Toyota Bank: 140 zł premii za założenie lokat 2,3% i 2,5% dla nowych, 70 zł dla obecnych klientów i 50 zł za polecenie

Zakończona

Wygląda na to, że osoby szukające dobrych lokat bankowych mogą nieco odetchnąć. Do oferty Toyota Banku właśnie trafił Plan Depozytowy na 160 dni, który oferuje 2,5% w skali roku. To jednak nie wszystko: zapisując się do specjalnej promocji i zakładając dodatkową lokatę 2,3% możemy zyskać 140 zł premii (jako nowy klient) lub 70 zł premii (jako obecny klient) oraz zwolnienie z opłat za konto. Bardziej opłacalnego i bezpiecznego miejsca na przechowywanie swoich oszczędności prawdopodobnie w tej chwili nie znajdziecie!

140 zł za założenie lokaty 2.5% Toyota Bank w promocji Duet Korzyści

140 zł dla nowych klientów

Pierwsza część akcji dotyczy premii w wysokości 140 zł dla nowych klientów. Tych, w porównaniu do poprzednich akcji, organizator określa dość liberalnie – są to osoby, które:

nie posiadają i nie posiadały w okresie od 1.01.2016 roku do dnia 14.02.2017 roku Konta Jedynego w [Toyota] Banku

Jeśli spełniamy te warunki, to aby zgarnąć premię należy przejść na stronę promocji i w terminie 15.02 – 8.03 zarejestrować się podając swoje imię, nazwisko, adres e-mail oraz akceptując pierwszą zgodę:

140 zł premii i 2.5% na lokacie Plan Depozytowy 160 dni w Toyota Bank

Po rejestracji i aktywacji dostępu na dole strony promocji ukaże się opcja „Nie mam Konta Jedynego”. Po kliknięciu zostaniemy przekierowani na promocyjny wniosek o Konto Jedyne, gdzie konieczne będzie wyrażenie zgody na przesyłanie informacji handlowych o ofercie banku, przetwarzanie danych za pomocą telekomunikacyjnych urządzeń końcowych oraz przekazywanie informacji objętych tajemnicą bankową w celu przeprowadzenia promocji. W ciągu 2 dni roboczych od złożenia wniosku skontaktuje się z nami konsultant banku i umówi wizytę kuriera w celu założenia konta.

Zgody marketingowe przy zakładaniu Konta Jedynego z premią

Dalej będzie już z górki: do 15.04.2017 musimy założyć co najmniej jedną lokatę Plan Depozytowy na 160 dni na kwotę min. 5000 zł oraz co najmniej jedną lokatę Depozyt Plus na 12 miesięcy na kwotę min. 5000 zł. Oprocentowanie lokat wyniesie 2,5% i 2,3% i jest gwarantowane dla uczestników akcji.

Ostatni z wymogów akcji to utrzymanie obu lokat przez co najmniej 90 dni, licząc od dnia założenia każdej z lokat. Pamiętajmy tylko, że zerwanie lokat skutkuje stratą naliczonych odsetek, więc, zwłaszcza w przypadku lokaty na 160 dni, nie jest zbyt korzystne i osobiście polecam wytrzymać do końca ;)

70 zł dla obecnych klientów

Jakie warunki czekają na obecnych klientów? Bardzo podobne do nowych. Różnica polega na tym, że po rejestracji na stronie promocji wybieramy opcję „Mam Konto Jedyne”, a następnie wyrażamy zgodę na przekazanie informacji objętych tajemnicą bankową w celu przeprowadzenia promocji. Istotny jest jednak inny wymóg – dotychczas obecni klienci banku nie musieli mieć wyrażonej żadnej zgody marketingowej aby otrzyma premię. Tym razem wymagany jest ten sam pakiet zgód co dla nowych klientów, czyli zgodna na przesyłanie informacji handlowych oraz zgoda na przetwarzanie danych za pomocą telekomunikacyjnych urządzeń końcowych.

Co istotne: w opisywanej ofercie premiowani są tylko obecni klienci, którzy założyli Konto Jedyne w jednej z akcji organizowanych przez Agorę (czyli zdecydowana większość ofert dla nowych klientów Toyota Banku opisywanych na blogu w 2015 i 2016 roku).

Dalsze kroki są niemal identyczne jak w przypadku nowych klientów. Obecni klienci do dnia 15.04.2017 muszą zwiększyć saldo depozytów posiadanych w Toyota Banku w dniu 14.02.2017 o 10 000 zł, przez założenie co najmniej jednej lokaty Plan Depozytowy na 160 dni na kwotę min. 5000 zł oraz jednej lokaty Depozyt Plus na 12 miesięcy na kwotę min. 5000 zł. Saldo musi być zwiększone przez 30 dni. Oznacza to, że jeśli w międzyczasie (po założeniu dwóch promocyjnych lokat) skończy się nam jakaś inna lokat i saldo nie będzie zwiększone w danym dniu, to premia się nie należy! Warto więc sprawdzić kiedy kończą się lokaty i zaplanować wszystko tak, aby saldo z dnia 14.02 zostało zwiększone o 10 000 zł oraz aby stan ten utrzymał się przez kolejne 30 dni (w „najgorszym” wypadku trzeba będzie założyć jeszcze jakąś lokatę, np. za pomocą środków, które wróciły z zakończonej lokaty).

Oczywiście, aby otrzymać premię, obie lokaty (Plan Depozytowy 160 dni i Depozyt Plus na 12 miesięcy) muszą zostać utrzymane przez min. 90 dni.

Wypłata premii (i zwrot opłat za konto!)

Aby otrzymać tytułową nagrodę należy utrzymać aktywne Konto Jedyne do dnia wypłaty premii, czyli 25.08.2017. Istotne jest jednak, aby śledzić swoją skrzynkę e-mail, ponieważ do 31.07.2017 organizator powiadomi nas o przyznaniu premii mailowo, a my będziemy musieli uzupełnić swoje dane do odbioru premii do dnia 10.08.2017.

Oprócz tego promocja gwarantuje nam jeszcze jeden typ premii: zwrot opłaty za prowadzenie Konta Jedynego, czyli 2,49 zł miesięcznie. Jak uzyskać taki zwrot? Należy mieć aktywne jednocześnie dwie lokaty: Plan Depozytowy 160 dni oraz na Depozyt Plus na 12 miesięcy. Zwrot obowiązywał będzie nie dłużej niż do końca 2017 roku, przy czym skoro aktywna musi być lokata 160 dniowa, to póki co możemy zakładać, że zwrot otrzymamy za 5 miesięcy. Jeśli po zakończeniu promocyjnej lokaty ciągle dostępny będzie Plan Depozytowy na 160 dni, to znów możemy go założyć, aby zyskać dalsze zwolnienia z opłat.

Przelew zwrotu nastąpi do 15. dnia roboczego miesiąca następującego po miesiącu spełnienia warunków do zwrotu.

Ile kosztuje Konto Jedyne?

Ponieważ zwrot opłat za konto obowiązuje maksymalnie do końca 2017 roku, to warto wiedzieć jakie warunki nas czekają w momencie, kiedy będziemy chcieli utrzymać przez rok lokatę Depozyt Plus – jej zakończenie nastąpi najwcześniej w lutym 2018.

Opcje mamy dwie. Pierwsza z nich to zwolnienie z opłat dzięki wydawaniu kartą (niewymaganą w promocji) 400 zł miesięcznie. Druga opcja to po prostu poniesienie drobnych strat, czyli kilku opłat miesięcznych (w najlepszym wypadku trzech w 2018 roku). Nawet biorąc pod uwagę te koszty promocja mocno się opłaca. A ponieważ to dopiero pierwsza oferta zapowiadana na ten „rok korzyści”, to kto wie, czy w kolejnych miesiącach znów nie będziemy mogli zarobić? :-)

Swoją drogą warto pamiętać, że płacenie kartą i posiadanie lokat w Toyota Banku może się podwójnie opłacać, dzięki programowi moneyback, na którym można zgarnąć nawet 600 zł rocznie. Więcej pisaliśmy o nim w osobnym artykule: Tankuj Korzyści do pełna.

Plan Depozytowy na 160 dni

Na koniec warto dodać, że Plan Depozytowy na 160 dni to, sam w sobie, całkiem atrakcyjny depozyt. W tej chwili podobne oprocentowanie oferują banki na lokatach o czasie trwania od 2 lat w górę. Tu otrzymujemy nieco ponad 5-miesięczny okres oszczędzania, ale w zamian musimy założyć konto (choć w tym wypadku się mocno opłaca).

Lokat Plan Depozytowy możemy założyć maksymalnie 10. Każda z lokat może mieć wartość od 3000 zł do 13 000 zł. Oczywiście jeśli chcemy skorzystać z promocji, to musimy mieć przynajmniej jedną lokatę na kwotę 5000 zł.

Do 250 zł za polecenie oferty znajomemu

Jeśli dalej nie jesteś przekonany do skorzystania z powyższej (obiektywnie bardzo dobrej) oferty, to w promocji przewidziana została jeszcze jedna premia – premia dodatkowa za polecenie oferty znajomemu. Do zgarnięcia mamy 50 zł za każde skuteczne polecenie, przy czym nie więcej niż 250 zł.

Jak polecić ofertę? Po rejestracji na stronie promocji będziemy mogli wygenerować swój unikalny kod polecający. Wystarczy podesłać go znajomemu, a znajomy musi zarejestrować się na stronie promocji, podać kod, imię, nazwisko oraz adres e-mail polecającego i spełnić warunki promocji dotyczące nowych klientów opisane w tym artykule. Nie ma jednak obowiązku polecania oferty ani wpisywania danych osoby polecającej.

To tyle :) Premia dodatkowa zostanie wypłacona wraz ze „zwykłą” premią w terminie do 25.08.2017.

Nie przegap!

Komentarze

  • Szanowny Panie,

    Opłata za prowadzenie Konta Jedynego wynosi 2,49 zł miesięcznie i jest pobierana na początku każdego miesiąca (z góry za dany miesiąc). Wyjątkiem jest pierwszy niepełny miesiąc posiadania konta – w tej sytuacji Bank nie pobiera opłaty.
    Aby uzyskać zwrot opłaty należy wykonać kartą debetową wydaną do konta operacje bezgotówkowe na łączną kwotę 400zł w danym miesiącu. Zwrot jest przelewany na konto maksymalnie do 10-tego dnia roboczego miesiąca następnego po miesiącu pobrania opłaty.

    Jeśli jest Pan uczestnikiem promocji „Zarabiaj z duetem korzyści” organizowanej przez Agorę, zwrot opłaty za Konto Jedyne nastąpi za te miesiące kalendarzowe, w których będzie Pan utrzymywał jednocześnie aktywne dwie lokaty: Plan Depozytowy na 160 dni oraz Depozyt Plus na 12 miesięcy. Zwrot opłaty nastąpi przelewem bankowym do 15-go dnia roboczego miesiąca następującego po miesiącu, w którym spełnione zostały warunki do zwrotu
    Zwrot będzie realizowany w ten sposób nie dłużej niż do końca 2017 roku.

    Czyli kiedy zwrot?????????

    raul_r2 Odpowiedz
    • 15 dzien roboczy to ok. 20-21 czyli za kwiecien oddadza do 22.05. A pobrane za maj do 22.06.

      keton
  • Wyżej Krak pisze, że wczoraj juz dostał.

    Marta Odpowiedz
    • Krak to stary klient i moze miec inna umowe. W nowej jest wyraznie 15 dzien roboczy.

      kuken
    • Biorę udział w promocji ” Tankuj korzyści do pełna ” i podejrzewam, że właśnie w związku z tym otrzymałem już w tym miesiącu zwrot 2,49 zł. Moja żona i kolega zwrotu jeszcze nie otrzymali. Chwalcie się jak dostaniecie zwrot.

      Krak
  • Na moim koncie (stary klient) zwrotu brak – poszła reklamacja, odpisali, że nie mają zgłoszenia, a maila z przypomnieniem o założeniu lokat dostałem dostałem :(

    janus_z Odpowiedz
  • Wczoraj moja żona i znajomy otrzymali zwrot 2,49 zł

    Krak Odpowiedz
  • Dostałem wczoraj, tj. 19 maja 2,49 zwrotu opłaty za konto. Dostała też żona.

    Eugeniusz Odpowiedz
  • Też dostałem zwrot, czyli teraz trzeba zostawić na koncie tylko 2,49 zł, a resztę odlać gdzieś indziej.

    broker Odpowiedz
  • Mi nie oddali. W kulki sobie lecą?

    xxxx Odpowiedz
    • Koniecznie pisz reklamację, bo może to oznaczać, że „przeoczyli”, że uczestniczysz w promocji, więc z premią też może być problem.

      Don Quijote de la Mancha
  • Dostałem zwrot 10.05 ale korzystam z promocji Tankuj Korzyści. Sam nie wiem czy też zostałem „przeoczony” w promocji ” Duet lokat ” czy starzy klienci banku korzystający z moneybacku rozliczani są inaczej. Korzystający z obu promocji kiedy otrzymaliście zwroty i co było w tytule ? Z góry dzięki za odpowiedź.

    Krak Odpowiedz
    • „Zwrot opłaty za prowadzenie konta ? Promocja Duet Lokat”

      Don Quijote de la Mancha
  • @ Don dzięki, dostałeś zwrot wczoraj ? Czy jako stary klient tak jak ja 10.05 ? U mnie w tytule :
    ” Zwrot – Opłata za prowadzenie konta (Polecenie przelewu) ” . Wygląda na to ,że chyba zostałem „przeoczony”

    Krak Odpowiedz
    • Dostałem wczoraj, choć warunki tej promocji (2 lokaty) zacząłem spełniać 10 marca, więc liczyłem, że pierwszy zwrot dostanę już w kwietniu.

      Don Quijote de la Mancha
  • Ja obie lokaty zakładałem w kwietniu. Hmmm…czytając to co piszesz może pierwszy zwrot dostanę w czerwcu ? ?? Osoby polecone przeze mnie ( nowy klient ) oboje dostali zwrot tytułem promocji. Może wszystko jest ok ?

    Krak Odpowiedz
  • No właśnie Don…. i inni Ja założyłem 9.03. Dzień, dwa później założyłem lokaty. Mam pierwszy zwrot ale jak go traktować? Wcześniej pobrali mi dwa razy czyli za 2 miesiące czyli w sumie 4.98. Zwrócili mi za który miesiąc? 03, 04 ? O ile się orientuję to za 03 nie mieli prawa pobrać bo to niepełny miesiąc ale wygląda na to ze jednak se pobrali. Dziwna u nich logika panuje, ktoś to wreszcie ogarnął?

    jojo Odpowiedz
  • pobierają 1. z góry za cały miesiąc, oddają dopiero ok. połowy kolejnego miesiąca. Zgodnie z tą pokrętną logiką zawsze jest się 1 opłatę do tyłu i chyba nie da się tego przeskoczyć, chyba, że ktoś to już reklamował? Jeśli tak, to jaka odp.?

    abc Odpowiedz
    • Temat: „ODP: Brak zwrotu opłaty za konto w promocji Zarabiaj z duetem korzyści”
      Treść: „Szanowny Panie, uprzejmie informujemy, że zwrot naliczonej opłaty z dniem 01.04.2017 roku nastąpi do 15-tego dnia roboczego w maju, zgodnie z zapisami Regulaminu Promocji Zarabiaj z duetem korzyści. Toyota Bank opłaty za prowadzenie Konta Jedynego pobiera z góry za dany miesiąc. Co oznacza, że naliczenie każdego pierwszego dnia miesiąca dotyczy miesiąca w którym opłata została pobrana. Z serdecznymi pozdrowieniami, […]”

      Don Quijote de la Mancha
  • @abc
    Niestety nie da się tego pominąć. TB nie pobiera opłaty za konto za niepełny miesiąc. Pierwszą opłatę pobiera z góry 1 dnia miesiąca następującego po miesiącu otwarcia konta. Jeżeli w miesiącu, za który pobrano opłatę, założono i utrzymano 2 lokaty to zgodnie z regulaminem bank w miesiącu następującym po miesiącu pobrania opłaty zawraca pobraną opłatę.
    Przykład. Konto założone 3 marca. Pierwsza opłata za konto pobrana 1 kwietnia. Następna opłata pobrana 1 maja. 19 maja zwrot opłaty za kwiecień. I w następnych miesiącach tak dalej. Zwrot będzie następował nie dłużej niż do końca 2017r. pod warunkiem, że przez cały ten okres będziemy utrzymywali 2 lokaty. Mam nadzieję, że bank od 1 stycznia 2018r. przedłuży zwolnienie z opłaty za konto.

    Eugeniusz Odpowiedz
    • A u mnie:
      – umowa podpisana koniec luty
      – dostęp do konta zrobiłem 03.03 (w tym dniu także założyłem lokaty) i na koncie na start miałem saldo minus 2,49zł opłata z dn. 01.03
      – 01.04 pobrali mi kolejną opłatę 2,49
      – pierwszy zwrot był dnia 13.04

      Pyt) Ta opłata z 01.03 był za luty czy za marzec?
      Pyt) Albo nie powinni brać opłaty 01.03 albo powinni oddać ją około 15.03?

      Michał
  • 1.03 pobrali z góry za marzec, w 04 wzięli z góry za 04 a zwrócili za 03. Tak ja to rozumiem. Sprytna zagrywka na ich korzyść na szczęście to żadne pieniądze można przeżyć, chodzi co jedynie o zasady ale „kij im w oko” dla premii gra warta świeczki

    jojo Odpowiedz
    • Jak miałem u nich konto to po wypowiedzeniu umowy i odwołaniu go przestali pobierać opłaty za kartę. Było tak parę miesięcy, a gdy ostatecznie wypowiedziałem umowę to zwrócili 2,49zł choć przez kilka miesięcy jej nie pobierali. Z tego by wynikało, że w ostatnim miesiącu wypowiedzenia umowy zwracają tą zaległą opłatę za kartę.

      Łuki
  • Otrzymałem mejla od „Zaproszenie do rejestracji w bank.zpremia.pl” od kontakt@bank.zpremia.pl, ale to chyba dotyczy innej promocji, to jeszcze nie „do 31.07.2017 organizator powiadomi nas o przyznaniu premii mailowo, a my będziemy musieli uzupełnić swoje dane do odbioru premii do dnia 10.08.2017”?

    Don Quijote de la Mancha Odpowiedz
  • Zawijają cash co miesiac za kartę/prowadzenie, i nie oddają. Co za tragiczny bank.
    Jak tam napisać reklamację?

    xxxx Odpowiedz
  • ja Reklamację napisałem wiadomością mailową – przez wewnętrzną pocztę w koncie.
    Odpisali mi, że opłatę za prowadzenie konta zwracają do 20 kolejnego miesiąca.

    xx Odpowiedz
  • pobrali mi opłatę za 04.2017 i nie oddali, za 05 i 06 oddali, ale pozostaje to niezwrócone za 04, a ponieważ miałam na koncie równe 2,49 to mi wisi ta kwota na debet i jeszcze mi odsetki naliczają…co za dziady…. a jak u Was?

    Edyta Odpowiedz
    • Bo dla spokoju nalezalo zostawic na koncie 5zl. Oplaty pobieraja zgodnie z cennikiem i oddaja zgodnie z regulaminem. RTFM

      keton
  • Niedługo będzie mail? Ciekawe.

    Hugo Barra Odpowiedz
  • No właśnie…. Zbliża CHYBA się czas finalizacji tej akcji ??? niestety jestem w trakcie przeprowadzki i remontu mieszkania więc na głowie mam setki innych spraw. Zupełnie wypadłem z rytmu finansów.
    Co teraz? Na dniach ma przyjść mail i mamy uzupełnić dane, tak? Nie umiem sobie przypomnieć ale coś było na rzeczy że po skończeniu lokaty półrocznej CHYBA trzeba było ją znów założyć? Dobrze pamiętam? Tylko jaki był cel? zwolnienie z opłaty? Jeśli trzeba ją założyć to jaką (jaki czas) i z jakim dniem (dokładnie tym w którym ona się skończy?)

    Prosiłbym o przypomnienie jakie należy podjąć kolejne kroki, może jakaś przypominajką by się przydała by łatwo przegapić teraz istotne sprawy, raz już taką akcję prawie przegapiłem ale reklamacje przyniosły skutek, chyba z Meritum bankiem to było….

    jojo Odpowiedz
    • „… do 31 lipca”, czyli w praktyce… 31 lipca.

      broker
    • Teraz powinni wyslac email zeby wypelnic dane. Co do odnowienia lokaty to najlepiej bylo skorzystac z ostatnich promocji na lokate na 160dni, ktora bedzie trwala mniej wiecej do grudnia, czyli do listopada daje to zwolnienie z oplat. Jesli z tego nie skorzystales musisz zalozyc lokate poza promocja, ale na nedzny % lub placic co miesiac 2.49zl lub wydawac 400zl karta.

      keton
  • Ale mi półroczna kończy się w połowie sierpnia i teraz nie wiem czy mogę czy muszę znów założyć. Coś mi się kojarzy że muszę ale nie pamiętam po co, może zwolnienie z opłat? A jeśli tak to jaką miałbym założyć? A może chodziło o to że MOGĘ zerwać roczną ale to się”suma sumarum” nie opłaca bo odsetki się traci, no nie pamiętam już co i jak….

    jojo Odpowiedz
    • przeczytaj sobie jeszcze raz na spokojnie opis promocji, tam są wszystkie informacje, których szukasz ;)

      pozdrawiam

      kruczi
    • Albo lepiej odpowiedzi na swoje posty :)

      keton
  • Zaraz zaraz…. znalazłem u siebie maila z dnia 17 lipca dotyczący Zmian warunków Regulaminu promocji „Lokata 160 dni z premią dla Uczestników Klubu Korzyści”

    pkt 2 mówi że
    „2. Rozstrzygnięcie Promocji (powiadomienie o zakwalifikowaniu do otrzymania Premii) nastąpi do dnia 1.12.2017 roku.”
    Była o tym mowa , coś komentowaliście bo tak jak pisałem w ostatnim czasie zupełnie wypadłem z obiegu finansów.

    Wywnioskowałem że ową lokatę (160 dni) TRZEBA znów założyć aby uniknąć opłat. Ale czy trzeba ją założyć dokładnie w tym samym dniu w którym się kończy? Sorki jeśli coś mieszam skorygujcie mnie ale próbuję jakoś wrócić na odpowiednie tory i nie przegaoić ważnych spraw….

    jojo Odpowiedz
    • To mail dotyczący ostatniej promocji. Tu piszemy o lutowej.

      A co do przypomnień – będą. Planuje na to osobne miejsce na stronie głównej bo faktycznie szkoda, abyście przeoczyli coś ważnego (a sam wiem, że maile potrafią wpadać do spamu…)

      Michał
  • No ! I to, to ja rozumiem. Mogę remontować dalej, chociaż nie, teraz zasłużona przerwa, jadę na urlop :)

    jojo Odpowiedz
  • Panowie, dostaliście maila dotyczącego uzupełnienia danych do promocji. Dziś mija termin…

    warmaschine Odpowiedz
  • Jest mail :)

    Michał Odpowiedz
  • I u mnie jest :)

    Kurt Odpowiedz
  • Warunki spełnione a emaila brak, lokaty do dziś mam założone, w jaki sposób piszemy reklamację, może ktoś doradzi, bo to dziwny bank, piszemy do banku czy Agory, na jaki e-mail

    Paweł Odpowiedz
    • Może ktoś podpowiedzieć do kogo napisać reklamację ?? Warunki spełnione, lokat do dnia dzisiejszego nie ruszałem..a e-maila brak

      Clio
  • U mnie również…17:30 dopiero doszedł ;)

    warmaschine Odpowiedz
  • Ech. Wujkowi to nawet za konto nie zwracali. Chyba ze starym klientom nie musieli?

    Hugo Barra Odpowiedz
  • Wszystko super, otrzymałam maila w celu uzupełnienia danych… Ale przy wpisywaniu numeru Konta Jedynego okazało się, że pole numer konta w formularzu ma nieprawidłowy format, więc tak naprawdę nie mam możliwości uzupełnienia danych i przesłania formularza.

    Mari Odpowiedz
    • W mailu, który otrzymałem była min. informacja : ” … Konieczne jest podanie numeru rachunku Konta Jedynego (bez spacji),… „. Wpisałem zgodnie z zaleceniem i bez problemu przyjęło cały numer. O jakim nieprawidłowym formacie numeru w formularzu piszesz ?

      JohnSnow
    • Dziękuję za odpowiedź :-) Faktycznie, pierwotnie kopiowałam adres konta i, co prawda, spacje nie były widoczne, ale jednak były :-) Po ręcznym wpisaniu bez problemu poszło.

      Mari
    • Cieszę się, że pomogło :)

      JohnSnow
  • Amatorsko wygląda ta promocja, bank potwierdził mój udział w promocji, podwyższył oprocent lokat., zwroty za konto są, 10 lokat nie ruszanych..a organizator nie wysyła e-maila a w panelu brak jakiejkolwiek informacji. Jestem nowym klientem…bardzo ciekawie się zaczęło.

    Clio Odpowiedz
    • Clio, póki co mają czas do północy na wysłanie maila. Może wysyłają partiami i trzeba po prostu uzbroić się w cierpliwość.

      JohnSnow
    • Obawiam się, że jak już nie przyszedł to nie przyjdzie. Nikt tam po nocach nie siedzi:( Trzeba mieć cholernego pecha..

      Clio
  • za cholerę nie potrafię się zalogować !!!! 2 konta.Nie wiem o jakich hasłach mowa więc klikam przypomnij hasło przychodzi na maila i lipa. Po jaka cholerę dwa linki przysyłają (próbowałem i na jednym i drugim) . Jak poradziliście sobie z logowaniem ?

    jojo Odpowiedz
    • Też tak miałam. Spróbuj wklepać RĘCZNIE po kolei znaki (nie kopiuj – wklej) to nowe hasło, które przyszło. Mi za którymś razem się tak udało.

      Lidia
  • Przyszedł taki mail.
    „Gratulujemy!
    Zostałeś zakwalifikowany do wypłaty premii w promocji „Zarabiaj z duetem korzyści” organizowanej przez Agorę SA i Toyota Bank Polska S.A!
    Aby premia znalazła się na Twoim koncie, prosimy o zalogowanie się do aplikacji promocyjnej pod adresem http://duetlokat1.zpremia.pl/promocja/zaloguj/ i wypełnienie udostępnionego formularza.
    Konieczne jest podanie numeru rachunku Konta Jedynego (bez spacji), imienia, nazwiska oraz adresu zamieszkania. W danych adresowych prosimy nie używać znaków – przecinka i średnika – ułatwi nam to realizację przelewów.
    Dane należy uzupełnić do dnia 10.08.2017.
    Premia zostanie wypłacona do dnia 25.08.2017
    Zaloguj się na mojekonto.zpremia.pl i uzupełnij dane do przelewu premii. ”
    Są tu dwa linki. Ten drugi (mojekonto.zpremia.pl ) przekierowuje na stronę promocji Millenium. Czy oznacza to, że mamy sobie wybrać tę promocję, w której braliśmy udział i w tym linku uzupełnić dane?

    Lidia Odpowiedz
  • Potwierdzam: pierwszy link
    Potwierdzam: NIE WOLNO kopiować wklejać hasła trzeba ręcznie

    Tak się wkurzyłem że już napisałem do nich że nie mogę się zalogować….

    jojo Odpowiedz
    • U mnie tez był problem z logowaniem (chyba zawsze jest…) ale nowe hasło wklejone do formularza zadziałało ;)

      Michał
    • oczywiście, że wklejanie działa normalnie, tylko trzeba robić to umiejętnie, a nie byle jak. Drugi link, rozumiem, że zmyłka. Teraz czekamy na przelew, koniec lokaty i zamykamy konto bez wypowiedzenia, bo zmienia się regulamin od 1.09 ;)

      abc
  • Co za krętacze. Lokaty założone, dostawałem zwrot, a według nich nie założyłem lokat.
    Normalnie absurd.

    Hugo Barra Odpowiedz
  • proszę o podpowiedź. Na jednym meilu mam lokatę na siebie i na żonę. Zalogowałem sie i wypełniłem swoje dane. Teraz nie mogę się zalogować powtornie / bo wyskakuje potwierdzenie ze dane wypełniłem/ celem wpisanie danych zony do otrzymania premii.

    Henryk Odpowiedz
  • „oczywiście, że wklejanie działa normalnie, tylko trzeba robić to umiejętnie, a nie byle jak.” to znaczy jak ??? Bo ja z 10 razy robiłem i mi nie „wchodziło”

    jojo Odpowiedz
    • Zmienione hasla na 2 kontach. Bez problemu. Chyba faktycznie trzeba to robic umiejetnie :) BTW uzywam Firefoxa i Thunderbirda.

      keton
  • dostalem cos takiego mailem: „Drogi Uczestniku promocji „Zarabiaj z duetem korzyści”

    w dniu wczorajszym otrzymałeś informację o przyznaniu premii
    w promocji Toyota Banku i Agory, w której podaliśmy błędny link
    do uzupełnienia danych niezbędnych do realizacji przelewu.

    Prawidłowy link http://duetlokat1.zpremia.pl/promocja/zaloguj/

    Za niedogodności przepraszamy.”

    sunwoj1 Odpowiedz
  • faktycznie byla zmyla w poprzednim mailu, ale jak sie dobrze doczytalo to poprawny link mozna bylo odnaleźć :D

    sunwoj1 Odpowiedz
  • UWAGA, UWAGA, UWAGA !!!!!!! Dziś rozsyłają maila że wczoraj podali zły link. No przechodzą samych siebie. Wg mnie ten pierwszy jest prawidłowy ten drugi coś poknocili i chyba to „prostują”

    jojo Odpowiedz
  • A co z poleceniami? Czy polecajacy powinien dostac jakas specjalna informacje?

    keton Odpowiedz
  • Od razu wybrałem „dobry” link. Dzisiaj dostałem dodatkowego e-meila z linkiem. Czy jeszcze raz uzupełniać dane?

    Eugeniusz Odpowiedz
    • Po zalogowaniu zobaczysz tam najprawdopodobniej dane, które podałeś wczoraj. Ja tak przynajmniej miałem.

      JohnSnow
  • Po zalogowaniu nie widzę formularza do wypełnienia danych. Jest tekst „Podaj dane do przelewu” i nic więcej. Czy ktoś się z tym spotkał? Próbowałam w różnych przeglądarkach

    Bogusia Odpowiedz
  • Od 1.09.2017. zmiana regulaminu w TB.Pomimo spełnienia warunku dwóch lokat nie zwracają opłat i jeszcze naliczają karne odsetki! za nie spełnienie warunków. Jak najdalej od takich promocji my ci potem oddamy.Proszę napisać co to oznacza dla klienta zmiana regulaminu TB po kątem rezygnacji z ich usług i tej promocji.

    Jan2 Odpowiedz
    • Ale w jaki sposob moga to wprowadzic jesli zwolnienie z oplat do konca roku bylo wpisane do regulaminu promocji a nie konta jako takiego? Mnie przeciez obowiazuje regulamin promocji.

      keton
    • otrzymałam wytłumaczenie z TB – aby opłata za konto była zwracana, należy mieć 2 lokaty. Lokata na 160 dni u mnie się kończy we wrześniu. jeżeli chcę mieć zwrot za konto, muszę ją przedłużyć, ale na aktualnych warunkach, czyli na 2%. Koniec tej lokaty wypadłby w lutym, koniec drugiej (tej na 12 mies) w kwietniu, zwrotu za konto w 2018 raczej nie będzie, więc opłaty wyniosą mnie niecałe 10zł. Ale lokata na 2% to niepowalająca oferta. Tak czy owak TB rąbnie nas na zwrocie opłat z tego powodu, że zwracają z ponad miesięcznym poślizgiem – 01 maja pobrana opłata za maj, 01 czerwca za czerwiec, w czerwcu zwrot za maj itd. Biorąc pod uwagę, że od 1 września konto płatne, to pobiorą 01 września opłatę za wrzesień, a zwrócą za sierpień. Generalnie drobne kwoty, ale nie znoszę takiego kombinowania, więc raczej by by TB. A, pamiętać należy, że rozwiązanie umowy z miesięcznym terminem, więc jeżeli komuś lokata 160 dniowa się kończy teraz, a nie chce przedłużać na 2%), to i tak za wrzesień trzeba będzie zapłacić.

      Maja
    • jak rozwiązujesz umowe to oddają proporcjonalnie za niewykożystane dni w miesiacu na konto które podasz w wypowiedzeniu. Pozatym w nowym roku można porobić co miesiąc bezkosztowo przekaz bankomatowy żeby nie zapłacić prowizji.

      Herman
    • Czyli należy wykonać przekaz bankomatowy na kwotę 400 zł. Tylko czy ta funkcja jest dostępna jedynie w bankomatach Euronet?

      Dario
    • Jeszcze jedno, maksymalna wartość przelewów bankomatowych to 2000 zł na rok.

      Dario
  • U mnie po zalogowaniu info, że nie założyłem lokat, a obie wisiały ponad 90 dni.

    junoumi Odpowiedz
  • @junomi
    To złodzieje. Pisz reklamację.

    Eugeniusz Odpowiedz
  • Czy Toyota ma jakieś krótkoterminowe lokaty np.2,3 dniowe? Co zrobić jeśli lokaty 160 dni kończą się w sobotę i nie mogę ich wtedy przelać do innego banku? Zostaje chyba konto oszcz TB na te 2 dni na 0,40% :)

    Andy Odpowiedz
    • O takich rzeczach to trzeba myslec wczesniej. Zakladasz lokate tak zeby skonczyla sie odpowiedniego dnia.

      keton
  • A ja nie mogę się zarejestrować do Klubu korzyści – czy ktoś z Was miał coś takiego? Jak się z nimi skontaktować?Próbuję pisać wiadomość w formularzu ale puszcza mi tylko kilka wyrazów, dłuższa wypowiedz blokuje możliwość wysłania wiadomości.

    Tommmmmmm Odpowiedz
  • Jest premia 70zł :)

    Kurt Odpowiedz
  • Jest 140 premia+ 50/ polecenie/ u męża i 140/premia/ u mnie.

    Beata2 Odpowiedz
  • Skomentuj

    Chcesz mieć pewność, że nikt inny nie podpisze się twoim nickiem? Zarejestruj się (lub zaloguj) na LiveSmarter!

    Ostatnie wpisy