„Zewsząd dostępne 150 zł” od BZ WBK. Łącznie do zgarnięcia 270 zł? [Aktualizacja]

150 zł za wpływ 500 zł na konto i zakup biletu komunikacji miejskiej lub doładowanie telefonu – tyle nowym klientom zapłacić chce Bank Zachodni WBK. Dużo? Gdzieś musi być haczyk? Okazuje się, że jest jeden – ale niewielki. A żeby było ciekawiej wszystko wskazuje na to, że promocje połączyć można z inną promocją banku i łącznie zgarnąć 270 zł za jednym zamachem!

150 zł za otwarcie konta BZWBK

Nie tylko dla nowych klientów!

Z promocji może skorzystać każdy, kto w okresie przystąpienia do promocji (15.04 – 30.06.2015) złoży wniosek o dowolne konto BZ WBK. Nie ma znaczenia w jaki sposób zostanie złożony wniosek – możemy konto otworzyć w placówce, telefonicznie lub najwygodniej przez internet. Do konta musimy zamówić również kartę, ale możemy ją zastrzec zaraz po jej aktywacji :)

Znów bardzo liberalne są warunki wykluczające z promocji: wystarczy, że w dniu złożenia wniosku o konto nie posiadamy innego konta prowadzonego w złotych w banku lub nie jesteśmy współposiadaczem takiego konta. Przykładowo jeśli posiadamy takie konto to wystarczy je wypowiedzieć i… z promocji skorzystać za miesiąc :)

Ważne jest również, aby wyrazić zgody na otrzymywanie informacji handlowych drogą elektroniczną, na kontakt telefoniczny oraz podać do kontaktu polski numer telefonu komórkowego.

Dzień aktywacji konta (nie później niż 30 czerwca 2015) oznacza moment przystąpienia do promocji.

150 zł za wpływ i kupno biletu komunikacji miejskiej lub doładowania

Do zgarnięcia są trzy nagrody o wartości 50 zł, łącznie 150 zł. Aby je zdobyć wystarczy w trzech następujących po sobie miesiącach zapewnić na konto wpływ w wysokości min. 500 zł oraz dokonać zakupu biletu komunikacji miejskiej w aplikacji BZWBK24 lub dokonać doładowania telefonu komórkowego (przez BZWBK24 lub lekki serwis transakcyjny).

Uwaga: bank zwróci nam tyle, ile wydamy na przejazdy komunikacją miejską oraz doładowania telefonu, dokładniej:

Uczestnik Promocji otrzyma Nagrodę cząstkową w wysokości odpowiadającej sumie wartości biletów komunikacji miejskiej zakupionych poprzez usługę Zakupy Mobilne i sumie kwoty doładowań telefonu dokonanych w aplikacji BZWBK24 mobile lub w Lekkim serwisie transakcyjnym maksymalnie do 50 zł w danym miesiącu.

Nie macie telefonu, który możecie doładować? Spytajcie znajomych, czy wam nie pomogą (w zamian za np. niewielką zniżkę) lub… wystawcie doładowanie na Allegro. Warunek zostanie spełniony :)

Weryfikacja spełniania warunków promocji następuje do 10 dnia miesiąca po miesiącu spełnienia warunków. Wypłata – do końca tego miesiąca.

Przykładowo: zakładamy konto w kwietniu. W maju wpływa na nie 500 zł (może być z naszego konta w innym banku). Kupujemy bilety komunikacji miejskiej lub doładowanie i… do końca czerwca bank wypłaca nam 50 zł. Jeśli operacje powtórzymy w kolejnych miesiącach (czerwiec, lipiec) to bank wypłaci nam kolejne 2×50 zł.

Jak widać warunki promocji są… banalne!

Dodatkowe 120 zł w innej, trwającej promocji!

Wszystko wskazuje na to, że powyższą promocję można połączyć z inną, równie prostą promocją banku. Jeśli przed dniem 27.03 nie posiadaliśmy konta osobistego w BZWBK i zamiast 500 zł zapewnimy wpływ w wysokości 800 zł przez kolejne 3 miesiące automatycznie załapiemy się na drugą promocję i… bank dorzuci nam dodatkowe 120 zł!

Szczegóły promocji w osobnym prześwietleniu: 120 zł za założenie konta w BZWBK przez internet. Warunki? Banalne!

Ta promocja jest już nieaktualna. Możemy jednak zgarnąć inne nagrody :) Więcej tutaj.

Karta MasterCard Omni za darmo [Aktualizacja]

Niestety BZWBK jest bankiem, który za domyślnie wydawaną kartę pobiera 7 zł opłaty miesięcznej. Aby nie odstraszać nowych klientów (albo nie zachęcać do zamykania karty) bank przygotował jeszcze jedną promocję: zwolnienie z opłat dla nowych klientów. Promocja „Płać mniej za Omni” mówi, że osoby, które zawrą z bankiem umowę w okresie 15.04 – 30.06 (czyli jak w powyższej promocji) zostaną zwolnione z opłat z kartę MasterCard Omni (również w wersji Payback) do końca 2015 roku.

Promocja cenowa polega na zwolnieniu z następujących opłat dotyczących kart MasterCard Omni i MasterCard PAYBACK Omni należnych w Okresie trwania Promocji:
a. opłata miesięczna za kartę,
b. wydanie karty w trybie ekspresowym,
c. wypłata gotówki w bankomatach i terminalach innych instytucji za granicą,
d. wypłata gotówki w ramach usługi cash back,
e. sprawdzenie dostępnych środków lub wygenerowanie wyciągu w bankomatach,
f. wygenerowanie nowego PIN-u na wniosek Posiadacza w formie papierowej w placówce
Banku,
g. generowanie zestawienia operacji.

Podsumowując: 270 zł za trzy przelewy i trzy płatności aplikacją BZWBK24. Mało kto płaci w tej chwili tak dużo za tak mało roboty :) Warto korzystać!

Regulamin oferty znajduje się pod tym adresem.

PS. pqr, dziękujemy za informacje o promocji!

Nie przegap!

Komentarze

  • Jeśli kogoś to interesuje to jutro wysyłają bony do Empiku:):)

    Clio Odpowiedz
  • hehe :)) miesiac pozniej? :)

    MaRiO Odpowiedz
  • @MaRiO To są zaległe bony dla osób które nie dostały, po rozpatrzeniu reklamacji.

    Clio Odpowiedz
  • Dostałem odpowiedź:

    W związku z informacjami dotyczącymi promocji „Zewsząd dostępne 150 zł” pragniemy wyjaśnić, że odnotowaliśmy problemy naszych Klientów związane z nieprawidłowym oznaczaniem zgody klienta. Zidentyfikowaliśmy błąd i został już poprawiony. Dotyczył on niewielkiej ilości osób i dlatego wymaga indywidualnego sprawdzenia. Dlatego też zachęcamy Klientów do kontaktu z Bankiem poprzez formularz kontaktowy kontakt@bzwbk.pl w celu wyjaśnienia. Reklamacje związane z tym błędem rozpatrywane są pozytywnie. Za wszelkie nieprawidłowości przepraszamy.

    Z tą niewielką liczbą osób bym polemizował…

    Michał Odpowiedz
  • wlasnie otrzymalem sms’a „informujemy ze otrzymana reklamacje rozpatrzylismy pozytywnie” czyli mam rozumiem to tak ze do wtorku otrzymam 50 zl za maj? :)

    MaRiO Odpowiedz
  • ja nadal mam nierozpatrzona :(

    Anna Odpowiedz
  • Ja też otrzymałem bony i informację, że reklamacja zewsząd dostępne 150zł została rozpatrzona pozytywnie :)

    marcino1234 Odpowiedz
  • Próbowałem skontaktować się przez formularz kontaktowy, odpowiedź natychmiastowa:

    „W odpowiedzi na przesłane zgłoszenie dotyczące promocji zapraszam do kontaktu telefonicznego z doradcą naszego Banku, pod numerem telefonu 1 9999 (dla osób dzwoniących z zagranicy + 48 61 81 19999). Przedstawiona przez Pana sprawa wymaga analizy, korespondencja mailowa nie jest szyfrowana, dlatego za jej pośrednictwem nie mam możliwości pozyskania niezbędnych do analizy sprawy danych. ”

    Czyli jedyna chyba opcja to telefon.

    Chyba to co adminowi nadesłali z BZ WBK jest nieprawdziwe.

    rolek Odpowiedz
  • rolek jeszcze pozostaje doradca online po zalogowaniu sie na swoje konto :)

    MaRiO Odpowiedz
  • czemu my musimy dzwonic? niech oni dzwonia albo odpowiadja przez system wiadomosci w panelu!

    Anna Odpowiedz
  • Ja się jeszcze „boksuje” z nimi o bon:):) fakt przypisania jednego i tego samego adresu e-mail na dwóch kontach przerósł ich możliwości jeśli chodzi o poprawną wysyłkę bonów. Dzisiaj dostałem bony ale te same co 20 maja:):) i musze czekac do poniedziałku.

    Clio Odpowiedz
  • mi rozpatrzyli pozytywnie reklamacje dotyczaca doladowan za maj wiec teraz czekam do wtorku na 50 zl :)

    MaRiO Odpowiedz
  • U mnie nadal brak odpowiedzi na reklamacje :/

    Rychu Odpowiedz
  • ponowię pytanie: Czy karta musi być aktywowana, żeby dostać ten zwrot 3×50 czy może sobie leżeć w kopercie?

    ogah Odpowiedz
  • 50 zł zaksięgowane na koncie ;)

    MoneyTaker Odpowiedz
  • Ja również otrzymałem 50 zł. Widocznie reklamacja została rozpatrzona pozytywnie.

    gris Odpowiedz
  • @ogah – nie musi. Ja mam nieaktywną i 50zł pojawiło się na koncie.

    cykor Odpowiedz
  • do mnie rowniez wpadlo na konto 50 zl :)

    MaRiO Odpowiedz
  • Dzisiaj wpadło pierwsze 50 zł za doładowania.

    pieerx Odpowiedz
  • Ja też dostałem na wszystkich kontach zwrot pomimo braku odpowiedzi na reklamacje.

    Rychu Odpowiedz
  • Robił ktoś kilka doładowań na mniejsze kwoty, tak że w sumie wychodziło 50zł i czy bez problemu zwrócili te 50? Bo chcę jeszcze w tym miesiącu zrobić 5 doładowań po 10 na różne numery, chcę się upewnić, że nie będzie żadnych problemów ;)

    Rychu Odpowiedz
  • Nie będzie problemu. Regulamin nie mówi o tym, że trzeba doładować za 50 zł. Informuje on, że bank zwróci pieniądze za doładowania, jednak nie więcej niż 50 zł miesięcznie.

    konrad Odpowiedz
  • ja ladowalem roznie za 5, 10 i 15 zl :) w regulaminie jest napisane ze suma wszystkich doladowan ale nie więcej niż 50 zl :)

    MaRiO Odpowiedz
  • 50zł pojawiło się..bez żadnej złożonej reklamacji ;)

    wiewiur Odpowiedz
  • U mnie nie ma… Zapewne nie obędzie się bez reklamacji podobnie jak z pobraną niesłusznie opłatą 7 zł za kartę.

    krzychu.pl Odpowiedz
  • ladowalam 50 jednorazowo i doszlo. BTW balagan maja ze hej

    Anna Odpowiedz
  • 50 zł przysłali i już ponownie doladowalam telefon. ;)

    Ola Odpowiedz
  • Ja tez dostałam zwrot 50 zł wiec wygrałam batalie reklamacyjna chociaż nie uzyskałam info ze reklamacja została uwzględniona

    Patrycja Odpowiedz
  • 45PLN dzisiaj przyszło na konto – to pierwszy miesiąc kiedy zgodnie z regulaminem powinienem dostać premię i wszystko się zgadza – doładowań było kilka w maju i razem na kwotę 45 (tę 5-tke przegapiłem i zorientowałem się o tym… 1-go czerwca :))

    pwalesiuk Odpowiedz
  • Ja doładowalem za 5zl i 40zl (tego samego dnia)… dostalem tylko 5zł zwrotu.
    Ktos ma pomysl dlaczego? …. zanim zaspamuje ich kolejna reklamacja…

    sakhal Odpowiedz
  • Przy doładowaniu liczy się data zlecenia czy data wykonania? Bo doładowałem wczoraj wieczorem 50 zł, mam datę zlecenia 30.06, ale datę wykonania 1.07 i teraz nie wiem czy mi to zaliczą na poczet czerwca czy lipca…

    Arek Odpowiedz
  • Arek mam ten sam problem doladowalem wczoraj konto ok. 21 doladowania doszly godzine pozniej czyli ok. 22 ale na koncie nadal byly to transakcje oczekujace (nie pobralo oplaty) dopiero rano zobaczylem w historii ze pobralo kase ale data transakcji jest 30.06 ale juz data ksiegowania 1.07 i tez teraz nie wiem czy zaliczylo mi te doladowania jeszcze w czerwcu czy juz w lipcu w sumie to mozna sie z nimi klocic (skladac reklamacje) jesli stwierdza ze te doladowania byly juz w lipcu poniewaz owszem pobralo kase dopiero 1.07 i w historii jest data ksiegowania 1.07 ale konta ktore byly doladowane zostaly doladowane jeszcze 30.06 wiec przelew zostal wykonany i zaksiegowany jeszcze 30.06 a dlaczego pokazuje dopiero 1.07 w historii z tego co sie dowiedzialem WBK nie dziala od 20 do ok. 2 w nocy bo wtedy trwa jakies przetwarzanie :D

    MaRiO Odpowiedz
  • w hisotrii mam ze data wykonania doladowan to 2:25 hehe a doladowania na tel. przyszly ok. 22:00 dnia 30.06 wiec cos czuje ze bez reklamacji sie nie obejdzie skoro historia podaje bledne informacje :)

    MaRiO Odpowiedz
  • mialo byc ze data wykonania doladowan w historii to 30.06 a godzina 2:25 :)

    MaRiO Odpowiedz
  • Też zakupiłem doładowanie za 14zl żeby do 50 dobić ale ostatniego dnia maja. Zwrotu za to doładowanie nie przyznali. Wyślę reklamacje i dam znać co odpiszą.

    akro Odpowiedz
  • Reklamacja już poszła za brak zwrotu za doładowanie z 31.05 (data księgowania 01.06), napisałem też by od razu zwrócili za doładowanie wykonane 30.06 czyli razem 100 zł do zwrotu.

    krzychu.pl Odpowiedz
  • mi doladowanie faktycznie doszlo jeszcze w czerwcu tj. 30.06 ok. 22:00 (doladowalem ok 21:00) a to ze w historii jest data wykonania 01.07 to co mnie to interesuje? juz rozmawialem z doradca online jutro ma do mnie zadzownic dowie sie od kogos kto sie promocja zajmuje czy zaliczy te doladowania w czerwcu czy trzeba skladac reklamacje ;)

    MaRiO Odpowiedz
  • dzwonili do mnie wlasnie z wbk i od razu telefonicznie zlozylem reklamcje (zeby byla podkladka wlasnie w formie reklamacji w razie czego) ale Pani powiedziala mi ze wszystko powinno byc OK i doladowania ktore zrobilem wieczorem 30.06 powinny byc uwzglednione jeszcze w czerwcu a nie juz w lipcu czyli w lipcu powinienem miec jeszcze mozliwosc doladowania za 50 zl takze skladajce reklamcje Ci ktorzy doladowali konta w ostanim dniu czerwca (data wykonania transakcji) a date ksiegowania maja juz w 1.07 czyli tak jak w moim przypadku ja bym sie nie klocil o to gdyby faktycznie doladowania doszly dopiero po polnocy 1.07 ale doszly jeszcze 30.06 ok. 22:00 wiec dlaczego niby maja byc brane pod uwage w lipcowych doladowaniach? PS. to juz moja 3. reklamacja jesli chodzi o promocje „Zewsząd dostępne 150 zł” plus do tego reklamacja zwiazana z pobraniem oplaty za karte ktorej mialo nie byc :)

    MaRiO Odpowiedz
  • Sprawa jest „znana” w banku, wg regulaminu promocji liczy się moment zasilenia a nie księgowania, niestety system nie zalicza bo „widzi” datę zaksięgowania, mają to zmienić. Niestety na chwilę obecną trzeba składać reklamację (z automatu uznawane), pieniądze na koncie po 2-3 dniach powinny się pojawić. Info od kierownictwa, więc wiarygodne.

    vimabi Odpowiedz
  • Jak ktoś nie dostał zwrotu kasy w promocji „Zewsząd dostępne 150zł” to niech sprawdzi czy ma zaznaczoną opcję zgody na przekazywanie informacji drogą elektroniczną. Można to sprawdzić na stronie. Zalogować się do konta BZWBK->Wybrać Ustawienia (prawy górny róg)->Wybrać moje dane (na środku po lewej stronie)->Na dole jest checkbox ze zgodą. Jak mamy zaznaczonego checboxa to wysyłamy opis sytuacji z print screenem na adres kontakt@bzwbk.pl

    Mi koleś wciskał na infolinii, że nie mam zaznaczonej zgody. A ja się pytam to dlaczego dostałem kupon do empiku a tam trzeba było też wyrazić zgodę na przekazywanie informacji drogą elektroniczną. Ogólnie jeden wielki wałek.

    Janek Odpowiedz
  • Witam,
    Czy ktoś doładował 31 maja i dostał zwrot? Moja reklamacja odrzucona, bo niby księgowanie było 1 czerwca. A zasilenie do telefonu dotarło 31 maja przecież.

    Alina Odpowiedz
  • hmm.. ja ladowalem tel. 30.06 i doładowania doszly jeszcze tego samego dnia ale w historii mam ze transakcja 30.06 a księgowanie już 1.07 jakos o 2:00 ciekawe jak doładowania doszly w nocy 30.06 :D wiec zlozylem reklamacje w razie czego.. a Tobie skoro odrzucili to pisz do nich znowu napisz ze możesz udowodnić ze doładowania doszly na tel. jeszcze 31.05 wiec niby jakim cudem mogly byc księgowane dopiero 1.06 :D to jest ich wina nie Twoja ponieważ w WBK od 20 jakos do 2 w nocy jest tzw. przetwarzanie i to ze ich system zaliczyl przelew dopiero po tym przetwarzaniu w nocy a tak naprawdę przelew został zrealizowany już wcześniej to co Ciebie to interesuje? pisz do nich i nie daj się :)

    MaRiO Odpowiedz
  • Wątpię, byście coś wywalczyli. Tak samo liczone są transakcje zwalniające z opłaty za kartę we wszystkich bankach. Liczą datę zaksięgowania a nie wykonania transakcji. Reklamacje nic nie dają bo mają to w regulaminach.

    Skylla Odpowiedz
  • w regulaminie promocji nic o tym nie ma, że liczona jest data księgowania

    Alina Odpowiedz
  • malo tego mi Pani na infolinii powiedziała ze w regulaminie jest brana pod uwage data wykonania a nie księgowania :) dlatego mowila zebym zlozyl reklamacje :)

    Skylia to jednak nie jest to samo.. transakcje sa najpierw blokowane na koncie a później ksiegowana a doładowania dochodzą od razu lub prawie od razu :) mało tego u mnie jak doladowalem konto 30.06 doładowanie doszło po 30 minutach a z konta nie zostały pobrane pieniądze :) tylko dlatego ze u nich jest przetwarzanie od 20 do 2 w nocy a co mnie to interesuje :) ja doladowalem konto 30.06 i 30.06 doładowanie otrzymałem wiec z jakiej racji ktos chce mi wmoic ze doładowanie otrzymałem 1 lipca :)

    MaRiO Odpowiedz
  • albo powiedziała ze w regulaminie nie ma takiej informacji wiec powinna być brana uwagę data wykonania a nie księgowania.. cos tego typu powiedziała już nie pamiętam dokładnie :)

    MaRiO Odpowiedz
  • Oni sami nie wiedzą, jak i co. Doradca mówił, że liczy się data zasilenia, a reklamacja odrzucona. Napisane już odwołanie. Gdzie było w regulaminie, że liczy się data księgowania? Czy składał ktoś odwołanie do Dyrektora Operacji Kartowych?

    Alina Odpowiedz
  • ja czekam na informacje tzn. na odp. reklamacji czy doładowania z 30.06 będą brane pod uwagę w czerwcowych doładowaniach czy już w lipcowych powinny być brane pod uwagę w czerwcowych tak „ustaliliśmy” na infolinii :D

    MaRiO Odpowiedz
  • To jest wprowadzanie w błąd klientów, bo jeden doradca mówi to, drugi tamto. Jak dostanie ktoś odpowiedź na reklamację, to niech napisze tutaj.

    Alina Odpowiedz
  • odp. na reklamacje brak ale 50 zl wpadlo wlasnie na konto az się dziwie ze tak wczesnie bo do 10 mają czas na weryfikacje a zwrot do konca miesiaca a tu mila niespodzianka i kasa juz jest :) no to teraz pozostaje już ostanie doładowanie za 50 zl w lipcu i teraz nie ma co już czekac do ostatniego dnia miesiąca żeby później znowu nie było problemów ;)

    MaRiO Odpowiedz
  • Skomentuj

    Chcesz mieć pewność, że nikt inny nie podpisze się twoim nickiem? Zarejestruj się (lub zaloguj) na LiveSmarter!

    Ostatnie wpisy