150 zł za wpływ 500 zł na konto i zakup biletu komunikacji miejskiej lub doładowanie telefonu – tyle nowym klientom zapłacić chce Bank Zachodni WBK. Dużo? Gdzieś musi być haczyk? Okazuje się, że jest jeden – ale niewielki. A żeby było ciekawiej wszystko wskazuje na to, że promocje połączyć można z inną promocją banku i łącznie zgarnąć 270 zł za jednym zamachem!
Nie tylko dla nowych klientów!
Z promocji może skorzystać każdy, kto w okresie przystąpienia do promocji (15.04 – 30.06.2015) złoży wniosek o dowolne konto BZ WBK. Nie ma znaczenia w jaki sposób zostanie złożony wniosek – możemy konto otworzyć w placówce, telefonicznie lub najwygodniej przez internet. Do konta musimy zamówić również kartę, ale możemy ją zastrzec zaraz po jej aktywacji :)
Znów bardzo liberalne są warunki wykluczające z promocji: wystarczy, że w dniu złożenia wniosku o konto nie posiadamy innego konta prowadzonego w złotych w banku lub nie jesteśmy współposiadaczem takiego konta. Przykładowo jeśli posiadamy takie konto to wystarczy je wypowiedzieć i… z promocji skorzystać za miesiąc :)
Ważne jest również, aby wyrazić zgody na otrzymywanie informacji handlowych drogą elektroniczną, na kontakt telefoniczny oraz podać do kontaktu polski numer telefonu komórkowego.
Dzień aktywacji konta (nie później niż 30 czerwca 2015) oznacza moment przystąpienia do promocji.
150 zł za wpływ i kupno biletu komunikacji miejskiej lub doładowania
Do zgarnięcia są trzy nagrody o wartości 50 zł, łącznie 150 zł. Aby je zdobyć wystarczy w trzech następujących po sobie miesiącach zapewnić na konto wpływ w wysokości min. 500 zł oraz dokonać zakupu biletu komunikacji miejskiej w aplikacji BZWBK24 lub dokonać doładowania telefonu komórkowego (przez BZWBK24 lub lekki serwis transakcyjny).
Uwaga: bank zwróci nam tyle, ile wydamy na przejazdy komunikacją miejską oraz doładowania telefonu, dokładniej:
Uczestnik Promocji otrzyma Nagrodę cząstkową w wysokości odpowiadającej sumie wartości biletów komunikacji miejskiej zakupionych poprzez usługę Zakupy Mobilne i sumie kwoty doładowań telefonu dokonanych w aplikacji BZWBK24 mobile lub w Lekkim serwisie transakcyjnym maksymalnie do 50 zł w danym miesiącu.
Nie macie telefonu, który możecie doładować? Spytajcie znajomych, czy wam nie pomogą (w zamian za np. niewielką zniżkę) lub… wystawcie doładowanie na Allegro. Warunek zostanie spełniony :)
Weryfikacja spełniania warunków promocji następuje do 10 dnia miesiąca po miesiącu spełnienia warunków. Wypłata – do końca tego miesiąca.
Przykładowo: zakładamy konto w kwietniu. W maju wpływa na nie 500 zł (może być z naszego konta w innym banku). Kupujemy bilety komunikacji miejskiej lub doładowanie i… do końca czerwca bank wypłaca nam 50 zł. Jeśli operacje powtórzymy w kolejnych miesiącach (czerwiec, lipiec) to bank wypłaci nam kolejne 2×50 zł.
Jak widać warunki promocji są… banalne!
Dodatkowe 120 zł w innej, trwającej promocji!
Wszystko wskazuje na to, że powyższą promocję można połączyć z inną, równie prostą promocją banku. Jeśli przed dniem 27.03 nie posiadaliśmy konta osobistego w BZWBK i zamiast 500 zł zapewnimy wpływ w wysokości 800 zł przez kolejne 3 miesiące automatycznie załapiemy się na drugą promocję i… bank dorzuci nam dodatkowe 120 zł!
Szczegóły promocji w osobnym prześwietleniu: 120 zł za założenie konta w BZWBK przez internet. Warunki? Banalne!
Karta MasterCard Omni za darmo [Aktualizacja]
Niestety BZWBK jest bankiem, który za domyślnie wydawaną kartę pobiera 7 zł opłaty miesięcznej. Aby nie odstraszać nowych klientów (albo nie zachęcać do zamykania karty) bank przygotował jeszcze jedną promocję: zwolnienie z opłat dla nowych klientów. Promocja „Płać mniej za Omni” mówi, że osoby, które zawrą z bankiem umowę w okresie 15.04 – 30.06 (czyli jak w powyższej promocji) zostaną zwolnione z opłat z kartę MasterCard Omni (również w wersji Payback) do końca 2015 roku.
Promocja cenowa polega na zwolnieniu z następujących opłat dotyczących kart MasterCard Omni i MasterCard PAYBACK Omni należnych w Okresie trwania Promocji:
a. opłata miesięczna za kartę,
b. wydanie karty w trybie ekspresowym,
c. wypłata gotówki w bankomatach i terminalach innych instytucji za granicą,
d. wypłata gotówki w ramach usługi cash back,
e. sprawdzenie dostępnych środków lub wygenerowanie wyciągu w bankomatach,
f. wygenerowanie nowego PIN-u na wniosek Posiadacza w formie papierowej w placówce
Banku,
g. generowanie zestawienia operacji.
Podsumowując: 270 zł za trzy przelewy i trzy płatności aplikacją BZWBK24. Mało kto płaci w tej chwili tak dużo za tak mało roboty :) Warto korzystać!
Regulamin oferty znajduje się pod tym adresem.
PS. pqr, dziękujemy za informacje o promocji!
Komentarze
no własnie ja bony dostałam ale pobrali mi opłate za karte – wiec może nie połączyli tych promocji ??? Zobacze co bedzie po reklamacji
• Patrycjaw jaki sposób należy złożyć reklamację, może ktoś pomoże, bo jestem zielony w tych sprawach, też mam pobraną opłatę 7 zł , bon do empiku przyszedł
• hhja składałam poprzez system transakcyjny – tam jest zakładka wiadomosci i pozniej wybierasz reklamacje
• Patrycjahehe widze nie jestem sam :D -7 zl ;) Patrycja gdzie jest ta zakladka wiadomosci?
• MaRiOja dostalam bony do empiku a za karte mi pobrali oplate zaraz idac na miasto ja zgubie na pewno
• Olaheheh z tych nerwow i z roztargnienia? :D
• MaRiOa zadzwonie do nich bo mi sie nudzi :D
• MaRiOreklamacja zlozona telefonicznie bo podobno nie wyrazilem zgody na „otrzymywanie informacji handlowych drogą elektroniczną oraz na kontakt telefoniczny” a w umowie mam zaznaczone TAK na stronie „upowanienie i oswiadczenia Klienta” a u nich w systemie jest podobno NIE ;)
• MaRiOaa i reklamacje do 30 dni (ale mila Pani poinformowala mnie ze zazwyczaj wczesniej jest rozpatrywana) aa i odp. otrzymam tradycyjna poczta ;)
• MaRiOJa dostałem bony 29/05 maja (2x10zł do empiku), a dziś pobrali mi opłatę :() – mi że „Promocja „Płać mniej za Omni” mówi, że osoby, które zawrą z bankiem umowę w okresie 15.04 – 30.06 (czyli jak w powyższej promocji) zostaną zwolnione z opłat z kartę MasterCard Omni (również w wersji Payback) do końca 2015 roku.”
• hapejreklamację napisałem od razu…
zobaczymy co ze zwrotami za bilety z aplikacji mobilnej…
Straszne problemy z tym bankiem są. Już byłem w ich oddziale 3 razy w celu wyjaśniania problemów z założeniem konta i brakiem karty i wygląda na to, że kolejny raz będzie się trzeba tam udać ;/
• marcino1234Reklamacja złożona, ale co z tego skoro nie ma nawet potwierdzenia w systemie transakcyjnym…
• krzychu.plCzy ma ktoś ,zakładając konto w tej promocji,nie pobraną opłatę za kartę?.
• doman@doman tak ja mam pod tym względem spokój, na pocieszenie. Natomiast nie dostałem bonu:))
• Cliore doman #: tak, mi :)
• paoloA wystarczyło nie aktywować karty.
• metyl@metyl: Opłata pobierana jest za wydaną kartę niezależnie od tego, czy została ona aktywowana, czy nie. Opłata nie jest pobierana od momentu zamknięcia karty, niezależnie od powodu zamknięcia karty.
• Damianmi nie pobrali opłaty (jak na razie) a zakładałem konto w maju, w czerwcu wpływ na konto i doładowanie tel. dodam że od razu aktywowałem kartę
• toniejachyba to wymóg regulaminu – w regulaminie promocji „zewsząd dostępne 150 zł” paragraf 2 pkt 3 mówi o karcie wydanej dla konta zgodnie z zasadami wydawania i UŻYWANIA kart dla ludności
z kolei w reg „płać mniej za omni” w par 2 pkt 3a zawrą … umowę o kartę płątniczą wydawaną jak wyżej napisałem zgodnie z zasadami …
rozumiem to jako aktywna karta, bo używać – płacić można tylko aktywnym plastikiem
pozdr
Nie do końca. Ja mam nieaktywną, opłat nie pobrali, bony wpadły.
• metylTaką odpowiedź otrzymałem od konsultanta :-)
• Damian>>>chyba to wymóg regulaminu
Przypomnę warunki zwolnienia z opłaty miesięcznej za kartę :
a. zawrą z Bankiem umowę rachunku oszczędnościowo-rozliczeniowego Konto Godne
Polecenia (prowadzonego zgodnie z Regulaminem kont dla ludności) oraz umowę o kartę
płatniczą MasterCard Omni lub MasterCard PAYBACK Omni (wydawaną zgodnie z Zasadami wydawania i używania kart płatniczych Banku Zachodniego WBK dla ludności),
b. wyrażą zgodę na otrzymywanie informacji handlowej od Banku drogą elektroniczną oraz na kontakt telefoniczny.
Regulamin precyzuje wymagania co do treści reklamacji :
2. Reklamacja powinna zawierać: imię, nazwisko i dokładny adres osoby zgłaszającej reklamację oraz opis i wskazanie przyczyny reklamacji.
Regulamin precyzuje czas oczekiwania odpowiedzi na reklamację :
• Bogdan(…) W uzasadnionych przypadkach termin udzielenia odpowiedzi może zostać wydłużony maksymalnie do 90 dni, po uprzednim wyjaśnieniu Uczestnikowi przyczyn opóźnienia i wskazania okoliczności wymagających dodatkowego ustalenia.
ludzie problem jest taki jak ktos wczesniej opisywal chyba przy bonach.. chodzi o tego zgody ze niby oni maja w systemie ze nie wyrazilem zgody na otrzymywanie od banku informacji handlowych bla bla a w umowie na stronie „upowaznienie i oswiadczenie klienta” mam zaznaczone TAK a oni w systemie maja NIE i tu jest problem bo to byl jeden z warunkow promocji :) ja juz zglosilem reklamacje tel. i napisalem z zakladki „reklamacje” do nich zeby mi oddali niesluszenie pobrane 7 zl i w przyszlosci min. do konca roku nie pobierali oplaty/prowizji za karte bo spelnilem wszystkie warunki itd. i dlaczego tak sie stalo a jak mi dalej oplate beda pobierali to mam w du** ta ich karte aa i na koncu napisalem „wiec sie pytam o co chodzi?” :D
• MaRiOJa byłem w oddziale i też mi powiedziano, że mam zgodę na marketing odznaczoną, co ciekawe u mnie w systemie transakcyjnym ta zgoda jest zaznaczona (w zakładce Ustawienia -> Moje dane, no i oczywiście na umowie tak samo) i była też wymagana do otrzymania kuponu do Empiku, który otrzymałem, niezły burdel ;) A co do braku potwierdzenia reklamacji składanej przez system transakcyjny, w oddziale albo na infolinii możecie otrzymać numer tej reklamacji.
• RychuKtoś już dostał zwrot za maj?
• RBJa nie. Myślę, że będą czekać do ostatniego dnia roboczego, jak z kuponami do księgarni.
• JazzZwrot, znając życie, będzie dopiero 30 czerwca.
• Damiani jak znam zycie nie obejdzie sie bez problemow jak z pobraniem oplaty za karte bo niby nie wyrazilem zgody na otrzymywanie informacji handlowych chociaz w umowie mam zaznaczone TAK a oni w systemie NIE ;) hmm.. moze maja inna kopie umowy? :D
• MaRiOwlasnie oddali 7 zl za nieslusznie pobrana oplate/prowizje za karte ;) takze jest dobrze i ladowac tel. w tym miesiacu mozna bez problemu bo wydaje mi sie ze z oddaniem za doladowania tez nie bedzie problemu ew. bedzie trzeba skladac reklamcje ;-)
• MaRiOMaRiO # – kiedy składałeś reklamację na temat zwrotu tych 7pln za kartę?
• hapejja pisałem reklamację 10/06…
Jakby mieli wypłacić te 7 zł od siebie z kieszeni to reklamacja trwałaby 30 dni a tak to już zaczynają zwracać bo zabrali nie swoje. A o bon to już muszę „żebrać”…
• Cliodostałam bon ale zabrali mi 7 zł za karte – myslicie ze mogli nie połączyć 2 promocji – ciekawe czy dostane zwrot za doładowania …… ktos juz dostał za maj ???
• PatrycjaPatrycja, polecam kilka komentarzy wyżej :)
• Michałreklamacje skladalem telefonicznie zaraz w srode 10.06 ale pozniej jeszcze w tym samym dniu zlozylem tzn. napisalem drugi raz w zakladce wiadomosci – reklamacje.. i z tego co widze to data operacji (zwrotu tych 7 zl) jest 10.06 a ksiegowania 12.06 wiec juz w srode uznali reklamacje.. na to wychodzi?
• MaRiOU mnie jeszcze nic nie ma, reklamacje też składane 10.06 przez system transakcyjny. Jedna ok. 12, reszta wieczorem, bo jeszcze w oddziale byłem i chciałem dla kolejnych kont tam składać reklamację, ale pracownik gdzieś tam dzwonił i powiedział, żebym to zrobił jednak przez system. Mam nadzieję, że na dniach jednak jakaś odpowiedź będzie i przy okazji nie będę też musiał składać kolejnych reklamacji w sprawie zwrotu za doładowania.
• Rychuja zadnej odp. nie dostalem tylko zwrot kasy i tyle.. a co do doladowan to mam nadzieje ze nie bedzie trzeba skladac reklamacji bo juz w tym miesiacu tez doladowalem tel. no i za maj cale 50 zl dostane najpozniej 30.06 mam nadzieje ;)
• MaRiOCzy w reklamacji podawałeś swój adres,imię i nazwisko
• domanpodpisalem sie tylko z imienia i nazwiska
• MaRiOUWAGA: Zgdnie z regulaminem „Weryfikacja spełnienia przez Uczestników warunków wskazanych w niniejszym Regulaminie nastąpi do
• petrus10 dni roboczych od ostatniego dnia miesiąca, którego weryfikacja dotyczy.”
Zapytalem o to czy spelnilem warunki i czy otrzymam do konca miesiaca 50zl zwrotu.
Niestety bank napisal – nie zosatal Pan zakwalifkowany.
Wspaniale :(
Lepiej tez napiszcie. Bo na pewno spalnilem wszytkie warunki
@admin, inni
Prosze spojrzcie na ponizsze:
Założyłem konto w BZWBK 2015-04-18, ktore zostalo aktywowane 2015-04-22.
A z promocji może skorzystać każdy, kto w okresie przystąpienia do promocji (15.04 – 30.06.2015) złoży wniosek o dowolne konto BZ WBK.
W dniu złożenia wniosku o konto nie posiadalem innego konta prowadzonego w złotych w banku i nie bylem współposiadaczem takiego konta.
w kwietniu zrobilem przelew na konto z innego banku na kwote 801 zl
w maju zrobilem przelew na konto z innego banku na kwote 800 zl
w maju zasililem telefon 50 z aplikcji mobilnej
w czerwcu zrobilem przelew na konto z innego banku na kwote 801 zl
w czerwcu dostalem informacje ze „uprzejmie informuję, że analiza zapisów systemowych wykazała, że nie został Pan zakwalifikowany do udziału w promocji „Zewsząd dostępne 150 zł””
O co chodzi? Cos zle zrobilem
• Annano własnie – o co chodzi – ja juz 3 reklamacje skladam
• Patrycjataki system jaki bank :( Masakra. Tobie tez nie uznali?
• Annauznali mi reklamacje ale juz z promocja gorzej – bajzel ze szok ale bede probowac do skutku – zreszta z promocja w millenium sa podobne jaja
• PatrycjaMi uznali reklamację za pobraną opłatę za kartę. A co należy zrobić, żeby otrzymać informację, czy zakwalifikowali mnie do promocji „Zewsząd dostępne 150zł”, tak jak to napisała Anna? Dziękuję za odpowiedź.
• DamianA tak trudno zapytać jakiego warunku się nie spełniło? Na 95% nie mają zaznaczonej zgody na marketing. Sprawdźcie czy jest u was w profilu, w Ustawienia -> Moje dane.
• konradWystarczy do nich napisac ze do 10 miala nastapic weryfikacja spełnienia przez Uczestników warunków i prosisz Damian o sprawdzenie czy Twoja osoba sie zakwalifikowala
• Anna„Weryfikacja spełnienia przez Uczestników warunków wskazanych w niniejszym Regulaminie nastąpi do 10 dni ROBOCZYCH od ostatniego dnia miesiąca, którego weryfikacja dotyczy”, czyli max do 15 czerwca więc jeszcze kilkanaście godz mają!
• paolono mi odpowiedzieli 11.05 – na zapytanie ktore zroblam przez system 10.05
• AnnaAle w tym banku mają burdel. Napisałem reklamację apropo karty, dostałem zwrot tych 7zł. Na czacie babka mówiła mi, że nie mam zaznaczonych zgód marketingowych, tylko jak mogę nie mieć jak po 1 mam na umowie a po drugie dostałem kupony do empiku. Tak w ogóle to zakładałem 1 konto, a wysłali 4. Always lucky :D
• Damianmi tez zwrócili 7 zł – czyli rozumiem ze reklamacja uwzględniona :) zobaczymy co będzie ze zwrotem za doladowania :)
• PatrycjaA ja do dzis nie dostalam karty – od kwietnia!
• Anna