Zmiany w moneybacku T-Mobile Usługi Bankowe od maja 2017. Zarobimy mniej i tylko, jeśli posiadamy kredyt!

Posiadacze rachunków z moneybackiem w T-Mobile Usługi Bankowe właśnie otrzymali informacje o zmianie warunków promocji. Od 1 maja zwrot uzyskamy pod warunkiem posiadania produktu kredytowego w T-Mobile. A to nie wszystko.

Zamiana tabeli opłat i moneybacku w T-Mobile od maja 2017

Zwrot na jedno konto

Pierwsza z istotnych zmian to możliwość uzyskania zwrotu tylko na jednym rachunku (do tej pory można było posiadać dwa rachunki i zgarniać nawet 2 x 25 zł miesięcznie). Dokładnie:

Od 1 maja 2017 r. Promocją Zwrot za zakupy dla Klientów T-Mobile Usługi Bankowe będzie mógł zostać objęty wyłącznie jeden Rachunek. W przypadku posiadania więcej niż jednego Rachunku, Promocją zostanie objęty Rachunek o najwcześniejszej dacie przystąpienie do Promocji.

6 miesięcy, a później kredyt

Oprócz tego bank wprowadza warunek wymagający na nas posiadania dowolnego kredytu w banku w celu uzyskania premii. Co istotne: możliwe jest posiadanie karty kredytowej (co jest najrozsądniejszym/najtańszym rozwiązaniem). Nowi klienci mają jednak nieco łatwiej – oni przez 6 miesięcy zwrot mają bez konieczności posiadania kredytu. Dokładnie:

Od 1 maja 2017 r. Klient, który spełnił warunki do wypłaty Premii, będzie miał prawo do maksymalnie sześciu wypłat Premii (maksymalnie przez 6 kolejnym miesięcy kalendarzowych począwszy od miesiąca, w którym Premia została naliczona po raz pierwszy). Jeśli Klient będzie chciał otrzymywać Premię również po tym okresie, będzie musiał posiadać przynajmniej jeden Produkt kredytowy na koniec miesiąca, za który będzie naliczana Premia. Za Produkt kredytowy będzie uznawana aktywna Umowa o Pożyczkę / Kredyt, przyznany Limit odnawialny w rachunku lub aktywny Rachunek Karty kredytowej, na którym w danym miesiącu kalendarzowym rozliczono przynajmniej jedną Transakcję.

Co z osobami, które korzystają z promocji od dłuższego czasu? Niestety dla nich okres 6 miesięcy liczony jest już teraz, bo sam bank podaje w mailu taki przykład:

Klient, który przystąpił do Promocji w lutym 2016 r., a pierwsza wypłata Premii nastąpiła w marcu 2016 r., to w ramach standardowych warunków Promocji ostatnią wypłatę Premii otrzyma w maju 2017 r. za kwiecień 2017 r. Jeżeli jednak Klient w jednym bądź wielu następujących po kwietniu 2017 r. miesiącach, na koniec tego miesiąca będzie posiadać aktywny Produkt kredytowy, to również otrzyma Premię za miesiące, w których spełni warunek.

Czy coś dostajemy w zamian? Niewiele. Zmieni się jedynie to, że od maja moneyback będzie naliczany nie tylko za transakcje kartą, ale również płatności BLIK.

Warto dodać, że zmiany pojawiły się również w tabeli opłat i prowizji, jednak dotyczą one kwestii nieistotnych z naszego punktu widzenia (usunięcie nieaktualnych zapisów, wycofanie opłat za windykację czy obniżenie opłat za monit).

Na koniec jeszcze jedna sprawa, o której przypomniał mi jeden z czytelników. W T-Mobile Usługi Bankowe jest problem z otwieraniem trzeciego rachunku danego typu. I to nawet, jeśli poprzednie zostały dawno zamknięte (bank liczy ostatnie dwa lata). Pamiętajcie o tym – jeśli macie obecnie dwa rachunki i oba zamkniecie, to w przypadku np. potencjalnej promocji dla nowych klientów za kilka miesięcy będziecie mieli duże problemy ze skorzystaniem z niej.

Ile można zyskać na moneybacku w T-Mobile?

Przypomnijmy: w chwili obecnej możliwe jest zdobycie 5% zwrotu za transakcje wykonane kartą debetową lub kredytową. W przypadku Konta Freemium do zdobycia jest maksymalnie 15 zł, a w przypadku Premium – 25 zł. W obu przypadkach konieczne jest jednak osiągnięcie minimalnej kwoty wydatków miesięcznych (inaczej zwrot nie zostanie naliczony). Dla Konta Freemium jest to 200 zł, a dla konta Premium – 500 zł miesięcznie. Warto dodać, że spełnienie tych warunków automatycznie zwalnia nas z opłat.

Szczegóły we wpisie sprzed kilku miesięcy.

Nie przegap!

Komentarze

  • Słuchajcie – a te rozliczenia po dwóch dniach to nadal działają tak samo, czy coś pozmieniali ? Bo mam płatność KK z piątku, która do niedzieli była z kłódeczką – teraz jest normalnie, ale z datą piątkową a nie niedzielną…
    Czyli tak jakby rozliczyło się po czasie, ale z datą transakcji (a nie księgowania).
    Zobaczcie jak macie u siebie, bo w tym miesiącu to dla mnie kluczowe.

    Be@ Odpowiedz
  • Czy wydanie 500 zł blikiem załatwia sprawę opłaty konta premium i cashbacku?
    Będę zwolniony z opłaty za konto premium i otrzymam 25 zł zwrotu?

    Pekin Odpowiedz
    • Nie załatwia Blik daje cashback ale nie zwalnia z opłaty przetestowane bolesnie na własnej skórze

      jankos
  • do zaliczenia transakcji do danego miesiąca nie liczy się data samej transakcji, tylko jej księgowania- dobrze wnioskuje z regulaminu?

    simrisham Odpowiedz
  • Ja tego nadal nie rozumiem. @#$$@%@!!!!
    Mam 3 rzeczy. 1). w miesiącu np. maju wydać (jakąkolwiek kartą lub blik) 500zł żeby otrzymać zwrot 25zł. Datą „majową” ma być ponoć data księgowania, a nie data transakcji. 2). w miesiącu maju wydać jakąkolwiek kartą 500zł, żeby nie było opłaty za kartę debetową – data księgowania jak wyżej. 3). w cyklu rozliczeniowym 02-05-2017 ÷ 01-06-2017 (włącznie ?) wydać 500zł KK żeby nie było za nią opłaty.
    Tylko, ze jak patrzę na transakcje KK w „obecnym cyklu rozliczeniowym”, to nie pokazuje zakupów z 04 i 05 maja, a które mam w historii konta. DLACZEGO ?
    Przykładowo dla jednej rozliczonej 05 maja stoi: Transakcja kartą, Data operacji 05-05-2017, Data księgowania 07-05-2017
    Ewidentnie jest to OBECNY okres rozliczeniowy… Dlatego więc nie pokazuje się w zestawieniu operacji KK ?
    I dlaczego w historii konta, obciążenia wyświetlają mi się z dniem transakcji, a nie dniem rozliczenia ?? Jest nowy serwis transakcyjny i coś pozmieniali… ?

    Niech mi ktoś to wytłumaczy ! jak 6-ciolatkowi

    Be@ Odpowiedz
    • 3) — nie 500 zł w okresie rozliczeniowym, a 4 transakcje:

      Niepobierana pod warunkiem wykonania przez Klienta min. 4 transakcji bezgotówkowych posiadaną do danego rachunku kartą kredytową w bieżącym okresie rozliczeniowym, z wyłączeniem przelewów z rachunku karty, liczonych dla każdej wydanej do rachunku karty oddzielnie, i rozliczenia ich przez bank.

      Kwotowo jest liczone zwolnienie zz opłaty za wznowienie (15 k zł).

      Don Quijote de la Mancha
    • Aaaaa…. no fakt. Chyba mi się obwody przegrzały. Teraz wygląda to dużo prościej. Wielkie dzięki ;-)

      Be@
    • be@ najprościej zrezygnować z Kart debetowych a zrobić kredytówką minimum 4 transakcje za minimum 500 zł i wszystkie warunki bezpłatności spełnione i 25 zł wróci

      zenek64
    • Wszystko pokręciłam. Przecież do Premium karta jest zawsze bezpłatna (i bankomaty), niezależnie ile się nią wyda. Więc nie trzeba zamykać, a pkt 2). nie istnieje/nie ma zastosowania. Jest tylko 500zł w miesiącu i 4 transakcje w okresie rozliczeniowym KK. W regulaminie zwrotu pada sformułowanie, że transakcja musi być ROZLICZONA w danym miesiącu kalendarzowym.

      To ostatnie jest o tyle istotne, że w zestawianiach transakcji (zarówno w bankowości mobilnej, jak i internetowej), pokazywana jest data WYKONANIA transakcji. A datę księgowania można podejrzeć dopiero po kliknięciu na poszczególną operację. No ale wiemy, że jest +2 dni (sobota +3), więc dzisiejsze (wtorek) operacje rozliczą się w piątek 1 czerwca.

      Be@
    • Zmień kalendarz, bo masz nadal rok 2016 :)

      Agata
  • @Be
    Transakcje kk/kd TMUB z dnia dzisiejszego wtorek/30 maja 2017r./ zostaną zaksięgowane/rozliczone/ 1 czerwca 2017r./ czwartek/

    Waldemar Odpowiedz
  • zmiana konta na freemium po otrzymaniu premii, po czym zamnkniecie oby kart przy zero obrotów kartą = ZERO POBRANYCH OPLAT

    koles Odpowiedz
  • Poki co wszystko dziala ok. Ale i tak KK trzeba bedzie zamknac do konca roku jak sie skonczy promocyjne zwolnienie z oplaty rocznej. Zreszta cashback zapewne bedzie dzialal tylko do lutego, tak wiec pod koniec roku wypadaloby zamknac cale konto.

    kuken Odpowiedz
    • eee moze cos wymysla jak zobacza ile im kont ucieklo lub zasnelo…

      koles
    • Tak samo wymysla jak BZWBK. Beda mamic promocjami dla pierwszych 2000 osob, ale ostatecznie to i tak wiekszosc zrezygnuje.

      kuken
    • ale 2000 moze cos tam dostanie :)

      koles
    • Ale zdaje się od nowego roku wystarczy zapłacić 4 razy za kajzerkę i jest za darmo, więc póki nie będzie jasnej informacji że likwidują casback to ja trzymam kk

      Maku
    • Dokładnie, chyba wszyscy kartę otwieraliśmy w promocji zwalniającej z pierwszej opłaty za wznowienie, więc wystarczy ją zamknąć pod koniec 23 miesiąca (licząc 1 mc wypowiedzenia).

      Don Quijote de la Mancha
    • w promocji obowiązywało zwolnienie z opłaty za drugi rok korzystania z KK, więc nieprędko opłaty będą pobierane. poza tym wystarczą 4 transakcje/200 zł aby dostać 15zł cashback/nie płacić za ewentualną debetówkę do freemium

      joseba
    • Słuchajcie, jak to jest, zrobiłem obrót kartą kredytową w maju na ponad 500 zł, ale jeśli w kolejnych miesiącach schowam ją do szuflady i będę wydawał 500 zł TYLKO debetówką, to należy mi się zwrot? Bo wg pani z infolinii nie wystarczy samo posiadanie aktywnej karty kredytowej aby otrzymywać casback. Wg niej przynajmniej raz w miesiącu trzeba nią zapłacić na dowolną kwotę, nawet jeśli debetową się już 500 zł wydało….

      Maku
    • Tym razem pani z infolinii ma rację: ?

      §3. [Definicje:] […]
      8) Produkt kredytowy – […] aktywny Rachunek Karty kredytowej, na którym w danym miesiącu kalendarzowym rozliczono przynajmniej jedną Transakcję […]

      Don Quijote de la Mancha
    • możesz schować, ale jeśli nie zrobisz przynajmniej 4 transakcji to pobiorą opłatę miesięczną

      pozdrawiam

      kruczi
    • Dziękuję Don Quijote de la Mancha :) a co do 4 transakcji to dopiero od 1 stycznia 2018 roku jest taki wymóg by karta była bezpłatna

      Maku
    • To, do kiedy karta (KK) jest bezpłatna, zależy od edycji promocji w której braliśmy udział. Ja podpisywałam kilka miesięcy temu i mam w regulaminie zapis, że jest bezpłatna do 31 marca 2017.

      Be@
  • Czyli bezpieczniej schować debetówkę a płacić KK

    JJ2010 Odpowiedz
    • Nie dotyczy zakupoholików. ?

      Don Quijote de la Mancha
    • Oczywiście, a tak wracając do tematu to jak rozumiem w przypadku debetówki nie ma wymogu zrobienia przynajmniej jednej transakcji I można wszystko wyrabiać KK

      JJ2010
    • Debetówka do Premium jest bezpłatna bezwarunkowo.

      Debetówka do Freemium wymaga zrobienia transakcji na 200 zł, ale można je zrobić kredytową nie robiąc debetową ani jednej.

      Don Quijote de la Mancha
  • Taki sms jeszcze ktoś dostał? Oferta specjalna dla wybranych Klientow: 0zl za przyznanie limitu w koncie do 30.06.2017! Uproszczona procedura przyznania limitu.

    Tylko kto jest tym wybranym jak wszyscy jednym urządzeniem ztelefonizowani, jak kos spróbuję, niech da znać o co tam pytaja? xyz

    prawdziwy-xyz Odpowiedz
    • spory procent zamknietych i uspionych kont zaczyna dawac rezultat :)

      koles
    • Też dzisiaj dostałem taką ofertę via sms

      erde
    • Też mam, ale tylko na 1 z 3 kont.

      pws
    • U mnie tylko:

      „Promocja! Odwiedz Placowke T-Mobile Uslugi Bankowe, wez kredyt gotowkowy z obnizonym oprocentowaniem i odbierz 100 zl w prezencie. O szczegoly zapytaj Doradce.”

      Don Quijote de la Mancha
    • @pws , strzelam , że płeć piękna dostała , bo oni tam wiedzą , że kobiety rzadko zajrza do gazety i też łatwiej dać im kredyt. Czy się mylę? xyz

      prawdziwy-xyz
    • @prawdziwy, niestety, mylisz się, akurat ja jako jedyny dostałem, a do pięknych chyba za bardzo nie należę :D A z kolei dwie kobiety nie dostały nic :P

      pws
  • dostał ktoś dziś premie?

    Andrzej Odpowiedz
  • Na moim i żony koncie premii brak.

    Krak Odpowiedz
  • To zle kojarzysz :) Zobacz regulamin i historie swojego rachunku.

    keton Odpowiedz
  • wg regulaminu mają czas dzisiaj do końca dnia

    par5 pkt 10 Rachunek uznawany jest łączną kwotą należnej Premii za dany miesiąc kalendarzowy, nie później niż 15. dnia kolejnego miesiąca kalendarzowego (a w przypadku, gdy 15. dzień przypada na dzień wolny – w kolejnym dniu roboczym), pod warunkiem, że w miesiącu za który ma być wypłacona Premia zostały s
    pełnione warunki Promocji oraz pod warunkiem że przed dniem uznania,
    Rachunek nie został zamknięty, umowa Rachunku nie została wypowiedziana ani wariant rachunku nie został zmieniony na wariant inny niż Konto Freemium bądź Konto Premium. Przy wypłacie Premii za dany miesiąc kalendarzowy będzie brany pod uwagę wariant konta aktualny na ostatni dzień miesiąca, za który będzie wypłacana Premia.

    JJ2010 Odpowiedz
  • Hej, prośba do admina – wspominałeś kiedyś o stronie jakimcc.pl, którą stworzyli czytelnicy bloga. Jak poprosić ich o dodania jakiegoś MCC? Doładowałem konto Revolut kartą debetową i MCC to 6012. Myślę, że pasowałoby teraz dodać jak najwięcej merchantów do tej strony, bo w nowej bankowości T-Mobile, z tego co widzę, nie ma podanych kodów MCC przy transakcjach kartą. Jak zamkną starą bankowość, to szukanie MCC będzie utrudnione.

    laurento Odpowiedz
  • Witam, mam do was pytanie czy zmieniając dziś konto z Freemium na Premium (mam KK) jak zrobię transakcję na 500zł dostanę za czerwiec 25zł czy to się liczy od nowego miesiaca???

    Mirek Odpowiedz
  • Czy dostaliście premię za maj 2017? Ja do dzisiaj nic nie dostałem.
    Do tej pory otrzymałem trzy zwroty. Pierwszy za luty 2017, więc jeszcze trzy bo nie mam produktu kredytowego.
    Wysłałem już reklamację, ale czekam.

    Wojtek010 Odpowiedz
    • W maju już nie ma wypłaty premii, chyba, że masz kredytówkę ;)

      Addonix
    • Wypłata była 14.06

      cykor
    • no właśnie, mam kredytówkę i konto Premium i wydałem > 500zł, a zwrotu za maj nie ma :-(
      ps: czy nie wkurza Was, że teraz można odfiltrowywać tylko 3 miesiące w T-mobile, kiedyś pokazywał większy zakres dat

      firestarter
    • Używałeś karty kredytowej czy tylko debetowej?

      Andrzej
    • miałem nie poprawny kod mcc = 4111 – bilet skm, 4111 (określający m.in. usługi transportowe)

      firestarter
  • ja kredytówkę w maju już mam, umowa zawarta jakoś na początku miesiąca, premii na razie brak, reklamacja poszła, bo chyba nie musi być tak, aby kredytówka była pełny miesiąc

    JJ2010 Odpowiedz
    • W miesiącu za który ma być wypłacona premia trzeba mieć aktywna kartę kredytową i przynajmniej raz jej użyć

      Andrzej
    • W maju wydałem ponad 800 zł kartą kredytową a zwrotu nie dostałem, okazało się, że nie wyraziłem jakiejś zgody na sprawdzanie mnie w historii BIK przez bank, przez telefon konsultantka włączyła mi tę zgodę i powiedziała że od czerwca już mi się zwrot będzie należał a za maj przepadł. W związku z tym napisałem reklamację dość ostrą i mi 25 zł oddali za maj

      Maku
  • Witam

    dzisiaj byłam założyć konto w T-mobile i okazało się, że od 19.06 do 31.08 (wg pani w okienku) nowi klienci mogą zakładać konto oszczędnościowe na 3% przez 3 M na kwotę do 50 tys. Może warto prześwietlić tę ofertę. Oczywiście dodatkowo do cashbacku

    Katarzyna Odpowiedz
  • Warto dodać, że Pani mi powiedziała, iż to konto trzeba założyć PRZY zakładaniu konta Freemium lub Premium, a nie potem za 2 czy 3 dni w systemie. Lub jak rozumiem, zaznaczyć opcję otwarcia takiego konta, jeśli zakładacie np. Premium prze kuriera, ja akurat byłam w oddziale

    Katarzyna Odpowiedz
  • oraz oprocentowanie 3% włącza się w chwili pierwszego wpływu na konto, natomiast w umowie konta jest wpisane oprocentowanie standardowe – żeby nie było zdziwienia…

    Katarzyna Odpowiedz
  • Witam. 29.06 dostałam wiadomość o zmianie toip z dniem 1.09. Czy te zmiany są podstawą do zamknięcia konta bez zachowania okresu wypowiedzenia?

    Asia Odpowiedz
  • Rozmawialiśmy o tym, że transakcje kartą TMUB księgują się po 2 dniach (z wyjątkiem soboty: 3 dni), a tymczasem moje zakupy w eCattefour za pomocą masterpass’a z niedzieli nadal wiszą w systemie jako „kwota zablokowana”. Mimo, że jest już piątek. Mam nadzieję, że do końca miesiąca się rozliczy… W każdym razie weźcie pod uwagę takie opóźnienie przy swoich kalkulacjach.

    Be@ Odpowiedz
  • Z Deichmanna wiszą blokady z tydzień jak nie dłużej przy zamawianiu przez neta.

    pws Odpowiedz
    • Cześć.To nie masz już Impry, że synkiem płacisz?

      rw8888
    • @rw8888, nigdy nie miałem Impresji jeśli o to Ci chodzi, a tam kupowałem ostatnio jak był błąd z rabatem na ostanie pary.

      pws
  • @Be@ i ja zwróciłem uwagę na długie księgowanie ostatnimi czasy płatności w necie. Moje robione 8.07 do wczoraj wisiały jako „kwota zablokowana”. Będzie to miało znaczenie przy transakcjach w ostatnich dniach miesiąca. Lepiej nie czekać na ” ostatnią chwilę”

    Krak Odpowiedz
    • Od września do zwolnienia za opłaty (za konto Premium lub za kartę Freemium) będzie liczył się czas wykonania transakcji (a nie jej księgowania, jak jest to teraz). Pytałam się, czy tak samo będą liczone zwroty za zakupy i dostałam odpowiedź, że na razie nie mają informacji, żeby coś miało się zmienić w regulaminie Zwrot Za Zakupy. Czyli suma wydatków miesięcznych uprawniających do zwolnienia za opłaty i do uzyskania zwrotu za zakupy – rozjeżdża się w czasie. Przy transakcjach internetowych nawet o tydzień…
      Może wy też spytajcie o to samo… im więcej będą mieli takich uwag, to może to poprawią, że nie trzeba będzie pilnować dwóch terminów – tylko jednego.

      Be@
    • Przesunięcie tygodniowe – to jednak wariant optymistyczny. Zakupy internetowe masterpass z 9 lipca nadal się nie rozliczyły.

      Be@
  • Jest premia na koncie!

    koles Odpowiedz
  • Potwierdzam

    Andrzej Odpowiedz
  • A czy w przypadku posiadania dwóch kont nalicza Wam teraz poprawnie premię?
    Ja mam jedno Premium i jedno Freemium. Premium jest tym rachunkiem, które było wcześniej dodane do promocji, więc na nim powinni naliczać premię. Mam od nich potwierdzenie, że właśnie to konto zostało wcześniej objęte promocją.
    Ale uparcie naliczają tylko 15 PLN na Freemium zamiast 25 na Premium. Reklamacja odrzucona bez podania żadnych argumentów, tylko z cytowaniem Regulaminu promocji, że nalicza się na koncie, które pierwsze przystąpiło do promocji.
    Napisałem odwołanie, ale na razie bez odpowiedzi.

    em Odpowiedz
  • Jest 2X 25 i u mnie i u żony.

    Eugeniusz Odpowiedz
  • Ja nie mam premii, napisałem reklamację…swoją drogą w regulaminie jest napisane, że jeśli 15sty wypada w dzień wolny to mają czas do następnego roboczego na wypłatę premii, ale że wy już dostaliście to nie będę czekał z założonymi rękami.

    Maku Odpowiedz
  • również nie dostałem premii, do tej pory miałem dwa konta premium – jedno w czerwcu przekształciłem na fremium, by kartą kredytową mniej płacić, wydałem w czerwcu ponad 500 dobrymi kodami i brak premii

    conrad_88 Odpowiedz
  • u mnie zwrot jest także 14 dodany na koncie :)

    konrad Odpowiedz
  • Dzwonia z propozycja zwiekszenia limitu na karcie kredytowej. Wysmialem ich z informacja ze po obcieciu moneybacku nie ma to sensu. Prosze pamietac w przyszlosci o naszej ofercie! :-)

    aaaa Odpowiedz
  • Co jako posiadacze KK planujecie po nowym roku? Rezygnujecie, czy daje sie negocjowac anulowanie wysokich oplat rocznych? W sumie to moze nie miec znaczenia, bo MB pewnie bedzie tylko do lutego.

    keton Odpowiedz
  • Nie wiem czy dobrze pamiętam, ale czy to nie TMUB od wrześnie do moneybacku będzie liczyła się data transakcji, a nie księgowania ?

    Krak Odpowiedz
  • czy wam tez sie transakcje za lipiec z 29 lipca nie rozliczyły do 31 lipca, bo była awaria w banku..? nie mozna było sie zalogowac do banku 31 lipca

    konrad Odpowiedz
    • To nie kwestia awarii… Ktoś kiedyś tu rozgryzał system księgowania w TMUB, i generalnie księgowanie trwa 2 dni kalendarzowe, poza transakcjami sobotnimi, które księgowane są we wtorek…

      ls5
    • Chodzi oczywiście o transakcje „stacjonarne” (retail), bo CNP (np. netowe) mogą się księgować znacznie dłużej.

      Don Quijote de la Mancha
    • Nie zaszkodzi napisac reklamacje powolujac sie na awarie z 31 lipca i inne transakcje z lipca (dobrze jesli nie bylo soboty) ktore rozliczyly sie w dwa dni. Reklamacje uznaja jako rekompensate za problemy z logowaniem :)

      aaaa
    • Mnie się jeszcze nie rozliczyła transakcja z 9 lipca (dziś akurat miesiąc). Po prostu zniknęła z systemu i jej nie ma.

      Be@
    • Możliwe, że bank nie dostał potwierdzenia z terminala, więc transakcja zniknęła, ale kwota wróciła Ci do środków dostępnych

      Aleksandra
  • Czy jakieś zmiany nastąpiły w przekazie euronet? Nie przeszedł mi dziś (za mały limit) na odbiorcę, który nie miał jeszcze 2k odebrane. Inny bankomat chciał ode mnie wpisywania imię nazwisko i nie wiem co jeszcze, bo zrezygnowałem. Ktoś coś?

    karampuk Odpowiedz
    • według regulaminu można odebrać 4k
      a ten odbiorca nie miał przypadkiem jakichś nieodebranych przekazów ?
      po własnych próbach wydaje mi się, że nieodebrane też zmniejszają limit

      pozdrawiam

      kruczi
    • no właśnie nie – wszystko zapisuję (żeby nie zginąć) . Jeszcze raz spróbowałem i pokazał mi limit dostępny do wysokości 2k (wysyłający też do 2k). Może coś zmieniają a regulaminu jeszcze nwego nie ma (tak samo z tymi danymi). W bankomacie regulamin małymi literkami i się nie doczytam (nawet w okularach)

      karampuk
    • „W bankomacie regulamin małymi literkami i się nie doczytam”
      — chodzi CI o te wydruki? Pamiętam, jak na mnie na BP dziwnie patrzyli, gdy mi bankomat wypluwał te zadrukowane wstęgi. ?
      Niewątpliwie nie ma możliwości przeczytania tego stojąc przed bankomatem…

      A jak chodzi o sedno, to niestety nie pomogę, bo już dawno wyczerpałem swój limit na 2017… ?

      Don Quijote de la Mancha
    • te druczki to zaraz wyrzucam, ale mówię o regulaminie wyświtlanym na ekraniku bankomatu.zresztą obydwa są do kitu. Z wpisywania nazwiska zrezygnowałem, mój drugi bankomat jeszcze nie wymaga, limity niby bez zmian a nie puszcza. Czas rozstania z usługą coraz bliższy

      karampuk
    • Wczoraj nadawca nie mógł już nadać tyle ile trzeba tylko mniej , bo pokazywało , że limit na ten rok kalendarzowy został wyczerpany. Jeszcze nie sprawdzałem dokładnie ale limit nadania nie został wyczerpany. A może pesel wykazał , że to prababcia i limit przez to obniżyli? xyz

      prawdziwy-xyz
    • ja miałem jeszcze trochę limitu na wysyłanie, natomiast dla odbiorcy wyszło mi przekroczenie limitu i pokazał się dostępny – odbiorca 150 (po podliczeniu wcześniejszych daje to 2k) wysyłający 1400 ( daje to też łącznie 2k). Na razie zmieniłem odbiorcę na jeszcze niewykorzystanego. To wpisywanie nazwiska itp uciążliwe, ekran dotykowy co chwilę źle działał, w drugim bankomacie nie ma dotykowego i jeszcze przeszło bez danych

      karampuk
    • tak, to co zrobili z przekazami bankomatowymi to jakas porazka… cos jest tam totalnie pokrecone bo:
      – na dotykowcach trza klepach dane – nigdy mi sie nie udalo nic nadac mimo podawania poprawnych danych! a np. w tym samym czasie na zwyklych udalo sie nadac… cos tam nie trybi
      – limity: mam niewykorzystany limit nadan na moim peselu, na pewno polowa zostala – bankomat wywala bledy
      – nadalem przekaz, nie zostal odebrany przez odbiorce, no wiec ide i klikam „zwrot” – a bankomat na to ze moj pesel nie jest moim peselem i nie odbiore wlasnych pieniedzy!!! cos sie spierniczylo im i pokrecili pesele nadawcy z odbiorcy /a przeciez przy nadawaniu nie podaje peselu odbiorcy/ a wzieli to stad ze podalem nr tel odbiorcy powiazany z jego peselem… final byl taki ze musialem zgadywac zeby odebrac swoje pieniadze „zwrotem” to musialem podac pesel odbiorcy! tak wiem – chore to… wscieklem sie wowczas na poczatku lipca tak mocno na ta usluge ze zaprzestalem jej uzywac – juz wole zabke, zaplace drobna prowizje ale dziala bez zarzutu :)

      sunwoj1
  • W niektórych bankomatach Euronetu wprowadzono strasznie upierdliwy, utrudniający operację i zabierający czas -obowiązek podania danych osoby dokonującej przekazu bankomatowego- z karty- i osoby go odbierającej/ imiona- dwa jak ktoś ma, nazwisko, PESEL, telefon- nadawcy i odbiorcy przekazu/. Limity na ten rok b/z: 2000 nadanie, 4000 odbiór. Interweniowałem telefonicznie. Miła Pani poinformowała, że Euronet planuje rozszerzyć obowiązek „klepania” tych danych na wszystkie bankomaty/ sic!/.
    Protestowałem ale powiedziała, że musi być dużo takich protestów aby wstrzymać wymianę oprogramowania na te z podawaniem danych. Protestujmy- piszmy e-maile, telefonujmy.

    Eugeniusz Odpowiedz
  • Don mam prywatne pytanie do Ciebie ale nie chcę tego nagłaśniać aby znowu nie było zmiany MCC jak w przypadku Poczty Polskiej. Mój e-mail eugeniusz077małpawpkropkapl;Napisz jak możesz i chcesz.

    Eugeniusz Odpowiedz
  • Dzięki Don. Wysłałem Ci e-meila. Do jutra. Dobranoc.

    Eugeniusz Odpowiedz
  • Dostaliście dzisiaj zwrot 25 złociszy? Wszak 14 a u mnie konto puste.

    Skylla Odpowiedz
  • Dostaliśmy dzisiaj, po raz pierwszy od 3 miesięcy bez składania reklamacji, jestem pod wrażeniem :)

    Maku Odpowiedz
  • Jest 2*25 pln. Ja i mąż.

    Beata2 Odpowiedz
  • Czy zwrot 5% jest naliczany za wszystkie płatności blik? Czy jest tak przy transakcjach kartą?

    Tom12 Odpowiedz
  • Czy jeśli w promocji z Tesco zamiast bonów bank oddłużył saldo karty, to pomniejsza to wymagany obrót 500złw miesiącu? Chyba nie powinno, bo to dwie różne kwestie?

    JJ2010 Odpowiedz
  • Czy może ktoś mi podpowiedzieć ( interesuje mnie sprawdzona wiadomość ) czy za zakupy w aptece internetowej i u optyka otrzymam 5% zwrotu?

    Andrzej Odpowiedz
  • Coś sie pozmienialo w serwisie Tmobile, nie widze w tym nowym programu poleceń ;(

    Jox Odpowiedz
  • Czy w związku ze zmianami rozliczeń i skierowań zwalniających z opłat jeśli dziś wykonam płatność kartą to naliczy mi cashback na wrzesnien czy jeszcze na sierpień?

    Romek Odpowiedz
  • a gdzie w nowym systemie jest kod mać płatności?

    Romek Odpowiedz
  • Skomentuj

    Chcesz mieć pewność, że nikt inny nie podpisze się twoim nickiem? Zarejestruj się (lub zaloguj) na LiveSmarter!

    Ostatnie wpisy