Pamiętacie wejście na rynek marki Alior Sync? Bank ten oferował aż 5% zwrotu do 1250 zł miesięcznie (!) za wszystkie zakupy w sieci. Oferta pojawiła się mniej więcej wtedy, kiedy wystartował blog (w 2012). Różnica jest jednak taka, że LiveSmarter ma się całkiem dobrze, a moneybacku od T-Mobile już od dawna nie ma. Do dzisiaj! Okazuje się, że właśnie (nieco nieoficjalnie) wystartowała najnowsza promocja banku, w której znów zgarniać będzie można 5% zwrotu. Co najciekawsze – promocja dostępna jest również dla obecnych klientów banku! ;)
5% zwrotu za zgody marketingowe
Promocja „5% zwrotu kwoty zakupów dla klientów T-Mobile Usługi Bankowe” przeznaczona jest dla wszystkich klientów banku, którzy:
- Posiadają Rachunek i Kartę,
- Wyrazili i nie odwołali zgody marketingowej na przetwarzanie danych w celach marketingowych […]. Zgodę na przetwarzanie danych w celach marketingowych można wyrazić w Contact Center T-Mobile Usługi bankowe bądź w Placówkach T-Mobile Usługi Bankowe, w sytuacji gdy nie została wyrażona podczas zawarcia Umowy Ramowej.
- Wyrazili i nie odwołali zgody na weryfikację historii zobowiązań […]. Zgodę na weryfikację można wyrazić w Contact Center T-Mobile Usługi bankowe bądź w Placówkach T-Mobile Usługi Bankowe, w sytuacji gdy nie została wyrażona podczas zawarcia Umowy Ramowej.
- Na T-Mobile koncie odnotowano w danym miesiącu wpływ z tytułu wynagrodzenia dokonany przez pracodawcę bądź wpływ z tytułu stypendium dokonany przez uczelnię wyższą bądź wpływ z tytułu renty lub emerytury dokonany przez ZUS bądź łączną wartość wpływów w wysokości 2 000 PLN spoza T-Mobile Usługi Bankowe lub z rachunku firmowego w T-Mobile Usługi Bankowe
- W przypadku rachunków otwartych przed 2 listopada 2015 roku, aby wziąć udział w promocji Klient musi wyrazić chęć skorzystania z Promocji w Contact Center
Jednym zdaniem: należy zadzwonić na infolinię banku, wyrazić zgodę na marketing oraz weryfikację historii zobowiązań oraz zapewnić w danym miesiącu wpływ 2000 zł z obcego banku (pieniądze można np. od razu z powrotem „odlać” tam, skąd przyszły). W przypadku osób, które dopiero założą konto – zgodę na przystąpienie do promocji wyrazimy już prawdopodobnie podczas składania wniosku o konto :)
Promocja obowiązuje… do odwołania
Jeśli spełnimy te dość proste warunki, to nie pozostaje na nic innego jak… zarabiać. Bank zobowiązuje się do premiowania każdej transakcji kartą 5-procentowym zwrotem. Ograniczenia są dwa. Po pierwsze: maksymalny zwrot miesięczny to 25 zł. Po drugie: wyłączone są niektóre kody MCC tak, aby nie generować (zbyt łatwo) sztucznego obrotu:
- 7995, określający kasyna oraz zakłady bukmacherskie i im podobne;
- 8999, określający profesjonalne usługi, nieklasyfikowane pod innymi kodami MCC, o ile płatność zidentyfikowana jest jako zagraniczna (country code inny niż Polska);
- 4111, określający m.in. usługi transportowe,
- 6012, określający instytucje finansowe;
- 6211, określający brokerów ubezpieczeniowych,
- 6051, określający przekazy pieniężne w instytucjach finansowych,
- 4829, określający internetowe przekazy pieniężne.
Premia wypłacana będzie nie później niż 15. dnia kolejnego miesiąca kalendarzowego. Warto dodać, że promocja obowiązuje do odwołania! Bank zobowiązuje się do powiadomienia nas o jej zakończeniu 2 miesiące wcześniej.
Szczegóły promocji w regulaminie.
Ile kosztuje konto osobiste w T-Mobile usługi Bankowe?
Konto osobiste prowadzone jest całkowicie bez opłat. Bank dorzuca nam nawet gratis 10 darmowych przelewów natychmiastowych miesięcznie. Jeśli natomiast chodzi o kartę debetową – kosztuje ona 6 zł miesięcznie, ale opłaty pozbywamy się wydając 200 zł miesięcznie kartą. No a w końcu po to tę kartę mamy (lub założymy), żeby nią płacić i zyskać 5%.
Opłata niepobierana, gdy właściciel rachunku, do którego wydana jest Karta, nie ukończył 19 roku życia.
Warto również pamiętać, że w T-Mobile UB wszystkie wypłaty z bankomatów są bez opłat.
Podsumowując: niezależnie od tego czy jesteśmy nowym czy starym klientem banku od każdych 500 zł miesięcznie możemy zupełnie za darmo zgarnąć łatwe 25 zł zwrotu.
PS. Oficjalna kampania banku wystartuje prawdopodobnie jutro. Nie pierwszy raz piszemy jednak o promocji nieco przedpremierowo :)
Komentarze
@Waldamarze – tu wszyscy naprawdę wiedzą, bo czytali regulamin lub przynajmniej czytali artykuł powyżej, który wskazuje kategorie sklepów, które odpadają. Po przeczytaniu akapitu z listą wykluczonych kategorii będziesz wiedział, że mniej-więcej wchodzi wszystko prócz kasyn, komunikacji, ubezpieczeń, przekazów oraz opłacań rachunków.
• abbaAmen :)
• kolesW listopadzie założyłam konto Freemium. W komentarzach przeczytałam, że do 30 listopada istnieje możliwość założenia drugiego takiego samego konta (również Freemium). Czy tak jest? I czy drugie Freemium może być bez karty? Pytam tak na „zaś”, bo na razie muszę machać kartą jeszcze innego banku ale gdy promocja się skończy to wtedy jedno Freemium przekształcone na Premium nie starczy, więc drugie wtedy by się przydało. Dobrze kombinuję, żeby założyć póki można i niech leży uśpione?
• OlaNic się 30 listopada nie zmienia, nowy regulamin promocji nowo przystępujących obowiązuje już od 19 września (od 30 listopada wcześniejszych klientów), zmiana tylko uściśla kolejność naliczania premii na 2 konta przy płatnościach kk.
Jeśli kk nie masz, to i tak w przyszłości do drugiego konta będziesz musiała wyrobić debetówkę (albo kredytową, by jej używać do obu), więc chyba nie ma sensu zakładać konta na zapas — lepiej może później od razu z kartą?
• Don Quijote de la ManchaDon Quijote jak zwykle celnie rozwiewasz moje wątpliwości. Dzięki! Twoje podpowiedzi zawsze na wagę złota. Serdecznie Cię pozdrawiam:)
• OlaCzy transakcja karta z poniedzialku rozliczy sie w srode?:)
• WlodekPowinna. Moje transakcje z czwartku/24 listopada/ rozliczyły się wczoraj/ sobota-26 listopada/. Zaraz sprawdze czy rozliczyły się transakcje z piątku/25 listopada/
• WaldemarTransakcje rozliczają się 2 dni, oprócz poniedziałków, czyli:
• GrzegorzTransakcja poniedziałek – księgowanie środa
wtorek – czwartek
środa – piątek
czwartek – sobota
piątek – niedziela
sobota – wtorek
niedziela – wtorek
…
świetnie rozpisane, są jakieś wyjątki?
• Don Quijote de la ManchaZgadzam się – to jest świetna instrukcja. Sprawdziłam z moimi rozliczeniami i pasuje. Tylko bankomaty rozliczane są inaczej – ale to akurat mało ważne. No i pon. 31.X rozliczył się dopiero w czwartek, bo 1.XI było wolne.
• Be@Adminie, może podrzucisz rozpiskę do głównego wpisu, bo pytania o księgowanie padają praktycznie co miesiąc
• deloeUwaga bo Jednak sa wyjatki! Transakcja z niedzieli z godziny 18-20 (decathlon.pl) rozliczyla sie dopiero dzis (uff!) czyli po 3 dniach. Allegro z mniej wiecj tej samej godziny rozliczyla sie norlanie wczoraj po 2 dniach.Pamietajcie i uwazajcie bo jednak sa wyjatki!!!
• koles@koles
Transakcja internetowa? Taka normalna, tzn. wpisanie wszystkich numerów z karty?
• Don Quijote de la Mancha@kiszot dokladnie tak, standard platnosc internetowa jak np. w allegro i w podobnym czasie. troche sie dzis spocilem ale na szczescie weszlo :) proponuje wiec przyjac 3 dni!
• kolesJak myślicie, Sylwester na księgowanie wpływu mieć nie będzie?
Bo akurat mi trochę do 1 k brakuje, a w na zakupy wybieram się właśnie w czwartek…
• Don Quijote de la Manchaw swieta czyli wigilie i niedziele rozliczalo sie bez problemu. Wczoraj oczywiscie nie rozliczaly sie transakcje bo byl poniedzialek.
• kolesa transakcja kartą zbliżeniowa, nie na pin opóznia księgowanie?
• BarbaraTak.
• WaldemarA ile opóźnia ?
• BogdanBo mi zawsze księguje zbliżeniowa jak w rozpisce.
ja rowniez nie zauwazylem rozroznienia na transakcje zblizeniowe i z pinem.
• koles@Bogdan, @koles
W TMUB oczywiście, bo w innych bankach może się zdarzyć opóźnienia wynikające z płatności w trybie offline.
• Don Quijote de la Manchatak w TMUB, bo o tym przeciez gadamy w tym watku :)
• kolesUwaga bo Jednak sa wyjatki! Transakcja z niedzieli z godziny 18-20 (decathlon.pl) rozliczyla sie dopiero dzis (uff!) czyli po 3 dniach. Allegro z mniej wiecej tej samej godziny rozliczyla sie normalnie wczoraj po 2 dniach. Pamietajcie i uwazajcie bo jednak sa wyjatki!!!
• kolesJutrzejsza transakcja bankowo wejdzie w grudniu?
• Wyjadacz WisienekNa bank ?
• Don Quijote de la ManchaZ danych wynika, że jutrzejsza transakcja powinna się zaksięgować 1 grudnia (do tej pory nie było niespodzanek), ale nikt Ci tego nie zagwarantuje, no chyba, że przepowiada przyszłość…
• erdeWolałem się upewnić :P
• Wyjadacz WisienekWitam. A czy płatność masterpass zalicza się do obrotu wykonanego kartą?
• falusinskitak, sprawdzone na (euro.com.pl), tzn. rozlicza się takim mcc jak ma finalny akceptant
• HermanWam też po rejestracji karty na upaid i opłaceniu zakupu wyskakiwała informacja „brak autoryzacji z banku” walczę z nimi bo poprostu masterpass nie działa a oni twierdzą, że u nich wszystko ok
• falusinskiCzy wam też po rejestracji karty na upaid i opłaceniu zakupu wyskakiwała informacja „brak autoryzacji z banku” walczę z nimi bo poprostu masterpass nie działa a oni twierdzą, że u nich wszystko ok
• falusinskipoliczylo mi oplaty na wszystkich kontach! tez tak macie?
• kolesTak :s
• ArturSaldo dostępne -18,90 PLN
• Don Quijote de la ManchaCzyli jakis systemowy blad? bo nie chce mi sie badac doglebnie wszystkiego…..
• kolesobrot oczywiscie byl ;)
Śmichy hihy, a kojota nam zwindykują o.O
• Arturtak 2x-18,90zł. Przeliczylem raz jeszcze 2x500zł wydane. Pewnie jakiś błąd i będą jutro oddawać.
• Kacperna 6 kontach po -18,90zl… Boze co za bank, zjadas wisienki i niech tylko sie skonczy promocja to zamykam to wszystko w p…zdu!
• www2prawie jak w mbanku :)
• kolesLepiej jednak jest mieć Fremium bowiem zabierają tylko 6 złotych. Hihihi
• hazetU mnie tak samo, lepiej żeby do jutra się skorygowało i pojawiły się wiadomości z przeprosinami… Na jednym z kont aż debet wyskoczył.
• pwsno mi tez debety porobilo… Po raz kolejny amatorka niestety.
• kolesNo już nie przesadzaj, bank i przeprosiny. Na pewno wszystko pobrali zgodnie z regulaminem, ale zapewne wychodząc naprzeciw naszym oczekiwaniom oddadzą ;)
• ArturI u mnie pobrali na wszystkich 3 kontach premium po 18,90
• erdeJak to na trzech? Rozumiem że nie trzy na siebie, czy coś się zmieniło?
• kudoI już reklamacje poszły :)
• GrzegorzU mnie tez pobrali 18,90 mimo wykonania obrotu z dużą nadwyżką
• crazyjackBłąd banku. Na infolinii problem już znają i nad nim pracują.
• KonradZwrot ma być najpóźniej do jutra.
Nie spinajcie sie tak
jak sie mam 1 konto to faktycznie tylko 20 ale jak ma sie juz 4 to juz sie robi…. pare zlotych zreszta nie po ta latam z tymi kartami zeby mnie kroili a pozniej premii nie wyplacali… Jest 1:1 raz nadplanowa premia z ich strony teraz nie nalezna oplata. zdarza sie.
• kolesciekawe czy oddadzą z odsetkami,
• erdew zeszłym miesiącu jak się rypnąłem i nie zrobiłem obrotu na jednym koncie, pobrali mi prowizję na koncie i był na nim debet przez 6 dni na te 18,90 to sobie policzyli 6 gr odsetek
Bajkowo. Debet na jednym koncie a z drugiego pobrana opłata i w związku z tym odrzucony zaplanowany przelew. Infolinia zapchana, wirtualny oddział nie działa. Już powinni robić backup systemu a z premii informatyków sfinansować ewentualne roszczenia.
• BufonCiekawe ile mają używanych i aktywnych kont premium?
• Grzegorz100tys. ?
Jak tak to przytulili sobie 1mln 890tys o tak, teoretycznie do jutra.
Fajna lokata z tego by była, nawet jednodniowa
Ja akurat na tych kontach nic nie mam do konca miesiaca zaraz po wydaniu regulaminowych 500zl. Tak wiec wiekszosc ludzi to raczej moze miec debet.
• kukendokladnie, poza tym straty wizerunkowe dla nich nie warte tych pieniedzy…
• kolesOprócz pobrania tych opłat Alior inne rzeczy wyrabia:
• Don Quijote de la Mancha– lokata 3Y WIBID1M (obecnie 2,66) + 1,2 założyła się na 2,16%;
– przelew natychmiastowy do Nest wyszedł, ale nie przyszedł…
Z FB:
Drodzy Klienci,
w dniu dzisiejszym mogła zostać omyłkowo naliczona opłata za kartę i/lub konto osobiste.
• ArturOczywiście, niesłusznie naliczone opłaty zostaną jak najszybciej zwrócone.
Przepraszamy za niedogodności.
Kierunkowy do Aliora to 12 , a dziś na południu kraju podobno w związku ze sprzyjającymi warunkami atmosferycznymi są nie tylko awarie w tej instytucji . Kto tam ma blisko niech da znać co tam w pogodzie z oknem widzi . xyz
• prawdziwy-xyzrozsylaja nawet teraz smsy do klientow z przeprosinami, maja dosc chyba telefonow…
• sunwojswoja droga to alior ostatnio robil aktualizacje systemu wiec pewnie z tego tytulu problemy :)
No nie właśnie pobrali mi 0,01 zł odsetek za debet XD. Zobaczymy czy sami to wyrównają czy będzie trzeba reklamacje napisać.
• Don PabloPłacił ktoś poprzez KOLEO.pl?
• saviMCC?
4789 POL Warszawa KOLEO
• uta4112 POL WARSZAWA INTERCITY SKYCASH
Dziena! :D
• saviNie dajcie zrobić się w bambuko! Na tym polega cały przekręt, że jeden klient machnie ręką, drugi nie złoży reklamacji, a trzeci będzie czekał i czekał… Oni tylko na to liczą, że nie złożycie reklamacji. W moim przypadku w podobnej sytuacji dopiero po złożeniu reklamacji zwrócono mi niesłusznie pobraną kwotę z konta. Nie czekajcie, tylko od razu piszecie reklamacje! Można to bardzo łatwo zrobić z poziomu konta: Narzędzia > Wiadomości > Utwórz nową wiadomość > Kategoria: Reklamacja. Bank nigdy nie będzie działał na swoją niekorzyść, a zwracanie klientowi pobranych opłat jest takim działaniem.
• genixbzdury piszesz
• hugoto odnośnie ostatniego twojego zdania
• hugoAle tylko ostatniego — z tym, że każdy okradziony powinien napisać reklamację zgadzam się w 100%.
• Don Quijote de la ManchaHugo – jestes pracownikiem banku?
• kukenKolega przedmowca prawde pisze – nalezy pisac reklamacje, bo nie masz pewnosci, ze bank sam ci odda kase. Teraz to juz trzeba pisac 2 reklamacje, bo jeszcze odsetki debetowe doszly – 1gr. Zaczekam z 2 reklamacja az rozwiaza problem. Jesli nie zwroca to tez napisze – dla zasady! Jak 100000 klientow dostanie nieslusznie 1gr odsetek i nawet polowa sie nie upomni to juz mamy niezla premie dla sprawcy tego zamieszania.
dostales SMSa ze jest blad systemowy? i ze oddadza kase? to po co siejesz panike i wyzywasz kolege od pracownika banku?
• kolesSMS nie dostałem, a wiadomość w bankowości internetowej dopiero przed chwilą, zresztą jej treść to kpina:
„W dniu dzisiejszym mogła zostać omyłkowo naliczona opłata za kartę i/lub konto osobiste.
Pragniemy poinformować, że niesłusznie naliczone opłaty zostaną jak najszybciej zwrócone.”
— co znaczy „jak najszybciej”?
• Don Quijote de la ManchaSkoro zauważyli, że opłata została naliczona „omyłkowo”, to powinni środki zwrócić natychmiast. Jeśli „zepsuł się” im moduł sprawdzający, którzy klienci warunki zwolnienia z opłaty spełnili, a którzy nie — to trzeba zwrócić tę opłatę wszystkim, a później najwyżej ponownie pobrać tym, którzy warunku nie spełnili. Obowiązkiem banku jest działanie na korzyść klientów, tymczasem zachowali się jak złodziej mówiący: „no tak, ukradłem ci pieniądze, może oddam…”
Zadnego SMSa nie dostalem. Zona tez. I nikogo nie wyzywam – no chyba ze bycie pracownikiem banku jest traktowane jako przezwisko :) Kto tu sieje panike, po to jest forum aby wymieniac informacje. Ja i tak mam dobrze, bo mam tylko debet, ale ludzie tu pisza, ze maja problem z platnosciami, bo im zabrali czesc wplaty na poczet nieslusznej oplaty, albo nie moga zalozyc lokaty jaka planowali. Sam bym sie niezle wkurzyl, bo do tej pory problem nadal nie jest rozwiazany!
• kukenco za debile – przelałem 10 tys aby założyć lokate 3 % i też kasy zabrało – 9981,10 jest :P i jak lokatę założyć ??
• zenek64Załóż na 9981,10 i złóż reklamację o 8 gr różnicy w odsetkach :-)
• KajkoA tak swoją drogą. Czy ktoś z Was ma może u nich konta w wariancie 2xFreemium i 2xPremium i zbiera zwroty z czterech kont? Widzę, że mając 2xPremium można otworzyć konta Freemium tylko nie wiem czy można mieć na nich włączona promocje ze zwrotem 15 zł za 200 zł wydane. Ktoś wie?
• KajkoNie można.
• Don Quijote de la ManchaMożna – mam 2 P + 2 F i zwroty 80 co miesiąc. Konta otwarte jakiś czas temu.
• AndyTo, że Tobie się udało 4 ror założyć nie zmienia faktu, że otworzyć czterech ror nie można.
Od niedawna jest to wprost zapisane w regulaminie:
• Don Quijote de la Mancha„Klient może posiadać dwa rachunku niezależnie od wariantu rachunku – obowiązuje od 30 listopada 2016 r.” (pisownia oryginalna).
@Andy to ciekawe, napisz prosze jak to zrobiles? bo oprocz ciebie nikomu sie to nie udalo…
• kolesZaraz po rozdziale konta oba konta zamienione z F na P i natychmiastowe otwarcie w ten sam dzień 2 kont P. Może to już nie działa, ale wtedy dało się tak otworzyć a TMUB tego nie zablokował.
• AndySorry – oczywiście dwóch P – palcówka. Stąd obecnie 2 P + 2 F
• AndySorry – oczywiście dwóch F – palcówka. Stąd obecnie 2 P + 2 F
• Andyszkoda ze nie dales znac :( np. na forum.
• kolesAleż wiele osób tak otwierało
• Andyno mi sie jakos nie udalo…
• kolesJest zwrot na obu kontach za te błędnie pobrane opłaty :-)
• PekinAle 1 gr odsetek pobrany wcześniej nie został zwrócony.
• Pekinnie u wszystkich
• karampukMam 2 konta -1 P i 1F na obu potrącenie opłaty i na F zwrot opłaty a na P zwrotu brak macie podobnie ? Jeśli już u mnie robili zwrot to dlaczego tylko do 1-go konta ( na obu warunki do braku opłaty spełnione )
• aaalPoszły reklamacje dotyczące zwrotu opłaty za konto i odsetek od debetu. Zażyczyłem sobie zwrotu powiększonego o odsetki ustawowe, a co….
• MariuszA u mnie nic……….
• AgataProponuję, aby ci którzy mają problem z 1 groszem odsetek stuknęli się w głowę. W sklepie też nigdy nie rezygnujecie z 1 gr reszty? Brak słów…chciwość za 1 grosz.
• SkyllaChodzi o sam fakt.
• RobertSam sie stuknij w glowe. Bank na to liczy, ze nie kazdy zlozy reklamacje, ale warto wlasnie dla zasady. Policz sobie ten 1gr (za 30.11) + kolejne 2-3 az zlikwiduja debet, pomnoz przez liczbe klientow i masz z tego calkiem konkretna sume. Nie mowiac juz o tym, ze te 18.90 pomnozone przez liczbe kont premium daje niezly zastrzyk finansowy, nieoprocentowany :)
• kukenNa Freemium zwrot 6 zł , 4 x Premium brak zwrotu ( moim i innych osób)
• Rob231Poszły reklamację, na żadnym premium nie ma zwrotu opłat.
• Rob231W jaki sposób składacie te reklamacje? Można przez bankowość elektroniczną?
• MonikaTak, wysłać wiadomość/ reklamacja.
• Rob231Infolinia powiedziała że w ciągu kilku dni wszystkie zwroty nastąpią. Nie denerwujcie się.
• majaŁatwo pisać. Wczoraj mi skutecznie ciśnienie podnieśli widokiem opłat, zanim zobaczyłam „wyjaśnienie”.
• K.dni ? Wczoraj mówili że w ciągu kilku godzin. Przed wigilią zdążą oddać pieniądze ? :-)
• TomexZwrot w ciągu kilku dni ?!!! to chyba jakiś żart ? ale odsetki naliczyli ( niesłuszne) od zaraz Napiszcie gdy dostaniecie zwrot opłaty bo ciekawe kiedy
• aaalto zrobią i czy z odsetkami ?
Zauważyliście może wydłużony czas księgowania operacji kartą? Mi płatność z 25.11 w sklepie internetowym H&M zaksiegowali dopiero 1.12, przez co nie wyrobiłem limitu 500 zł na Premium, czyli jestem w plecy o 25+18,90. Jest sens składać reklamację?
• wittyRównież kupiłem ostatnio coś w sklepie internetowym H&M, płaciłem kartą innego banku i też rozlicza się już kilka dni roboczych, więc to bardziej kwestia sklepu niż banku
• conrad_88To faktycznie chyba problem H&M bo w Millenium tez dopiero po kilku dniach
• AndyZaksięgował wam się ten H&M? Mnie nadal wisi na blokadach, a paczki oczywiście też brak.
• EwaNIE! No jaja sobie robią!
Nie dość, że ukradli 18,90 zł tworząc saldo debetowe na rachunku, to jeszcze pobrali odsetki od zadłużenia, które SAMI spowodowali!!!
• S.M.O.Mam to samo :)
• _Roboddaja kase!
• kolesale bez pobranych odsetek ;-(
• lolekanabolekWprawdzie to tylko 0,02 zł, ale niby dlaczego mam odpuścić.
• S.M.O.Jak ja bym się pomylił to Oni na pewno nie mieliby skrupułów.
Reklamacja poszła.
Mi najpierw zrobili „Zwrot opłaty miesięcznej za konto”, a „Pobranie odsetek od zadłużenia” dopiero później, ponownie powodując ujemne saldo…
• Don Quijote de la ManchaWidziałem że tak będzie, miałem zasilić konta dla świętego spokoju mniej by mnie to kosztowało niż pisanie reklamacji na 4gr…
• utaCiekawe co będzie, gdy tych dwóch groszy zabraknie do 100-procentowej automatycznej spłaty karty kredytowej..
• Don Quijote de la Manchauta: pisanie reklamacji zajmuje ci tyle samo czasu co napisanie komentarza tutaj :)
• kukenJa napisalem po prostu:
„Prosze o zwrot odsetek debetowych.” bez zadnych dodatkowych opisow. Niech sami dochodza czy mi sie nalezy zwrot. Bank zachowal sie bardzo nieprofesjonalnie. Jak juz ktos wspomnial powinni oddac oplate wszystkim, a pozniej ponownie ja obliczyc, tym razem prawidlowo i pobrac tylko od tych, ktorzy nie spelnili warunkow. Cos czuje, ze 15.12 bedzie nastepna jazda z cashbackiem :(
Dlatego ja w reklamacji zażądałem 100 zł zadośćuczynienia za stres związany ze znikającymi z konta środkami oraz czas poświęcony na pisanie reklamacji. Nie dostanę, ale niech w banku wiedzą, że jest to sytuacja, w której można o zadośćuczynieniu myśleć.
• Don Quijote de la Mancha„Dlatego ja w reklamacji zażądałem 100 zł zadośćuczynienia za stres związany ze znikającymi z konta środkami oraz czas poświęcony na pisanie reklamacji.”
Aaaaaaaaaaaa, padłem. :D :D :D
• kalafior@kalafior
No to jeszcze coś dla Ciebie: napisałem też, że żądam przesłania dokumentu potwierdzającego dyscyplinarne zwolnienie pracownika odpowiedzianego za tę kradzież. ?
• Don Quijote de la Mancha@kiszot na pewno dowiesz sie ze okradl cie mityczny system :)
• koles