Wygląda na to, że osoby szukające dobrych lokat bankowych mogą nieco odetchnąć. Do oferty Toyota Banku właśnie trafił Plan Depozytowy na 160 dni, który oferuje 2,5% w skali roku. To jednak nie wszystko: zapisując się do specjalnej promocji i zakładając dodatkową lokatę 2,3% możemy zyskać 140 zł premii (jako nowy klient) lub 70 zł premii (jako obecny klient) oraz zwolnienie z opłat za konto. Bardziej opłacalnego i bezpiecznego miejsca na przechowywanie swoich oszczędności prawdopodobnie w tej chwili nie znajdziecie!
140 zł dla nowych klientów
Pierwsza część akcji dotyczy premii w wysokości 140 zł dla nowych klientów. Tych, w porównaniu do poprzednich akcji, organizator określa dość liberalnie – są to osoby, które:
nie posiadają i nie posiadały w okresie od 1.01.2016 roku do dnia 14.02.2017 roku Konta Jedynego w [Toyota] Banku
Jeśli spełniamy te warunki, to aby zgarnąć premię należy przejść na stronę promocji i w terminie 15.02 – 8.03 zarejestrować się podając swoje imię, nazwisko, adres e-mail oraz akceptując pierwszą zgodę:
Po rejestracji i aktywacji dostępu na dole strony promocji ukaże się opcja „Nie mam Konta Jedynego”. Po kliknięciu zostaniemy przekierowani na promocyjny wniosek o Konto Jedyne, gdzie konieczne będzie wyrażenie zgody na przesyłanie informacji handlowych o ofercie banku, przetwarzanie danych za pomocą telekomunikacyjnych urządzeń końcowych oraz przekazywanie informacji objętych tajemnicą bankową w celu przeprowadzenia promocji. W ciągu 2 dni roboczych od złożenia wniosku skontaktuje się z nami konsultant banku i umówi wizytę kuriera w celu założenia konta.
Dalej będzie już z górki: do 15.04.2017 musimy założyć co najmniej jedną lokatę Plan Depozytowy na 160 dni na kwotę min. 5000 zł oraz co najmniej jedną lokatę Depozyt Plus na 12 miesięcy na kwotę min. 5000 zł. Oprocentowanie lokat wyniesie 2,5% i 2,3% i jest gwarantowane dla uczestników akcji.
Ostatni z wymogów akcji to utrzymanie obu lokat przez co najmniej 90 dni, licząc od dnia założenia każdej z lokat. Pamiętajmy tylko, że zerwanie lokat skutkuje stratą naliczonych odsetek, więc, zwłaszcza w przypadku lokaty na 160 dni, nie jest zbyt korzystne i osobiście polecam wytrzymać do końca ;)
70 zł dla obecnych klientów
Jakie warunki czekają na obecnych klientów? Bardzo podobne do nowych. Różnica polega na tym, że po rejestracji na stronie promocji wybieramy opcję „Mam Konto Jedyne”, a następnie wyrażamy zgodę na przekazanie informacji objętych tajemnicą bankową w celu przeprowadzenia promocji. Istotny jest jednak inny wymóg – dotychczas obecni klienci banku nie musieli mieć wyrażonej żadnej zgody marketingowej aby otrzyma premię. Tym razem wymagany jest ten sam pakiet zgód co dla nowych klientów, czyli zgodna na przesyłanie informacji handlowych oraz zgoda na przetwarzanie danych za pomocą telekomunikacyjnych urządzeń końcowych.
Co istotne: w opisywanej ofercie premiowani są tylko obecni klienci, którzy założyli Konto Jedyne w jednej z akcji organizowanych przez Agorę (czyli zdecydowana większość ofert dla nowych klientów Toyota Banku opisywanych na blogu w 2015 i 2016 roku).
Dalsze kroki są niemal identyczne jak w przypadku nowych klientów. Obecni klienci do dnia 15.04.2017 muszą zwiększyć saldo depozytów posiadanych w Toyota Banku w dniu 14.02.2017 o 10 000 zł, przez założenie co najmniej jednej lokaty Plan Depozytowy na 160 dni na kwotę min. 5000 zł oraz jednej lokaty Depozyt Plus na 12 miesięcy na kwotę min. 5000 zł. Saldo musi być zwiększone przez 30 dni. Oznacza to, że jeśli w międzyczasie (po założeniu dwóch promocyjnych lokat) skończy się nam jakaś inna lokat i saldo nie będzie zwiększone w danym dniu, to premia się nie należy! Warto więc sprawdzić kiedy kończą się lokaty i zaplanować wszystko tak, aby saldo z dnia 14.02 zostało zwiększone o 10 000 zł oraz aby stan ten utrzymał się przez kolejne 30 dni (w „najgorszym” wypadku trzeba będzie założyć jeszcze jakąś lokatę, np. za pomocą środków, które wróciły z zakończonej lokaty).
Oczywiście, aby otrzymać premię, obie lokaty (Plan Depozytowy 160 dni i Depozyt Plus na 12 miesięcy) muszą zostać utrzymane przez min. 90 dni.
Wypłata premii (i zwrot opłat za konto!)
Aby otrzymać tytułową nagrodę należy utrzymać aktywne Konto Jedyne do dnia wypłaty premii, czyli 25.08.2017. Istotne jest jednak, aby śledzić swoją skrzynkę e-mail, ponieważ do 31.07.2017 organizator powiadomi nas o przyznaniu premii mailowo, a my będziemy musieli uzupełnić swoje dane do odbioru premii do dnia 10.08.2017.
Oprócz tego promocja gwarantuje nam jeszcze jeden typ premii: zwrot opłaty za prowadzenie Konta Jedynego, czyli 2,49 zł miesięcznie. Jak uzyskać taki zwrot? Należy mieć aktywne jednocześnie dwie lokaty: Plan Depozytowy 160 dni oraz na Depozyt Plus na 12 miesięcy. Zwrot obowiązywał będzie nie dłużej niż do końca 2017 roku, przy czym skoro aktywna musi być lokata 160 dniowa, to póki co możemy zakładać, że zwrot otrzymamy za 5 miesięcy. Jeśli po zakończeniu promocyjnej lokaty ciągle dostępny będzie Plan Depozytowy na 160 dni, to znów możemy go założyć, aby zyskać dalsze zwolnienia z opłat.
Przelew zwrotu nastąpi do 15. dnia roboczego miesiąca następującego po miesiącu spełnienia warunków do zwrotu.
Ile kosztuje Konto Jedyne?
Ponieważ zwrot opłat za konto obowiązuje maksymalnie do końca 2017 roku, to warto wiedzieć jakie warunki nas czekają w momencie, kiedy będziemy chcieli utrzymać przez rok lokatę Depozyt Plus – jej zakończenie nastąpi najwcześniej w lutym 2018.
Opcje mamy dwie. Pierwsza z nich to zwolnienie z opłat dzięki wydawaniu kartą (niewymaganą w promocji) 400 zł miesięcznie. Druga opcja to po prostu poniesienie drobnych strat, czyli kilku opłat miesięcznych (w najlepszym wypadku trzech w 2018 roku). Nawet biorąc pod uwagę te koszty promocja mocno się opłaca. A ponieważ to dopiero pierwsza oferta zapowiadana na ten „rok korzyści”, to kto wie, czy w kolejnych miesiącach znów nie będziemy mogli zarobić? :-)
Swoją drogą warto pamiętać, że płacenie kartą i posiadanie lokat w Toyota Banku może się podwójnie opłacać, dzięki programowi moneyback, na którym można zgarnąć nawet 600 zł rocznie. Więcej pisaliśmy o nim w osobnym artykule: Tankuj Korzyści do pełna.
Plan Depozytowy na 160 dni
Na koniec warto dodać, że Plan Depozytowy na 160 dni to, sam w sobie, całkiem atrakcyjny depozyt. W tej chwili podobne oprocentowanie oferują banki na lokatach o czasie trwania od 2 lat w górę. Tu otrzymujemy nieco ponad 5-miesięczny okres oszczędzania, ale w zamian musimy założyć konto (choć w tym wypadku się mocno opłaca).
Lokat Plan Depozytowy możemy założyć maksymalnie 10. Każda z lokat może mieć wartość od 3000 zł do 13 000 zł. Oczywiście jeśli chcemy skorzystać z promocji, to musimy mieć przynajmniej jedną lokatę na kwotę 5000 zł.
Do 250 zł za polecenie oferty znajomemu
Jeśli dalej nie jesteś przekonany do skorzystania z powyższej (obiektywnie bardzo dobrej) oferty, to w promocji przewidziana została jeszcze jedna premia – premia dodatkowa za polecenie oferty znajomemu. Do zgarnięcia mamy 50 zł za każde skuteczne polecenie, przy czym nie więcej niż 250 zł.
Jak polecić ofertę? Po rejestracji na stronie promocji będziemy mogli wygenerować swój unikalny kod polecający. Wystarczy podesłać go znajomemu, a znajomy musi zarejestrować się na stronie promocji, podać kod, imię, nazwisko oraz adres e-mail polecającego i spełnić warunki promocji dotyczące nowych klientów opisane w tym artykule. Nie ma jednak obowiązku polecania oferty ani wpisywania danych osoby polecającej.
To tyle :) Premia dodatkowa zostanie wypłacona wraz ze „zwykłą” premią w terminie do 25.08.2017.
Komentarze
Pytanie: Czy można polecać skorzystanie z promocji za pomocą wygenerowanego linka i kodu, jeśli się jeszcze samemu nie otworzyło konta? Złożyłem już wniosek, ale czas oczekiwania na tel. i później na kuriera się wydłuża.
• abcMożna. Mam taką samą sytuację. Złożyłem wniosek o konto, zarejestrowałem się w tym programie rekomendacyjnym. I już poleciłem kod…. żonie.
• WaldemarOk, technicznie można to zrobić, ale czy później zaliczą to polecenie i wypłacą premię?
• abcTechnicznie premie wyplaca chyba Agora i to oni zachecaja do polecenia jeszcze przed zalozeniem konta.
• kukenMiałem taką samą sytuację podczas wcześniejszej promocji, niestety mi nie zaliczyli tego polecenia (późniejsze polecenie innej osobie mi zaliczyli). Więc wstrzymałbym się z poleceniem do czasu pełnego otwarcia konta.
• Rafał K...A jakaś reklamacja by tu nie pomogła? Jednak polecenie było i widać, że to Ty przyprowadziłeś tę osobę. Można też zrzucić na opóźnienia z oddzwanianiem itp.
• abcCzy wybór karty ma znaczenie? Jest jakaś „karta debetowo-lojalnościowa”, ale pewnie nie mając (ani nie kupując) toyoty nic się nie zyska?
• Don Quijote de la ManchaMa znaczenie: „Opłata [za kartę] zwracana w przypadku wykonania obrotów bezgotówkowych kartami Super Red III lub Ruby Passion w wysokości 400 PLN miesięcznie, w przypadku karty debetowo-lojalnościowej Toyota More istnieje możliwość zredukowania w 100% opłaty poprzez wymianę punktów programu Toyota More na zasadach określonych w regulaminie Programu Partnerskiego Toyota MORE”.
• Don Quijote de la Mancha>>>Opłata [za kartę] zwracana w przypadku wykonania obrotów bezgotówkowych kartą…
• BogdanLiczy się data transakcji kartą czy data księgowania ?
Możliwość wymiany punktów na płatność za kartę to działanie raczej perspektywiczne bo regulamin promocji przewiduje zwrot opłaty.
• WaldemarZwrot jest gwarantowany tylko przez 5 miesięcy i nie dłużej jednak niż do końca 2017 roku, a istnieje pewne prawdopodobieństwo, że w banku zostaniemy np. do zakończenia lokaty 12M albo np. 2 × 160 dni, więc warto działać perspektywicznie.
Podejrzewam, że to płacenie punktami jest mniej opłacalne, niż wydanie 400 zł, więc lepiej wybrać Super Red III lub Ruby Passion.
• Don Quijote de la ManchaJa testuję opcję z zamknięciem ze względu na zmianę regulaminu. Całkowity koszt promo to 3×2,49. Kasa z lokaty 12m już od czerwca procentuje gdzie indziej. Mam nadzieję, że zamkną to bez problemu.
• abcOficjalnie infolinia powiedziała mi że skan dowodu NIE WYMAGANY. Kurierowi jedynie do wglądu
• jojoJeśli mam aktualnie lokate 130 dni to rozumiem ze musze zalozyc dodatkowe 2 po 5k kazda a jak ta stara mi sie skonczy to musze te srodki trzymac w toyota banku przez czas promocji?
• Luckytak, a dokładniej trzymać przez wymagane przez promocję 30 dni (od czasu założenia lokat promocyjnych).
• MichałMinęło już 5dni (w środę wnioskowałem), a do dziś nie dzwonili, nie wytrzymałem i zadzwoniłem do nich: twierdzą, że mają bardzo dużo zgłoszeń (a to nie wróży dobrze przyszłym promocjom) i trzeba cierpliwie czekać, może jutro. Jutro opróżniam KO z Millenium i pierwotnie liczyłem, że w tydzień założę to konto i lokaty (a mogłem wcześniej składać wniosek). Może jednak na 45dni do Idei na 2,4%, ale krótko i zakończenie wypadnie w Wielką Sobotę. Chyba jednak cierpliwie muszą poczekać w BGŻOptimie.
• keram7mGorzej jak wniosek odrzucili, choć nigdy konta tam nie miałem, to z 7 lata temu miałem lokatę, lokata się skończyła, a dostęp do ich bankowości el. jeszcze rok temu miałem, teraz nie wiem.
Cierpliwości. Polecałem dwie osoby, które wnioskowały 18.02 i oboje mieli dziś telefony.
• KrakMam Konto Jedyne od kilku miesięcy, Czy saldo z 14.02 dotyczy lokat czy również środków na KJ ? (akurat 14.02 robiłem mały przelew z tego konta poza Toyota Bank, lokat nie ruszałem) Jeśli tak , to liczy się stan środków na KJ na koniec dnia 14.02 ?
• AndyCzy jak na ROR 14.02 miałem 50zł i 17.02 wypłaciłem i mam 0zł to czy teraz jak przeleje srodki na ROR 11.000zł i zaloze te 2 lokaty (160dni i na rok) to bede mogl korzystac z tej promocji czy juz nie?
• Adam KresCzy można założyć więcej lokat i w razie potrzeby je rozwiązać, pozostawiając jedynie jedną lokatę Plan depozytowy na 5k i jeden Depozyt Plus tez na 5k? Czy wówczas warunki promocji zostają zachowane? Czy skoro się założyło np. 5 lokat, to wszystkie trzeba utrzymać przez minimum 90 dni?
• KarolinaTak na gorąco, miałem mieć dziś kuriera i zawalił. Zatem jak się nie doczekacie to dzwońcie, widać że przerasta ich ta promocja.
• jojoDo Karolina
• WaldemarOczywiście, że można. Regulamin wymaga aby były minimum dwie lokaty: jedna na 160 dni i druga na 12 miesięcy z min. zaangażowaniem po 5 000 każda. I tyle. Jak chcesz więcej to zakładaj do max. 130 000. To warunki do zdobycia premii dla nowych oczywiście.
Waldemar
• KarolinaDziękuję :)
Pojawiła się niespodzianka od Idei, więc zmieniłem plany co do Toyoty, otworzę tu od razu po otwarciu konta minimalistycznie dwie regulaminowe lokaty. I rozumiem, że później do 15 kwietnia dalej będę mógł otworzyć nawet 9 lokat 160d z gwarantowanym 2,5%?
• keram7mCzy gwarancja oprocentowania w tym okresie dotyczy tylko pierwszej lokaty?
Jestem w tej samej sytuacji, przyłączam się do pytania.
Ja rozumiem, że gwarancja dotyczy wszystkich założonych do 1 kwietnia, ale trochę nie ogarniam tego regulaminu.
• Don Quijote de la Manchakeram7m – gwarancji nikt ci nie da na przyszłość. Oprocentowanie jest takie i na taki okres jaki widnieje w umowie. „Za tydzień” zmienią warunki nowootwieranych lokat albo lokata zniknie i tyle (tak jak w Idei). Gwarancję stałego oprocentowania masz w umowie, której stroną jesteś otwierając opłaconą lokatę. Po otwarciu takiej nie mogą ci zmienić warunków.
• Qazik@Qazik, nam nie chodzi o umowę otwarcia konkretnej lokaty (wiadomo, że stałe oprocentowanie polega na tym, że jest gwarantowane do końca), ale o regulamin promocji, a dokładniej jego zapis mówiący o oprocentowaniu w wysokości 2,5% dla lokat założonych w ramach „Akcji” do 15 kwietnia (15, powyżej coś mi „5” zjadło).
• Don Quijote de la ManchaTo jaką strategię najlepiej przyjąć? Wrzucić więcej do Toyoty czy minimum do Toyoty i resztę do Idei? Okres lokowania na 2,5 % jest niemal ten sam.
• abcJa zostawiłem na Toyotę minimum, bo nie wiem kiedy aktywują mi konto, a nie chcę trzymać kasy na małym procencie. Reszta siedzi od wczoraj w Idei na 5 m-cy.
• brokerWniosek złożyłem w trakcie weekendu. Wczoraj do mnie dzwonili. Jak dla mnie to bardzo sprawnie – w trakcie drugiego dnia roboczego od złożenia wniosku. Podejrzewam, że opóźnienia dotyczą może miejsc w których mieszkacie? Podejrzewam, że w takiej Warszawie to z definicji jest gorzej ze względu na potencjalną ilość ludzi zainteresowanych promocją i możliwościa firmy kurierskiej ktora przeceiz nie tylko z tym jeździ.
• johnyy_U mnie od weekendu cisza…
• lmsJak składaliście wniosek, to – kliknęliście link z livesmarter i tam po kolei wypełnialiście pola? Bo ja tak wypełniłam, a potem zauważyłam, że dostałam na maila jakiś link do aktywacji i tam też potem są pola do uzupełnienia. Zgłupiałam i teraz nie wiem, czy mój wniosek został złożony tak jak trzeba :/
• KarolinaArtykuł na LiveSmarter -> przekierowanie na stronę promocji Super Duet -> założenie swojego konta w ramach tej promocji -> aktywowanie -> złożenie wniosku o konto zgodnie z instrukcją
czyli wszystko OK :)
• MichałAle ten link aktywacyjny z maila przekierowywał na identyczny formularz, co ten będący w trakcie wypełniania (z linku LiveSmarter). Też mam wątpliwości, bo w sobotę wypełniałem (w końcu chyba ten pierwszy), a nikt do mnie nie dzwonił…
• Don Quijote de la ManchaNo właśnie złożyłam wnioseko konto zanim dałam aktywuj :(
• KarolinaJa również nie weszłam na link aktywacji, mail zauważyłam dopiero po wszystkim, wczoraj umówiłam się z kurierem, czy jeśli nie aktywowałam linku to znaczy, że nie dostanę premii?
• Sylwiamoże to nie ma znaczenia czy aktywowało się przez @, czy nie – adresy tych dwóch stron są takie same (adres II kroku i adres otrzymany na @)
• E.Po rejestracji próbując złożyć wniosek o Konto Jedyne napotykamy na „Strona jest chwilowo niedostępna. Przepraszamy za utrudnienia” No to czekamy, tylko ciekawe jak długa będzie ta chwila ech
• AbriA może… teraz mnie taka refleksja naszła, że to tylko u mnie pojawia się ten błąd na str banku uniemożliwiający złożenie wniosku – proszę o komentarze tych którym się to dziś udało
• AbriDziś też niedostępna.
• pytajnikmnie się dzisiaj udało, ale chyba źle
• KarolinaDzwonił ktoś z Krakowa (12…), ale nie mogłem odebrać, czy to mogli być oni?
• Don Quijote de la ManchaToyota Bank dzwoni z oficjalnego numeru: 22 488 55 50.
• brokerPotwierdzam ten numer z Toyoty. Liczyłem, że dziś będzie już otwarte…a tu dopiero telefon. Może ktoś jest zainteresowany, aby mu polecić to konto? ;)
• abcDo mnie spod nr 22 488 5550 czyli oficjalny który mają na stronie
• jojo@broker, @jojo, dziękuję, czyli to pewnie Alior/TMUB, wprawdzie już numer kontaktowy zmieniłem na niedzwoniący, ale może ten im się gdzieś „zapodział” (musiałem go podać wyrabiając kk).
• Don Quijote de la ManchaTo też Ci potwierdzam, bo przy okazji reklamacji promocji z kartą kredytową sporo do mnie wydzwaniali i zawsze był to Kraków… ale jak już jesteśmy przy numerach to np. w open finance dzwoni albo Poznań, który jest trochę lepiej poinformowany albo Lublin, który nic nie czai, więc tu polecam sobie podarować wszelkie rozmowy i dyskusje z konsultantami :)
• abcNie uwierzycie !!!
• kajdzisiaj mi pobiorą 2,49 za konto i spadnie mi saldo depozytów z dnia 14.02 o 1 zł !!!
Nie dostanę premii
pomylili się i mi zwrócili 2,49 w lutym za konto potem to odebrali za kilka dni a ja nie liczyłem tego zwrotu do depozytu
Gdzie jest darmowy przelew natychmiastowy ?
Ewentualnie jest jakiś inny sposób ?
Przelew wewnętrzny 1 zł od livesmarterów ?
HELP ME ! :)
Daj mejla/gg/skype/hangouts, to ci z Aliora darmowym natychmiastowym przeleję.
• Don Quijote de la ManchaAlbo po prostu numer konta, jak wolisz ;)
• Don Quijote de la Manchasuper
• kajnr konta wolałbym przesłać Tobie na maila
to mój mail: kowa małpa spoko pl
dzięki wielkie za zainteresowanie : )
napisałem (piszę tu, jakby wpadło do spamu)
• Don Quijote de la ManchaMam taką sytuację – miałam Konto Jedyne we wskazanym okresie (między 1.01.2016 roku a 14.02.2017) ale już je zlikwidowałam – pytanie jak postępować teraz? Zarejestrować się w promocji i kliknąć „nie mam konta jedynego” ale liczyć, że dostanę 70 zł jako „stary klient”? czy w ogóle nic nie dostanę w takim wypadku ;)? ktoś ma pomysł? pozdrawiam i będę wdzięczna za pomoc
• Ania Ł.Obawiam się, że żadna opcja nie przejdzie – nie spełniasz ani warunków nowego ani starego klienta :/
• Michałszkoda :( dzięki za odp
• Ania Ł.Mam problem,czy ktoś z forumowiczów przelałby mi ze swojego konta w Toyota Bank 2,70-dziś pobiorą opłatę a ja niestety o tym nie pomyślałam i nie spełnie warunków utrzymania środków z 14 lutego, oczywiście zwrócę z nawiązką
• RENATAChciałabym się upewnić – w przypadku starego Klienta do 08.03 wystarczy się jedynie zarejestrować – Imię, nazwisko, mail, jedna zgoda?
Po tej rejestracji otrzymałam maila z linkiem do strony, gdzie uzupełnia się nr telefonu, PESEL, zaznacza zgodę dot. tajemnicy bankowej i trzeba kliknąć: „Zaloguj na stronę Banku i załóż lokatę”, ale rozumiem, że mogę to wypełnić dopiero przed samym założeniem lokaty, czyli do 15.04?
• IviCo sądzicie o tym, że Toyota Bank umieszcza na liście przewozowym z umową, w polu numer referencyjny klienta, jego LOGIN bankowy?
• brokerNiby słabo, ale w sumie nie do końca, bo w Toyocie przy każdym logowaniu do hasła doklepujesz cyferki z klucza, więc de facto potrzebujesz trzech rzeczy (klucz, hasło, login). Niemniej dobrze byłoby zadzwonić na infolinię i zwrócić im na to uwagę i poprosić o przekazanie tego gdzieś do osób decyzyjnych wyżej, a już na pewno powinni zainteresować tym osoby odpowiedzialne za ryzyko. Alternatywnie do takich osób można spróbować dotrzeć przez https://niebezpiecznik.pl/ – mają szerokie kontakty.
• Marcin HPanowie, 3 dzień czekam na telefon… Ile jeszcze?
• Damianqnie wyrabiają się z ilością wniosków. Powinni niedługo dzwonić…
• MichałJa czekam od niedzieli, żona od poniedziałku
• lmshej,
• Jupo rejestracji na stronie organizatora promocji podczas przekierowywania na stronę banku wystąpił błąd – odświeżyłam link i wypełniłam wniosek o założenie konta. Czy taki błąd w przekierowaniu może mieć jakiś wpływ na to czy biorę udział w promocji?
Powinno być OK, jak coś reklamacja powinna być spokojnie uznana bo o problemach wiedzieli wszyscy – organizator promocji i bank.
• MichałDo Ju
• EugeniuszRaczej bierzesz udział ale lepiej jak będą dzwonić to zapytaj konsultanta czy konto które zakładasz jest promocyjne.
U mnie ciąg dalszy jaj z dostarczeniem przesyłki przez kuriera. Okazuje się że firma kurierska robi krecią robotę, dokumenty z banku wyszły ale nie potrafi do mnie dotrzeć. Nie pozostaje nic innego jak tylko czekać….
• jojoCzy tę lokatę 160dni można automatycznie odnawiać na tych samych warunkach (tj. 2,5%)?
• iksDalszy ciąg sprawy. Przesyłki rozsyła TNT. Dodzwoniłem się tam, i powiedziano mi że kurier podjął próbę dostarczenia przesyłki ale nikogo nie zastał, co jest oczywiście bzdurą. Krótko mówiąc lecą sobie „w kulki” Tym razem winna jest firma kurierska która współpracuje z Toyotą, choć za pierwszym razem zawinił sam bank. Zatem ja czekam już 2 tygodnie na uruchomienie konta.
• jojoU mnie kurier był we wtorek, a konto zostało uruchomione w piątek wieczorem.
• broker#broker – zapytam, czy trzeba ksero dowodu dla kuriera – bo różne wersje się pojawiają.
• diegoW czwartek o to pytałem, gdy już w końcu zadzwonili — podobno nie trzeba, jest to opcjonalne.
• Don Quijote de la ManchaW przypadku moim i syna nie było potrzebne ksero dowodu. Kurier jedynie sprawdzał z dowodem poprawność danych.
• JohnSnowA ciekawostki się od niego dowiedziałem jak sobie zażyczyłem zaklejenia koperty z umową. Zakleił ale powiedział, ze oni to później w firmie i tak odklejają, weryfikują na spokojnie (jest od tego specjalna osoba) po czym wkładają w nową kopertę i dopiero idzie do banku. Jak zacząłem wypytywać mocniej i zasugerowałem, że nie maja prawa tak robić to się nagle wycofał mówiąc, ze może coś pokręcił i dla innych banków tak robią a dla Toyoty nie. Drążyłem temat, ze dla innych banków też nie mają prawa tak robić to nagle zaczęło mu się spieszyć :)
Z ciekawości zapytam jak do mnie zadzwonią w poniedziałek, o ile zadzwonią.
• PimpuśWczoraj byłem akurat w pracy.
Potwierdzam, obsługa kurierska przez tnt to brak jakichkolwiek zasad. Złożyłem razem z żoną skargę. Nie dość, że oficjalnie i bez żenady kurier informuje o otwieraniu kopert to po zwróceniu uwagi pyskuje i trzaska drzwiami, gubi dokumenty, wydzwania, przyjeżdża na drugi dzień. Brak słów…
• boobMoże by kilka takich skarg skierować do Toyoty?, co to już innych firm kurierskich nie ma w tym kraju. Jeszcze wciskają ściemę że kurier był ale w domu nikogo nie zastał….
• jojoDla mnie żaden problem taką skargę do toyoty napisać ale sam niczego nie zdziałam. Ktoś jeszcze miał kłopoty z TNT?
Nie trzeba ksera dowodu.
• brokerPisałem już, oficjalne info z banku – NIE TRZEBA KSERO DOWODU
• jojoNadal jest ten wspaniały token sprzętowy?
• tofikNadal jest :)
• JohnSnowO tak, bedzie kolejna bateria do wagi lazienkowej :)))))
• HermanPrzy zamykaniu konta rozumiem, że token sie odsyła? Minus bateria?:)
• pytajnikNie odsyla sie.
• HermanJak wyjmiesz baterie to z tokena juz nic nie zostaje :)
• HermanA na dłuższą metę to co (powiedzmy po 5 latach) , przesyłają nowy z nową baterią?
• jojoPewnie tak.
• HermanNikt tutaj tak długo konta tam nie miał ?
• Don Quijote de la ManchaJeśli dobrze rozumiem wpis.. to saldo 10 tys. muszą zwiększyć i dbać o nie tylko dotychczasowi klienci banku?
Nowi klienci poprostu wpłacają 10 tys. (powiedzmy z małym haczkiem np. 10050) zakladają 2 lokaty po 5 tys. i nic ich więcej nie interesuje? Ten mały haczyk 50 zł na pobieranie opłat 2,49 przez bank choć będzie następował zwrot do 15 kolejnego miesiąca.. ale żeby nie być na minusie..
Dobrze rozumuje??
• raul_r2Do mnie w sobotę dzwonili, że w środę przyjedzie kurier, zobaczymy…
• KarolinaNa umowę z Nest Bankiem moi rodzice czekali 2 miesiące na kuriera z inpostu, to jest żenada co oni wyprawiają…
Witam. Mam pytanie bo czytając regulamin jest według mnie nie do końca jasne – czy do 8 marca trzeba otworzyć konto czy do 8 marca wystarczy się zarejestrować i spełniamy wymagania i kolejnym krokiem jest założenie lokat do połowy kwietnia?
• EugtWystarczy się zarejestrować :)
• MichałDzwonili do mnie w piątek, ale byłem w pracy. Dzisiaj czekam, ale nie dzwonią.
PS. nie mogę się zarejestrować „Odnośnik do resetowania hasła wydaje się być niesprawny. Proszę zawnioskować o nowy odnośnik poniżej.”
• xxxxChodzi mi o rejestrację na Livesmarter.
• xxxxNo wreszcie sprawa poszła dalej. Kurier był czekam na aktywację konta i …. logowanie. Z tego co czytam to niezłe jaja Chyba jeszcze w żadnym banku aktywacja nie była tak rozbudowana. No ale nie takie rzeczy się przeżyło :) Jak na razie dodzwonienie się na infolinie nie było jakimś problem jak w innych bankach gdzie i pół godziny wisiało się na telefonie.
• jojoCzy dobrze rozumiem?
By spełnić warunki promocji, zarejestrować trzeba się do 8 marca, ale – w związku z długim oczekiwaniem na kuriera – umowę można podpisać choćby i 14 kwietnia, a 15 kwietnia założyć lokatę?
• johnsonCzy zakładaja dzis konto i polece od razu żone to dostane premie też za nia ?
• JerzyKonto aktywowane od razu z -2,49zł na koncie. (Aktywacja 3.03, w tym samym dniu założone wymagane lokaty). To chyba jedyny bank, który pobiera opłatę za jeszcze nie aktywowany rachunek.
• MichałWidac kolega nie czytal tabeli oplat, ktora dostaje sie przy podpisywaniu umowy :) Wynika z niej ze oplata pobierana jest zawsze 1 a zwracana do 10. Taki maja pogmatwany system. W sumie mnie zastanawia czy mam zostawic te 2.5 na ROR na ten cel bo jak pojdzie w debet to jeszcze odsetki od salda ujemnego mi policza. Ma ktos doswiadczenie w tej materii? Konto zakladam tylko dla lokat i promocji. Nie mam nawet karty do niego.
• ketonTen bank służy tylko to wyciągnięcia kasy za założenie lokat, nic więcej. Brak aplikacji mobilnej, archaiczny token, pseudo nadmierne zabezpieczenia, słaby system transakcyjny, pobieranie opłat mimo regulaminowego zwolnienia, wykluczają ten bank jako taki, w którym mógłbym mieć podstawowy rachunek.
• brokerTo wszystko prawda broker. Zwróć uwagę, że ich oferta na ten moment jest najlepsza. I tylko o to chodzi.
• WaldemarJa bym jeszcze dodał że tylko w Toyocie spotkałem się żeby przelew zrobiony w weekend między rachunkami w tym samym banku zaksięgował się dopiero w poniedziałek.
• adamusAdamus tak jest w większości banków. Wykonanie przelewu a jego zaksięgowanie to zupełnie inne operacje chociaż ze sobą powiązane.
• WaldemarNie wiem, mi się jednak wydaje, że w większości księgowanie następuje od razu, np. przelewy Alior ↔ TMUB albo międzybankowe przelewy natychmiastowe. Wracając do tematu: Toyota przelewów ekspresowych nie obsługuje (nie przyjmuje)…
• Don Quijote de la ManchaNajpierw Wam pobiora opłaty za konto a później za ileś dni sprawdzą i jak byliście grzeczni to oddadzą . xyz
• prawdziwy-xyzI tak chyba co miesiąc. xyz
• prawdziwy-xyzDo DQdlM
• WaldemarIstota przelewu natychmiastowego jest właśnie tak. Sama nazwa na to wskazuje.
Alior i TMUB to dla przelewów ten sam bank dlatego przelewy są z automatu księgowane na konto. Niestety to chlubne wyjątki. Spróbuj wykonać przelew w wolną sobotę albo w niedzielę i sprawdź daty transakcji i księgowania. Data zapisania transakcji jest inna niż księgowania. Ba, jak w niedzielę na konto na którym jest np. 3000 przelejesz 1000 i wypłacisz 4000 to za taw. saldo ujemne zapłacisz dodatkowo odsetki.
A co to jest „wolna sobota”?
• kbkb