150 zł na start za założenie Konta Optymalnego na grouponie

Zakończona

Ostatnie wpisy na blogu niemal zdominowane są przez nowe Konto Optymalne BGŻ BNP Paribas. W ciągu ostatnich dni prześwietlone zostały różne promocje startowe do którego grona trafia kolejna. Tym razem do zgarnięcia mamy 150 zł premii na start poprzez zakup oferty na portalu groupon.

450 zł za założenie Konta Optymalnego na grouponie

145 zł na start

Aby skorzystać z promocji należy zakupić ofertę na portalu groupon (za 5 zł), a następnie zarejestrować się na dedykowanej stronie promocji przy użyciu zakupionego kuponu. Czas na zarejestrowanie się w promocji mamy do 10.07.2017 (o ile wcześniej nie zostanie sprzedane 1000 kuponów), a na podpisanie umowy o konto – do 24.07.2017.

Bank jednak zastrzega, że uczestnikami promocji mogą być jedynie nowi klienci – takie osoby, które od 12.12.2016 nie posiadały ani nie współposiadały konta osobistego BGŻ BNP Paribas.

1000 zł wpływów i 300 zł kartą

Jeśli spełniamy powyższe warunki, to do wykonania będziemy mieli „standardowe” zadanie jak na tego typu promocję: zapewnienie wpływu w wysokości min. 1000 zł (najłatwiej ze swojego konta w innym banku) oraz dokonanie transakcji bezgotówkowych na kwotę min. 300 zł. Czas na wykonanie powyższych czynności mamy od 1 do 31.08.2017.

To tyle! Organizator promocji, czyli agencja obsługująca bank, poinformuje nas o otrzymaniu nagrody do 14.09.2017. Istotne, aby zalogować się wtedy jeszcze raz na stronie promocji i podać numer swojego nowo-otwartego rachunku, na który wpłynie obiecana premia w wysokości 150 zł. Będziemy mieli na to czas do 20.09.2017. Wpływ środków na konto nastąpi do 29.09.2017.

Szczegóły w regulaminie promocji.

Darmowe konto ze zwrotami

Na koniec dodam, że o Koncie Optymalnym (m.in. opłatach i prowizjach) sporo napisałem już w majowym wpisie. Chętnych, którzy chcą skorzystać z powyższej ofert, zapraszam do prześwietlenia: darmowe Konto Optymalne w BGŻ BNP Paribas.

Nie przegap!

Komentarze

  • dokładnie. właśnie przyszedł mail.
    chodzi o to że teraz trzeba uzupełnić dane podając nr konta po a następnie jeśli po sprawdzeniu przez organizatora promocji wszystko będzie ok (tzn spełniliśmy warunki do odbioru premii) do 14 września otrzymamy kolejnego maila z informacją o przyznaniu nagrody, która to zostanie przekazana na podany nr konta do 29 września

    Andrus Odpowiedz
  • Organizator promocji już rozsyła maile z prośbą o podanie numeru konta na które ma przelać ewentualną nagrodę… Chyba to trochę dziwna kolejność, biorąc pod uwagę terminy podane we wpisie. Czy ktoś również dostał takiego maila, czy to jakiś fake?

    Mari Odpowiedz
  • #Mari
    Dlatego zawsze warto przeczytać regulamin promocji, żeby nie było wątpliwości:

    „3. W celu odbioru Nagrody:
    1) każdy Uczestnik do dnia 01 września 2017 roku otrzyma od Organizatora na podany podczas rejestracji adres e-mail wiadomość z linkiem oraz unikalnym kodem, które posłużą do zalogowania się na stronie Organizatora, której dotyczy link;
    2) każdy Laureat do dnia 20 września 2017 roku zaloguje się na stronie wskazanej w wiadomości Organizatora za pomocą swojego adresu e-mail, podanego w zgłoszeniu do Promocji oraz przesłanych uprzednio przez Organizatora linku i unikalnego kodu oraz przekaże numer rachunku Konta Osobistego, na który zostanie wypłacona Nagroda.

    Benito Odpowiedz
  • Manejbak własnie wpłynął.

    Artur Odpowiedz
  • Na kilku portalach napisali ostatnio, że we wrześniu pojawi się zupełnie nowa aplikacja mobilna tego banku, ma być blik i Android Pay.

    Benito Odpowiedz
  • Jest link z kodem. Należy się zalogować e-mailem i kodem.

    Eugeniusz Odpowiedz
  • Konto wnioskowane w czerwcu. Podpisanie umowy i aktywowanie w lipcu. W lipcu wydano ponad 2150zł. Do końca lipca brak money backu. Przed chwilą napisałem reklamację. Ten bank to jaja jakieś.

    Eugeniusz Odpowiedz
    • U mnie i u zony dokladnie tak samo. W lipcu w banku musialem wlaczyc MB, bo oczywiscie nie byl wlaczony.

      keton
    • a czy masz ustawiony Moneyback w ustawieniach karty – powinna tam być pozycja Konto z Moneyback, jeśli nie, czeka Cię wizyta w oddziale i podpisanie odpowiedniego papierka promocji, dopiero wtedy zaczną naliczać Moneyback, sorry…tak wynika z własnego doświadczenia.

      Katarzyna
    • Nie miałem dopisku Moneyback, napisałem reklamację, po miesiącu dopisek się pojawił, kasę za czerwiec i lipiec oddali. Nie musiałem drałować do oddziału.

      User
    • Dzwoniłem do nich w lipcu, nic to nie dało. Jak już mi witki opadły, to napisałem reklamację, żeby „doprowadzili ten burdel do stanu zgodnego z zawartą umową”. Konto zmienili, moneyback włączyli, jestem zadowolony z tej reklamacji ;) Tylko miesiąc czekam na ponowne naliczenie moneybacku za lipiec.

      Artur
    • Katarzyna – post wyzej wyraznie napisalem, ze MB jest wlaczony a nic nie wplynelo za lipiec i sierpien. Reklamacja poszla.

      keton
    • mój post był do Eugeniusza :-)

      Katarzyna
  • @Katarzyna
    Nie miałem w ustawieniach karty Money Backu ale pracownica banku zapewniała mnie, że jest włączony. Wizualnie MB pojawił się dopiero jak bank przysłał nową kartę i pismo potwierdzające wariant konta. Oczywiście MB nadal brak za lipiec. Ba, nawet nie przysłali informacji o przyjęciu reklamacji. Swoją drogą ciekawe czy w tym banku jest ktoś kto umie zarządzać jakością usług? Czy jest jakaś komórka badająca stopień zadowolenia klientów?
    Nawiasem mówiąc, a raczej pisząc, właściciel sklepu na moim osiedlu od września zwolnił sprzedawczynię bo, jak mówił, była niemiła do klientów i warczała na ludzi a on klientów nie ma zamiaru tracić.
    @Admin Michał
    Ja jakoś się przemęczę ale po zakończeniu promocji żegnam się z tym bankiem.
    Admin może Ty byś powiedział kadrze zarządzającej banku na czym polega zarządzanie jakością? A może lepiej niech podpatrzą właściciela mojego sklepu osiedlowego. Zapytam jutro czy udzieli im korepetycji.

    Eugeniusz Odpowiedz
    • Jak tylko mogę, to przekazuje takie informacje bankom oraz agencjom, które je obsługują…

      Michał
  • @Michał Admin
    Dzięki za szybką reakcję. Co ja tam piszę o właścicielu osiedlaka skoro Ty Adminie możesz być dla banku wzorem. Przecież widać jak świetnie zarządzasz swoją małą firmą „naszym” LiveSmarterkiem. Odpowiedzi i interpretacje mamy prawie natychmiast nie mówiąc już o prezentacji aktualnych ofert bankowych. Tak trzymać Michale.

    Eugeniusz Odpowiedz
  • Czy ktoś z was dostał już informacje o otrzymaniu nagrody? Z możliwością zalogowania się na stronie i podania numeru konta?
    Jedli tak to z jakiego adresu e-mail?

    Konrad Odpowiedz
  • Ja jeszcze nie

    Eugeniusz Odpowiedz
    • Ja tez nic nie dostalem, ale zgodnie z regulaminem maja na to czas chyba do polowy wrzesnia. Dziwne, ze niektorzy juz dostali emaila.

      keton
    • 28 sierpnia wysłali maile ale z danymi do logowania i podania numeru konta. Informacji o zdobyciu samej nagrody jeszcze w tej promocji (z Grouponem) nie było, chyba że się mylę?

      Rask
    • Zwracam Waszą uwagę, że zgodnie z regulaminem najpierw jest rozsyłany mail dotyczący uzupełnienia nr rachunku bankowego, a dopiero później pojawi się kolejny komunikat o tym, czy spełniliśmy warunki i dostaniemy nagrodę. Dlatego może warto skontaktować się z Organizatorem, bo skoro w ogóle nie otrzymaliście maila z prośbą o uzupełnienie nr rachunku, to może nie ma Was w bazie Organizatora wśród osób, które finalnie zawarły umowę w ramach tej promocji.

      Ja 28 sierpnia dostałam maila o takiej wiadomości: „Szanowni Państwo,
      Dziękujemy za udział w Promocji „Konto na zakupy”. Zgodnie z Regulaminem Promocji kolejnym etapem jest przekazanie numeru założonego przez Państwa konta w Banku BGŻ BNP Paribas, na które, w przypadku spełnienia wszystkich warunków, trafi nagroda. Informacja o zdobyciu nagrody zostanie przekazana Laureatom Promocji za pomocą wiadomości mailowej zgodnie z Regulaminem do 14 września 2017 roku. Przekazanie numeru konta jest bezpieczne. Można go dokonać wyłącznie na zabezpieczonej stronie internetowej, po dodatkowym logowaniu. W tym celu należy wejść na stronę https://kontonazakupy.pl/ i zalogować się za pośrednictwem Państwa adresu e-mail”

      Mari
  • Może być w spamie ten email, tytuł emaila „Konto na zakupy”

    Benito Odpowiedz
    • Nie ma, na 2 kontach.

      keton
    • A wyciągi z rachunku dochodzą na tego emaila?

      Benito
    • Nie dostaje zadnych wyciagow. Ale za to dzwonia z banki z „super” ofertami :)

      keton
    • To dziwne, bo u mnie odwrotnie, dostaje wyciągi z konta na emaila, i nikt nie dzwoni z banku z ofertami. Wygląda jakby tego emaila bank nie miał… Takie emaila mogą tez blokować filtry antyspamowe w pakietach antywirusowych lub w programach pocztowych, ale to ostateczność.

      Benito
    • Zadnych filtrow nie mam, wszystko dochodzi. Dzisiaj bede dzwonil do organizatora, choc to bezcelowe, bo to bank zapewne zawinil i nie przekazal informacji i zgodach dalej. Co ciekawe w panelu ustawien mam odpowiednie zgody juz od dawna, adres email tez jest wpisany, ale bank to ignoruje. Czyli czeka mnie tez telefon do banku, bo jak widac wizyta w oddziale w lipcu spowodowala tylko pojawienie sie wpisu o MB, ale juz zwrotu nie ma. Reklamacja tez juz poszla kilka dni temu. Czuje, ze reklamacje czesto beda wysylane :(

      keton
  • Na dole tej strony promocyjnej jest podany email i nr telefonu, najlepiej u źródła się dowiedzieć https://kontonazakupy.pl/

    Benito Odpowiedz
  • W tej promocji było pole minowe ze zgodami. Z tego co pamiętam, napisane było, że należy zaznaczyć pierwsze dwie zgody. I pierwsze dwie zgody były zaznaczone gwiazdką jako obowiązkowe. Z tym że numeracja zgód zaczynała się od drugiej, więc trzeba było zaznaczyć dwie z gwiazdką i trzecią, numerowaną jako 2.
    Podejrzewam, że ci co nie dostali maila, zaznaczyli tylko zgody z gwiazdką. Jeśli ktoś by miał screena ze zgodami mógłby wrzucić. To by wiele wyjaśniło :)

    Artur Odpowiedz
  • Być może, dlatego najlepiej zawsze zaznaczać wszystkie zgody, a potem najwyżej ignorować telefony…

    Katarzyna Odpowiedz
  • Ja zaznaczyłam zgody, zaczęłam korzystać z konta, ale później coś mnie tknęło i zadzwoniłam na infolinię. Konsultant stwierdził, że brakuje odpowiednich zgód, więc przeczytał swoje formułki i zaznaczył zgody. Jeśli nie dostanę maila to reklamuję sprawę. Mam zapisane nazwisko konsultanta i datę rozmowy. Mam nadzieję, że wystarczy…

    Evela Odpowiedz
    • Maila nie dostaniesz, bo pewnie tym razem cos agencja sknocila. Ja nie otrzymalem, bo podobno „byl blad w adresie email”. Tymczasem w czerwcu emaila po zalozeniu konta otrzymalem od nich z tego samego adresu bez zadnych problemow. Napisz do nich i podaj jeszcze raz swoj email i popros zeby ponownie wyslali.

      keton
    • Ewentualnie to bank przekazuje emaile do agencji (mimo, ze oni je juz mieli) i tutaj cos sknocili.

      keton
  • Właśnie przyszedł mail o przyznaniu nagrody :)

    ardy2 Odpowiedz
  • Dziękujemy za udział w promocji „Konto na zakupy”.
    Pragniemy poinformować Państwa o zdobyciu nagrody, gratulujemy!
    Nagroda w wysokości 150 zł zostanie przekazana przelewem do 29 września 2017 roku.

    Michał Odpowiedz
  • Też mam e-mail o nagrodzie ?

    Benito Odpowiedz
  • Potwierdzam także

    abc Odpowiedz
  • A otrzymaliście maila z linkiem i kodem unikatowym? Powinien przyjść do 01.09.2017 a bez tego nie da się zalogować na stronie promocji i uzupełnić danych. Ja dostałem maila o przyznaniu nagrody, ale maila z linkiem już nie….

    jano Odpowiedz
  • 28 sierpnia wysyłali tego emaila z kodem, sprawdź w spamie. ?

    Benito Odpowiedz
  • nie mam, pusto…

    jano Odpowiedz
    • Zglos sie do posrednika. U mnie tez emaila nie bylo, ale na prosbe (a w zasadzie 2) wyslali jeszcze raz. Wypelnilem strone, ale teraz emaila z info o wygranej tez nie dostalem :( Cos maja sknocone.

      keton
  • Także dostałam.

    Beata2 Odpowiedz
  • Czy transakcje w żabk.macie zaliczają się do obrotu kartą i pozwalają na uzyskanie premii?

    Konrad Odpowiedz
  • Cześć,
    nie dostałem maila z potw otrzymania nagrody – płatność w sierpniu zrobiona w żabce co nie było wykluczone w regulaminie promocji 150 zł (wiem, ze do moneyback sie nie wlicza).
    Reklamowac to w banku ? Co moze być przyczyną?

    Tommmmmmm Odpowiedz
  • Dostal juz ktos te 150 zl ? Znow pewnie czekaja na koniec miesiaca, przewidywalny bANK ;)

    Kubusieq Odpowiedz
  • Spokojnie, kasa będzie po południu.

    Benito Odpowiedz
  • Ma ktoś jakieś praktyczne doswiadczenie , jak zapłacę dziś czy jutro kartą to zalicza do transakcji za wrzesień czy za październik ? Wskazane byłoby , żeby zaliczyli już do października. Jak to w bnp jest , data transakcji czy księgowania? xyz

    prawdziwy-xyz Odpowiedz
    • Dzisiaj jak zapłacisz, to na pewno nie zaksięgują tego we wrześniu. W tym banku liczy się data księgowania.

      Benito
  • Jest premia 150?

    Benito Odpowiedz
  • Jest 150 ale reklamacja ws zwrotu za lipiec jeszcze nie rozpatrzona.

    Beata2 Odpowiedz
  • Nowi klienci aż przebierają w miejscu nogami , bo nie mogą się doczekać. Nie widać na horyzoncie nowej edycji z Grouponem ? xyz

    prawdziwy-xyz Odpowiedz
  • Jest moneyback za wrzesień

    Benito Odpowiedz
    • Dzięki za info. Godzinę temu jeszcze nie było , bo rozpedzilem się z zakupami i parę groszy brakowało , to bym od razu wydał. Nawet się zgadza i robi się najlepszy bank pod słońcem ostatnimi czasy i tak powinno być w każdym banku. xyz

      prawdziwy-xyz
    • Nalepszy zalezy jak dla kogo :) U mnie od zalozenia konta zadnych zwrotow, a reklamacje wisza.

      keton
    • >>>robi się najlepszy bank pod słońcem ostatnimi czasy i tak powinno być w każdym banku

      Ja się muszę zgodzić z prawdziwym-xyz w 100 %.

      Ps.
      keton – nie martw się, zwrócą Ci o ile miałeś dobre MCC oczywiście.

      Bogdan
  • Tak zgadza się…tylko szkoda że Poczta Polska się nie łapie… wysyłasz listy a mcc jak przekazy pieniężne heh…

    abc Odpowiedz
  • Nieco zmodyfikowana promocja z groupona za otwarcie konta w Paribas: https://www.groupon.pl/deals/bank-bgz-bnp-paribas-s-a-12

    Mari Odpowiedz
  • Na Grouponie pojawiła się nieco zmodyfikowana promocja za otwarcie konta w Paribas – 150 na start i 300 zwrot za transakcje mobilne.

    Mari Odpowiedz
    • Dzięki za info. Jest tylko problem z tą 3 przed 6 w ilości miesięcy. Jakiegoś nowego pisarza regulaminów tam zatrudnił i ? xyz

      prawdziwy-xyz
  • Wpadl ostatni money back – umowa podpisana pod koniec 06.17, czyli bank wywiazal sie z umowy wbrew temu co niektorzy pisali – zwroty byly przez 12 miesiecy = 365 dni od podpisania umowy.

    keton Odpowiedz
  • Skomentuj

    Chcesz mieć pewność, że nikt inny nie podpisze się twoim nickiem? Zarejestruj się (lub zaloguj) na LiveSmarter!

    Ostatnie wpisy