Dzisiaj na grouponie pojawiła się okazja do zgarnięcia tableta Galaxy Tab 3 Lite SM-T110 lub telefonu Galaxy Trend 2 SM-G313H. Warunki, tradycyjnie, są dosyć łatwe – wystarczy założyć kartę kredytową w CitiBank i wydać kilkaset złotych.
Tylko dla nowych klientów
Konkurs skierowany jest do każdego, kto od 1.01.2012 nie posiadał żadnej głównej karty kredytowej w Citibank oraz zakupił (lub otrzymał jako prezent) groupon. Jedna osoba może kupić i zrealizować maksymalnie jeden groupon.
Sprzedaż grouponów trwa do 3.09.2014 lub do wyczerpania ich ilości, tj. 3 000 sztuk.
Proces zakładania karty kredytowej
Po otrzymaniu/zakupie groupona w sekcji „Moje Zamówienia” pojawi się plik pdf z dedykowanym linkiem – to właśnie z niego należy wypełnić formularz. Na jego wypełnienie regulaminowo mamy czas do 7.09.2014, jednak my zalecamy wykonanie tego jak najszybciej.
Następnie skontaktuje się z nami telefonicznie konsultant w celu złożenia wniosku o kartę kredytową. Kolejnym krokiem będzie wizyta kuriera w celu podpisania umowy o kartę kredytową, wtedy też należy przekazać kurierowi odpowiednie dokumenty dochodowe (jeśli tak uzgodniliśmy z konsultantem w rozmowie telefonicznej). Wykaz dokumentów dochodowych znajduje się w załączniku do regulaminu. W czasie rozmowy z konsultantem musimy wyrazić jednorazową zgodę na przekazanie informacji objętych tajemnicą bankową spółce ACTION S.A. (która odpowiada za wysyłkę sprzętu).
Nagroda – telefon lub tablet
Nagrodą jest tablet Galaxy Tab 3 Lite SM-T110 lub telefon Galaxy Trend 2 SM-G313H. Regulamin przewiduje, że nagrody otrzyma 2 000 osób, które jako pierwsze spełnią łącznie następujące warunki:
- należy dokonać transakcji na sumę 500 zł kartą kredytową w ciągu 30 dni kalendarzowych od podpisania umowy o kartę kredytową, transakcje te muszą zostać zaksięgowane przez bank, a nie mogą zostać transakcjami zwróconymi bądź anulowanymi. CitiBank zastrzega, że do tej sumy 500 zł nie wliczają się przelewy wykonane z rachunku karty kredytowej.
- należy wykonać pierwsze logowanie w serwisie transakcyjnym CitiBank.
Do dnia przyznania nagrody należy być posiadaczem danej karty kredytowej. Nie możemy więc jej zastrzec czy też zrezygnować przed otrzymaniem nagrody. W pierwszym roku użytkowanie karty jest darmowe.
Informację o promocji znaleźliśmy na mamOkazje.pl – dziękujemy Arti82.
Komentarze
nadal czekam na przesyłkę, warunki pełniłam w sierpniu. dzwoniłam kilkakrotnie na infolinię i rzekomo mam dostać przesyłkę….
• anjaKolejni nie przestrzegają regulaminu, spozniaja się z wysylkami.
• newsChętnie oddam tab w zamian za telefon, paczka jeszcze nie otwierana. Transakcja przez allegro czy jakoś tak, info na junedotcom małpa poczta.fm
• bzwHej. Może mi ktoś powiedzieć, czy kurier kontaktuje się telefonicznie przed przywiezieniem paczki? Czy ewentualnie ktoś miał problem z odbiorem w godzinach w których przyjechał? Rozumiem, że można wtedy odebrać z siedziby firmy kuriereskiej? No i ostatnie pytanie, jaki kurier przywozi telefony?
• kudoU mnie też dostarczyli tablet. 2 dni później sms, że się pomylili i żebym nie otwierał, ale było już za późno bo odpakowałem (myślałem że to ten z „niewygrany” BNP). Jak myślicie jak przywiozą mi telefon to mogę oddać im ten drugi nieodpakowany od BNP?
• KacperKacper,
A co jesli najpierw bedziesz musial oddac tablet zanim przysla Ci telefon? Taki scenariusz jest bardziej prawdopodobny.
Tak czy inaczej powinni przyjmowac odpakowane tablety – nie nasza wina ze ktos sie pomylil po ich stronie.
Pozdr
• PedritoPedrito
wypowiedzenie umowy było opisywane już, ale koledze emerytowi ktoś by powtórzył w 2 słowach..
jak to zrobić szybko
• MarianMarian, jeśli chcesz szybko to są dwa sposoby:
• dario1. Jeśli mieszkasz w mieście, np. w Gdańsku obok oddziału to podejdź i zrezygnuj,
2. A jeśli np. w Gorlicach to najszybciej jest wykonać krótki telefon do banku i zrezygnować.
warunki spełniłem w sierpniu, dzwoniłem dzisiaj do banku, pan na infolinii twierdzi, że według regulaminu mają czas do końca paździenika ponieważ miesiącem nastepujacym po sierpniu jest październik :) po tych słowach się rozłączył!
• pablopablo, napisz do nich wniosek o udostępnienie nagrania
• darioDostałem szary a miał być biały ! Chce tak jak obiecali biały więc co mam zrobić ? reklamacja ? ktoś zgłaszał w banku ten problem ?
• luicRegulamin mówi jasno:
• luicNagroda dostępna jest w kolorze białym. Klient nie ma
możliwości wyboru innej wersji kolorystycznej.
Reklamacja jak nic.
• darioI niech wymienią albo pokryją koszty autoryzowanego serwisu gdzie wymienisz obudowę bez utraty gwarancji.
A otwierałeś już pudełko ?
nie nie otwierałem
• luickolor powinien być: „cream white”
• safja warunki spełniłem dość późno ( 29.09) a dziś przyszedł tablet.
Więc spokojnie dostaniesz.
Teraz w gwoli przypomnienia, jak zamknąć kartę? Bo wg regulaminu już można ( do czasu otrzymania nagrody), jednak jeszcze nie otrzymałem wyciągu więc chyba poczekam z uregulowaniem należności wobec Banku.
• LenioLenio: a nie łaska przeczytać kilka komentarzy wyżej ?!?!?
• sicLenio – jak zamknąć kartę?
• darioJak będziesz ostatni wychodził z domu to zostaw kartę na stole i zamknij dom. Wtedy karta też będzie zamknięta.
warunki spełnione we wrześniu dzisiaj dotarł telefon (przesyłka nadana przez Action SA w Poznaniu) – kolor szary ale mnie to nie przeszkadza bo i tak za chwilę wyląduje u nowego właściciela…
• MilonTelefon otrzymałem tydzień temu, niestety niesprawny: nie działa przycisk : Wstecz.
• JJPoczątkowo chciałem, aby dostawca mi go wymienił. Niestety bank i dystrybutor wzajemnie przerzucają na siebie odpowiedzialność.
Bank polecił mi zwrócić się do dystrybutora sprzętu, dystrybutor abym zwrócił się do organizatora promocji czyli banku. Widząc, że w ten sposób niewiele wskóram wybrałem trzeci wariant – przez serwis gwarancyjny.
Tam okazało się, że nie mogą przyjąć mojego telefonu, gdyż nie mają takiego numeru fabrycznego na liście, ale jeszcze to sprawdzą. Na drugi dzień poinformowali mnie że z banku otrzymali tylko listę tabletów i w ogóle nie mają żadnej listy telefonów objętych promocją. Kolejny dzień, kolejny telefon i wreszcie dowiedziałem się, że wystąpili do banku o listę telefonów ale otrzymają ją najwcześniej w przyszły piątek (czyli 24 października).
To wszystko wygląda na totalną ściemę ze strony wszystkich tych instytucji, i dlatego proszę, kto ma chwilę czasu żeby zadzwonił na infolinię serwisu, podał numer fabryczny swojego telefonu i spytał,
czy jego telefon jest objęty gwarancją. Jeżeli odpowiedź będzie negatywna proponuję składać reklamację w banku. Może w przypadku większej liczby zgłoszeń ktoś w końcu zajmie się tą sprawą.
za ile sprzedaliście tablety?
• Lenio330 zł.
• safLenio, ja zadzwonię w wolnej chwil.
• darioA do banku napisałbym żądanie wymiany wadliwego urządzenia którego nikt nie chce serwisować na jego regulaminową równowartość czyli 499zł.
Ja dostałem potluczony tablet z bnp, sprawa w toku… Niezabezpieczona odpowiednio, jazdy umywa ręce.
• newsofftop
• psssssssetui od jakiego innego tel. pasuje do tego Trend 2 ? bo bardzo malo tego widze albo pod zla nazwa szukam :P
Hej, może mi ktoś powiedzieć jaki kurier przynosił Wam przesyłki. I czy dzwonił przed przyjazdem?
• KudoKudo # mi przyniósł facet, wiek około 40, krępej budowy działa, miał tablet w szarej kopercie….niestety nie dzwonił, zapukał do mego domu, otworzył mu kamerdyner…coś wiecej potrzebujesz..?
• omirJJ – dzwoniłem do szajsunga i numer seryjny mojego aparatu też nie znajduje się na liście serwisowej, tyle że nie przywiązuję do tego wielkiej wagi bo go nie sprzedaję.
• darioomir – piszesz, że ten kurier był krępej budowy działa ? No, no …
• darioCzy ktoś tak jak ja nie otrzymał jeszcze telefonu? Lub tabletu?
• anaJa jeszcze nie otrzymałam wszystkie warunki spelnilam W pierwszej polowie września kontaktówalam sie z bankiem i stwierdzili ze mi nie przysluguje, czy ktos mial taka sytuację co mam zrobic zeby dostac?
• DDDD – poproś bank o podanie daty granicznej, to jest momentu kiedy któryś klient jako ostatni spełnił warunki promocji. Jeśli spełniłaś warunki przed tym terminem to sprawa jasna a jeśli nie to może znajdziesz (np. tutaj) kogoś kto spełnił warunki później i dostał sprzęt. W zasadzie już możesz sondować czytelników tylko podaj info kiedy przekroczyłaś 500zł kartą.
• dariowarunki spełnione 10.09 – na dziś brak tabletu, jutro zapytam co jest nie tak
• ChrisDario wszystkie warunki spełniłam przed 16, bo wtedy zostały ostatnie transakcje zaksięgowane, a zanim zostały zaksięgowane to tez trochę minęło bo nie zawsze przechodziły od razu z powyższych komentarzy wynika że ktoś spełnił 29.09 i dostał i mi stwierdzili że nie przysługuje….czy jest możliwość wyegzekwowania teraz od nich w jakiś sposób wywiązania się bo po rozmowie z konsultantem mam wrażenie że w ogóle się do tego nie poczuwają…:(
• DDKonsultant nie jest partnerem do rzeczowej rozmowy. Ma opracowane odpowiedzi na standardowe pytania i plany sprzedażowe.
• darioPiszesz, że ktoś spełnił warunki 29.09 i dostał. Ale co, tablet czy telefon ? Jeśli to drugie to masz bank w garści, tylko trzeba złapać kontakt do takiej osoby i użyć jako argumentu.
Najpierw poczekaj na info z banku.
Dario powyżej napisał że tablet, rozmawiałam z konsultantem i zgłosiłam ze czemu osoby spełniające później otrzymały to dostałam tylko informację że to była „nagroda w konkursie” która mi nie przysługuje, a jak poprosiłam o dokładne informacje i wyjaśnienie to stwierdził że może napisać reklamacje w moim imieniu, miałam dostać kopie na email ale znów cisza … i na email tez jak na razie nie odpisują…
„ja warunki spełniłem dość późno ( 29.09) a dziś przyszedł tablet.
Więc spokojnie dostaniesz.
Teraz w gwoli przypomnienia, jak zamknąć kartę? Bo wg regulaminu już można ( do czasu otrzymania nagrody), jednak jeszcze nie otrzymałem wyciągu więc chyba poczekam z uregulowaniem należności wobec Banku.
15 października 2014, 20:33 przez Lenio #”
• DDWarunki spełniłam na początku września. Dzwoniłam juz z 10 razy na infolinię i tylko jeden raz uzyskałam info ze niby spełniłam warunki. Pozostał ostatni tydzień w którym rzekomo powinnam dostać telefon ale przestałam juz w to wierzyć :(((((((
• annNie ma co dzwonić. Trzeba napisać żądanie o informację z datą graniczną dla premiowanych osób dotyczących np. telefonów. Bez tego to zwykłe wróżby. Chyba, że ma się pod ręką kogoś kto dostał sprzęt a spełnił warunki później.
• darioBrałam udział w edycji lipcowej, na gruperze i miałam dokładnie ten sam problem – brak tabletu i jakiejkolwiek informacji od banku. Na infolinii konsultant przez jakieś czterdzieści minut zapoznawał się z regulaminem bo chyba nie miał pojęcia że taka promocja była organizowana i podawał rozmaite bzdurne przyczyny nieotrzymania przeze mnie nagrody – np. że nie zapłaciłam tą kartą za kupon na gruperze.. Ostatecznie spisał moją reklamację, na którą otrzymałam pocztą odpowiedź, że bardzo mnie przepraszają i jest im niesamowicie przykro że nie zostały dotrzymane standardy jakości obsługi, był to błąd pracownika banku i tablet przyślą w ciągu trzech tygodni o ile spełniłam warunki. Niestety nie przysłali jak na razie, ale mają czas do końca tygodnia więc czekam.
• AgulAgul mogłabyś mi powiedzieć czy ty pisałaś ofijalną reklamacje sama czy tez konsultatnt w twoim imieniu to zrobił albo miał to zrobić i daj znac jeak otrzymasz :)
• DDdziś uzyskałam na infolinii informację, że osoby które spełniły warunki we wrześniu otrzymają nagrodę do końca LISTOPADA !!!!! myślę, że to kolejne ‚granie na czekanie’
• ANiaA ja powtórzę swoje zdanie. Bank wybrał chu….ego dostawcę który nie ma sprzętu (telefonów). Najpierw opóźnił dostawę a potem rozesłał telefony w innym kolorze. Widzę, że i tych zabrakło, więc pewnie czekają na nowy towar.
• darioI tak się złożyło, że citi się ośmieszyło i ludzi wk…ło.
Ja spełniłem warunki we wrześniu i telefon otrzymałem na początki października
• kacprus07DD – nic nie pisałam, konsultant spisał jakąś reklamację na podstawie rozmowy, szczerze mówiąc, to nawet nie poprosiłam go o jej przeczytanie. Po tygodniu dostałam SMSa, że odpowiedź została wysłana na mój adres korespondencyjny, a po kolejnym tygodniu rzeczywiście pismo dotarło. Trochę niepokoi mnie tylko sformułowanie „o ile zostały spełnione warunki” – skoro już złożyłam reklamację, to mogliby zadać sobie ten trud i od razu sprawdzić, czy ich zdaniem spełniłam warunki, a tak nadal pozostaje pewien margines ryzyka, że jednak tabletu nie dostanę :)
• Agulja poprosilem o maila w tej sprawie, zebym mial jakis dowod. Odpisali ze przepraszaja za opoznienia, ale to wina dostawcy i ze telefon dostane do konca pazdziernika. Warunki spelnilem do konca sierpnia. W nagrode mam niby dostac dodatkowo pamiec 8GB ;p Telefonu nadal brak, poczekam do konca tygodnia i znowu dzwonie do banku.
• Lukasz123Dzwoniłem dzisiaj na infolinię celem zamknięcia karty. Uprzejma pani Kinga zaproponowała mi 10% cashbacku za zakupy do końca listopada… no i przekonała mnie :) Czyli zamykamy konto po nowym roku :)
• sicsic – 10% na wszystkie transakcje zakupowe czy z ograniczonym MMC
• darioKomentarze ze ktoś ma coś dostać w gratisie za zwłokę itd to bujdy.
• ann@dario: wsie transakcje bezgotówkowe, ale limit zwrotu do 50 zł :)
• sicja mam nadzieje, ze wogole otrzymam telefon. Dzisiaj juz napisalem maila do nich, ze towaru dalej brak mimo zapewnien z ich strony
• Lukasz123