150 zł w gotówce + 10 kodów na przesyłki Inpost za założenie CitiKonta w III edycji promocji Citibanku

Zakończona

Ruszyła kolejna edycja promocji CitiKonta. Tym razem do zgarnięcia mamy nie tylko 150 zł premii w gotówce, ale również 10 kodów na nadanie paczek w ramach usług kurierskich firmy Inpost (w tym Paczkomaty).

150 zł w gotówce + 10 kodów Inpost od Citibanku

Podwójna premia za CitiKonto

Aby skorzystać z promocji należy być nowym klientem banku, czyli osobą nieposiadającą żadnego konta osobistego ani oszczędnościowego w Citibanku od 1.01.2019. Posiadanie tych rachunków w przeszłości nie wyklucza z udziału w promocji, tak samo jak posiadanie obecnie innego produktu (np. karty kredytowej) :)

Jeśli spełniamy powyższe warunki to wystarczy, że udamy się na dedykowaną stronę promocji i złożymy wniosek o CitiKonto (najlepiej z kartą debetową – będzie potrzebna do spełnienia warunków promocji). Co istotne: konto możemy otworzyć w pełni zdalnie, za pomocą biometrii. Pamiętajmy jedynie, żeby w trakcie tego procesu zrobić dobrej jakości zdjęcia (selfie) oraz dowodu osobistego (musi być cały w ramce, na płaskiej powierzchni, bez cieni i odbitego światła, a krawędzie nie mogą być ucięte np. palcami). Instrukcja nt. zakładania konta biometrycznie znajduje się tutaj.

Czas na wnioskowanie i podpisanie umowy mamy do 31.01.2021, przy czym bank zastrzega, że pula promocyjnych wniosków wynosi 1700 sztuk. O jej ewentualnym wyczerpaniu poinformuję we wpisie.

A jak zdobyć tytułowe nagrody?

Pierwszą z nich, czyli 2 kody do wykorzystania na SzybkieNadania.pl, zgarniemy już za sam fakt podpisania umowy o konto. Wymagane jest jednak, aby w trakcie wnioskowania wyrazić dwie zgody na przesyłanie przez bank informacji handlowych: elektronicznie oraz telefonicznie.

Aby zdobyć drugą nagrodę, czyli tym razem aż 8 kodów do wykorzystania na SzybkieNadania.pl oraz 50 zł w gotówce, powinniśmy do końca pierwszego miesiąca kalendarzowego następującego po miesiącu założenia konta zapewnić wpływ min. 2000 zł „z tytułu wynagrodzenia”.

Kolejną nagrodę, czyli kolejne 50 zł w gotówce, zdobędziemy pod warunkiem, że do końca drugiego miesiąca następującego po miesiącu otwarcia konta zalogujemy się co najmniej raz do aplikacji mobilnej Citi Mobile oraz otrzymamy wpływ min. 100 zł z rachunku w innym banku. Przykładowo podpisując umowę o konto w grudniu czas na spełnienie tych prostych warunków mija z końcem lutego.

Co z ostatnią nagrodą? Wystarczy, że do końca trzeciego miesiąca po miesiącu otwarcia konta dokonamy płatności za pomocą Google Pay lub Apple Pay na łączną kwotę min. 100 zł. W naszym przykładzie czas mamy do końca marca.

Co warto podkreślić: wszystkie warunki możemy spełnić dużo szybciej, bo nawet pierwszego dnia od założenia konta – na przykład aby mieć pewność, że nie zapomnimy o nich po dwóch czy trzech miesiącach.

Pierwsza nagroda (2 kody) zostanie nam przekazana przez bankowość internetową (zakładka „Korzyści i produkty) do 10. dnia roboczego miesiąca następującego po miesiącu otwarcia konta. Kolejne nagrody będą wypłacane do końca kolejnego miesiąca przewidzianego na spełnienie danych warunków – czyli dla kont założonych w grudniu będzie to koniec lutego, marca oraz kwietnia.

Co jest takiego w CitiKoncie, że bank określa je mianem „rewolucyjne”?

Większość bank w Polsce oferuje konto osobiste wraz z kartą debetową, których prowadzenie jest darmowe. Albo raczej: może być darmowe, ale najczęściej po spełnieniu określonych warunków. Prowadzenie CitiKonta (wraz z kartą debetową) jest natomiast bezwarunkowo darmowe. Nie musimy spełniać żadnych dodatkowych warunków, aby nic za nie nie płacić.

Ale to nie wszystko. Oprócz bezwarunkowego zera za podstawowe opłaty Citi pozwala również na 4 darmowe wypłaty gotówki z bankomatów w kraju i za granicą (kolejne to 8 zł za wypłatę oprócz bankomatów Citi, które są zawsze darmowe). A do tego dorzuca 3 darmowe przelewy natychmiastowe (Express Elixir) w miesiącu w ramach bankowości internetowej – czyli coś, co w zdecydowanej większości banków jest usługą płatną.

Oprócz baaardzo sensownych warunków prowadzenia konta mamy również możliwość korzystania z Citi Global Wallet – czyli usługi pozwalającej na płacenie w wielu walutach bez kosztów przewalutowania.

W jaki sposób jest to realizowane w Citibanku? Wystarczy, że założymy subkonto w danej walucie, załadujemy je, aktywujemy Citi Global Wallet i… po prostu będziemy płacić za zakupy. Citi automatycznie wykryje, że jeśli np. płacimy w USD to środki pobierze z konta w USD.

Walutę najprościej będzie kupić w samej bankowości internetowej. Citi chce bowiem stać się jednym z najkorzystniejszych kantorów internetowych na rynku. I faktycznie – kursy są bardzo zbliżone do konkurencyjnych rozwiązań.

Co z walutami, w których subkonta nie możemy założyć? Na czas wykonywania transakcji powinniśmy przepiąć (ręcznie) kartę pod konto w EUR – wtedy bank ściągnie pieniądze z konta w EUR a przewalutowanie nastąpi po kursie organizacji płatniczej (Mastercard), czyli również jednym z najlepszych dostępnych na rynku.

Na koniec dodam, że oferta ma pewien haczyk: bank nie chce, aby konto w EUR stało się naszą przechowalnią gotówki (ze względu na ujemne stopy procentowe dla EUR) i warto tam trzymać środki do max. 10 000 EUR. Powyżej tej kwoty naliczana będzie opłata miesięczna – od 18 zł do nawet 180 zł (powyżej 100 000 EUR). Dla innych walut tego problemu na szczęście nie ma.

O czym jeszcze trzeba wiedzieć? Dla czytelników bloga nie będzie to pewnie niczym odkrywczym, ale bank jakoś musi zarabiać – dlatego wszelkie usługi premium (np. CitiPhone, CitiAlerts) są płatne (ale też nie są do niczego potrzebne, więc warto od razu z nich zrezygnować). Tak samo zresztą jak próba wykonywania jakichś operacji w oddziale – wspomniane wcześniej przelewy Express Elixir są darmowe, ale tylko przez bankowość internetową. W oddziale lub przez bankowość telefoniczną CitiPhone kosztują… 30 zł. No ale taką mamy obecnie rzeczywistość w wielu obszarach życia – jeśli ktoś nie chce korzystać z internetu to wtedy niejako sponsoruje tych, którzy to robią. I nic za to nie płacą ;)

Nie przegap!

Komentarze

  • Nadal nie dostałem nagrody pierwszej z edycji pierwszej! I nie odpowiadają na reklamacje,teoretycznie powinny byc do konca grudnia ,gdy sie otwierało we wrzesniu .Ale inni pisali ze dostali w listopadzie.

    krooso Odpowiedz
    • Jeżeli otwierałeś we wrześniu to pierwsza nagroda była do końca listopada. W praktyce nagrody były jakoś w połowie listopada. Jeśli spełniłeś warunki i masz to jak udowdnić to pisz reklamację przez bankowość. Jeszcze mi się nie zdarzyło, żeby nie odpowiedzieli, a jak spełniłeś warunki to powinni wypłącić bez problemu.
      Swoją drogą mało muszą mieć klientów skoro to już trzecia edycja, praktycznie jedna po drugiej i jeszcze dołożyli nagrody. Pewnie chcą wykazać przyrost rachunków na koniec roku.

      nsmarcin
    • Dostałem ,druga pewnie bedzie w grudniu sie zobaczy .Wszystkie warunki spełniłem jednoczesnie w ciagu tygodnia.

      krooso
  • Ważna informacja! W regulaminie promocji „CitiKonto. Finansowa Rewolucja – edycja III” (i pewnie również poprzednich edycji) jest zapis: „Z Oferty mogą skorzystać osoby fizyczne (…) które nie później niż do 31 stycznia 2021 r., zawrą z Bankiem Umowę Produktów Depozytowych („Umowa Depozytowa”), na podstawie której otworzą konto osobiste typu CitiKonto („Konto”) w procesie online akceptując zgodę na zdalną weryfikację tożsamości, w Oddziale Banku lub w ramach kampanii telefonicznej oraz w terminie 10 dni od otwarcia Konta zaakceptują niniejszy Regulamin”.

    Jeśli dobrze rozumiem, wynika z tego, że (tak jak pisze w stopce na stronie banku) podpisując umowę przez kuriera oferta NIE OBOWIĄZUJE.

    Wygląda na to, że bank jest zdecydowany kupować tylko pełen pakiet danych osobowych potencjalnych klientów, razem z danymi biometrycznymi, bo same dane osobowe, nie zasługują ich zdaniem na premię…

    wyderson Odpowiedz
    • Dziwny ten zapis. Spytam.

      Michał
    • Z tego co mi powiedzieli, to jeśli ktoś miał wcześniej u nich jakiś produkt (np. KK) to biometrycznie nie otworzy konta. Zakończy się błędem. Otwierałem w II edycji i też nie mogłem dokończyć (kiedyś miałem KK). Po kilku dniach oddzwoniła konsultantka by potwierdzić dane z wniosku i umowę do podpisania wysłała kurierem. W pakiecie był też regulamin promocji do podpisania. Konsultantka mówiła, że biorę udział w promocji.

      Łuki
    • Nie chcieli, zebyś wysyłał zdjęcia dowodu na jakiś adres mailowy?

      daugern
    • Chcieli. Wysłałem spakowane zabezpieczone hasłem.

      Łuki
    • a hasło gdzie się wysyła? :P

      rafalecito
    • https://twitter.com/Zaufana3Strona/status/1352292945077166083
      Dla ułatwienia proponujemy przyjęcie z góry ustalonego hasła, jednakowego dla wszystkich (hasło: Mobilne) 😶

      Don Quijote de la Mancha
  • Kurcze, wydlużyli okres karencji aż o rok, w porównaniu z wczesniejszymi ofertami na start.

    kAt Odpowiedz
  • Dwa razy dostałem ten sam komunikat: Przykro nam, nie możesz w tej chwili kontynuować. Skorzystaj z linka, który wysłaliśmy na twój adres e-mail, aby wrócić do wypełniania wniosku. Oczywiście żadnego maila nie otrzymałem… Citi, coraz bardziej upodabniacie się do BNP… Ktoś tez tak miał?

    Patryk13 Odpowiedz
  • Wniosek złożony 6.12. Podane wszystkie dane, zdjęcia dowodu i selfi. Cały wniosek przebiegł ok. Na koniec wszystkie dokumenty zaakceptowane i potwierdzone kodem z sms’a. Potwierdzenie złożenia na mejla przyszło. Do tej pory cisza.
    Podczas pierwszej edycji była ta sama sytuacja. Wniosek złożony poprawnie i zero odzewu.
    Ktoś przerabiał już coś takiego?

    And Odpowiedz
  • Cześć Michał,
    przed chwila kurier dostarczyl mi umowe i znalazlem zapis dot. wplywu 2000 PLN:
    „8. Wpłata, o której mowa w pkt 7 nie może pochodzić z rachunków prowadzonych przez Bank dla klientów indywidualnych”
    Myslisz ze sprawdzaja czy konto indywidualne czy firmowe?

    w17dc0y0t3 Odpowiedz
    • Bardzo dobrze, że sprawdzasz samodzielnie regulamin (mało kto to robi!). To teraz dodatkowe ćwiczenie: sprawdź co ten sam regulamin mówi o pojęciu „Bank” (przypomina, że słowa pisane z wielkiej litery mają swoje definicje). Wtedy wszystko stanie się jasne ;)

      PS. Osobiście polecam wersje cyfrowe regulaminów i możliwość wyszukania ctrl+f :)

      Michał
  • Dziekuje Ci za szybka odpowiedz :)
    Tutaj Cie zaskocze, bo na maila dostalem regulamin oferty” Finansowa Rewolucja – edycja II”, natomiast kurier dostarczyl juz edycje III :), wiec musze sprawdzic stara metoda :)
    Jednoczesnie dziekuje za podpowiedz. Sprawdzilem na poczatku umowy i slowo „Bank” oznacza jednoznacznie Bank Handlowy (…). W takim razie przelew moze przyjsc z w/w banku ale konta firmowego lub z innego banku z konta firmowego lub prywatnego.
    Czy dobrze rozumiem?

    w17dc0y0t3 Odpowiedz
    • Czyli: „Wpłata, […] nie może pochodzić z rachunków prowadzonych przez Bank Handlowy dla klientów indywidualnych”. Z innych banków jest OK.

      Michał
    • Teraz mamy wszystko jasne :)

      w17dc0y0t3
  • Mam pytanie odnośnie oferty utrzymaniowej na kk Citi. Czy ktoś z Was taką otrzymał? Do mnie zadzwonił w grudniu ich pracownik i nic nie zaproponował (bardzo nieprzyjemny w rozmowie). Dodam, że w tym roku miałem 2x ofertę utrzymaniow – zwrot max 100zl (przez okres 4 mcy)

    derek Odpowiedz
    • Coś myślę że też z nim rozmawiałem. Wcześniej miałem oferty 100zł za przedłużenie kilka razy aż jakoś 3 miesiące temu trafiłem na tego typa. Mówił że nie moze dać żadnej utrzymaniówki i gadał tak że muszę być jakiś inny skoro chce zrezygnować z tak wspaniałej karty kredytowej citibanku. Wkoncu poszedł zapytać kierownika i z łaska dał utrzymaniowke na 50zł. Dobre i to. W grudniu dostałem kasę i już pani na infolinii znowu jak rezygnowalem dała już kolejne 100 :)

      Ares
    • @Ares dziękuje za odpowiedź.
      mnie powinni zamknąć już tą kartę (minęło 30 dni ale w święta). Czekałem, aż jeszcze ktoś inny zadzwoni, ale cisza była. Jutro będę z nimi gadał, o ile jeszcze nie została zamknięta może coś uda mi się powalczyć. Swoją drogą cholera musiałem na tego gbura natrafić…

      derek
  • Ktoś ma na zbyciu kod? Odkupię za piątaka

    Jan Odpowiedz
  • Śmieszny bank. Coś jest z nim nie tak. Założyłem konto z tej edycji po 6 grudnia a wysłali mi umowę z II edycji, która się skończyła 5 grudnia. I nie wiem co mam teraz robić

    Michał Odpowiedz
  • można połączyć z poleceniem

    Andrus Odpowiedz
  • Do kiedy maja być te dwa pierwsze kody na przesyłki inpost. Do 10?

    Michał Odpowiedz
  • Czy limit 1700 wniosków jeszcze nie został wyczerpany? Gdzie można to zweryfikować?

    Piotr0223 Odpowiedz
  • A jest jakiś termin ważności tych kodów na przesyłki?

    mbr1111 Odpowiedz
  • Czyli wszystkie warunki można spełnić w ciągu jednego miesiąca po otwarciu i później czekać na wpływ premii za poszczególne zadania

    Damian Odpowiedz
  • To ja tylko dodam, że w najnowszej promocji z Intersportem warunki przelewu wynagrodzenia zostały już uszczelnione, więc jeśli ktoś chce zgarnąć 150 zł na łatwiejszych warunkach, to ma chyba ostatnią szansę :)

    Michał Odpowiedz
  • A czy przelew wynagrodzenia może być od żony z konta w innym banku ?

    Damian Odpowiedz
  • beznadziejny jest ten bank.. wniosek złożony-cisza.. tel do konsultanta on nie wie, najlepiej złożyć jeszcze raz. Więc złożony jeszcze raz. dalej cisza..

    Andrus Odpowiedz
  • Do kiedy ważne są te kody?

    niunqa Odpowiedz
  • Ktoś już dostał kody? Dziś minie 10 dzień roboczy miesiąca następującego po miesiącu założenia konta (dla tych, którzy zrobili to w grudniu).

    miodownik Odpowiedz
  • Czyli do dziś mają czas na przekazanie pierwszej nagrody – 2 kody do Inpost, tak?

    Konrad Odpowiedz
  • Otrzymał ktoś kody? Termin minął wczoraj…

    Mateusz Odpowiedz
  • U mnie brak.
    Żenada

    Konrad Odpowiedz
  • U mnie też nie ma.

    Patryk13 Odpowiedz
  • U mnie też brak, reklamacja dziś złożona.

    Mateusz Odpowiedz
  • Ja też złożyłam reklamację dziś na na brak kodów.

    Judyta Odpowiedz
  • Cokolwiek nie zrobię dostaję komunikat – „Przykro nam, nie możesz w tej chwili kontynuować. Skorzystaj z linka, który wysłaliśmy na twój adres e-mail, aby wrócić do wypełniania wniosku. Po kliknięciu linka pojawia się ten sam komunikat. Czy ktoś już to przerabiał? Nawet nie ma jakich ich poinformować. Prośba o pomoc.

    Łukasz Odpowiedz
  • Odpisali mi na reklamację – przesłali kody mailem.

    Mateusz Odpowiedz
  • „Podpisane przez Ciebie dokumenty kurier dostarczy do Banku, a Twoje Konto zostanie aktywowane. O aktywacji poinformujemy Cię przez SMS/e-mail.” – ile u Was trwał ten etap? Kurier był parę dni temu, zdążyła już przyjść karta, a info o aktywacji brak.

    crs84 Odpowiedz
    • Mam to samo. Chyba skończyła się pula promocyjnych wniosków, która wynosi 1700 sztuk. Cóż… trzeba na IV edycję :)

      John
    • Dobra, chyba działa. Chociaż mam wrażenie że zalogowałem się starymi danymi, które miałem kiedyś założone do KK. Ale konto aktywne, karta aktywowana, więc chyba jest ok.

      crs84
  • Wysłali mi dziś te dwa kody po złożeniu reklamacji. Sprzedam je za 5 zł od sztuki. Mail tolson40(małpa)wp.pl

    Michał Odpowiedz
    • Byłbym ostrożny ze sprzedawaniem – można nieświadomie wyjść na oszusta ja po reklamacji otrzymałem 2 kody i przy próbie użycia 1 z nich wychodzi „kod niepoprawny”, drugi zadziałał, szkoda gadać. Nie był tez wykorzystany, bo po tym wykorzystanym wyskakuje komunikat, że kod wykorzystany, więc nawet kodów poprawnych nie umieją wysłać.

      Mateusz
    • Sprzedający kody mogą łatwo sprawdzić czy zadziała symulując nadanie przez szybkienadanie albo wpisać poprostu kod w miejsce kod rabatowy i odrazu jest wszystko jasne. Bardzo prosto!

      bolek
    • Ok spoko ja nikomu nic nie narzucam tylko ostrzegam że nie dość że trzeba reklamować to po reklamacji się okazuje że niepoprawne kody jeszcze przesyłają

      Mateusz
    • Spoko to idzie się dogadać zwrócić pieniądze i od banku wziąć nowy kod jakby nie działał

      PS. zostalł mi jeszcze 1 kod

      Michał
    • Kody wyprzedane

      Michał
    • Jakby ktoś miał na sprzedaż kody, to proszę o priv miodownik(małpa)int.pl

      miodownik
  • Dwa kody do sprzedania. 5 zł od sztuki. Mail to masa19801@wp.pl

    Damian Odpowiedz
  • Wpłynęła nagroda nr 1 za „wynagrodzenie” (z miesięcznym opóźnieniem). Zgodnie z regulaminem III edycji powinno wpaść jeszcze 8 kodów rabatowych. Na razie mam tylko 2 tytułem Nagrody nr 4 otrzymane po reklamacji.

    gajowy Odpowiedz
    • i u mnie wpadło dziś 50 zł za wynagrodzenie :)

      Judyta
    • U mnie też dziś wpłynęło 50 zł ale kodów na razie brak, jeżeli nie będzie do końca miesiąca to znowu trzeba będzie pisać reklamację (tak jak przypadków pierwszych dwóch kodów). Jeżeli chodzi o III edycje to Nagroda 1 ‚za wynagrodzenie’ miała wpłynąć do końca lutego więc jest przed ostatecznym terminem. Jednak z przekazywaniem nagród bank ma spore problemy, najpierw problemy z kodami a teraz żona składała kolejną reklamacje za brak premii za polecenie konta, która miała być wypłacona do końca stycznia.

      Mateusz
  • Pytanie – czy może być 1 przelew na 2100 zł czy muszą być osobne (2000 i 100) ?

    janki111 Odpowiedz
  • Macie jakiś pomysł jak wydać 100 w google pay?

    Slonik Odpowiedz
    • Podepnij pod Google Pay kartę debetową od konta i zapłać nią za zakupy

      janki111
    • Ja kupowałem w allegro, ale przez aplikację (z ich strony internetowej nie widzę, by można było wybrać google pay ). W sklepach też oczywiście można, ale mi nie działało, wina nie po mojej stronie i z tego widziałem to część osób też ma podobny problem.

      oblivion
  • Nowa dostawa kodów. Do oddania 8 kodów za 5zł sztuka. Mail to masa19801@wp.pl

    Damian Odpowiedz
  • Dostaliście te 8 kodów inpost? Mieli wysłać do końca lutego a nie mam.

    Michał Odpowiedz
    • Udostępnione w bankowości w zakładce korzyści i rabaty, czy coś koło tego…

      Konrad
    • Nie ma

      Michał
    • Dzięki Konrad. Kody faktycznie tam są. Myślałem już że coś mi się pomieszało i kodów nie dostanę bo konto otwierałem w drugiej edycji tej co kodów jeszcze nie dawali. Ale otwieranie się przeciągnęło do 3 edycji promocji przez dodatkową weryfikację telefoniczną (dla tych co mieli już wcześniej konto) i kody otrzymałem.

      neme
  • Forumowicze pomóżcie ! Skleoroza ..w grudniu założyłem konto, przelałem 2000, w styczniu przelałem 2000 zł i zalogowałem się, w lutym zalogowałem się i zapłaciłem googlepay….ale zapomniałem przelać tej stówki. Jest po 18 nie działają żadne elixiry na ten bank…jakieś pomysły jak tą stówkę z innego banku przetransportować ? :( Pozdrawiam

    Slonik Odpowiedz
    • Jeśli przelałeś 2 razy po 2 tys., to jeden z tych przelewów spełnia warunek co najmniej 100 zł. Zakładam, że te przelewy pochodziły spoza Citi Banku.

      gajowy
    • hej, dzięki za odpowiedź. W grudniu założyłem i zasiliłem z zewnętrznego banku, styczeń też zasiliłem z zewnętrznego a dzisiaj zapłaciłem google pay ponad 100 zł, logowałem się w grudniu styczniu i lutym z apki :) Rozumiem, że się udało bo zrozumiałem chyba błędnie coś w rodzaju „miesiąc kolejny od założenia”.

      Slonik
  • Siema.
    Prośba… z racji tego że Citi nie obsługuje przelewów natychmiastowych w weekendy, pilnie potrzebuje 5 dyszek na przelew na konto.
    Wewnętrzy ma księgowanie od razu.
    Poratuje ktoś? Na pewno jakoś się dogadamy…

    Konrad Odpowiedz
    • Podziękowanie dla Roberta, są jeszcze dobrzy ludzie na tym świecie
      😄

      Konrad
  • guli (małpa) interia . eu

    Konrad Odpowiedz
  • W korzyściach nie widzę dzisiaj ani kodów ani nawet inpostu…ktos tez tak ma?

    Slonik Odpowiedz
    • U mnie się pojawia zakładka i znika, napisz reklamację to w odpowiedzi dostaniesz listę Twoich kodów

      saroyan
    • Nie mam wyboru :( Już napisałem. Ani w apce ani z www nie pojawia się ten baner :(

      Slonik
  • Skomentuj

    Chcesz mieć pewność, że nikt inny nie podpisze się twoim nickiem? Zarejestruj się (lub zaloguj) na LiveSmarter!

    Ostatnie wpisy