200 zł za wyrobienie karty kredytowej Santander Consumer Bank

Zakończona

Do grona instytucji premiujących wyrobienie swojej karty kredytowej dołączył właśnie kolejny bank. Do 13 sierpnia 2021 roku za wyrobienie karty kredytowej Visa Comfort Santander Consumer Banku i dowolną transakcję otrzymamy w prosty sposób 200 zł premii!

200 zł za kartę kredytową Santander Consumer Bank

Zyskaj 200 zł na start z Santander Consumer Bank

Aby skorzystać z promocji należy złożyć promocyjny wniosek o kartę Visa Comfort i zawrzeć umowę zdalnie nie później, niż 13.08.2021. Do wyboru mamy przelew bądź kuriera. Co istotne: nie obowiązują tu żadne dodatkowe warunki (jak np. okres karencji). Bank jednak ma prawo odmówić wydania nam karty, jeśli uzna naszą zdolność kredytową za zbyt niską – co jest standardową procedurą.

Co dalej? Teraz wystarczy, że wykonamy dowolną transakcję kartą nie później, niż do 30.09.2021. Jej zaksięgowanie powinno nastąpić w ciągu maksymalnie 7 dni od tej daty. Bank też zastrzega, że nie mogą to być „ułatwiacze” obrotu kartą, czyli płatności w miejscach z kodami MCC 7995, 4829, 6010, 6012, 6051, 6211, 6540 oraz doładowania portfeli cyfrowych typu Revolut, SkyCash czy PayPal. Generalnie każda „normalna” płatność w sklepie spożywczym, markecie czy na stacji paliw będzie OK.

I… to w zasadzie tyle! Jeśli nasza umowa będzie ciągle aktywna, a my będziemy spłacali zadłużenie na czas (brak zaległości wyższej niż 50 zł i dłużej niż 10 dni) to bank przyzna nam nagrodę. 200 zł zostanie nam przekazane na rachunek karty do 31.10.2021.

Ile kosztuje karta Visa Comfort?

Standardowo posiadanie karty Visa Comfort jest płatne i wynosi 9,5 zł miesięcznie. Z opłaty możemy być jednak zwolnieni, o ile wydamy w danym okresie miesięcznym (liczonym od dnia aktywacji karty) min. 1000 zł.

A może TurboKARTA z moneybackiem do 5%?

Na koniec dodam, że w ofercie Santander Consumer Banku jest również druga karta kredytowa – TurboKARTA. Za jej wyrobienie nie otrzymamy premii, jednak będziemy mogli zgarniać comiesięczny moneyback (do 30 zł miesięcznie). Kwota zwrotu jest zależna o miejsca transakcji. I tak:

  • 5% zwrotu otrzymamy za płatności w:

    samodzielnych myjniach samochodowych, tj. nie funkcjonujących w ramach stacji paliw

    (kod MCC: 7542)

  • 3% zwrotu otrzymamy za transakcje w restauracjach (kody MCC: 5811, 5812, 5813, 5814)
  • 1% zwrotu otrzymamy natomiast za transakcje na stacjach paliw (kody MCC: 5541, 5542, 5983)

Oprócz tego opłata za kartę jest niższa i wynosi 6,9 zł miesięcznie (możemy być z niej zwolnieni po wydaniu 1000 zł miesięcznie – a przecież po to wyrabiamy kartę, aby z niej aktywnie korzystać).

Nie przegap!

Komentarze

  • Czy w zrobieniu obrotu 1000 zł przyjaciele pomogą? Do nagrody są wyłączenia, ale do bieżącego obrotu raczej nie. Co sądzicie?

    Beata2 Odpowiedz
    • Też mi się tak wydaje, podobnie jak przy KK TMUB, gdzie żeby dostać premię konieczne są dobre MCC, ale do zwolnienia opłaty mogą już być przyjaciele.

      Eryk
    • O to pytanie klucz… ;)

      marsid
    • Będzie OK. Jest zwykły, prosty zapis w TOiP:

      Wysokość opłaty uzależniona jest
      od wartości rozliczonych transakcji
      bezgotówkowych liczonych w okresie od
      dnia następnego licząc od dnia naliczenia
      opłaty miesięcznej do dnia naliczenia
      kolejnej opłaty miesięcznej

      Nie komplikujmy :)

      Michał
    • hej Beata2.
      Moglbym prosic o kontakt na maila (tak jak moj nick i do tego @wp.pl).
      bo chcialbym poznac przyjaciół ktorzy pomagaja w robienu obrotow :)
      z gory dzieki

      michal1607
    • A czy przyjaciel R nie pobiera prowizji za doładowanie kredytówką? Czy może jakiś inny przyjaciel tego nie robi na pewno?

      Adam546
    • Chyba tylko Citi pobiera

      marsid
    • kilka razy zdarzaly sie podmianki typu transakcji z bezgotowkowej na gotowkowa
      rozne banki, rozni operatorzy platnosci np google pay

      aaaa
  • W jaki sposób wymagaja potwierdzenie dochodow?

    TomekW Odpowiedz
    • U mnie obyło się bez potwierdzenia dochodów, ale konsultantka mówiła, że w razie czego konieczny będzie wyciąg z konta na który wpływa wynagrodzenie.

      Eryk
    • Oświadczałeś tylko wysokość dochodu czy formę zatrudnienia/czas trwania umowy też?

      Wit
    • Wszystko, wysokość dochodu, długość umowy, stanowisko, nazwę firmy, NIP, adres, wielkość zatrudniania i nie pamiętam co tam jeszcze chcieli.

      Eryk
    • Czyli osoby na zleceniu odpadają?

      Ja123
  • a czy posiadanie Turbo karty wyklucza z promocji?

    karampuk Odpowiedz
  • Nie wyrobie tysiaka ale licząc nawet 9,5 zł za mc do kwoty nagrody opłaca się jak będzie zdolność.

    pytajnik Odpowiedz
  • Po jakim czasie od wysłania formularza następuje kontakt i czy wszystkie zgody na formularzu są potrzebne?

    Bolo Odpowiedz
    • U mnie kontakt był tego samego dnia po 3-4h

      Eryk
    • U mnie odezwali się po 4-5h, konsultantka mówiła, że bardzo dużo wniosków teraz mają. Procedura przez telefon (dla nowych klientów) dłuuuga – ja byłam 40min na linii.

      asi
    • A kazali coś przysłać? Jakieś wyciągi z banków, oświadczenia pracodawcy itp?

      Ja123
    • U mnie odezwali się dosłownie chwilę po wypełnieniu wniosku. Zgody nie są wymagane

      marsid
    • Nie chcieli potwierdzenia dochodów :) Najszybsza akcja z założeniem z kk jak żyje xD

      marsid
    • Masz u nich jakieś konto?

      Ja123
    • W zwykłym Santanderze mam w tym Consumer nigdy nic nie miałem wcześniej.

      marsid
    • Ja też mam tylko w „zwykłym” Santanderze, ale to dwa różne banki i byłam traktowana jak nowy klient (wg konsultantki). U mnie też wszystko na oświadczenie, bez dosyłania żadnych dokumentów. Jedynie wymagany był przelew weryfikacyjny z innego konta.

      asi
  • Czy po otrzymaniu nagrody, można od razu zlikwidować kartę?

    mt Odpowiedz
    • tak, 200zł dodawane jest jako nadwyżka na kartę, więc dostajesz kasę, wydajesz ją i zamykasz
      PS. regulamin ma tylko 2 str – można samemu w minutę tę kwestię ogarnąć

      KrzysiuJarzyna
    • W regulaminie promocji nie ma nic na ten temat. W regulaminie karty nie znalazłem czy jest jakiś minimalny okres na trzymanie karty. Dlatego zapytałem.

      mt
  • Rozumiem, że w listopadzie można z karty zrezygnować. Czy może przewidzieli za to jakieś kary ?

    MW. Odpowiedz
  • Czy za pierwszy miesiąc (jeśli umowa zawarta została w sierpniu) opłata jest naliczana czy ten 1000 zł trzeba wydać dopiero we wrześniu (pierwszym pełnym miesiącu)?

    Donald Odpowiedz
    • Pierwsza opłata naliczana jest i obciąża przyznany limit kredytowy w dniu aktywacji karty,
      każda następna – w odstępie miesięcznym.

      Adam546
    • Właśnie zauważyłem że startuję od razu na -9,5zł. Czyli zwracają opłatę jak spełniony zostanie warunek bezpłatności?

      Pietia
    • Nie. Pierwszej opłaty nie zwracają. Naliczana jest w dniu aktywacji karty. Dopiero teraz pracujesz na zwolnienie z kolejnych opłat.

      Adam546
    • Skąd pewność, że pierwszej opłaty nie zwracają?

      marsid
    • Chyba źle zinterpretowałem zapis TOIP. Prawdopodobnie powinni zwrócić rownież na 1 miesiąc. Przepraszam za wprowadzenie w błąd.

      Adam546
  • Nie działa ta strona. Jest inna?

    Sylwester Odpowiedz
  • Czy możecie się normalnie zalogować przez aplikacje lub www? U mnie występuje problem.

    kerm-it Odpowiedz
  • Opłata liczona jest od cyklami rozliczeniowymi liczonymi od dnia aktywacji karty. Czy to znaczy, że można teraz podpisać umowę, a aktywację karty przeciągnąć w czasie o kilka tygodni kiedy już kartą do nas przyjdzie, żeby opóźnić ten pierwszy cykl rozliczeniowy? Czy jest jakiś limit czasu do kiedy musi nastąpić ta aktywacja?

    Paweł Odpowiedz
    • Aktywację karty możesz zrobić najwcześniej jak ją dostaniesz.

      Bolo
    • @Bolo ja wiem. Chodzi mi o to czy po otrzymaniu karty można odczekać jakiś czas z aktywacją, żeby opóźnić sobie rozpoczęcie cykli rozliczeniowych wymagających płatności 1000zl miesięcznie. Mam co prawda przyjaciół, ale nie chciałbym ich nadużywać :)

      Paweł
    • Możesz opóźnić, ale z kolei opóźniasz też spełnienie warunków promocji, więc wg mnie nie ma co czekać. Opłata 9,5 chyba będzie zwracana po wyrobieniu obrotu.

      Bolo
    • No wiem, ale tak sobie myślę, że skoro i tak nagroda ma być przyznana do 31.10 to pewnie wszyscy dostaną w tym samym czasie, więc nie ma co się spieszyć, a czasu na wykonanie tej płatności kartą na potrzebę promocji jest sporo :)

      Paweł
    • ja tez tak robię, aktywuję dopiero we wrześniu :)

      agnes_kawa
  • Czy ktoś kto ma kartę Turbo założył drugą kartę? U mnie podczas rozmowy konsultant powiedział, że nie mam możliwości założenia karty, ale pożyczkę gotówkową to może mi zaproponować :(

    Ciekawski Odpowiedz
  • Nie widać żadnego okresu karencji, dobrze patrzę?

    JJ2010 Odpowiedz
  • dzwonią do mnie już drugi raz i cisza w głosniku….z nr kierunkowego 71 ……

    Marcin_Liv Odpowiedz
    • U mnie to samo. Cisza w słuchawce.

      Michał
    • Także u mnie. Z nr kier. 71-Breslau. Jako,że WBK uciekł z Poznania – z zasady nie odbieram, lecz tym razem się zmusiłem. Nawet staram się coś powiedzieć, by uruchomić ew. bramkę głosową, ale nadal cisza…

      qq
    • Też miałem 3 takie telefony, dopiero za 4-tym razem było połączenie.

      Bolo
    • U mnie wczoraj podobnie – kilka głuchych telefonów po południu i wieczorem, a dzisiaj już żadnego. Zastanawiam się czy już dla mnie po promocji, czy może gdzieś to zgłosić.

      BiancaM
    • No nie, to już zaczyna być irytujące. Znowu głuchy telefon i rozłączenie po czekaniu, a nuż się ktoś odezwie.

      BiancaM
    • Mnie się udało ale chyba za 6-7 razem

      Marcin_Liv
  • Jaki jest minimalny limit na karcie kredytowej w Santander Consumer, o który można wnioskować ?

    Ernest Odpowiedz
  • Witam. Jaki jest minimalny limit na karcie kredytowej w Santander Consumer, o który można wnioskować ?

    Ernest Odpowiedz
  • W ciągu pół godziny od złożenia wniosku telefon i umowa podpisana przelewem, najniższy limit wziąlem 1000 pln, żadne z 6 odczytywanych zgód niewymagane, opłata przy pierwszym okresie rozliczeniowym karty (wziałem 22-go), tak przynajmniej twierdził konsul ale nie brzmiał przekonująco ;-)

    JoX Odpowiedz
    • aaaaa oczywiście żadnych zaświadczeń, wszystko na „oświadczenie”, bezproblemowo dają max limit czyli 5k (poniżej średniej krajowej, dużo innych kart)

      JoX
    • A mi nie dali karty. Ciekawe co było powodem. Może to, że nie mam samochodu a o to pytali :D

      Adam546
    • A czy można obniżyć limit ? wziąłem 5k a chciałbym obniżyć na 2k. Czy ktoś się spotkał z takim zabiegiem ?

      luic
    • też powiedziałem że nie mam auta więc to nie to ;-) .. i to raczej obniża zdolność (koszty utrzymania)

      JoX
    • @Adam546,
      u mnie wyszło dość zabawnie. Najpierw po kilku głuchych telefonach, setce pytań, sprawdzeniu w BIK dowiaduję się, że mam zdolność kredytową na 5 tys, a ja wnioskuje tylko na 1 tys, to bez problemu kartę powinien mi „inspektor” banku przyznać. I zonk -odmowa. Trochę mnie to wkurzyło ale jako, że mam niezbyt wysoki dochód i sporo doświadczeń z bankami, odpuściłam bez większego żalu. Tak właściwie z ciekawości zerknęłam w Panel Klienta (był w mailu) i wypatrzyłam mały błąd w nazwisku. Odpowiedziałam chyba na tego odmownego maila i zgłosiłam o tym błędzie. Po chwili telefon od tej samej konsultantki i ponowna próba wysłania danych do „inspektora”, który tym razem przyznał mi kartę. Nie wiem to było u Ciebie ale może być podobnie.

      BiancaM
    • Żeby obniżyć limit na Turbo Karcie, musiałem podejść do oddziału i ręcznie wypisać formularz. Zajęło im to jakieś dwa tygodnie i kosztowało mnie 10 pln.

      hasz
    • Ja nie dostałem żadnych maili. Pan na infolinii stwierdził że jest wynik negatywny i że mam próbować za miesiąc – półtorej to może coś się zmieni. A dzień wcześniej dostałem KK na 2K w BNP – bez żadnego problemu.
      W dodatku trafił mi się bezczelny typ, który trzymał mnie na HOLD przez 20 minut, gdzie pod koniec chyba niechcący włączył mu się mikrofon i słyszałem jak do kogoś powiedział prześmiewczo – „chyba go już 20 minut tam trzymam…”. Strasznie głupio mu się zrobiło jak powiedziałem, że to było słychać.

      Adam546
    • >>>odmownego maila.
      Za jaki czas przychodzi ten odmowny mail ?

      Bogdan
  • Jesli przelew weryfikacyjny nie przejdzie, to mozna zmienic zawarcie umowy na kuriera? Dzwoniąc na infolinie?

    Bańka Odpowiedz
  • Jak można pozniej szybko zamknąć tą kartę? Potrzebna wizyta w oddziale?

    przemoo7 Odpowiedz
  • Przy próbie doładowania R pojawia mi się komunikat, że usługa dla tej karty jest zablokowana. Wczoraj aktywowałem kartę, a dzisiaj dokonałem pierwszej transakcji stykowej z pinem.

    Eppe peppe Odpowiedz
    • Pewnie to kolejna zablokowana dla Rv karta. Dobrze, ze chociaz oplat nie naliczaja jak Citi

      keton
    • Ja normalnie doładowałem więc raczej nic nie zablokowali

      marsid
    • Zasilenie R zwalnia z opłaty za kartę?

      kerm-it
    • Do transakcji internetowych, także R trzeba ustawić hasło (w szczegółach karty). Dopiero wtedy można wykonywać autoryzację dwustopniową. Pierwsza to kod na podany telefon, a druga to właśnie hasło uwierzytelniające.

      JanK
  • Dostałem smsa że mam do nich zadzwonić jak karta dotrze. To jakiś wymóg czy olać to?

    jojo Odpowiedz
    • Ja to zlałem

      marsid
    • Mi konsultant podczas wnioskowania też zasugerował, że mam zadzwonić jak karta dotrze, aby ją aktywować. Na pytanie czy to konieczne i czy nie można przez internet, to powiedział, że mogę spróbować aktywować sam, ale że niby jakieś kłopoty z tym wcześniej były. Ja swoją już aktywowałem przez internet, ale jeszcze nią nie płaciłem.

      michal-100
  • Przygotujecie sobie czas.
    Spędziłem 40 minut na telefonie z konsultantem i karta założona.

    Forumowicz Odpowiedz
  • Wniosek o dziewiątej wyslalem- za 30 min telefon, 10 min rozmowy i weryfikacja- poszło błyskawicznie.

    heniek131 Odpowiedz
  • Po jakim czasie dostaliście zwrot przelewu weryfikacyjnego? U mnie minęły już 2 dni i zwrotu nie ma. Mimo że robiłem go z banku, który był ja liście szybkich przelewów (Getin). Niby symboliczna złotówka, ale niesmak pozostaje.

    Paweł Odpowiedz
  • Doladowywaliscie R za pomocą tej karty ? U mnie komunikat że serwis zablokowany dla doładowywania R…

    pawel07 Odpowiedz
  • Udało Wam się dodać kartę do G.Pay?

    jojo Odpowiedz
  • Na www. wciąż nie widzę karty. Aktywowałem przez infolinię. Pokaże się karta? Póki co nie mam nawet jak spłacić transakcji….

    jojo Odpowiedz
  • Ja kartę aktywowałem w app. Ustawiłem PIN ale w sklepie pinu nie przyjmował. Spróbowałem 3 razy. Dzwoniłem na infolinię, najpierw od jednej konsultantki usłyszałem, że skoro karta ma datę ważności 08/25 tzn. że będzie ważna od 1 września dopiero. Pytałem jej skąd się jej to wzięło, bo dla mnie to bzdura, zwłaszcza że to moja pierwsza karta, a nie kolejna wydana w związku z upływem ważności starej. Nie umiała mi pomóc i bez słowa rozłączyła się i połączyło mnie z innym konsultantem. Ten z kolei stwierdził, że podałem 3 razy zły pin, karta jest zablokowana, odblokowanie karty kosztuje 10zl. Pin podawałem na 100% prawidłowy, powiedziałem że w takim razie rezygnuje z karty. Uzyskałem informacje że trzeba to zrobić pisemnie. Na drugi dzień dzwoniła konsultantka która widzi że były 3 błędne autoryzację pinem i prosi abym wykonał transakcje z pin aby potwierdzić u nich, że wszystko jest ok. Nie chciało mi się jej tłumaczyć, że dopiero co stwierdzono, że karta jest zablokowana. W aplikacji jeszcze raz zmieniłem PIN, poszedłem do sklepu, transakcja przeszła. 3 dni po, pocztą przyszedł PIN do karty ;) Po wypłacie premii (o ile wypłacą) zamykam kartę. Kiepska obsługa, do tego brak Google Pay.

    grzeg Odpowiedz
  • Żaden przelew nie przyszedł 3 sesją do wbk z kilku innych banków . Ktoś jeszcze tak ma ? Coś ten wbk nie lubi poniedziałkow . xyz

    prawdziwy-xyz Odpowiedz
  • Pytanie, kiedy zwracana jest opłata za KK w SCB? Czy pierwsza opłata została też zwrócona?
    To chyba jedna z niewielu KK, którą można spłacać blikiem, czy spłata księguje się od razu?

    abc Odpowiedz
  • U mnie 20 września pobrana opłata 9,50 i tego samego dnia zwrócona. Ale to chyba za spełnienie warunków w kolejnym cyklu rozliczeniowym. Nie widzę, żeby zwrócili opłatę, która pobrali na start na początku sierpnia.

    Paweł Odpowiedz
  • Dodam, że 20 września to środek cyklu rozliczeniowego u mnie bo mam ustawiony wyciąg na 10 dzień miesiąca, więc dzień opłaty wybrali ni z gruszki mi z pietruszki.

    Paweł Odpowiedz
    • 20 września to pewnie dzień aktywacji, i tak beda pobierac z miesiecznym okresem

      Marcin_Liv
    • Moim zdaniem w dniu aktywacji pobierają nową opłatę i zwracają poprzednią…wydaje się, że przy zamknięciu kk 1 opłata będzie nie do odzyskania…

      abc
  • A jak się ją zamyka?

    heniek131 Odpowiedz
  • Co to jest dodatkowe hasło uwierzytelniające w SCB, po wpisaniu kodu sms 3D secure? Wyskoczyło mi jak chciałem doładowanie AIONa zrobić.

    abc Odpowiedz
  • Mam kartę kredytową oraz dostęp do bankowości internetowej Banku i chciałabym dodatkowo otworzyć konto oszczędnościowe ale nie wiem jak:) W bankowości int. nie widzę takiej opcji, a z kolei składanie wniosku o to konto ze strony Banku wiąże się ze standardowym procesem zakładania konta tj przelew weryfikacyjny, dowód osobisty, hasła do bankowości itd.

    BiancaM Odpowiedz
  • Odnośnik z serwisu transakcyjnego faktycznie przerzuca do wniosku jakby ze strony, trzeba też wpisać swoje dane i jest przelew weryfikacyjny.
    Jednak zaraz po tym konto oszczędnościowe jest widoczne w panelu.
    Uruchamiałem je w zeszłym tygodniu.

    mbo Odpowiedz
  • Gdzie jest ten odnośnik w bankowości int.? Ja go nie widzę ani we wnioskach ani w Oszczędnościach.

    BiancaM Odpowiedz
  • Tak przy okazji zapytam o opłatę za przelew z rachunku KK. W TOiP nie ma takiej pozycji -jak to jest w innych bankach. Widnieje tylko opłata za wypłatę gotówki. Pytam na poczet ewentualnej nagrody, która wkrótce powinna wpłynąć na konto karty.

    BiancaM Odpowiedz
  • Zakładka oferty i wnioski

    mbo Odpowiedz
  • Czy komuś też naliczyła się opłata pt. „PAKIET USŁUG BANKOWYCH” 4.40zł? U mnie z datą 30.09, zaksiegowana 5.10

    asi Odpowiedz
    • Widzę, że wcisnęli mi jakieś dziadostwo, Pakiet usług Premium, oczywiście nie wnioskowałam.. sprawdźcie u siebie. Wypłacą nagrodę i trzeba jak najszybciej uciekać :/

      asi
  • jest premia

    Marcin_Liv Odpowiedz
  • U mnie też siedzi

    marsid Odpowiedz
  • Czy u Was jest w Historii widoczne jakieś uznanie z tytułu nagrody ?
    Pytam bo wydaje mi się że zadłużenie jest mniejsze ale nie widzę w historii karty żadnego przelewu nagrody ?

    luic Odpowiedz
  • Czy można jakoś szybko bez opłat wyciągnąć premię ‚u przyjaciół’?

    przemoo7 Odpowiedz
  • Ktoś już zamykał kartę? Da się bez wizyty w oddziale?

    marsid Odpowiedz
  • 200 wpadło.Mowicue że trza dzwonić żeby zamknąć kartę?

    heniek131 Odpowiedz
    • Można też wysłać skan wypowiedzenia mailem, albo poprzez formularz na stronie (również trzeba dołączyć skan)

      grzeg
    • @grzeg,
      wysłałam Wypowiedzenie mailem na adres podany przez konsultanta na czacie ale nie otrzymałam jakiegokolwiek potwierdzenia. Też tak masz?

      BiancaM
    • Ja wysyłałem przez formularz i dostałem potwierdzenie ma maila o zarejestrowaniu wniosku o wypowiedzenie umowy o kartę kredytową

      grzeg
    • Dzieki. Jutro skontaktuje sie z bankiem w tej sprawie bo jednak brak potwierdzenia niepokoi.

      BiancaM
    • Tak, dzwonić. A potem każą zadzwonić drugi raz czy się dobrze zamknęło i nie powstał debet. Dziwny bank. Na zatrzymanie proponują pol roku bez opłat, jak komuś się chce bawić to może to jest sposób na bezkosztowe zamknięcie – przyjąć ofertę a potem za miesiąc czy dwa rezygnacja i wtedy już raczej nic nie nalicza i nie trzeba spełniać warunku

      JoX
  • dostałem 200 :) a jak to zrobić żeby nie płacić jeszcze za kartę będąc w okresie wypowiedzenia? jeśli 9 dnia kalendarzowego sprawdzają czy warunki zostały spełnione za poprzedni okres? jeśli złoże teraz wypowiedzenie, to po 9 listopada potrącą mi kasę za kartę na listopad w przód i jak do momentu zamknięcia karty zrobię obrót 1000 to mi anulują opłatę czy jak? :D

    kuubczan Odpowiedz
  • Powtarzam się, ale czy jest opcja aby dostać zwrot wszystkich opłat za KK? Bo oni tego samego dnia pobierają i oddają opłatę. Ma ktoś jakiś pomysł czy trzeba to wliczyć w koszty?

    abc Odpowiedz
  • Prawdopodobnie tu można wypowiedzieć KK wcześniej pobierając formularz który trzeba dodać jako załącznik
    https://www.santanderconsumer.pl/kontakt/formularz-kontaktowy/6,3,krok.html
    Jeśli mam rację potwierdźcie jeśli nie , poprawcie mnie.

    jojo Odpowiedz
  • Skomentuj

    Chcesz mieć pewność, że nikt inny nie podpisze się twoim nickiem? Zarejestruj się (lub zaloguj) na LiveSmarter!

    Ostatnie wpisy