Wraca 5% cashbacku od T-Mobile Usługi Bankowe (dawny Alior Sync)!

Pamiętacie wejście na rynek marki Alior Sync? Bank ten oferował aż 5% zwrotu do 1250 zł miesięcznie (!) za wszystkie zakupy w sieci. Oferta pojawiła się mniej więcej wtedy, kiedy wystartował blog (w 2012). Różnica jest jednak taka, że LiveSmarter ma się całkiem dobrze, a moneybacku od T-Mobile już od dawna nie ma. Do dzisiaj! Okazuje się, że właśnie (nieco nieoficjalnie) wystartowała najnowsza promocja banku, w której znów zgarniać będzie można 5% zwrotu. Co najciekawsze – promocja dostępna jest również dla obecnych klientów banku! ;)

5% moneyback w T-Mobile Usługi Bankowe

5% zwrotu za zgody marketingowe

Promocja „5% zwrotu kwoty zakupów dla klientów T-Mobile Usługi Bankowe” przeznaczona jest dla wszystkich klientów banku, którzy:

  • Posiadają Rachunek i Kartę,
  • Wyrazili i nie odwołali zgody marketingowej na przetwarzanie danych w celach marketingowych […]. Zgodę na przetwarzanie danych w celach marketingowych można wyrazić w Contact Center T-Mobile Usługi bankowe bądź w Placówkach T-Mobile Usługi Bankowe, w sytuacji gdy nie została wyrażona podczas zawarcia Umowy Ramowej.
  • Wyrazili i nie odwołali zgody na weryfikację historii zobowiązań […]. Zgodę na weryfikację można wyrazić w Contact Center T-Mobile Usługi bankowe bądź w Placówkach T-Mobile Usługi Bankowe, w sytuacji gdy nie została wyrażona podczas zawarcia Umowy Ramowej.
  • Na T-Mobile koncie odnotowano w danym miesiącu wpływ z tytułu wynagrodzenia dokonany przez pracodawcę bądź wpływ z tytułu stypendium dokonany przez uczelnię wyższą bądź wpływ z tytułu renty lub emerytury dokonany przez ZUS bądź łączną wartość wpływów w wysokości 2 000 PLN spoza T-Mobile Usługi Bankowe lub z rachunku firmowego w T-Mobile Usługi Bankowe
  • W przypadku rachunków otwartych przed 2 listopada 2015 roku, aby wziąć udział w promocji Klient musi wyrazić chęć skorzystania z Promocji w Contact Center

Jednym zdaniem: należy zadzwonić na infolinię banku, wyrazić zgodę na marketing oraz weryfikację historii zobowiązań oraz zapewnić w danym miesiącu wpływ 2000 zł z obcego banku (pieniądze można np. od razu z powrotem „odlać” tam, skąd przyszły). W przypadku osób, które dopiero założą konto – zgodę na przystąpienie do promocji wyrazimy już prawdopodobnie podczas składania wniosku o konto :)

Promocja obowiązuje… do odwołania

Jeśli spełnimy te dość proste warunki, to nie pozostaje na nic innego jak… zarabiać. Bank zobowiązuje się do premiowania każdej transakcji kartą 5-procentowym zwrotem. Ograniczenia są dwa. Po pierwsze: maksymalny zwrot miesięczny to 25 zł. Po drugie: wyłączone są niektóre kody MCC tak, aby nie generować (zbyt łatwo) sztucznego obrotu:

  • 7995, określający kasyna oraz zakłady bukmacherskie i im podobne;
  • 8999, określający profesjonalne usługi, nieklasyfikowane pod innymi kodami MCC, o ile płatność zidentyfikowana jest jako zagraniczna (country code inny niż Polska);
  • 4111, określający m.in. usługi transportowe,
  • 6012, określający instytucje finansowe;
  • 6211, określający brokerów ubezpieczeniowych,
  • 6051, określający przekazy pieniężne w instytucjach finansowych,
  • 4829, określający internetowe przekazy pieniężne.

Premia wypłacana będzie nie później niż 15. dnia kolejnego miesiąca kalendarzowego. Warto dodać, że promocja obowiązuje do odwołania! Bank zobowiązuje się do powiadomienia nas o jej zakończeniu 2 miesiące wcześniej.

Szczegóły promocji w regulaminie.

Ile kosztuje konto osobiste w T-Mobile usługi Bankowe?

Konto osobiste prowadzone jest całkowicie bez opłat. Bank dorzuca nam nawet gratis 10 darmowych przelewów natychmiastowych miesięcznie. Jeśli natomiast chodzi o kartę debetową – kosztuje ona 6 zł miesięcznie, ale opłaty pozbywamy się wydając 200 zł miesięcznie kartą. No a w końcu po to tę kartę mamy (lub założymy), żeby nią płacić i zyskać 5%.

Opłata niepobierana, gdy właściciel rachunku, do którego wydana jest Karta, nie ukończył 19 roku życia.

Warto również pamiętać, że w T-Mobile UB wszystkie wypłaty z bankomatów są bez opłat.

Podsumowując: niezależnie od tego czy jesteśmy nowym czy starym klientem banku od każdych 500 zł miesięcznie możemy zupełnie za darmo zgarnąć łatwe 25 zł zwrotu.

PS. Oficjalna kampania banku wystartuje prawdopodobnie jutro. Nie pierwszy raz piszemy jednak o promocji nieco przedpremierowo :)

Nie przegap!

Komentarze

  • Ja miałem konta tylko w TMUB i po wpisaniu nadanego CIF oczekuje ode mnie hasła, a nie wysłyła startowego smsem. Próba przypomnienia CIF lub zmiany hasła kończy się komunikatem, że operacja nie powiodła się, mam spróbować ponownie lub dzwonić na infolinię. Ale chyba dam im trochę czasu na ogarnięcie się.

    JSW Odpowiedz
    • Jeśli ktoś miał konto tylko w TMUB to przy 1-szym logowaniu na stronie Aliora musi wpisać nadany CIF i dotychczasowe hasło z TUMB, albo przyjdzie hasło startowe SMS’em.

      Łuki
    • Nie działa mi ani nr ani moją nazwą własną…..

      jojo
    • Alior dał d… po całości. Mogli od razu poinformować, że byli klienci Tmobile (bez aktywnego rachunku w Aliorze) uzyskają dostęp do konta w terminie późniejszym. Muszą tam mieć niezły bałagan bo wysyłali mi dwie instrukcje logowania. Najpierw kazali logować się CIFem z Tmobile, a później przypomnieli sobie, że kilka lat temu miałem konto w Aliorze i przysłali stary login. Cała ta migracja to jakieś nieporozumienie, mam nadzieję, że do rana ogarną temat bo jeśli nie to się wkurzę, zablokowali ludziom konta tuż przed cybermonday.

      numerek
    • Nie było mowy o CIFie z TMUB przy logowaniu do Aliora. CIF miał być albo nowy nadany do Aliora, albo stary z Aliora jeśli ktoś kiedyś miał u nich konto. Jedynie trzeba wpisać dotychczasowe hasło z TMUB.

      Łuki
    • W którejś instrukcji było tak jak pisze numerek. Widocznie sami nie ogarniają jak ma być.

      Paweł
    • Mam screeny, w pierwszej instrukcji tej wyświetlanej po wejściu na konto pokazali login z Tmobile, później się skorygowali na login z dawnego konta aliora (wysłali emaila o zmianie).

      numerek
  • Chyba tego nie napisałem. Tmub ostatecznie przyznał się do błędu dotyczącego wysyłania info o zgodach. Po 29 trzeba dzwonić do Aliora i je wyrazić. I tak czuję że będę kłopoty. Bedą mieli okazję odmówić wypłaty premii w pierwszym miesiącu ze względu na brak zgód.

    jojo Odpowiedz
    • Teraz już możesz zainstalować apkę Aliora i sprawdzić/zmienić w niej zgody.

      Don Quijote de la Mancha
  • Apka odpaliła a w niej widzę że jakoby zgody mam wyrażone….. Jednak dla pewności zadzwonię.

    jojo Odpowiedz
  • Dobrze doczytałem że ALIOR ma płatne smsy?

    jojo Odpowiedz
    • Powiadomienia SMS ma płatne, ale można wybrać korzyść 30 SMS’ów miesięcznie za darmo, ale to dotyczy KJO Aliora. SMS’y do autoryzacji transakcji są bezpłatne.

      Łuki
  • W aplikacji Aliora nie ma informacji o obrotach rocznych kartą 15 tys. zł. gwarantujących brak opłaty rocznej za kartę Mastercard travel….

    Maciej Odpowiedz
    • To prawda, nie ma. Ja wczoraj zrobiłem zdjęcia tej info z apki, a resztę trzeba doliczyć już sobie ręcznie niestety…

      pws
  • No i nie da się zalogować w żaden sposób do Aliora z TUMB.
    Z tego co wcześniej mi pisali to miałem jako login podać login z Kantoru, ale nie przyjmuje mojego hasła, próba odzyskania hasła też nie powiodła się, odzyskania loginu też.
    Wiec jak mnie przenieśli. Do kantoru normalnie mogę się zalogować.

    keram7m Odpowiedz
  • Mam konto w aliorze i konta w Tmobile a po zalogowaniu do aliora widzę tylko te z aliora . To gdzie są te z tmobile? Mam się logować oddzielnie do tmobile loginem i haslem na stronie aliora czy jak ? A może już tam rwą sobie włosy z głowy jak tam podłączyć te kilkanaście rachunków z tmobile , moje i resztę jako pełnomocnika tak jak to bylo widoczne wcześniej w t mobile ? xyz

    prawdziwy-xyz Odpowiedz
    • Ja miałem Aliora i TMUB, i po zalogowaniu do Aliora było już przeniesione konto z TMUB i KK. Nic nie było trzeba robić.

      Łuki
    • Po zalogowaniu do aliora konta z tmobile widać na pulpicie razem z kontem z aliora czy są gdzieś ukryte , bo szukam po wszystkich zakładkach i dalej tmobile nie ma ? xyz

      prawdziwy-xyz
    • Powinny być na pulpicie tuż obok tych aliorowych możliwe, że trzeba rozwinąć listę. Tak jest u kolegi, a ja dalej nie mogę się zalogować…

      numerek
    • Konto z T-MUB jest widoczne w „produktach”.

      Bolo
  • Wcześniej przy sianokosach w tmobile widziałem na swoim loginie dwa swoje konta i przlaczalo się na górze na konta innych użytkowników do których byłem pełnomocnikiem. A jak jest teraz ? Ktoś tak miał w tmobile i co widzi i gdzie teraz ? xyz

    prawdziwy-xyz Odpowiedz
  • Tylko ta armata i tyle. Koniec.

    Bogdan Odpowiedz
    • U mnie to samo. Czy w tej sytuacji konieczny jest kontakt telefoniczny z bankiem.

      Bogusia
    • Szkoda czasu.
      Tylko oddział.

      Bogdan
    • Poprawka.
      Da się odblokować , co prawda w tej chwili czas oczekiwania to ok. 40-50 minut ale samo odblokowanie to moment ( i nawet weryfikacja nie jest tak upierdliwa ).

      Bogdan
  • Które zgody powinny być wyrażone, aby ciągle brać udział w promocji 5% zwrotu – czy mail/sms/tel, czy wystarczy mail/sms?

    Przemo Odpowiedz
  • Nie widzę w apce rocznego obrotu KK, źle patrzę czy rzeczywiście w Aliorze nie widać ?

    Dawny Krak Odpowiedz
  • Prawie 9:00 i nadal nie mogę się zalogować na konto. Kontakt z infolinią graniczy z cudem. Widać klienci Tmobile bez konta w Aliorze (lub z dawno zamkniętym) zostali bez dostępu do systemu. Rodzina mająca konta w Aliorze nie miała problemu z logowaniem już od 19:30.

    numerek Odpowiedz
  • Próbował ktoś odzyskać ten CIF?? Na jednym z kont nie mogę się zalogować, więc spróbowałem ten CIF odzyskać, przechodzę przez weryfikację i na koniec system wywala błąd.

    Przy okazji, na drugim koncie, okazało się, że KK nadal widnieje systemie, pomimo faktu zamknięcia jej rok temu.

    Niezłe jaja

    lolekanabolek Odpowiedz
    • U mnie to samo, przypomnienie CIF ani odzyskanie hasła nie działa, wywala błąd. Po wpisaniu poprawnego loginu system zachowuje się tak jakby konto nie istniało albo należało do kogoś innego (pokazuje zbyt długie hasło). Nie wiem po co informowali, że prace zakończa w niedzielę o 19:00, mogli napisać wprost, że dla klientów Tmobile potrwa to do 19:00 ale w poniedziałek.

      numerek
    • u mnie na 4 konta w Tmobile tylko na 1 jest problem.
      Jedno bez problemu się połączyło z kontem Aliora.
      2 T-Mobile też bez problemu stały się kontami Aliora.
      Jedno jednak jest oporne a dodzwonić się nie można do nich

      lolekanabolek
  • Da się u nich zmienić rachunek do transakcji blik? Bo coś nie mogę znaleźć tego w ustawieniach

    conrad_88 Odpowiedz
    • Można to zrobić w aplikacji: klikasz na blika tak jak się generuje kod, potem ustawienia (w prawym górnym rogu koło zębate)
      wyłączasz usługę blik i włączasz ponownie
      przy włączaniu jest wybór konta do którego przypiszesz blika

      erde
    • @erde, dzięki, bo oczywiście miałem aliorowe KWJ, a przecież trzeba mieć Premium po TMUB…

      Don Quijote de la Mancha
  • Siedziałem 40 minut na infolinii. Po odebraniu w końcu przez pracownika, po zreferowaniu problemu stwierdził on, że nie jest władny pomóc i miał przekierować do jakiegoś działu technicznego. Problem w tym, że po przekierowaniu dostałem po angielsku komunikat głosowy, że połączenie nie może zostać zrealizowane.

    Paweł Odpowiedz
  • To ja miałem więcej szczęścia w nieszczęściu. Na połączenie z kompetentną konsultantką czekałem kilka minut i problem został usunięty od ręki, w ciągu dosłownie kilku sekund.

    Chodzi o to, że dostęp do bankowości internetowej Alior Banku jest blokowany po dłuższym czasie bez logowania (Alior Kantor się nie liczy, nawet jeśli to ten sam CIF) ze względów bezpieczeństwa. Konsultanci mogą go błyskawicznie odblokować w systemie i kolejne kroki robi się już według instrukcji.

    Inna rzecz, że po przenosinach z TMUB mogli wszystkim zainteresowanym ludziom od razu to odblokować, by obyło się bez niespodzianek, nerwów i kolejki na infolinii.

    Kamil Odpowiedz
  • mnie czeka wizyta w oddziale. Okazało się, że kiedyś jakiś zakup był brany na kredyt, akurat w aliorze i wtedy nadali numer klienta. Kredyt sprzed paru ładnych lat, już dawno spłacony został. Pani na infolinii odblokowała dostęp do aliora ale nie może podać numeru klienta, czeka mnie z ojcem wizyta w oddziale banku

    lolekanabolek Odpowiedz
  • Mam pytanie jak jest liczona data rocznego obrotu karty kredytowej? Przykładowo jeśli korzystam z karty od 15 listopada to liczy się dokładnie rok czy pełne miesiące a może okresy rozliczeniowe?

    aupol Odpowiedz
    • Jesli zamowiles karte w listopadzie 2019 to pierwszy rok konczy sie 30 listopada 2020. Kolejny rok trwa od 1.12.2020 do 30.11.2021 itd. Liczy sie data zaksiegowania transakcji czyli transakcja wykonana dzis nie zdazy sie juz zaksiegowac do obrotu za pierwszy rok i wejdzie na kolejny.

      aaaa
    • @aaaa, dzięki, to przydatna informacja (bo pod koniec roku może się okazać, że trochę obrotu trzeba dorobić), a ja szczerze mówiąc myślałem, że to działa jeszcze inaczej: do końca okresu 12. wyciągu (bo warunek bezpłatności miesięcznej liczy się właśnie na okresy rozliczeniowe, a nie miesiące kalendarzowe).

      Don Quijote de la Mancha
    • Ja pytałem w wewnętrznej poczcie banku i mi odpisali, że co do dnia. Co prawda 1,5 roku temu, ale nie sądzę, żeby się zmieniło.
      Co innego ważność karty – jest do końca miesiąca.

      pqr
    • Gdzies opisywalem moje proby ustalenia stanu faktycznego. Kazdy konsultant podawal inna date lub nie wiedzial. W koncu ktorys zaproponowal po prostu wydanie nowej karty zeby za stara nie bylo oplaty. Wtedy mialem kontakt z analitykiem banku i to co powiedzial zgadzalo sie z tym co wyswietlalo sie w appce mobilnej. Najsmieszniejsze ze chyba nikomu nie pobieraja tej oplaty :)

      aaaa
  • Witam.
    Niestety też mam problem z logowaniem do Alior. Nie miałem nigdy konta w Alior (nie pamięam czy miałem kiedyś kredyt w Alior, ale raczej nie). Wchodzę na stronę Alior – przechodzę do Zaloguj – następnie Alior Online i pojawia się okno logowania gdzie wpisuje CIF z tego co miałem w TMUB. Następnie pojawia się hasło użytkownika z jakimś dziwnym zdjęciem w środku (nie znam tego avatara) i po wpisaniu hasła którego używałem w TMBU pojawia się na czerwono komunikat: „Podano nieprawidłowy login lub hasło. Wprowadź poprawne dane, aby się zalogować lub skorzystaj z przycisku „Problem z logowaniem?””

    Co robię źle ew gdzie szukać pomocy? Ktoś coś?

    Darek Odpowiedz
    • @Darek
      To ja mam tak samo, okazało się, że kiedyś był wzięty kredyt w Alior. Wtedy został nadany nr klienta. Z tego względu, że nigdy się nie logowano to nr klienta został zablokowany. Pani na infolini odblokowała dostęp do konta, ale nie mogła podać nr klienta, odesłała do oddzialu

      lolekanabolek
  • Już pojawił się artykuł jak Alior dał ciała.
    https://finanse.wp.pl/problemy-z-logowaniem-klientow-alior-banku-ten-tlumaczy-co-trzeba-zrobic-6581143021382592a
    Rzekomo już wszelkie problemy zostały usunięte i można się bez żadnych problemów logować. Mi udało się to jedynie na apce. Na www Cif ani a Tmub ani Aliora (gdzie jeszcze niedawno miałem konto) nie działa. O dziwo na tym z Aliora wszystko idzie ok aż do czasu gdy apka ma potwierdzić coś tam i wtedy wszystko się sypie bo żadne potwierdzanie niczego nie daje…..
    No i jaka ciekawa lekturka tu.
    https://www.facebook.com/permalink.php?id=366165933177&story_fbid=10158160354503178
    Klientom puściły nerwy…….

    jojo Odpowiedz
    • Dosc przychylny ten artykul a redaktor łyka wszystko co bank napisze. Jedyny ratunek w oddzialach czynnych do godziny 21.

      aaaa
  • Siedzę na L4 , gorączkuję , nie mogę wykluczyć Covida, A oni ot tak, idź do oddziału. Na szczęście to nie mój główny bank ale ilu musi….. Czyjaś głowa powinna polecieć za ten burdel.

    jojo Odpowiedz
  • No właśnie, kartę kredytową muszę tam spłacić do 2, ale nie mam dostępu, do bankowości, nie wiem jakie zadłużenie, ani na jakie konto zawsze klikałem Spłać. I co teraz, jak bym był na kwarantannie, to co pokryją 30k mandatu? Mimo, że znam CIF, spisałem sobie jak było powiadomienie, pokrywa się z Kantorem. Hasło też znam, ale że nie poprawne. W apece też się nie da.

    keram7m Odpowiedz
    • U mnie ponoć zablokowany był dostęp. Na szczęście wszystko udało się telefonicznie załatwić. Łącznie po ponad godzinie siedzenia na infolinii.

      Paweł
  • A wystarczyło przeczytać email z banku i postąpić zgodnie z instrukcją, tj. zalogować się do bankowości internetowej TMUB przed 28-tym i pobrać informacje odnośnie loginu, hasła i ustawionego telefonu do autoryzacji.
    Możecie psioczyć na bank, ale 95% problemów wynika z niefrasobliwości klientów.

    Be@ Odpowiedz
    • Tyle że ja pobrałem te informacje i sobie zapisałem i co z tego skoro z tymi danymi to i tak nie działa.

      keram7m
    • i zalogowałeś się do Aliora przed 28.XI tymi, pobranymi danymi – a teraz nie możesz ?

      Be@
    • nie do Aliora się nie mogłem, przed bo nie miałem tam konta, pisało wyraźnie że trzeba zalogować się tam po tej dacie. A do kantora mogę się zalogować ciągle.

      keram7m
    • @Be@, właśnie w tym problem, ja jako klient (także) Aliora problemów nie mam, ale jak ktoś miał tylko produkty TMUB, to nie mógł wcześniej się do Aliora logować, by sprawdzić, czy to działa.

      Don Quijote de la Mancha
    • A tak z ciekawości, ja się zalogować do czegoś czego nie ma ?

      jojo
    • @Don – ale większość osób w ogóle nie ma danych do logowania, bo się dopiero teraz obudzili. Nigdy nie słyszeli słowa CIF. Jak myślisz, ile procent ludzi przeczytało instrukcję logowania ? (a ile ze zrozumieniem ?). Oczywiście jest sporo błędów, które łatwiej byłoby załatwić, gdyby ‚nie-czytaci, nie-pisaci’ nie blokowali linii. Ja nie bronię banku, bo akurat aliora nigdy nie specjalnie nie lubiłam (w porównaniu do innych wydawał mi się paździerzowy). Mnie np. przenieśli kontakty… ale takie wykasowane 5 lat temu np. do konta w BOŚ. Już kilka razy otwierałam i zamykałam konto w Alior. Też nie wiedziałam czego się spodziewać, ale upewniłam się jeszcze na początku miesiąca.
      @aaaa – a komu ma zależeć na 25zł ? bankowi ?

      Be@
    • @Be@
      W przypadku konta mojego ojca okazało się, że ma teraz nowy CIF, bo kiedyś tam w euro agd na razy został wzięty blender. Pani na infolinii powiedziała, że z tego tytułu, że ojciec nigdy nie logował się do aliora bank zablokował CIF. Odblokowałem go przez infolinię. Problem jest taki, że nadal nie znam tego aliorowego CIFu. Zostałem odesłany do oddziału. Przyznaję, nie zapoznałem się dokładnie z wiadomościami od TMobile. Nie pamiętałem kredytu sprzed 5 lat ani tym bardziej żadnego loginu do aliora, bo tam nigdy ojciec się nie logował. Więc założyłem, że zaloguje się loginem z TMobile a tutaj taki zonk mnie spotkał.
      Przynajmniej udało się zarejestrować apke na telefonie, tam wystarczy Pesel.

      lolekanabolek
    • @lolekanabolek, przecież od kilku tygodni po zalogowaniu do systemu TMUB pokazywała się zasłaniająca wszystko (czyli nie do przeoczenia) zawierająca spersonalizowane informacje na temat sposobu logowania się, m.in. CIF (wprost podany, jako ciąg cyfr), w przypadku klientów aliorowych ten aliorowy.

      Don Quijote de la Mancha
    • @jojo, czego nie ma? Bankowość internetowa działała (oprócz tej weekendowej przerwy), a potrzebny do zalogowania login (CIF) był pokazywany po zalogowaniu się do bankowości TMUB. Jak rozumem (sam tego nie sprawdzałem, mnie to nie dotyczy), w najgorszej sytuacji byli klienci TMUB, którzy nie posiadali produktów w Alior, gdyż ich konto (w sensie: dostęp do serwisu przez CIF) został w Aliorze uaktywniony dopiero w weekend.

      Don Quijote de la Mancha
    • @Don ale bank przeoczyl ze te CIFy sa zablokowane a odblokowanie tylko w oddziale Aliora. Mieli miesiac czas na poinformowanie o tym Klienta.

      aaaa
    • No więc właśnie, jak miałem się zalogować celem testu do Aliora przed 29 gdy nie byłem ich klientem a klientem tmub. A ktoś tu sugerował że właśnie tak należało zrobić.

      jojo
    • @jojo, nie wiem, jak ten komunikat po zalogowaniu do TMUB wyglądał w Twoim przypadku (gdy jak rozumiem dostęp do Aliora był aktywny w przeszłości), ale zapewne CIF był tam podany. Wystarczyło go zapisać. Jeśli to Twoje możliwości przerasta, to lepiej sobie daj spokój z bankowaniem.
      A skoro było tam napisane, że logować trzeba się będzie posiadanym już aliorowym CIF do swojego panelu Aliora, to można było tego spróbować nawet przed połączeniem, ale to już wersja dla zaawansowanych, wymagające pomyślenia przez moment…

      @aaaa, @Paweł pisze poniżej, że można to odblokować telefonicznie.

      Don Quijote de la Mancha
    • @Don tak, pisze ponizej ze da sie ale jak dzwonisz na infolinie to sie nie da i zapraszamy do oddzialu. Pewnie zalezy to od konkretnego przypadku.

      aaaa
    • Pewnie tak pewnie były jakieś „trudne” przypadki, ale np. @lolekanabolek pisze powyżej, że dostęp odblokował przez infolinię, problem ma z tym, że nie zna CIF. Nie zna CIF, który przez kilka tygodni był wyświetlany po zalogowaniu się do TMUB. Czyli albo mu się nie chciało tych kilku cyfr zapisać, albo się przez ten czas nie logował, mimo otrzymywanych wiadomości, że po zalogowaniu dostanie instrukcje logowania się po 29 listopada. I mimo że wydawałoby sie oczywiste, że przed takim połączeniem warto posprawdzać salda, ściągnąć wyciągi, a może nawet wyczyścić konta i pospłacać kk.
      Cóż, nie każdy ma kompetencje wystarczające do bawienia się w bankowanie.

      Don Quijote de la Mancha
    • @Don Quijote de la Mancha
      ogarniam 4 konta TMobila, w tym jedno wspólnie z Aliorem. 2 z nich zakładane były jeszcze w Sync, a 2 w TMobilu. Instrukcja była prosta jak budowa cepa. Jak masz jednocześnie konto w Alior to logujesz się loginem z Aliora. Jak nie masz to loginem z Tmobile. Moja wina, że nie schaczyłem, że jeden z posiadaczy Tmobile 5 lat temu miał kredyt w Aliorze (wtedy nawet chyba nie było jeszcze Tmobile). Nie zaświtała mi nawet myśl, że przez to system się wywali. Dzisiaj na infolinii poradzono mi abym odszukał umowę kredytu, bo tam na pewno jest ten CIF. No i co, odszukałem umowę, nr CIF nie ma, ale Alior założył mi jakiś CIF. Nawet na infolinii Pani mi tłumaczyła, że CIF został zablokowany bo nikt nigdy się na niego nie logował. No sorry, chyba raczej Alior nie ma kompetencji do bankowania ;-))

      lolekanabolek
    • No to inna historia
      „Byłem przed chwilą w oddziale i został mi nadany nowy CIF. TMUB nie przekazał moich pełnych aktualnych danych, które miał w systemie na 100%, bo je zmieniałem w tym roku.
      Pan w oddziale podał mi więc nowy CIF i powiedział, że na stronie www muszę się zalogować dzisiaj do północy. W aplikacji się zalogowałem bez problemu, natomiast na stronie po wpisaniu CIF i hasła mam wymagane potwierdzenie logowania w aplikacji, klikam zatwierdź, ale na górze strony widnieje informacja jak w załączniku i nic się nie dzieje. No to myślę że przez kod QR wejdę, ale znowu ten kod się nie generuje/nie wyświetla.
      Mała aktualizacja, nagle pojawił mi się obrazek podczas wpisywania hasła maskowanego i co ciekawe jak je wpiszę to dostaję informację, że błędne dane. Lepiej być nie mogło…
      Właśnie dostałem sms, że dostęp do konta przez www został zablokowany. No to wypełniłem formularz żeby go odblokować. Niemożliwe. No to myślę, że mam przynajmniej aplikację. Błąd z mojej strony, bo aplikacja też została zablokowana i również nie mogę jej odblokować przez ten Wasz cudowny system.”

      jojo
  • A tylko 5% winy ponosi bank za ten burdel? Ty tak poważnie?

    jojo Odpowiedz
    • Czytam komentarze. Serio. CIF do logowania był podany skrzynce w TMUB. Przez cały miesiąc. Razem z tel. do autoryzacji i instrukcją jak ten numer ewentualnie zmienić (ale przed 28.XI, a nie po…). Dzisiaj się dowiedziałeś, że TMUB przechodzi do Aliora ?! Serio ? Przez cały miesiąc nie miałeś czasu, żeby sprawdzić czy dasz radę zalogować się do Aliora ? Czy podany CIF i hasło bangla ? i czy mają poprawny nr tel. ? No sorki misiu. 95% ludzi blokuje infolinie tym, którzy naprawdę potrzebują doraźnej pomocy.

      Be@
    • Masz racje. To nie bank, tylko Klient mial sie przygotowac do migracji i wszystko sprawdzic czy bedzie dzialac :)

      aaaa
    • Chwileczkę. Mnie babka na infolinii nie mówiła nic o żadnym CIFIE. Wyraźnie mi powiedziała, że mam czekać do 29 i po tej dacie mam się logować do Alior tak jak do TMUB. Więc nie odpowiadaj głupot. Jeżeli ktoś tu zawinił to bank.

      Darek
    • No ale rzecz w tym, że podany wcześniej CIF nie działał dla znacznej części klientów.
      W aplikacji zaś komunikat, że podane przeze mnie nazwisko panieńskie matki nieprawidłowe.
      Pomógł dopiero telefon do banku i odblokowanie konta, które nie powinno w ogóle być zablokowane przy prawidłowym jego przeniesieniu do nowego systemu.

      Paweł
    • Trzeba podać nazwisko matki „po mężu” i bangla ;-)

      Be@
    • Be@, co do czytania emaili z banku i postepowania zgodnie z instrukcja to blednie zakladasz ze takie instrukcje sa bez bledow.

      Przypominam komentarz z poprzedniej strony:
      „Muszą tam mieć niezły bałagan bo wysyłali mi dwie instrukcje logowania. Najpierw kazali logować się CIFem z Tmobile, a później przypomnieli sobie, że kilka lat temu miałem konto w Aliorze i przysłali stary login.”

      aaaa
  • No i klienci Aliora którzy wczoraj mogli się logować a dziś już nie, też są sami sobie winni. W końcu mogli sobie zrobić zapas gotówki do skarpety…

    jojo Odpowiedz
  • a może to jest celowe działanie: pozbyć się klientów TMUB, wkurzyć, zrezygnują, nie trzeba cashbacku płacić :)

    keram7m Odpowiedz
  • Macie jakieś (pozytywne!) doświadczenia z odkręcaniem przelewu na zły rachunek? Musiałem zrobić jakiś czeski błąd i przelew na telefon (niestety… express elixir) poszedł! Oczywiście po zleceniu nigdzie nie ma numeru telefonu więc nawet nie wiem jak się pomyliłem :/ Reklamacja złożona ale finał zależy od dobrej woli dysponenta rachunku docelowego…

    wacek Odpowiedz
    • @wacek
      Tak przekręciłeś cyferkę w rachunku, że trafiłeś na prawidłowy nr rachunku innej osoby?? Coś mi się nie chce wierzyć. Przecież każdy rachunek bankowy ma sumę kontrolną na początku. Jutro pewnie kasa odbije się od nieistniejącego rachunku i wróci na konto.

      lolekanabolek
    • Aż takiego szczęścia ja trafić w kontrolną przy przestawieniu w NRB to nie miałem ;) Robiłem przelew na 9-cyfrowy nr telefonu. Pech chciał że był powiązany z jakimś rachunkiem :( bo w historii jest już nr rachunku „beneficjenta”

      wacek
    • Oki, rozumiem. Nic nie doradze

      lolekanabolek
    • Ja się kiedyś też pomyliłem przy wpisywaniu z ręki numeru i za szybko kliknąłem wyślij. Od razu się zorientowałem i dzwoniłem do banku, no ale było za późno. Szczęśliwie podany zły numer nie był prawdopodobnie zarejestrowany w bazie bo środki były 2 czy 3 dni zablokowane i wróciły na konto. Ale stres był bo odbiorca jak nie ma tego nr zarejestrowanego to chyba dostaje powiadomienie, że taki i taki nr telefonu przesyła mu kasę i co po kolei robić, żeby ją odebrać. Tak czy inaczej reklamację złoc trzeba i sytuacja jest tu chyba analogiczna do błędnego przelewu – na istniejący numer rachunku ale omyłkowy wysłany. Bank wtedy wysyła powiadomienie do odbiorcy by zwrócił środki, a jak tego nie zrobi po 30 dniach udostępnia dane beneficjenta reklamującemu.

      Bolo
    • *Tak czy inaczej reklamację złożyć trzeba
      P.S. opisz co dalej się działo :)

      Bolo
    • No to miałeś więcej szczęścia bo nr nie był powiązany i wisiała blokada. U mnie niestety przelew zrealizowany… mam nadzieję, że trafię na uczciwego i kasa wróci… a jak nie to pewnie jakieś pisemko na miły początek 2021 pójdzie… a przelew pójdzie w wisiekowe koszty.. choć to będzie mniej-więcej połowa wisienek z 2020 :/ no ale za ślepotę się płaci :/

      wacek
  • Hej!
    Jak przelew na telefon BLIK to nie EE. Coś kombinujesz.

    Waldemar Odpowiedz
    • Przelewy na telefon czy blik to to samo, w różnych bankach jest to różnie nazywane. Blik jest realizowany przez EE.

      wacek
  • sukces, udało się odblokować po 1h 14min oczekiwania i 3 min rozmowy , wg konsultanta blokują wszystkich, którzy konto aliora dawno nie używali, tyle, że ja nigdy nie miałem, tylko kantor, który używam.

    keram7m Odpowiedz
  • Z ciekawostek, na jednym z koncie T-Mobile jakiś czas temu, chyba z półtora roku będzie, zamknięta została kk a otwarta linia kredytowa. W Alior natomiast kk zmartwychwstała :-)))

    lolekanabolek Odpowiedz
    • ja miałem limit w T-Mobile i wszystko się przeniosło, nawet opłaty za wznowienie nie zapomnieli pobrać 50 zł z tego właśnie limitu, więc pewnie jeszcze odsetki będzie trzeba zapłacić…

      abc
    • Możecie psioczyć na bank, ale 95% problemów wynika z niefrasobliwości klientów.

      aaaa
    • Część problemów na pewno, ale w tej sytuacji dali ciała i tyle.
      U mnie i u żony taka sama sytuacja:
      Klienci tylko tmub, zapisany CIF, próba logowania przed weekendem nieudana, ale ok, twierdzili, że będzie działać po.
      Niestety po weekendzie na obu kontach to samo. Logowanie nie przechodzi, bo oczekuje od nas hasła przy nieznanym awatarze (hasło tmub nie działa), przypomnienie hasła i przypomnienie CIF wywala błędem. Nie mam sobie nic do zarzucenia.

      JSW
    • „aaaa” to mnie ma zależeć na banku czy bankowi na mnie? Logowałem się kilkanaście razy do aplikacji TMUB i ani razu nie wyskoczyła mi informacja o jakimś CIFIE. Dokonywałem przelewów, płatności i nic. Zero informacji. Jedyne, co wiedziałem to to iż mam czekać do 29 lustpada i po tej dacie mam aktywować konto po przeniesieniu już w Alior używając danych logowania z TMUB. Gdzie tu moja niefrasobliwości? Gadasz głupoty i bronisz banku, który po prostu dał ciała. Inaczej nie byłoby tylu problemów przy przeniesieniu. Powiedzcie mi proszę co w takiej sytuacji jak opisał JSW? Należy udać się do oddziału? Wiecie może czy załatwię to w tzw „placowce partnerskiej” ? To taki mniejszy oddział Aliora.

      Darek
    • @Darek to byl cytat z wypowiedzi innego uzytkownika. Tak mozna pisac do swiezakow ktorzy zalozyli swoje pierwsze konto bankowe. Ale wiekszosc tutaj przezyla niejedna bankowa migracje a ta zostala najgorzej przygotowana i wykonana. Dodam ze lubie Alior, daje dobrze zarobic.

      aaaa
    • @JSW dokładnie to samo – na szczęście miałem zapisany jakiś dziwaczny cif który pojawił się ostatniego dnia logowania na TMUB (w aplikacji było 0 informacji) niemniej mając ten cif nic się nie dało zrobić – próbowałem różnych opcji które mają na stronie do odzyskiwania i nic. Po pół godzinie się poddałem, następnie telefon, zaledwie 70min oczekiwania na konsultanta i odblokowali cif ‚bo dawno się pan nie logował’ – (czyli moja wina) kuźwa jak się miałem logować jak nic nigdy nie miałem w aliorze. Przeżyłem wiele połączeń/zmian banków ale to jakaś masakra i to jeszcze w ramach tego samego banku w końcu

      uta
  • Pobrali mi opłatę za konta premium – u mnie 2,4 u żony 1,8

    karampuk Odpowiedz
    • A co to za dziwne opłaty? Jest przecież 18,9 zł po niespełnieniu warunków.

      Bolo
    • no właśnie – a obrót za listopad na obu kontach zrobiony. Poszła reklamacja

      karampuk
    • U mnie pojawiła się opłata 14,1 za komunikaty SMS, których nie otrzymywałem. Zobaczymy co odpowiedzą na reklamację.

      fireman
    • też się dogrzebałem, że za smsy – a ja wszędzie miałem/mam ustawione pushe

      karampuk
    • Reklamacja uznana, kwota opłaty anulowana ale załączone wyjaśnienie bez sensu „Pana konto to Konto Premium. Zgodnie z naszą taryfą [1] opłata
      za każdy wysłany przez nas SMS wynosi 0,30 zł. Opłatę naliczamy zbiorczo raz na miesiąc.” tylko że ja nie otrzymałem żadnego SMS-a :) Zobaczymy co będzie za miesiąc.

      fireman
    • ale marketingowe smsy dostawales :)

      aaaa
    • Nie tylko MMS-y reklamowe ;)

      fireman
    • a po co ?

      Be@
    • ale SMS autoryzacyjne dalej nie są płatne, czy coś mnie ominęło?

      keram7m
    • Podłączam się pod pytanie – to te smsy autoryzacyjne są płatne przy koncie premium? Bo używam KK od kilku miesięcy, wiele razy kupowałem np na allegro, gdzie dostawałem smsy autoryzacyjne (3d secure) i nigdy nie policzono mi za żadne smsy. Teraz zastanawiam się czy coś się zmieniło?

      Paweł
    • SMS’y potwierdzające transakcje, w tym 3D Secure, są bezpłatne. Płatne są powiadomienia SMS, np. o zmianie salda, wykonanych transakcjach itp.

      Łuki
  • Oni tam mają niezły bur..el. Zamknąłem mój TMUB jako „sprzeciw” i przeszło, choć wykasowali tylko konta, a dostęp został, choć wnioskowałem także o end Umowy ramowej. U mojej pani odpowiedzieli, że sprzeciw jest be – tylko pocztą, a zwykłe wypowiedzenie elektronicznie przyjmą… co niezwłocznie uczyniłem. Ożesz….

    dss Odpowiedz
  • Witam. Byłem w oddziale Alior. Uzyskałem nowy CIF i przy jego pomocy na miejscu aktywowałem apkę Alior. Jak wrócę do domu to postaram się odblokować dostep przez www. Wszystko trwało może 5 minut.

    Darek Odpowiedz
  • Jakie obecnie należy spełnić warunki w Aliorze aby otrzymywać nadal 25 zł miesięcznie i nie ponosić żadnych opłat.
    W TMUB dokonywałem płatności 500 zł kk.

    Adam33 Odpowiedz
  • Ponieważ nie wszyscy czytają inne wątki:

    Jeśli ktoś miał kartę TMUB zarejestrowaną w BCH od Mastercard – to musi ponownie wyrazić zgody. W systemie BCH karty widnieją już z nowym logiem Aliora. I przy pierwszym logowaniu (tj. logowaniu się do Bezcennych Chwil) proszą o wyrażenie zgód, żeby móc naliczać punkty. I na szczęście nie kasują starych punktów.

    Be@ Odpowiedz
    • U mnie wszystko po staremu, jedynie logo się zmieniło. Zgody też były zaznaczone.

      R
    • Dzięki, u mnie zgody zniknęły i trzeba było udzielić ponownie. Osobną dla każdej karty (za każdym razem nowe logowanie).
      Jak dla mnie to kolejna wpadka Aliora.

      witty
    • po rejestracji w BCh juz mi te zgody dwa razy kasowali z tych samych kart tmub, trzeba co miesiac sprawdzac logujac sie na kazda z kart

      aaaa
    • ….dziwne jest to co piszesz i ja tego nie ogarniam… Ale jest dokładnie tak jak mówisz: wyraziłam zgody tylko na 1 kartę. A druga, mimo że jest w tym samym miejscu (przypisana do tego samego emaila) – nie ma wyrażonych zgód i piszą (a raczej mnie straszą), że za miesiąc odczepią ją od programu. W sumie nie wiem czy nie warto z tego skorzystać, bo i tak mam na niej 0. pkt (z debetówki nie korzystam). Może w przyszłości da się ją ponownie zarejestrować.
      ALE… to nie ma sensu. Udzielam zgody z dokładnością co do karty ? a nie do banku ? czy konta z email ? To czemu cofnęli zgody i trzeba jest ponownie zaznaczyć (ano dlatego, że w 2014 r. miałam kartę i likwidując konto ją wymówiłam – ale tamta karta nie była zarejestrowana w BCH, nawet nie jestem pewna czy ten program wtedy już istniał.)
      Czyli co ? trzeba by cofnąć zgody na tych nieużywanych Getinach…

      Be@
    • Sami nie odczepia zamknietych kart od programu, mam tam np stare karty z getinu na ktore sie loguje i widze drobne punkty. Te zgody losowo znikaja wiec nie szukaj sensu w dzialaniu programu. Najwazniejsze ze punkty wchodza.

      aaaa
    • Właśnie wlepili mi 10 zł. za KK. Były klient tmub. Szybcy są…. Ktoś coś już wie dlaczego grabie z rąk im się zrobiły?

      jojo
    • 28.02.2020. Alior Bank z zyskiem najniższym od 2013 roku. Roczne zyski Alior Banku spadły z 713 do 253 mln zł. Wynikom ciążą głównie wyroki Trybunału Sprawiedliwości UE dotyczące kredytów. Przy okazji publikacji raportu bank ogłosił nową strategię nakierowaną na klientów.

      aaaa
  • Znalazłem lepszy „kwiatek” komuś po udanym logowaniu zniknęły 4 stówy

    jojo Odpowiedz
  • W szczególach transakcji opłaty za kartę mam saldo po operacji 143 a normalnie na koncie jest ponad 5 stów.

    jojo Odpowiedz
  • Kurde mnie też coś potracili za KK. Nie wiem dokładnie ile bo póki co nie ma tego w historii. Na koniec miesiąca miałem zostało na koncie karty ok 4zl, 2 dni temu wpłaciłem 510zl, wczoraj wydałem 8zl i mam na koncie 497zl…

    Paweł Odpowiedz
    • Nie rozumiem, jak korzystasz z KK. Najpierw wpłacasz pieniądze na konto karty a potem robisz transakcję? Normalnie na koncie karty jest kwota zadłużenia, a nie jakieś saldo dodatnie.

      Skylla
    • Konto karty = rachunek karty kredytowej. Dziala podobnie jak wziecie limitu kredytowego na koncie ror (bralem takie darmowe limity w kilku bankach, czesto co miesiac). Na wniosek Klienta bank wplaca np 1000 zl, robisz transakcje i interesuje Cie ile z tego zostalo na „koncie”. Z takiego darmowego limitu/karty kredytowej korzysta sie pod korek, jesli kasa sie konczy lub jest termin splaty to sie „wplaca”. Ty jestes pracownikiem banku, wiec poslugujesz sie haslem „saldo dodatnie”.

      aaaa
  • Już przeanalizowałem historie rachunku. W połowie listopada potracili mi 8zl za brak 4 transakcji kartą. Zareklamowalem i zrobili uznanie. Teraz wygląda jakby znowu potracili 8zl tylko nie ma tego w historii. Ale dokładnie o tyle mniej mam na koncie od początku grudnia… I jak to reklamować jak nawet nie ma tego w historii. Po cichu okradają klientów czy co?

    Paweł Odpowiedz
    • to te słynne „ukryte opłaty”

      aaaa
    • Przeliczyłem potem wszystkie transakcje od początku używania KK w lipcu i już rozumiem skąd to 8zl. Otóż mój cykl rozliczeniowy jest od 16 do 15 dnia miesiąca. 15 listopada pojawiła się w historii opłata 8zl (anulowana potem po reklamacji) ale w rzeczywistości ta opłata nie została pobrana wtedy tylko na koniec miesiąca. Także jednak wszystko uczciwie chociaż dziwny to mechanizm że w historii wpisują to 15 listopada a pobierają dopiero na koniec miesiąca.

      Paweł
  • Ja mam limit w koncie i po przeniesieniu do Aliora nic nie zostało potrącone

    denek Odpowiedz
  • W TMUB BLIK tez liczyl sie do zwrotu 5%. Rozumiem, ze w Aliorze trzeba bedzie BLIK przepiac sobie do starego konta TMUB, zeby to nadal naliczali?

    keton Odpowiedz
    • Też tak rozumiem. W praktyce to zresztą niczego nie zmienia, gdyż ten Blik i tak musi być z ror (Alior nie ma Blik z kk), więc można przed transakcją przelać wewnętrznie, więc natychmiastowo…
      Ja dzisiaj już zrobiłem te 500 zł. 😎

      Don Quijote de la Mancha
    • Czyli, aby spełnić warunki promocji i bezpłatności produktów w wersji z Blikiem, trzeba spełnić, co następuje:
      – zgody marketingowe wyrażone w Alior + min. 500 zł/miesiąc Blikiem podpiętym pod konto Premium – aby dostać 5% zwrotu
      – min. 500 zł/miesiąc dowolną kartą (debetową lub kredytową) wydaną w TMUB (MCC dowolne) – aby uniknąć opłaty za konto Premium
      – min. 4 transakcje KK/miesiąc (MCC dowolne) – aby uniknąć opłaty za KK

      Zgadza się?

      witty
    • – min. 4 zaksięgowane transakcje KK/okres rozliczeniowy (MCC dowolne) – aby uniknąć opłaty za KK

      aaaa
    • Tak.
      Ja mam okres rozliczeniowy do 10, więc z 2. i 3. punktem czekam (z 2 niby nie muszę, ale załatwię to robiąc 3).

      Don Quijote de la Mancha
    • Dzięki, przetestuje w tym miesiącu. Zwiększy mi się „przepustowość” na inne promocje.

      witty
    • Orientujecie się jak przepiąć BLIK do konta TMUB. Próbowałem ustawienia aplikacji, do wyboru jest tylko konto Aliora. W przeglądarce po zalogowaniu ustawiłem jako główne konto TMUB, ale BLIKA nadal chce pobierać z konta Alior. Płatność BLIKIEM 500 zł była dla mnie najwygodniejszą opcją.

      Daveron
    • @aaaa z tego co pamiętam to te transakcje KK mają być wykonane w okresie rozliczeniowym, nie muszą być zaksięgowane. Jakiś czas temu TMUB zmienił te zasady.
      Przy okazji dzięki za przypomnienie o tych 4 transakcjach KK. Zawsze miałem ich więcej, ale w grudniu planowałem tylko 3 większe i w styczniu byłaby niespodzianka :)

      Łuki
    • @Don Quijote de la Mancha mam pytanie czy masz jakiś specjalny sposób dla blika tzn. czy możliwe jest obejście bez jakiejkolwiek prowizji?

      aupol
  • Mając KK konta Premium nie trzeba w ogóle używać. Wystarczy wydać 500zl KK w min 5 transakcjach.

    Skylla Odpowiedz
  • Czy ktoś ma może linka do aktualnej wersji regulaminu promocji (najlepiej z oficjalnej strony Aliora)? Mi się znaleźć nie udało, natomiast link do TMUB już nie działa. Z góry dziękuję.

    witty Odpowiedz
  • Kto wie jak po przeniesieniu konta TMUB do systemu Aliora zapłacić Blikiem z konta TMUB. W opcjach można podpiąć tylko konto Alior.

    Daveron Odpowiedz
    • W ustawieniach BLIKa wyłącz go, a następnie włącz ponownie i będziesz mógł wybrać, które konto podłączyć.

      drudar
  • Ktoś tak miał , że nie połączyli z aliorem kont własnych i pełnomocnika ? Widzą je w banku w kompiuterze ale gdzieś w przestworzach i mówią , że wystąpił błąd przy przeniesieniu i każą czekać nie wiadomo ile ? xyz

    prawdziwy-xyz Odpowiedz
    • Ja nadal widze tylko swoje konto z Alior a nie widze konta ani karty kredytowej z TMUB i nawet w oddziale nie potrafili tego naprawić. Każą czekać.

      Analyst
    • Myślałem , że to u mnie przez podany ten sam nr telefonu do wszystkich kont , ale może to jak nie tylko u mnie to może być inna przyczyna ? xyz

      prawdziwy-xyz
  • Przyszedł zwrot 25 zł z Aliora/TMUB

    Darek Odpowiedz
    • Aha i da się w końcu wykonać przelew na swój numer telefonu zarejestrowany w innym banku. Nie dało się tego zrobić w TMUB.

      Darek
    • Jest, nawet bez reklamacji się obyło :)

      Bolo
    • Owszem przyszlo 25PLN z TMUB (bylego) i 20PLN z Aliora – wyjatkowo tego samego dnia. Ciekawe czy bedzie to juz stala tradycja.

      keton
    • Z Aliora nawet przyszło 25 PLN w ramach promocji „Z nami najlepiej” – zawsze pod koniec miesiąca było :)

      klusha
    • @keton, 20 PLN za Korzyść 1% czy jakaś inna promka?

      idiayp
    • @keton Nie wiem po co dalej zbierasz te dwudziestki. Lepiej przejsc na korzysc dla graczy i zbierac po 40 zl w punktach BC.

      aaaa
    • aaaa ale przy 40 trzeba wydać 2 razy więcej.

      bolek
    • Trzeba, ale jak wydasz tyle samo to dostaniesz tyle samo. Tyle ze w voucherach, ale niektore vouchery sa warte tyle samo co gotowka.

      aaaa
    • Po tym jak zostałem klientem Aliora zastanawiam się właśnie czy nie wejść w KJO też i włączyć sobie jedną z tych dwóch. Jakieś rady jak zmaksymalizować $$$? :D Jakiś trop żeby „kupować” w łatwy sposób, jak rozumiem „niekartą”?

      idiayp
  • A dostaliście zwrot w Aliorze za płatności kartą w ramach korzyści?

    denek Odpowiedz
  • Jest zwrot 25 jakby ktoś się zastanawiał.

    pytajnik Odpowiedz
  • Ja jak zwykle kasy nie ma bo w alior bank nie mam zgód :) a nie mam bo od 2 lat nie mam tam konta. A w tmobile zgody miałem :=)

    Prideaceh Odpowiedz
  • Zapytam się, że zwrotami za BLIK nie było problemów?? W następnym miesiącu mam w planie parę Blików popełnić

    lolekanabolek Odpowiedz
    • Miało być „z zwrotami za BLIK”

      lolekanabolek
    • Nie było.

      Don Quijote de la Mancha
    • @Don Quijote de la Mancha, gwoli ścisłości, BLIK jest podpięty pod konto T-Mobile (nie pod kartę kredytową bo takiej opcji nie ma) i to działa bez problemu?? Upewniam się, bo nie chciałbym wtopić na jeden miesiąc

      lolekanabolek
    • Promocja dotyczy konta Premium i np. debetówką też można płacić. Co do Bliku nie sprawdzałem, ale w regulaminie promocji jest zapis że można.

      Łuki
    • Promocja dotyczy konta, a nie KK i np. debetówką też można płacić. Co do Bliku nie sprawdzałem, ale w regulaminie promocji jest zapis że można.

      Łuki
    • Tak, problemów z tym nie ma.
      Jak rozumiem, teraz to już i tak tylko promocja dla wyjadaczy, którzy ją sobie zaklepali, więc może mnie nikt nie zje, jak to rozpiszę (w wariancie z kk):
      1) 500 zł w miesiącu kalendarzowym Blik podłączonym do Premium dla 25 zł moneybacku (Blik z zasady wykluczeń nie ma);
      2) 500 zł w miesiącu kalendarzowym wydane (w dowolny sposób, wykluczeń tu nie ma) kartą debetową do Premium lub dowolną aliorową kartą kredytową (nie musi być TMUB) dla uniknięcia opłaty 18,90 zł za Premium;
      3) 4 transakcje w miesiącu rozliczeniowym kartą kredytową dla jej bezpłatności.

      Punkty 2 & 3 można łączyć (dobierając datę by trafić w miesiąc kalendarzowy i rozliczeniowy), wystarczy więc Blik 500 zł i 4 × 125 zł kk; można nawet w tym samym miejscu, z którego potem 1000 zł odlewamy… Wychodzi 25 zł w kilka minut…

      Don Quijote de la Mancha
    • Dlaczego piszesz blik na 500 zł i 4×125 zł kk ?? Nie wystarczy blik 500 i 4x na dowolną kwotą kk??

      lolekanabolek
    • 500 zł to jest np. 4×125 zł kk dla bezpłatności konta premium – musi być wydane kartą/ami.

      Bolo
    • Nie lepiej 500 (min.4) kk? Po co BLIK?

      Andy59
    • Blik z zasady wykluczeń nie ma.

      Don Quijote de la Mancha
    • A to zwracam honor. Faktycznie – ja tylko dopuszczalne płatności. Niedopuszczane prze TBUM Inne robię innymi kk. Prawie wszystko za kasę banków.

      Andy59
  • Skomentuj

    Chcesz mieć pewność, że nikt inny nie podpisze się twoim nickiem? Zarejestruj się (lub zaloguj) na LiveSmarter!

    Ostatnie wpisy