karty do uPaid.pl ? Czy przychodzi potwierdzenie na maila ?

    Wojak Odpowiedz
    • Przeczytaj jeszcze raz co ci koledz odpisali na temat weryfikacji karty. Nic nie przyjdzie. Sam weryfikujesz karte podajac ilosc zablokowanych groszy.

      koles
    • Czytam uwaznie ale nie widze weryfikowania przez „ilosc zablokowanych groszy” tak jest w BZ chyba, ze mowisz o innych bankach Alior, Millennium itd.
      Zreszta jak by tak bylo jak piszesz, to karta dodana (zweryfikowana) by zostala od razu a ten problem jak widze mam nie tylko ja.

      Wojak
  • Zrobiłem 1 transakcję. Chcąc zrobić drugą muszę zweryfikować kartę. Pobrało z konta jakieś grosze. uPaid wyrzucił ową kartę, w ogóle nie ma żadnych kart. Zarówno w SB jak i w uPaid mam informację „karta nie może być zapisana” Czemu ?Radźcie co robić

    Krak Odpowiedz
  • Wpisałem wymyślony mPIN, nie ustawiło PINu. Potem wpisałem kwotę, która została zablokowana na karcie. Też nic. Pojawił się komunikat, że weryfikacja karty nie powiodła się.
    Co mam teraz zrobić, żeby nadać karcie mPIN?

    Dzięki za pomoc.

    Damianos Odpowiedz
    • Mnie tez zastanawia, kto jest odpowiedzialny, nadzoruje przebieg weryfikacji kart…., bo nigdzie nic nie mozna sie dowiedziec.
      Napisalem zgloszenia do nich ale cisza, zobaczymy jak dlugo to bedzie trwalo, czy te zwroty nie beda fikcja w tym niedopracowanym regulaminie.

      Wojak
  • ludzie wy sobie nie potraficie poradzic nawet z tak prostymi rzeczami? i bierzecie sie za wisnie na powaznie?

    koles Odpowiedz
    • Jezeli jestes taki madry to powiedz gdzie mam/y wpisac to haslo w groszach jak pisze: „Wpisz tę wartość w groszach we wskazane pole po zalogowaniu na wallet.upaid.pl.”

      Wedlug mnie maja problem jakiś błąd przy przypisywaniu do nowych kont kart (normalnie po zalogowaniu na uPaid powinna być karta z czarnym kluczem a jest caly czas czerwony.

      Wojak
    • Przecież można kartę zweryfikować bezpośrednio przez apkę SB. Wczoraj tak zrobiłem z kredytówką bzwbk.

      deloe
    • W jaki sposob jak przy dodaniu karty debetowej (nie kredytowej) do apki Sprytnego od razu znika i trzeba weryfikowac przez uPaid.
      Powiedz w co mam kliknac zeby ja zobaczyc ?

      Wojak
    • Do 17 listopada 2016, 22:16 • koles Korzystałem wcześniej ze SB i nigdy nie miałem problemu z weryfikacją kart. Wczoraj nie wiedzieć czemu-wysoko wisialy wisienki. Jak będę miał jakieś problemy „na poważnie” z wisienkobraniem, zwrócę się do Ciebie:-)

      Krak
  • Sprawdził ktoś czy mBank zwraca 2% również za płatności przez Sprytnego Billa?

    Andrzej Odpowiedz
    • Było to już wałkowane na forum kilkukrotnie. Odpowiedź brzmi: tak. Dla pewności przeczytaj wątki pod okazjami mBanku.
      Natomiast d. Sync już za SB nie wypłaca moneybacku.

      hazet
    • Mbank zwraca za wszystko :)

      Herman
  • Jaki kod płatności zwraca bankowi SB (niektóre regulaminy cashbacku wykluczają pewne kody). Konkretnie natomiast – czy można w ten sposób np. zyskiwać (otrzymywać pkt) na karcie Wizz Discoubt Club Polbanku?

    tom Odpowiedz
    • MCC 4900

      koles
    • Dzięki koles. W regulaminie Programu lojalnościowego jest zapis, że nie uwzględniają „opracji quasi-gotówkowych tj. transakcji sprzedaży towarów lub usług, które mogą być bezpośrednio zamienione na gotówkę, […] przelewy (w tym prze;ewy on-line). Transakcje gotówkowe.” Może być więc kiepsko.

      tom
  • Kurczę, co ja z tego Sprytnego Billa opłacę, jak rachunek płacę tylko za internet, ale tutaj muszę mieć potwierdzenie przelewu dla US, bo chcę potem skorzystać z ulgi podatkowej na internet…
    Czynsz płacę przelewem do osoby prywatnej wraz z opłatami za media, które potem są przez tą osobę rozliczane, to mi r-ku nie wystawi :(.

    Marcin H Odpowiedz
    • Chyba wystarczy Ci jako potwierdzenie: wyciag z konta wraz z potwierdzeniem ktore sb przesyla na email

      Herman
    • Obawiam się, że to może nie być tak proste, jak nie będzie w tytule przelewu np. słowa internet, to w ostateczności konieczna będzie nawet rozprawa sądowa z US:

      „W przypadku regulowania należności za użytkowanie sieci Internet za pomocą przelewu potwierdzenie faktu poniesienia wydatku będzie stanowić dowód zapłaty. Winien on zawierać kwotę zapłaty, imię i nazwisko wpłacającego i nazwę dostawcy usługi, datę zapłaty oraz informację, że zapłata została dokonana tytułem użytkowania sieci Internet (por. np. int. Urzędu Skarbowego w Kędzierzynie-Koźlu, 2007.03.26, sygn. akt PDIB/415-3/07).
      Ulga dotyczy wyłącznie faktur opłaconych (stąd konieczność posiadania dowodu zapłaty za usługę). Nie można rozliczyć faktur niezapłaconych (np. wystawionych w grudniu, za które opłatę uiszcza się w styczniu).”

      Za: https://www.e-pity.pl/abc_podatki/odliczenia/uzytkowanie_internetu/

      Marcin H
  • Mój kolega płaci mandaty drogowe Sprytnym Billem (sic!)

    Be@ Odpowiedz
  • @admin : 100 tys to nie pula nagród, tylko kapitał zakładowy organizatora promocji. Teoretycznie łączna wartość nagród może przekroczyć tą kwotę.
    Swoją drogą to nie wiem jak im się opłaca ta promocja. Na nowych klientach zaczną zarabiać dopiero po kolejnych 27 wpłatach, o ile wcześniej nie zrezygnują.
    A część uczestników promocji to wisienkowicze, na których i tak nie zarobią.
    No chyba, że chcą ogłosić upadłość, a wtedy nie zobaczymy nie tylko premii, ale i wpłaconych pieniążków. Takie drugie AG :)

    endrju Odpowiedz
    • smiem twierdzic ze wisienkowicze to akurat bardzo chetnie korzystaja z SB. Jak dotychczas z sukcesem i wisienkowiczow i SB :)

      koles
  • Jakie dane są zawarte w kodzie kreskowym ? W aplikacji SB na Androida udało mi się zeskanować kod kreskowy z faktury od Enea.Pojawila się nazwa Enea i kwota do zapłaty powiekszona o prowizję 97gr.A na dole przycisk Zapłać. I teraz nie wiem czy i gdzie dopisać ręcznie moje dane osobowe,nr klienta, tytuł płatności itp.

    Andrzej Odpowiedz
  • Pytanie: mam tel. dual sim i chciałbym kolejny rachunek opłacić podając drugi nr tel. w SB. Tu co prawda przychodzi jednorazowe hasło weryfikujące ale nie podaje się już maila do rejestracji a system widzi nawet moją kartę z poprzedniej płatności na 1 nr tel. Czy powinienem odinstalowywać aplikację i na nowo zainstalować i rejestrować ten drugi nr na drugiego @? czy może sama zmiana nr tel. (bez rejestracji z nowego maila) wystarczy by być „nowym” i przytulić dychę?

    jankos Odpowiedz
    • Nie biorę w tym udziału więc tylko gdybam, że aplikacja ma dość duże uprawnienia m.in. dostęp do numeru IMEI. W efekcie urządzenie zostało na stałe podpięte do jednego konta.

      W takim układzie odinstalowanie aplikacji nic nie da.

      kalafior
    • @jankos

      Czy próbowałeś się normalnie wylogować i zalogować na nowych danych?
      Aplikacja nie sprawdza włożonej karty SIM.

      Don Quijote de la Mancha
    • Tak i jest jak pisałem powyżej. Podaje nr tel i mam tylko kafelek „zaloguj dołącz” bez względu na to czy nowy czy stary nr. Za każdym razem dostaje hasło do SB ale już maila nie rejestruje przy nowym nr. Historia operacji na kazdym numerze jest inna (na nowym jej nie ma) ale kartę widzi na obydwu

      jankos
    • Rozumiem, rzeczywiście mnie też przy zmianie numeru nie pytał o email. Ciekawe, czy dychę dostaniemy, regulamin mówi o osobie „która zarejestruje się w Aplikacji w Okresie trwania Promocji i będzie identyfikowana przez Organizatora po unikalnym numerze telefonu, dotychczas niezarejestrowanym w Aplikacji” — mam nadzieję, że pod pojęciem „rejestracja” rozumieją zarejestrowanie nowego numeru (dotychczas niezarejestrowanego — znowu to słowo).

      Don Quijote de la Mancha
  • Może ktoś się orientuje czy jeśli kiedyś używałem aplikacji mPotwór (były w zamierzchłych czasach promocje na doładowania Orange) która również jest autorstwa uPaid to dla Sprytnego Billa jestem „nowym” i mogę skorzystać z promocji na 10 zł czy najlepiej szukać zupełnie nowego pre-paida żeby być zupełnie nowym?? Z Billa nie korzystałem do tej pory nigdy.

    zenek64 Odpowiedz
  • czy płacąc karta kredytową np. za prąd czy czynsz traktowane to jest jak płatność online? nie nalicza mi odsetek ?

    zulu Odpowiedz
    • tak, jeśli pytasz o sprytnego billa (i generalnie płacenie przez podawanie numerów karty) to tak.

      Michał
  • Witam żeby móc dokonać kolejną płatność SB musiałem zweryfikować kartę i zaczeły się schody… Chciałem zweryfikować swoją kartę przez stronę https://panel.upaid.pl
    moje dane już tam były gdyż wykonywałem transakcje sprytnym billem. Kliknąłem w czerwony kluczyk. Wpisałem kod cvv2 w celu weryfikacji karty. Na koncie zablokowało mi jakieś grosze ale nie ma tam żadnego pola żeby wpisać te cyfry. tylko od razu prosiło o ustawienie mPinu a tego nie dało się zrobić bo karta nie zweryfikowana. Co robić czy czekać aż klucz będzie czarny czy gdzie szukać tego pola bo w zakładce karty jest tylko żeby znów podawać cvv2 do weryfikacji to znów mi zablokuje pewną kwotę i błędne koło. Proszę o pomoc bo widzę, że też co niektórzy, mieliście te problemy jak z tym sobie poradziliście w końcu?

    jankos Odpowiedz
    • Może adblock ukrywa Ci okno na wpisanie kwoty? Jeśli chwilowe wyłączenie go nie pomoże, kontaktuj się z infolinią. Albo usuń kartę i wpisz ponownie. I daj znać, gdy Ci się uda. Poza tym weryfikować kartę dało się chyba w aplikacji mobilnej, przy pierwszej płatności.

      abba
  • @jankos, też tak miałem.
    Kartę udało mi się dodać dopiero z aplikacji mobilnej wallet (autoryzacja przelewem na 1 zł bez konieczności wpisywania kwoty przelewu w aplikacji).
    Nową kartę można też dodać ze strony upaid/masterpass (z przeglądarki), ale nie może być wcześniej dodana w SB.
    Dodanie karty najpierw z poziomu Sprytnego Billa powoduje że nie się jej zweryfikować w upaid/masterpass.

    endrju Odpowiedz
  • @endrju który wallet używałeś? Potrzebuję dodać kartę bez kwoty (boś nie pokazuje blokad)

    karampuk Odpowiedz
    • upaid wallet w wersji 3.0.2. Widzę, że teraz jest już nowsza więc nie wiem czy zadziała.

      endrju
  • Czy moglby ktos sprawdzić kiedy powinna się zaksięgować ewentualna nagroda? Czyli jak rozumiem pierwsze 10zl. Bo coś kojarzę ze do 14-tego, ale może to tylko moje myślenie zyczeniowe ☆

    Be@ Odpowiedz
    • Same warunki otrzymania zwrotu są bardzo proste: jeśli wykonamy transakcję w aplikacji na kwotę min. 10 zł w danym miesiącu i opłacimy ją kartą MasterCard, to firma uPaid zwróci nam 10 zł do 20 dnia kolejnego miesiąca.

      zenek64
    • Dzięki Zenek ? Jakoś nie mogłam tego znaleźć.

      Be@
  • Pewnie w najbliższy poniedziałek lub wtorek wpadnie ten bonus – bo do tej pory nie ma.

    EGON Odpowiedz
  • do mnie sprytny napisał, że się zakwalifikowałem, ale nie przeszła płatność na kartę i żeby im wysłać numer konta

    karampuk Odpowiedz
  • Czy ja dobrze rozumem, że gdy zapłaciłem kk TMUB, wiec na nią dostanę 10 zł, to przy 2 × Premium dla zwrotu 50 zł będę musiał wydać 1010 zł?

    Don Quijote de la Mancha Odpowiedz
    • dobre pytanie :)

      koles
    • Moim zdaniem nie ma znaczenia ile masz w między czasie wpływów tylko liczy się ile wydałeś czyli 1000zł, a że w trakcie okresu rozliczeniowego nadpłacisz limit karty czy wpadnie jakaś premia to jest to liczone jako częściowa spłata od najstarszego zadłużenia…ja tak mam gdy mi wpada 100,10 zł premia za założenie karty i normalnie wydaję 1000zł a te 100zł zmniejsza mi należność z wyciągu :)

      Paulina
    • a na debetowkach?

      koles
    • Moim zdaniem musisz wydać 1010 bo zwrot jest jako częściowa anulacja zapłaty kartą (zwrot na kartę nie przelew na konto). A poza tym Bill ma zakazany MCC wiec jak chcesz odzyskać 5 % moneybacku od TMUB za billa??

      zenek64
    • @Paulina
      Różnice jest taka, że
      1) premia z TMUB to nie zwrot, a nie wiadomo, czy 10 zł z Billa za taki uznana nie zostanie;
      2) premia z TMUB wylądowała wprost na rachunku kredytowym karty, nie widać jej na historii transakcji karty, nie wiadomo, jak będzie z Billem.

      @zenek64
      Nie chcę uzyskać 5% moneybacku za płatność Billem, interesuje mnie czy — i w jaki sposób — zwrot (nie płatność) z Billa pomniejszy podstawę naliczania premii.

      W regulaminie jest coś o zwrocie, ale nie jest oczywiste, jak interpretować, że bank „pomniejsza łączną kwotę naliczonych Premii” — mogłoby to oznaczać:
      1) zwrócone 10 zł pomniejsza podstawę, więc dla moneybacku 50 zł należy wydać 1010 zł;
      2) zwrócone 10 zł pomniejsza podstawę, należy wydać 1000 zł, ale nawet wydając więcej dostanie się 49,50 zł;
      3) zwrócone 10 zł pomniejsza premię, tzn. należy wydać 1000 zł, ale dostanie się 40 zł — to najmniej prawdopodobne, choć najbliższe literalnej interpretacji regulaminu.

      Oczywiście to tylko 10 zł, więc to tylko rozważania teoretyczne, w praktyce nie ma różnicy, czy się wyda 1000, czy 1010 zł. ?

      Don Quijote de la Mancha
    • don obstawiam wariant pierwszy – (tak przynajmniej działają VISA OFERTY) nie wiem jak działa Bill bo pierwszy moneyback naliczy za kilka dni i wtedy będziesz miał jasność czy jest to zwrot na kartę bezpośrednio czy przelew na konto przypisane do karty

      zenek64
    • Tzn moje rozumowanie było stąd że myślałam że będzie to jako wpływ a nie zwrot… No okaże się ;-) ja płaciłam kk citi więc mi to obojętnie

      Paulina
  • Na debetówce : jako zwrot na kartę pomniejsza obrót, czyli trzeba wyrobić 10 zł więcej aby to wyrównać.
    W każdym razie tak to działa np. w Millennium.

    Bogdan Odpowiedz
  • Czy nadal można dostać zwrot czy jest już za późno?

    Mateusz Odpowiedz
    • Nie napisali że pula się skończyła więc za grudzień i styczeń możesz dostać po 10 zl zwrotu

      zenek64
  • Jest zwrot na kartę 10 zł ale tylko na jednej.

    Tomex Odpowiedz
  • Są już wszystkie teraz w TMUB

    Tomex Odpowiedz
  • U mnie pusto na TMUB i BZWBK też nic nie ma

    Krak Odpowiedz
  • Mam tak samo jak @Krak

    Damianos Odpowiedz
  • Jest 10 :-)

    MaRk Odpowiedz
  • Ja nie dostałem, czyżby to dlatego, że apkę już miałem i tylko się wylogowałem, po czym zarejestrowałem nowy numer telefonu?

    W TMUB widać to w historii karty kredytowej, czy tylko rachunku kk? Jaki jest tytuł?

    Don Quijote de la Mancha Odpowiedz
    • Tytuł w TMUB „Transakcja Money Send; uznanie 6536 PL Warszawa Sprytny Bill”
      w BZWBK „MC PAYBACK ********* WPŁATA NA KARTE 10.00 PLN Bill,Sprytny~Hlaski 10A~Warszawa~01-689~616

      Tomex
  • Ja do starej apki zarejestrowałem nowe nr telefonu i do każdego nr kartę którą nie płaciłem wcześniej w SB i też na żadnym koncie nie mam zwrotu

    Krak Odpowiedz
  • TMUB jest dyszka.

    Pekin Odpowiedz
  • Ja zrobiłem tak samo jak Krak i Don Quijote de la Mancha i nie ma kasy.

    Damianos Odpowiedz
  • Ma ktoś konto w Orange Finanse i już dostał zwrot? Może ostatnią sesją przyjdzie.

    Łukasz Odpowiedz
  • Jest zwrot w tym momencie. To wpłaty na kartę i to nie idzie sesjami mogę wpąlcić w dowolnej chwili.

    timi Odpowiedz
  • 1 2 3 5

    Skomentuj

    Chcesz mieć pewność, że nikt inny nie podpisze się twoim nickiem? Zarejestruj się (lub zaloguj) na LiveSmarter!

    Ostatnie wpisy