Wraca 5% cashbacku od T-Mobile Usługi Bankowe (dawny Alior Sync)!

Pamiętacie wejście na rynek marki Alior Sync? Bank ten oferował aż 5% zwrotu do 1250 zł miesięcznie (!) za wszystkie zakupy w sieci. Oferta pojawiła się mniej więcej wtedy, kiedy wystartował blog (w 2012). Różnica jest jednak taka, że LiveSmarter ma się całkiem dobrze, a moneybacku od T-Mobile już od dawna nie ma. Do dzisiaj! Okazuje się, że właśnie (nieco nieoficjalnie) wystartowała najnowsza promocja banku, w której znów zgarniać będzie można 5% zwrotu. Co najciekawsze – promocja dostępna jest również dla obecnych klientów banku! ;)

5% moneyback w T-Mobile Usługi Bankowe

5% zwrotu za zgody marketingowe

Promocja „5% zwrotu kwoty zakupów dla klientów T-Mobile Usługi Bankowe” przeznaczona jest dla wszystkich klientów banku, którzy:

  • Posiadają Rachunek i Kartę,
  • Wyrazili i nie odwołali zgody marketingowej na przetwarzanie danych w celach marketingowych […]. Zgodę na przetwarzanie danych w celach marketingowych można wyrazić w Contact Center T-Mobile Usługi bankowe bądź w Placówkach T-Mobile Usługi Bankowe, w sytuacji gdy nie została wyrażona podczas zawarcia Umowy Ramowej.
  • Wyrazili i nie odwołali zgody na weryfikację historii zobowiązań […]. Zgodę na weryfikację można wyrazić w Contact Center T-Mobile Usługi bankowe bądź w Placówkach T-Mobile Usługi Bankowe, w sytuacji gdy nie została wyrażona podczas zawarcia Umowy Ramowej.
  • Na T-Mobile koncie odnotowano w danym miesiącu wpływ z tytułu wynagrodzenia dokonany przez pracodawcę bądź wpływ z tytułu stypendium dokonany przez uczelnię wyższą bądź wpływ z tytułu renty lub emerytury dokonany przez ZUS bądź łączną wartość wpływów w wysokości 2 000 PLN spoza T-Mobile Usługi Bankowe lub z rachunku firmowego w T-Mobile Usługi Bankowe
  • W przypadku rachunków otwartych przed 2 listopada 2015 roku, aby wziąć udział w promocji Klient musi wyrazić chęć skorzystania z Promocji w Contact Center

Jednym zdaniem: należy zadzwonić na infolinię banku, wyrazić zgodę na marketing oraz weryfikację historii zobowiązań oraz zapewnić w danym miesiącu wpływ 2000 zł z obcego banku (pieniądze można np. od razu z powrotem „odlać” tam, skąd przyszły). W przypadku osób, które dopiero założą konto – zgodę na przystąpienie do promocji wyrazimy już prawdopodobnie podczas składania wniosku o konto :)

Promocja obowiązuje… do odwołania

Jeśli spełnimy te dość proste warunki, to nie pozostaje na nic innego jak… zarabiać. Bank zobowiązuje się do premiowania każdej transakcji kartą 5-procentowym zwrotem. Ograniczenia są dwa. Po pierwsze: maksymalny zwrot miesięczny to 25 zł. Po drugie: wyłączone są niektóre kody MCC tak, aby nie generować (zbyt łatwo) sztucznego obrotu:

  • 7995, określający kasyna oraz zakłady bukmacherskie i im podobne;
  • 8999, określający profesjonalne usługi, nieklasyfikowane pod innymi kodami MCC, o ile płatność zidentyfikowana jest jako zagraniczna (country code inny niż Polska);
  • 4111, określający m.in. usługi transportowe,
  • 6012, określający instytucje finansowe;
  • 6211, określający brokerów ubezpieczeniowych,
  • 6051, określający przekazy pieniężne w instytucjach finansowych,
  • 4829, określający internetowe przekazy pieniężne.

Premia wypłacana będzie nie później niż 15. dnia kolejnego miesiąca kalendarzowego. Warto dodać, że promocja obowiązuje do odwołania! Bank zobowiązuje się do powiadomienia nas o jej zakończeniu 2 miesiące wcześniej.

Szczegóły promocji w regulaminie.

Ile kosztuje konto osobiste w T-Mobile usługi Bankowe?

Konto osobiste prowadzone jest całkowicie bez opłat. Bank dorzuca nam nawet gratis 10 darmowych przelewów natychmiastowych miesięcznie. Jeśli natomiast chodzi o kartę debetową – kosztuje ona 6 zł miesięcznie, ale opłaty pozbywamy się wydając 200 zł miesięcznie kartą. No a w końcu po to tę kartę mamy (lub założymy), żeby nią płacić i zyskać 5%.

Opłata niepobierana, gdy właściciel rachunku, do którego wydana jest Karta, nie ukończył 19 roku życia.

Warto również pamiętać, że w T-Mobile UB wszystkie wypłaty z bankomatów są bez opłat.

Podsumowując: niezależnie od tego czy jesteśmy nowym czy starym klientem banku od każdych 500 zł miesięcznie możemy zupełnie za darmo zgarnąć łatwe 25 zł zwrotu.

PS. Oficjalna kampania banku wystartuje prawdopodobnie jutro. Nie pierwszy raz piszemy jednak o promocji nieco przedpremierowo :)

Nie przegap!

Komentarze

  • Ja nie dostałam zwrotu, telefon na infolinie, kwadrans sprawdzania czy warunki zostały spelnione i zaraz byl moneyback 25 zl na koncie :)
    nie piszcie raklamacji, dzwoncie, bedzie szybciej

    Justyna Odpowiedz
  • Ile można mieć rachunków w T-mobile ze zwrotem 5%, bez ograniczeń można sobie otwierać w bankowości elektronicznej kolejne rachunki i brać kolejne 25 zł zwrotu miesięcznie ?

    Michał Odpowiedz
  • taa jasne :) i placic jedna karta :D

    koles Odpowiedz
  • Nie jedną. Składasz wniosek o kolejne przecież :)

    Michał Odpowiedz
  • Ktoś to przetestował czy to tylko teoria?

    Bobek Odpowiedz
  • @PWS – masz 6 kont na siebie czy to suma kont w rodzinie?

    Tommmm Odpowiedz
  • @Tommmm, w rodzinie. Na osobę max. 2 szt. teraz. Więcej nie dasz rady otworzyć w systemie. Kiedyś za Synca chyba był limit max. 3 konta/osobę.

    pws Odpowiedz
  • I proponuję nie rozwijać już tego tematu.

    cykor Odpowiedz
  • @adminie prosimy o interwencje :)

    koles Odpowiedz
  • Przed interwencją proszę tylko o pilną podpowiedż czy do obrotu na rach. sumuje się obrót kartą właściciela i pełnomocnika (ponoć tak ) i czy obrót tylko jedną z kart a brak obrotu drugą nie spowoduje pobrania opłaty za tą drugą ? xyz

    prawdziwy-xyz Odpowiedz
  • @ pws ,, Dzieki otworzyłam 2 rach.ze zwrotem 5%

    zuza Odpowiedz
  • Zgodnie z regulaminem promocja dot. rachunku i obowiązuje do odwołania. Zwracam uwagę na końcówkę zdania.

    >>>telefon na infolinie, kwadrans sprawdzania
    nie piszcie raklamacji, dzwoncie, bedzie szybciej

    Reklamacja jest konieczna, ale jak najbardziej można złożyć telefonicznie o ile ktoś ma czas na dzwonienie.

    Bogdan Odpowiedz
  • @zuza @pws, drugie zakłada się z poziomu bankowości elektronicznej czy jakoś inaczej? Jak to zrobić?

    abba Odpowiedz
  • poziomu bankowości elektronicznej

    zuza Odpowiedz
  • A czy w sprawie drugiego konta trzeba powtórnie dzwonić na infolinię, by przystąpić do promocji, czy też poprzednie przystąpienie wystarczy?

    abba Odpowiedz
  • abba logujesz się do konta ,potem centrum produktów ,na samym dole
    Otwórz T-Mobile konto. wypełniasz i po kłopocie.

    zuza Odpowiedz
  • @zuza Dziękuję.

    abba Odpowiedz
  • @abba, niby wg regulaminu już nie trzeba dla nowch kont, ale lepiej zadzwonić i potwierdzić.

    pws Odpowiedz
  • Jak się zalogować do tego dziadostwa? (założyłem nowe koto, identyfikator przyszedł w przelewie ale jak go wpisze to chce hasło, nie przychodzi sms by ustawić nowe – miałem już kiedyś tam konto ale stare hasło też nie działa).

    Tomas Odpowiedz
  • Na stronie http://www.t-mobilebankowe.pl/jak-zalogowac-sie-do-bankowosci-elektronicznej piszą (ciebie pewnie dotyczy ostatnie zdanie):
    Wpisz swój identyfikator, czyli numer Karty Klienta i kliknij „Zaloguj”. (Numer Karty Klienta znajdziesz w umowie albo w tytule przelewu zwrotnego, jeśli zawarcie umowy potwierdziłeś przelewem z innego banku.) Jeśli do bankowości internetowej logujesz się po raz pierwszy, hasło startowe otrzymasz w formie SMS, na numer telefonu, który podałeś podczas podpisywania umowy. PAMIĘTAJ: Dla Twojego bezpieczeństwa, termin ważności hasła startowego wynosi 30 minut, później hasło wygasa. Aby wygenerować nowe, konieczny będzie już kontakt z Infolinią pod numerem telefonu 19 506 lub z placówką T-Mobile Usługi Bankowe.

    abba Odpowiedz
  • Na stronie t-mobilebankowe.pl/jak-zalogowac-sie-do-bankowosci-elektronicznej piszą (ciebie pewnie dotyczy ostatnie zdanie):
    Wpisz swój identyfikator, czyli numer Karty Klienta i kliknij „Zaloguj”. (Numer Karty Klienta znajdziesz w umowie albo w tytule przelewu zwrotnego, jeśli zawarcie umowy potwierdziłeś przelewem z innego banku.) Jeśli do bankowości internetowej logujesz się po raz pierwszy, hasło startowe otrzymasz w formie SMS, na numer telefonu, który podałeś podczas podpisywania umowy. PAMIĘTAJ: Dla Twojego bezpieczeństwa, termin ważności hasła startowego wynosi 30 minut, później hasło wygasa. Aby wygenerować nowe, konieczny będzie już kontakt z Infolinią pod numerem telefonu 19 506 lub z placówką T-Mobile Usługi Bankowe.

    abba Odpowiedz
  • Ale nie dostaje smsa i nie przechodzi do tego formularza tylko tak jakby hasło już było ustawione. Grrrr

    Tomas Odpowiedz
  • więc „kontakt z Infolinią pod numerem telefonu 19 506”

    abba Odpowiedz
  • Ja nie miałam problemów ze zwrotem 5% i dalej jestem pod wrażeniem tego konta. Mała rzecz a cieszy:)

    Aga Odpowiedz
  • Pytanie do admina i tych co w listopadzie sprawdzili na swoich rachunkach.

    Może być suma wpływów ( lub przelew 2000 + ) z innego konta ( spoza T-mob) niż uczestnika promocji?

    Rob231 Odpowiedz
  • Rob231, ale o co pytasz? Przecież masz w regulaminie jasno napisane że tak:

    Na T-Mobile koncie odnotowano w danym miesiącu wpływ z tytułu wynagrodzenia…
    bądź łączną wartość wpływów w wysokości 2 000 PLN spoza T-Mobile Usługi Bankowe lub z rachunku firmowego w T-Mobile Usługi Bankowe

    Goofer Odpowiedz
  • Pilne pytanie , czy ktoś polecał byłego klienta Aliora lub zupełnie nowego i czeka lub dostał pięćdziesiątkę ? xyz

    prawdziwy-xyz Odpowiedz
  • A jak wygląda sytuacja gdy 2 osoby mają połączone konto? Konto jest jedno ale karty są dwie. Czy w tej sytuacji można zebrać bonus 2x, liczony dla każdej karty oddzielnie?

    frumbar Odpowiedz
  • >>>Konto jest jedno ale karty są dwie. Czy w tej sytuacji można zebrać bonus 2x
    Moim zdaniem regulamin promocji dot. rachunku a nie karty do rachunku.

    Bogdan Odpowiedz
  • Jak długo trwa zakładanie konta? Córka wypełniła wniosek w zeszłym tygodniu, wysłała 1 zł przelew i do tej pory cisza.

    karampuk Odpowiedz
  • @karampuk mam to samo…

    spk Odpowiedz
  • @ karampuk @ spk
    mi otworzyli następnego dnia

    Herman Odpowiedz
  • Otrzymałem odpowiedź z Banku na reklamację dot. braku premii.

    ” (…) informuje, że wymagane są przelewy o łącznej wartości wpływów w wysokości 2 000 PLN spoza T-Mobile Usługi Bankowe lub z rachunku firmowego w T-Mobile Usługi Bankowe.

    Tymczasem na rachunku odnotowałem jeden przelew w wysokości 2000 PLN – co nie wypełnia warunku łącznej wartości wpływów i dlatego nie otrzymał Pan zwrot za zakupy.”
    (…) Specjalista ds. Reklamacji i Skarg Zespół Reklamacji i Skarg ALIOR BANK S.A. ODDZIAŁ T-MOBILE USŁUGI BANKOWE

    Bez komentarza.

    Bogdan Odpowiedz
  • Zaraz, zaraz – czy ja dobrze rozumiem, że według niego pojedynczy wpływ 2000 zł to nie są „wpływy” w wysokości 2000 zł? Bo szczerze mówiąc nie wiem o co chodzi temu „specjaliście” w odpowiedzi na reklamację…

    Michał Odpowiedz
  • ale jaja! nikt nas jeszcze tak nie porobil :)

    koles Odpowiedz
  • Przed chwilą dzwoniła do mnie siostra , bo dostała taką odpowiedź.

    (…) nie znajduję podstaw do uznania Pani reklamacji.
    Wpłaty dokonywane na poczcie nie spełniają wymogu regulaminu promocji.
    Wymagany jest wpływ (…) z banku obcego lub z rachunku firmowego w T-Mobile Usługi Bankowe.
    Pełnomocnik ds. Reklamacji i Skarg Zespół Reklamacji i Skarg ALIOR BANK S.A. ODDZIAŁ T-MOBILE USŁUGI BANKOWE

    Ja też nie wiem o co chodzi…

    Bogdan Odpowiedz
  • Coś mi się wydaje, że T-mobile Usługi Bankowe takimi odpowiedziami jakie cytuje Bogdan strzela sobie w stopę. ( w sumie wychodzi,że według Banku 2000 to nie 2000, a to bardzo źle świadczy —- jak bankowcy liczyć nie potrafią, to… masakra)

    Wiechu Odpowiedz
  • Już tam oni liczą jak trzeba. Nagle im się zrobiło żal tych 25 zeta na karpia ludziom rozdawać to rżną głupa. Jeden z drugim. Tylko niech Was Ręka boska broni abyście z tym się gdzieś udawali. A zwłaszcza do Arbitra Bankowego. Ten jest już niezawisły do kwadratu. W sporze z Syncem o moneyback w ogóle nie odniósł się do przedstawianych argumentów. Napisał nie bo nie, następnie na 6 stronach streścił Prawo Bankowe a na końcu, filut jeden, napisał, że w związku z przytoczonymi paragrafami należy uznać jak na wstępie. I mój moneyback a dodatkowo 5 dych za występ Arbitra poszły się jebać. Wesołych i Spokojnych Świąt życzę.

    Bufon Odpowiedz
  • Może lepszym sposobem niż Arbiter Bankowy w tym przypadku okaże się nagłośnienie sprawy medialnie ? Bogdan, Bufon i inni którzy macie podobnie może spróbujcie do wszelkich dostępnych gazet, stacji radiowych itd. opisać swoje przypadki ? Może to przemówi TMUB do rozsądku.

    Wiechu Odpowiedz
  • ufff…. to dobrze, że przezornie wykonuje przelewy na 2001zł ;) różnica żadna a zawsze to później mniejsze ryzyko zabawy z reklamacjami.

    sivo Odpowiedz
  • Dogdajcie się z innymi użytkownikami w takiej samej sytuacji i udrzecie hurtem do Samcika. Będzie miał co pisać o kolejnym kuriozum bankowym, a tam sporo ludzi to czyta :) Odechce się TMUB w ch..a lecieć!

    Bobek Odpowiedz
  • Ale o co im biega? Wg regulaminu jest „łączna wartość wpływów w wysokości 2000zł”, więc prędzej można to zinterpretować że ma być równo 2tys i ani grosza więcej, niż że ma być więcej niż 2tys.
    A może bardziej im chodzi o to że ma być kilka wpływów a nie jeden?
    Udało się komuś zinterpretować ich interpretację?

    adamus Odpowiedz
  • Ja w pierwszym miesiącu (listopad) przelałem równo 2000zł (jeden przelew, nic więcej) i zwrot dostałem :)

    Bartek Odpowiedz
  • @adamus
    ty tak naprawdę?

    drak Odpowiedz
  • Interpretując złośliwie regulamin, wygląda na to że musi być kilka przelewów (min. 2) sumujących się idealnie do 2000 zł i ani grosza mniej lub więcej ;-)

    Jazz Odpowiedz
  • ja mialem kilka przelewow: w tym jeden na 2000, reszta mniej wiec do d… ta teoria bo 2 premie dostalem :)

    koles Odpowiedz
  • Ja też bez problemu dostałem zwrot! Także będzie jeszcze na jakiś drobny prezent dla dziecka.

    Szewczenko11 Odpowiedz
  • Jest problem z założeniem drugiego konta, występuje „błąd ogólny”. Ktoś jeszcze tak miał?

    Bryła Odpowiedz
  • Bryła, zapewne miałeś kiedyś konto w syncu lub tdebile a teraz założyłeś nowe. Polityka banku dopuszcza możliwość posiadania maksymalnie 2 kont (wliczają się to też konta zamknięte) tego samego typu.

    Możesz napisać reklamacje i może uda się otworzyć drugie :)

    Tomas Odpowiedz
  • @Tomas dzięki za odp. Faktycznie, miałem konto za czasów synca, więc jest tak jak piszesz. Wesołych Świąt!

    Bryła Odpowiedz
  • Skomentuj

    Chcesz mieć pewność, że nikt inny nie podpisze się twoim nickiem? Zarejestruj się (lub zaloguj) na LiveSmarter!

    Ostatnie wpisy