Wraca 5% cashbacku od T-Mobile Usługi Bankowe (dawny Alior Sync)!

Pamiętacie wejście na rynek marki Alior Sync? Bank ten oferował aż 5% zwrotu do 1250 zł miesięcznie (!) za wszystkie zakupy w sieci. Oferta pojawiła się mniej więcej wtedy, kiedy wystartował blog (w 2012). Różnica jest jednak taka, że LiveSmarter ma się całkiem dobrze, a moneybacku od T-Mobile już od dawna nie ma. Do dzisiaj! Okazuje się, że właśnie (nieco nieoficjalnie) wystartowała najnowsza promocja banku, w której znów zgarniać będzie można 5% zwrotu. Co najciekawsze – promocja dostępna jest również dla obecnych klientów banku! ;)

5% moneyback w T-Mobile Usługi Bankowe

5% zwrotu za zgody marketingowe

Promocja „5% zwrotu kwoty zakupów dla klientów T-Mobile Usługi Bankowe” przeznaczona jest dla wszystkich klientów banku, którzy:

  • Posiadają Rachunek i Kartę,
  • Wyrazili i nie odwołali zgody marketingowej na przetwarzanie danych w celach marketingowych […]. Zgodę na przetwarzanie danych w celach marketingowych można wyrazić w Contact Center T-Mobile Usługi bankowe bądź w Placówkach T-Mobile Usługi Bankowe, w sytuacji gdy nie została wyrażona podczas zawarcia Umowy Ramowej.
  • Wyrazili i nie odwołali zgody na weryfikację historii zobowiązań […]. Zgodę na weryfikację można wyrazić w Contact Center T-Mobile Usługi bankowe bądź w Placówkach T-Mobile Usługi Bankowe, w sytuacji gdy nie została wyrażona podczas zawarcia Umowy Ramowej.
  • Na T-Mobile koncie odnotowano w danym miesiącu wpływ z tytułu wynagrodzenia dokonany przez pracodawcę bądź wpływ z tytułu stypendium dokonany przez uczelnię wyższą bądź wpływ z tytułu renty lub emerytury dokonany przez ZUS bądź łączną wartość wpływów w wysokości 2 000 PLN spoza T-Mobile Usługi Bankowe lub z rachunku firmowego w T-Mobile Usługi Bankowe
  • W przypadku rachunków otwartych przed 2 listopada 2015 roku, aby wziąć udział w promocji Klient musi wyrazić chęć skorzystania z Promocji w Contact Center

Jednym zdaniem: należy zadzwonić na infolinię banku, wyrazić zgodę na marketing oraz weryfikację historii zobowiązań oraz zapewnić w danym miesiącu wpływ 2000 zł z obcego banku (pieniądze można np. od razu z powrotem „odlać” tam, skąd przyszły). W przypadku osób, które dopiero założą konto – zgodę na przystąpienie do promocji wyrazimy już prawdopodobnie podczas składania wniosku o konto :)

Promocja obowiązuje… do odwołania

Jeśli spełnimy te dość proste warunki, to nie pozostaje na nic innego jak… zarabiać. Bank zobowiązuje się do premiowania każdej transakcji kartą 5-procentowym zwrotem. Ograniczenia są dwa. Po pierwsze: maksymalny zwrot miesięczny to 25 zł. Po drugie: wyłączone są niektóre kody MCC tak, aby nie generować (zbyt łatwo) sztucznego obrotu:

  • 7995, określający kasyna oraz zakłady bukmacherskie i im podobne;
  • 8999, określający profesjonalne usługi, nieklasyfikowane pod innymi kodami MCC, o ile płatność zidentyfikowana jest jako zagraniczna (country code inny niż Polska);
  • 4111, określający m.in. usługi transportowe,
  • 6012, określający instytucje finansowe;
  • 6211, określający brokerów ubezpieczeniowych,
  • 6051, określający przekazy pieniężne w instytucjach finansowych,
  • 4829, określający internetowe przekazy pieniężne.

Premia wypłacana będzie nie później niż 15. dnia kolejnego miesiąca kalendarzowego. Warto dodać, że promocja obowiązuje do odwołania! Bank zobowiązuje się do powiadomienia nas o jej zakończeniu 2 miesiące wcześniej.

Szczegóły promocji w regulaminie.

Ile kosztuje konto osobiste w T-Mobile usługi Bankowe?

Konto osobiste prowadzone jest całkowicie bez opłat. Bank dorzuca nam nawet gratis 10 darmowych przelewów natychmiastowych miesięcznie. Jeśli natomiast chodzi o kartę debetową – kosztuje ona 6 zł miesięcznie, ale opłaty pozbywamy się wydając 200 zł miesięcznie kartą. No a w końcu po to tę kartę mamy (lub założymy), żeby nią płacić i zyskać 5%.

Opłata niepobierana, gdy właściciel rachunku, do którego wydana jest Karta, nie ukończył 19 roku życia.

Warto również pamiętać, że w T-Mobile UB wszystkie wypłaty z bankomatów są bez opłat.

Podsumowując: niezależnie od tego czy jesteśmy nowym czy starym klientem banku od każdych 500 zł miesięcznie możemy zupełnie za darmo zgarnąć łatwe 25 zł zwrotu.

PS. Oficjalna kampania banku wystartuje prawdopodobnie jutro. Nie pierwszy raz piszemy jednak o promocji nieco przedpremierowo :)

Nie przegap!

Komentarze

  • Czy wg nowych zasad premii wliczają się płatności za zakupiony towar na allegro (payu) kartą kredytową. Jaki kod mcc maja takie transakcje?

    chmiel Odpowiedz
  • Dzięki za odpowiedź, czyli się wlicza.

    chmiel Odpowiedz
  • Przestań jęczeć. 2 minuty szukania i znalazłem, ale i tak nie skorzystam.

    metyl Odpowiedz
  • Można mieć dwa Fremium i dwa Premium jednocześnie?

    Wyjadacz Wisienek Odpowiedz
    • nie (mając rok temu i obecnie jedno Premium nie mogę żadnego teraz założyć)

      Ewa
    • To gdzie jest prawda z tymi dwoma F i P ? Z dwóch odpowiedzi wynika , że leży pośrodku a jak jest w praktyce ? xyz

      prawdziwy-xyz
    • @prawdziwy, patrz na „Regulamin obsługi produktów t-mobile usługi bankowe” § 16 ust.1, „Klient może zawrzeć w T-Mobile Usługi Bankowe nie więcej niż dwie umowy rachunku oszczędnościowo-rozliczeniowego w tej samej walucie i tym samym wariancie (dalej ROR) i dwie umowy rachunku oszczędnościowego (dalej RO) w tej samej walucie i w tym samym wariancie, z zastrzeżeniem ust. 2. „

      wiechu
    • @wiechu

      To jest teoria, która zresztą nie gwarantuje możliwości założenia czterech rachunków. W praktyce próba założenia trzeciego w bankowości internetowej kończy się komunikatem „Wystąpił błąd. Błąd ogólny”.

      Jeśli w praktyce przetestowałeś jakąś metodę założenia czterech kont, to podziel się tą wiedzą. Jeśli nie, to nie mieszaj.

      Don Quijote de la Mancha
    • Regulamin regulaminem ale sprawiedliwość jakoś nie chce być po naszej stronie i doradcy klienta salonowego nie można przekonać . Czy ktoś ma cztery na siebie i jaką metodą tego dokonał ? xyz

      prawdziwy-xyz
  • czy to normalne że na 1 koncie już jest zwrot za lipiec a na drugim w rodzinie nie ma? do tej pory zawsze przychodziły w tym samym czasie.

    Tomek1231 Odpowiedz
    • a zmieniane było na premium w międzyczasie? bo jak tak to premii nie będzie (reg. poprzedniej promocji)

      elka
    • poprzedniej tzn. „zwrot 5% od listopada” w odróżnieniu od nowej z podziałem na freemium i premium, która teraz obowiązuje

      elka
    • oba konta były zamienione na Premium tego samego dnia, tym bardziej dziwi ta różnica.

      Tomek1231
    • hmm, rzeczywiście dziwne. Może jeszcze zabiorą tę, która wpadła, jak się obudzą (albo i się nie obudzą, jeśli miało to jednostkowy charakter)

      elka
  • Podoba mi się TMUB. W lipcu miałem KK (obrót ponad 1k PLN) i 1 konto Premium. 27 lipca założyłem drugie konto Premium, na którym nie wykonałem żadnych operacji (w tym kartowych). Wczoraj wpadło po 25 zł na oba konta :)

    broker Odpowiedz
    • czy ktos jeszcze moze potwierdzic wersje brokera? transakcje KK i zwrot na obu kontach premium bez robienia transakcji debetowka do jednego i drugiego konta premium?

      koles
  • Tomek1231 : nie :) podejrzewam ze Twoja premie dostal broker :) ale nie martw sie szybko mu zabiora i Tobie dadza ;-)

    MaRiO Odpowiedz
  • W Premium to wpłatomat jest za friko?

    Wyjadacz Wisienek Odpowiedz
  • Git.

    Wyjadacz Wisienek Odpowiedz
  • A ja nie mogę założyć drugiego konta Premium. Na samum końcu składania wniosku wyskakuje komunikat – wystąpił błąd ogólny :-(

    Jazz Odpowiedz
    • Ja mam tak samo , powodem jest to, że kiedyś miałem konto. Według regulaminu można mieć 2 konta, panie z infolinii zaliczają w to konta zamknięte… Absurd totalny, ale nie chciało mi się pisać reklamacji. Jak obecne zamknę to nigdy nie będę mógł założyć rachunku w tym banku bo już „mam” 2 konta !

      rafi1
    • pisanie reklamacji nic nie da, odpowiadają że klient może mieć max 2 lat, dla nich nie ma różnicy czy ma czy miał kiedyś, dziwny to bank
      p.s. po dwóch miesiącach dostałem od nich swoją kartę kredytową :P dla porównania w Raiffeisen też wyrobiłem i trwało to 10 dni roboczych

      conrad_88
  • Czy wypowiedzenie umowy ramowej 28lipca (z miesięcznym wypowiedzeniem) powoduje, że bank może nie naliczyć premii za lipiec?
    premia powinna wpaść do 15 sierpnia – nie wpadła.

    travosz Odpowiedz
  • Szkoda, że nie da się skorzystać z wpłatomatów BZWBK.

    ikhb Odpowiedz
  • ja miałam ten sam problem napisałam reklamację powołując się na regulamin w którym niem mowy o rachunkach zamkniętych i umożliwili otwarcie drugiego Premium- mimo iż miałam już u nich konto.

    MISIA Odpowiedz
  • Dostaliście zwroty za lipiec? U mnie na 3 kontach pustki – właśnie złożyłem reklamację.

    stas Odpowiedz
  • 11 wpłynął cashback za lipiec.

    mbo Odpowiedz
  • Dostaliśmy, 11.

    Don Quijote de la Mancha Odpowiedz
  • kiedy nalicza się prowizja za wypłatę na koncie freemium?
    w dniu rozliczenia wypłat z atm czy zbiorczo na koniec miesiąca?

    paolo Odpowiedz
  • Dostałem odp. Na reklamacje – okazuje się ze nie uznali trx poprzez Billa. Dziwne bo do czerwca jak najbardziej te trx wchodziły … A żabka będzie działać?

    stas Odpowiedz
    • A gdzie tam , już rzesa wodną pokryta . Cały czas nurtują mnie te powiodła i konfitury oraz dokrecane słoiki co kiedyś pisałeś, uchyl choć rąbka tajemnicy .xyz

      prawdziwy-xyz
  • Obecnie odkręciłem przy słoikach wieczka i dodałem trochę cukru – jak pomysł wypali to opiszę na forum ;)

    stas Odpowiedz
  • Czekam na info ;)

    akro Odpowiedz
  • ktoś może wie, czy załapie się płatność kartą w placówce pzu ?

    pozdrawiam

    kruczi Odpowiedz
  • załapie, dobre mcc

    krzychu.pl Odpowiedz
  • czy obrót KK zalicza się do cashbacku,tzn.czy mogę jechać kedytówką by wyrobić obrót?

    zennhorst Odpowiedz
  • robot BM przechodzi? MCC 4900

    zennhorst Odpowiedz
  • koles… a kredytówką można jechać? bo jakoś w komentarzach to nie jest na 100% potwierdzone:(

    zennhorst Odpowiedz
  • A czy do tych nowych wariantów free i premium jak ktoś dopiero zaczyna korzystać ze zwrotu używając karty kredytowej to musi to zgłaszać tak jak w początkowym regulaminie?

    Qwe Odpowiedz
  • Czy karta przychodzi pocztą i jak długo się czeka? Ponad tydzień po podpisaniu, aktywowane konto z 4 dni temu.

    pytajnik Odpowiedz
  • Jaki MCC jest za płatność na poczcie?

    Czesio Odpowiedz
    • @Czesio, MCC nieznany, ale uwzględnij, że na poczcie płacisz niemałą prowizję, która pochłonie cały twój moneyback.

      abba
    • @abba Płaciłem kartami CA i ING i żadna prowizja za te transakcje nie została pobrana. Tylko jak sprawdzić ten kod…

      Czesio
    • @czesio Jak sprawdzić kod? Zapłać kartą T-mobile lub Alior i po 2-3 dniach spójrz w historię rachunku. Kod MCC będziesz mieć jak na dłoni. A za co płaciłeś, że poczta nie pobrała prowizji? Czy jest cokolwiek, za co jej nie pobierają?

      abba
    • za koszty przesyłki ?

      kruczi
    • Poczta Polska, kod MCC: 9399

      broker
  • Ponoć Poczta wdrożyła (lub wdraża) bezprowizyjne terminale. Sam jeszcze nie miałem okazji przetestować.

    sapro Odpowiedz
    • nie testowałem osobiście ale słyszałem, że można już płacić w niektórych miejscach

      Michał
    • @sapro – jeśli się mylę, to niech mnie ktoś poprawi, ale myślę, że te „bezprowizyjne” to w sensie, że będziesz mógł już zapłacić kartą i nie będzie to traktowane tak jak wcześniej jak wypłata z obcego banku, natomiast będziesz miał doliczoną prowizję za usługę pocztową wg cennika – jeśli zamierzasz płacić rachunki kartą. No chyba, że masz zamiar jakiegoś towaru dużo na poczcie zakupić.

      wiechu
    • @wiechu, ja też to tak rozumiem. Po prostu na pocztach pojawią się w okienkach terminale płatnicze, których wcześniej nie było – a jak były, to się słono za to płaciło.
      https://media.poczta-polska.pl/pr/309187/poczta-polska-klienci-na-poczcie-za-paczki-i-znaczki-zaplaca-karta
      Opłaty prowizyjne za opłacenie rachunków zostają, a te – wedle nowego cennika z 1 stycznia – zaczynają się od 3,40zl….

      Be@
    • @Be@ Są też wpłaty bez dodatkowej prowizji…

      Czesio
    • @Czesio – może masz rację (choć byłoby to dziwne), ja raczej nie skorzystam, bo zawsze widzę na poczcie tłumy ludzi. Nawet mam podejrzenie, że oni przychodzą na pocztę tylko w te dni co ja (max 2x w roku) i tylko po to, żeby stanąć przede mną w kolejce…

      Natomiast co do kodu MCC – to tylko po opłaceniu rachunku kartą TM go poznamy. Możemy dywagować, czy będzie taki czy inny… Z uwagi na wcześniejsze prowizje Poczty Polskiej przy opłatach kartą – raczej nikt z tego nie korzystał, więc „nie wiadomo” :-)

      Swoją drogą dziwię się Sprytnemu, że nie zmieni kodu MCC. Chyba sporo mniej płatności obsługuje…

      Be@
  • Dostał ktoś już zwrot za sierpień ?

    chmiel Odpowiedz
  • Za pierwszy, niepełny miesiąc , w którym się założyło konto też będzie zwrot jeśli zrobiłem wymagany obrót?

    Tomek__ Odpowiedz
  • Podrzuci ktoś MCC Castoramy? nie chodzi mi akurat o zwrot z TM, ale tu wszystko wiecie ;)

    elka Odpowiedz
  • Prośba do Admina aby dla dobra wszystkich przeczesal nieco te komentarze . xyz

    prawdziwy-xyz Odpowiedz
  • Doskonale, te usługi transportowe nie są rozumiane bardzo szeroko. Np. zapłata za bilet kolejowy w kasie Kolei Mazowieckich to MCC 4112, czyli Passenger Railways :-)

    mPablo Odpowiedz
  • czy ktoś jeszcze nie dostał zwrotu? czy może być to kwestia jakichś zgód marketingowych? zmieniałem konto freemium na premium i była mowa, że zwrot będzie 25zł, a nie że go wcale nie będzie, hm

    Mateusz Odpowiedz
  • Pisałem o tym wcześniej, promocja się deaktywowała niektórym jak wprowadzili Freemium

    Michał Odpowiedz
  • słowem reklamacja

    Mateusz Odpowiedz
  • też dostałem tylko na jednym. Mimo, że dzwoniłem upewnić się, że mam wszystkie zgody na jednym i drugim koncie. Nie wiem jak Was, ale mnie już ten bank obrzydza.

    wlodek Odpowiedz
  • napiszę napiszę, ale fakt że non stop trzeba pisać reklamacje mnie zaczyna przerastać. Pewnie w odpowiedzi się dowiem, że nie mam zgód marketingowych. Trzeba nagrywać każdą rozmowę z konsultantem.

    wlodek Odpowiedz
    • Nie przejmuj sie ja ciagle pisze w mbanku :) ale sie oplaca bo oni sami sie w tym juz gubia i czasem wpada jakis bonus…

      koles
  • Otrzymałem dzisiaj odpowiedź na reklamację:
    „Z przykrością informuję, że w miesiącu sierpniu żadną z ww. kart nie zrealizowała Pani transakcji na kwotę minimum 200,00 PLN.” Chyba chodzi tej ekspertce od siedmiu boleści o to, że nie było jednorazowej transakcji >200zł. Bo łącznie na każdej karcie mama wydała powyżej 200zł, co zresztą potwierdza brak naliczonych opłat. Więc albo niech naliczą opłaty za konto, albo niech oddadzą 5%! Najgorzej jak się trafi na cymbała w reklamowni, kopanie z koniem :[

    Artur Odpowiedz
  • Może nie wszystkie miały prawidłowy kod MCC ?

    aaal Odpowiedz
    • Ale jakie to ma znaczenie? Jeśli dobrze interpretuję regulamin, to należy wydać kartą 200zł, aby odblokować naliczanie zwrotu, niezależnie od MCC. A od odpowiedniego MCC transakcji dopiero zależy czy transakcja się wlicza do zwrotu, czy nie.

      Artur
    • Aha, formalnie masz rację, ściśle interpretując regulamin tak właśnie jest — przy Freemium trzeba wykonać Transakcje na 200 zł (MCC bez znaczenia), by naliczało się 5% za Transakcje spełniające wymóg MCC.

      Ale… na pewno nie o to im chodziło, popełnili błąd pisząc regulamin — spójrz na §5 ust. 3 mówiący o Premium — nie ma tu mowy o 5%, lecz o stałej kwocie 25 zł, więc przy takiej ścisłej interpretacji (tzn. uznaniu, że określenie „rozliczone Transakcje” w pierwszym zdaniu §5 ust. 2 oraz w §5 ust. 3 dotyczy dowolnych MCC) §5 ust. 4 nie miałby w ogóle zastosowanie do konta Premium, tzn. można by dostawać 25 zł za 500 zł u płaza…

      Don Quijote de la Mancha
    • Masz rację, regulamin w przypadku Premium jest niespójny. Przy wydaniu 500 zł za sam ustęp 3 powinni wypłacić 25zł niezależnie od MCC. Może zatrudnili pisacza regulaminu tabletowego – spadochroniarza z Paribas? ^^
      Natomiast mnie intencje pisacza nie interesują, dla mnie regulamin (przynajmniej w przypadku Freemium) jest jasny. Będę reklamować, aż eksperty przeczytają i zrozumieją swój regulamin, a jak nie to przeciągnę ich przez arbitraż, to dopiero będzie zabawa :)

      Artur
  • Artur, masz rację – w taki sam sposób tłumaczył mi gościu w centrum bankowości przyjmując reklamację – wydałem 500 i nie naliczyła się prowizja za konto, ale jednak 25zł premii żal… :(

    Mateusz Odpowiedz
    • Piszcie odpowiedzi na reklamację, aż w końcu przeczytają własny regulamin. Ja z millennium się trzy razy kopałam, bo zagmatwali regulamin na tyle, że sami go nie ogarnęli.

      K.
  • u mnie ta sama sytuacja – 20 złotych wydane złym kodem cvv. Czasami ciężko to wszystko ogarnąć

    wlodek Odpowiedz
    • I wybacz Donie, ale wskazany przez Ciebie §5 ust. 4 nie jest odpowiedzią, bo jedynie wskazuje MCC za które naliczany jest zwrot, czego wcale nie kwestionuję.

      Artur
  • @Artur, MCC ma znaczenie. Jeśli wydałeś 200zł to masz bezpłatną kartę. Ale żeby był na niej zwrot, to musi być dobre MCC dla całych co najmniej 200zł. Pani z reklamacji odpisała (mało precyzyjnie), że nie było zwrotu, bo nie było wydanych 200zł (w domyśle o prawidłowym mcc). Nie pisała nic o zwolnieniu z opłaty z karty, bo nie to było przedmiotem reklamacji.

    Be@ Odpowiedz
    • Pokaż mi zapis w regulaminie dla konta Freemium, który mówi, że mają być transakcje na kwotę min. 200 zł o odpowiednim MCC, aby naliczyli jakikolwiek zwrot.

      Artur
    • §5 ust. 4 regulaminu promocji. Wprawdzie nie ma bezpośredniego powiązanie między tym ustępem, a §5 ust. 2 (Freemium) i §5 ust. 3 (Premium), ale skoro się ten §5 ust. 4 pojawił, to można uznać, że powiązanie takie istnieje w domyśle… wydaje mi się, że trudno będzie tu wygrać, gdyby się udało, oznaczałoby to, że dla Premium ów §5 ust. 4 w ogóle nie obowiązuje, tzn. zwrot dostaje się za transakcje na 500 zł z dowolnym MCC.

      Don Quijote de la Mancha
    • Bo skoro wg Ciebie (dokładniej: wg ścisłej interpretacji) sformułowanie w §5 ust. 2 dot. Freemium: „Premia jest naliczana pod warunkiem, że Klient będzie miał w danym miesiącu rozliczone Transakcje na kwotę minimum 200 zł” nie obejmuje wykluczeń MCC z §5 ust. 4, to tak samo MCC nie są wykluczone w §5 ust. 3 dot. Premium: „Premia jest naliczana pod warunkiem, że Klient będzie miał w danym miesiącu rozliczone Transakcje na kwotę minimum 500 zł. Kwota należnego zwrotu wynosi 25 PLN w danym miesiącu.”

      Don Quijote de la Mancha
    • No chyba ścisłe traktowanie regulaminu to nie jest moje widzimisię?
      W skrócie regulamin mówi: robisz Transakcje kartą na 200 zł (definicja Transakcji nie mówi o MCC), tym samym odblokowujesz naliczanie premii. Jeśli masz Transakcje o odpowiednich MCC, Bank nalicza od nich premie.
      Dajmy na to płacę 100 ze „złym” MCC i 100 zł z MCC dobrym, wg tego regulaminu Bank ma mi naliczyć 5zł zwrotu.

      Artur
    • Życzę powodzenia, ale można też powiedzieć, ze regulamin mówi:
      „Premia jest naliczana pod warunkiem, że Klient będzie miał w danym miesiącu rozliczone Transakcje na kwotę minimum 200 zł. […]
      Premia za Transakcje Kartą nie jest naliczana w punktach posiadających MCC (Merchant Category Code) równy: […]”.
      Tzn. §5 ust. 4 można uznać za uzupełnienie definicji Transakcji z §3.

      Don Quijote de la Mancha
  • cały §5 mówi w jakich przedziałach kwotowych i za jakie transakcje jest zwrot, niedługo będziecie interpretować każde słowo osobno tak żeby Wam pasowało, dla mnie regulamin jest precyzyjny :)
    od samego początku było logiczne że zwrot można uzyskać w P – 25zł a F – 10-15zł

    Herman Odpowiedz
    • Byłoby spoko, ale w stosunku do artykułu powyżej doszedł bardzo kluczowy podpunkt nazwany enigmatycznie 4900, określający narzędzia elektryczne, gazowe, sanitarne i wodne. Dla mnie to były płatności za pomocą bm.pl :( Generalnie była nowelizacja regulaminu, która to znajduje zastosowanie:
      a) w przypadku przystąpienia do promocji do dnia 18 września 2016 r. – od 30 listopada 2016 r.
      b) w przypadku przystąpienia do promocji od dnia 19 września 2016 r. – od dnia przystąpienia do promocji.

      Mateusz
  • Uprzejmie informuję o uwzględnieniu mojej reklamacji. Niestety nie będzie arbitrażu :)

    Artur Odpowiedz
    • Don Quijote de la Mancha
    • >>>Niestety nie będzie arbitrażu :)

      Raczej „stety” , bo nie straciłeś 50 zł.

      Bogdan
    • Bogdanie, będąc precyzyjnym, to w razie przegranej mógłbym stracić 20zł, ponieważ roszczenie nie przekracza 50 zł. Natomiast doświadczenie to byłoby bezcenne, dlatego „niestety”. Wciąż mam w pamięci walkę Łukasza vs. BNP w sprawie tabletu, jednakże tam arbiter nie miał roboty, bo bank przyjął roszczenie.

      Artur
    • teraz sie darmowego używa rzecznika finasowego :P

      lolo
  • Artur dostałeś zwrot mniejszy niż 15 złotych?

    wlodek Odpowiedz
  • a mozesz powiedziec co madrego napisales?:) bo jestem w identycznej sytuacji,bardzo bylbym wdzieczny.

    wlodek Odpowiedz
    • Po prostu żądaj naliczenia premii 5% za sierpień, jeśli wydałeś kartą min. 200 zł obojętne o jakim MCC (oczywiście zakładam, że wśród Twoich transakcji są te o kodach MCC objętych Premią, no ale widzę z innego wpisu, że 20 zł masz tylko o kodzie MCC nieuprawniającym do zwrotu). Powołujesz się na: §5. ust. 2. :
      „W przypadku T-Mobile konta/Konta Freemium Premia jest naliczana pod warunkiem, że Klient będzie miał w danym miesiącu
      rozliczone Transakcje na kwotę minimum 200 zł. . Premia naliczana będzie w postaci zwrotu 5% od kwoty Transakcji. […]”
      Definicja Transakcji z §3. ust. 8:
      „Transakcja – operacja płatnicza bezgotówkowa wykonana przy użyciu Karty, rozliczona w danym miesiącu kalendarzowym.”
      Wydałeś 200 zł? W takim razie spełniasz powyższe punkty uprawniające do ROZPOCZĘCIA naliczania Premii. Nie ma mowy w Regulaminie dla konta Freemium, że aby spełnić wymóg naliczania Premii to Transakcje na kwotę min. 200 zł muszą mieć odpowiedni kod MCC. Jest to nadinterpretacja Banku, nie mająca oparcia w zapisach Regulaminu. Nawiasem mówiąc, słowa „MCC” występują tylko w jednym punkcie Regulaminu, a punkt ten nie odnosi się do progu 200 zł, tylko do obliczenia właściwej Premii.

      Artur
    • to na tej zasadzie można by w premium uznać że przy wykonaniu dowolnych transakcji na kwotę 500zł powinni wypłacić 25zł

      Herman
    • W przypadku Premium sytuacja jest bardziej skomplikowana, gdyż regulamin przewiduje wypłatę dokładnie 25zł (a nie jak jest w przypadku Freemium do 15 zł) za wszystkie transakcje o wartości min. 500zł, a w następnym punkcie z kodami MCC z kolei wyklucza część transakcji z naliczania premii. Regulamin jest źle napisany.

      Artur
    • Natomiast można z tych zapisów, moim zdaniem, wywnioskować, że aby te 25 zł otrzymać, to jednak trzeba wydać 500 zł z ograniczonymi kodami MCC i w przypadku Premium ja bym się do arbitra nie wybrał :)
      A wystarczyło w regulaminie zdefiniować transakcje o odpowiednich MCC i nikt by się nie doczepił.

      Artur
  • dziękuje bardzo za odpowiedź!

    wlodek Odpowiedz
  • Doprecyzowali regulamin. Płatność kredytową jest w pierwszej kolejności liczona do konta wcześniej założonego.

    anusze Odpowiedz
  • Skomentuj

    Chcesz mieć pewność, że nikt inny nie podpisze się twoim nickiem? Zarejestruj się (lub zaloguj) na LiveSmarter!

    Ostatnie wpisy