Ruszyła kolejna promocja Konta 360° Banku Millennium, w której… usunięty został okres karencji! Tym razem do zgarnięcia mamy 150 zł w gotówce, a jeśli dysponujemy oszczędnościami, to możemy z nich dodatkowo wycisnąć 2,7% w skali roku dzięki najnowszej promocji konta oszczędnościowego Profit.
150 zł dla nowych i starych klientów
Aby skorzystać z promocji należy spełnić jeden z dwóch warunków:
- należy być nowym klientem, czyli osobą nieposiadającą dotychczas produktów w Banku Millennium i której wniosek nie jest obecnie procedowany o żaden produkt banku albo
- należy być byłym klientem banku, czyli osobą nieposiadającą żadnego produktu w Banku Millennium na dzień rozpoczęcia akcji (i brak procedowanego wniosku), która nigdy wcześniej nie korzystała z jakiejkolwiek akcji specjalnej z premią na start w tym banku (oprócz promocji własnej „Zyskaj 360 zł”)
Z jednej strony to dobra wiadomość – nie ma bowiem długiego okresu karencji wykluczającego wszystkich, którzy mieli cokolwiek wspólnego z bankiem w ciągu ostatnich 2-3 lat. Z drugiej – wykluczeni są „wyjadacze wisienek”, którzy korzystali z jakiejkolwiek promocji startowej.
Jeśli spełniamy powyższe warunki to wystarczy, że zarejestrujemy się na dedykowanej stronie promocji i złożymy wniosek o Konto 360 z wygenerowanego dla nas linku. Istotne, aby podczas wnioskowania wyrazić zgodę na ujawnienie tajemnicy bankowej organizatorowi promocji (tak, aby wiedział komu wypłacić premię) oraz zgody na:
przetwarzanie danych osobowych dla celów marketingowych Banku, podmiotów stanowiących jednostki powiązane z Bankiem oraz współpracujące z Bankiem na podstawie umowy, w tym za pomocą środków porozumiewania się na odległość
Czas na złożenie wniosku mamy do 25.02.2018, a na podpisanie umowy o konto – do 28.02.2018. Zgód nie możemy odwołać do 31.05.2018.
Różne warunki
Co dalej? Tu warunki są różne w zależności od tego czy jesteśmy klientem całkowicie nowym, czy „z odzysku”. W pierwszym przypadku w marcu i kwietniu musimy zapewnić wpływy na konto w łącznej wysokości min. 1000 zł oraz wykonać jedną (zaksięgowaną) płatność bezgotówkową kartą lub BLIKiem. Oba warunki musimy spełnić w każdym z dwóch miesięcy.
W przypadku klientów powracających do banku warunek jest praktycznie ten sam, ale wpływ 1000 zł ma być wpływem z tytułu wynagrodzenia. Bank nie definiuje jednak co to dokładnie wynagrodzenie (niektóre promocje zawierały dokładny wykaz), więc jest spora szansa, że odpowiedni tytuł przelewy załatwi sprawę – ale tego oczywiście nie mogę potwierdzić na 100%.
To tyle! O przyznaniu nagród organizator powiadomi nas do 16.05.2018 wysyłając maila, w którym poprosi o uzupełnienie danych do odbioru nagrody. Będziemy mieć na to 7 dni. Sama wypłata bonusu w wysokości 150 zł nastąpi do 31.05.2018.
Dodatkowe 50 zł w programie poleceń
Oprócz gwarantowanej premii na start w akcji dostępny będzie również program poleceń. Każda osoba, która skorzysta z oferty i spełni jej warunki może ją polecić innej osobie, poprzez wygenerowanie swojego linku polecającego. Za każdą taką osobę zgarniemy 50 zł, ale maksymalna ilość poleceń to 5 osób (czyli 250 zł).
Oczywiście zarówno polecający jak i polecany otrzymają 150 zł (za spełnienie warunków). Oferta więc świetnie się nadaje np. dla małżeństw (żona poleca mężowi lub na odwrót i łącznie zgarniają 150 + 150 + 50 zł).
Ile kosztuje Konto 360?
Konto 360° to, moim zdaniem, jeden z najlepszych rachunków na rynku. Po pierwsze, bank stawia bardzo uczciwe warunki zwalniające z opłat. Wpływ 1000 zł (może być z własnego konta w inny banku) i jedna transakcja kartą nie powinny sprawić nikomu trudności. W zamian otrzymujemy również darmowe wypłaty z bankomatów. Co ciekawe dla Konta 360° Student (dla osób do 26. roku życia) warunki są jeszcze prostsze – nie trzeba zapewniać wpływu, wystarczy 1 transakcja miesięcznie :)
Drugą zaletą konta w Banku Millennium jest nowoczesna bankowość internetowa i mobilna. Nie kojarzę zbyt wielu awarii, wszystko jest przejrzyste, a na dodatek możemy skorzystać z takich usług jak BLIK czy np. rejestracja numeru prepaid online. Brakuje chyba tylko Android Pay.
2,7% na koncie oszczędnościowym do 200 000 zł!
Ale największym atutem posiadania konta w Banku Millennium (przynajmniej dla oszczędzających) jest rewelacyjne konto oszczędnościowe Profit. Jeszcze niedawno oferowało ono 2,5% dla kwoty do 100 000 zł, ale dosłownie od kilku dni możemy tam zarobić 2,7% dla kwoty do 200 000 zł! To świetna opcja, ponieważ pieniądze mamy zawsze pod ręką. Pierwsza wypłata z konta (podobnie jak u konkurencji) jest bezpłatna.
Komentarze
link nie działa
• Sdziała, sprawdziłem. Adblock? Może blokować.
• MichałCzy konto założone z programu „Lubię to polecam” i zamknięte w 2017 roku wyklucza z promocji?
• Piwosz123Niestety przyjąłbym tu, że nie – w końcu korzystałeś z promocji na start (innej niż dozwolone „Zyskaj 360 zł”)
• MichałPytanie tylko, czy program poleceń, to dokładnie to samo co „akcja specjalna z premią na start”. Regulamin tego jasno nie precyzuje, co jest jego wielką wadą. Sam program poleceń „lubię to polecam”, to możliwość wyboru jednej z czterech nagród, gdzie trudno każdą z nich jednoznacznie zakwalifikować, jako „premię na start”, bo jest np. wyższe oprocentowanie depozytów, lub zwroty za zakupy. Przydałoby się jasne stanowisko banku.
• dadadaqCzy ktoś tutaj może mi powiedzieć czy poprzednia promocja (konto założone w październiku) miała takie same zasady co do tytułu przelewu? Kto był organizatorem promocji (gdzie szukać odpowiedzi dlaczego premia nie została mi przyznana)?
• IllonWitam, mam pytanie razem z partnerką chcielibyśmy założyć wspólnie konto. Wogle istnieje taka możliwość dokonania tego prze internet czy trzeba udać się do placówki.
• MichałDołączam się do pytania, czy promocja działa jeżeli chcemy założyć wspólne konto i czy możemy to zrobić przez internet?
• MaciejWspólne konto bankowe – Konto 360° (Bank Millennium). Czy rachunek można otworzyć jako konto wspólne? Tak – po założeniu konta indywidualnego online, należy udać się z przyszłym współwłaścicielem ROR-u do oddziału banku i tam podpisać stosowną umowę. p.s. wygooglowałam i wyskoczyła mi strona kótra opisuje różne konta wspólne w róznych bankach :-)
• Pola33Dostałem dzisiaj umowe kurierem. Przy próbie logowania wskakuje komunikat ” Usługa niedostępna. Prosimy o kontakt z Bankiem.”
Co z tym zrobić?
• Bartek2452Poczekaj do jutra. Być może musi się przemielić w systemie.
• LidiaZałożyłem konto 360. Przelałem pieniądze na oszczędnościowe. Czy łapie się na lokatę 2.7%?
• szymon11112.7 na oszczędnościowym miało być a nie na lokacie :-)
• szymon1111Oszczędnościowe „Profit”.
• Don Quijote de la ManchaTak. Czy w podanym przypadku będzie oprocentowanie 2,7?
• szymon1111Tak.
• Don Quijote de la ManchaCzy wiadomo, jak długo trzeba posiadać konto po otrzymaniu nagrody?
• Dominikdo momentu jej odbioru :)
• MichałJak można wyłączyć Pakiet Bezpieczeństwa przy karcie bo nigdzie nie mogę tego znaleźć, wie ktoś może?
• WiFranJa to zrobiłam od razu przy zakładaniu konta w oddziale (nawet nie włączałam tego), pewnie telefonicznie będziesz mógł to wyłączyć, bo coś pamiętam mi ta babka mówiła…
• Pola33Czy mozna teraz wygenerowac kod polecajacy, jezeli nie zrobilam tego od razu w momencie składania wniosku?
• Iwonabjuz wiem, doczytalam
• IwonabWydaje mi się, że tak – ale niestety nie korzystam z tej promocji więc nie dam głowy :(
• MichałA nieprawda… w oddziale banku jak niedawno aktualizowałam dowód to babeczka wciskała mi wręcz kod polecajacy gdybym chciała komuś polecić (na razie nie skorzystałam)… takze polecam odwiedzic oddział jeśli w systemie nie mozna wygenerować..
• Pola33Dodam że kod jest ważny do końca marca… (a dowód aktualizowałam pod koniec stycznia)
• Pola33Obawiam się (chociaż jestem pewny tylko na 99%), że ten kod wciskany przez Panią z banku, to kod do wewnętrznego systemu poleceń i niewiele ma on wspólnego z promocją „150 zł”.
• KrukByłam dziś w oddziale by założyć konto w tej promocji i pracownik banku powiedział że normalnie można skorzystać z kodu poleceń w programie lubię to polecam.
• KasiaŁW oddziale się jedynie finalizuje umowę – nie wydaje mi się, aby była możliwość skorzystania z programu poleceń banku. Czy pracownik przepisywał twoje dane z dowodu od początku? Bo mam wrażenie, że mógł po prostu „przeklepać” wniosek na nowo…
• Michałhmm ja dzisiaj byłem w oddziale banku w celu sfinalizowania umowy, lecz chwilę to potrwało nie odbyło się bez wklepywania z dowodu, zwróciłem mu uwagę, że wypełniłem już wszystkie dane,ten zaczął coś tłumaczyć zadał też kilka pytań, których we wniosku przez internet nie było np. stan cywilny. Na pytanie w prost czy ten wniosek bierze udział w promocji odpowiedział, że tak od ebroker, wiec mam nadzieję, że nie przycwaniakował, bo ten oddział mam bardzo blisko domu ;d
• FF 99W moim przypadku identycznie to wyglądało. Siedziałem tam w sumie z pół godziny, podczas których dowiedziałem się rzeczy oczywistych. :D
• AnguloTo może to tak faktycznie wygląda w Banku Millennium – ja akurat mam to konto od dawna, więc szczerze mówiąc nie pamiętam nawet jak zakładałem.
• MichałU mnie też tak było- część danych przepisanych z wniosku z komputera a część na nowo + kilka dodatkowych pytań. Była też możliwość podania kodu poleceń.
• KasiaŁCzy jak konto zakładałem w lutym to musze spełnić warunki bezpłatności konta tj. wpływ 1000zł i transakcja kartą?
• ceglaaaOczywiście, że tak – dla spełnienia warunków bezpłatnosci.
• Pola33Nie jestem na 100% pewien, ale w pierwszym niepełnym miesiącu opłaty nie pobierają.
• mboDla pewności zapytaj na infolinii lub wiadomością z serwisu transakcyjnego.
Tu bym się jednak nie zgodził – gdy podpisywałem umowę w styczniu w arkuszu informacyjnym miałem napisane, że wpływ i płatność kartą powinna nastąpić dopiero od marca.
• Kruk@Pola33, a co w przypadku jeśli umowę podpisałbym 28 lutego? Jest to wciąż luty, czyli opłatę za konto musiałbym ponieść?
• ceglaaaCzy ktoś dysponuje może zapisanym regulaminem promocji? Strona programu niestety nie działa.
• KRegulamin akcji promocyjnej „Konto 360° z BONUSEM” – taki regulamin przysyłano na mail po rejestracji. Ja mam.
• darioZakładałem konto dla żony z linku polecającego a Pani na infolinii nie widzi żebym miał uruchomiony program lubię to polecam. Jest sens jakoś o to walczyć? Czemu nie zadziałało?
• LukaszzzzTa promocja nie łączy się z programem Lubię to polecam. To zupełnie osobna akcja, z osobnym programem poleceń.
• MichałAdminie, ktoś coś brzydkiego podłożył w miejscu regulaminu promocji dostępnego pod artykułem….
• chybatyNie wiem, czy brzydkiego, ale coś się stało… ?
• Don Quijote de la Manchapoprawione
• MichałDostał ktoś już maila o wypełnienie danych do przelewu? Wiem, że do 16.05 mają czas.
• KagooPóki co cisza. Znając życie wyślą ostatniego dnia.
• eLchKarty juz mozna pozamykac i zostawic samo konto ?
• lukaszzzzDostał już ktoś maila od organizatora?
• KaNie
• rychu75Niestety u mnie i u żony na razie cisza (brak maila).
• BartłomiejU mnie też cisza, mają czas do jutra i pewnie w ostatni dzień wyślą…
• IwonabJa również nie otrzymałem jeszcze maila
• focus384U mnie i u żony brak maila od eBroker. Warunki spełnione. Czy na podstawie poprzednich promocji ktoś może podpowiedzieć czy bank zwlekał do ostatniego dnia z informacją do klientów?
• GrzegorzSkoro jeszcze nikt nie dostał to znaczy, że czekają do ostatniej chwili.
• ceglaaaJest mail.
• takijedenU mnie nic nie ma.
• Angulopotwierdzam. Na 2 konta przyszedł.
• PatSzyJa też dostałem maila
• RafiJa też dostałem przed chwilą maila
• RafiJest mail.
• LilunatU mnie był w spamie, także warto tam sprawdzić.
U mnie jeszcze pusto. Z jakiego adresu dochodzi mail?
• eLchz tego samego, z którego przyszedł mail z potwierdzeniem rejestracji : bonus (na) ebrokerpartner (kropka) pl .
• wojtekkkkkkkkkkkE-mail jak wyżej. Należy uzupełnić dane do dnia 23.05.2018r. W przeciwnym razie piszą piszą, że nagroda przepada.
• AndyJak się okaże, że w placówce coś spieprzyli z wnioskiem to się serio wkurzę.
• AnguloDoszedł email , uzupełniłem dane i pisze że przelew zostanie przesłany w terminie do 14 dni.
• michalkniestety brak
• syfusU mnie też brak. Warunki chyba nie były wygórowane jak dobrze pamiętam. Ktoś z Was pamięta?
• darioWystarczy wjechać do góry strony i przeczytać – przecież piszesz pod artykułem opisującym tą promocję.
• ceglaaaŚwięta prawda. Dziękuję.
• darioJa dostałem na 4 z 5 kont. Dzisiaj jeszcze mają czas, więc czekamy ?
• RobertU mnie również przyszło na 1 z 2 kont. Nie przyszło na konto założone z linka polecającego. Czy ktoś z Was otrzymał maila dla konta założonego z polecenia? Może o to w tym wszystkim chodzi?
• KrukU mnie na razie z zadnego, jedno zakladalam normalnie, drugie polecałam, na mailu na razie nic :/
• IwonabMailing chyba wysyłają na raty. Wczoraj poźnym wieczorem doszła informacja o wypełnieniu danych dla jednego z założonych kont, a dzisiaj rano dla drugiego. Takie działanie wprowadza człowieka w niepokój.
• pytanieZ tego co wiem, to np. Outlook ma ograniczone pewną ilością kilobajtów pole adresatów.
• darioJeżeli jest nas kilka tysięcy to może trzeba to rozłożyć właśnie na raty. Z drugiej strony są pewnie jakieś mechanizmy które to automatyzują.
Dostałem link przed chwilą. Kasę obiecują do 14 dni.
• darioWłaśnie dostałem maila za wszystkie 3 konta.
• TomaszekNie dostałem ciągle maila, można jakoś się upomnieć o to?
• MichałA sprawdzałeś spam? W innym wątku ktoś pisał, że właśnie tam trafiła informacja o nagrodzie.
• MariPomocy! :) U mnie maila brak, z jakiego przychodzi adresu- dokąd pisać reklamację?
• NikiMali przychodzi z bonusmałpaebrokerpartnerkropkapeel. Wstrzymaj się z reklamacją do jutra, złożysz ją przez profil promocji, tam jest zakładka „reklamacja”. Podajesz nr umowy/wniosku i opisujesz problem. Ja tak właśnie zrobię, bo też nie dostałem jednego maila.
• KrukSpokojnie, mają czas do 24. Jak nie dostaniesz maila to najlepiej złożyć reklamacje przez ebrokera.
• AnguloDziękuję, w takim razie czekam, może wysyłają maile partiami :)
• NikiZwróćcie jeszcze uwagę że zgodnie z brzmieniem p.7 par.3 mówiącego o przyznaniu bonusu, powiedziane jest explicite że w formularzu do wypłaty należy podać nr Konta otwartego w ramach niniejszej Akcji…
• t0m3kU żony mail przyszedł dopiero dziś o 9:00.
• BartłomiejKtoś spełnił warunki a nie dostał maila ?
• rychu75Ja jeszcze nie dostałem. Żona otrzymała maila wczoraj a do mnie nawet spam nie napisał ;)
• WojtkosDostalem 1/3 zalozone konta. 2 byly z polecenia i maili brak… Jutro reklamacja
• Bs007Moje też było z polecenia i maila brak.
• WojtkosA mam takie pytanko. W przypadku reklamacji składanej przez serwis ebrokerpartners należy podać nr wniosku/umowy – skąd mam wziąć ten numer (na umowie o konto nie widzę takowego – tylko umowa z dnia i tyle – chyba że to ten na samym dole iluśtam znakowy). Jutro pewnie trzeba złożyć reklamację (czas na złożenie reklamacji upływa 14.06.2018)
• WojtkosDostałam maila z info o bonusie za spełnienie warunków, czy za bonus za polecenie powinnam dostać osobnego maila? (osoba której polecałam spełniła warunki, bo również dostała maila o przyznaniu jej premii).
• IwonabChyba nie powiadamiają osobno, tylko zapłacą razem z premią za polecenie.
• TomaszekWg regulaminu:
„§4. 6. Premia dodatkowa jest wypłacana łącznie z Bonusem.”
dzięki! :)
• IwonabI co reklamujemy te konta co z polecenia były? Bo u mnie też brak maila na poleconym koncie.
• LukaszzzzNie wiem na co Ty czekasz? Ja z samego rana wysłałem reklamację. Im więcej ich dostaną z informacją, że z kont poleconych nie ma premii, tym szybciej dojdą do przyczyny błędu. Pisz więc!
• KrukNa koncie żony też brak maila, z polecenia mojego
• M@Kruk
• rychu75Reklamacje wysłałeś przez ebrokera? Jeśli tak…skąd numer umowy ?
Tak, przez serwis ebrokera po zalogowaniu. A jako nr wpisałem ten długi ciąg alfanumeryczny na samym dole strony.
• KrukMoze potraficie
• Romekpomoc.Znajoma ktorej polecalem konto zapomniala hasla do ebrokera,co gorsza opcja,odzyskaj haslo,nie dziala ani w jej ani w moim komputerze,prawdopodobnie zostala wylaczona z koncem promocji.Jest inna droga na odzyskanie premi.Czy pisz Pan przepadlo.
Ja odzyskałem hasło bez problemów.
• darioPodobno nie spełniłem warunków dot. zgód marketingowych. Z tego co pamiętam, przy składaniu wniosku nie zaakceptowałem zgody na marketing telefoniczny (na internetowy tak)- konsultant weryfikujący dane wniosku potwierdził, że zgoda ta nie jest wymagana do spełnienia warunków promocji. Ktoś ma podobną sytuację ?
• xxxyZłożyłam reklamację 16-ego wieczorem, do dziś nikt nie odpisał…
• Nikisprawdź SPAM. U mnie (na gmailu) tam była wiadomość.
• 25