100 zł w kolejnej promocji regularnego inwestowania w ING (i 140 zł za otwarcie konta)

Zakończona

Ruszyła kolejna edycja promocji z premią za regularne inwestowanie w ING Banku Śląskim. Osoby, które przez minimum pół roku będą inwestować swoje oszczędności zgodnie z wytycznymi banku zgarną 100 zł.

100 zł za regularne inwestowanie w ING Banku Śląskim

100 zł za regularne inwestowanie

Aby skorzystać z promocji należy być nowym lub obecnym klientem banku, który w chwili rozpoczęcia promocji (20.08) nie posiadał jednostek uczestnictwa funduszy inwestycyjnych na rejestrach otwartych w ramach umowy pośrednictwa zawartej z ING Bankiem Śląskim. Bazując na waszym doświadczeniu z poprzednich promocji – posiadanie rachunków IKE/IKZE nie stanowi problemu.

Jeśli spełnimy te warunki to wystarczy, że do końca września 2018 zapiszemy się do promocji w systemie bankowości internetowej Moje ING w sekcji Oferta ING. Zgodnie z regulaminem powinniśmy też wypełnić ankietę inwestycyjną zakończoną nadaniem profilu inwestora oraz podpisać umowę o świadczenie usług przyjmowania i przekazywania zleceń nabycia lub odkupienia tytułów uczestnictwa w instytucjach wspólnego inwestowania.

W trakcie zapisywania do oferty konieczne będzie złożenie Dyspozycji Regularnego Inwestowania (DRI) na kwotę min. 200 zł. Pierwszą wpłatę powinniśmy dokonać już w momencie trwania promocji, a kolejne wpłaty (już w ramach DRI) sześciokrotnie – nie później, niż do 30.04.2019. Pamiętajmy więc, żeby na rachunku było min. 200 zł co miesiąc – tak, aby dyspozycja regularnego inwestowania wykonała się poprawnie.

Regularne oszczędzanie w ING Banku Śląskim

W ramach dyspozycji deklarujemy, że będziemy kupować jednostki dowolnego funduszu przez 12 miesięcy, jednak wypłata premii nastąpi dużo szybciej, bo już 16.05.2019 – o ile ciągle będziemy posiadali jednostki uczestnictwa funduszu. Co istotne: 100 zł wpłynie nie na nasze konto, ale na wybrany przez nas rejestr jednostek funduszu.

Na co warto jeszcze zwrócić uwagę? W promocji możemy wybrać dowolny fundusz – nawet ten ultrabezpieczny (np. Pakiet Ostrożny proponowany przez ING). Problem w tym, że ostatnie wydarzenia (m.in. afera GetBack) pokazały, że nawet fundusze bezpieczne potrafią zanotować spadek. Pamiętajmy więc, że dla zainwestowanej kwoty 1400 zł potencjalne 7% obsuwy oznacza stratę premii. O większych spadkach nawet nie wspominam. Z tego też względu długo wahałem się, czy opisywać promocję – jednak wielu z was prosiło mnie o to, dlatego wpis ostatecznie się pojawił. Pamiętajcie jednak, że tutaj wynik inwestycji nie jest w pełni gwarantowany, ale jest jednak spora szansa na to, że będziemy na plusie.

140 zł za otwarcie konta w ING

Na koniec przypomnę, że osoby nieposiadające w tej chwili konta w ING Banku Śląskim mogą zgarnąć 140 zł za jego założenie. Wystarczy skorzystać z aktualnej promocji z premią na start, gdzie 120 zł zdobywamy w zasadzie bez większych kombinacji, a dodatkowe 20 zł wpada nam za ewentualny wpływ wynagrodzenia.

Całościowo możemy więc zyskać 240 zł + ewentualny zysk z inwestycji. Powodzenia!

Nie przegap!

Komentarze

  • Poprzednia promocja to wpłata 3 x 150 zł i premia 100, tak że teraz słabiutko

    inny abc Odpowiedz
    • Słabiutko? Te 50zł to aż taka wielka różnica, żeby powiedzieć, że słabiutko? Przecież w zasadzie całość do ciebie wróci, lub będziesz minimalnie na minusie. Jak to takie „słabiutko” to wpłacaj te 200zł co miesiąc na KO, na pewno wyciągniesz więcej haha

      ceglaaa
    • tu inwestycja jest 1400zl 7×200 to nieco więcej, poza tym strata 7% zje cały zysk

      Romek
    • Oczywiście nie mogę niczego gwarantować, ale w dobrym funduszu gotówkowym lub pieniężnym kilkuprocentowa strata przy takim regularnym inwestowaniu wydaje się niezmiernie mało prawdopodobna. Na tym to właśnie polega, że regularne inwestowanie stałej kwoty zmniejsza ryzyko, siedmiokrotny zakup to nie to samo, co kupno jednostek od razu za całą kwotę.

      Don Quijote de la Mancha
    • Dokładnie, tak jak wyżej. Poza tym nikt nikomu nie każe inwestować w pakiety z dużym ryzykiem. W poprzedniej edycji ludzie mieli strate rzędu kilku złotych przy pakietach z większym ryzykiem, ja z pakietem ostrożnym 2zł na plus.

      ceglaaa
    • „Poza tym nikt nikomu nie każe inwestować w pakiety z dużym ryzykiem”
      — ja nawet dodam, że zdecydowanie odradzam inwestowanie przez 7 miesięcy w jeden wybrany obecnie fundusz z grupy innej, niż najbezpieczniejsze. Czasy są ciekawe, nie dość, że coraz więcej wskazuje, iż to już szczyt hossy, to dochodzą do tego ciekawe rzeczy geopolityczne (wyobraźmy sobie, że 7 miesięcy temu zainwestowaliśmy w fundusz akcji tureckich). Mimo tych faktów ja ciągle bawię się inwestowaniem w akcje, ETF, ryzykowne fundusze etc., ale są to inwestycje wybierane pod aktualną sytuację. Inwestowanie przez 7 miesięcy w jeden instrument to zdecydowanie co innego, to też zupełnie inna sytuacja, niż w poprzednich edycjach tych promocji, gdy czas inwestowania w jeden instrumenty był znacznie krótszy.

      Don Quijote de la Mancha
    • Istnieje w ekonomii coś takiego jak teoria czarnych łabędzi. Są to zdarzenia rzadkie, raczej nie do przewidzenia, ale zdarzają się częściej niż wynika to ze statystyki. Tak że można stracić i 90% nawet na super bezpiecznych funduszach. Więc niech każdy sam decyduje. Obliczono, że gdyby na giełdzie USA w ciągu ostatnich 100 lat nie uwzględniać tylko 10 najgorszych dni na tej giełdzie, to np. S&P500 wynosiłby dziś nie circa 2900 tylko jakieś 6000. 19 października 1987 indeks ten spadł o 22,6%. Obligacje wbrew pozorom też nie są bezpieczne. Nasze obligacje 10letnie IROS-10 w maju 2013 spadły o 5,37%. Jeżeli ruszy inflacja i wzrośnie rentowność obligacji to może być jeszcze gorzej. Wiecie skąd wziął się Black Friday? W piątek 20 września 1869 cena złota załamała się i w ciągu kilkunastu minut spadła z 162 USD za uncję do 125 USD za uncję.

      Manveru21
    • Wskaż proszę fundusz pieniężny z oferowanych przez ING, który stracił 90% w ciągu pół roku. A jeśli Ci się nie uda to nie opowiadaj, że np. żaden nigdy tyle nie stracił ale może.

      Resor
    • Z 3 mcy zrobilo sie 6 mcy a ze 150 zl zrobilo sie 200 zl. W poprzedniej promocji wybralem fundusz Ostrozny i bylem 2 zl na plusie. Czas oczekiwania 4 mce. Teraz to 8 mcy. Warunki coraz mniej zachecajace

      Abc inny
    • Odkładając co miesiąc 200zł przez pół roku na jakieś najlepsze KO (powiedzmy oprocentowanie 3%), zarobisz jakieś 8zł. Jeśli dla ciebie 100zł+ew zysk to mała zachęta, to chyba jesteś w złym miejscu.

      ceglaaa
    • @ Resor, to że w przeszłości nie było takiej straty to nie znaczy, że nie będzie jej w przyszłości. Przyszłość jest nieprzewidywalna i wiele rzeczy zdarzy się dopiero pierwszy raz. Ja nikomu takiej straty oczywiście nie życzę.

      Manveru21
    • No tak, przyszłość jest nieprzewidywalna, np. nie można wykluczyć, ze pi…olnie w nas konkretny meteoryt i wyginiemy jak dinozaury, wtedy nawet depozyty z gwarancją BGŻ okażą się nic nie warte…

      Ale zrobiłem coś bliższego rzeczywistości: przeliczyłem, ile byśmy stracili, gdybyśmy po cenie z każdego 23 dnia miesiąca, począwszy od 23 stycznia 2018 r., siedmiokrotnie (ostatni raz 23 lipca) kupowali za 200 zł jednostki funduszu Investor Turcja. Otóż 23 sierpnia posiadalibyśmy 9,7198 jednostek wartych 900,83 zł. Czyli z wpłaconych 1400 zł stracilibyśmy prawie 500 zł.

      Don Quijote de la Mancha
    • *BFG

      Don Quijote de la Mancha
    • @Manveru21 No w sumie to idąc tym tokiem rozumowania to strach powierzyć jakiekolwiek środki w instytucji finansowej. ING padnie i co będzie z naszymi środkami?

      kuba2p
  • slabiutko, nie slabiutko, zawsze do przodu, praktycznie z kazdej tej promocji wychodzilem mocno na plus wiec moze i tym razem warto zaryzykowac? :)

    sunwoj1 Odpowiedz
  • Jeśli mam otwarty rejestr po ostatniej promocji ale nie mam jednostek, bo wszystko sprzedałam to mogę przystąpić?

    Ewelina Odpowiedz
    • też się zastanawiam ale regulamin mówi o jednostkach, otwarty rejestr nie oznacza posiadanych jednostek

      conrad_88
    • W poprzedniej edycji miałem otwarty rejestr a premia wpadła.

      ceglaaa
    • Ewelina, możesz przystąpić jeśli sprzedałaś wszystkie jednostki przed 20 VIII.

      Zbyszek
    • zgodnie z regulaminem rejestr ma być NOWY, czyli te które są, mimo, że bez jednostek nie wchodzą w grę…ale jeśli jest to sprawdzone w poprzednich edycjach, że wypłacają premię, to ok :)

      abc
    • Mój czat z bankierem ING 21 VIII:

      16:32 Wojciech Warzecha – ING
      do obecnej promocji możesz przystąpić jeżeli na dzień startu promocji Twoje rejestry było zerowe
      16:32 Wojciech Warzecha – ING
      sam fakt posiadania rejestru nie wyklucza z promocji
      16:32 Wojciech Warzecha – ING
      warunek jest tylko taki, że musi być na nim 0
      16:33 Ja
      napisz dokładniej, podałem datę, sprecyzuję 16 VII umorzyłem jednostki
      16:33 Ja
      kiedy jest ten start?
      16:33 Ja
      czy się mieszczę?
      16:34 Ja
      i zero czego, kasy czy jednostek
      16:34 Wojciech Warzecha – ING
      20 sierpnia zaczęła się promocja
      16:35 Ja
      pisz tak jakbym się nie znał
      16:35 Wojciech Warzecha – ING
      jeżeli na ten dzień rejestr wynosił 0zł to możesz skorzystać z promocji
      16:35 Wojciech Warzecha – ING
      0 jednostek = 0zł
      16:35 Ja
      Czy mogę wybrać ten sam fundusz czy muszę inny?
      16:36 Wojciech Warzecha – ING
      musisz wybrać inny fundusz
      16:37 Wojciech Warzecha – ING
      ponieważ wybierając ten sam nie otworzysz nowego rejestru co jest konieczne, żeby korzystać z promocji
      16:37 Ja
      ok, czy mogę np w historii sprawdzić jakie fundusze do tej pory miałem?
      16:38 Wojciech Warzecha – ING
      jak wejdziesz w moje finanse po prawej stronie znajdziesz fundusze jakie miałeś i mają jeszcze otwarte rejestry
      16:40 Ja
      „mają jeszcze otwarte rejestry” – choć jednostki umorzone?
      16:40 Wojciech Warzecha – ING
      dokładnie tak
      16:40 Wojciech Warzecha – ING
      ponieważ wypłata wszystkich pieniędzy z funduszu (umorzenie wszystkich jednostek) nie zamyka rejestru funduszu
      16:41 Wojciech Warzecha – ING
      rejestr funduszu jest zamykany po upływie konkretnego czasu ( w zależności od towarzystwa inwestycyjnego 180dni,90dni)
      16:42 Ja
      sporo mi powiedziałeś, tego chyba nigdzie nie można doczytać. Dzięki :)
      16:42 Wojciech Warzecha – ING
      :)

      Zbyszek
    • I tym się właśnie różni inteligencja od jej wygórowanego poczucia. Dzięki, @ Zbyszek.

      Bufon
    • Proszę :D

      Zbyszek
  • Ryzyko spadku wartości posiadanych jednostek przy regularnym inwestowaniu duże nie jest ale jest. W razie krachu na giełdzie w USA zwała pójdzie na wszystkich rynkach. 7% zjada zysk a historycznie dużo to to nie jest. Dodatkowo premia w postaci jednostek a nie „żywej” gotówki. Najlepsza propozycja to to nie jest.

    Waldemar_007@wp.pl Odpowiedz
  • >Możesz skorzystać z promocji, jeżeli jeszcze nie posiadasz funduszy inwestycyjnych w naszym banku.<
    Tak jest napisane na stronie banku. Mnie fundusze pozostały po poprzednich promocjach. Z zerowymi stanami ale jednak. W poprzedniej promocji nie było takiego zastrzeżenia.

    Bufon Odpowiedz
    • ↑ 24 sierpnia 2018, 17:18 • conrad_88

      Don Quijote de la Mancha
    • Pewnie ważniejszy jest regulamin od zapisów w ofercie. Jednak wolałbym nie wdeptywać w niejasne sytuacje. Druga sprawa. W nowej ofercie jest zapis o niedopuszczalności więcej niż 2 debetów w okresie objętym promocją. A o debet w ING jest niezwykle łatwo.
      Poza tym mam osobistą urazę do ING. Przy okazji którejś z promocji z automatu odmówili mi kk na jakieś drobne. Nie skorzystam z promocji i zamykam tam 2 konta plus firmowe.

      Bufon
  • To teraz trzeba znowu nowy rejestr otwierać pierwszą wpłata czy da się wpłacać na jakiś stary i też będzie liczyło się do promocji ? xyz

    prawdziwy-xyz Odpowiedz
  • Wszystkim narzekającym jaki to zły Bank ING i gorsze warunki promocji przypominam, że oni też lekko z nami nie mają gdy zjadamy wisienki i zwijamy manatki, więc pogorszenie warunków promocji jest poniekąd następstwem naszej wcześniejszej działalności. Cieszcie się że promocja jest po raz kolejny i po raz kolejny jest szansa coś zarobić (od takie utrzymanie klienta jak ktoś nadal ma u nich konto) a czy ktoś skorzysta to już każdego indywidualna sprawa.

    jankos Odpowiedz
  • Wiadomo że z promocji na promocji warunki gorsze są. Ale to nadal lepsza alternatywa niż trzymanie tej gotówki na lokacie 3%. Kilka minut poświęcę i promocja sama się zrobi.

    Don Pablo Odpowiedz
  • Rozumiem, że ponownie korzystający z oferty pomijają pkt 1.2 i 1.3 z par. 3?
    Czy należy gdzieś szukać ankiety inwestycyjnej i wypełnić ją ponownie?

    Robert Odpowiedz
    • też jej szukałem i nie widzę, a regulamin mówi, że trza ją wypełnić. Admin Help

      K+M+B
    • zapytałem w ing online. dam znać.

      K+M+B
    • zagadywałem już o to:

      „Potwierdzone :) Chodzi o to, że ta ankieta i umowa pośrednictwa nie tyle musi być wypełniona w trakcie przystępowania do promocji tylko klient musi ją po prostu mieć. Co ważne (o tym często klienci nie pamiętają) należy skorzystać z
      promocji przez zakładkę Oferta ING > Promocje :)”

      Robert
    • tak. Raz wypełniona (w przeszłości) ankieta, spełnia warunek.

      K+M+B
  • Zaraz , zaraz dopiero przeczytałem , że 100 zł wpłynie na rejestr . To jak to zabrać , wypłacić z rejestru w zlotowkach czy dadzą to w jednostkach i trzeba odkupić ? xyz

    prawdziwy-xyz Odpowiedz
    • Tak samo jak zainwestowana gotówkę – po otrzymaniu nagrody sprzedaje się zakupione jednostki funduszu, po kilku dniach wraca kasa na konto.

      mbo
    • I tak trzeba środki trzymać na funduszu aż do wypłaty premii (choć tak dokładnie, to regulamin nie mówi, że muszą to być wszystkie zakupione w ramach promocji jednostki, ale nie ma co kombinować), więc nie ma problemu z tym, żeby premię wypłacić razem z wpłaconymi środkami.

      Don Quijote de la Mancha
  • Ważne pytanie. Zapisałem się do promocji i z poziomu promocji zakupiłem jednostki uczestnictwa i ustawiłem regularne inwestowanie. Z konta ściągnęło mi 200zł, ale w zaplanowanych transakcjach mam, że w sierpniu i wrześniu nie ma nic i dopiero od października co miesiąc jest już zaplanowane kupno jednostek za 200zł. Wszystko ok, czy muszę to anulować i zrobić jeszcze raz?

    ceglaaa Odpowiedz
    • OK, nagrodę dostaną osoby, które „W okresie od 20.08.2018 r. do 30.04.2019 r. co najmniej sześć razy nabędą jednostki uczestnictwa w ramach Dyspozycji Regularnego Inwestowania” — czyli może to być w miesiącach: X, XI, XII, I, II, III.

      Don Quijote de la Mancha
  • Ktoś ogarnia te fundusze? Zakupiłem jednostki za 200 zł, kasę ściągnęło z konta, a na funduszu mam to jako zlecenia oczekujące, w trakcie realizacji. Czy muszę utworzyć portfel funduszy inwestycyjnych czy to inna opcja?

    tomko111 Odpowiedz
  • zwykle sie czeka pare dni az jednostki zaksieguja sie na koncie

    mike@miki Odpowiedz
    • Dzięki. A ta funkcja utwórz portfel inwestycyjny do czego służy? Nie ruszać tego? :)

      tomko111
  • a nie wiem nie korzystalem ;-)

    mike@miki Odpowiedz
  • „Pierwszą wpłatę powinniśmy dokonać już w momencie trwania promocji”, jeżeli zapiszę się we wrześniu, to pierwszą wpłatę powinienem zrealizować do końca września?

    haha Odpowiedz
  • 300 na Alegro, inwestujemy 5000 pln , po 3 miechach wyplata ? jakie ryzyko ? ;) Michał może przestwietlenie tego https://www.nntfi.pl/_fileserver/item/1504043 ?

    Paker ;) Odpowiedz
    • Dla niektórych promocja może być fajna, np. ja już od paru lat mam to IKZE (i jestem zadowolony), a nic na początek nie dostałem… ☹
      Fajne jest to, że za wpłacenie 5000 zł dostaje się bon na 300 zł, ale są też mniejsze warianty, np. bon na 50 zł za wpłatę 100 zł.
      Niefajne jest to, że chodzi o jednorazową pierwsza wpłatę, która do tego musi być zrobiona praktycznie od razu (w 2 dni). Inwestując w fundusze, bezpieczniej wpłaty rozłożyć w czasie (ja np. dokupuję jednostki co miesiąc), warto też portfel zdywersyfikować pomiędzy różne fundusze (a tu w maksymalnym wariancie niemal cały roczny limit trzeba ulokować w jednym).

      Don Quijote de la Mancha
    • Hej Don, czy z tego ikze mozna sie wypisac odrazu po zgarnieciu premii jak ze zwyklego funduszu? Zawsze balem sie w to wejsc bo cos mi to smierdzi dluzsza inwestycją:)

      Herman
    • skoro w regulaminie pisza ze przez 3 miesiace nie mozna zrobic wyplaty ani zwrotu to znaczy ze mozna wyjsc bo inaczej by tego nie zastrzegali

      aaaa
    • No właśnie, muszę się dokształcić, jeśli chodzi o to IKZE. Generalnie nie chciałbym tam trzymać pieniędzy na dłużej, ale promocja może mnie zachęcić na szybkie przetestowanie;)

      Emej
    • IKZE ma jeszcze zdaje się jakieś znaczenie przy rozliczaniu PIT? są jakieś mega ulgi jeśli się to posiada?

      K+M+B
    • @Herman, przyznam, że nie wiem, czy da się środki wypłacić przed 65 rokiem życia, na pewno da się przetransferować do innej instytucji, która to ma w ofercie (wielu ich nie ma, IKE jest więcej).

      @aaaa, tak dokładniej, to do 7 dni roboczych dają bon na połowę nagrody, a po 3 miesiącach drugą.

      @K+M+B, tak, nie dość, że te dochody są nieobelkowane, to jeszcze nie płaci się od nich podatku dochodowego, w praktyce odlicza się je składając zeznanie roczne i podatek od tej części przychodzi jako zwrot. Wypłacając środki po 65 roku życia od całości (wpłacony kapitał i zarobione odsetki) płaci się 10%.

      Don Quijote de la Mancha
    • Zamotałem z tymi podatkami, jeszcze raz:
      Środki wpłacone na IKZE na zeznaniu rocznym PIT odlicza się od dochodu, więc jeśli ktoś wpłacił 5000 zł, to przeważnie, przy stawce 18%, dostanie zwrot 900 zł (przy 32% 1600 zł); wypłacając te środki po 65 roku życia będzie trzeba zapłacić podatek 10%, czyli od tej kwoty 500 zł.
      Ten 10% podatek dotyczy także zarobionych odsetek/zysków, więc też jest lepszy, niż 19% Belki.
      Do tego zaletą jest odsunięcie płatności podatku w czasie (więcej środków może zarabiać).

      Don Quijote de la Mancha
    • to co opisuje kol. Don, to tzw. „wypłata” środków, możliwa dopiero po uzyskaniu wieku emerytalnego oraz przy wpłatach przez min. 5 lat. Natomiast odzyskanie środków z IKZE wcześniej, bez spełniania ww. warunków, nazywana jest „zwrotem” i obowiązują trochę inne zasadny opodatkowania. Nie znam szczegółów, gdyż swoje IKZE z NN zamierzam trzymać do końca, ale osobom, które chcą zainwestować 5k, żeby tylko zgarnąć premię i szybko te 5k odzyskać, radzę zainteresować się tematem :)

      Podsyłam lekturkę:
      http://prawo.sejm.gov.pl/isap.nsf/download.xsp/WDU20041161205/U/D20041205Lj.pdf

      Robert
    • Generalnie NIE jest to taka prosta promocja, jaka się wydaje. IKZE to już III filar i nie możemy go sobie zakładać, zamykać, przenosić kiedy chcemy – obowiązują pewne przepisy. Ale jeśli jest wasze zainteresowanie, to postaram się zrobić wkrótce jakiś poradnik na ten temat – nie chcę, aby ktokolwiek skorzystał z promocji na tym blogu, której po prostu nie do końca rozumie. Zawsze piszę tu tylko o takich produktach, które są w 100% przejrzyste (i bezpieczne – tu też wchodzimy w temat funduszy inwestycyjnych, czyli potencjalnej, a nawet całkiem realnej w krótkim okresie, straty).

      Michał
  • Admin
    Czy posiadając jednostki w IKE na pewno możemy skorzystać z tej promocji?, pytam bo na czacie Pani powiedziała że wyklucza mnie to z tej promocji/

    Irek Odpowiedz
  • Które z funduszy pieniężnych mają brak oplat za nabycie i odkupienie ? Wszystkie czy są jakieś z oplatami ? Inwestors i PZU nie miały ale teraz trzeba wybrać inne . Może ktoś jakieś polecić bez opłat ? xyz

    prawdziwy-xyz Odpowiedz
  • Ankietę inwestycyjną wypelnilem jeszcze raz mimo , że była widoczna ta z kwietnia ale nic nie było chyba o nadaniu profilu inwestora i o podpisaniu umowy o świadczeniu uslug nabycia i odkupienia . Poprzednio w kwietniu coś takiego wyskakiwalo a teraz nie czy to poprzednie obowiązuje czy gdzieś to trzeba jeszcze raz podpisać aby liczyło się do promocji ? Jak to u Was z tym było ? xyz

    prawdziwy-xyz Odpowiedz
    • Nowej nie wypełniałem. Zapytałem tylko poprzez wiadomość w ING czy jak już raz wypełniłem kiedyś to czy spełniam ten warunek promocji. Otrzymałem odpowiedź twierdzącą.

      Katana78
  • ja nic nie wypełniałem – tylko wpłata i ustawienie regularnego inwestowania

    karampuk Odpowiedz
  • Dzięki za info , jeden investor wypełnił już jeszcze raz a kolejni nie wiedzą co robić , może ponowne wypełnienie nie zaszkodzi ? xyz

    prawdziwy-xyz Odpowiedz
  • Hmm tak sobie czytam regulamin i nie znajduje zapisu że muszę posiadać wszystkie zakupione jednostki w dniu wypłaty nagrody. Czyli mogę sprzedawać jednostki w trakcie trwania inwestycji -oczywiście nie wszystkie:-)

    Monika78454 Odpowiedz
  • Właśnie zaglądnąlem , moje fundusze już zarabiają . xyz

    prawdziwy-xyz Odpowiedz
  • Jeszcze raz zajrzałem , fundusze zarabiają a klient juz nie koniecznie . xyz

    prawdziwy-xyz Odpowiedz
  • Na Dzisiaj mam ustawiony dzień RI a środki zapewnilem na rorze przed chwilą , czy to nie będzie za późno i jeszcze dzisiaj pobiora ? Ma ktoś jakieś doświadczenia ? Do której godziny te fundusze pobierają na RI ? xyz

    prawdziwy-xyz Odpowiedz
  • nowe promo do 200 zł
    „Im więcej inwestujesz, tym więcej zyskujesz”.
    https://www.ing.pl/_fileserver/item/1126626

    Jako Odpowiedz
    • na pierwszy rzut oka słabizna, dla 200 zł trzeba zainwestować 6300, z czego zysk też niepewny bo można stracić

      conrad_88
    • 1. No ale na pierwszy rzut oka te proporcje lepiej wyglądają przy premii 100 zł (wpłaty po 300 zł, czyli 3-krotność, a nie 5-krotność jak dla premii 200 zł)

      2. Na pierwszy rzut oka wygląda, że trzeba regularnie wpłacać, ale można też wypłacać?
      „Uczestnik w momencie wypłaty premii będzie posiadaczem […] jednostek nabytych na Rejestr, na kwotę min 300 zł.”

      Don Quijote de la Mancha
    • Na najniższą premię raczej bym się skusił. Ale w tej chwili uczestniczę jeszcze w poprzedniej i jestem wykluczony.

      Katana78
    • w regulaminie jest zapis, że w momencie wypłaty na rejestrze musi być 300 zł a nie 6300 zł
      więc po zakupie po kilku dniach można wypłacić ?

      Jako
  • Tym razem zrobili falstart promocji by nas odsiać żebym mógł być nowym kupowałbym w ramach DRI i sprzedawał zaraz żeby przypadkiem nie straciły na wartości i aby tylko było tyle co na premię czyli 300zł

    jankos Odpowiedz
  • Jankos nie rozumiem twojego wywodu. Proszę wyjaśnij. dlaczego mogą nas odsiać ?

    luic Odpowiedz
  • Czy może ktoś rozkminił tą promocję ? Jak 1 lutego kupię jednostki za 1000 zł to kiedy mogę je wypłacić ? mogę już 2 lutego ? Czy mogę z ostatniego zakupu jednostek zostawić na rejestrze 300 zł żeby załapać się na premię ?
    Macie pomysł jak skorzystać z tej promocji ? Bo już miałem zamykać konto ale się znowu zapaliłem.

    luic Odpowiedz
  • Ponawiam pytanie : czy może ktoś rozkminił tą promocję ? jak i kiedy można wypłacać środki ?

    luic Odpowiedz
  • W ramach regularnego inwestowania pobrało mi pierwszy 1000 zł. Czy po niedzieli mogę wypłacić ten 1000 ? Mam użyć przycisku sprzedaj ?

    luic Odpowiedz
  • Kolega regulamin czytał?

    savi Odpowiedz
  • Ale stopa zwrotu roczna , całe 0,77% a półrocza jeszcze lepsza w tym NN. Jakoś trzeba wytrwać do końca i dla polepszenia samopoczucia założyć lokatę w PKO . xyz

    prawdziwy-xyz Odpowiedz
  • Zajrzałem albo zaglądnąlem i widzę , że wszyscy zarabiają ale klient nie koniecznie . xyz

    prawdziwy-xyz Odpowiedz
  • @luic – nie możesz wypłacić- do dnia wypłaty premii musisz posiadać jednostki.
    Inwestor nowych technologii na początku dał mi popalić, ale teraz jest dobrze. Czekam tylko by się od tego uwolnić i puścić w pewne inwestycje.

    KMB Odpowiedz
  • Przypuszczam że u Was też cisza? :-)

    savi Odpowiedz
  • +100 na rejestrze

    aaaa Odpowiedz
    • Dzieki za info! Super wiadomosc. Mozna sprzedawac :)
      w sumie dobra promocja bo unikorona dała zarobic jeszcze 15 zł :D

      koles
    • U mnie premii brak (mam nadzieję, że jeszcze), ale zysk jedynie na poziomie 1,39zł.

      ceglaaa
    • Unikorona dochodowy 15.65 zł – 0,92% od kwoty 1600 razy 2 daje solidny zwrot+premia :)

      koles
    • Investor Parasol SFIO jedynie 0,08%. Uni koronę miałem w poprzedniej edycji.

      ceglaaa
    • i tez dala wtedy tak dobrze zarobic?
      chyba musze sie nia bardziej zainteresowac :)

      koles
    • Aż tak nie, też było kilka zł na +, ale kwota inwestycji też była mniejsza.

      ceglaaa
    • U mnie 0. Ale poczekam jeszcze z 1-2 dni na rozliczenie.

      Paweł K.
    • to moze wynikac z tego jak szybko dane TFI ksieguje srodki, zalecam spokoj :)

      koles
    • I tu się zgodzę z kolesiem, u mnie data 9 maja a wczoraj jeszcze nie tego było widać.

      Bogdan
  • investor Nowych Technologii (Parasol SFIO) zysk 8,19% tj. 147,38 zł.

    TYCH Odpowiedz
  • Wszyscy mają premię? Bo u mnie na ING pakiet ostrożny póki co brak

    jankos Odpowiedz
  • Pzu i NN też nie ma , ma ktoś tak jeszcze ? xyz

    prawdziwy-xyz Odpowiedz
  • Unikorona Dochodowy – jest
    Investor Bezpiecznego Wrostu (Parasol SFIO) – nie ma

    mbo Odpowiedz
  • U mnie premia wpadła ;) Jak dobrze rozumiem pieniądze można „wypłacić”?

    ceglaaa Odpowiedz
  • Investor Oszczędnościowy d.Płynna Lokata (Parasol FIO) 12 zł zysku i wpadła premia 100zł.

    Brzydok Odpowiedz
  • Dzięki za info Nowych Technologii (Parasol SFIO) z grubą kanapką sprzedany :)

    KMB Odpowiedz
  • Dziś wpadła premia za Investor Oszczędnościowy d.Płynna Lokata (Parasol FIO) – zysk 8,17 zł (0,54%). NN (L) Konserwatywny Plus (NN SFIO) (d. Oszczędnościowy) – premii brak. Zysk – 1,47 zł (0,11%). Swoją drogą takie promocje mają niewątpliwie duży walor edukacyjny, niekoniecznie zgodny z intencjami organizatora. Wybrałem tzw, bezpieczne fundusze, ale stopy zwrotu z tych „inwestycji” mnie powalają. Kto rozsądny wybiera takie fundusze, nie będąc nęcony promocyjnymi premiami.

    gajowy Odpowiedz
    • „Kto rozsądny wybiera takie fundusze”
      — może nie jestem rozsądny, ale wybieram także takie fundusze (wszystkich mam prawie 50).
      Np. jednostki funduszu UniKorona Dochodowy kupowałem od 2013 r. (obecnie to 0,5% mojego portfela), jego wynik 36M to 8,77% (czyli przy tym poziomie płynności akceptowalny).
      Jednostki UniAktywny Dochodowy kupowałem od 2016 r. (obecnie 0,2% portfela), jego wynik 36M to 9,91% (czyli OK).
      Jednostki Investor Oszczędnościowy kupowałem od 2014 r. (obecnie 0,3% portfela), jego wynik 36M to 7,78% (słabo, ale lepiej, niż standardowe niepromocyjne depozyty).

      Don Quijote de la Mancha
  • Ciekawy jestem jak wygląda średnia 36 m na najlepszych lokatach i KO , ma ktoś może jakieś porównania ? xyz

    prawdziwy-xyz Odpowiedz
    • To niemal nie do zrobienia, trudno byłoby znaleźć te „najlepsze” lokaty, np. można by brać wszelkie najlepsze promocje w Idea, ale z tego trudno byłoby uzyskać ciągły okres, mogłoby się nawet okazać, że czasem warto było skorzystać z oferty odrobinę gorzej oprocentowanej, by zaraz po jej zakończeniu wskoczyć na jakąś oferowaną właśnie wypasioną promocję…

      Za to bardzo prostym (a całkiem skutecznym) indeksem jest po prostu promocyjne oprocentowanie ko w Millennium.

      Don Quijote de la Mancha
  • Nie zaglądałem do swojego funduszu. Teraz widzę że Investor Oszczędnościowy d.Płynna Lokata (Parasol FIO) 12,71 zł zysku i wpadła premia 100zł. Już 8 go maja za tę setkę kupili jednostki.

    jeno sznur Odpowiedz
  • U mnie dziś wpadło na Investor Oszcz., członek rodziny za fundusz NN jeszcze nie dostał, ale mieliśmy regularne inwestowanie ustawione na ten sam dzień i u mnie realizacja zawsze wchodziła dzień wcześniej (zależy od TFI), więc jeśli wszystko poszło ok to na fundusze NN i ING powinno wejść jutro.

    Gruby Rychu Odpowiedz
  • Pkt. 2 regulaminu promocji: „Uczestnik korzystający z Promocji deklaruje, że będzie regularnie nabywać jednostki uczestnictwa w ramach Dyspozycji Regularnego Inwestowania otwartej zgodnie z ust.1.4) przez okres min. 12 miesięcy, począwszy od dnia otwarcia rejestru”
    To można już sprzedać wszystkie jednostki czy raczej należy zaczekać do pełnych 12 miesięcy?

    Ricardo Odpowiedz
    • O ile dobrze kojarzę to wspomniana „deklaracja” to złożenie dyspozycji regularnego inwestowania przez 12 miesięcy, co nie jest jednoznaczne z koniecznością inwestowania pieniędzy przez rok.

      ceglaaa
  • Kto wszystko sprzedał przed 20 maja może już brać udział w nowej edycji. 7 wpłat po 300 zł daje 100 zł na OKO. W przypadku wpłat po 1000 zł dostaje się 200 zł.

    Paweł K. Odpowiedz
    • daj linka prosze

      koles
    • Moje ING > Promocje. Teraz większość tak obsługują.

      Paweł K.
    • 15 maja zlecenie sprzedaży wszystkiego 20.05 kasa trafiła na ROR więc myśle że się łapie… 100zł za 6 dyspozycji po 300zł 150zł za 6x500zł i 200zł za 6x1000zł. Policzy ktoś kto dysponuje czasem jak to mrożenie kapitału ma się do % zysków?

      jankos
    • 12,75 zł dla 300, 21,26 zł dla 500, 42,53 zł dla 1000 w porównaniu do lokaty/KO z oprocentowaniem 3%

      ceglaaa
    • minus to co zarobi fundusz.

      koles
    • To oczywiście kwoty (netto) jakie zyskamy na KO/lokacie wpłacając co miesiąc te 300/500/1000zł.

      ceglaaa
    • 3% przez 7 miesięcy licząc wpłaty co miesiąc to wychodzi: 17,19 (dla 300 zł), 28,64 (dla 500) i 57,28 (dla 1000). To jest koszt, o który trzeba pomniejszyć zysk. Oczywiście dochodzi ryzyko funduszu. Moim zdaniem jedynie 100 zł jest warte zachodu, bo minimalizuje ryzyko i daje % najwyższy zwrot,

      Paweł K.
    • Zgadzam sie z kolega, zreszta cos koło tego byc może dadzą zarobić najbezpieczniejsze z funduszy, wiec byc może wyjdzie sie prawie na zero z kosztami :)

      koles
    • @Paweł K. masz rację – ja liczyłem dla 6 miesięcy, a jednak trzeba ten dodatkowy doliczyć. Z komentarzy z tej edycji i poprzedniej wynika, że raczej nikt na minusie nie był (a niektórzy nawet sporo na plus), więc zakładajac, że wyjdziemy na 0 z zyskiem z funduszu to inwestowanie 1000zł jest ok.

      ceglaaa
  • Skomentuj

    Chcesz mieć pewność, że nikt inny nie podpisze się twoim nickiem? Zarejestruj się (lub zaloguj) na LiveSmarter!

    Ostatnie wpisy