Wygląda na to, że osoby szukające dobrych lokat bankowych mogą nieco odetchnąć. Do oferty Toyota Banku właśnie trafił Plan Depozytowy na 160 dni, który oferuje 2,5% w skali roku. To jednak nie wszystko: zapisując się do specjalnej promocji i zakładając dodatkową lokatę 2,3% możemy zyskać 140 zł premii (jako nowy klient) lub 70 zł premii (jako obecny klient) oraz zwolnienie z opłat za konto. Bardziej opłacalnego i bezpiecznego miejsca na przechowywanie swoich oszczędności prawdopodobnie w tej chwili nie znajdziecie!
140 zł dla nowych klientów
Pierwsza część akcji dotyczy premii w wysokości 140 zł dla nowych klientów. Tych, w porównaniu do poprzednich akcji, organizator określa dość liberalnie – są to osoby, które:
nie posiadają i nie posiadały w okresie od 1.01.2016 roku do dnia 14.02.2017 roku Konta Jedynego w [Toyota] Banku
Jeśli spełniamy te warunki, to aby zgarnąć premię należy przejść na stronę promocji i w terminie 15.02 – 8.03 zarejestrować się podając swoje imię, nazwisko, adres e-mail oraz akceptując pierwszą zgodę:
Po rejestracji i aktywacji dostępu na dole strony promocji ukaże się opcja „Nie mam Konta Jedynego”. Po kliknięciu zostaniemy przekierowani na promocyjny wniosek o Konto Jedyne, gdzie konieczne będzie wyrażenie zgody na przesyłanie informacji handlowych o ofercie banku, przetwarzanie danych za pomocą telekomunikacyjnych urządzeń końcowych oraz przekazywanie informacji objętych tajemnicą bankową w celu przeprowadzenia promocji. W ciągu 2 dni roboczych od złożenia wniosku skontaktuje się z nami konsultant banku i umówi wizytę kuriera w celu założenia konta.
Dalej będzie już z górki: do 15.04.2017 musimy założyć co najmniej jedną lokatę Plan Depozytowy na 160 dni na kwotę min. 5000 zł oraz co najmniej jedną lokatę Depozyt Plus na 12 miesięcy na kwotę min. 5000 zł. Oprocentowanie lokat wyniesie 2,5% i 2,3% i jest gwarantowane dla uczestników akcji.
Ostatni z wymogów akcji to utrzymanie obu lokat przez co najmniej 90 dni, licząc od dnia założenia każdej z lokat. Pamiętajmy tylko, że zerwanie lokat skutkuje stratą naliczonych odsetek, więc, zwłaszcza w przypadku lokaty na 160 dni, nie jest zbyt korzystne i osobiście polecam wytrzymać do końca ;)
70 zł dla obecnych klientów
Jakie warunki czekają na obecnych klientów? Bardzo podobne do nowych. Różnica polega na tym, że po rejestracji na stronie promocji wybieramy opcję „Mam Konto Jedyne”, a następnie wyrażamy zgodę na przekazanie informacji objętych tajemnicą bankową w celu przeprowadzenia promocji. Istotny jest jednak inny wymóg – dotychczas obecni klienci banku nie musieli mieć wyrażonej żadnej zgody marketingowej aby otrzyma premię. Tym razem wymagany jest ten sam pakiet zgód co dla nowych klientów, czyli zgodna na przesyłanie informacji handlowych oraz zgoda na przetwarzanie danych za pomocą telekomunikacyjnych urządzeń końcowych.
Co istotne: w opisywanej ofercie premiowani są tylko obecni klienci, którzy założyli Konto Jedyne w jednej z akcji organizowanych przez Agorę (czyli zdecydowana większość ofert dla nowych klientów Toyota Banku opisywanych na blogu w 2015 i 2016 roku).
Dalsze kroki są niemal identyczne jak w przypadku nowych klientów. Obecni klienci do dnia 15.04.2017 muszą zwiększyć saldo depozytów posiadanych w Toyota Banku w dniu 14.02.2017 o 10 000 zł, przez założenie co najmniej jednej lokaty Plan Depozytowy na 160 dni na kwotę min. 5000 zł oraz jednej lokaty Depozyt Plus na 12 miesięcy na kwotę min. 5000 zł. Saldo musi być zwiększone przez 30 dni. Oznacza to, że jeśli w międzyczasie (po założeniu dwóch promocyjnych lokat) skończy się nam jakaś inna lokat i saldo nie będzie zwiększone w danym dniu, to premia się nie należy! Warto więc sprawdzić kiedy kończą się lokaty i zaplanować wszystko tak, aby saldo z dnia 14.02 zostało zwiększone o 10 000 zł oraz aby stan ten utrzymał się przez kolejne 30 dni (w „najgorszym” wypadku trzeba będzie założyć jeszcze jakąś lokatę, np. za pomocą środków, które wróciły z zakończonej lokaty).
Oczywiście, aby otrzymać premię, obie lokaty (Plan Depozytowy 160 dni i Depozyt Plus na 12 miesięcy) muszą zostać utrzymane przez min. 90 dni.
Wypłata premii (i zwrot opłat za konto!)
Aby otrzymać tytułową nagrodę należy utrzymać aktywne Konto Jedyne do dnia wypłaty premii, czyli 25.08.2017. Istotne jest jednak, aby śledzić swoją skrzynkę e-mail, ponieważ do 31.07.2017 organizator powiadomi nas o przyznaniu premii mailowo, a my będziemy musieli uzupełnić swoje dane do odbioru premii do dnia 10.08.2017.
Oprócz tego promocja gwarantuje nam jeszcze jeden typ premii: zwrot opłaty za prowadzenie Konta Jedynego, czyli 2,49 zł miesięcznie. Jak uzyskać taki zwrot? Należy mieć aktywne jednocześnie dwie lokaty: Plan Depozytowy 160 dni oraz na Depozyt Plus na 12 miesięcy. Zwrot obowiązywał będzie nie dłużej niż do końca 2017 roku, przy czym skoro aktywna musi być lokata 160 dniowa, to póki co możemy zakładać, że zwrot otrzymamy za 5 miesięcy. Jeśli po zakończeniu promocyjnej lokaty ciągle dostępny będzie Plan Depozytowy na 160 dni, to znów możemy go założyć, aby zyskać dalsze zwolnienia z opłat.
Przelew zwrotu nastąpi do 15. dnia roboczego miesiąca następującego po miesiącu spełnienia warunków do zwrotu.
Ile kosztuje Konto Jedyne?
Ponieważ zwrot opłat za konto obowiązuje maksymalnie do końca 2017 roku, to warto wiedzieć jakie warunki nas czekają w momencie, kiedy będziemy chcieli utrzymać przez rok lokatę Depozyt Plus – jej zakończenie nastąpi najwcześniej w lutym 2018.
Opcje mamy dwie. Pierwsza z nich to zwolnienie z opłat dzięki wydawaniu kartą (niewymaganą w promocji) 400 zł miesięcznie. Druga opcja to po prostu poniesienie drobnych strat, czyli kilku opłat miesięcznych (w najlepszym wypadku trzech w 2018 roku). Nawet biorąc pod uwagę te koszty promocja mocno się opłaca. A ponieważ to dopiero pierwsza oferta zapowiadana na ten „rok korzyści”, to kto wie, czy w kolejnych miesiącach znów nie będziemy mogli zarobić? :-)
Swoją drogą warto pamiętać, że płacenie kartą i posiadanie lokat w Toyota Banku może się podwójnie opłacać, dzięki programowi moneyback, na którym można zgarnąć nawet 600 zł rocznie. Więcej pisaliśmy o nim w osobnym artykule: Tankuj Korzyści do pełna.
Plan Depozytowy na 160 dni
Na koniec warto dodać, że Plan Depozytowy na 160 dni to, sam w sobie, całkiem atrakcyjny depozyt. W tej chwili podobne oprocentowanie oferują banki na lokatach o czasie trwania od 2 lat w górę. Tu otrzymujemy nieco ponad 5-miesięczny okres oszczędzania, ale w zamian musimy założyć konto (choć w tym wypadku się mocno opłaca).
Lokat Plan Depozytowy możemy założyć maksymalnie 10. Każda z lokat może mieć wartość od 3000 zł do 13 000 zł. Oczywiście jeśli chcemy skorzystać z promocji, to musimy mieć przynajmniej jedną lokatę na kwotę 5000 zł.
Do 250 zł za polecenie oferty znajomemu
Jeśli dalej nie jesteś przekonany do skorzystania z powyższej (obiektywnie bardzo dobrej) oferty, to w promocji przewidziana została jeszcze jedna premia – premia dodatkowa za polecenie oferty znajomemu. Do zgarnięcia mamy 50 zł za każde skuteczne polecenie, przy czym nie więcej niż 250 zł.
Jak polecić ofertę? Po rejestracji na stronie promocji będziemy mogli wygenerować swój unikalny kod polecający. Wystarczy podesłać go znajomemu, a znajomy musi zarejestrować się na stronie promocji, podać kod, imię, nazwisko oraz adres e-mail polecającego i spełnić warunki promocji dotyczące nowych klientów opisane w tym artykule. Nie ma jednak obowiązku polecania oferty ani wpisywania danych osoby polecającej.
To tyle :) Premia dodatkowa zostanie wypłacona wraz ze „zwykłą” premią w terminie do 25.08.2017.
Komentarze
Szanowny Panie,
Opłata za prowadzenie Konta Jedynego wynosi 2,49 zł miesięcznie i jest pobierana na początku każdego miesiąca (z góry za dany miesiąc). Wyjątkiem jest pierwszy niepełny miesiąc posiadania konta – w tej sytuacji Bank nie pobiera opłaty.
Aby uzyskać zwrot opłaty należy wykonać kartą debetową wydaną do konta operacje bezgotówkowe na łączną kwotę 400zł w danym miesiącu. Zwrot jest przelewany na konto maksymalnie do 10-tego dnia roboczego miesiąca następnego po miesiącu pobrania opłaty.
Jeśli jest Pan uczestnikiem promocji „Zarabiaj z duetem korzyści” organizowanej przez Agorę, zwrot opłaty za Konto Jedyne nastąpi za te miesiące kalendarzowe, w których będzie Pan utrzymywał jednocześnie aktywne dwie lokaty: Plan Depozytowy na 160 dni oraz Depozyt Plus na 12 miesięcy. Zwrot opłaty nastąpi przelewem bankowym do 15-go dnia roboczego miesiąca następującego po miesiącu, w którym spełnione zostały warunki do zwrotu
Zwrot będzie realizowany w ten sposób nie dłużej niż do końca 2017 roku.
Czyli kiedy zwrot?????????
• raul_r215 dzien roboczy to ok. 20-21 czyli za kwiecien oddadza do 22.05. A pobrane za maj do 22.06.
• ketonWyżej Krak pisze, że wczoraj juz dostał.
• MartaKrak to stary klient i moze miec inna umowe. W nowej jest wyraznie 15 dzien roboczy.
• kukenBiorę udział w promocji ” Tankuj korzyści do pełna ” i podejrzewam, że właśnie w związku z tym otrzymałem już w tym miesiącu zwrot 2,49 zł. Moja żona i kolega zwrotu jeszcze nie otrzymali. Chwalcie się jak dostaniecie zwrot.
• KrakNa moim koncie (stary klient) zwrotu brak – poszła reklamacja, odpisali, że nie mają zgłoszenia, a maila z przypomnieniem o założeniu lokat dostałem dostałem :(
• janus_zTeż nie dostałem. Chyba jakiś kolejny parodia bank.
• PimpuśA w umowie do kiedy masz miec zwrot? Jesli 15 dn. roboczego to przeciez masz jeszcze tydzien.
• kukenAle ja uważam, że warunek zwrotu opłaty, tzn. posiadanie obu lokat, spełniłem już w marcu, więc „Zwrot opłaty nastąpi przelewem bankowym do 15-go dnia roboczego miesiąca następującego po miesiącu, w którym spełnione zostały warunki do zwrotu” — ten następny miesiąc to powinien być kwiecień… chyba że… uznali, że obie lokaty należy mieć cały miesiąc (ja założyłem 10 marca.. a trzeba było 1…) http://livesmarter.pl/toyota-bank-140-zl-premii-duet-lokat-2-5-procent/comment-page-1/#comment-127491
• Don Quijote de la ManchaWczoraj moja żona i znajomy otrzymali zwrot 2,49 zł
• KrakPotwierdzam. Oddali opłatę za kwiecień.
• Kac78Dostałem wczoraj, tj. 19 maja 2,49 zwrotu opłaty za konto. Dostała też żona.
• EugeniuszTeż dostałem zwrot, czyli teraz trzeba zostawić na koncie tylko 2,49 zł, a resztę odlać gdzieś indziej.
• brokerTo masz tam jakąś „resztę”? ?
• Don Quijote de la ManchaMi nie oddali. W kulki sobie lecą?
• xxxxKoniecznie pisz reklamację, bo może to oznaczać, że „przeoczyli”, że uczestniczysz w promocji, więc z premią też może być problem.
• Don Quijote de la ManchaDostałem zwrot 10.05 ale korzystam z promocji Tankuj Korzyści. Sam nie wiem czy też zostałem „przeoczony” w promocji ” Duet lokat ” czy starzy klienci banku korzystający z moneybacku rozliczani są inaczej. Korzystający z obu promocji kiedy otrzymaliście zwroty i co było w tytule ? Z góry dzięki za odpowiedź.
• Krak„Zwrot opłaty za prowadzenie konta ? Promocja Duet Lokat”
• Don Quijote de la Mancha@ Don dzięki, dostałeś zwrot wczoraj ? Czy jako stary klient tak jak ja 10.05 ? U mnie w tytule :
• Krak” Zwrot – Opłata za prowadzenie konta (Polecenie przelewu) ” . Wygląda na to ,że chyba zostałem „przeoczony”
Dostałem wczoraj, choć warunki tej promocji (2 lokaty) zacząłem spełniać 10 marca, więc liczyłem, że pierwszy zwrot dostanę już w kwietniu.
• Don Quijote de la ManchaJa obie lokaty zakładałem w kwietniu. Hmmm…czytając to co piszesz może pierwszy zwrot dostanę w czerwcu ? ?? Osoby polecone przeze mnie ( nowy klient ) oboje dostali zwrot tytułem promocji. Może wszystko jest ok ?
• KrakNo właśnie Don…. i inni Ja założyłem 9.03. Dzień, dwa później założyłem lokaty. Mam pierwszy zwrot ale jak go traktować? Wcześniej pobrali mi dwa razy czyli za 2 miesiące czyli w sumie 4.98. Zwrócili mi za który miesiąc? 03, 04 ? O ile się orientuję to za 03 nie mieli prawa pobrać bo to niepełny miesiąc ale wygląda na to ze jednak se pobrali. Dziwna u nich logika panuje, ktoś to wreszcie ogarnął?
• jojopobierają 1. z góry za cały miesiąc, oddają dopiero ok. połowy kolejnego miesiąca. Zgodnie z tą pokrętną logiką zawsze jest się 1 opłatę do tyłu i chyba nie da się tego przeskoczyć, chyba, że ktoś to już reklamował? Jeśli tak, to jaka odp.?
• abcTemat: „ODP: Brak zwrotu opłaty za konto w promocji Zarabiaj z duetem korzyści”
• Don Quijote de la ManchaTreść: „Szanowny Panie, uprzejmie informujemy, że zwrot naliczonej opłaty z dniem 01.04.2017 roku nastąpi do 15-tego dnia roboczego w maju, zgodnie z zapisami Regulaminu Promocji Zarabiaj z duetem korzyści. Toyota Bank opłaty za prowadzenie Konta Jedynego pobiera z góry za dany miesiąc. Co oznacza, że naliczenie każdego pierwszego dnia miesiąca dotyczy miesiąca w którym opłata została pobrana. Z serdecznymi pozdrowieniami, […]”
@abc
• EugeniuszNiestety nie da się tego pominąć. TB nie pobiera opłaty za konto za niepełny miesiąc. Pierwszą opłatę pobiera z góry 1 dnia miesiąca następującego po miesiącu otwarcia konta. Jeżeli w miesiącu, za który pobrano opłatę, założono i utrzymano 2 lokaty to zgodnie z regulaminem bank w miesiącu następującym po miesiącu pobrania opłaty zawraca pobraną opłatę.
Przykład. Konto założone 3 marca. Pierwsza opłata za konto pobrana 1 kwietnia. Następna opłata pobrana 1 maja. 19 maja zwrot opłaty za kwiecień. I w następnych miesiącach tak dalej. Zwrot będzie następował nie dłużej niż do końca 2017r. pod warunkiem, że przez cały ten okres będziemy utrzymywali 2 lokaty. Mam nadzieję, że bank od 1 stycznia 2018r. przedłuży zwolnienie z opłaty za konto.
A u mnie:
– umowa podpisana koniec luty
– dostęp do konta zrobiłem 03.03 (w tym dniu także założyłem lokaty) i na koncie na start miałem saldo minus 2,49zł opłata z dn. 01.03
– 01.04 pobrali mi kolejną opłatę 2,49
– pierwszy zwrot był dnia 13.04
Pyt) Ta opłata z 01.03 był za luty czy za marzec?
• MichałPyt) Albo nie powinni brać opłaty 01.03 albo powinni oddać ją około 15.03?
1.03 pobrali z góry za marzec, w 04 wzięli z góry za 04 a zwrócili za 03. Tak ja to rozumiem. Sprytna zagrywka na ich korzyść na szczęście to żadne pieniądze można przeżyć, chodzi co jedynie o zasady ale „kij im w oko” dla premii gra warta świeczki
• jojoJak miałem u nich konto to po wypowiedzeniu umowy i odwołaniu go przestali pobierać opłaty za kartę. Było tak parę miesięcy, a gdy ostatecznie wypowiedziałem umowę to zwrócili 2,49zł choć przez kilka miesięcy jej nie pobierali. Z tego by wynikało, że w ostatnim miesiącu wypowiedzenia umowy zwracają tą zaległą opłatę za kartę.
• ŁukiOtrzymałem mejla od „Zaproszenie do rejestracji w bank.zpremia.pl” od kontakt@bank.zpremia.pl, ale to chyba dotyczy innej promocji, to jeszcze nie „do 31.07.2017 organizator powiadomi nas o przyznaniu premii mailowo, a my będziemy musieli uzupełnić swoje dane do odbioru premii do dnia 10.08.2017”?
• Don Quijote de la ManchaNie, to nie to. Było już omawiane: http://livesmarter.pl/akcja-klub-korzysci-toyota-bank/
• KrukZawijają cash co miesiac za kartę/prowadzenie, i nie oddają. Co za tragiczny bank.
• xxxxJak tam napisać reklamację?
ja Reklamację napisałem wiadomością mailową – przez wewnętrzną pocztę w koncie.
• xxOdpisali mi, że opłatę za prowadzenie konta zwracają do 20 kolejnego miesiąca.
pobrali mi opłatę za 04.2017 i nie oddali, za 05 i 06 oddali, ale pozostaje to niezwrócone za 04, a ponieważ miałam na koncie równe 2,49 to mi wisi ta kwota na debet i jeszcze mi odsetki naliczają…co za dziady…. a jak u Was?
• EdytaBo dla spokoju nalezalo zostawic na koncie 5zl. Oplaty pobieraja zgodnie z cennikiem i oddaja zgodnie z regulaminem. RTFM
• ketonNiedługo będzie mail? Ciekawe.
• Hugo BarraU mnie też jeszcze nie ma żadnego maila
• DabdaNo właśnie…. Zbliża CHYBA się czas finalizacji tej akcji ??? niestety jestem w trakcie przeprowadzki i remontu mieszkania więc na głowie mam setki innych spraw. Zupełnie wypadłem z rytmu finansów.
Co teraz? Na dniach ma przyjść mail i mamy uzupełnić dane, tak? Nie umiem sobie przypomnieć ale coś było na rzeczy że po skończeniu lokaty półrocznej CHYBA trzeba było ją znów założyć? Dobrze pamiętam? Tylko jaki był cel? zwolnienie z opłaty? Jeśli trzeba ją założyć to jaką (jaki czas) i z jakim dniem (dokładnie tym w którym ona się skończy?)
Prosiłbym o przypomnienie jakie należy podjąć kolejne kroki, może jakaś przypominajką by się przydała by łatwo przegapić teraz istotne sprawy, raz już taką akcję prawie przegapiłem ale reklamacje przyniosły skutek, chyba z Meritum bankiem to było….
• jojo„… do 31 lipca”, czyli w praktyce… 31 lipca.
• brokerTeraz powinni wyslac email zeby wypelnic dane. Co do odnowienia lokaty to najlepiej bylo skorzystac z ostatnich promocji na lokate na 160dni, ktora bedzie trwala mniej wiecej do grudnia, czyli do listopada daje to zwolnienie z oplat. Jesli z tego nie skorzystales musisz zalozyc lokate poza promocja, ale na nedzny % lub placic co miesiac 2.49zl lub wydawac 400zl karta.
• ketonAle mi półroczna kończy się w połowie sierpnia i teraz nie wiem czy mogę czy muszę znów założyć. Coś mi się kojarzy że muszę ale nie pamiętam po co, może zwolnienie z opłat? A jeśli tak to jaką miałbym założyć? A może chodziło o to że MOGĘ zerwać roczną ale to się”suma sumarum” nie opłaca bo odsetki się traci, no nie pamiętam już co i jak….
• jojoprzeczytaj sobie jeszcze raz na spokojnie opis promocji, tam są wszystkie informacje, których szukasz ;)
pozdrawiam
• krucziAlbo lepiej odpowiedzi na swoje posty :)
• ketonZaraz zaraz…. znalazłem u siebie maila z dnia 17 lipca dotyczący Zmian warunków Regulaminu promocji „Lokata 160 dni z premią dla Uczestników Klubu Korzyści”
pkt 2 mówi że
„2. Rozstrzygnięcie Promocji (powiadomienie o zakwalifikowaniu do otrzymania Premii) nastąpi do dnia 1.12.2017 roku.”
Była o tym mowa , coś komentowaliście bo tak jak pisałem w ostatnim czasie zupełnie wypadłem z obiegu finansów.
Wywnioskowałem że ową lokatę (160 dni) TRZEBA znów założyć aby uniknąć opłat. Ale czy trzeba ją założyć dokładnie w tym samym dniu w którym się kończy? Sorki jeśli coś mieszam skorygujcie mnie ale próbuję jakoś wrócić na odpowiednie tory i nie przegaoić ważnych spraw….
• jojoTo mail dotyczący ostatniej promocji. Tu piszemy o lutowej.
A co do przypomnień – będą. Planuje na to osobne miejsce na stronie głównej bo faktycznie szkoda, abyście przeoczyli coś ważnego (a sam wiem, że maile potrafią wpadać do spamu…)
• MichałNo ! I to, to ja rozumiem. Mogę remontować dalej, chociaż nie, teraz zasłużona przerwa, jadę na urlop :)
• jojoPanowie, dostaliście maila dotyczącego uzupełnienia danych do promocji. Dziś mija termin…
• warmaschineCo prawda ja nie Pan, tylko Pani ale maila nie dostałam jeszcze :P
• KarolinaNa teraz cisza.
• BoloJest mail :)
• MichałPotwierdzam
• zaqwertU mnie brak.
• Hugo BarraI u mnie jest :)
• KurtWarunki spełnione a emaila brak, lokaty do dziś mam założone, w jaki sposób piszemy reklamację, może ktoś doradzi, bo to dziwny bank, piszemy do banku czy Agory, na jaki e-mail
• PawełMoże ktoś podpowiedzieć do kogo napisać reklamację ?? Warunki spełnione, lokat do dnia dzisiejszego nie ruszałem..a e-maila brak
• ClioU mnie również…17:30 dopiero doszedł ;)
• warmaschineEch. Wujkowi to nawet za konto nie zwracali. Chyba ze starym klientom nie musieli?
• Hugo BarraWszystko super, otrzymałam maila w celu uzupełnienia danych… Ale przy wpisywaniu numeru Konta Jedynego okazało się, że pole numer konta w formularzu ma nieprawidłowy format, więc tak naprawdę nie mam możliwości uzupełnienia danych i przesłania formularza.
• MariW mailu, który otrzymałem była min. informacja : ” … Konieczne jest podanie numeru rachunku Konta Jedynego (bez spacji),… „. Wpisałem zgodnie z zaleceniem i bez problemu przyjęło cały numer. O jakim nieprawidłowym formacie numeru w formularzu piszesz ?
• JohnSnowDziękuję za odpowiedź :-) Faktycznie, pierwotnie kopiowałam adres konta i, co prawda, spacje nie były widoczne, ale jednak były :-) Po ręcznym wpisaniu bez problemu poszło.
• MariCieszę się, że pomogło :)
• JohnSnowAmatorsko wygląda ta promocja, bank potwierdził mój udział w promocji, podwyższył oprocent lokat., zwroty za konto są, 10 lokat nie ruszanych..a organizator nie wysyła e-maila a w panelu brak jakiejkolwiek informacji. Jestem nowym klientem…bardzo ciekawie się zaczęło.
• ClioClio, póki co mają czas do północy na wysłanie maila. Może wysyłają partiami i trzeba po prostu uzbroić się w cierpliwość.
• JohnSnowObawiam się, że jak już nie przyszedł to nie przyjdzie. Nikt tam po nocach nie siedzi:( Trzeba mieć cholernego pecha..
• Clioza cholerę nie potrafię się zalogować !!!! 2 konta.Nie wiem o jakich hasłach mowa więc klikam przypomnij hasło przychodzi na maila i lipa. Po jaka cholerę dwa linki przysyłają (próbowałem i na jednym i drugim) . Jak poradziliście sobie z logowaniem ?
• jojoTeż tak miałam. Spróbuj wklepać RĘCZNIE po kolei znaki (nie kopiuj – wklej) to nowe hasło, które przyszło. Mi za którymś razem się tak udało.
• LidiaPrzyszedł taki mail.
• Lidia„Gratulujemy!
Zostałeś zakwalifikowany do wypłaty premii w promocji „Zarabiaj z duetem korzyści” organizowanej przez Agorę SA i Toyota Bank Polska S.A!
Aby premia znalazła się na Twoim koncie, prosimy o zalogowanie się do aplikacji promocyjnej pod adresem http://duetlokat1.zpremia.pl/promocja/zaloguj/ i wypełnienie udostępnionego formularza.
Konieczne jest podanie numeru rachunku Konta Jedynego (bez spacji), imienia, nazwiska oraz adresu zamieszkania. W danych adresowych prosimy nie używać znaków – przecinka i średnika – ułatwi nam to realizację przelewów.
Dane należy uzupełnić do dnia 10.08.2017.
Premia zostanie wypłacona do dnia 25.08.2017
Zaloguj się na mojekonto.zpremia.pl i uzupełnij dane do przelewu premii. ”
Są tu dwa linki. Ten drugi (mojekonto.zpremia.pl ) przekierowuje na stronę promocji Millenium. Czy oznacza to, że mamy sobie wybrać tę promocję, w której braliśmy udział i w tym linku uzupełnić dane?
Ja korzystałem z tego pierwszego linka w mailu (na czerwono).
• JohnSnowPotwierdzam: pierwszy link
Potwierdzam: NIE WOLNO kopiować wklejać hasła trzeba ręcznie
Tak się wkurzyłem że już napisałem do nich że nie mogę się zalogować….
• jojoU mnie tez był problem z logowaniem (chyba zawsze jest…) ale nowe hasło wklejone do formularza zadziałało ;)
• Michałoczywiście, że wklejanie działa normalnie, tylko trzeba robić to umiejętnie, a nie byle jak. Drugi link, rozumiem, że zmyłka. Teraz czekamy na przelew, koniec lokaty i zamykamy konto bez wypowiedzenia, bo zmienia się regulamin od 1.09 ;)
• abcCo za krętacze. Lokaty założone, dostawałem zwrot, a według nich nie założyłem lokat.
• Hugo BarraNormalnie absurd.
z kim się kontaktowałeś?
• ClioZalogowałem się na tej stronie promocyjnej.
• Hugo Barraproszę o podpowiedź. Na jednym meilu mam lokatę na siebie i na żonę. Zalogowałem sie i wypełniłem swoje dane. Teraz nie mogę się zalogować powtornie / bo wyskakuje potwierdzenie ze dane wypełniłem/ celem wpisanie danych zony do otrzymania premii.
• HenrykA dostałeś 2 hasła?
Na przyszłość używaj innych mejli, a teraz chyba musisz spróbować to odkręcić np. pisząc na duetlokat1@bank.zpremia.pl lub dzwoniąc na +48 22 555 5452…
• Don Quijote de la Mancha„oczywiście, że wklejanie działa normalnie, tylko trzeba robić to umiejętnie, a nie byle jak.” to znaczy jak ??? Bo ja z 10 razy robiłem i mi nie „wchodziło”
• jojoZmienione hasla na 2 kontach. Bez problemu. Chyba faktycznie trzeba to robic umiejetnie :) BTW uzywam Firefoxa i Thunderbirda.
• ketondostalem cos takiego mailem: „Drogi Uczestniku promocji „Zarabiaj z duetem korzyści”
w dniu wczorajszym otrzymałeś informację o przyznaniu premii
w promocji Toyota Banku i Agory, w której podaliśmy błędny link
do uzupełnienia danych niezbędnych do realizacji przelewu.
Prawidłowy link http://duetlokat1.zpremia.pl/promocja/zaloguj/
Za niedogodności przepraszamy.”
• sunwoj1faktycznie byla zmyla w poprzednim mailu, ale jak sie dobrze doczytalo to poprawny link mozna bylo odnaleźć :D
• sunwoj1UWAGA, UWAGA, UWAGA !!!!!!! Dziś rozsyłają maila że wczoraj podali zły link. No przechodzą samych siebie. Wg mnie ten pierwszy jest prawidłowy ten drugi coś poknocili i chyba to „prostują”
• jojoA co z poleceniami? Czy polecajacy powinien dostac jakas specjalna informacje?
• ketonPodłączam się do pytania.
• Lidiamam przeczucie, że jeśli chodzi o polecenia to będą reklamacje, bo ich system może tego nie ogarnąć…
• abcOd razu wybrałem „dobry” link. Dzisiaj dostałem dodatkowego e-meila z linkiem. Czy jeszcze raz uzupełniać dane?
• EugeniuszPo zalogowaniu zobaczysz tam najprawdopodobniej dane, które podałeś wczoraj. Ja tak przynajmniej miałem.
• JohnSnowPo zalogowaniu nie widzę formularza do wypełnienia danych. Jest tekst „Podaj dane do przelewu” i nic więcej. Czy ktoś się z tym spotkał? Próbowałam w różnych przeglądarkach
• BogusiaTrzeba w niego kliknąć, u mnie działało
• MichałOd 1.09.2017. zmiana regulaminu w TB.Pomimo spełnienia warunku dwóch lokat nie zwracają opłat i jeszcze naliczają karne odsetki! za nie spełnienie warunków. Jak najdalej od takich promocji my ci potem oddamy.Proszę napisać co to oznacza dla klienta zmiana regulaminu TB po kątem rezygnacji z ich usług i tej promocji.
• Jan2Ale w jaki sposob moga to wprowadzic jesli zwolnienie z oplat do konca roku bylo wpisane do regulaminu promocji a nie konta jako takiego? Mnie przeciez obowiazuje regulamin promocji.
• ketonotrzymałam wytłumaczenie z TB – aby opłata za konto była zwracana, należy mieć 2 lokaty. Lokata na 160 dni u mnie się kończy we wrześniu. jeżeli chcę mieć zwrot za konto, muszę ją przedłużyć, ale na aktualnych warunkach, czyli na 2%. Koniec tej lokaty wypadłby w lutym, koniec drugiej (tej na 12 mies) w kwietniu, zwrotu za konto w 2018 raczej nie będzie, więc opłaty wyniosą mnie niecałe 10zł. Ale lokata na 2% to niepowalająca oferta. Tak czy owak TB rąbnie nas na zwrocie opłat z tego powodu, że zwracają z ponad miesięcznym poślizgiem – 01 maja pobrana opłata za maj, 01 czerwca za czerwiec, w czerwcu zwrot za maj itd. Biorąc pod uwagę, że od 1 września konto płatne, to pobiorą 01 września opłatę za wrzesień, a zwrócą za sierpień. Generalnie drobne kwoty, ale nie znoszę takiego kombinowania, więc raczej by by TB. A, pamiętać należy, że rozwiązanie umowy z miesięcznym terminem, więc jeżeli komuś lokata 160 dniowa się kończy teraz, a nie chce przedłużać na 2%), to i tak za wrzesień trzeba będzie zapłacić.
• Majajak rozwiązujesz umowe to oddają proporcjonalnie za niewykożystane dni w miesiacu na konto które podasz w wypowiedzeniu. Pozatym w nowym roku można porobić co miesiąc bezkosztowo przekaz bankomatowy żeby nie zapłacić prowizji.
• HermanCzyli należy wykonać przekaz bankomatowy na kwotę 400 zł. Tylko czy ta funkcja jest dostępna jedynie w bankomatach Euronet?
• DarioJeszcze jedno, maksymalna wartość przelewów bankomatowych to 2000 zł na rok.
• DarioU mnie po zalogowaniu info, że nie założyłem lokat, a obie wisiały ponad 90 dni.
• junoumireklamacja uznana po 2 tyg.
• junoumi@junomi
• EugeniuszTo złodzieje. Pisz reklamację.
Czy Toyota ma jakieś krótkoterminowe lokaty np.2,3 dniowe? Co zrobić jeśli lokaty 160 dni kończą się w sobotę i nie mogę ich wtedy przelać do innego banku? Zostaje chyba konto oszcz TB na te 2 dni na 0,40% :)
• AndyO takich rzeczach to trzeba myslec wczesniej. Zakladasz lokate tak zeby skonczyla sie odpowiedniego dnia.
• ketonA ja nie mogę się zarejestrować do Klubu korzyści – czy ktoś z Was miał coś takiego? Jak się z nimi skontaktować?Próbuję pisać wiadomość w formularzu ale puszcza mi tylko kilka wyrazów, dłuższa wypowiedz blokuje możliwość wysłania wiadomości.
• TommmmmmmZmień przeglądarkę i/lub wyłącz Adbloka.
• DarioJest premia 70zł :)
• KurtPotwierdzam u mnie też już jest dla nowych 140+polecenia i się zgadza wszystko.
• abcpotwierdzam :)
• MichałTakże potwierdzam. 140 zł. wpadło:)
• Kac78Jest 140 premia+ 50/ polecenie/ u męża i 140/premia/ u mnie.
• Beata2