100 zł za założenie konta Inteligo w XVI edycji programu poleceń „Mam Inteligo”

Trwa do 31.12.2019

Wygląda na to, że jeszcze w październiku ruszyła nowa edycja programu poleceń Mam Inteligo. Zarówno nowi, jaki i obecni klienci, mogą zgarnąć bardzo łatwe 100 zł za założenie/polecenie konta.

100 zł za założenie konta Inteligo w XVI edycji programu poleceń

100 zł za otwarcie konta z polecenia

Aby skorzystać z promocji należy być nowym klientem Inteligo. Zgodnie z definicją z regulaminu oznacza to brak jakiegokolwiek konta Inteligo w okresie 3 lat przed startem programu poleceń (czyli od 8.10.2016) oraz brak rozpatrywania wniosku o takie konto. Warto tu zaznaczyć, że zgodnie z regulaminem posiadanie konta w PKO BP nie wyklucza z promocji, co zostało już wielokrotnie przetestowane. Istotny jest jedynie brak konta w Inteligo.

Jeśli spełniamy powyższe warunki to wystarczy, że złożymy wniosek o konto podając przy tym kod polecający obecnego klienta banku. Najprościej uzyskać taki kod od swojego znajomego. Jeśli jednak nie znacie żadnego posiadacza tego typu rachunku, to możecie napisać przez formularz kontaktowy – podeślemy swój sprawdzony kod.

Istotne również, aby podczas składania wniosku wyrazić zgodę na przekazywanie przez PKO BP materiałów marketingowych (pierwsza zgoda we wniosku).

Gdzie podać kod poleceń w Inteligo

Co dalej? Po złożeniu wniosku oddzwoni do nas konsultant banku i umówi na podpisanie umowy przez kuriera. Dotychczas kurier przywoził również kartę debetową, a pakiet karta + konto był aktywowany niedługo po jego wizycie – możliwe więc będzie natychmiastowe korzystanie z konta. Dajcie znać w komentarzach, czy w 2019 roku proces wygląda identycznie.

Premia za płatności kartą i IKO

A jakie warunki trzeba spełnić, aby zgarnąć 100 zł premii? Praktycznie te same, co w wielu poprzednich edycjach. Bank wymaga od nas wykonania dwóch czynności: jednej (lub więcej) płatności kartą na łączną kwotę min. 200 zł oraz co najmniej jednej płatności BLIK przy użyciu aplikacji IKO o łącznej wartości min. 40 zł w ciągu 30 dni od podpisania umowy. W przypadku płatności kartą wykluczone są transakcje internetowe (trzeba więc wydać 200 zł stacjonarnie), jednak w przypadku transakcji BLIK takiego wykluczenia (wprost) nie ma. Z drugiej strony bank wymaga dokonania transakcji w „puntach handlowo-usługowych”, co w promocjach innych banków było zazwyczaj rozumiane jako „dowolne zakupy w sklepach (również na odległość)”. Jeśli jednak chcecie być w 100% pewni otrzymania premii, to zakupy najlepiej dokonać stacjonarnie – nie wiem jak do tego problemu podejdzie Inteligo.

Tu od razu dodam, że w trakcie wnioskowania możliwe do wyboru są trzy karty debetowe. Wybór nie ma żadnego znaczenia – każda nadaje się tak samo do promocji.

I to tyle! Bank dokona sprawdzenia, czy należy nam się nagroda, w ciągu 50 dni od zakończenia danego etapu promocji, a wypłata nastąpi w ciągu kolejnych 44 dni. W poprzednich edycjach przelewy były jednak wykonywane znacznie szybciej.

Dodam, że obecna promocja podzielona jest na trzy etapy: październikowy, listopadowy oraz grudniowy.

100 zł dla polecającego

Tak jak w większości programów poleceń tak i tu premię za polecenie nowego klienta otrzymuje również obecny klient Inteligo – w wysokości 100 zł. Oprócz tego możliwe jest zgarnięcie jednej z nagród za polecenie odpowiedniej ilości osób:

  • 250 zł za 5-10 kont
  • 500 zł za 11-20 kont
  • 1000 zł za 21-30 kont
  • 1500 zł za 31-40 kont
  • 2000 zł za 41-50 kont
  • 3000 zł za 51 i więcej kont

Aby móc polecać konieczne jest uprzednie zarejestrowanie na stronie maminteligo.pl.

Ile kosztuje konto w Inteligo?

Konto osobiste Inteligo to rachunek bezwarunkowo darmowy. Oznacza to, że nie zapłacimy za niego ani grosza niezależnie od tego czy będziemy aktywnie korzystać z konta, czy nie. Zapłacić jednak możemy za kartę debetową – 4 zł miesięcznie. Bank zwalnia nas jednak z opłat po wydaniu zaledwie 100 zł miesięcznie – co jest jednym z najlepszych wyników na rynku. Oczywiście po spełnieniu warunków promocji kartę możemy zamknąć.

Jeśli zechcemy korzystać z bankomatów, to warto pamiętać, że nie wszystkie są darmowe. 5 zł zapłacimy za każdą wypłatę z urządzeń innych, niż darmowe PKO BP oraz Santander (dawnego BZWBK).

Nie przegap!

Komentarze

  • czy można „bezpłatnie” zrezygnować z płatnej usługi „powiadomień SMS” (koszt 5 zł miesięcznie)

    TreworBG Odpowiedz
    • Jak najbardziej z usługi można zrezygnować – bez sensu jest za nią płacić. Dodam, że póki co opłata nie zostanie pobrana:

      W przypadku Klientów, którzy w pierwszym wniosku podadzą swój numer telefonu komórkowego, przez 2 okresy rozliczeniowe usługa świadczona jest bezpłatnie. Opłata pobierana jest odrębnie dla każdego Konta Inteligo

      Michał
    • dzię-ku-je-my! zaczekam do przyszłego miesiąca ;-)

      TreworBG
  • Michale, czy przewidujesz w tej promocji stworzenie formularza dla czytelników aby mogli przekazywać też swoje kody polecające, jak to ma miejsce w Getinie i CA?

    pws Odpowiedz
  • Nareszcie się łapię :) W dniu wypłaty premii karta nie musi być aktywna? Czyli blikiem np doładowania telefonu lepiej nie robić, istnieje ryzyko że to nie przejdzie?

    jojo Odpowiedz
  • Jeszcze tylko rok:)

    Katana78 Odpowiedz
  • Czy wystarczy tylko zaznaczenie pierwszej zgody marketingowej ?
    Czy pozostałe dwie zgody też są wymagane ?

    Michał Odpowiedz
    • Podpinam się pod pytanie.
      Podczas składaniu wniosku pojawiają się 3 zgody. Przy każdej widnieje informacja:
      „Brak zgody na przetwarzanie danych w celach marketingowych uniemożliwi Ci branie udziału w promocjach Inteligo lub podmiotów współpracujących.”
      Wystarczy pierwsza, czy coś się zmieniło?

      Mike1
    • Podpinasz sie pod pytanie zadane kilka godzin po opublikowaniu artykulu. Przez ten krotki okres nic sie nie zmienilo i nadal nie musisz wyrazac zgody na marketing podmiotow wspolpracujacych. Zreszta sam mozesz sobie sciagnac aktualny regulamin ramowy programu Mam Inteligo i sprawdzic: Rozdzial 3., &1., 2) wyrażenie (podczas składania wniosku, o którym mowa w pkt 1) zgody na otrzymywanie przez PKO Bank Polski informacji o charakterze marketingowym.

      aaaa
  • A ja nie pamiętam kiedy zamykałem inteligo ;/ :p

    luka89waw Odpowiedz
    • Czy pracownik w oddziale PKO udziela informacji, kiedy zamknęło się konto w Inteligo?

      Michał
  • Uważajcie przy zakładaniu tego konta! Zaznaczyłem zgodę pod numerem polecającego, a w podsumowaniu (krok 3) nie było ono zaznaczone!
    Ewidentnie kombinują. Trochę odechciało mi się, ale spróbuje.

    derek Odpowiedz
  • Stówkę to dawali kilka lat temu. A inflacja? Olewam ich.

    ptok Odpowiedz
    • Nie dajmy się zwariować. To promocja. Nie wkładasz swojego kapitału, żeby marudzić na inflację czy podatki, no chyba że Twój czas jest bezcenny. Wtedy wszystkie promocje powinieneś olać :)

      vundo
  • Gdzie stacjonarnie zapłacić blikiem?

    Paweł Odpowiedz
  • Podpinam się pod pytanie z tym nieszczęsnym blikiem. Myślałem o doładowaniu telefonu ale jakieś minimalne ryzyko istnieje że nie zaliczą. Gdzie jeszcze w popularnych sklepach zapłacę blikiem?

    jojo Odpowiedz
  • Co dokładnie znaczy stwierdzenie: „brak jakiegokolwiek konta Inteligo w okresie 3 lat przed startem programu poleceń (czyli od 8.10.2016)”, to znaczy że przed ta datą 8.10.2016 konto musiało być zamknięte, czy aż 3 lata przed 8.10.206 musiało być zamknięte (czyli przed 8.10.2013 ) ??

    szewc84 Odpowiedz
  • A jak zrobić mając IKO w PKO żeby spełnić warunki promocji?

    Bea Odpowiedz
  • Skomentuj

    Chcesz mieć pewność, że nikt inny nie podpisze się twoim nickiem? Zarejestruj się (lub zaloguj) na LiveSmarter!

    Ostatnie wpisy