Najprostsze 100 zł w historii od BNP Paribas? Brak okresu karencji i… warunków!

Zakończona

BNP Paribas to jeden z banków, które w ostatnim czasie pojawiają się na blogu bardzo często. Nic dziwnego – bank ten premiuje założenie swojego konta na wiele sposobów – zazwyczaj oferując kilkaset złotych premii w bonach czy gotówce. I choć warunki definiujące nowego klienta są zazwyczaj dosyć liberalne, to okazuje się, że mogą być jeszcze bardziej. Ruszyła bowiem promocja, w której możemy zgarnąć 100 zł w gotówce – bez okresu karencji i bez spełniania dodatkowych warunków!

100 zł od BNP Paribas w promocji Shumee
Aby bowiem skorzystać z promocji „Zielony Pakiet” należy po prostu złożyć wniosek o Konto Otwarte na Ciebie wraz z kartą „Otwartą na dzisiaj” za pomocą dedykowanej strony promocji. Mamy na to czas aż do 30.09.2020, jednak obowiązuje pula 2300 promocyjnych wniosków – nie zdziwię się więc, jeśli możliwość rejestracji zostani zablokowana wcześniej.

Aktualizacja (9:00, 27.02): Promocja została zakończona ze względu na wyczerpanie puli promocyjnych wniosków.

Co dalej? W zasadzie jedynym warunkiem promocji jest… zawarcie umowy przez internet (przez system Autenti) oraz aktywowanie konta za pomocą nadania PINu do karty w terminie 7 dni od otrzymania jej kurierem.

I… to tyle! 100 zł premii trafi na nasze konto w ciągu 5 dni roboczych.

Ile kosztuje Konto Otwarte na Ciebie?

Konto Otwarte na Ciebie prześwietlałem całościowo na początku kwietnia – kiedy pojawiło się na rynku.

W skrócie: jego prowadzenie jest darmowe. Zapłacić możemy jedynie 3 zł miesięcznie za kartę debetową „Otwartą na Dzisiaj”, ale wystarczy wykonać zaledwie jedną, dowolną transakcję bezgotówkową, by jej prowadzenie było darmowe. Bank przewiduje jednak pewien wyjątek – osoby do 26. roku życia nie zapłacą za nią ani grosza, niezależnie od aktywności. Jeśli więc jesteśmy starsi, to warto kartą zapłacić za „bułki w piekarni” – choć promocja tego nie wymaga, to dzięki temu nie poniesiemy opłaty miesięcznej.

Co z bankomatami? Wypłaty z urządzeń własnych i bankomatów Planet Cash są darmowe. Za inne płacimy 5 zł od wypłaty w kraju – no chyba, że jesteśmy młodzi – wtedy nie płacimy ani grosza :)

Nie przegap!

Komentarze

  • Nie ma co liczyć na konsultantów banku. Wypinają się po całości. Zapytałem o to czemu wciąż nie otrzymałem bonusu i otrzymałem następującą odpowiedź.

    „Zgodnie z regulaminem promocji wszelkie skargi związane z przebiegiem Promocji powinien Pan kierować do Organizatora na adres mailowy: reklamacje@shumee.pl nie do Banku.”

    shevchenko1987 Odpowiedz
    • Ale o co masz do nich pretensje? Nie wypinają się tylko to jest promocja innego podmiotu, a nie banku. Zgodnie z prawdą odsyłają Cię do organizatora.

      nsmarcin
    • Ciekawe tylko czy organizator się odezwie, przy niedawnej promocji z 20 zł za zdaje się płatności Google pay ani słychu ani widu, a bank…odesłał mnie do organizatora

      Kate
    • To nie chodzi o pretensje, a o podejście do klienta. Jakby nie było to organizują takie akcje razem. Przynajmniej jako bank powinni przyjąć moje zgłoszenie i zapytać sami tą firmę od promocji co jest grane.

      shevchenko1987
  • Kontaktowałem się z shumee telefonicznie. Byłem przełączamy milion razy.
    Ostatecznie połączyłem się z Panią Basia :-).
    Dzisiaj idą przelewy według list, które przesłał im bank BNP.
    5 dni maja od czasu, kiedy bank im przekaże info o spełnieniu przez nas warunków.
    Listy osób przekazywane są „porcjami”.
    Tak wiec Pani Basia z shumee przekazała mi wiecej wiążących informacji :)

    aviator Odpowiedz
    • @aviator
      super że ci się udało ustalić takie newsy. Poczekajmy zatem do połowy przyszłego tygodnia i wtedy dalej ich męczmy jakby co.
      Ja pójdę o krok dalej. Po wypłaceniu premii piszecie o usunięcie danych do shumee??

      derek
    • A jak zlecić usunięcie tych danych?

      aviator
    • Dodam, ze shumee podało mi informacje o mojej Żonie – ok ja pytałem, ale nie było żadnej weryfikacji. W sumie żadnych danych nie ujawnili, ale nigdzie nie spotkałbym się tym, ze pytam o udział Żony w promocji i uzyskanie potwierdzenie. To tak na marginesie, ze ta promocja jest wysoce ryzykowna i nie mam zaufania do BNP i Shumee.

      aviator
  • Kasa już jest :)

    Analityk Odpowiedz
  • U mnie brak ale zakładałem w ubiegły czw.

    jojo Odpowiedz
  • Wpływ na konto! Czekałem od 2 marca.

    Paweł Odpowiedz
  • U mnie brak, aktywacja 3.03 może będzie po weekendzie.

    Bankomaniak Odpowiedz
  • Tydzień minął. Kasy brak :/

    broker Odpowiedz
  • U mnie aktywacja 04.03 środa środków brak ale jestem na liście do wypłaty przelewu – pewnie po weekendzie.

    aviator Odpowiedz
    • A skąd wiesz ze jesteś na tej liście?

      Bankomaniak
    • Pisałem wyżej – po wielu trudach przełączono mnie do Pani Basi z shumee która zweryfikowała czy jestem na liście od banku. Jestem. I czekam na przelew.

      aviator
  • Czy jeżeli chce zamknąć konto zaraz po otrzymaniu premi to muszę wykonać jąkać transakcję karta aby nie mięc naliczonych opłat?

    Bankomaniak Odpowiedz
  • Przelew przyjęty można zamykać

    syfus Odpowiedz
  • U męża też przelew dziś wpłynął, więc dziś zamykamy :)

    Bankomaniak Odpowiedz
  • U mnie dalej nic. Konto otwarte 4 marca :/

    shevchenko1987 Odpowiedz
  • czy mozna prosić o numer do reklamacje@shumee.pl

    samson Odpowiedz
    • Kiedy otwierałes konto, z tego co widzę dzisiaj poszły przelewu dla kont otwartych 2-3 marca

      aviator
    • Potwierdzam, konto otwarte 3marca – kasa dziś

      Zdrówka wszystkim!

      Czero
  • U mnie też dalej nic. Konto otwarte 4 marca.

    alx Odpowiedz
  • Czy telefonicznie da się zamknąć konto o wypowiedzieć umowę i zamknąć kartę?

    aviator Odpowiedz
  • Czy zamykając konto i kartę na infolinii muszę spełniać warunek bezplatnosci karty do czasu okresu wypowiedzenia?

    aviator Odpowiedz
  • Czy można wypowiedzieć konto w trybie natychmiastowym?

    Andrzej Odpowiedz
  • Środków nadal brak – aktywacja 04.03

    aviator Odpowiedz
  • Środków nadal brak – aktywacja 04.03

    aviator Odpowiedz
    • Jadę na tym samym wózku. Poczekajmy jednak do końca dnia, bo jeszcze 2 sesje przychodzące przed nami.

      shevchenko1987
    • U mnie nadal brak. Została ostatnia sesja, zobaczymy.

      aviator
    • Odpisali mi w końcu na wiadomości jakie do nich wystosowałem tydzień temu.

      „Sprawa została zweryfikowana i środki zostały wypłacone. Prosimy o oczekiwanie ich do 24h. Jak tylko uda się otrzymać wpływ na konto, prosimy o informację.

      Pozdrawiamy i jeszcze raz bardzo przepraszamy!”

      Także czekam, zobaczymy.

      shevchenko1987
    • U mnie Pani Basia sprawdziła, ze jestem na liście do wypłaty. A dzisiaj odpisali z adresu „zielony pakiet” ze przepraszają za opóźnienie w odpowiedzi i będą weryfikować spełnienie warunków. Bałagan to maja tam ogromny.

      aviator
    • Mam też od nich informację, z tą różnicą, że u mnie nastąpiły problemy przy składaniu wniosku w dniu 26.02 i do nich zgłosiłem ten problem. Oczekuję, że znajdą rozwiązanie. Dla mnie to dobra wiadomość.

      Andrzej
    • Gdzie piszecie? Do banku czy organizatora?

      jojo
    • Organizatora

      Andrzej
    • Na jaki adres?

      jojo
  • Nie ma przelewu w ostatniej sesji…

    aviator Odpowiedz
  • Dzięki, czas zacząć działać…. Ja aktywowałem 6.03.

    jojo Odpowiedz
  • Mam odpowiedz: konto zakładane 04.03. Wczoraj wyszedł przelew
    „ Po weryfikacji spieszymy z wyjaśnieniami. Dyspozycja o wydaniu środków wyszła w dniu 16 marca, zaksięgowanie powinno nastąpić w dniu wczorajszym lub dzisiejszym.
    Prosimy o wiadomość jak tylko odnotuje Pani wpływ nagrody na koncie.”

    aviator Odpowiedz
  • Przelew jest na koncie.

    aviator Odpowiedz
  • Jak zamknąć konto w trybie natychmiastowym?

    aviator Odpowiedz
    • Spróbuj telefonicznie
      INFOLINIA
      801 321 123
      +48 22 134 00 00
      +48 500 990 500
      Daj znać.

      Andrzej
    • @aviator
      Na jakiej podstawie zamykasz konto? Nie zmienił się regulamin, więc wydaje mi się, że trzeba odczekać miesiąc czasu.

      Swoją drogą ponawiam moje pytanie. Czy zamykając kontro przez telefon dostajemy potwierdzenie złożenia tej dyspozycji na maila?

      derek
    • @derek
      A gdzie jest napisane, że po 30 dniach?

      Andrzej
    • standardowy okres wypowiedzenia wynosi 30 dni od daty zgłoszenia

      derek
    • @ derek Dokładnie, tzn., że mylisz pojęcia.

      Andrzej
    • Była mowa o trybie natychmiastowym a skrócenie czasu jest mozliwe przez zmiane warunkow, kiedy ich nie akceptujemy.

      derek
    • @ derek
      Dopytaj o to bezpośrednio w banku, telefonicznie
      INFOLINIA
      801 321 123
      +48 22 134 00 00
      +48 500 990 500
      I daj znać co oni na to.

      Andrzej
  • Jest na koncie. Aktywacja 04.03.2020.
    Napisali mi tak:
    „Wypłaty środków dokonywane są na bieżąco, natomiast w ciągu 5 dni od otrzymania przez nas systemowo potwierdzenia otwarcia rachunku. Zajęliśmy się Pana sprawą i sprawdziliśmy czy wszystko przebiegło zgodnie z procedurami.”

    alx Odpowiedz
  • Jest na koncie. Aktywacja 04.03.2020.

    alx Odpowiedz
  • To ja jeszcze czekam. Aktywacja 8-go

    Scorp Odpowiedz
  • Aktywacja 4.03, kasy brak!

    drudar Odpowiedz
  • dostałem :) aktywacja 04.03 i 05.03

    sakee5 Odpowiedz
  • Powiedzcie co słychać!
    U mnie na koncie wciąż brak stówki.
    Czy komuś wpadło dzisiaj 100 zł , albo zamykał konto- z okresem wypowiedzenia czy można zamknąć w trybie natychmiastowym?

    Andrzej Odpowiedz
  • Konto zamknięte tzn dyspozycja złożona. 30dni. W kwietniu do 8.04 trzeba zrobić jedna płatność karta żeby nie płacić za kartę 3zl.

    Bardzo niechętnie zamykają to konto, ironicznie stwierdzając ze bonus wzięty i zamknięcie konta??

    aviator Odpowiedz
  • Pan konsultant pytał o moje zadowolenie z nagrody, ponadto poinformował o planowanej promocji: 2% zwrotu za płatności kartą debetową, max 50 zł miesięcznie przez pół roku. Wszyscy mają tam głosy zbliżone do automatów, ale są bardzo mili. :P

    Paweł Odpowiedz
    • Poinformował czy uruchomił Ci tą promocję? Regulamin dostałeś na emaila albo gdziekolwiek?

      bolek
    • Mówił kiedy to planują?

      alx
    • alx – nie byłem zainteresowany, bo i tak nie powiedziałby mi prawdy. :)
      Jeśli promocja wejdzie w trakcie okresu wypowiedzenia, jeden telefon utrzymuje umowę w mocy. Jeśli później, zawsze można znowu założyć konto.
      Poza tym głównie interesowałaby mnie kwestia Revoluta (dla pełnego zwrotu konieczne byłoby 2.500 zł co miesiąc) – gdybym zapytał, nadgorliwy konsultant mógłby to jeszcze zgłosić wyżej i uwzględniliby to w regulaminie. :P

      Paweł
    • Ta, mi już babka o tym pol roku temu mówiła gdy zadzwoniłem z wypowiedzeniem ;-)

      savi
  • Do dzisiaj nie otrzymałem odpowiedzi na reklamację, którą wysłałem 17 lutego za pomocą formularza reklamacyjnego. Kiedy najpóźniej odpowiedź z banku powinna zostać wysłana?

    Andrzej Odpowiedz
  • Otrzymał ktoś na konto 100 zł. c 1. Wczoraj rano otrzymałem zapewnienia z shumee, że w ciągu 24 godzin otrzymam premię, ale wciąż brak. 2. Czy ktoś wie czy można wypowiedzieć konto w trybie natychmiastowym?

    Andrzej Odpowiedz
    • U mnie taka sama sytuacja. Wczoraj otrzymałem zapewnienie że przelew przyjdzie w 24h, do tej pory na koncie brak przelewu…

      adam32
    • Dzisiaj mi odpisali, że wczoraj wysłali przelew i właśnie dotarł.

      drudar
  • Wreszcie stówka na koncie :)

    adam32 Odpowiedz
  • Też mam.
    To chyba czas składać wypowiedzenie.
    Czy ktoś już składał wypowiedzenie, czy termin wypowiedzenia jest 30 dni czy zamykają konto natychmiastowo?

    Andrzej Odpowiedz
  • Miesięczne – czyli do końca kolejnego miesiąca. Ale od razu po złożeniu wypowiedzenia przychodzi na maila pisemne potwierdzenie złożenia dyspozycji.
    Zlecałem wypowiedzenie z końcem grudnia, zamknęli z końcem stycznia.
    A teraz cały czas czekam na stówkę.

    ls5 Odpowiedz
  • 5.03 aktywowana karta, wczoraj poszedł mail do shumee, dziś odpowiedź, że zostałam zakwalifikowana do wypłacenia premii, przelew niby poszedł i w ciągu 24h ma być. Ciekawe, czy bez interwencji też wysyłają. :p

    Micha Odpowiedz
    • Wysyłają. Ja dostałem bez problemu. Wystarczyło przeczytać kilka komentarzy, a nie codziennie się dopytywać i można było łatwo wywnioskować, że wysyłają 2 tygodnie od aktywacji karty.

      nsmarcin
    • Przeczytałam, dlatego nie „dopytywałam codziennie”, tylko jak minęły dwa tygodnie. Ktoś pisał, że aktywował tego samego dnia, co ja, i otrzymał 3 dni temu. Ja dalej czekam. Nie ma reguły.
      Pozdrawiam

      Micha
  • Dostałem dziś, bez żadnych reklamacji. Cierpliwości! :)

    ls5 Odpowiedz
  • Jest ! Ale po złożeniu reklamacji….

    jojo Odpowiedz
  • Dzisiaj przysłali znowu ten sam mail co w piątek.

    aviator Odpowiedz
  • Już się powoli denerwowalem, że jeszcze nie ma kasy, ale dzisiaj przyszła. Konto aktywowane 6 marca. Życzę miłego dnia wszystkim!

    Bartek.m Odpowiedz
  • Dwa konta aktywowane 05.03. Pierwszy przelew przyszedł w piątek 20.03, a drugi dzisiaj 24.03. Bez reklamacji.

    e Odpowiedz
  • Ja i cała rodzina dostaliśmy przelewy 24.03 – bez reklamacji. Konta aktywowane 8-10.03. Oby więcej takich promocji :)

    Scorp Odpowiedz
  • Skomentuj

    Chcesz mieć pewność, że nikt inny nie podpisze się twoim nickiem? Zarejestruj się (lub zaloguj) na LiveSmarter!

    Ostatnie wpisy