Sprytny Bill: 30 zł dla nowych klientów za opłacenie 3 rachunków

Stali czytelnicy bloga z pewnością kojarzą aplikację Sprytny Bill firmy uPaid. To dzięki niej możemy opłacać nasze rachunki (za media, mieszkanie, itd.) za pomocą podpiętej karty płatniczej. W ten sposób zdecydowanie łatwiej spełniać warunki niektórych promocji czy zgarniać moneybacki. Od dzisiaj istnieje jeszcze jeden powód, aby korzystać ze Sprytnego Billa – do zgarnięcia jest bardzo łatwe 30 zł.

30 zł dla nowych klientów Sprytny Bill

3 x 10 zł za 3 płatności

Aby skorzystać z promocji należy być nowym klientem usługi Sprytny Bill, czyli takim, który zarejestruje się w aplikacji w okresie trwania promocji (15.11 – 28.02.2017). Firma będzie sprawdzać naszą unikalność po numerze telefonu – niezarejestrowanym do tej pory w aplikacji. Oznacza to, że być może stary klient znów może zostać nowym ;)

Same warunki otrzymania zwrotu są bardzo proste: jeśli wykonamy transakcję w aplikacji na kwotę min. 10 zł w danym miesiącu i opłacimy ją kartą MasterCard, to firma uPaid zwróci nam 10 zł do 20 dnia kolejnego miesiąca. Do zgarnięcia mamy maksymalnie trzy premie, pomimo tego, że promocja obowiązuje przez nieco dłuższy okres. Istotny jest jednak fakt, że po przekroczeniu puli nagród zwrotu nie będzie. Kto pierwszy, ten lepszy!

Promocja nie łączy się z innymi promocjami Organizatora oraz promocjami organizowanymi przez inne podmioty w ramach systemu płatności MasterPass™.

Szczegóły promocji w regulaminie.

Ile kosztuje korzystanie z aplikacji Sprytny Bill?

Zgodnie z regulaminem usługi:

Koszt przeprowadzenia jednorazowej transakcji opłacenia rachunku to dla Użytkownika 0,97 zł przy płatności o wartości do 1000 zł włącznie, dokonanej jakąkolwiek kartą płatniczą.
Koszt przeprowadzenia jednorazowej transakcji opłacenia rachunku to dla Użytkownika 3% wartości transakcji przy płatności o wartości powyżej 1000 zł, dokonane jakąkolwiek kartą płatniczą.

Nie przegap!

Komentarze

  • Jeśli dzisiaj założę nowe konto i podepnę nową kartę, a także zapłacę rachunek na kwotę większą niż 10 zł, to otrzymam jeszcze za tą transakcję premię 10 zł? Czy trzeba było brać udział w dwóch poprzednich miesiącach?

    Damianos Odpowiedz
    • załapiesz się, nie trzeba było brać udziału we wszystkich miesiącach

      Herman
    • @Herman nie do końca. Owszem nie trzeba brać udziału w poprzednich promocjach ale @Damianos NIE ZAŁAPIESZ się ponieważ Sprytny Bill ogłaszał na Fb że wyczerpała się pula środków przewidziana na promocję jakoś na początku stycznia.

      jankos
  • Taka ciekawostka: automatyczna spłata 100% zadłużenia kk TMUB pobrała mi dziś kwotę o 10 zł mniejszą, niż wskazana na wyciągu, czyli 10 zł od Billa zostało potraktowane jak spłata. (Pewnie to nie ma praktycznego znaczenia, ale może oznaczać, że przy takiej promocji nie trzeba robić 1010 dla bezpłatności konta.)

    Don Quijote de la Mancha Odpowiedz
    • u mnie na wbki przychodziło jako dodatnia transakcja kartą (WPŁATA NA KARTE 10.00 PLN), natomiast na mbanki jako: Rodzaj operacji: PRZELEW PRZYCHODZĄCY MONEYSEND, na millennium przysłali wiadomość żebym podał nr konta (i był przelew). zapewne rodzaj operacji jaką przychodzi ta płatność ma znaczenie, w tmub miałeś moneysend?

      Herman
    • Typ operacji: Uznanie
      Tytuł płatności: Transakcja Money Send; uznanie 6536 PL Warszawa Sprytny Bill Kapitał 10.00

      Don Quijote de la Mancha
    • Tak skądinąd: kiedyś ktoś mnie tu pytał, dlaczego nie robię przelewu ze spłatą kk wprost na rachunek kk, a na ror z ustawioną spłatą 100% — to właśnie odpowiedź, dzięki takiej konfiguracji zostało mi 10 zł na lody ?

      Don Quijote de la Mancha
    • nie do końca 10 zł na lody, tylko nie nadpłaciłeś kredytówki :) ale cenne doświadczenie, każdy wyciągnie ważne dla siebie wnioski. :)

      Herman
  • Jest kasa x2, co prawda w blokadach (bzwbk), ale przyznali.

    deloe Odpowiedz
  • U mnie Getin debetówka i nic….

    kacper Odpowiedz
  • Dzisiaj dostałem maila od sprytnego. Chcą namiary na przelew. Nagroda za grudzień. Sprawdźcie swoje skrzynki, bo wg nich „problem istnieje w przypadku dwóch banków od dwóch dni „. U mnie mBank.

    fb Odpowiedz
  • Ja też dostałem. SB chce min. imię, nazwisko, numer konta do wpłaty ale też adres e-mail i numer telefonu. Najważniejszy jest numer telefonu bo- jak piszą- po nim identyfikują klienta. W zasadzie mając takie dane mogą za mnie zrobić wszystkie operacje.

    Eugeniusz Odpowiedz
    • ja tez dostalem + gratis cala liste mailingowa osob do ktorych tez nie mogli wyslac platnosci…

      koles
    • jaki profesjonalizm aż po oczach bije – Pan sprytny jednak taki sprytny nie jest jaka szkoda :P a tak serio dobrze że po listopadowej wpadce olałem billa i nie płaciłem nim więcej rachunków

      zenek64
    • czekam na kase :) tylko to sie liczy przeciez nikt nie podaje „legalnych” maili,
      aha jest jeszcze cos ale to wam napisze jak wyplaca :)

      koles
  • Cisza w temacie, czyżby wszystkim wpływały premie tylko nie mnie?

    Krak Odpowiedz
  • koniec dnia i niestety kasy brak.

    Barti Odpowiedz
  • Mamy 21.01 . Napiszcie czy wypłacili do wczoraj premię. Mnie niestety nie.

    Marta Odpowiedz
  • Mnie też nie.

    Eugeniusz Odpowiedz
  • A mi jeszcze wiszą 10zł za listopad. Po reklamacji stwierdzili że niby jakiś błąd i proszą o podanie nr konta. Podałem i cisza… przelew nie dotarł… więc znów reklamacja a kontakt z nimi tylko @ na którego rzadko odpisują. Telefonicznie szybciej można by było to ogarnąć. Mają chyba tam 1 osobę na etacie a maili i problemów pewnie tysiące spływa…
    Jednym słowem porażka!

    jankos Odpowiedz
    • Osob obslugujacych uPaid jest wiecej ale to niezwalnia ich od poinformowaniu przez FB, maile itd. o opóznieniach.

      Jezeli w poniedziałek nie beda zaksięgowanie na kontach lecą reklamacje i skargi do UOKiK. Zobaczymy co wtedy będzie.

      Wojak
  • Czy są osoby które otrzymały premię ? Zastanawiam się czy będzie jak w poprzednim miesiącu i premie będą mozolnie wypłacane i poczekać, czy pisać reklamacje. U mnie BzWbk i TMUB premii BRAK.

    Krak Odpowiedz
    • czekać, na reklamację i tak nie odpowiedzą, na żadnego mejla jeszcze nie odpisali nigdy:P nagrody za listopad jeszcze nawet nie ma, styczniową może do zajączka ogarną

      hazzan
    • u mnie 1/10 + mail. dramat ;(

      koles
    • Zajączek coraz bliżej, folder Wysłane pęka w szwach, wpływów nadal brak, profil fb nieboszczyk, wesoła firemka

      hazzan
    • zajączka jednak też nie będzie…

      hazzan
  • PR-owo jak dla mnie odstrzelili sobie łeb. jak tylko otrzymam kase to wypieprze tą aplikację. Kontakt dramat. Najpierw mówią że bank nie przepuścił płatności a potem że płatnośc nie wyszła. Do tego proszą o numery konta. Średniowiecze a biorą się za promocje. Strata czasu za 10 zł ale to dośc tanio jak za cenną nauczkę.

    Barti Odpowiedz
  • Niby płatności realizują prawidłowo ale teraz pomyślcie jakbyście opłacili rachunek na dużą kwotę i byłby jakiś problem po ich stronie…

    jankos Odpowiedz
    • Przyznam sie szczerze ze oplacalem dosc duze rachunki za ich posrednictwem i nigdy nie bylo problemow. Widocznie ciezko idzie im wyplacanie wlasnej kasy…

      koles
  • ja dostałem na rachunek KK

    ng Odpowiedz
  • @ng , wypłacili dziś czy 20.01 ?

    Krak Odpowiedz
  • u mnie po reklamacji wczoraj wpłynęła premia za grudzień. Rzekomo WBK odrzuciło pierwszą wpłatę na kartę więc zrobili przelew.

    Barti Odpowiedz
  • Krak za grudzień dostałem 18.01 na rachunek KK (data księgowania 17.01). Za listopad dostałem przelew 20.12.

    nr Odpowiedz
    • ja dostalem dzis na konto, ktore im podawalem w mailu :)

      koles
    • U mnie jedna premia wpłyneła, tez z maila przekazali na numer rachunku 10zl na drugim koncie cisza, tą mają pezekazać na numer karty.

      W obu przypadkach skarga juz poszła rano na nieuczciwe…. do UOKiK

      Wojak
  • Nie dostałem ani jednej premii – obydwie transakcje wykonane w grudniu. Nie odpisują na maile, na facebooku, na messengerze – nigdzie! Dramat! Ta ich akcja zamiast przyciągnąć do siebie klientów spowoduje ich odejście – przynajmniej w moim przypadku.

    Adaś Odpowiedz
  • Napisałem wczoraj reklamację i do dziś cisza. Ani premii ani maila. Lekceważące , nonszalanckie traktowanie ludzi korzystających z ich usług.

    Krak Odpowiedz
    • hehe napisales wczoraj i juz dzis chcesz odpowiedz, zapomnij, mowilem ci, że nie odpowiadają od kilku tygodni;) żale lepiej wylac na fb, choć tam tez umarli od 3.01;)

      hazzan
    • Do mnie odpisali :)

      JAro
    • Mnie również odpisali – wczoraj złożyłem reklamacje, dzisiaj otrzymałem odpowiedź z prośbą z ich strony o podanie rachunku na który ma zostać przekazana wypłata premii za grudzień – czekam na wpłatę

      macelo79
  • @JAro ,kiedy pisałeś , a kiedy odpisali?

    Krak Odpowiedz
  • Może ktoś wie dlaczego nie wypłacili premii w styczniu ?
    W grudniu była wypłacana 20-go.

    Bogdan Odpowiedz
  • Czy dobrze czaje z regulaminu, że jak ktoś zapłacił na początku stycznia Billem to zwrot w postaci 10 zł przyjdzie dopiero 20 lutego?

    Bobek Odpowiedz
  • Tak Bobek. Mimo, że zakończyli z dniem 1 stycznia promocję, to jako że nie uprzedzili- zgodnie z Regulaminem – 3 dni wcześniej to za płatności dokonane w dniach 1-3 stycznia będą zwracać do 20 lutego po 10 zł za przelew/ max. 30 zł/.

    Eugeniusz Odpowiedz
    • Eugeniusz, małe doprecyzowanie – zwroty są należne za przelewy wykonane w terminie 1-4 stycznia (do północy). To ta różnica 3 dni, o której wspomniałeś. Sam robiłem 4-tego wieczorem i potwierdzili mi, że zwrot otrzymam max. do 20 lutego.

      Bogy
    • a skąd wiemy że promocja się zakończyła? gdzie można znaleźć jakieś informacje ?

      qwerty123
    • @ qwerty123, facebook
      @ Eugeniusz, poinformowali o zakonczeniu podajac na koncu ,że z uwzglednieniem paragrafu informujacego o 3 dniowym okresie wypowiedzenia, wiec poinformowali z wyprzedzeniem. Bogy ma racje, kazde wypowiedzenie liczy sie od konca dnia zlozenia wypowiedzenia wiec trzy dni w tym przypadku to 2,3 i 4 stycznia.

      Herman
  • Dzięki Bogy. Sądziłem, że do 3 stycznia. Był komunikat na ich stronie o zakończeniu promocji. Jeżeli dobrze pamiętam to na tym forum ktoś wklejał link z ogłoszeniem o zakończeniu promocji / albo screen/.

    Eugeniusz Odpowiedz
  • U mnie też kasa nie dotarła, wiszą mi 10zł za płatność w grudniu. Sądząc po komentarzach to nawet mi się nie chce reklamacji pisać. Zarobili na mnie te 2zł prowizji, trudno, ale dzięki temu przekonałem się, że nie warto tego programu używać.

    Purkier Odpowiedz
  • Ja płaciłam 31 grudnia też nie dostałam ale złożyłam reklamację i się odezwali że proszą o numer konta… Miesiąc wcześniej było to samo i kasa doszła więc czekam

    Paulina Odpowiedz
  • Wczoraj odezwali się po reklamacji ,wysłałem numery kont i na obu kontach do tej pory promocji brak. Też tak macie?

    Krak Odpowiedz
    • bajzel mają, jedni dostają szybciej, drudzy pozniej, a jeszcze inni wcale. niektorzy chociaz dostają odpowiedz na mejle, inni nawet na to nie zasluzyli :D

      hazzan
  • Aż strach pomyśleć komu to powierzamy własne pieniądze.

    Krak Odpowiedz
  • Dostałem dyszkę za grudzień, ale ogólnie program do bani…

    Michał Odpowiedz
  • Michał dostałeś dziś?

    Marta Odpowiedz
  • Ja za pierwszy miesiąc dostałem wszystkie w rozpiętości 7 dni:)
    Co do tego że niektórym nie odpowiadają na reklamacje… może wyznają zasadę że jak nie odpowiedzą w ciągu 30dni tzn że reklamacje uznali :)

    Herman Odpowiedz
  • dostałam dziś dyszkę na podany numer konta…

    Paulina Odpowiedz
  • U mnie również na 2 konta wpadły dyszki

    Marta Odpowiedz
  • @Paulina, @Marta, po jakim czasie od podania im konta?

    hazzan Odpowiedz
  • @hazzan, we wtorek podawałam, dziś o 11.00 w TMUbi BzWbk kasa siedziała

    Marta Odpowiedz
  • U mnie na e-maila odpisali w ciągu minuty :D 21:53 wysłałem, a 21:54 odpowiedź o podanie nr konta :D Masakra :D

    Addonix Odpowiedz
    • Fakt dzisiaj dostali takiego przyspieszenia, ze wszystkim bez wyjątku odpisują na reklamacje.

      Jednak troche się boją konsekwencji ze strony UOKiKu.

      Wojak
  • Trzeba napisać i podać numer konta – dopiero wtedy prześlą.

    Bogdan Odpowiedz
  • Właśnie sprawdziłem. Wczoraj dyszka wpłynęła na podane konto bankowe.

    Eugeniusz Odpowiedz
  • I ja na dwóch kontach mam premię.

    Krak Odpowiedz
  • Czy jest ktoś, kto załapał się na poprzednią dychę – a w tym miesiącu nadal nie dostał ?
    Widzę, że jednak bez reklamacji się nie obejdzie.

    [email protected] Odpowiedz
    • Ja w grudniu dostałem w terminie, a w tym jeszcze nie. Reklamację wysłałem już 20 stycznia i cały czas czekam na odpowiedź :/

      Aleksy
    • Odpowiedzi błyskawiczne po wysłaniu reklamacji na maila były 26.01 ale na tym sie skończyło, bo dychy ani na karte ani na numer konta nie przekazali.

      Zastanawiam się kto jest jeszcze władny wziąść uPaid za dupe.

      Wojak
  • Lipa oszuści zwykli. Niedługo pewnie przestaną przekazywać pieniądze i tyle będziecie ich widzieli. Reklamacja napisana 2 tygodnie temu i zero odzewu. Odradzam stosować ta formę przelania pieniędzy. Wiele lat temu w sądzie była podobna sprawa. Pieniądze wplacajacych zostały porostu skradzione przez wlasciela firmy. Proszę żeby admin zrobił wpis ostrzegający, że wplacajacy wplacaja na własne ryzyko i bez żadnego zabezpieczenia swoje pieniądze .

    Kacper Odpowiedz
    • Po prostu nie przemyśleli tej promocji.

      W przypadku płatności kartą możesz skorzystać z procedury obciążenia zwrotnego. Nie sądzę jednak, żeby taka firma zwinęła interes.

      deloe
  • pisać do oporu, ja na trzech kontach miałem tak – na jednym odpowiedź zaraz i już jest kasa, na dwóch pisałem kilka razy i w końcu na obu odpowiedzieli (proszę o konto) i info – kasa będzie w ciągu trzech dni
    nie rzucać kalumni tylko pisać

    karampuk Odpowiedz
    • Rzeczywiście tak jest, że trzeba pisać i pisać i podać konto.
      Mi dopiero po 4-tej wiadomości przysłali dychę , jaka radość !

      Bogdan
  • Doszła dziś moja dycha ;-)

    [email protected] Odpowiedz
  • Mi wczoraj wypłacili 2×10 zł po złożonych reklamacjach.

    Damianos Odpowiedz
    • Jak napisaliście to sam sprawdziłem rodzinne konto i też zaksięgowana dycha. Po jednym zapytaniu i czterech reklamacjach przyszło.

      Wojak
  • Też szybko poleciałem sprawdzać konta w nadziei, że i u mnie coś wreszcie wpadło, ale na razie d.pa, ani u mnie ani na koncie żony ni ma,
    przestali też odpisywać na maile (poprzednie dwie odpowiedzi przychodziły natychmiast)

    erde Odpowiedz
  • Napisałem do nich na Fb i tam odpowiadają ;) poprosili o numer konta i dzisiaj dostałem w końcu premię za grudzień i, uwaga, także za styczeń! A czas mają do 20 lutego.
    Także najlepiej pisać na Fb do nich bo na mejle raczej nie odpowiadają

    Aleksy Odpowiedz
    • fakt, nie zawsze na maile odpowiadaja ale kase wysylaja :D
      wiec piszcie gdziekolwiek :) ale piszcie!

      koles
  • dopiero się wziąłem za tę promo i nosz… Visą zapłaciłem :p
    Pytanie. Czy jeśli skorzystam pierwszy raz do 28.02 to łapie się na kolejne zwroty? Sorry jeśli było już to poruszane.

    savi Odpowiedz
  • dostałem na maila:

    Szanowni Państwo,
    w imieniu firmy uPaid, właściciela aplikacji Sprytny Bill, pragniemy Państwa przeprosić za omyłkowe udostępnienie adresów e-mail. Zdarzenie miało miejsce 19.01.2017 r.
    Nasz pracownik pisząc e-maila wpisał Państwa adresy mailowe w pole adresatów zamiast użyć opcji „kopia ukryta”. Jako firma technologiczna, zajmująca się płatnościami kartowymi zapewniamy, że żadne wrażliwe dane nie zostały udostępnione, ów pracownik nie ma do nich dostępu.
    W ramach zadośćuczynienia postanowiliśmy przekazać 2000 zł na cale charytatywne, przeprowadzić dodatkowe szkolenia z zakresu bezpieczeństwa oraz zorganizować otwarte, bezpłatne szkolenie z bezpieczeństwa IT.
    Z wyrazami szacunku
    Zespół Sprytny Bill

    ciekawe :p

    Herman Odpowiedz
  • Czy ktoś dostał już premie za płatności SB w okresie 1-4 stycznia b.r.?

    Eugeniusz Odpowiedz
  • Skomentuj

    Chcesz mieć pewność, że nikt inny nie podpisze się twoim nickiem? Zarejestruj się (lub zaloguj) na LiveSmarter!

    Ostatnie wpisy