150 zł za wpływ 500 zł na konto i zakup biletu komunikacji miejskiej lub doładowanie telefonu – tyle nowym klientom zapłacić chce Bank Zachodni WBK. Dużo? Gdzieś musi być haczyk? Okazuje się, że jest jeden – ale niewielki. A żeby było ciekawiej wszystko wskazuje na to, że promocje połączyć można z inną promocją banku i łącznie zgarnąć 270 zł za jednym zamachem!
Nie tylko dla nowych klientów!
Z promocji może skorzystać każdy, kto w okresie przystąpienia do promocji (15.04 – 30.06.2015) złoży wniosek o dowolne konto BZ WBK. Nie ma znaczenia w jaki sposób zostanie złożony wniosek – możemy konto otworzyć w placówce, telefonicznie lub najwygodniej przez internet. Do konta musimy zamówić również kartę, ale możemy ją zastrzec zaraz po jej aktywacji :)
Znów bardzo liberalne są warunki wykluczające z promocji: wystarczy, że w dniu złożenia wniosku o konto nie posiadamy innego konta prowadzonego w złotych w banku lub nie jesteśmy współposiadaczem takiego konta. Przykładowo jeśli posiadamy takie konto to wystarczy je wypowiedzieć i… z promocji skorzystać za miesiąc :)
Ważne jest również, aby wyrazić zgody na otrzymywanie informacji handlowych drogą elektroniczną, na kontakt telefoniczny oraz podać do kontaktu polski numer telefonu komórkowego.
Dzień aktywacji konta (nie później niż 30 czerwca 2015) oznacza moment przystąpienia do promocji.
150 zł za wpływ i kupno biletu komunikacji miejskiej lub doładowania
Do zgarnięcia są trzy nagrody o wartości 50 zł, łącznie 150 zł. Aby je zdobyć wystarczy w trzech następujących po sobie miesiącach zapewnić na konto wpływ w wysokości min. 500 zł oraz dokonać zakupu biletu komunikacji miejskiej w aplikacji BZWBK24 lub dokonać doładowania telefonu komórkowego (przez BZWBK24 lub lekki serwis transakcyjny).
Uwaga: bank zwróci nam tyle, ile wydamy na przejazdy komunikacją miejską oraz doładowania telefonu, dokładniej:
Uczestnik Promocji otrzyma Nagrodę cząstkową w wysokości odpowiadającej sumie wartości biletów komunikacji miejskiej zakupionych poprzez usługę Zakupy Mobilne i sumie kwoty doładowań telefonu dokonanych w aplikacji BZWBK24 mobile lub w Lekkim serwisie transakcyjnym maksymalnie do 50 zł w danym miesiącu.
Nie macie telefonu, który możecie doładować? Spytajcie znajomych, czy wam nie pomogą (w zamian za np. niewielką zniżkę) lub… wystawcie doładowanie na Allegro. Warunek zostanie spełniony :)
Weryfikacja spełniania warunków promocji następuje do 10 dnia miesiąca po miesiącu spełnienia warunków. Wypłata – do końca tego miesiąca.
Przykładowo: zakładamy konto w kwietniu. W maju wpływa na nie 500 zł (może być z naszego konta w innym banku). Kupujemy bilety komunikacji miejskiej lub doładowanie i… do końca czerwca bank wypłaca nam 50 zł. Jeśli operacje powtórzymy w kolejnych miesiącach (czerwiec, lipiec) to bank wypłaci nam kolejne 2×50 zł.
Jak widać warunki promocji są… banalne!
Dodatkowe 120 zł w innej, trwającej promocji!
Wszystko wskazuje na to, że powyższą promocję można połączyć z inną, równie prostą promocją banku. Jeśli przed dniem 27.03 nie posiadaliśmy konta osobistego w BZWBK i zamiast 500 zł zapewnimy wpływ w wysokości 800 zł przez kolejne 3 miesiące automatycznie załapiemy się na drugą promocję i… bank dorzuci nam dodatkowe 120 zł!
Szczegóły promocji w osobnym prześwietleniu: 120 zł za założenie konta w BZWBK przez internet. Warunki? Banalne!
Karta MasterCard Omni za darmo [Aktualizacja]
Niestety BZWBK jest bankiem, który za domyślnie wydawaną kartę pobiera 7 zł opłaty miesięcznej. Aby nie odstraszać nowych klientów (albo nie zachęcać do zamykania karty) bank przygotował jeszcze jedną promocję: zwolnienie z opłat dla nowych klientów. Promocja „Płać mniej za Omni” mówi, że osoby, które zawrą z bankiem umowę w okresie 15.04 – 30.06 (czyli jak w powyższej promocji) zostaną zwolnione z opłat z kartę MasterCard Omni (również w wersji Payback) do końca 2015 roku.
Promocja cenowa polega na zwolnieniu z następujących opłat dotyczących kart MasterCard Omni i MasterCard PAYBACK Omni należnych w Okresie trwania Promocji:
a. opłata miesięczna za kartę,
b. wydanie karty w trybie ekspresowym,
c. wypłata gotówki w bankomatach i terminalach innych instytucji za granicą,
d. wypłata gotówki w ramach usługi cash back,
e. sprawdzenie dostępnych środków lub wygenerowanie wyciągu w bankomatach,
f. wygenerowanie nowego PIN-u na wniosek Posiadacza w formie papierowej w placówce
Banku,
g. generowanie zestawienia operacji.
Podsumowując: 270 zł za trzy przelewy i trzy płatności aplikacją BZWBK24. Mało kto płaci w tej chwili tak dużo za tak mało roboty :) Warto korzystać!
Regulamin oferty znajduje się pod tym adresem.
PS. pqr, dziękujemy za informacje o promocji!
Komentarze
Ja dostałem sms, że reklamacja została rozpatrzona pozytywnie, ale 7 zł jeszcze nie zwrócili.
• krzychu.plJa również dostałem przed chwilą zwrot 7zł i jeszcze też przyszedł do mnie SMS, że reklamacja rozpatrzona pozytywnie i środki zwrócone na konto. Teraz chyba wyślę od razu zapytanie czy mam przyznany zwrot za doładowanie i ewentualnie od razu reklamacja kolejna, bo nie ma co czekać do końca miesiąca.
• Rychupisz zobaczymy co napisza ?
• PatrycjaJak to jest, że macie odp na reklamacje a ja nie mogę doprosić się na odp odnośnie braku bonu ?
• ClioMi jak na razie uznali reklamację na opłatę za kartę i zwrócili 7pln…
• hapejnie wiem, czy załapałem się na promocję zwrotu za bilety i doładowania (3x50pln)
czy Ktoś może dostał już zwrot za maj lub potwierdzenie że „spełnił warunki promocji Zewsząd dostępne 150 zł”?
Proponuję już składać reklamację w promocji „Zewsząd dostępne 150 zł” Pani na chacie powiedziała mi, że za maj mi się nie zalicza bo nie miałam wyrażonej tej zgody ( w mojej papierowej umowie zgoda jest zaznaczona) a za czerwiec już tak bo zgoda została zaznaczona. Reklamację złożyłam.
• basiahehe widzialem ze tak bedzie :D myslisz zeby juz pisac? ale co ja mam w niej napisac „ze nie otrzymalem zwrotu za doladowania za maj” ?? skoro maja czas na wyplate do konca czerwca..
• MaRiOwlasnie rozmawiam na czacie i od razu skladam reklamcje wlasnie ta bo nie chce mi sie dzownic znowu do nich i pisac osobno.. malo tego nawet screena „musialem” wyslac ze mam zaznaczone w ustawieniach – moje dane ze „upowazniam bank WBK bla bla” swoja droga fajny poczatek z bankiem :) druga reklamacja w przeciagu paru dni a chcialem u nich zostac ze wzgledu na darmowa karte..
• MaRiOa jak wy wchodzicie na czat z BZWBK ??? gdzie jest taka opcja
• Patrycjazaloguj sie na konto i u gory masz „doradca online”
• MaRiOJa wysłałem wczoraj zgłoszenie poprzez system jako reklamacja i napisałem od razu, że jak nie zostałem zakwalifikowany do zwrotu to proszę to potraktować od razu jako reklamację, bo zgody od początku miałem wyrażone i podałem też numer reklamacji w sprawie opłaty za kartę, rozpatrzonej pozytywnie.
A dzisiaj odpowiedź przyszła, ale pracownik, który mi odpisał to chyba nie raczył przeczytać całej wiadomości, bo tylko napisał, że nie zostałem zakwalifikowany z powodu braku wyrażenia zgody marketingowej i tyle. Napisałem kolejną reklamację teraz, jak znowu coś w tym stylu mi odpiszą, to mnie chyba szlag trafi.
• Rychuhehe u mnie piszac na czacie reklamacje Pani powiedziala ze zaznaczy ze przy poprzedniej reklamacji dotyczacej karty byl ten sam problem :) mam nadzieje ze skladajac w taki sposob reklamacje czyli przy pomocy pracownika sprawa szybciej sie wyjasni i nie dostane odp. jak Rychu (ewidentnie z banku wyslali autotomatyczna odp. bez sprawdzenia i przeczytania) bo w moim przypadku poprzednia reklamacja telefoniczna zostala zalatwiona jeszcze tego samego dnia
• MaRiOoczywiscie swoje w „nerwach” powiedzialem ze musze teraz wisiec na tel. 20 minut i kto mi teraz odda moj cenny czas ;-) bo wyjasniam oczywista oczywistosc :)
• MaRiOrozmawiałem wczoraj z infolinią, wszystkie zgody mam OK, dodatkowo przełiła pani sprawdziła i jestem na liście osób zakwalifikowanych w promocji, sprawdziła również, że wszystkie warunki za maj mam spełnione. Do 10 dni roboczych bank sprawdza czy warunki są spełnione i premia się należy ale samą premię BEDZIE WYPŁACAŁ DO KOŃCA MIESIĄCA, więc muszę jeszcze poczekać
• paoloz własnego doświadczenia wiem ze najszybciej reklamacje rozpatrywane sa telefoniczne a nie za pomocą systemu transakcyjnego – ja chyba juz 3 reklamacje skladalam – nie wiem jak wygląda to za pomocą czatu ale czuje ze wszystko przede mna:)
• Patrycjaaa i popros o numer reklamacji :) ja telefonicznie juz nie skladalem bo przy reklamacji za karte stracilem 20 minut :) a na czacie to ONI czekali az odpisze bo pisalem w tym samym momencie tutaj :)
• MaRiOJeśli ktoś pyta czy ma składać reklamację odnośnie promocji za doładowanie to odpowiadam, że tak. Już wiadomo czy się spełniło warunki do wypłaty za maj, i jeśli Pani na czacie mówi, że nie bo nie było zaznaczonej zgody to już jest powód do reklamacji. Mi Pani na czacie sama zaproponowała reklamację jak zapytałam czy może mają inny egzemplarz umowy niż ja bo w moim ta zgoda jest zaznaczona. Ewidentne kombinowanie banku żeby nagród nie wypłacić, słabo, bardzo słabo… taki początek przygody z tym bankiem, że chce się już ją zakończyć :(
• basiaOkazuje się, że można znajdować się na liście osób zakwalifikowanych do promocji, spełnić wszystkie warunki i nie otrzymać nagrody. Ja jestem tego przykładem.
• Cliohehe moze co 5 osobe sobie zakwalifikowali ;-) basia : ja na czacie tez Pani tlumaczylem ze chyba maja inna kopie umowy a ona ze to niemozliwe :D nawet chcialem i zeskanowac i wyslac ;-) tlumaczyla sie ze maja problemy z systemem ze sie „sama” odznacza ta zgoda :D
• MaRiOMaRiO: Też myślę, że będzie teraz tłumaczenie, że zgody same się odznaczyły i oni nie mają z tym nic wspólnego bo jak to inaczej wyjaśnić, no chyba nie, że jest to celowe działanie banku na jakie ewidentnie wygląda. Myślę, że nie wszystkim będzie się chciało składać reklamacje i wyjaśniać. Mi np. Pan na czacie powiedział podczas pierwszej rozmowy jeszcze na temat pobranej opłaty za kartę, że zgodę która nie jest zaznaczona można tylko osobiście w oddziale zaznaczyć. A Panie w oddziale to o takich promocjach to nawet nie słyszały więc pełen profesjonalizm :)
• basiaciekawe ze w takim banku nigdy nie odznacza sie np naliczona oplata czy prowizja :)
• aaaahehe ;)
• MaRiOkombinuja jak moga zeby jak najmniej oddac kasy z doladowan.. licza ze spora czesc klentow po prostu sie nie upomni.. oleje albo zapomni..
• MaRiODokładnie, na pewno znajdą się osoby które nie złoża reklamacji i doładowania im przepadną a opłata za kartę zostanie i konto też, widocznie bank liczy na dużo takich osób skoro tak psuje sobie reputację i już na początku pokazuje jak będzie przebiegać dalsza współpraca :(
• basiazastanawialem sie ktore konto sobie zostawic w wbk czy w millennium podobne „dobre” warunki ale teraz juz wiem ze to bedzie jednak millennium bo dwie reklamacje w ciagu paru dni to jednak za duzo..
• MaRiORównież złożyłem reklamację już drugą w przeciągu kilku dni. Dla mnie to świadome zagranie banku. Ileż razy można się mylić w stosunku do tak dużej liczby klientów i to na ich niekorzyść.
• grisKlienci Banku BZ WBK wyrazili zgody marketingowe. Zgoda taka została wyrażona na tzw. Upoważnieniu i oświadczeniu Klienta – w formie znaku X przy słowie TAK.
W/wym dokument został sporządzony w formie papierowej – przy przesłaniu dokumentów za pomocą kuriera albo w formie elektronicznej – przy zakładaniu rachunku przez internet za pomocą przelewu z innego banku.
Następnie Jednak „coś” albo „ktoś” pozmieniało w systemie Banku zgody marketingowe z TAK na NIE.
Teraz Bank ma swoim systemie wpisane dla klientów : brak zgody marketingowej.
A z tego wynikają : obciążenie opłatą za kartę, nieprzyznanie żadnej nagrody w promocji itd.
Nie jest to jakiś jeden odosobniony przypadek – ale wiele przypadków.
Trzeba pisać reklamacje do Banku, następnie prosić o potwierdzenie złożenia tej reklamacji.
• BogdanCzas odpowiedzi na reklamację Bank ma do 90 dni ale przeważnie odpowiedzi przychodzą po ok. 30 dniach.
Szkoda ze to cos nie pozmienia w systemie Banku zgody marketingowe z NIE na TAK :)
• aaaaCo by sie tam nie pozmienialo to zawsze wszystko jest na niekorzysc Klienta..
Mnie najbardziej rozwala to, że u mnie w systemie cały czas ta zgoda była i jest zaznaczona, tylko u nich tego teraz nie było, a mimo to jakoś nie przeszkadzało im wysłać kuponów do Empiku, które też tego wymagały i wydzwaniać do mnie, jak teraz sprawdziłem to od założenia konta dzwoniono do mnie 12 razy, z czego 3 razy odebrałem i zachęcano mnie do innych produktów, a przy pierwszej rozmowie pracownik też zachęcał do aktywnego korzystania z karty, bo do końca roku mam ją za darmo. Mam wrażenie, że serio ktoś specjalnie te zgody pozmieniał, żeby pozarabiać trochę na „frajerach”, którym się nie będzie chciało reklamacji składać.
• RychuFragment z kontaktu klienta z doradcą online BZ WBK – Bank nazywa go na stronie internetowej „Ekspertem Banku” :
Klient : Czy jestem uczestnikiem promocji „Zewsząd dostępne 150 zł ” ?
Ekspert : Jest Pan uczestnikiem promocji.
Klient : Czy weryfikacja spełnienia warunków wskazanych w regulaminie była pozytywna ?
Ekspert : Z informacji które posiadam wynika, ze nie wyraził Pan zgody na otrzymywanie informacji handlowych drogą elektroniczną i wobec tego nie został Pan zakwalifikowany do promocji.
Klient : To nieprawda – przecież wyraziłem zgodę. Mam dokument, który to potwierdza oraz świadków. Dokument ze zgodą marketingową odebrał kurier – dla Banku a ja mam 2-gi egzemplarz tego dokumentu.
Ekspert : Niestety ja nie mam dostępu do dokumentów, które zostały wysłane do banku.
Klient : Wobec tego nasz dalszy kontakt do niczego nie zmierza, dziękuję za odpowiedzi…
• BogdanRozmawiałem przed chwilą z jedną Panią na czacie i dowiedziałem się ciekawej rzeczy, jest jakiś błąd przez który sporo zgód marketingowych jest u nich niewidocznych w systemie i to nawet pomimo tego, że niektórzy widzą ją w zakładce Ustawienia->Moje dane. I nawet jak składaliście reklamację za kartę, która została rozpatrzona pozytywnie to bardzo możliwe, że ta zgoda jest dalej niewidoczna.
Jest proste rozwiązanie, wystarczy wejść w zakładkę Ustawienia->Moje dane i jak jest tam poprawnie zaznaczona zgoda (odznaczyć jej samemu nie można) to wystarczy tylko kliknąć przycisk ZAPISZ i wprowadzić kod SMS. Formularz zostanie ponownie przesłany i u nich już będzie OK. Bardzo możliwe, że będziecie musieli wywalić 0 w polu telefon alternatywny, bo inaczej nie przejdzie formularz.
Teraz też już wiem, dlaczego u 1 osoby w rodzinie wszystko jest OK, po założeniu konta był u niej jakiś problem i maila tam brakowało i ja właśnie w tej zakładce go uzupełniałem i pewnie wtedy zgoda została aktywowana.
No i teraz już z opłatami za kartę oraz zwrotami za doładowania nie powinno być problemów, ale prawdopodobnie musicie i tak złożyć reklamację w sprawie zwrotu za doładowanie w maju, bo tam weryfikacja już się zakończyła i chyba sami nic z tym nie zrobią.
• RychuJa dostałam pomimo uwzględnienia reklamacji i zwrotu na konto opłaty za kartę informację ze nie zostałam zakwalifikowana do promocji – absurd totalny !!! Oczywiście zlożylam kolejną reklamację i zrobiłam tak jak jak powyżej – zobaczymy co dalej – nadmieniam ze naciągam sie z nimi od początku i to jest moja 5 ta reklamacja !!!
• Patrycjaniezle ;) napisz 5 i 6 nie daj sie Patrycja :) ja tam nadal czekam na odp. na reklamacje – reklamacji ;-)
• MaRiONie dam sie – bede uparta do skutku bo nie lubię absurdów i wykorzystywania ludzi
• PatrycjaPozytywne jest to iz dotychczas wszystkie reklamacje rozpatrywali pozytywnie – tylko z każda nastepną zaprzeczaja sami sobie i załoze sie ze za miesiąc znów mi pobiora oplate za konto hehhehehe
• PatrycjaJa jeszcze w maju planowałem zostawić to konto nawet do końca roku albo i dłużej jakby przedłużyli promocję z bezpłatną kartą i aktywnie z niego korzystać, bo system transakcyjny i aplikacja mobilna mi się podobały, ale jak co miesiąc mam składać po kilka reklamacji to dziękuję i jak tylko dostanę w sierpniu kartę prepaid to czym prędzej to zamykam w cholerę :P
• RychuRychu nie mysl sobie ze tak latwo dostaniesz karte :D mysle ze bez reklamacji sie nie obejdzie :D
• MaRiOhmm.. mam taka propozycje a moze by zaczac juz pisac reklamacje? awansem? :D
• MaRiOJak wczoraj napisałem reklamację w sprawie zwrotu za doładowanie to zapytałem się czy będę tak musiał co miesiąc składać te reklamacje i czy w takim razie mogą już przyjąć ode mnie reklamacje w sprawie opłat za kartę w kolejnych miesiącach, zwrotu za doładowania w czerwcu oraz lipcu i za kartę prepaid, która ma być wysłana w sierpniu ;) Ciekawe czy coś odpiszą odnośnie tej kwestii :D
• RychuUwaga !
System bankowy nie zaczytuje zgody marketingowej udzielonej podczas podpisywania umowy ( formularz kurier ) oraz po przesłaniu wniosku internetowego ( aktywacja przelewem weryfikującym ).
Trzeba to samemu naprawić w systemie bankowym w sposób wskazany przez Rycha
( brawo Rychu !!! ) :
>>> wejść w zakładkę Ustawienia->Moje dane (…)
>>> wywalić 0 w polu telefon alternatywny, bo inaczej nie przejdzie formularz
>>> kliknąć przycisk ZAPISZ i wprowadzić kod SMS.
>>> Formularz zostanie ponownie przesłany i u nich już będzie OK.
Od tej pory zgoda będzie widoczna dla Banku i nie powinno być problemów.
Jeśli chodzi o sprawy do tej chwili – tzn. obciążenie za kartę i brak zwrotu za doładowania i bilety – konieczne jest złożenie reklamacji.
• BogdanBogdan ja wyrazilem zgode i mam to w umowie TAK rowniez po zalogowaniu sie do systemu mam odfajkowane wiec nie rozumiem po co mam znowu klikac zapisz? to jest ich problem maja dostep do mojego konta wiec niech sobie sami wejda i mi to zaznacza ponownie bo to u nich jest blad nie u mnie ;-) ja teraz wejde klikne zapisz a oni mi pozniej powiedza ze dopiero dzis to zaznaczylem i zwrot za doladowania mi sie nie nalezy :)
• MaRiO@MaRiO: W razie czego masz potwierdzenie w postaci kopii umowy, możesz też spróbować skontaktować się przez ten czat w systemie transakcyjnym to może sami Ci o tym powiedzą tak jak mnie i zrób tylko screenshota rozmowy i zachowaj jako dowód ;)
• Rychuja na czacie juz rozmawialem w sprawie doladowan i nawet screena chcieli zebym im wyslal ze mam odfajkowana zgode wiec wyslalem ale nic nie mowili zeby kliknal zapisz wiec nic nie robie ;-)
• MaRiONie przejmujcie się, podobną historię przerabiałem w ramach innej promocji (70zł co miesiąc w ramach KGP). Warunki spełnione, a nagroda nie przyznana. Odp banku na reklamację: brak zgody marketingowej. Moja odp: Zgoda była, widzę na umowie. Koleja odp banku: Przepraszamy, ma Pan rację. I za miesiąc ta sama historia. W końcu zawsze wypłacają, ale kredytu hipotecznego na pewno nie będę u nich brał, skoro w tak prostych sprawach nie potrafią sobie poradzić.
• Pawełdzisiaj sobie założyłem jeszcze jedno konto on-line w BZ i to już normalka jest, że nie ma zgody marketingowej na umowie. Uderzyłem na czat Pani kazała mi zatwierdzić zgodę na koncie i po czym sprawdziła, że w systemie została odnotowana zgoda. Jeśli ktoś o tym nie wie albo nie zwróci uwagi to nici z uczestnictwa w promocji
• ClioZ moich korespondencji z bankiem wynika, że ich nie interesuje co tam jest na umowie bo mają coś skopane w systemie a warianty są różne. Na umowie zgoda jest, w systemie nie ma, bądz nie ma jej nigdzie mimo zaznaczenia we wniosku. Interesuje ich aby taka zgoda odnotowała się w systemie a posiadacz konta może to zrobić on-line, tyle tylko trzeba o tym wiedzieć bądż pamiętać aby to zmienić. Przy przyznawaniu nagród oni weryfikują informacje które widzą w systemie tyle w temacie.
• Clioale u mnie w systemie jest odfajkowana zgoda tyle ze podobno trzeba jeszcze kliknac „zapisz” ale ja nie klikam bo pozniej powiedza mi ze kliknalem dopiero teraz i mi sie nic nie nalezy :) niech sobie sami to naprawiaja ;-)
• MaRiO>>>dzisiaj założyłem konto on-line w BZ i nie ma zgody marketingowej na umowie.
O ile takie sytuacje zdarzają się nagminnie – to wg mnie – Bank powinien wydać stosowny komunikat dla klientów, iż wyrażenie zgody na formularzu ( względnie wniosku internetowym ) może nie być wystarczające.
Że konieczne jest aby klient sprawdził jak ta zgoda zaczytała się w systemie Banku.
A o ile się nie zaczytała – to klient powinien wysłać formularz przez bankowość internetową albo doprowadzić w inny sposób do zaczytania się tej zgody w systemie Banku – np. poprzez konsultanta albo wizytę w oddziale.
Zgodnie z Regulamin promocji „Płać mniej za Omni” aby być uczestnikiem – to zgoda marketingowa musi wyrażona do dnia 30 czerwca 2015 r.
• Bogdan§ 2. (…)
od dnia 15.04.2015 r. do dnia 30.06.2015 r. („Okres przystąpienia do Promocji”).
(…)
3. Uczestnikami Promocji („Uczestnicy”) mogą być osoby fizyczne, które w Okresie przystąpienia do Promocji spełnią łącznie poniższe warunki :
(…)
b.wyrażą zgodę na otrzymywanie informacji handlowej od Banku drogą elektroniczną oraz na kontakt telefoniczny.
@MaRiO to też masz ciekawą sytuację. Jakbyś wiedział wcześniej to trzeba było pytać na czacie czy widzą w systemie zgodę pomimo tego, że jest zaznaczona. Teraz jak nic nie zrobią z tym i będzie reklamacja to przed następną weryfilkacją (początek lipca) musisz to zaktualizować.
• ClioClio pare dni temu rozmawialem na czacie i nawet screena wyslalem ze mam odfajkowane bo chcieli i od razu reklamacje zlozylem bo nie zakwalikowalem sie na zwrot za doladowania za maj no i czekam na odpowiedz :)
• MaRiO