Dogrywka: wraca 5% i 50 zł premii na Lokacie Happy!

Po sukcesie pierwszej edycji promocji znów wraca do nas Lokata Happy z premią. Tym razem w szybkiej, 3-dniowej promocji zgarniemy premię w wysokości 50 zł oraz świetne 5% na lokacie. Warto się więc śpieszyć!

Lokata Happy: 2 edycja z 50zł premii

50 zł za założenie Lokaty Happy po raz drugi

Promocja przeznaczona jest dla osób, które do tej pory nie posiadały żadnego produktu w serwisie internetowym Idea Bank. W innym przypadku założenie lokaty nie będzie możliwe – jest to bowiem lokata startowa, którą można posiadać tylko raz.

Jeśli nie mieliśmy wcześniej nic wspólnego z Idea Bank wystarczy założyć swój profil w serwisie organizatora, a następnie złożyć wniosek o Lokatę Happy z wygenerowanego linku. Czas na złożenie wniosku mamy do 20.11.2014 włącznie. Po złożeniu wniosku mamy natomiast aż 14 dni na opłacenie lokaty.

Lokata Happy to depozyt oprocentowany aż 5% w skali roku. Zakładany jest na okres 3 miesięcy. Kwota minimalna lokaty to 1 000 zł, maksymalna – 10 000 zł.

Wypłata premii w styczniu

Jeśli spełnimy powyższe warunki i założymy lokatę – do dnia 30.12.2014 organizator powiadomi nas mailowo o przyznaniu premii. Będziemy mieć wtedy czas do 9.01.2015 na uzupełnienie swoich danych w aplikacji podając imię, nazwisko, numer telefonu i numer konta na który przelana ma być premia.

To wszystko! Premia 50 zł zostanie wypłacona do 14.01.2015.

Ile dokładnie zarobię?

W poniższej tabeli przedstawione zostało efektywne oprocentowanie lokaty. Jak łatwo przewidzieć – po uwzględnieniu premii oprocentowanie robi się… spore :)

Kwota lokaty Odsetki (netto) Łączy zysk Oprocentowanie netto Oprocentowanie brutto
1 000 zł 10,12 zł 60,12 zł 24,04% 29,69%
2 000 zł 20,25 zł 70,25 zł 14,05% 17,35%
3 000 zł 30,37 zł 80,37 zł 10,72% 13,23%
4 000 zł 40,50 zł 90,50 zł 9,05% 11,17%
5 000 zł 50,62 zł 100,62 zł 8,05% 9,94%
6 000 zł 60,75 zł 110,75 zł 7,38% 9,12%
7 000 zł 70,87 zł 120,87 zł 6,91% 8,53%
8 000 zł 81 zł 131 zł 6,55% 8,09%
9 000 zł 91,12 zł 141,12 zł 6,27% 7,74%
10 000 zł 101,25 zł 151,25 zł 6,05% 7,47%

Warto dodać, że regulamin w żadnym miejscu nie zakłada konieczności utrzymania lokaty – choć przy tak dobrym oprocentowaniu warto ją dobrze wykorzystać :)

Pamiętajcie, że z jednego profilu na stronie nowalokata.zpremia.pl można założyć tylko jedną Lokatę Happy!

PS. Jeśli oprócz premii szczególnie zależy wam na oprocentowaniu (najwyższym na rynku) – tym bardziej warto się pośpieszyć. Nieoficjalnie wiemy, że jeszcze w tym roku może ono zostać obniżone!

Nie przegap!

Komentarze

  • Złożyłem wniosek wczoraj (20 listopada) ok 22.30, mail potwierdzający od nich dotarł do mnie już po północy, i w nim jest napisane że wniosek złożyłem już 21 listopada. Tym samym przepadła mi premia, a być może też szansa na kolejną promocję (już będę figurował jako klient).Ktoś miał taką sytuację? Jest sens to reklamować?

    MB Odpowiedz
  • Tak, byly takie przypadki w poprzedniej edycji. Nie będzie żadnego problemu :)

    Michał Odpowiedz
  • nie mogę się zalogować do serwisu promocyjnego http://nowalokata.zpremia.pl/promocja/ zapomniałem hasła a jak daję na przypomnienie nie przychodzi nowe hasło od wczoraj.

    bajbus Odpowiedz
  • bajbus, ciekawe, najlepiej się z nimi skontaktuj przez formularz kontaktowy

    Michał Odpowiedz
  • Po zalogowaniu się na stronę promocyjną nie ma już „ptaszków” a jest napis „Upłynął czas na składanie wniosków o założenie lokaty. Zakończyliśmy przyjmowanie zgłoszeń w promocji.” Pozostaje chyba tylko czekać na potwierdzenie e-mailem, które może przyjść do 30.12 – więc możliwe, że trzeba będzie długo poczekać. ;-)

    Gosc-gosc Odpowiedz
  • Gosc-gosc, ciekawe, może warto sie również z nimi (Agora) skontaktować i spytać

    Michał Odpowiedz
  • Mam podobną sytuację jak użytkownik MB, zarejestrowany 22:49, wniosek przyszedł 2:52. Data złożenia wniosku; Data złożenia: 2014-11-21.

    Na infolinii ideabanku nie potrafili mi powiedzieć, i skierowali do organizatora lokaty.

    Mirek Odpowiedz
  • Mirek – tak jak pisałem wyżej – ostatnio nie było z tym problemów. Spytam zaraz Agorę czy tym razem będzie tak samo (zakładam, że tak)

    Michał Odpowiedz
  • admin – dziękuję za odpowiedź, przeczytałem post MB i szybko przewinąłem żeby odpisać, nie zwracając uwagi na inne odpowiedzi. W takim razie przelewam środki na lokatę. Jeszcze raz dzięki za pomoc.

    Mirek Odpowiedz
  • Założyłem tę lokatę przedwczoraj i dziś zadzwoniła do mnie pani z ideabanku i namówiła mnie na spotkanie z doradcą w oddziale, gdzie niby będę mógł założyć lokatę jednomiesięczną na 4,5%. Teraz chyba trochę żałuję bo pewnie będę maglowany kontami, strukturami, ubezpieczeniami itp.

    Janusz Odpowiedz
  • @MB: ja mam identyczną sytuację i napiszę do banku, gdyż nie widzę podstaw do nieotrzymania premii. Czy udało Ci się coś wskurać?

    lupd Odpowiedz
  • Już macie problemy na samym początku a ja jeszcze nie otrzymałem linku do podania nr konta z poprzedniej edycji lokaty happy z premią mimo kilkukrotnego kontaktu i w końcu niby pozytywnego rozpatrzenia reklamacji. Tak, że jeszcze długa droga przed niektórymi do otrzymania upragnionego 50 zł

    H13 Odpowiedz
  • Odradzam biznes z Idea Bank.
    Spotkała mnie taka przygoda: wykonałem wszystkie kroki związane z promocją, przelałem właściwą kwotę na podany numer konta, niestety pieniądze wróciły z opisem „Lokata Niezgodno?ć danych zleceniodawcy”. Grzecznie poszukałem strony FAQ: http://www.ideabank.pl/pytania-i-odpowiedzi
    Gdzie stoi jak wół:

    Aby przelew na lokatę był zaakceptowany, musi występować pełna zgodność danych nadawcy z danymi właściciela lokaty (osoby wypełniającej wniosek o lokatę), czyli muszą zgadzać się: • imię, • nazwisko, • adres zamieszkania (miasto, kod, ulica).
    W celu aktualizacji danych należy się skontaktować z Infolinią pod numerami telefonu 801 999 111 lub 22 101 10 10, bądź udać do oddziału banku.”
    Skontaktowałem się z infolinią, gdzie miła pani poinformowała mnie a) że powyższy zapis na stronie banku nie jest prawdą, gdyż b) mogę sobie temat wyjaśnić wyłącznie w oddziale. c) nie może mnie połączyć ze swoim przełożonym

    Tak wygląda koniec moich przygód z Idea Bank.
    Kurtyna.

    Odradzam Idea bank Odpowiedz
  • Wysłałem zapytanie poprzez serwis promocji w związku z mailami o przyznaniu premii. (paragraf 3, punkt 3 regulaminu) Oto odpowiedź jaką otrzymałem:

    „Jeszcze taki mail nie był wysyłany do uczestników, ponieważ zgodnie z regulaminem każdy jej uczestnik miał 2 tygodnie na spełnienie warunku zasilenia lokaty.
    Co za tym idzie pełne informacje z banku kto spełnił warunki akcji, otrzymamy do końca tego tygodnia, a uczestników będzie informować o zakwalifikowaniu do wypłaty premii na początku przyszłego tygodnia.”

    Gosc-gosc Odpowiedz
  • I jak, ktoś z Was dostał info o premii ?

    u mnie cisza

    Mateusz Odpowiedz
  • Przecież bank ma czas do 30 grudnia na przesłanie maila więc co się tak niecierpliwicie?

    „Jeśli spełnimy powyższe warunki i założymy lokatę – do dnia 30.12.2014 organizator powiadomi nas mailowo o przyznaniu premii.”

    erde Odpowiedz
  • poprawka, nie bank a organizator promocji ;)

    erde Odpowiedz
  • Ja nic jeszcze nie dostałem, trzeba cierpliwie czekać…

    Gosc-gosc Odpowiedz
  • dostał ktoś informację, że premia została przyznana? u mnie dalej nic

    mac828 Odpowiedz
  • „Dalej nic” napisz jak będzie niezgodnie z ich regulaminem ;)
    Mają czas.

    savi Odpowiedz
  • Potwierdzam wpływ 60 zł premii z Comperii w dniu 23.12.2014.

    Pola Odpowiedz
  • Chyba się pomyliłeś, bo comperia nie ma nic z tym wspólnego

    Janusz Odpowiedz
  • jeśli nikt jeszcze nie otrzymał informacji to nic więcej nie pozostaje jak czekać :)

    mac828 Odpowiedz
  • tfu sorki, miałam na myśli Meritum, nie Idea Bank, przepraszam :)

    Pola Odpowiedz
  • U mnie nadal ani widu, ani słychu. ;-)

    Gosc-gosc Odpowiedz
  • na razie cisza niestety, zobaczymy czy do jutra coś dojdzie…

    erde Odpowiedz
  • U mnie też cisza jestem bardzo ciekawy co dalej

    bajbus Odpowiedz
  • Właśnie dostałem e-maila o treści:
    „Informujemy, że zostałeś zakwalifikowany do wypłaty gwarantowanej premii z akcji Lokata z Premią.
    Prosimy o zalogowanie się do panelu aplikacji i uzupełnienie danych do przelewu. Zaloguj się na stronie http://nowalokata.zpremia.pl/promocja/zaloguj/
    Prosimy o uważne wprowadzenie aktywnego numeru rachunku do przelewu (bez spacji). Przypominamy, że przelewy będa realizowane do dnia 14 stycznia.”

    Gosc-gosc Odpowiedz
  • założyłem 2 lokaty na różne osoby. Dostałem jednego maila, natomiast drugiego niestety nie. Czy ktoś ma podobną sytuację?

    mac828 Odpowiedz
  • Ja też dostałam tylko jednego maila. Czy można to jakoś reklamować?

    tricky Odpowiedz
  • Również na 3 założone lokaty na różne osoby doszły tylko dwa maile. Do jutra maja czas więc może jeszcze dojdzie.

    Gobej Odpowiedz
  • Jedna lokata i jak dotąd żadnego mejla. Poczekam do jutra, potem ewentualnie reklamacja.

    miss_vixen Odpowiedz
  • U mnie też na razie maila nie ma ;(

    erde Odpowiedz
  • Ewentualną reklamację na jaki adres wysłać? Czy można skorzystać z formularza kontaktowego na stronie promocji?

    Razio1 Odpowiedz
  • Ehh, nigdy nie miałem z Agorą problemów ale niestety, tym razem brak dwóch maili na dwie założone lokaty… Zaraz piszę reklamację

    news2 Odpowiedz
  • Ja złożyłam reklamację przez stronę http://nowalokata.zpremia.pl/promocja/kontakt/

    tricky Odpowiedz
  • „Komunikat

    Zakończyliśmy przyjmowanie zgłoszeń w promocji.”

    qw Odpowiedz
  • U mnie mail wpadł do spamu, więc sprawdźcie i tam :)

    asti Odpowiedz
  • Wykluczyłem to od razu ;)

    news2 Odpowiedz
  • Napisałem wczoraj reklamację tutaj http://nowalokata.zpremia.pl/promocja/kontakt/

    Dzisiaj odezwał się Pan z agory:
    „Szanowny Panie,
    proszę o przesłanie potwierdzenia założenia lokaty w tej promocji. Na tej podstawie wyjaśnimy Pana sprawę z bankiem”

    co też uczyniłem.

    Zobaczymy jak się potoczy sprawa dalej…

    erde Odpowiedz
  • a jak załączyłeś załącznik z potwierdzeniem ?

    Piotr1 Odpowiedz
  • Mi też odpowiedzieli na reklamację, zobaczymy ile czasu zajmie im wyjaśnienie.

    tricky Odpowiedz
  • Już mam odzew, pozytywny:
    „proszę na stronie nowalokata.zpremia.pl uzupełnić dane do przelewu. Wyjaśniliśmy Pana sprawę”

    erde Odpowiedz
  • Moja reklamacja również rozpatrzona pozytywnie :)

    miss_vixen Odpowiedz
  • Moja też. Zadziałali ekspresowo :)

    tricky Odpowiedz
  • Mają błąd w systemie. Dają premię dla dublów. Dostałem maila o przyznaniu premii :) Zobaczymy czy przeleją.

    frer Odpowiedz
  • u mnie do dwóch mailach dalej cisza. ktoś jeszcze nie dostał info o premii?

    Kris Odpowiedz
  • Wyslalem reklamacje 31.12.2014, do tej pory bez odpowiedzi.

    gobej Odpowiedz
  • U mnie również komunikat:
    „Konkurs zakończony
    Zakończyliśmy przyjmowanie zgłoszeń w promocji.”

    opisałem im sytuację w formularzu na :
    http://nowalokata.zpremia.pl/promocja/kontakt/

    Warunki spełniłem. Zobaczymy co odpiszą.

    Kry Odpowiedz
  • U mnie podobna sytuacja, założyłam dwie lokaty, na jadnego maila przyszedł komunikat ze warunki spełnione, na drugiego nie. Właśnie złozyłam reklamację poprzez formularz kontaktu, Zobaczymy co odpiszą.

    anita Odpowiedz
  • Skomentuj

    Chcesz mieć pewność, że nikt inny nie podpisze się twoim nickiem? Zarejestruj się (lub zaloguj) na LiveSmarter!

    Ostatnie wpisy