100 zł za otwarcie Konta Przekorzystnego + 3% na koncie oszczędnościowym od Pekao

Trwa do 31.07.2019

Ruszyła kolejna edycja promocji banku Pekao S.A. W zamian za założenie Konta Przekorzystnego zyskać możemy 100 zł premii oraz zyskać świetne 3% na koncie oszczędnościowym! Na dodatek aby założyć konto nie trzeba nawet wstawać z własnej kanapy :)

100 zł na start za założenie Konta Przekorzystnego Pekao

Otwórz Konto Przekorzystne i zgarnij premię

Aby skorzystać z promocji należy być nowym klientem banku, czyli osobą, która nie posiadała żadnego rachunku osobistego w Pekao w okresie od 1.07.2018 do 13.06.2019.

Jeśli spełniamy powyższe warunki to wystarczy, że złożymy wniosek o Konto Przekorzystne i zawrzemy umowę o konto nie później, niż 31.07.2019. Istotne, aby w trakcie wnioskowania wyrobić również kartę debetową lub aplikację PeoPay.

Tu dodam, że w chwili obecnej bank oferuje dwa sposoby zawierania umowy: po złożeniu wniosku internetowego możemy umówić się na wizytę w oddziale w celu finalizacji (więc tu warto pamiętać o tym, że umowa musi zostać podpisana jeszcze w lipcu) albo skorzystać ze znacznie szybszej metody i aktywować konto od razu – za pomocą biometrii!

Aktualizacja (19.07): Otrzymałem informację z banku, że występują chwilowe problemy z zakładaniem konta poprzez biometrię. Dopóki nie zostanie to naprawione warto wybierać finalizację w oddziale.

Ale uwaga: bank zastrzega, że możliwe jest skrócenie czasu trwania promocji, jeśli pula uczestników osiągnie 10 000 osób. W takim wypadku informacja ta pojawi się na stronie banku i na stronie promocji. Zaktualizuję również niniejszy wpis. Mimo wszystko warto się śpieszyć.

100 zł na super łatwych zasadach

Teraz do spełnienia będziemy mieli dwa, niesamowicie proste warunki. Po pierwsze – bank wymaga od nas zapewnienia jednorazowego wpływu na konto w wysokości min. 500 zł (z wyłączeniem wpłat gotówki oraz przelewów własnych w Pekao). Najprościej więc przelać sobie środki z własnego konta w innym banku.

Po drugie wymagane jest wykonanie minimum jednej transakcji bezgotówkowej kartą lub poprzez aplikację PeoPay (będącą oczywiście zapłatą za towary lub usługi, a nie „zwykłym” przelewem). Istotne, aby warunki zostały spełnione do końca pierwszego miesiąca kalendarzowego po miesiącu podpisania umowy – czyli najpóźniej z końcem sierpnia.

Nagroda w postaci uznania rachunku kwotą 100 zł zostanie przekazana w ciągu 45 dni od zakończenia okresu przystępowania do promocji, czyli do 14.09.2019.

3% do 30 000 zł przez pół roku

Oprócz premii na start nowi klienci banku Pekao mogą również skorzystać z promocyjnego oprocentowania środków na koncie oszczędnościowym. Okres karencji tej promocji jest identyczny, jak promocji z premią, natomiast okres przystępowania do 1.07 – 30.09.2019.

W skrócie: wystarczy więc otworzyć rachunek oszczędnościowy w tym okresie (wraz z kontem osobistym) i korzystać z oprocentowania podwyższonego do 3% przez 180 dni od otwarcia konta! Saldo, którego dotyczy promocja, to maksymalnie 30 000 zł. Istnieje wprawdzie możliwość założenia Konta Oszczędnościowego Premium (zyskując oprocentowanie 3% aż do 100 000 zł), jednak wtedy nie skorzystamy z promocji z premią na start, bo wymagane jest otwarcie innego konta osobistego, niż Konto Przekorzystne (dokładniej: Konto Świat Premium lub Eurokonto Prestiżowe).

Darmowe Konto Przekorzystne

Konto Przekorzystne może nas kosztować 6 zł miesięcznie, a za kartę możemy zapłacić dodatkowe 3 zł. Na szczęście istnieje możliwość zwolnienia z tych opłat. Wystarczy, że zasilimy konto kwotą min. 500 zł miesięcznie oraz wykonamy co najmniej jedną płatność kartą lub PeoPay. Czyli to, czego wymaga od nas promocja :)

Bank przewidział też drugą opcję zwalniania z opłat. Pekao nie pobierze żadnych (podstawowych) opłat od osób, które nie ukończyły jeszcze 26. roku życia.

Co z wypłatami z bankomatów? Za darmo pieniądze wyciągniemy z bankomatów własnych Pekao oraz z dwóch dowolnych bankomatów obcych w kraju. Kolejne będą nas kosztować już 2% od kwoty wypłaty (min. 5 zł).

Na koniec dodam, że wyrabiając kartę Mastercard Debit FX automatycznie zyskujemy bezstratne przewalutowanie przy płatnościach zagranicznych – a dokładniej po kursie organizacji płatniczej i bez żadnej prowizji banku. Oznacza to, że kartą tą zapłacimy całkowicie bezkosztowo za wszelkiego rodzaju zakupy w innej walucie, niż PLN. Warto o tym pamiętać!

Nie przegap!

Komentarze

  • ja z kolei żubra zamykam skoro w nowej promocji dającej stówkę zrezygnowali z premii przy martwym koncie dla starych to ja rezygnuje z nich

    zenek64 Odpowiedz
  • Jakie zgody są wymagane?

    Bolo Odpowiedz
  • Oprocentowanie na KO liczy się od momentu otwarcia rachunku czy wpływu środków? Zeby mieć oprocentowanie 3% to KO trzeba otwierać z ROR, czy można otworzyć ROR teraz, a KO końcem miesiąca?

    ceglaaa Odpowiedz
    • Oprocentowanie KO liczy się od momentu otwarcia tego rachunku. Najpierw można otworzyć ROR, a dopiero później KO (byle w okresie promocji, czyli do końca września).

      Michał
    • Czytałam ten regulamin i myślę, że KO można otworzyć później. Tylko przy otwieraniu ROR-a trzeba dopilnować, żeby KO nie otworzyło się samo „w pakiecie”

      Lidia
    • Michał: „….a dopiero później KO (byle w okresie promocji, czyli do końca września)”

      Tylko, że trzeba pamiętać o tym:
      „bank zastrzega, że możliwe jest skrócenie czasu trwania promocji, jeśli pula uczestników osiągnie 10 000 osób. W takim wypadku informacja ta pojawi się na stronie banku i na stronie promocji.”

      Wychodzi na to, że odkładając zakładanie KO „nie znamy dnia ani godziny” bo info z banku o zakończeniu promo wcale nie musi być wyprzedzające i pewnie nie będzie :(

      yosa
  • Ciekawe jak z zamknięciem konta, bez wzoru podpisu przy zakładaniu biometrycznym może być problem i konieczna wizyta w oddziale.

    Emej Odpowiedz
    • Tego póki co pewnie nikt nie potwierdzi. Na szczęście Pekao raczej nie jest małym bankiem i ma oddziały dosłownie wszędzie ;)

      Michał
    • Dostałem info z banku; jeżeli mamy stary dowód z wzorem podpisu na nim, to podpis w placówce nie będzie koniecznie, jeśli nie, konieczna będzie wizyta;)

      Emej
    • I jak z placówkami partnerskimi czy mozna zlozyc wzor podpisu i zamknac konto – czy odesla do oddzialu.

      sinclair
  • Jak długo trzeba utrzymać rachunek, aby skorzystać z promocji?

    Jot Odpowiedz
  • A przeswietlenie Konta Świat Premium i Eurokonto Prestiżowe? Jak długo będzie oprocentowanie 3% do 100000?

    Paweł Odpowiedz
    • Na szybko – Konto Świat Premium:

      Brak opłaty w danym miesiącu, jeżeli łączna kwota aktywów klienta w poprzednim miesiącu kalendarzowym była równa lub wyższa niż 200 tys. zł. W przeciwnym razie opłata w danym miesiącu wyniesie 50 zł.

      Natomiast Eurokonto Prestiżowe to bankowość prywatna, wiec tam opłaty można negocjować – w TOiP jest, że max. 400 zł miesięcznie :-)

      Michał
  • Warto dodać, że z promocji na 3% mogą też skorzystać starzy klienci jeżeli od 01.07.2018 do 31.05.2019 średnie miesięczne saldo wynosiło mniej niż 50 zł, czyli np klienci z poprzedniej promocji ze stówką za otwarcie konta, jeżeli nie korzystali z konta zbyt aktywnie ;)

    Aleksy Odpowiedz
    • Tu trzeba uważać. Jeśli ktoś wpłacał 500 zł, by spełnić warunki bezpłatności i następnego /tego samego dnia wypłacał i do tego na koncie były małe kwoty (do ok. 10 zł) to jest chyba OK. Ale jeśli w którymś z miesięcy wpłacone 500 zł przeleżało na koncie 3 dni to raczej średniomiesięczne saldo przekroczy wtedy 50 zł.

      Lidia
    • 2 pytania odnośnie starych klientów:
      1. w jaki sposób weryfikują saldo? Jakiś automat, czy zależy to od pracownika który zakłada konto?
      2. Czy promocyjne oprocentowanie jest widoczne w bankowości? Żeby się później nie zdziwić po kapitalizacji odsetek.
      Może jakieś doświadczenia z poprzednich edycji lub aktualne.

      abc
    • Jak otwierałam 2. konto z promocyjną stówką gdzie warunek salda był istotny, konsultant w placówce Banku zerknął w moje dane i stwierdził, że kwalifikuję się do promocji. Ponoć w systemie widać do jakich promocji może ich klient przystąpić lub nie.

      BiancaM
    • Ja w swoim systemie nie widzę nic. Nawet tego, czy kasa na KO jest oprocentowana 3%. Napisałam więc w wiadomości zapytanie, czy otrzymam 3% i po 3 dniach dostałam bardzo konkretną odpowiedź potwierdzającą. Też bałam się, że mogę się zdziwić po 6 miesiącach, bo ROR otwierałam w poprzedniej edycji promocji a KO dopiero teraz.

      Lidia
    • w moim przypadku liczyli „na piechotę”
      otwarcie konta oszczędnościowego trwało ponad pół godziny, a klientem jestem od stycznia i na rachunku w zasadzie nic się nie działo

      w tym banku pracownicy strasznie boją się podjąć samodzielnie jakąkolwiek decyzję
      zawsze kończy się konsultacjami

      kruczi
    • @Lidia,
      dostęp do danych, o których piszę wyżej ma tylko konsultant, klient nie. Dzisiaj lub w poniedziałek zajdę do oddziału aby dowiedzieć się czy mogę otworzyć kolejne KO na 3%. Mam już 2 z poprzednich promocji ale były i na razie są puste – Idea była „lepsza”..

      BiancaM
    • Czuję, ze to konto może się bardzo przydać we wrześniu…tylko nie wiem jak będą liczyć u mnie to saldo…

      abc
  • Czy konto oszczędnościowe można założyć w późniejszym terminie z poziomu bankowości elektronicznej?

    bla Odpowiedz
    • W bankowości nie znalazłam takiej możliwości.

      Lidia
    • jednie przez wizytę w oddziale / placówce

      czarnazmija
    • A wypłata z konta oszczędnościowego na ROR (nawet pierwsza) 7 zł., chyba, że dokona się jej w aplikacji mobilnej, wtedy bezpłatna…

      Marcinek
    • „A wypłata z konta oszczędnościowego na ROR (nawet pierwsza) 7 zł., chyba, że dokona się jej w aplikacji mobilnej, wtedy bezpłatna…”

      No to kicha, bo przez WWW to % z 30K to już nie będzie 3% :(

      yosa
    • Musisz ściągnąć aplikację, a tam podobno KAŻDY przelew z KO jest bezpłatny

      Kate
    • Oho, widzę że nie tylko ja mam miny w tym banku. Wyprzedziliście mnie z opisem prawdziwego bezpłatnego rachunku:)

      aircrash
  • KO nie założyło się razem z ROR-em a w bankowości takiej opcji niet …. przeoczyłem coś przy zakładaniu czy to taka „zachęta” do wizyty w placówce ? ;)

    JoX Odpowiedz
    • Mi Pani powiedziała że te 3% na KO tylko dla tych co przy zakładaniu konta je wezmą…

      Jannn
    • W regulaminie jest napisane, że można je założyć później. Tylko pytanie jakimi kanałami? Można przez PeoPay/SBI/infolinię czy trzeba dymać do placówki? ;)

      Matryc
    • trzeba dymać

      kruczi
    • Trzeba samemu zaznaczyć jako dodatkowy produkt Konto Oszczędnościowe (w moim przypadku tak było składając wniosek)

      Irka
    • Przeoczone, tak jak pisałam gdzieś na „dole”, należało kliknąć dodatkowo „Konto oszczędnościowe”

      Irena
    • to musi byc nieźle ukryte bo zwykle dokładnie przeglądam wszystkie opcje :)

      JoX
    • JoX, oby to „niezłe ukrycie” nie było związane z tym co wcześniej napisał Jannn: „Mi Pani powiedziała że te 3% na KO tylko dla tych co przy zakładaniu konta je wezmą…” ;)

      yosa
    • Można KO założyć później, ja tak zrobiłam w poprzedniej promocji i było OK.

      Aktualny regulamin mówi:
      w Okresie przystąpienia do Promocji spełni jeden z poniższych warunków: a) POSIADA lub zawrze z Bankiem umowę o Konto Przekorzystne, Konto Świat Premium lub Eurokonto Prestiżowe i zawrze z Bankiem pierwszą umowę o Konto Oszczędnościowe, albo b) POSIADA lub zawrze z Bankiem umowę o Konto Świat Premium lub Eurokonto Prestiżowe i zawrze z Bankiem pierwszą umowę o Konto Oszczędnościowe Premium.

      a więc konto ROR można już mieć

      Kate
  • W tej promocji Pekao może zapewne liczyć na dłuższą lojalność klientów. Aspekt KO.
    Oczywiście po pół roku bank odnowi konto na przekorzystne 0,2% i będzie pomstował na wstrętnych, zamykających konta beneficjentów tak wielkich korzyści.

    Bufon Odpowiedz
  • Może więc ktoś potwierdzić, że wnioskując o ROR nie można od razu założyć KO? Przez co nie obędzie się bez wizyty w oddziale jeśli chce się założyć KO w promocji 3%?

    Matryc Odpowiedz
    • Tak było w poprzedniej promocji – chociaż na chwilę coś się niby pokazało w e-bankowości, ż niby można, ale znikło. Także witamy w oddziale…

      Kate
    • Można założyć, trzeba kliknąć „Konto Oszczędnościowe”, wyświetla się jako dodatkowy produkt.

      Irena
    • To tylko jako dodatek do wniosku, ale i tak trzeba umowę ROR i KO podpisać w oddziale, chyba że jest wersja z kurierem

      Kate
    • No właśnie nie trzeba do oddziału, ja wczoraj założyłam wszystko za pośrednictwem komputera. I od wczoraj oba aktywne i ROR i oszczędnościowe.

      Irena
  • @Do admina. Taka mała, polonistyczna uwaga: „Za darmo pieniądze wyciągniemy z bankomatów własnych Pekao oraz z dwóch dowolnych bankomatów obcych w kraju” – proponuję edytować na: „Za darmo pieniądze wyciągniemy z bankomatów własnych Pekao, ponadto mamy możliwość dwóch darmowych wypłat w miesiącu z bankomatów obcych w kraju”. Niby niewielka różnica, ale ktoś mógłby pomyśleć, że wybierając „dwa dowolne bankomaty” – np. euronet i planetcash może z nich korzystać do woli. ;)

    Adam K. Odpowiedz
  • Coś więcej o tym wariancie z biometrią?

    Jan2 Odpowiedz
    • Tutaj: https://youtu.be/fGzQSevnFJw

      Ale jak ktoś się może podzielić swoimi wrażeniami, to też chętnie przeczytam 😉

      Don Quijote de la Mancha
    • Ja polazłem do oddziału, bo zamykać trza będzie prawdopodobnie.. więc jak ktoś wspomniał.. podpisy się przydadzą, żeby potem się nie bujać przy zamykaniu

      Janekkk
    • Czyli podobnie jak Revolut czy Aibnb

      keton
    • Ja próbowałam założyć jakiś czas tam przez kamerke w laptopie. Nie przeszło :/

      ningensanka
    • Ja dziś właśnie tak zakładałam konto, żadnych problemów, wszystko pomyślnie.

      Irena
    • Ja podjąłem próbę, na początku na komputerze (przeglądarka Safari) – nie chciała odpalić się kamerka do weryfikacji. Przerzuciłem się na aplikacja Peopay na iOS (pierwszy raz widzę, żeby jakaś aplikacja zastępowała klawiaturę systemową swoją własną, bardzo dziwne i niewygodne). Była możliwość kontynowania wniosku, przeszedłem przez zdjęcia dowodu, nagranie twarzy (trzeba mrugnąć i obrócić się w prawo). Dostałem komunikat, że informacje są weryfikowane i po kilku minutach i mocnym nagrzaniu się telefonu zostałem poinformany, że weryfikacja jest pozytywna. Zostałem przeniesiony do ostatniego kroku, gdzie wypełniłem adres zamieszkania. Nastepnie pojawiło się okno ładowania, po czym z niewiadomych przyczyn dostałem komunikat o błedzie i konieczności udania się do oddziału;D Wniosku nie da się anulować, nie da się również złożyć nowego (pytałem na chacie). Generalnie ma się jedną próbę, u mnie się nie udała, na tę chwilę odpuszczam temat (kurierem ponoć nie można założyć?).

      Emej
    • U mnie podobnie z tym, że wypełnianie wniosku rozpocząłem na komputerze, i w momencie kiedy wymagane były zdjęcia dowodu osobistego i kamerka przerzuciłem się na aplikacje na telefonie. Potem kilkuminutowa weryfikacja zdjęć z kamery, kilka minut weryfikacji adresu i cały proces zakończony pomyślnie w jakieś 15min. Całkiem spoko – myślałem, że w tym banku będzie to wiele bardziej utrudnione. Jestem pozytywnie zaskoczony.

      Krupnik
    • @emej wczoraj u mnie też składanie wniosku się zawiesiło/wykrzaczyło i dziś dzwoniłem na partyline i da się do wniosku wrócić – do dowolnego miejsca z tego co ja próbowałem. Jak jesteś np. na https://oferta.pekao24.pl/otworz-konto/rejestracja/dane-kontaktowe to u góry jest biały pasek – należy kliknąć krzyżyk z prawej i potwierdzić odrzucenie wniosku, po czym zalogować się do swojego składanego wniosku swoimi danymi ( login i hasło)

      Bolo
    • Niestety u mnie nawet po powrocie do wniosku jest informacja o niemożności kontynowania i zaproszenie do oddziału.

      Emej
  • Tak przelew z konta oszczędnościowego mobilnie 0zł ale niespełnienie tego warunku 7zł!.
    Za taką ofertę konta to ja dziękuję.

    Jan2 Odpowiedz
    • Mozesz rozwinac temat?

      keton
    • Bez aplikacji mobilnej nie zrobisz darmowego przelewu z konta oszczednosciowego. Przez www jest oplata 7 zl. A z instalacja aplikacji mobilnej czekamy na promocje ktora juz dwa razy byla.

      aaaa
    • Czyli nawet nie warto tego instalowac, zeby zalozyc konto w trybie bio?

      keton
    • Orientuje się ktoś, czy Bank pobierze opłatę za przelew ( z KO na ROR) zlecony za pomocą strony internetowej m.pekao24.pl? testował ktoś? ta trona podobna jest do aplikacji mobilnej.

      Beni
    • Poszukaj w Tabeli opłat, chyba można jeszcze, potem ten system zamkną na jesieni

      Kate
  • Wniosek złożony, umowa zawarta bez problemu. Dziękuję za podpowiedź ;)

    Irena Odpowiedz
  • Ktoś zakładał przez zdjęcie dowodu i selfie? Bo mnie szlag już trafia, dziesiąty raz po zrobieniu zdjęć z 2 stron pekao stwierdza, że wystąpił błąd techniczny…

    Daniela Odpowiedz
    • U mnie zdjęcia poszły za pierwszym razem, ale na samym końcu przy akceptacji wniosku wyskoczył błąd, ale konto się otwarło ;)

      Bea
    • U mnie weryfikacja negatywna, nie jestem podobna do siebie na zdjęciu z dowodu ;).

      Daniela
    • Ja w ten sposób założyłam, na szczęście bez żadnych problemów.

      Irena
  • Nie ma tu jakiegos programu polecen?

    keton Odpowiedz
  • Cz ktoś ( najlepiej kto miał lub ma tam już konto) wie dokładnie o co chodzi z tymi płatnymi sms-ami. Czy za potwierdzenie sms-owe każdego przelewu płacimy 20 gr? Z TOiP :
    Powiadamianie SMS (stawka określona dla pojedynczego SMS; opłata pobierana miesięcznie zbiorczo od wszystkich SMS wysłanych w poprzednim miesiącu kalendarzowym) – 0,20 zł
    5. Wysłanie kodu SMS do zaakceptowania zlecenia w Pekao24 7 (stawka określona dla pojedynczego SMS, opłata pobierana miesięcznie zbiorczo od wszystkich SMS wysłanych w poprzednim miesiącu kalendarzowym) – 0,20 zł

    Bolo Odpowiedz
    • Tak jest, ale do przelewów trzeba sobie ustawić „listę odbiorców” wtedy tylko jeden SMS za ustanowienie odbiorcy, a potem przy przelewach SMS-a już nie ma

      Kate
    • A powiadomienia SMS można chyba wyłączyć

      Kate
    • Ewentualnie wpłacone 500 zł można wypłacić za darmo w ich bankomacie, i chyba w innych też

      Kate
    • Thx za info. Czyli jednak konto nie tak całkiem darmowe i trzeba uważać – najlepiej w takim razie ustawić listę odbiorców ( swoich kont i innych).

      Bolo
    • Poczytaj sobie Listę opłat i prowizji, tam co rusz jakaś mina, generalnie za byle co trzeba bulić…
      Jedyną zachętą dla otwarcia tego konta jest to oprocentowanie KO, ale szukając alternatyw dla Grupy Leszka i przy okazji jakiejś promki skłaniałbym się teraz do TMUB.

      Marcinek
    • Przez aplikację mobilna masz autoryzacje z darmo

      Anom
    • Apki nie ściągamy, bo czekamy na nową promocję PeoPay…pytanie czy się pojawi?

      abc
    • Co roku jest na jesieni lub wczesną zimą, patrz archiwum LS

      Kate
    • A jak bez apki wycofacie pieniadze z KO bez placenia 7zl?

      keton
    • Jedyna opcja nie ruszać pieniędzy do czasu ściągnięcia apki.

      Kate
    • Ktoś tu pisał, że pieniądze można bezpłatnie wybrać również z cudzego bankomatu, radzę to dobrze sprawdzić, bo posiadacze starszych kont od każdej takiej wypłaty mają naliczaną prowizję procentową rzędu 4% i np przy kwocie 500zł opłata może wynieść 20zł.

      A te płatne powiadomienia sms to nie wiem na co komu:) w tym banku nie ma tak podstawowej usługi jak powiadomienie sms o wpływie na konto

      Ew@
    • Pełen szacun dla Admina LiveSmarter za jego pracę. Ale fakt, że w tym konkretnym wpisie nie ma ostrzeżenia przed opłatą 20 gr za SMS-y, to spora wpadka.

      Sosna
  • Weryfikacja biometrycznie u mnie nie przeszła. Chciałam kontynuować wniosek w oddziale banku. Ale skończyło się na wpisywaniu danych z dowodu i wyskoczył „błąd techniczny” i niby mam udać się do oddziału. Czy ktoś miał podobnie?

    Paulina.G Odpowiedz
    • Nie można kontynuować wniosku. Zapraszamy do najbliższego oddziału banku. – teraz mam taki komunikat :(

      Paulina.G
    • No to chyba jedyna opcja aby złożyć wniosek elektronicznie, ale umówić się do oddziału…

      Michał
  • Adminie mam pytanie. Wczoraj wieczorem zlozylam wniosek o konto, potwierdzilam elektronicznie. Konto jest juz aktywne ale nie widac tam zadnej informacji o karcie debetowej. Teraz nie wiem czy z rozpedu nie pominelam tej opcji. Jesli przypadkiem odnaczylam ze chce karte do konta, to co mam zrobic aby wziac udzial w tej promocji? Bo konto juz dziala od wczoraj…

    joanna Odpowiedz
    • jeśli zamówiłaś kartę, to ona pojawi się w systemie po 1-3 dni od momentu założenia konta.

      czarnazmija
    • Mi dziś Pani konsultantka powiedziała, że na kartę czekam do 7 dni.

      Irena
    • na kartę plastikową wysłaną pocztą, ale sama karta w systemie pokaże się trochę wcześniej

      Kate
    • Aha dzieki za odpowiedzi ;) zobaczymy za kilka dni

      joanna
    • Widzę juz kartę :) Niestety nie zauwazylam ze mozna wybrac jakis ladny design tej karty a nie standardowy banku. Szkoda :(

      joanna
    • Inny desing było można wybrać w trakcie składania wniosku, zaznaczając kartę (było odniesienie do wybrania niestandardowej grafiki) – ale to koszt plus 5 zł :)

      Irka
    • Głownie koty i psy :)

      Irka
    • Jak otwierałem w tamtym roku konto w oddziale, to Pani wręczyła mi album z wizerunkiem kart – nie wiem, ile dokładnie było opcji do wyboru, niemniej obstawiam około 70. ;) Wybrałem wzór zodiak: świetnie wygląda czarna karta z białym nadrukiem znaku zodiaku. :) Rzecz jasna wybór karty z katalogu wzorów nie wiązał się z żadnym dodatkowym wydatkiem.

      Adam K.
  • Adminie załozyłam wczoraj konto przez internet. Wieczorem. Konto już działa. Ale nie pamiętam czy zaznaczyłam opcję, że chcę kartę debetową. Na razie nie widać na koncie informacji o karcie debetowej. Co mam zrobić aby brać udział w promocji jeśli nie zaznaczyłam tej opcji o kartę skladajac wniosek?

    joanna Odpowiedz
  • Wybrałam wizytę w oddziale (nie chciałam przesyłać zdjęć dowodu). Na samym końcu, już po wklepaniu wszystkich danych, wyskoczył komunikat: „Nie można kontynuować wniosku. Zapraszamy do najbliższego oddziału banku.” No i nie wiem, co teraz…

    Sosna Odpowiedz
    • Też mam podobnie i nie wiem co dalej…

      Paulina.G
    • Może wszystko poszło OK i to takie dziwne zaproszenie do oddzaiału ;) przedzwonilbym na infolinię, może sprawdzą. Ale powyżej bolo napisał, że można się cofnąć się do dowolnego miejsca:
      ————————–
      wczoraj u mnie też składanie wniosku się zawiesiło/wykrzaczyło i dziś dzwoniłem na partyline i da się do wniosku wrócić – do dowolnego miejsca z tego co ja próbowałem. Jak jesteś np. na https://oferta.pekao24.pl/otworz-konto/rejestracja/dane-kontaktowe to u góry jest biały pasek – należy kliknąć krzyżyk z prawej i potwierdzić odrzucenie wniosku, po czym zalogować się do swojego składanego wniosku swoimi danymi ( login i hasło)
      5 lipca 2019, 08:25 • Bolo
      ………………………

      yosa
    • W trakcie wizyty w oddziale okazało się, że byłam już zarejestrowana w systemie banku jako pełnomocnik do rachunku, w jakichś prehistorycznych czasach. Może dlatego system się wykrzaczył, bo potrzebna była aktualizacja danych.

      Sosna
  • U mnie biometria przeszła bez problemu. Składane na komputerze, dokończone w PeoPay. Taka mała uwaga, język systemowy i język aplikacji musi być PL bo inaczej sypie błędami. Klawiatura jest zmieniana prawdopodobnie ze względów bezpieczeństwa, żeby jakaś aplikacja nie wykradła znaków bo logujemy się pierwszym razem pełnym loginem i hasłem. KO jeśli nie założymy przy zakładaniu konta (trzeba zaznaczyć, domyślnie jest odznaczone) to musimy w oddziale. Tak na marginesie fajne mają karty ze znakami zodiaku.

    nsmarcin Odpowiedz
  • Konto założone ale nie obyło się bez małych problemów. Umowa podpisana w oddziale. Konto aktywne . Karta przyjdzie w przeciągu 7 dni jak i pin do karty.

    chf Odpowiedz
  • Czy przelewy wewn., np. przelew z ROR na KO tez sa platne 0.20zl? Jesli nie to moznaby uniknac comiesiecznych powrotnych przelewow 500zl i wrzucac to na KO.

    keton Odpowiedz
    • Przelewy z ROR na KO (i odwrotnie) są bezpłatnie wyłącznie wtedy, gdy zlecisz je w bankowości mobilnej (aplikacji PeoPay). Inaczej każdorazowy koszt takiej imprezy wynosi 7 złotych.

      Adam K.
    • Przecież z Ror na KO są darmowe również przez internet

      Bolo
    • Nie, bezpłatne tylko w aplikacji mobilnej, zresztą konsultant w PKO mnie uczulał o tym:
      5. Polecenie przelewu:
      a. dokonane za pośrednictwem Bankowości Mobilnej na rachunek własny Posiadacza prowadzony w Banku 0,00 zł
      b. pozostałe polecenia przelewów (od każdego przelewu pobierana zbiorczo na koniec każdego miesiąca kalendarzowego) 7 zł

      Kate
    • Dlatego chyba sobie odpuszcze ten bank. Za te glupie oplaty mozna niezle zaplacic. A poza tym oddzialow wcale nie maja tak duzo i widze ze szans na pelne 100zl raczej nie ma bo za zawsze za cos przyjdzie zaplacic.

      keton
    • Przelewy z ROR na KO przez bankowość internetową są raczej bezpłatne. (Pkt 19c w TOiP z dn. 18.06.2019r.) Inaczej oszczędzanie na KO, do czego jest stworzone, nie miałoby sensu bo kasa by topniała za każdą wpłatą zamiast przyrastać.

      Lidia
    • Dopiero teraz mam czas odpowiedzieć. @Kate – to co cytujesz jest z TOiP Rozdział 3 – RACHUNKI OSZCZĘDNOŚCIOWE i dotyczy tylko przelewów z rachunku oszczędnościowego na ror a NIE NA ODWRÓT. Ja rozumiem, ze bank jest słabo rozwinięty technologicznie i ma różne dziwne opłaty, ale nie dokładajmy ich tam , gdzie ich nie ma. @dam.K pisze głupoty a kolejna osoba je potwierdza…

      Bolo
    • * @Adam K.

      Bolo
    • Oczywiście, chodziło mi o przelewy z KO na ROR, z ROR na KO są bezpłatne. Adam K. pewnie się pomylił, chodziło mu pewnie o kierunek KO-ROR

      Kate
  • Czyli dobrze rozumiem ze ROR z promocyjną 100 można założyć teraz a KO na 3% dopiero we wrześniu w oddziale i wszystko z oprocentowaniem KO zadziała jak trzeba :)

    JoX Odpowiedz
  • Wczoraj otworzyłem konto w oddziale. W/g konsultanta, który jak twierdził nie widział mojego wniosku internetowego w systemie założenie konta od podstaw w oddziale również kwalifikuje się do promocji i nagrody 100 zł.

    Bolo Odpowiedz
    • oczywiście, że można wejść z ulicy i założyć to konto w promocji…długo się siedzi niestety

      Kate
  • a wypłaty gotówki w oddziale banku …. darmowe czy płatne ? nie mogę nic na ten temat odszukać w TOiP

    JoX Odpowiedz
  • Nie da rady otworzyć konta ani przez stronę ani w aplikacji mobilnej, błąd techniczny i tyle choć sms autoryzacyjny przychodzi. Mogliby napisać że są jakieś prace techniczne to człowiek po kilka razy tworzy te nowe wnioski i nic z tego nie wychodzi. Pierwszy kontakt z tym bankiem i już na etapie zakładania profilu jest wtopa. Jutro temu bankowi dam jeszcze jedną szansę.

    adaś Odpowiedz
  • Czy płatność BLIKiem z aplikacji będzie brana pod uwagę do tej promocji ?

    alx Odpowiedz
    • „wykona minimum jedną transakcję bezgotówkową […] za pomocą aplikacji PeoPay, poprzez dokonanie zapłaty za nabywane towary lub usługi” – zapłacić aplikacją czyli BLIKiem przy kasie, ja to tak rozumiem

      adaś
    • No ja też to tak rozumiem. Pytanie czy bank to tak rozumie :-)

      alx
    • no inaczej aplikacją zapłacić przy kasie to się chyba nie da

      adaś
  • Na innym forum podano, że nie mogę zasilić konta kwotą 500 ZŁ z innego banku gdy jestem jego właścicielem. Jeśli to zrobię zostanie pobrana opłata.

    chf Odpowiedz
  • Przy zakładaniu konto mam zaznaczyć że chce kartę wielowalutową? Jak zaznaczę NIE, to dostanę zwykłą debetową?

    mareczek87 Odpowiedz
    • Nie. Podstawowa karta do konta do ‚Rewolucyjna’ czyli właśnie ta wielowariantowa

      czarnazmija
  • Czyli muszę zaznaczyć po prostu że ją CHCE. Inaczej nici z promocji bo nie będę miał czym wykonać min. jednej operacji ?

    mareczek87 Odpowiedz
  • BLIK (zapłata na allegro) i płatność poprzez Apple Pay też zalicza się do transakcji bezgotówkowych?

    tomko111 Odpowiedz
  • Czy komuś udało się założyć konto przez apke? Od rana jakiś internal error podczas logowania….. Oj chyba się nie polubimy z tym bankiem…

    Bea Odpowiedz
  • U mnie procedura bio przeszła bez problemu. Ale mam inne pytanie. Dlaczego po wrzuceniu kasy na konto oszczędnościowe nie wyświetla się oprocentowanie w jego opisie? Jest tylko kreska przy tej pozycji „-„. Też tak macie?

    ogah Odpowiedz
    • Też nie wyświetla się oprocentowanie.
      Pytałem w oddziale, nie wiedzą dlaczego tak jest.

      Kerad1234
    • W umowie masz datę otwarcia KO i warunki na 3% na pierwszej stronie, to ewentualnie powinno wystarczyć w razie reklamacji

      Kate
  • Czy można w aplikacji PeoPay zmienić sposób autoryzacji? domyślnie są kody SMS

    m. Odpowiedz
  • Wniosek wypełniony przez Internet, finalizacja w Oddziale. Zostałem poinformowany, że hasło dostanę smsem. Smsa brak. Infolinia nie pomoże, więc albo czekać na list z hasłem albo kolejna wizyta w Oddziale. Porażka.

    ildefonds Odpowiedz
  • Jeśli otworzyłem konto przez aplikację to gdzie mam moją umowę?

    adam2222 Odpowiedz
    • Przychodzi na maila

      Joanna
    • Mi nic poza regulaminami i toip nie przyszlo

      paolo
    • przeszedł tylko szablon umowy. Niestety brak umowy i nr klienta (nr klienta wyswietlił sie tylko podczas ztwierdzania umowy przez apkę). Musialem na infolini prosic sie o nr klienta by sie zalogowac na www.

      Kacper
    • a mi nic nie chcą dać tylko łączą z inną infolinią która rozłącza połączenie

      paolo
    • Umowę znajdziesz w bankowości internetowej – u góry kliknij „edokumenty” i po lewej stronie kliknij „umowy” :-)

      m.
  • proces weryfikacji biometrią przeszedł bez problemu, konto ponoć się otwarło. Ponoć bo nie mogę się zalogować do apki peopay (przyjmuje login i potem zawiesza się) a przez stronę www wymaga jakiegoś nr klienta. Czyżby jednak i tak wizyta w oddziale? :O

    paolo Odpowiedz
    • Ostatnim krokiem w apce była akceptacja umowy i tam na pierwszej stronie był nr klienta.. jeśli go sobie wtedy nie spisałeś, to nie zalogujesz się ani do apki (bo trzeba tym nr się zalogować po akcepcie umowy, a nie tym wcześniej ustalonym) ani do bankowości internetowej. Czeka Cię wizyta w Twoim oddziale..

      m.
    • i tu jest problem BO NIE MOGĘ ZAAKCEPTOWAĆ UMOWY bo cały czas apka się wiesza. Dzwonię na infolinię i przełączają mnie do „Specjalnej” infolinii dla otwierających biometrią ale po 5 sek rozłącza połączenie. Próbowałem już z 6 razy.
      Z powyższego wynika, że nie mam jeszcze w takim razie otwartego konta i nie mogę go sfinalizować bo apka się wiesza a infolinia nie działa!
      Już żałuję, że pokusiłem się na konto w takim syfskim banku! :O

      paolo
  • Witam, czy jak założy się konto przekorzystne w oddziale to promocja obowiązuje? Byłam w banku i niestety nie mieli mojego wniosku więc byłam zmuszona składać go od nowa.

    Sandra Odpowiedz
  • Pracownicy banku nie ogarniają procesu otwierania kont. Ostatni etap składania wniosku wyglądał jak u osoby powyżej. Brak możliwości potwierdzenia wniosku. Konieczna była rozmowa z konsultantem (tylko 1 osoba na kilka z którymi rozmawiałem wiedziała o co chodzi). Pozostałe osoby wprowadzają w błąd a rozmowy bez przerwy rozłączało jak u osoby powyżej. Teraz z kolei brak widocznej karty w systemie mimo kilku dni od jej zawarcia. Kpina i szkoda czasu. Odradzam tym, którzy nie wdepnęli w to badziewie.

    H. Odpowiedz
    • Zgadzam się, że sposób aktywacji karty i ich system to żenada. Dzisiaj dzwoniłem i jest z tego szybkie wyjście. Trzeba zalogować się przez bankowość mobilna(można na telefonie lub komputerze) chodzi o to, aby strona logowania była w wersji mobilnej. Logując się tam, nasza karta jest widoczna i można ją aktywować. Po tej operacji pojawi się w normalnej wersji serwisu info o karcie.

      Damia
    • Jakie konkretnie informacje o karcie są widoczne na Koncie Przekorzystnym? Mam stary typ konta i tam nie ma czegoś takiego jak Karta debetowa, jest tylko Karta kredytowa, której nie posiadam :)

      Ew@
    • Z punktu widzenia Twojej sytuacji (jak sądzę ) p.t. „jakie karty są widoczne po zalogowaniu się” to nie chodzi o rodzaj konta i jego wiek a o sposób logowania się czyli wersję serwisu (mobilna czy stacjonarna). Można do mobilnej wersji serwisu zalogować się na komputerze i wtedy inaczej widać i inne możliwości (nie zawsze więcej ale INNE a w Pekao24 są inne- nie zawsze te same). Nie chodzi o aplikację tego banku zainstalowana na smartfonie (bo na kompie akurat ich apka nie działa).

      Krzysztoff
    • „Logując się tam, nasza karta jest widoczna i można ją aktywować. Po tej operacji pojawi się w normalnej wersji serwisu info o karcie.”
      Z wpisu Damia zrozumiałam, że jeśli aktywuje się kartę w bankowości mobilnej to potem będzie ona widoczna w standardowym Pekao24. Moja karta została aktywowana już dawno w tradycyjny sposób więc wynikałoby, że nie ma szans zobaczyć jej w Pekao24 a jestem ciekawa jakie funkcjonalności są wtedy dostępne, czy można np ustawiać limity wypłat, itp?

      Ew@
  • Czy orientuje się ktoś czy opcja założenia konta przez „SELFIE I ZDJĘCIE DOWODU OSOBISTEGO” jest niedostępna od dłuższego czasu czy rzeczywiście tylko „chwilowo” jak to napisali przy wyborze opcji weryfikacji tożsamości?

    ceglaaa Odpowiedz
  • Rozumiem że do darmowosci konta jako płatność aplikacją peopay wystarczy płatność blik przez nią za 1zl?

    paolo Odpowiedz
  • KO na 3% można otworzyć w serwisie transakcyjnym: „Konto Oszczędnościowe możesz otworzyć m.in. w serwisie internetowym Pekao24 (usługa bankowości elektronicznej) oraz we wszystkich placówkach naszego banku”.

    Takiego reklamowego e-maila otrzymałem.

    adaś Odpowiedz
  • Czy te wymagane 500 zł miesięcznie można przelewać ciągle „te same”, czy to powinny być nowe? (nie wiem, jak mieliby to sprawdzać, ale lepiej spytać)

    as Odpowiedz
    • Nie mają jak sprawdzić, więc spokojnie można przelewać te same środki :)

      Michał
  • mają jakiś program poleceń? bo jest rubryka na kod polecenia przy zakładaniu

    conrad_88 Odpowiedz
  • Skomentuj

    Chcesz mieć pewność, że nikt inny nie podpisze się twoim nickiem? Zarejestruj się (lub zaloguj) na LiveSmarter!

    Ostatnie wpisy