Wraca 5% cashbacku od T-Mobile Usługi Bankowe (dawny Alior Sync)!

Pamiętacie wejście na rynek marki Alior Sync? Bank ten oferował aż 5% zwrotu do 1250 zł miesięcznie (!) za wszystkie zakupy w sieci. Oferta pojawiła się mniej więcej wtedy, kiedy wystartował blog (w 2012). Różnica jest jednak taka, że LiveSmarter ma się całkiem dobrze, a moneybacku od T-Mobile już od dawna nie ma. Do dzisiaj! Okazuje się, że właśnie (nieco nieoficjalnie) wystartowała najnowsza promocja banku, w której znów zgarniać będzie można 5% zwrotu. Co najciekawsze – promocja dostępna jest również dla obecnych klientów banku! ;)

5% moneyback w T-Mobile Usługi Bankowe

5% zwrotu za zgody marketingowe

Promocja „5% zwrotu kwoty zakupów dla klientów T-Mobile Usługi Bankowe” przeznaczona jest dla wszystkich klientów banku, którzy:

  • Posiadają Rachunek i Kartę,
  • Wyrazili i nie odwołali zgody marketingowej na przetwarzanie danych w celach marketingowych […]. Zgodę na przetwarzanie danych w celach marketingowych można wyrazić w Contact Center T-Mobile Usługi bankowe bądź w Placówkach T-Mobile Usługi Bankowe, w sytuacji gdy nie została wyrażona podczas zawarcia Umowy Ramowej.
  • Wyrazili i nie odwołali zgody na weryfikację historii zobowiązań […]. Zgodę na weryfikację można wyrazić w Contact Center T-Mobile Usługi bankowe bądź w Placówkach T-Mobile Usługi Bankowe, w sytuacji gdy nie została wyrażona podczas zawarcia Umowy Ramowej.
  • Na T-Mobile koncie odnotowano w danym miesiącu wpływ z tytułu wynagrodzenia dokonany przez pracodawcę bądź wpływ z tytułu stypendium dokonany przez uczelnię wyższą bądź wpływ z tytułu renty lub emerytury dokonany przez ZUS bądź łączną wartość wpływów w wysokości 2 000 PLN spoza T-Mobile Usługi Bankowe lub z rachunku firmowego w T-Mobile Usługi Bankowe
  • W przypadku rachunków otwartych przed 2 listopada 2015 roku, aby wziąć udział w promocji Klient musi wyrazić chęć skorzystania z Promocji w Contact Center

Jednym zdaniem: należy zadzwonić na infolinię banku, wyrazić zgodę na marketing oraz weryfikację historii zobowiązań oraz zapewnić w danym miesiącu wpływ 2000 zł z obcego banku (pieniądze można np. od razu z powrotem „odlać” tam, skąd przyszły). W przypadku osób, które dopiero założą konto – zgodę na przystąpienie do promocji wyrazimy już prawdopodobnie podczas składania wniosku o konto :)

Promocja obowiązuje… do odwołania

Jeśli spełnimy te dość proste warunki, to nie pozostaje na nic innego jak… zarabiać. Bank zobowiązuje się do premiowania każdej transakcji kartą 5-procentowym zwrotem. Ograniczenia są dwa. Po pierwsze: maksymalny zwrot miesięczny to 25 zł. Po drugie: wyłączone są niektóre kody MCC tak, aby nie generować (zbyt łatwo) sztucznego obrotu:

  • 7995, określający kasyna oraz zakłady bukmacherskie i im podobne;
  • 8999, określający profesjonalne usługi, nieklasyfikowane pod innymi kodami MCC, o ile płatność zidentyfikowana jest jako zagraniczna (country code inny niż Polska);
  • 4111, określający m.in. usługi transportowe,
  • 6012, określający instytucje finansowe;
  • 6211, określający brokerów ubezpieczeniowych,
  • 6051, określający przekazy pieniężne w instytucjach finansowych,
  • 4829, określający internetowe przekazy pieniężne.

Premia wypłacana będzie nie później niż 15. dnia kolejnego miesiąca kalendarzowego. Warto dodać, że promocja obowiązuje do odwołania! Bank zobowiązuje się do powiadomienia nas o jej zakończeniu 2 miesiące wcześniej.

Szczegóły promocji w regulaminie.

Ile kosztuje konto osobiste w T-Mobile usługi Bankowe?

Konto osobiste prowadzone jest całkowicie bez opłat. Bank dorzuca nam nawet gratis 10 darmowych przelewów natychmiastowych miesięcznie. Jeśli natomiast chodzi o kartę debetową – kosztuje ona 6 zł miesięcznie, ale opłaty pozbywamy się wydając 200 zł miesięcznie kartą. No a w końcu po to tę kartę mamy (lub założymy), żeby nią płacić i zyskać 5%.

Opłata niepobierana, gdy właściciel rachunku, do którego wydana jest Karta, nie ukończył 19 roku życia.

Warto również pamiętać, że w T-Mobile UB wszystkie wypłaty z bankomatów są bez opłat.

Podsumowując: niezależnie od tego czy jesteśmy nowym czy starym klientem banku od każdych 500 zł miesięcznie możemy zupełnie za darmo zgarnąć łatwe 25 zł zwrotu.

PS. Oficjalna kampania banku wystartuje prawdopodobnie jutro. Nie pierwszy raz piszemy jednak o promocji nieco przedpremierowo :)

Nie przegap!

Komentarze

  • Tak, 2×25, mam na koncie, na którym 4900 było bardzo dużo ;]

    savi Odpowiedz
  • Wystąpił błąd w systemie i już. Pewnie szybko zabiorą.

    Roman Odpowiedz
  • Zwłaszcza jak bedzie o tym tyle gadania.

    cykor Odpowiedz
  • Moralność Kalego. Jak się nie zgadza to piszecie reklamacje jak jest za dużo to siedzieć cicho? Jak komuś spadnie 10zł na ulicy to przykrywacie butem?

    uta Odpowiedz
    • A czy należysz do tych, którzy po otrzymaniu premii w ramach podziękowania zostają z bankiem na dłużej ;) Moralność?

      savi
    • daj spokoj, dziewczynie sie pomylil LS z kolkiem rozancowym i tyle… :)

      koles
    • @uta

      Ja osobiście nie będę się oburzał, gdy zabiorą tę nadmiarową premię, choć można sobie wyobrazić sytuację, gdy ktoś nie zauważył dodatkowego wpływu i wydał wszystkie środki z konta — w takim wypadku bank może jedynie grzecznie go prosić o zwrot nadpłaconej premii. Bardzo grzecznie.

      A porównanie z wypadającymi komuś 10 zł jest nietrafione, bardziej pasowałby tu dziwnie wysoki napiwek.

      Don Quijote de la Mancha
  • ja same 4900 i na wszystkich 4 kontach tylko po 25

    karampuk Odpowiedz
  • Cisza!!!

    Wyjadacz Wisienek Odpowiedz
  • Myślicie, że za miesiąc może być to samo?

    Maxim Odpowiedz
    • Po co to pytanie? myslisz że ktoś tu w tej kwestii ma więcej wiedzy od Ciebie?

      Herman
  • Ja znam ten bank. Kiedy się zorientują to zabiorą bez pytania ( i bezprawnie). Kwestę moralności pozostawiam na boku, żyjemy tu i teraz.Co innego gdyby bank np. obciążył podwójnie za jakąś operację kartą. Wtedy reklamacja ciągnęłaby się miesiącami.

    Bufon Odpowiedz
  • Ja mam włączone powiadomienia SMS o uznaniach na rachunku. Koszt 30 gr jak już zabiorą te 25, to złoże reklamacje, że mają oddać kasę za SMS :)

    Roman Odpowiedz
    • Ale im dopieczesz! Pomyśl nad wypłatą wszystkich środków i ucieczką, gdzie ekstradycja nie obejmuje.

      Artur
  • potwierdzam, na każdym koncie po 2 x 25zł bo na szczęście na żadnych z nich nie było płaza w zeszłym m-cu :)
    profilaktycznie konta wyczyszczone z kasy do zera.
    Orange Finanse też kiedyś zaliczyło wpadkę, wypłacili podwójną premię i jak się kapneli a ktoś nie miał kasy na koncie to mu zostawili ten bonus :)

    paolo Odpowiedz
  • ile oni maja klientow? powiedzmy ze hmm.. z 75% osob wydaje to min. 500 zl ? bo to chyba w dzisiejszych czasach nie problem wydac? to troszke im kasy ubylo :D ale mi sie wydaje inaczej.. to jest ostani miesiac „normalnej” promocji i to taka jakby zacheta do pozostania.. bo w sumie nowe warunki wcale nie sa gorsze (no chyba ze ktos zapomni sobie to zaplaci prawie 20 zl) bo tak jak pisalem wczesniej 500 zl to chyba kazdy wydaje miesiecznie juz nie wspomne w sklepach spozywczych.. bo chyba nie tylko jemy? ja tam u nich zostaje i 1 sierpnia zmieniam na premium a tym bardziej bo tym milym dodatkowym prezencie ;-)

    MaRiO Odpowiedz
    • Lipiec to jednak szczęśliwy miesiąc dla wisienkowiczów jest. Rok temu Orange Finanse wypłaciło dodatkowy bonus i to nie marne 25 zł, ale często gęsto po 600 zł. Byli na tyle fair, że tym co przelali premię na inne konto debetu nie zrobili.

      Jazz
  • Jestem pewny że ktoś już dzwonił na infolinię albo napisał wiadomość a może na FB się o to właśnie pyta :D Cisza ma być i tyle

    bolek Odpowiedz
  • panowie, bez jaj z tą ciszą, albo TMUB zrobili to celowo albo sami się zaraz połapia jak im kilka tysiów kasy zabraknie! mają tam burdel to fakt ale raczej na tyle ogarnięci są w księgowości, że sami się zorientują a nie bedą czerpać info o swoich błedach z forów branżowych :D

    paolo Odpowiedz
  • juz idzie strono blednego ksiegowania!!! moi drodzy :)

    koles Odpowiedz
    • ale najlepsze jest to ze zupelnie bezzasadnie bo ja dostalem tylko 1 premie!!!

      koles
  • No i chuk, nic z tego, w porę zauważyli i szybko z automatu pozabierali. Kurde, mogłem szybciej wyzerować konta wszystkie, ale ledwo co te komentarze zobaczyłem. Z 6 kont tylko na 1 udało mi się przelać.

    pws Odpowiedz
    • No a nie masz debetu teraz?

      Artur
    • Póki co nie mam, czyli postąpili jak rok temu Orange – kto był spostrzegawczy, szybki i sprytny dostał podwójną premię. No chyba, że im się jeszcze odwidzi…

      pws
  • I po premi zrobili korektę ,jest 25zł

    zuza Odpowiedz
  • „Uprzejmie informujemy, że rachunek …. został obciążony kwotą 25,00 PLN.
    Tytuł zlecenia: storno błędnego księgowania 5 procent zwrotu kwoty zakupów”

    Roman Odpowiedz
  • na razie u mnie na wszystkich kontach nic nie zdebetowali i oby tak zostało :D

    paolo Odpowiedz
  • Nawet jak nie wpłacisz to pewnie za miesiąc zrobią Ci storno :D

    Wyjadacz Wisienek Odpowiedz
  • Zabrali to, czego nie powinni zabrać. Zostawili kilka złotych, zabrali 25:) Już reklamacja poszła. Kod MCC4900, zgodnie z regulaminem, nie będzie się zaliczał do obrotu kartą od sierpnia. Tutaj mamy rozliczenie za czerwiec.

    hazet Odpowiedz
    • @hazet Tobie też zabrali premię z transakcji na kodzie 4900? Poszła od Ciebie reklamacja?

      JJ2010
    • Tak, już napisałem reklamację. Uważam, że lepiej jest pisać niż dzwonić na infolinię. Infolinia Synca, ma tę samą bolączkę, jak infolinie innych banków. Siedzi tam dużo niekompetentnych osób. Poprzez maila, z poziomu bankowości internetowej, załatwianie trwa nieco dłużej, ale jest skuteczniejsze:) Po prostu zrobił im się rozgardiasz:) W Aliorze/Syncu/TMUB konto (a) mam kilka ładnych lat. Wszelakie zgrzyty zawsze rozpatrywali fachowo i kulturalnie:) Mam nadzieję, że i tym razem tak będzie.

      hazet
    • Pieniądze już się znalazły:) Szybko. Każdy może zrobić błąd. Sztuką jest wyjść z twarzą. TMUB niewątpliwie to umie.

      hazet
    • u mnie tez plus dodatkowo 3 premie na gorke! :)

      koles
  • z jednej strony pozabierali te nadmiarowe 25 zeta, ale czemu wyłączyli kod 4900 z premii?
    Przecież to miało być dopiero od 1.08, czy już teraz?

    JJ2010 Odpowiedz
    • @JJ2010

      Jeśli umowę podpisałeś przed czerwcem — to wykluczenie 4900 obowiązuje od sierpnia. Ale uwaga — jeśli zmieniłeś stare konto na Premium, to jest to zawarcie umowy, więc wykluczenie już obowiązuje.

      Don Quijote de la Mancha
    • Umowę a od dawna, konta nie zmieniałem choć przez krotki okres samo się zmieniło na nowa nazwę ale wróciło do normy ;)
      Pójdzie zatem reklamacja a nawet dwie bo na dwa konta 

      JJ2010
  • Mi tak samo zrobili. Storno – 25 zł, ale zostało 20,42 zł. A miałem wydane ponad 500 zł. To 4900 nie liczyło się w czerwcu?

    Łukasz Odpowiedz
  • Pozabierali pajace nie to co trzeba, rzeczywiście zostawili premie bez uwzględnienia kodu 4900. Poszła reklamacja.
    Gwóźdź do trumny TMB.

    Przemo Odpowiedz
  • Ja wyrobiłem kartę do konta TMUB dopiero w czerwcu, przez co obroty były niewielkie. Dzisiaj wpadło na konto poniżej 10 zł, a teraz widzę storno błędnego księgowania, gdzie zminusowali tę kwotę! Konto mam tylko jedno. O co chodzi?

    broker Odpowiedz
  • Po wcześniejszym wyzerowaniu nie ma debetu ale pewnie zrobią strono jak tylko coś się pojawi na koncie

    Igor Odpowiedz
  • no jak ktos mysli ze nie bedzie musial oddac 25 zl to sie grubo myli :) chyba ze konto do piachu to OK ale jesli nie to przeciez na pewno ustawili automatyczne proby pobrania kasy jedna dziennie? dwie? trzy? albo moze raz na tydzien (jak mBank pobiera za ubezpieczenie) predzej czy pozniej odzyskaja swoja kase :)

    MaRiO Odpowiedz
    • no dobra za druga premie to ja rozumiem ale mi zabrali pierwsza nalezna premie :) dlatego sa amatorami bo zabrali nie ta, co byla dodatkowo w promocji ;(

      koles
    • ojj na pewno oddadza jak napiszesz.. ale pewnie dopiero wtedy jak sami odzyskaja :D bo mozna powiedziec ze Twoja premie „zabral” Igor wiec w sumie lepiej pisz do niego :)

      MaRiO
    • to ze oddadza to ja wiem, mam tylko polew z tego co to za amatorka :D wypalcili 2 razy i zabrali nie ta premie co trzeba, cyrk!

      koles
    • czy ja wiem, gdyby chcieli to by zdebetowali konta aby odzyskać, choć nie wiem czy to jest aktualnie zgodne z prawem bo jeśli ktoś na koncie miałby niedozwolony debet to od razu poszła by za to kara a przecież mogłem „nieświadomie” wyzerować konto przelewem nie sprawdzając uprzednio historii lub przez wypłatę z bankomatu lub płatność kartą.
      jeśli nie wystornują dziś to czy mają do tego prawo za kilka dni, za tydzień, za miesiąc? było to przerabiane rok temu w OF i jeśli dobrze pamiętam to chyba nie mogą, musze poszukać tamtego artykułu

      paolo
    • http://finanse.wp.pl/kat,1033715,title,Bank-omylkowo-przelal-klientom-pieniadze-Teraz-juz-ich-nie-chce,wid,17767159,wiadomosc.html?ticaid=1175d9

      Jak dodaje, bank zachował się ostrożnie, bo gdyby wszedł klientom na debet, mogłoby to wywołać szereg problemów, np. związanych z odsetkami karnymi. Poza tym nawet niewielkie niespłacane zadłużenie zostałoby odnotowane w BIK i mogło zablokować klientom zaciągnięcie kredytu.

      paolo
    • no to zrobia storno jak sie tylko kasa pojawi :) piszesz niby ze nie moga za pare dni? a niby dlaczego? jak to ich kasa :) napisza w tytule wszystko i wystarczy..

      MaRiO
    • ludzie ja dostalem 3 dodatkowe premie i jedna nalezna spowrotem!!!

      koles
    • ktos ogarnia, co tam sie teraz odbywa???

      koles
  • Wynika z tego , że przed sierpniem system testują . xyz

    prawdziwy-xyz Odpowiedz
  • Doliczą jeszcze odsetki za debet. Ja ich znam.

    Bufon Odpowiedz
  • znowu dokladaja po nastepnej premii!!!

    koles Odpowiedz
  • Smiech. Dolozyli do pelnych 25… Pytanie, czy moge co chwile dokonywac operacji na koncie klienta…

    savi Odpowiedz
  • Co prawda na Cyprze zajumali po 50% depozytów. Jest unijna dyrektywa że banki mogą okradać swoich deponentów.
    Co tam jakieś marne 25zeta…

    Bufon Odpowiedz
  • To teraz wszystko się zgadza.

    maja Odpowiedz
    • ha, ha prawie! bo u mnie brakuje tylko jeszcze 8 premii :) ale jaja….

      koles
    • I oto blask prawdy poraził oczy niewiernych. A sprawiedliwość i uczciwość powróciła za mocą archanioła bankowego. Czy tam innego,tfu,arbitra.

      Bufon
    • dzien sie jeszcze nie skonczyl a ich system transakcyjny nie zasypia wiec jeszcze duuuuzo moze sie zdarzyc :) mysle oczywiscie o tej 8 premii :D

      koles
  • Już skorygowane, pojawiło się storno.
    storno błędnego księgowania5 procent zwrotu kwoty zakupów

    Zenek Odpowiedz
  • Mi teraz dołożyli „Dopłata MCC 49005 procent zwrotu kwoty zakupy”.
    Kompromitacja na całej linii…

    deloe Odpowiedz
    • a ja sie zastanawiam czy nie reklamowac tej slusznej naliczonej premii ktora mi zabrali :) skoro sa tacy rozrzutni dzisiaj….

      koles
    • Przelać do innego banku, czy mam czekać na trzecią premię?

      deloe
  • na konto oszczednoscowe t-mobile – bedzie ciekawiej

    cykor Odpowiedz
  • Kod MCC 4900 liczył się na 100%, bo mi za to policzyli. Też dali 2 i 1 odebrali premię.

    Ktoś już pisał reklamację??? Co dokładnie pisaliście???

    Agata Odpowiedz
  • u mnie tak – było 4×25 czyli normalnie, 3 konta wyzerowałem na 4 została jakaś kasa. Do 3 zerowych dołożyli drugi raz po 25 (kod mcc 4900), na tym niezerowym też dołożyli 25, ale wystornowali 25 (błędny zapis). dodatkowe 3×25 już wyzerowałem, 4 zresztą też. Czekam co dalej

    karampuk Odpowiedz
  • Coś mi się przypomina , że kiedyś za czasów swej świetności BGŻ też dawał a zabierał nawet bez pytania ze środków klienta . Oby tm tego nie czytał. xyz

    prawdziwy-xyz Odpowiedz
  • Po wczorajszym dniu wszystko się już zgadza. Zabrali pierwszą premię. W drugiej premii brakowało drobniaków za płatność MCC 4900 za prąd, to ją dolali potem. Zatem końcowo wszystko się zgadza. Wam pewnie też.
    Jesteśmy wszyscy za szybcy i ślemy reklamacje nim się wszystko wyprostuje :-) Nie mam żalu, że odebrali sobie to, co pomyłkowo przelali. Przecież każdy może się pomylić. Tytuł transakcji wyjaśnia, że to pomyłka, czyli nie chowają głowy w piasek.

    A jeśli ktoś wyzerował konto zaraz po otrzymaniu, to oczywiście może się tłumaczyć, że „nie wiedział”, że „niechcący”. Ale sama kiedyś pomyliłam gazownię z elektrownią czy tam odwrotnie i wystarczyło napisać i uprzejmie zwrócili. A jeśli ktoś chce sprzedać się Borucie za 25 złotych, to już jego sprawa. (to nawiązanie do wcześniejszych zaczepek o kółku różańcowym, których za chwilę się spodziewam). :-)

    abba Odpowiedz
    • jesli nie zaczniesz tutaj nachalnie moralizowac to napewno nikt o kolku rozancowym pisac ci nie bedzie :)

      koles
    • Osoby które przywłaszczyły sobie omyłkowo zaksięgowane pieniądze to totalna porażka. Powinniście się wstydzić i oddać co nie wasze. Jestem tak oburzony i zniesmaczony że aż napisze wielkimi literami PORAŻKA

      krzyszek
    • Laczymy sie z Toba w bolu, synu :)

      koles
  • A ja wczoraj wyzerowałem konto, zakładając lokatę jednodniową.
    Dziś lokata wróciła, żadnego storno nie było, więc znów pieniądze poszły na lokatę.

    Grzegorz Odpowiedz
  • To taką lokatę można założyć w t-m , mają tam taką czy w innym banku? xyz

    prawdziwy-xyz Odpowiedz
  • Ile Ci urosło odsetek od 25 złotych?

    Wyjadacz Wisienek Odpowiedz
    • przeciez jemu nie chodzilo o odsetki, tylko zeby wycofac kase a ze nie mial gdzie to zrobil lokate :)

      koles
  • Rekiny biznesu :D

    Wyjadacz Wisienek Odpowiedz
  • Z 25 zł w Gnieźnie na 8% byłby cały grosz ale kalkulator Admina pokazuje , że zabrałby zaraz go ktoś ? xyz

    prawdziwy-xyz Odpowiedz
  • wczoraj zdublowany moneyback a dziś awaria systemu transakcyjnego:

    Przepraszamy system jest chwilowo niedostępny.
    Pracujemy, nad przywróceniem jego pełnej funkcjonalności.
    Przepraszamy za wszelkie niedogodności.

    paolo Odpowiedz
  • to szybko naprawili bo mi działa :)

    Herman Odpowiedz
    • slabo szlo ale mi w koncu weszlo. odp. na reklamacje ze najpierw dali, potem zabrali ale w koncu oddali wiec wszytsko ok :)

      koles
  • Czy płatności BM za rachunki zalicza?

    zennhorst Odpowiedz
  • Ci którzy otrzymali podwójny cashback mogą liczyć na poniższy komunikat:
    14 lipca br. dokonaliśmy korekty kwoty premii wypłaconej na Państwa rachunek 14.07. br., w ramach w promocji „5% zwrotu kwoty zakupów dla klientów T-Mobile Usługi Bankowe”/ „Zwrot za zakupy dla klientów T-Mobile Usługi Bankowe”.
    Kwota ta wymagała powtórnego przeliczenia. Na rachunkach na których nie było środków do zwrotu – dokonamy korekty w najbliższym czasie. Przepraszamy za niedogodności.

    tytus Odpowiedz
  • Czyli nadwyżki sami sobie ściągną nie pytając nikogo o zgodę no chyba że będzie zawsze „0”

    tytus Odpowiedz
    • ale co poszalejemy za ta niebagatelna kase to nasze :) ha ha

      koles
    • A „zawsze 0” oznaczałoby rezygnację dalszego z korzystania ze zwrotu, bo nawet płacąc kk premia wpływa na ror — więc mogą ściągnąć z następnego zwrotu.

      Don Quijote de la Mancha
  • Jakie obecnie trzeba spełnić warunki, żeby załapać się na na ten 5% cashback i nic nie płacić za konto, kartę ani wypłaty z bankomatów ?

    Zenon Odpowiedz
  • Skomentuj

    Chcesz mieć pewność, że nikt inny nie podpisze się twoim nickiem? Zarejestruj się (lub zaloguj) na LiveSmarter!

    Ostatnie wpisy