Tylko do końca miesiąca: 600 zł za Konto Santander + 1% moneyback!

Sprytny Bill: 30 zł dla nowych klientów za opłacenie 3 rachunków

Stali czytelnicy bloga z pewnością kojarzą aplikację Sprytny Bill firmy uPaid. To dzięki niej możemy opłacać nasze rachunki (za media, mieszkanie, itd.) za pomocą podpiętej karty płatniczej. W ten sposób zdecydowanie łatwiej spełniać warunki niektórych promocji czy zgarniać moneybacki. Od dzisiaj istnieje jeszcze jeden powód, aby korzystać ze Sprytnego Billa – do zgarnięcia jest bardzo łatwe 30 zł.

30 zł dla nowych klientów Sprytny Bill

3 x 10 zł za 3 płatności

Aby skorzystać z promocji należy być nowym klientem usługi Sprytny Bill, czyli takim, który zarejestruje się w aplikacji w okresie trwania promocji (15.11 – 28.02.2017). Firma będzie sprawdzać naszą unikalność po numerze telefonu – niezarejestrowanym do tej pory w aplikacji. Oznacza to, że być może stary klient znów może zostać nowym ;)

Same warunki otrzymania zwrotu są bardzo proste: jeśli wykonamy transakcję w aplikacji na kwotę min. 10 zł w danym miesiącu i opłacimy ją kartą MasterCard, to firma uPaid zwróci nam 10 zł do 20 dnia kolejnego miesiąca. Do zgarnięcia mamy maksymalnie trzy premie, pomimo tego, że promocja obowiązuje przez nieco dłuższy okres. Istotny jest jednak fakt, że po przekroczeniu puli nagród zwrotu nie będzie. Kto pierwszy, ten lepszy!

Promocja nie łączy się z innymi promocjami Organizatora oraz promocjami organizowanymi przez inne podmioty w ramach systemu płatności MasterPass™.

Szczegóły promocji w regulaminie.

Ile kosztuje korzystanie z aplikacji Sprytny Bill?

Zgodnie z regulaminem usługi:

Koszt przeprowadzenia jednorazowej transakcji opłacenia rachunku to dla Użytkownika 0,97 zł przy płatności o wartości do 1000 zł włącznie, dokonanej jakąkolwiek kartą płatniczą.
Koszt przeprowadzenia jednorazowej transakcji opłacenia rachunku to dla Użytkownika 3% wartości transakcji przy płatności o wartości powyżej 1000 zł, dokonane jakąkolwiek kartą płatniczą.

Nie przegap!

Komentarze

  • Na jednym premia była już 10.02, na drugim cisza

    Krak Odpowiedz
  • Dostał ktoś kasę za transakcje od 1 do 4 stycznia br.?

    halina Odpowiedz
    • Tak, jedna transakcja za grudzień i styczeń, w BZ WBK wyglądająca (w Historii kk) tak:

      Data księgowania: 2017-01-09
      Data transakcji: 2017-01-09
      Tytuł: Nagroda w promocji za płatności z mobilną kartą kr
      Kwota rozliczenia: 20,00 PLN
      Rodzaj operacji: Korekta uznaniowa

      Don Quijote de la Mancha
    • @ Don. Za mobilna karte to nie od sprytnego tylko za mobilna kredytowke hm?

      Herman
    • ?

      @Herman, to możliwe, ale w takim razie nie widzę zwrotu z Billa nie tylko za styczeń, ale także za grudzień…

      Don Quijote de la Mancha
  • Tak, hurtem razem z grudniem.

    koles Odpowiedz
  • Przecież 1 stycznia ogłosili zakończenie promocji więc za styczeń zwrotów nie będzie. U mnie dopiero za grudzień wypłacili 8 lutego.

    Pascal Odpowiedz
    • Powinny być ,bo zakończenie promocji mieli ogłosić z wyprzedzeniem co najmniej trzy dniowym

      halina
    • @ Pascal, oglosili pierwszego, wiec zgodnie z reg. promocja zakonczyla sie czwartego :)

      Herman
  • Ehhh, i znowu trzeba napisać reklamację. …

    Be@ Odpowiedz
  • szybko odpowiadają, ale zobaczymy kiedy będą płacić. Wczoraj dostałem takie coś „Przepraszamy za opóźnienie w wypłacie bonusowej kwoty za transakcje dokonane w ramach promocji w aplikacji SprytnyBill.
    W wyniku dużego zainteresowania promocją wypłata kwoty promocyjnej jest opóźniona. Pana zgłoszenie jest odnotowane i zostanie zrealizowane, nie mamy niestety możliwości przyspieszenia tego procesu. Bardzo przepraszamy za zaistniałe niedogodności”

    karampuk Odpowiedz
    • Moje reklamacje też już poszły. W poprzednim miesiącu nie odpowiedzieli na emaile, ale premie na koncie pojawiły się dość szybko :)

      Don Pablo
    • tym razem już 7 dni po reklamacji i kasy nadal brak

      karampuk
  • Było 3x10zł od SprytnegoBilla, teraz jest 3x10zł od BlueMedia za płatność faktur na własnym profilu moje.innogy.pl (czyli promocja niestety tylko dla tych, którzy mieszkają na swoim).
    http://www.innogy.pl/pl/moje-innogy/e-platnosci-automatyczne?utm_source=bluemedia&utm_campaign=e-platnosci&utm_medium=banner

    Be@ Odpowiedz
  • Dostałem dzisiaj dwie premie za styczeń, po złożeniu reklamacji.

    Damianos Odpowiedz
  • Czy wszyscy otrzymali już należne nagrody? Bo ja mimo reklamacji nie trzymałem za grudzień i styczeń. „Fajną” promocję wymyślili, kiedyś dość często korzystałem z SB jednak w wyniku akcji promocyjnej jedynym rozsądnym dla mnie rozwiązaniem jest odinstalowanie SB.

    Jaro Odpowiedz
    • pisac reklamacje do skutku a nie odinstalowywac apke.

      koles
    • Może w tym właśnie problem. Skoro „kiedyś dość często” korzystałeś… to nie jesteś „nowym klientem”.

      Be@
    • jesli uzyl nowego numeru to jest nowym klientem. Doglebnie przetestowane :)

      koles
    • No tak,ale to był inny nr telefonu. Zresztą za listopad dotałem w terminie.

      Jaro
    • Ja chyba dostałem tylko 1. i 3. za płatność kartą TMUB, 2. kk BZ WBK chyba nie (ale może to płaciłem jeszcze inną kartą? da się to sprawdzić?)

      Don Quijote de la Mancha
    • Cóż, tylko w historii rachunku…. Sprytny wysyła email z wiadomością o zapłaceniu faktury – możesz tam sprawdzić kwotę i datę – o ile masz mniej kont pocztowych niż rachunków bankowych ;-)

      Be@
  • Reklamacje składałem 21 lutego. Dotyczyły premii za styczeń. 3 płatności w dniu 2 stycznia b.r. Już po ogłoszeniu końca promocji ale mieli honorować. Do dziś premii brak.

    Eugeniusz Odpowiedz
  • Piszcie do nich na Facebooku, tam odpowiadają w miarę sprawnie

    Aleksy Odpowiedz
  • Przed chwilą otrzymałem przelew premii za styczeń po złożeniu reklamacji.

    Damianos Odpowiedz
  • Myślicie że promocja się pojawi na nowo ? Bo właśnie chciałem się rejestrować żeby ogarnąć warunki dla Millenium ale może warto poczekać …

    Lenio Odpowiedz
  • chyba im sie juz znudzilo odpisywanie i wyplacanie recznie tych premii. Pisze juz kolejne ponowienie reklamacji nawet juz nie odpisuja ze nie nadażaja…

    koles Odpowiedz
    • w tym tygodniu dostałem jedną z trzech dyszek – czekam na dwie pozostałe

      karampuk
  • No cóż pewnie za drogo ich wyszła ta promocja … Ale chyba i tak trzeba się tam zarejestrować bo ciężko będzie obroty zrobić…

    Lenio Odpowiedz
  • jak usunąć kartę dodaną w aplikacji SB?

    sunwoj1 Odpowiedz
  • Przez stronę UPAID.

    Bobek Odpowiedz
  • i tu mam zagadke, pousuwalem na stronie upaid i karty nadal widnieja w aplikacji SB! Od wielu lat korzystam z SB i cos upaid pozmieniał, do starego portfela nie mozna sie w ogole zalogować, w nowym nie mam zgodnosci pomiedzy aplikacja na androidzie a tym co jest na www!

    sunwoj1 Odpowiedz
    • U mnie to samo :(

      koles
    • od dawna wiedziałem że upaid posiada jakby 2 rownolegle bazy danych :) jedna byla jakby dla SB, druga dla samego upaid /i pewnie innych uslug/. Ale teraz jak ta super hiper stronke zrobilo upaid to ni cholery zalogowac sie nie idzie do tej wersji sprytnego… doszedlem tylko ze istnieje jeszcze strona wallet.upaid.pl ale tam zalogowac sie nie idzie… dodanych mam duzo kart i zadnej nie moge usunac! :(

      sunwoj1
  • Sa 2 stronki
    upaid.pl/users/login
    panel.upaid.pl/login
    Jedna od sprytnego druga od walleta niepamietam ktora ktora ;)

    Herman Odpowiedz
    • geniusz! po prostu geniusz :)
      spryciarze zmienili strone zeby nie multiplikowac kont ;)

      koles
  • Czy dostaliście premie za płatności styczniowe? Płatność 2 stycznia, 21 lutego reklamacja, do dziś brak premii. Czy ktoś tak ma?

    Waldemar Odpowiedz
    • Płatność też wykonałem na początku stycznia i też czekam. Reklamacja już dawno poszła oraz przypomnienie i nic.

      Bobek
    • przestali wyplacac i odpowiadac a wisza mi jeszcze 3 ewidentne wyplaty :) no nic i ta sie oplacalo…a konta i tak sie juz przydaja :D

      koles
    • Nie jesteś osamotniony. U mnie brak wypłat za grudzień i styczeń. Ja się z tego śmieję, to tylko 20 zł. Ale mam w pracy kolegę pieniacza który będzie skarżył się do UOKiK. Może być wesoło.

      Jaro
    • Mi za grudzień wypłacili po reklamacji, wypłaty za styczeń brak. Za luty teoretycznie mają czas do 20 marca. Na maile też już nie odpowiadają. Co prawda to tylko 20 zł, ale chyba też się pokuszę o skargę do UOKiK jak nie przeleją kasy do 20 marca. Nie ma takiego oszukiwania :P

      Mat
  • @Herman – ogromne dzięki, właśnie tej stronki: upaid.pl/users/login mi brakowało! jak tylko sie otworzyła to już wiedziałem że tego mi brakowało, oczywiscie ona obsługuje SB… strasznie to jest nieczytelne na stronie SB, przekierowuje nie do tego serwisu jak sie klika w jakiekolwiek odnosniki upaidowe… jeszcze raz DZIEKI :)

    sunwoj1 Odpowiedz
  • Do Mat
    Oczywiście masz w 100% rację. TO niepoważna firma. Ale czy za luty należy się premia? Chyba nie bo promocja skończyła się w styczniu. Mi też mimo, że napisałem reklamację do tej pory nie zapłacili za styczniowe przelewy.

    Waldemar Odpowiedz
    • Wszystko jasne, faktycznie zakończyli promocję przed czasem, o czym informowali na fb 1 stycznia. Wygląda na to, że wszystko zgodne z regulaminem.

      Mat
    • zgodnie z regulaminem to mielismy jeszcze 3 dni na wykonywanie platnosci. wiec promocja skonczyla sie 3.01 kto sie zmiescil powienien dostac kase !

      koles
    • Ja dostałem premie za jedną płatność 02.01.2017. Co jakiś czas wysyłam im emaila, aby wypłacili mi drugą należą premie.

      Don Pablo
    • Ja też dostałem premie za transakcje z listopada i z 2 stycznia, nie wiem tylko, czy dostałem za grudniową, bo nie pamiętam, którą kartą ją zrobiłem; Sprytny wprawdzie przesyła ładny PDF z potwierdzeniem transakcji, ale ma tam np. ostatnich 4 cyfr użytej karty… ?

      Don Quijote de la Mancha
    • ja również dostałem jedną z trzech należnych premii za pierwsze dni stycznia. Ponowne maile (poza pierwszym) pozostają bez odzewu

      karampuk
  • Transakcje w dniu 2 i 3 stycznia. Reklamacja w dniu 21 lutego. 23 e-mail z informacją, że reklamacja przyjęta i zostanie rozpatrzona. Do dziś brak kasy na podanym koncie.

    Waldemar Odpowiedz
    • Jeszcze jedną dyszkę muszę odzyskać. A swoją drogą, to wzorcową antyreklamę zrobił sobie „Sprytny” tą promocją.

      hazet
  • Wygląda na to, że SB przetrwał swoją „promocję”. Sprawa ucichła. Ciekawi mnie jak ten blamaż wpłynie na dalsze funkcjonowanie SB.

    Jaro Odpowiedz
    • Nijak nie wplynie. Poza nami z ls malo kto pewnie wiedzial o promocji. A i tak bedziemy korzystac zeby robic obroty kartami :)

      Herman
  • Witaj jaro
    Dobrze, że przypomniałeś problem. Przed chwilą wysłałem ponowną reklamację. Oczywiście SB sam sobie sprawił antyreklamę.

    Eugeniusz Odpowiedz
  • Ja wcześniej korzystałem ze SB systematycznie/ prąd, czynsz, gaz, telefon, internet/. Ostatni raz płaciłem w lutym ale od marca korzystam z karty Citi i jest lux. Po rozpatrzeniu reklamacji przez SB wyślę im informację o tym.

    Waldemar Odpowiedz
    • Więc chcesz im wysłać informację, że korzystałeś systematycznie od jakiego czasu, ale załapałeś się również na promocję jako nowy klient ? I że się obraziłeś na nich śmiertelnie, ale dalej będziesz korzystać z apki, kiedy będzie ci potrzebna ? No weź…

      Be@
  • SB nadal dziala swietnie, sprawdzone! Zareczam Was ze ich potrzebujemy :) Przelicytowali ale nadal robia dobra robote. Zalozone konta w tej promocji pracuja ciezko na inny wynik kilku%. Trzeba podliczyc zarobione premie i czekac na nastepne promo. taka luzna refleksja zamiast hejtu :)

    koles Odpowiedz
  • Ja im swojej dychy tak łatwo nie odpuszczę. Wiem, ze to nie jest w kwestii admina, ale może mógłby zainterweniować w tej sprawie, że to nieładnie tak nie wywiązywać się z regulaminu. Może naszego Admina posłuchają. Czas na rozpatrywanie reklamacji już minął i pewnie następnym krokiem jest Rzecznik Konsumenta i UOKIK. Nie chce mi się tego robić, ale dla zasady trzeba.

    chmiel Odpowiedz
  • Ja to sie troche boje juz placic tym sprytnym billem. Na Facebooku praktycznie żadnych wpisów i wogole ucichli. To dalej jest bezpieczne?

    Michal.o Odpowiedz
    • Cóż, nie jest to bank – gwarancji brak. W każdej chwili mogą się zwinąć.

      Skylla
  • Do be@
    Po zakończeniu procesu reklamacyjnego chcę im przesłać zestawienie ile i na jaką kwotę zrealizowałem u nich płatności oraz informację o tym, że rezygnuję z dalszej współpracy ponieważ nie dotrzymują obietnicy publicznej i stworzonych przez siebie regulaminów. I tyle. Korzyści z moich płatności będzie miał Citi i BZWBK. I oczywiście ja.

    Waldemar Odpowiedz
  • Skylla to racjonalizm. Polskie wymachiwanie szabelką to dać się robić w wała.

    Waldemar Odpowiedz
    • Zatem skonkretyzuj, ile dałeś im zarobić, czyli ile stracą. Dyszkę czy dwie? Wiadomo, że klient, który korzysta z tego serwisu zarabia więcej od nich – inaczej bo co komplikowałby sobie życie i podejmował niepotrzebne ryzyko?

      Skylla
  • Do Skylla
    Przelewy SB są tanie ale zarabiają na ilości. Chodzi o to żeby mieli świadomość, że jak coś publicznie ogłaszają to powinni słowa dotrzymać. A jak nie to najnormalniej w świecie powinni o tym swoich klientów poinformować. Tymczasem co robi SB ? Ogłasza promocję, ustanawia nagrody, publikuje regulamin i …. sam go nie przestrzega. Więc nie chodzi tu o to ile ja zarobię ale o to aby nas nie oszukiwali.
    Skylla lubisz być oszukiwany/a ?

    Waldemar Odpowiedz
  • I co dostał ktoś te 10 zł za płatność z początku stycznia 2017?

    Bobek Odpowiedz
  • Pisałem drugą reklamację ale niestety firma się nie odzywa. Dycha nie majatek ale w imie zasad jak minie kolejne 30 dni napiszę skargę do UOKiK-u i Miejskiego Rzecznika Konsumenta.

    Eugeniusz Odpowiedz
  • Za głupie 10 zł psują sobie opinię.

    Bogdan Odpowiedz
  • u nie również brak 2×10

    karampuk Odpowiedz
  • Może zgłośmy to do UOKiK? Niby to 10 zł, ale chodzi o zasady. Nie potrafią odpowiedzieć na maile, reklamacje olewają.

    tomko111 Odpowiedz
  • Panowie umówmy się, że każdy z nas napisze do UOKiK-u albo jeszcze lepiej wysle e-maila do KNF-u.

    Waldemar Odpowiedz
  • I co temat wygasł? Widać jak ta firma traktuje swoich klientów. Reklamacje se pisz, a my cię i tak w d.pie mamy, bo nie odpiszemy i co nam zrobisz…

    Bobek Odpowiedz
  • Nie. Napisałem dwie reklamacje zwykłym e-mailem. Przez FB nie pisałem.

    Eugeniusz Odpowiedz
  • Coś się ruszyło z tym tematem? Sprytny bill w ogóle jeszcze działa? Nie odpisują nawet na ostatnie reklamacje… Przestrzegam przed korzystaniem z ich usług jeśli jeszcze je w ogóle świadczą.. Nie odpisują, nie ma kontaktu, więc i płatności również mogą nie uregulować… Co to w ogóle za firma???

    sawurel Odpowiedz
    • zapewniam sie ze wszytsko dziala jak nalezy, wiec nie siej prosze paniki!!!
      Mi tez nie wyplacili kilku premii ale to zupelnie inna sprawa….

      koles
  • a jak wyjaśnić, że z poważną firmą nie ma kontaktu oraz że nie odpisują na jakąkolwiek wiadomość od ponad 2-3 miesięcy??

    sawurel Odpowiedz
    • chodzi ci o wiadomosci w sprawie niewyplaconych premii???
      Mi tez nie odpisuja… wiec dalem sobie spokoj i …zyje dalej.
      Zreszta odbilem to juz sobie z nawiazka :)

      koles
    • Sam widzisz koles, że nie jest to profesjonalna firma godna zaufania, pomijam już nawet kwestię wypłat premii, ale odpisywać powinna obowiązkowo

      sawurel
    • teraz sa pewnie zajeci projektem moje platnosci ;)

      koles
    • trochę kasy przez nich puszczam i nie zdarzyło się obsuwy. Kilkadziesiąt zet również z promocji wpłynęło – bez dwóch ostatnich. Fakt, nie odpisują i nie płacą, ale jak @koles żyję dalej i korzystam

      karampuk
  • Witam,

    Proszę o pomoc. Zapomniałem hasła mPin do karty. Jak je odzyskać?

    Bartek Odpowiedz
    • Napisz do BOKu SBILLA. Podadzą Ci bez problemu.

      Zdzisiek80
    • Możesz też usunąć kartę z panelu a potem dodać ją znowu nadając nowy mPIN.

      abba
    • Nie da się usunąć karty w aplikacji :(

      broker
    • Logujesz się do upaid, gdzie możesz usuwać lub zmieniać opisy kart. Mają dwa niezależne panele, z których jeden nazywają nowym a drugi starym i upierają się, że nowopodpinane karty trafiają do nowego. W moim przypadku nie jest to prawdą. Jeśli nie możesz zarządzać kartą w jednym z paneli, znajdziesz ją w drugim. Czy wy też tak macie?
      https://panel.upaid.pl/login – nowy
      https://upaid.pl/users/login – stary

      abba
    • z tego co pamiętam to karta dodana w starym panelu była widoczna w nowym, ale nie mogłem jej usunąć i edytować

      pozdrawiam

      kruczi
    • Karta dodana w jednym z paneli lub u któregokolwiek operatora portfeli MasterPass jest widoczna w innych portfelach, ale zarządzać, usuwać itp można tylko w tym panelu lub u tego operatora, u którego się dodało. A ponieważ możesz dodawać karty przez dwa panele upaid, przez mPay, bezpośrednio z bankowości elektronicznej Alior i Raiffeisen oraz przez portfele Raiffeisen, BNP, BZWBK i Pekao, to robi się nieco skomplikowanie. Jeśli zapomnisz gdzie kartę dodałeś/łaś lub zapomnisz hasło, to karty nie usuniesz.

      abba
  • Czy SB mogę zapłacić za polisę ubezpieczeniową ?

    Marta Odpowiedz
  • http://sprytnybill.pl/faq_bill.php
    Co mogę opłacać Billem?

    Aplikacją możesz opłacić następujące rachunki:
    Gaz
    Energia elektryczna
    Media
    Telefon
    Wywóz nieczystości
    Woda i kanalizacja
    Telewizja kablowa i satelitarna
    Internet stacjonarny i mobilny
    Polisy ubezpieczeniowe
    Wspólnoty i spółdzielnie mieszkaniowe*
    Ochrona
    Czesne za szkoły, uczelnie, szkoły językowe
    Przedszkole i żłobek
    Podatki od nieruchomości, opłaty z tytułu użytkowania wieczystego gruntu na rzecz Urzędów Miast i Gmin
    Płatności za mandaty
    *poprzez aplikację Sprytny Bill nie można płacić za czynsz lub inne opłaty mieszkaniowe na rzecz osób fizycznych i prawnych, nie będących wspólnotami lub spółdzielniami mieszkaniowymi.

    abba Odpowiedz
  • Dzięki abba. Udało się zmienić mPin. Co ciekawe miałem podpięte 2 karty w SB, z czego 1 była w starym panelu, a druga w nowym.

    broker Odpowiedz
  • Czy działa Wam usługa Sprytny Bill? Próbuję zapłacić od wczoraj kilka rachunków z terminem do 10-go i aplikacja po wprowadzeniu hasła SMS-owego zawiesza się. Pojawia się komunikat Proszę czekać…
    Restart aplikacji i telefonu nie pomaga.

    bsz Odpowiedz
  • Płaciłem we wtorek rachunki i wszystko było ok. W piątek dostałem maila że pieniądze zostały przekazane na rachunek odbiorcy.

    Adam33 Odpowiedz
  • również brak mozliwości zalogowania

    karampuk Odpowiedz
  • Skomentuj

    Chcesz mieć pewność, że nikt inny nie podpisze się twoim nickiem? Zarejestruj się (lub zaloguj) na LiveSmarter!

    Ostatnie wpisy