Po sukcesie pierwszej edycji promocji znów wraca do nas Lokata Happy z premią. Tym razem w szybkiej, 3-dniowej promocji zgarniemy premię w wysokości 50 zł oraz świetne 5% na lokacie. Warto się więc śpieszyć!
50 zł za założenie Lokaty Happy po raz drugi
Promocja przeznaczona jest dla osób, które do tej pory nie posiadały żadnego produktu w serwisie internetowym Idea Bank. W innym przypadku założenie lokaty nie będzie możliwe – jest to bowiem lokata startowa, którą można posiadać tylko raz.
Jeśli nie mieliśmy wcześniej nic wspólnego z Idea Bank wystarczy założyć swój profil w serwisie organizatora, a następnie złożyć wniosek o Lokatę Happy z wygenerowanego linku. Czas na złożenie wniosku mamy do 20.11.2014 włącznie. Po złożeniu wniosku mamy natomiast aż 14 dni na opłacenie lokaty.
Lokata Happy to depozyt oprocentowany aż 5% w skali roku. Zakładany jest na okres 3 miesięcy. Kwota minimalna lokaty to 1 000 zł, maksymalna – 10 000 zł.
Wypłata premii w styczniu
Jeśli spełnimy powyższe warunki i założymy lokatę – do dnia 30.12.2014 organizator powiadomi nas mailowo o przyznaniu premii. Będziemy mieć wtedy czas do 9.01.2015 na uzupełnienie swoich danych w aplikacji podając imię, nazwisko, numer telefonu i numer konta na który przelana ma być premia.
To wszystko! Premia 50 zł zostanie wypłacona do 14.01.2015.
Ile dokładnie zarobię?
W poniższej tabeli przedstawione zostało efektywne oprocentowanie lokaty. Jak łatwo przewidzieć – po uwzględnieniu premii oprocentowanie robi się… spore :)
Kwota lokaty | Odsetki (netto) | Łączy zysk | Oprocentowanie netto | Oprocentowanie brutto |
---|---|---|---|---|
1 000 zł | 10,12 zł | 60,12 zł | 24,04% | 29,69% | 2 000 zł | 20,25 zł | 70,25 zł | 14,05% | 17,35% | 3 000 zł | 30,37 zł | 80,37 zł | 10,72% | 13,23% | 4 000 zł | 40,50 zł | 90,50 zł | 9,05% | 11,17% | 5 000 zł | 50,62 zł | 100,62 zł | 8,05% | 9,94% | 6 000 zł | 60,75 zł | 110,75 zł | 7,38% | 9,12% | 7 000 zł | 70,87 zł | 120,87 zł | 6,91% | 8,53% | 8 000 zł | 81 zł | 131 zł | 6,55% | 8,09% | 9 000 zł | 91,12 zł | 141,12 zł | 6,27% | 7,74% | 10 000 zł | 101,25 zł | 151,25 zł | 6,05% | 7,47% |
Warto dodać, że regulamin w żadnym miejscu nie zakłada konieczności utrzymania lokaty – choć przy tak dobrym oprocentowaniu warto ją dobrze wykorzystać :)
Pamiętajcie, że z jednego profilu na stronie nowalokata.zpremia.pl można założyć tylko jedną Lokatę Happy!
PS. Jeśli oprócz premii szczególnie zależy wam na oprocentowaniu (najwyższym na rynku) – tym bardziej warto się pośpieszyć. Nieoficjalnie wiemy, że jeszcze w tym roku może ono zostać obniżone!
Komentarze
Złożyłem wniosek wczoraj (20 listopada) ok 22.30, mail potwierdzający od nich dotarł do mnie już po północy, i w nim jest napisane że wniosek złożyłem już 21 listopada. Tym samym przepadła mi premia, a być może też szansa na kolejną promocję (już będę figurował jako klient).Ktoś miał taką sytuację? Jest sens to reklamować?
• MBTak, byly takie przypadki w poprzedniej edycji. Nie będzie żadnego problemu :)
• Michałnie mogę się zalogować do serwisu promocyjnego http://nowalokata.zpremia.pl/promocja/ zapomniałem hasła a jak daję na przypomnienie nie przychodzi nowe hasło od wczoraj.
• bajbusbajbus, ciekawe, najlepiej się z nimi skontaktuj przez formularz kontaktowy
• MichałPo zalogowaniu się na stronę promocyjną nie ma już „ptaszków” a jest napis „Upłynął czas na składanie wniosków o założenie lokaty. Zakończyliśmy przyjmowanie zgłoszeń w promocji.” Pozostaje chyba tylko czekać na potwierdzenie e-mailem, które może przyjść do 30.12 – więc możliwe, że trzeba będzie długo poczekać. ;-)
• Gosc-goscGosc-gosc, ciekawe, może warto sie również z nimi (Agora) skontaktować i spytać
• MichałMam podobną sytuację jak użytkownik MB, zarejestrowany 22:49, wniosek przyszedł 2:52. Data złożenia wniosku; Data złożenia: 2014-11-21.
Na infolinii ideabanku nie potrafili mi powiedzieć, i skierowali do organizatora lokaty.
• MirekMirek – tak jak pisałem wyżej – ostatnio nie było z tym problemów. Spytam zaraz Agorę czy tym razem będzie tak samo (zakładam, że tak)
• Michaładmin – dziękuję za odpowiedź, przeczytałem post MB i szybko przewinąłem żeby odpisać, nie zwracając uwagi na inne odpowiedzi. W takim razie przelewam środki na lokatę. Jeszcze raz dzięki za pomoc.
• MirekZałożyłem tę lokatę przedwczoraj i dziś zadzwoniła do mnie pani z ideabanku i namówiła mnie na spotkanie z doradcą w oddziale, gdzie niby będę mógł założyć lokatę jednomiesięczną na 4,5%. Teraz chyba trochę żałuję bo pewnie będę maglowany kontami, strukturami, ubezpieczeniami itp.
• Janusz@MB: ja mam identyczną sytuację i napiszę do banku, gdyż nie widzę podstaw do nieotrzymania premii. Czy udało Ci się coś wskurać?
• lupdJuż macie problemy na samym początku a ja jeszcze nie otrzymałem linku do podania nr konta z poprzedniej edycji lokaty happy z premią mimo kilkukrotnego kontaktu i w końcu niby pozytywnego rozpatrzenia reklamacji. Tak, że jeszcze długa droga przed niektórymi do otrzymania upragnionego 50 zł
• H13Odradzam biznes z Idea Bank.
Spotkała mnie taka przygoda: wykonałem wszystkie kroki związane z promocją, przelałem właściwą kwotę na podany numer konta, niestety pieniądze wróciły z opisem „Lokata Niezgodno?ć danych zleceniodawcy”. Grzecznie poszukałem strony FAQ: http://www.ideabank.pl/pytania-i-odpowiedzi
Gdzie stoi jak wół:
”
Aby przelew na lokatę był zaakceptowany, musi występować pełna zgodność danych nadawcy z danymi właściciela lokaty (osoby wypełniającej wniosek o lokatę), czyli muszą zgadzać się: • imię, • nazwisko, • adres zamieszkania (miasto, kod, ulica).
W celu aktualizacji danych należy się skontaktować z Infolinią pod numerami telefonu 801 999 111 lub 22 101 10 10, bądź udać do oddziału banku.”
Skontaktowałem się z infolinią, gdzie miła pani poinformowała mnie a) że powyższy zapis na stronie banku nie jest prawdą, gdyż b) mogę sobie temat wyjaśnić wyłącznie w oddziale. c) nie może mnie połączyć ze swoim przełożonym
Tak wygląda koniec moich przygód z Idea Bank.
• Odradzam Idea bankKurtyna.
Wysłałem zapytanie poprzez serwis promocji w związku z mailami o przyznaniu premii. (paragraf 3, punkt 3 regulaminu) Oto odpowiedź jaką otrzymałem:
„Jeszcze taki mail nie był wysyłany do uczestników, ponieważ zgodnie z regulaminem każdy jej uczestnik miał 2 tygodnie na spełnienie warunku zasilenia lokaty.
• Gosc-goscCo za tym idzie pełne informacje z banku kto spełnił warunki akcji, otrzymamy do końca tego tygodnia, a uczestników będzie informować o zakwalifikowaniu do wypłaty premii na początku przyszłego tygodnia.”
I jak, ktoś z Was dostał info o premii ?
u mnie cisza
• MateuszPrzecież bank ma czas do 30 grudnia na przesłanie maila więc co się tak niecierpliwicie?
„Jeśli spełnimy powyższe warunki i założymy lokatę – do dnia 30.12.2014 organizator powiadomi nas mailowo o przyznaniu premii.”
• erdepoprawka, nie bank a organizator promocji ;)
• erdeJa nic jeszcze nie dostałem, trzeba cierpliwie czekać…
• Gosc-goscdostał ktoś informację, że premia została przyznana? u mnie dalej nic
• mac828„Dalej nic” napisz jak będzie niezgodnie z ich regulaminem ;)
• saviMają czas.
Potwierdzam wpływ 60 zł premii z Comperii w dniu 23.12.2014.
• PolaChyba się pomyliłeś, bo comperia nie ma nic z tym wspólnego
• Januszjeśli nikt jeszcze nie otrzymał informacji to nic więcej nie pozostaje jak czekać :)
• mac828tfu sorki, miałam na myśli Meritum, nie Idea Bank, przepraszam :)
• PolaU mnie nadal ani widu, ani słychu. ;-)
• Gosc-goscna razie cisza niestety, zobaczymy czy do jutra coś dojdzie…
• erdeU mnie też cisza jestem bardzo ciekawy co dalej
• bajbusWłaśnie dostałem e-maila o treści:
• Gosc-gosc„Informujemy, że zostałeś zakwalifikowany do wypłaty gwarantowanej premii z akcji Lokata z Premią.
Prosimy o zalogowanie się do panelu aplikacji i uzupełnienie danych do przelewu. Zaloguj się na stronie http://nowalokata.zpremia.pl/promocja/zaloguj/
Prosimy o uważne wprowadzenie aktywnego numeru rachunku do przelewu (bez spacji). Przypominamy, że przelewy będa realizowane do dnia 14 stycznia.”
założyłem 2 lokaty na różne osoby. Dostałem jednego maila, natomiast drugiego niestety nie. Czy ktoś ma podobną sytuację?
• mac828Ja też dostałam tylko jednego maila. Czy można to jakoś reklamować?
• trickyRównież na 3 założone lokaty na różne osoby doszły tylko dwa maile. Do jutra maja czas więc może jeszcze dojdzie.
• GobejJedna lokata i jak dotąd żadnego mejla. Poczekam do jutra, potem ewentualnie reklamacja.
• miss_vixenU mnie też na razie maila nie ma ;(
• erdeEwentualną reklamację na jaki adres wysłać? Czy można skorzystać z formularza kontaktowego na stronie promocji?
• Razio1Ehh, nigdy nie miałem z Agorą problemów ale niestety, tym razem brak dwóch maili na dwie założone lokaty… Zaraz piszę reklamację
• news2Ja złożyłam reklamację przez stronę http://nowalokata.zpremia.pl/promocja/kontakt/
• tricky„Komunikat
Zakończyliśmy przyjmowanie zgłoszeń w promocji.”
• qwU mnie mail wpadł do spamu, więc sprawdźcie i tam :)
• astiWykluczyłem to od razu ;)
• news2Napisałem wczoraj reklamację tutaj http://nowalokata.zpremia.pl/promocja/kontakt/
Dzisiaj odezwał się Pan z agory:
„Szanowny Panie,
proszę o przesłanie potwierdzenia założenia lokaty w tej promocji. Na tej podstawie wyjaśnimy Pana sprawę z bankiem”
co też uczyniłem.
Zobaczymy jak się potoczy sprawa dalej…
• erdea jak załączyłeś załącznik z potwierdzeniem ?
• Piotr1Mi też odpowiedzieli na reklamację, zobaczymy ile czasu zajmie im wyjaśnienie.
• trickyJuż mam odzew, pozytywny:
• erde„proszę na stronie nowalokata.zpremia.pl uzupełnić dane do przelewu. Wyjaśniliśmy Pana sprawę”
Moja reklamacja również rozpatrzona pozytywnie :)
• miss_vixenMoja też. Zadziałali ekspresowo :)
• trickyMają błąd w systemie. Dają premię dla dublów. Dostałem maila o przyznaniu premii :) Zobaczymy czy przeleją.
• freru mnie do dwóch mailach dalej cisza. ktoś jeszcze nie dostał info o premii?
• KrisWyslalem reklamacje 31.12.2014, do tej pory bez odpowiedzi.
• gobejU mnie również komunikat:
„Konkurs zakończony
Zakończyliśmy przyjmowanie zgłoszeń w promocji.”
opisałem im sytuację w formularzu na :
http://nowalokata.zpremia.pl/promocja/kontakt/
Warunki spełniłem. Zobaczymy co odpiszą.
• KryU mnie podobna sytuacja, założyłam dwie lokaty, na jadnego maila przyszedł komunikat ze warunki spełnione, na drugiego nie. Właśnie złozyłam reklamację poprzez formularz kontaktu, Zobaczymy co odpiszą.
• anita